Рішення
від 18.06.2020 по справі 303/1467/19
МУКАЧІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №303/1467/19

2/303/48/20

Номер стат. звіту - 18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 червня 2020 року м. Мукачево

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області в складі:

головуючого-судді Куцкір Ю.Ю.

при секретарі Славич М.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Мукачево цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Новодавидківська сільська рада Мукачівського району про визнання недійсним державного акта, -

в с т а н о в и в :

Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду із позовом до ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Новодавидківська сільська рада Мукачівського району про визнання недійсним державного акта.

Ухвалою Мукачівського міськрайонного суду від 14.05.2020 року було залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Мукачівську міську раду Закарпатської області.

Позов мотивує тим, що з 2016 року бореться за свої права зокрема право на приватизацію земельної ділянки, що належить йому. Грубе порушення його прав та інтересів відображається в наступному. По-перше, відповідно до ч.2 ст.198 ЗК України кадастрова зйомка включає погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами та відновлення меж земельної ділянки на місцевості. Згідно зі ст.19 ЗУ Про землеустрій до повноважень сільської ради віднесено організацію і здійснення землеустрою, вирішення інших питань у сфері землеустрою відповідно до закону. Відповідно до ч.1 ст.20 ЗУ Про землеустрій проводиться в обов`язковому порядку на землях усіх категорій, незалежно від форм власності в разі: надання, вилучення (викупу), відчуження земельних ділянок. Землеустрій здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо проведення робіт із землеустрою. При проведенні кадастрової зйомки земельної ділянки 2122785801:01:010:0013 і проведенні робіт із закріплення межовими знаками меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), він як суміжний користувач не був присутній та не був повідомлений про таке, межові знаки не погоджував, що підтверджується відсутністю саме його підпису у Акті прийому передачі межових знаків, адже в графі погодження меж стоїть підпис ОСОБА_1 , що йому не належить, саме по даному факту в процесі розгляду справи ставитиметься питання про призначення почеркознавчої експертизи. По-друге, єдиним органом, що вирішує земельні спори, є орган місцевого самоврядування, Новодавидківська сільська рада, що регламентовано спеціальним законом - ЗК України. Зокрема нормами ст.12 ЗК України, ст.158 ЗК України та ст.159 ЗК України. Згідно Протоколу №1 від 02.04.2015 року земельної комісії Новодавидківської сільської ради Мукачівського району громадянці ОСОБА_2 , було запропоновано змінити конфігурацію земельної ділянки через помилку в координатах. Згодом листом №255/02-20 від 29.06.2016 року знову запропоновано звернутись до відповідних організацій для зміни конфігурації площі земельної ділянки, однак до сьогодні внесені зміни так і не проведені. По-третє, для відновлення порушених прав необхідне скасування державної реєстрації земельної ділянки за кадастровим номером 2122785801:01:010:0013. Відповідно до ч.10 ст.79-1 ЗК України державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у державному земельному кадастрі. Відповідно до ч.1 ст.24 ЗУ Про державний земельний кадастр державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку. Запис у Поземельній книзі скасовується (поновлюється) державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду (п.60 Порядку). Відповідно до п.61 Порядку скасування (поновлення) запису в Поземельній книзі здійснюється шляхом внесення до Державного земельного кадастру відомостей про його скасування (поновлення). Разом з тим, ст.125, ч.1 ст.126 ЗК України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності на земельну ділянку посвідчується Державним актом крім випадків визначеною ч.2 цієї статті.

Таким чином єдиним способом захисту в даному випадку є скасування Державного акту на земельну ділянку за кадастровим номером 2122785801:01:010:0013, який порушує його права та виготовлений з порушенням норм чинного законодавства без погодження з суміжним землекористувачем.

Позивач ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, про час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином, але надав суду заяву про розгляд справи без його участі та участі його представника, позовні вимоги підтримують та просять суд їх задоволити.

Представник відповідача ОСОБА_4 в судове засідання не з`явилася, про час та місце судового розгляду повідомлялася належним чином, але надала суду заяву про розгляд справи без її участі та участі відповідача, позовні вимоги не визнають у повному обсязі та просять суд відмовити у їх задоволенні з підстав наведених у відзиві на позовну заяву та у заяві про визнання висновку експерта №4/19 від 20.01.2019 року Закарпатського НДЕКЦ МВС України неналежним та недопустимим доказом у справі.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Мукачівської міської ради - Буташ С. в судове засідання не з`явився, про час та місце судового розгляду повідомлялася належним чином, подав до суду клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з його зайнятістю в іншій справі, але доказів на підтвердження участі його в іншій справі суду не надав.

Вивчивши заяву, дослідивши та перевіривши зібрані у справі докази суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено такі факти та відповідні їм правовідносини.

Судом встановлено та підтверджується належними у справі доказами, що згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №132917780 від 01.08.2018 року житловий будинок, який знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 належить на праві приватної власності ОСОБА_1 ..

Згідно Протоколу №1 від 02.04.2015 року засідання земельної комісії встановлено, що як з`ясувалося пізніше, на земельну ділянку ОСОБА_2 розроблений Державний акт на право власності серія 440857, кадастровий номер 2122785801:01:010:0013 на площу 0,08 га, після винесення ОСОБА_5 меж в натурі встановлена помилка в координатах. Комісія вирішила: запропонувала громадянці ОСОБА_2 звернутися в організацію, яка має дозвіл на виготовлення технічної документації по зміні конфігурації вище вказаної земельної ділянки.

Відповідно до листа №255/02-20 від 29.06.2016 року Новодавидківської сільської ради Мукачівського району встановлено, що сільська рада повідомляє, що спірне питання стосовно меж між домогосподарствами, яке виникло по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_3 вже розглядалося на земельній комісії від 02.04.2015 року. Комісія була вирішила: запропонувати ОСОБА_2 звернутися в організацію, яка має дозвіл для виготовлення технічної документації по зміні конфігурації вище вказаної земельної ділянки. ОСОБА_1 розпочати процедуру приватизації земельної ділянки, яка розташована за адресою АДРЕСА_1 , для встановлення межі в натурі на місцевості.

У відповідно до рішення №135 від 23.08.2016 року Новодавидківської сільської ради Мукачівського району Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, сільська рада вирішила: надати ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку по АДРЕСА_1 . Площа земельної ділянки становить 0,1130 га.

Відповідно до Акту встановлення та погодження зовнішніх меж земельної ділянки від 17.06.2009 року зазначається що в присутності представників суміжних землекористувачів встановлено та погоджено межі земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 . Претензій з боку суміжних землекористувачів щодо меж земельної ділянки не встановлено. Достовірність підписів сусідніх землекористувачів (землевласників) забезпечують громадяни, яким передається у власність земельна ділянка: ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ..

Відповідно до Технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право спільної сумісної власності на земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_1 громадян ОСОБА_6 та гр. ОСОБА_7 (для будівництва та обслуговування житлового будинку) кадастровий номер 2122785801:01:010:0013 встановлено із пояснювальної записки, що згідно Рішення Новодавидківської сільської ради від 20.06.2008 року, 24-ї сесії, 5-го скликання №397 Про надання земельної ділянки у спільну сумісну власність площею 0,0800 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 надано у спільну сумісну власність ОСОБА_6 та ОСОБА_7 земельну ділянку для будівництва та обслуговування житлового будинку.

Відповідно до рішення №397 від 20.06.2008 року Новодавидківської сільської ради Мукачівського району Про передачу у спільну сумісну власність земельну ділянку , сільська рада вирішила: надати у спільну сумісну власність ОСОБА_6 та гр. ОСОБА_7 земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_1 , яка знаходиться під забудовою та для обслуговування житлового будинку в рівних частках.

У відповідності до Технічного звіту з топографо-геодезичних робіт по встановленню меж та визначенню площі ділянки ОСОБА_1 АДРЕСА_1 , зазначено із пояснювальної записки, що обчислення польових вимірів та створення електронного топографічного плану виконувалось за допомогою програмного забезпечення DIGITALS з послідуючим графічним відображенням. У результаті виконаних робіт було встановлено, що координати суміжної земельної ділянки (кадастровий номер 2122785801:01:010:0013) за адресою: АДРЕСА_3 , внесені у Державний земельний кадастр накладаються на фактичні межі землекористування АДРЕСА_3 . Площа накладки становить 0,0052 га і відображена на матеріалах топографо-геодезичних робіт.

Відповідно до Висновку експерта №4/19 від 20.01.2019 року Закарпатського НДЕКЦ МВС України Шкрюба С.М. зазначається, що підпис від імені гр. ОСОБА_1 у третьому стовпчику, у четвертому рядку Від Г до А таблиці акту встановлення та погодження зовнішніх меж земельної ділянки від 17.06.2009 року, кадастровий номер 2122785801:01:010:0013, що міститься в Технічній документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право спільної сумісної власності на земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_1 виконаний не громадянином ОСОБА_1 , зразки підпису та почерку, якого надані на експертизу, а іншою особою.

У відповідності до ч.1 ст.4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно до ч.1, 2 та ч.3 ст.12 ЦПК України цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених законом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ст.13 ЦПК України суд розглядає справу не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Згідно ч.1 ст.81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно ч.1 ст.16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

У відповідності до п.10 ч.2 ст.16 ЦК України способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п."б" ч.1 ст.12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Згідно п."в" та "г" ч.1 ст.12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу та вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Згідно із ч.ч.1, 2 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

У відповідності до ч.1, 2, 8 та 9 ст.118 ЗК України громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

У відповідності до ч.6 ст.186 ЗК України проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу, і затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Відповідно до ст.186-1 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності (крім земельних ділянок зони відчуження та зони безумовного (обовязкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи) підлягає обовязковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано обєкт будівництва або планується розташування такого обєкта (крім проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зони відчуження або зони безумовного (обовязкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи), подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району, - до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі, якщо такий орган не утворений, - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури. Розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту, а щодо земельної ділянки зони відчуження або зони безумовного (обовязкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, розробник подає оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на погодження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а до органів, зазначених у частині третій цієї статті, - завірені ним копії проекту. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобовязані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обовязковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації. Кожен орган здійснює розгляд та погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно та незалежно від погодження проекту іншими органами, зазначеними у частинах першій - третій цієї статті, у визначений законом строк.

Згідно ст.22 ЗУ "Про землеустрій" землеустрій здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, щодо проведення робіт із землеустрою.

Як передбачено ч.1 ст.122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Частиною 1 ст.155 ЗК України передбачено, що у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним. Згідно з ч.1 ст.126 ЗК України право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами.

Відповідно до ч.ч.2, 3 ст.152 ЗК України власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою. Захист прав на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.

Згідно ч.1 ст.155 ЗК України у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

У відповідності до ч.1 та ч.2 ст.198 ЗК України кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок. Кадастрова зйомка включає: а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки; б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами; в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості; г) встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі; ґ) виготовлення кадастрового плану.

У п.11 Постанови Пленуму Верховного Суду України №7 від 16.04.2004 року "Про практику застосування судами земельного законодавства при розгляді цивільних справ" зазначено, що розглядаючи позови про захист прав власників земельних ділянок і землекористувачів (про усунення перешкод у користуванні ними тощо), суд має перевіряти законність рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки іншій особі без вилучення (викупу) її в позивача в установленому порядку і за наявності для цього підстав ухвалювати рішення про його недійсність.

Результат аналізу зазначених норм права дає підстави для висновку про те, що, вирішуючи питання про недійсність рішення ради та державного акта на право власності на земельну ділянку, суд має встановити не тільки обставини щодо дотримання вимог законодавства щодо відведення земельної ділянки, а й факт порушення внаслідок видачі такого акта прав особи, яка звернулась за захистом, щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою і тільки власнику або землекористувачу надається право вимагати усунення порушень цих прав.

Як вбачається із матеріалів справи, способом захисту порушеного права користування земельною ділянкою позивачем обрано подання позову про визнання недійсним державного акту.

Відповідно до ч.1 ст.9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Законом України Про ратифікацію Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року , Першого протоколу та протоколів №2, 4, 7 та 11 до Конвенції №475/97-ВР від 17.07.1997 року ратифіковано Конвенцію про захист прав і основних свобод людини 1950 року, Перший протокол та протоколи №2, 4, 7, 11 до Конвенції.

Згідно з ст.1 Першого протококу Конвенції кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше, як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Основною метою ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод є попередження свавільного захоплення власності, конфіскації, експропріації та інших порушень безперешкодного користування своїм майном. При цьому в своїх рішенням Європейський суд з прав людини постійно вказує на необхідність дотримання справедливої рівноваги між інтересами суспільства та необхідністю дотримання фундаментальних прав окремої людини (наприклад, рішення у справі "Спорронг і Льоннрот проти Швеції" від 23 вересня 1982 року, "Новоселецький проти України" від 11 березня 2003 року, "Федоренко проти України" від 1 червня 2006 року). Необхідність забезпечення такої рівноваги відображено в структурі статті 1. Зокрема, необхідно щоб була дотримана обґрунтована пропорційність між застосованими заходами та переслідуваною метою, якої намагаються досягти шляхом позбавлення особи її власності. До того ж у справі "Стретч проти Сполученого Королівства" від 24.06.2003 року Європейський суд з прав людини зробив висновок, що оскільки особу позбавили права на його майно лише з тих підстав, що порушення були вчинені з боку публічного органу, а не громадянина, в такому випадку мало місце "непропорційне втручання" у право заявника на мирне володіння своїм майном та, відповідно, відбулось порушення статті 1 Першого протоколу Конвенції.

Позивач ОСОБА_1 , як на підставу вказує на те, що його права порушені, оскільки при проведенні кадастрової зйомки остання включає погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами та відновлення меж земельної ділянки на місцевості. При проведенні зйомки він, як суміжний користувач не був присутній та не був повідомлений про неї, також в графі погодження меж стоїть підпис " ОСОБА_1 ", що не належить йому. При цьому, на підтвердження своїх доводів відносно порушення його прав з боку відповідача суду не надав.

А саме позивачем ОСОБА_1 не було надано суду належних та допустимих доказів, що саме він є землекористувачем суміжних із відповідачем земельних ділянок тобто, що саме йому було надано в користування земельну ділянку за рішенням органу державної влади або органу місцевого самоврядування.

Суд критично оцінює Протокол №1 від 02.04.2015 року засідання земельної комісії, Технічний звіт з топографо-геодезичних робіт по встановленню меж та визначенню площі ділянки ОСОБА_1 в АДРЕСА_3 , в якому зазначено як доказ здійснення захвату земельної ділянки розміром 0,0052 га, лист за №255/02-20 від 29.06.2016 року Новодавидківської сільської ради Мукачівського району, а також Висновок експерта №4/19 від 20.01.2019 року Закарпатського НДЕКЦ МВС України Шкрюба С.М. та вважає їх не допустимими і не належними доказами та не бере їх до уваги у зв`язку з тим, що вони не підтверджують факт порушення прав позивача ОСОБА_1 , оскільки, останній мав довести в першу чергу порушення його прав, проте стверджуючи, що такі права порушено, так як він є суміжним землекористувачем, позивач доказів на підтвердження правомірного володіння чи користування суміжною ділянкою суду не надав.

Враховуючи вищенаведені обставини суд приходить до висновку, що позов позивача ОСОБА_1 не підлягає до задоволення у зв`язку з його недоведеністю та безпідставністю.

Керуючись ст.ст. 4, 12, 13, 76-82, 258, 259, 263, 264, 265, 268 ЦПК України, ст.ст. 15, 16 ЦК України, ст.ст. 12, 90, 91, 96, 103, 116, 118, 152, 155, 198 ЗК України, суд, -

р і ш и в :

У задоволенні позову ОСОБА_1 про визнання недійсним Державного акту серії ЯЕ №440857 на право власності на земельну ділянку кадастровий номер: 2122785801:01:010:0013, розміщену за адресою: АДРЕСА_3 та скасувати державну реєстрацію земельної ділянки за кадастровим номером: 2122785801:01:010:0013 - відмовити.

Рішення суду може бути оскаржено до Закарпатського апеляційного суду протягом 30 днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У відповідності до п.п.15.5 п.15 ч.1 Розділу ХШ Перехідних Положень ЦПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, тобто через Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області.

Позивач: ОСОБА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 .

Відповідач: ОСОБА_2 , місце проживання: АДРЕСА_3 .

Третя особа: Новодавидківська сільська рада Мукачівського району, код ЄДРПОУ 04350599, місце знаходження: с.Нове Давидково, вул.Миру, буд.4А, Мукачівський район, Закарпатська область.

Третя особа: Мукачівська міська рада, місце знаходження: м.Мукачево, пл.О. Духновича, 2, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 04053743.

Повний текст рішення складений 18.06.2020 року.

Головуючий Ю.Ю. Куцкір

СудМукачівський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення18.06.2020
Оприлюднено24.06.2020
Номер документу89972632
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —303/1467/19

Постанова від 05.10.2021

Цивільне

Закарпатський апеляційний суд

Куштан Б. П.

Ухвала від 10.08.2020

Цивільне

Закарпатський апеляційний суд

Куштан Б. П.

Ухвала від 06.08.2020

Цивільне

Закарпатський апеляційний суд

Куштан Б. П.

Рішення від 18.06.2020

Цивільне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Куцкір Ю. Ю.

Ухвала від 14.05.2020

Цивільне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Куцкір Ю. Ю.

Ухвала від 03.02.2020

Цивільне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Куцкір Ю. Ю.

Ухвала від 23.12.2019

Цивільне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Куцкір Ю. Ю.

Ухвала від 03.12.2019

Цивільне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Куцкір Ю. Ю.

Ухвала від 16.08.2019

Цивільне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Куцкір Ю. Ю.

Ухвала від 16.08.2019

Цивільне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Куцкір Ю. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні