Рішення
від 22.06.2020 по справі 640/25885/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/129

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

22 червня 2020 року № 640/25885/19

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СП ОІЛ ТРЕЙД"

До Головного управління ДПС у м. Києві

Державної податкової служби України

Про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

Суддя О.В.Головань

Обставини справи:

Товариство з обмеженою відповідальністю "СП ОІЛ ТРЕЙД" звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправними та скасування рішень від 04.11.2019р. №3121665/41708627, №1321664/41708627, від 05.11.2019р. №1322854/41708627, №1322852/41708627, №1322853/41708627, №1322855/41708627, №1322858/41708627, №1322861/41708627 про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання зареєструвати податкові накладні від 11.07.2019р. № 80, № 81, № 82, № 83, від 12.07.2019р. № 93, № 94, від 14.07.2019 р. № 105, від 15.07.2019 р. №112.

Ухвалою суду від 21.01.2020 року відкрито провадження по справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

13.03.2020 року представниками відповідачів до суду подано відзиви на позовну заяву .

Ознайомившись з матеріалами справи, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "СП ОІЛ ТРЕЙД" зареєстроване як юридична особа 06.11.2017 року, знаходиться за адресою: 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, буд. 5, офіс 1, основний вид діяльності є КВЕД 46.71 оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.

Проваджуючи господарську діяльність, Товариство (Постачальник) уклало договір поставки №07/12-1 від 07.12.2018 з ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" (Покупець), згідно умов якого Постачальник зобов`язується впродовж дії договору за замовленням покупця передавати у власність Покупця газ вуглеводневий скраплений (пропан-бутан технічний та/або пропан технічний та/або бутан технічний та/або фракція пропанова марки Б), інші нафтопродукти (дизельне паливо, бензин та інше), а Покупець зобов`язується приймати Товар і здійснювати його оплату Постачальнику згідно умов договору.

В подальшому, 15.01.2019 року між тими самими сторонами було укладено додаткову угоду №1 до договору поставки №07/12-1 від 07.12.2018 року. Відповідно до даної додаткової угоди, строк дії договору було продовжено до 31.12.2019 року.

11.07.2019 року сторонами було затверджено додаток до Договору поставки №11/07, відповідно до якого було визначено кількість та вартість товару, який підлягає поставці.

14.07.2019 року сторонами був затверджений додаток №14/07 до договору поставки, в якому було визначено кількість та загальну вартість товару, який підлягає поставці.

11.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 4,077 т товару на загальну суму 79093,80 грн., у тому числі ПДВ - 13182,30 грн., що підтверджується видатковою накладною №1020 від 11.07.2019 року.

Того ж дня, 11.07.2019 року між ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" та ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" був підписаний акт прийому-передачі за остаточною ціною №1020, відповідно до якого постачальник передав, а покупець прийняв товар (газ) у кількості 4,077 т загальною вартістю 79093,80 грн.

11.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №80 на загальну суму 79093,80 грн. (в т.ч. 13182,30 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ".

11.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 7,317 т товару на загальну суму 141949,80 грн., у тому числі ПДВ - 23658,30 грн., що підтверджується видатковою накладною №1021 від 11.07.2019 року.

Того ж дня сторонами був підписаний акт прийому-передачі за остаточною ціною №1021, відповідно до якого постачальник передав, а покупець прийняв Товар (газ) у кількості 7,317 т загальною вартістю 141949,80 грн.

11.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №81 на загальну суму 141949,80 грн. (в т.ч. 23658,30 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ".

11.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 4,653 т товару на загальну суму 90268,20 грн., у тому числі ПДВ - 15044,70 грн., що підтверджується видатковою накладною №1022 від 11.07.2019 року.

Того ж дня сторонами був підписаний акт прийому-передачі за остаточною ціною №1022, відповідно до якого постачальник передав, а покупець прийняв Товар (газ) у кількості 4,653 т загальною вартістю 90268,20 грн.

11.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №82 на загальну суму 90268,20 грн. (в т.ч. 15044,70 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ".

11.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 2,360 т товару на загальну суму 45784,00 грн., у тому числі ПДВ 7630,67 грн., що підтверджується видатковою накладною №1023 від 11.07.2019 року.

Того ж дня сторонами був підписаний акт прийому-передачі за остаточною ціною №1023, відповідно до якого постачальник передав, а Покупець прийняв Товар (газ) у кількості 2,360 т загальною вартістю 45784,00 грн.

11.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №83 на загальну суму 45784,00 грн. (в т.ч. 7630,67 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ" .

12.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 5,420 т товару на загальну суму 107045,00 грн., у тому числі ПДВ 17840,83 грн., що підтверджується видатковою накладною №1040 від 12.07.2019 року.

Того ж дня сторонами був підписаний акт прийому-передачі за остаточною ціною №1040, відповідно до якого постачальник передав, а покупець прийняв товар (газ) у кількості 5,420 т загальною вартістю 107045,00 грн.

12.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №93 на загальну суму 107045,00 грн. (в т.ч. 17840,83 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ" .

12.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 6,411 т товару на загальну суму 126617,25 грн., у тому числі ПДВ 16458,33 грн., що підтверджується видатковою накладною №1041 від 12.07.2019 року.

Того ж дня сторонами був підписаний акт прийому-передачі за остаточною ціною №1041, відповідно до якого постачальник передав, а покупець прийняв товар (газ) у кількості 6,411 т загальною вартістю 126617,25 грн.

12.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №94 на загальну суму 126617,25 грн. (в т.ч. 21102,88 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ".

14.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 4,502 т товару на загальну суму 87789,00 грн., у тому числі ПДВ 14637,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №1047 від 14.07.2019 року.

Того ж дня сторони підписали акт прийому-передачі за остаточною ціною №1047, відповідно до якого постачальник передав, а покупець прийняв товар (газ) у кількості 4,502т загальною вартістю 87789,00 грн.

14.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №105 на загальну суму 87789,00 грн. (в т.ч. 14631,50 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ".

15.07.2019 року ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" поставило, а ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" отримало 4,342 т товару на загальну суму 84669,00 грн., у тому числі ПДВ 14111,50 грн., що підтверджується видатковою накладною №1052 від 15.07.2019.

Того ж дня сторонами був підписаний акт прийому-передачі за остаточною ціною №1052, відповідно до якого постачальник передав, а покупець прийняв товар (газ) у кількості 4,342 т загальною вартістю 84669,00 грн.

14.07.2019 року Товариство оформило податкову накладну №112 на загальну суму 84669,00 грн. (в т.ч. 14111,50 грн. ПДВ), на отримувача - покупця ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ".

За поставлений товар ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖИ" розрахувалось у повному обсязі, що підтверджується банківськими виписками.

Товариство засобами телекомунікаційного зв`язку через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України надіслало податкові накладні від 11.07.2019р. № 80, № 81, № 82, № 83, від 12.07.2019р. № 93, № 94, від 14.07.2019 р. № 105, від 15.07.2019 р. №112., які не були прийняті, згідно квитанцій №1 від 30.07.2019р.: "Виявлені помилки: відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН".

На вимогу п. "в" пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України для подальшої реєстрації податкових накладних та прийняття рішення щодо прийняття рішення та реєстрації податкових накладних Державною фіскальною службою України товариством було надіслано до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв`язку документи згідно переліку для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також пояснення товариства щодо суті господарської операції.

04.11.2019р. Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 3121665/41708627 про відмову у реєстрації податкової накладної № 93 від 12.07.2019 на суму 107045,00 (в т.ч. ПДВ 17840,83 грн.), № 1321664/41708627 про відмову у реєстрації податкової накладної №94 від 12.07.2019 на суму 126617,25 грн. (в т.ч. 21102,88 грн. ПДВ) з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).

05.11.2019р. Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 1322854/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 80 від 11.07.2019 року на суму 79 093,80 грн. (в т.ч. ПДВ 13182,30 грн.), № 1322852/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 81 від 11.07.2019 року на суму 141949,80 грн. (в т.ч. ПДВ 23658,30 грн.), №1322853/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 82 від 11.07.2019 року на суму 90 268,20 грн. (в т.ч. ПДВ 15044,70 грн.), № 1322855/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 83 від 11.07.2019 року на суму 45784,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7630,67 грн.), №1322858/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної 105 від 14.07.2019 року на суму 87 789,00 грн. (в т.ч. ПДВ 14631,50 грн.), № 1322861/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 112 від 15.07.2019 року на суму 84669,00 грн. (в т.ч. ПДВ 14111,50 грн.) з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити) та документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити) .

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "СП ОІЛ ТРЕЙД" - вважає вказані рішення протиправними та просить суд їх скасувати з таких підстав.

Позивач посилається на виконання ним вимог законодавства щодо оформлення податкових накладних згідно ст. 187, 201 Податкового кодексу України та надання ним документів на підтвердження реальності господарської операції, які не були враховані відповідачем.

Відповідач - Головне управління ДПС у м. Києві - проти задоволення позовних вимог заперечив, зазначивши, що позивачем не надано всіх необхідних документів відповідно до чинного законодавства, на підтвердження реальності господарської операції, а саме, не надано товарно-транспортні накладні, що підтверджують факт транспортування товару від контрагента - постачальника до ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" та від ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" до контрагента-покупця (ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ"), а також не надано сертифікати відповідності.

Відповідач - Державна податкова служба України - проти задоволення позовних вимог заперечив, зазначивши, що позивачем не надано всіх необхідних документів відповідно до чинного законодавства, на підтвердження реальності господарської операції .

Проаналізувавши матеріали справи та пояснення представника позивача, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення з таких підстав.

Згідно підпунктів "а", "б" п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст.188 Податкового кодексу України).

П.201.10 ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Товариством з обмеженою відповідальністю "СП ОІЛ ТРЕЙД" вказані вимоги виконано: складено податкові накладні від 11.07.2019р. № 80, № 81, № 82, № 83, від 12.07.2019р. № 93, № 94, від 14.07.2019 р. № 105, від 15.07.2019 р. №112 та направлено їх на реєстрацію до Державної податкової служби України.

Щодо підстав відмови у реєстрації вказаних податкових накладних, суд зазначає наступне.

За приписами п.74.2 ст. 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовується для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (п.74.3 ст. 74 Податкового кодексу України).

Відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.10р., податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно п. 12 Порядку після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, в тому числі, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Відповідно до п. 13 Порядку за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічні приписи містить пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до п.74.2 ст. 74 цього Кодексу.

Відповідно до пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зі змісту квитанцій від 30.07.2019 р. контролюючим органом сформульовано висновок про виявлення помилок, що призвели до зупинки реєстрації податкових накладних, оскільки ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку", у зв`язку з чим платнику запропоновано надати пояснення та/або додаткові документи.

У відповідності до пп. 201.16.2 п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у пп. "в" пп. 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до пп. 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (пп.201.16.3 п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України).

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до пп.201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України.

Позивачем вказані вимоги виконано та 31.10.2019 року та 01.11.2019 року було надано письмові пояснення з копіями первинних документів та інших документів, а саме: договір, акти, накладні, виписки з банківських рахунків.

Щодо посилання відповідача у відзиві на ненадання товарно-транспортних накладних, що підтверджують факт транспортування товару від контрагента - постачальника до ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" та від ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" до контрагента-покупця (ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ"), а також не надано сертифікати відповідності, суд зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем було надано Договір на транспортне обслуговування №1/ТП між ФОП ОСОБА_2 (Виконавець) та ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД", за умовами якого виконавець зобов`язується надати Замовнику в межах території України послуги з організації та виконання перевезень автомобільним вантажним транспортом небезпечного вантажу у міських і міжміських сполученнях за маршрутом, вказаним Замовником, а Замовник зобов`язується сплатити встановлену за послуги плату.

11.07.2019 року сторонами був підписаний акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000298 на загальну суму 15812,50 грн..

15.07.2019 року сторонами був підписаний акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № ОУ-0000315 на загальну суму 17480,00 грн.

За надані транспортні послуги ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" розрахувалось з перевізником , що підтверджується банківськими виписками.

01.06.2019 року між ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" та ТОВ "СП ЄВРОТРАНС" було укладено договір транспортного експедирування № 01/06/2019, відповідно до якого ТОВ "СП ЄВРОТРАНС" зобов`язується надати або організувати надання транспортно- експедиторських послуг, пов`язаних з організацією та забезпечення вантажу ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД", а також додаткових послуг, необхідних для доставки вантажів по території України, а також в міжнародному сполученні, а Клієнт зобов`язується прийняти такі послуги та оплатити експедитору їх вартість на умовах, визначених договором.

Крім того, 14.07.2019 року сторонами був підписаний акт наданих послуг № 298 та за вказані послуги товариство розрахувалося з перевізником.

Щодо поставок, які здійснювались ТОВ "УКРЕНЕРДЖИ" до ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД", то поставки товару здійснювались на умовах СРТ - Київська область (тобто, до місцезнаходження ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД"). Зазначене, зокрема відображено у актах прийому-передачі за фактичною ціною, що містяться у матеріалах справи, а також були надані контролюючому органу при поданні пояснень по податковим накладним.

Таким чином, на продавця (ТОВ "УКРЕНЕРДЖИ") покладались обов`язки щодо доставки товару до кінцевого пункту призначення, у зв`язку з чим, обов`язки щодо доставки газу до кінцевого пункту призначення несе саме ТОВ "УКРЕНЕРДЖИ". Тому у позивача не може бути документів, на відсутність яких посилається відповідач щодо доставки вантажу, натомість отримання товару підтверджується підписаними обома сторонами актами.

Щодо ненадання позивачем сертифікатів відповідності, то відповідачем не зазначено будь-яких правових підстав, які передбачають обов`язок надання позивачем таких документів.

Як передбачено п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Відповідно до п. 6 зазначеного Порядку у разі, коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно з п. 7 цього ж Порядку у разі, коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (п. 10 Порядку).

Підпункт 1.6 п. 1 Критеріїв (лист ДФС від 21 березня 2018 року №959/99-99-07-18 "Критерії ризиковості платника податку") містить у собі визначення різних обставин встановлення ризиковості платника податків: платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

- платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

- дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

- платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

- платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

- платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

- наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Таким чином, фіскальний орган був зобов`язаний у Квитанції чітко вказати не тільки на конкретний вид критерію, який встановлений пп. 1.6 п. 1 Критеріїв №959, а і на відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.

Крім того, відповідачем не надано ані самого протоколу засідання Комісії, ані переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, ані матеріалів, на підставі яких платника податків віднесено до такого переліку.

При цьому, пунктами 6 та 7 Порядку №117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

З аналізу змісту вказаних норм вбачається, що підставами для зупинення реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:

1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;

2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Отже, положення зазначених пунктів Порядку №117 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.

Разом з тим, реєстрація поданої позивачем Податкової накладної зупинена, як зазначено в Квитанції, через те, що "ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".

Тобто, відповідачем застосовано критерії ризиковості платника податку до Податкової накладної, а не до платника податку - позивача, що свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію Податкової накладної зупинено з підстав, які не передбачені законодавством - Порядком №117.

Відповідно до п. 14 Порядку перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

За змістом п. 15 зазначеного Порядку письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Дослідивши та проаналізувавши надані позивачем копії документів, суд встановив, що надіслані позивачем 31.10.2019р. та 01.11.2019р.. письмові пояснення з копіями документів, відображають зміст господарської операції між ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" та ТОВ "МАГНУМ ЕНЕРДЖІ".

Незважаючи на виконання позивачем вказаних вимог законодавства, відповідачем прийнято оскаржувані рішення від:

04.11.2019р. Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 3121665/41708627 про відмову у реєстрації податкової накладної № 93 від 12.07.2019 на суму 107045,00 (в т.ч. ПДВ 17840,83 грн.), № 1321664/41708627 про відмову у реєстрації податкової накладної №94 від 12.07.2019 на суму 126617,25 грн. (в т.ч. 21102,88 грн. ПДВ) з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити);

05.11.2019р. Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 1322854/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 80 від 11.07.2019 року на суму 79 093,80 грн. (в т.ч. ПДВ 13182,30 грн.), № 1322852/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 81 від 11.07.2019 року на суму 141949,80 грн. (в т.ч. ПДВ 23658,30 грн.), №1322853/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 82 від 11.07.2019 року на суму 90 268,20 грн. (в т.ч. ПДВ 15044,70 грн.), № 1322855/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 83 від 11.07.2019 року на суму 45784,00 грн. (в т.ч. ПДВ 7630,67 грн.), №1322858/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної 105 від 14.07.2019 року на суму 87 789,00 грн. (в т.ч. ПДВ 14631,50 грн.), № 1322861/41708627 про відмову в реєстрації податкової накладної № 112 від 15.07.2019 року на суму 84669,00 грн. (в т.ч. ПДВ 14111,50 грн.) з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити) та документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити) .

Однак, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Згідно п. 18, 19, 20 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно п. 23 Порядку Комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку:

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень , приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу;

щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Згідно п. 2 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення є необґрунтованими, оскільки платником податків надано необхідні документи, які підтверджують здійснення господарської операції за податковими накладними у реєстрації яких було відмовлено.

Окремо суд зазначає, що відсутність чітко виписаної у законодавстві процедури, що передбачала б зрозумілі підстави для відмови у реєстрації податкової накладної, не може бути поставлена у провину позивачу, тоді як відповідальність за це має нести держава (в даному випадку в особі відповідача як контролюючого органу).

Згідно п. 70 рішення Європейського суду з прав людини у справі RYSOVSKYY v. UKRAINE (Рисовський проти України), заява № 29979/04, Судом проаналізовано поняття "належне урядування", а саме.

Аналізуючи відповідність цього мотивування Конвенції, Суд підкреслює особливу важливість принципу "належного урядування". Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах "Беєлер проти Італії" [ВП] (Beyeler v. Italy [GC]), заява № 33202/96, п. 120, ECHR 2000-I, "Онер`їлдіз проти Туреччини" [ВП] (Oneryildiz v. Turkey [GC]), заява № 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, "Megadat.com S.r.l. проти Молдови" (Megadat.com S.r.l. v. Moldova), заява № 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і "Москаль проти Польщі" (Moskal v. Poland), заява № 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року). Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах "Лелас проти Хорватії" (Lelas v. Croatia), заява № 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і "Тошкуце та інші проти Румунії" (Toscuta and Others v. Romania), заява № 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах "Онер`їлдіз проти Туреччини" (Oneryildiz v. Turkey), п. 128, та "Беєлер проти Італії" (Beyeler v. Italy), п. 119) (http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-107088).

Також, визнаючи протиправними та скасовуючи оскаржувані рішення, суд вважає вірним обраний позивачем спосіб захисту порушеного права - шляхом зобов`язання контролюючого органу зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно правової позиції Європейського суду з прав людини, висловленої у п. 50 рішення від 13.01.11р. по справі ЧУЙКІНА ПРОТИ УКРАЇНИ (CASE OF CHUYKINA v. UKRAINE) (Заява №28924/04), ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".(http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-102814).

Щодо вимоги про стягнення судових витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 24324,00 грн., суд зазначає наступне.

Ст. 132 КАС України визначено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: 1) на професійну правничу допомогу.

Відповідно до положень ст. 134 КАС України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката. Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги. Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи. У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

Ч. 7 ст. 139 КАС України передбачено, що розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо ). Такі докази подаються до закінчення судових дебатів у справі або протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду за умови, що до закінчення судових дебатів у справі сторона зробила про це відповідну заяву. За відсутності відповідної заяви або неподання відповідних доказів протягом встановленого строку така заява залишається без розгляду.

Як вбачається з матеріалів справи, представником позивача до суду надано копію договору про надання правової допомоги від 18.11.2019 року № 18/11, укладеного позивачем з Адвокатом Подорожнім Андрієм Сергійовичем , згідно якого Клієнт доручає, а Адвокат приймає на себе зобов`язання надавати юридичну допомогу в обсязі та на умовах, передбачених даним Договором. Також надано акт наданих послуг № 06/20 з якого вбачається надання адвокатом таких послуг: надання юридичних консультацій щодо звернення до суду - 4054,00 грн.; вивчення, дослідження та аналіз документів по податковим накладним №80, №81, № 82, № 83, № 93, № 94, № 105, № 112 та інших господарських документів по даним накладним - 8108,00 грн.; аналіз нормативно-правових актів, судової практики для підготовки правової позиції - 4054,00 грн.; написання позовної заяви- 4054,00 грн.; підготовка позовної заяви та додатків для подачі до суду по податковим накладним №80, №81, № 82, № 83, № 93, № 94, № 105, № 112 - 3040,50 грн.; супроводження справи у суді, підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, розрахунки судових витрат тощо) та надано рахунок-фактуру на загальну суму 24324,00 грн. і квитанцію до прибуткового касового ордера № 06/20 від 15.01.2020 року про сплату ТОВ "СП ОІЛ ТРЕЙД" за надання правової допомоги 24 324,00 грн.

Відповідачами заперечень з приводу судових витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 24324,00 грн. не надано, суд доходить висновку про наявність підстав для задоволення клопотання представника позивача та стягнення витрат на правничу допомогу у розмірі 24324,00 грн.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 139, 241-246, 255, 257-262, 293, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.11.2019р. № 3121665/41708627, № 1321664/41708627, від 05.11.2019р. №1322854/41708627, № 1322852/41708627, №1322853/41708627, №1322855/41708627, №1322858/41708627, № 1322861/41708627 про відмову в реєстрації податкових накладних.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8, код 43005393) зареєструвати податкові накладні від 11.07.2019р. № 80, № 81, № 82, № 83, від 12.07.2019р. № 93, № 94, від 14.07.2019 р. № 105, від 15.07.2019 р. №112 Товариства з обмеженою відповідальністю "СП ОІЛ ТРЕЙД" (04053, м. Київ, вул. Кудрявська, буд. 5, офіс 1, код 41708627) в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою їх подання.

4. Присудити до стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, будинок 33/19, код 43141267) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СП ОІЛ ТРЕЙД" (04053, м. Київ, вул. Кудрявська, буд. 5, офіс 1, код 41708627) 15368,00 грн. судового збору та судові витрати на правничу допомогу в розмірі суми 24324,00 грн.

5. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

6. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Головань

Повний текст рішення

виготовлено і підписано 22.06.2020 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.06.2020
Оприлюднено23.06.2020
Номер документу89969108
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/25885/19

Ухвала від 13.05.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 30.03.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 24.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 09.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 11.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Рішення від 22.06.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 21.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні