Рішення
від 23.06.2020 по справі 913/262/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23 червня 2020 року Справа №913/262/20

Провадження №16/913/262/20

За позовом виконувача обов`язків керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області, м.Старобільськ Луганської області в інтересах держави в особі позивача: Державної екологічної інспекції у Луганській області, м.Сєвєродонецьк Луганської області

до приватного акціонерного товариства "Старобільський молокозавод", м.Сєвєродонецьк Луганської області

про стягнення збитків у сумі 12359,55 грн,

Суддя Шеліхіна Р.М.

Секретар судового засідання - Романенко Т.М.

У засіданні брали участь:

від органу прокуратури: прокурор Хряк О.О. за службовим посвідченням від 03.09.2019 №053701;

від позивача: представник не прибув;

від відповідача: представник не прибув,

в с т а н о в и в:

Суть спору: виконувач обов`язків керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області звернувся до господарського суду Луганської області з позовною заявою від 24.04.2020 №34-1988вих20 в інтересах держави в особі позивача: Державної екологічної інспекції у Луганській області до приватного акціонерного товариства "Старобільський молокозавод" з вимогою:

-стягнути з ПрАТ "Старобільський молокозавод" (юридична адреса: шосе Будівельників, 23-Б, м.Сєвєродонецьк, Луганська область, фактична адреса: вул.Старотаганрозька, 111, м.Старобільськ, Луганська область, ідентифікаційний код 00444837) на користь держави збитки, завдані порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, внаслідок використання водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування, в сумі 12359,55 грн (дванадцять тисяч триста п`ятдесят дев`ять грн 55 копійок), зарахувавши кошти на розрахунковий рахунок UA688999980333139331000012332 в УК у Старобіл. р-ні/М.СТАРОБ./24062100, код отримувача ЄДРПОУ 37858396, банк отримувача Казначейство України, код класифікації доходів бюджету 24062100.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 04.05.2020 підстави представництва виконувача обов`язків керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області інтересів держави в особі Державної екологічної інспекції у Луганській області з заявленими позовними вимогами підтверджено, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження та судове засідання призначено на 14.05.2020.

У судове засідання 14.05.2020 представники сторін та органу прокуратури не прибули.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 14.05.2020 суд відклав розгляд справи на 02.06.2020, у зв`язку з неявкою в судове засідання учасника справи, щодо якого немає відомостей про направлення йому ухвали з повідомленням про дату, час і місце судового засідання.

У судове засідання 02.06.2020 прибув прокурор.

Від відповідача на електронну адресу суду надійшло клопотання від 01.06.2020 №б/н про відкладення розгляду справи для надання відповідачу можливості подати відзив на позовну заяву.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 02.06.2020 розгляд справи відкладено на 23.06.2020.

У судове засідання 23.06.2020 прибув прокурор.

Відповідач правом участі у судових засіданнях не скористався.

Від відповідача через канцелярію суду надійшов відзив на позовну заяву від 16.06.2020 №б/н, в якому відповідач заперечує проти правомірності розрахунку шкоди Державною екологічною інспекцією, вважаючи що п.9.2. розділу IХ Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, встановлює порядок розрахунку шкоди у разі перевищення встановлених у дозволі на спеціальне водокористування лімітів.

Крім цього, від відповідача надійшло клопотання від 19.06.2020 №б/н про відкладення розгляду справи, для надання прокурору та позивачу надати заперечення на відзив.

Від Старобільської місцевої прокуратури на адресу суду надійшла відповідь на відзив від 19.06.2020 №34-2851вих-20, в якій прокурор наводить доводи в підтвердження правомірності викладених у позові обставин та суми позовних вимог.

Від позивача на електронну адресу суду надійшла відповідь на відзив від 22.06.2020 №2/2-25-9, в якій позивач зазначає, що Методикою розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища від 20.07.2009 №389 (зі змінами та доповненнями), встановлено порядок визначення розмірів збитків як у разі самовільного, за відсутності дозволу на спеціальне водокористування, використання водних ресурсів, так і у разі перевищення встановлених у дозволі на спеціальне використання лімітів.

Позивач зазначає, що розрахунок збитків у даному спорі здійснювався за формулою 23 п.9.1. розділу ІХ Методики та обумовлений самовільним використанням водних ресурсів за відсутності дозвільних документів, а не перевищенням встановлених у дозволі лімітів.

У зв`язку з тим, що прокурор та позивач надали до справи відповіді на відзив, а відповідач висловив свою правову позицію щодо позову, враховуючи достатність в матеріалах справи доказів для повного, всебічного та об`єктивного розгляду спору по суті, суд відмовляє у задоволенні клопотання відповідача про відкладення розгляду справи.

У судовому засіданні 23.06.2020 року, відповідно до ч. 1 ст. 240 Господарського процесуального кодексу України, судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали позовної заяви, судом встановлено наступне.

Державною екологічною інспекцією у Луганській області, відповідно до Плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної екологічної інспекції України на 2019 рік, затвердженого наказом від 30.11.2018 №262 та наказу Державної екологічної інспекції у Луганській області від 07.12.2018 №360/01-01-04, ПрАТ "Старобільський молокозавод" було повідомлено про проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства.

У подальшому, в період з 14.03.2019 по 29.03.2019, на підставі направлення від 14.03.2019 №185/01-03-19, в присутності посадових осіб суб`єкта господарювання (відповідача), проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства в господарській діяльності ПрАТ "Старобільський молокозавод" (а.с.36).

За результатами перевірки, державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища Луганської області складено акт за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів №108, початок перевірки 14.03.2019 - завершення перевірки 29.03.2019 (а.с.37-55).

Вказаний акт без зауважень та заперечень підписаний посадовими особами Державної екологічної інспекції, директором ПрАТ "Старобільський молокозавод" - Охріменко Г.А та головним інженером підприємства відповідача Ликовою І.П. Примірник акту отримано директором підприємства відповідача - 29.03.2019.

Згідно акту перевірки, встановлено, що ПрАТ "Старобільський молокозавод" без дозволу на спеціальне водокористування, у період з 23.01.2019 по 29.03.2019, за допомогою технічних пристроїв здійснювало забір води з п`яти артезіанських свердловин (№№1,2,3,8,9) з порушенням правил, встановлених ст.ст. 44, 48, 49 Водного Кодексу України.

Актом встановлено, що за період з 23.01.2019 по 29.03.2019, згідно довідки підприємства відповідача, без дозволу на спеціальне водокористування, з робочих артезіанських свердловин видобуто підземної води об`ємом 2378 м 3 .

Державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Луганської області, відповідно до Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів (далі - Методика), затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища від 20.07.2009 №389 (зі змінами та доповненнями), проведено розрахунок розміру відшкодування збитків, заподіяних внаслідок самовільного використання підземних вод в сумі 14521,25 грн (а.с.59).

Крім цього, державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Луганської області Бутко Н.В., на Ликову Ірину Петрівну - головного інженера ПрАТ "Старобільський молокозавод", складено протоколи від 28.03.22019 №000335 та від 29.03.2019 №000552 про адміністративне правопорушення щодо самовільного водокористування по робочим артезіанським свердловинам підприємства та винесено постанови від 28.03.2019 №000335 та від 29.03.2019 №000522 про накладення штрафу у сумі 272 грн, який добровільно сплачено, що підтверджується квитанціями від 02.04.2019 №№7,8.

Претензією від 18.04.2019 №2/2-17-246-04 позивач пропонував ПрАТ "Старобільський молокозавод" добровільно відшкодувати завдані збитки у сумі 14521,25 грн.

Листом від 29.05.2019 №05/19 29.05.2019 ПрАТ "Старобільський молокозавод" повідомив позивача про отримання дозволу на спеціальне водокористування від 21.03.2019 №74/ЛГ/49-19 (а.с.68-69) та надав довідку від 29.05.2019 №05/19-138 про здійснення водокористування без дозволу вже за інший період - з 23.01.2019 по 20.03.2019 у кількості 2024 м 3 (а.с.58).

На цій підставі Державною екологічною інспекцією здійснено перерахунок розмірів відшкодування збитків, заподіяних відповідачем внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, за результатами якого, розмір збитків за водокористування у кількості 2024 м 3 складає 12359,55 грн.

Претензією від 11.06.2019 №2/2-17-350-04 позивач пропонував ПрАТ "Старобільський молокозавод" добровільно відшкодувати завдані збитки у сумі 12359,55 грн (а.с.60).

За інформацією Державної екологічної інспекції у Луганській області від 31.03.2020 №2/2-15-116-04, збитки у сумі 12359,55 грн на день подання позовної заяви відповідачем не відшкодовано.

Прокурор, звертаючись з даним позовом до суду в інтересах Державної екологічної інспекції у Луганській області, просить стягнути з відповідача збитки, заподіяні державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів у розмірі 12359,55 грн. Прокурор представляє інтереси Державної екологічної інспекції у Луганській області, у зв`язку з об`єктивною неможливістю самостійно реалізувати позивачем своє право на захист державних інтересів шляхом звернення до суду з позовом.

Відповідач проти позову заперечує, вважає розмір завданих збитків, необґрунтованим та зазначає, що Методикою, яку використовував позивач для розрахунку шкоди, визначено порядок розрахунку збитків у разі перевищення лімітів, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування.

Враховуючи вищевикладене, повно, всебічно і об`єктивно дослідивши матеріали та обставини справи, оцінивши надані позивачем докази своїх вимог до суті спору, їх належність, допустимість, достовірність кожного окремо і у сукупності без надання жодному доказу пріоритету або вищої сили, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню повністю.

Відповідно до ст.20 2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" та Положення про Державну екологічну інспекцію у Луганській області, затвердженого наказом Держекоінспекції України від 22.11.2018 №249, до компетенції Державної екологічної інспекції належить здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням територіальними центральних органів органами влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів.

Держекоінспекція для виконання покладених на неї завдань, зокрема, має право проводити перевірки з питань, що належать до її компетенції, а також, розраховувати розмір збитків, заподіяних державі внаслідок порушення природоохоронного законодавства та складати протоколи про адміністративні правопорушення, накладати адміністративні стягнення, у випадках, передбачених законом.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Згідно абз. 6 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право застосовувати санкції до суб`єктів господарювання, їх посадових осіб та вживати інших заходів у межах та порядку, визначених законом.

Відповідно п. "ґ", п. "й" ч. 1 ст. 20 2 Закону "Про охорону навколишнього природного середовища", до компетенції Державної екологічної інспекції у Луганській області належить пред`являти претензії про відшкодування збитків і втрат, заподіяних державі в результаті порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища; вживати в установленому порядку заходів досудового врегулювання спорів, виступати позивачем та відповідачем у судах.

У зв`язку з чим, прокурор звертається з даним позовом до суду в інтересах Державної екологічної інспекції у Луганській області та просить стягнути з відповідача збитки, заподіяні державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів у розмірі 12359,55 грн.

Так, судом встановлено, що Державною екологічною інспекцією у Луганській області у відповідності до вимог Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на підставі наказу від 07.12.2018 №360/01-01-04 та направлення на перевірку від 14.03.2019 №185/01-03-19, проведено планову перевірку відповідача - ПрАТ "Старобільський молокозавод".

За результатами планової перевірки дотримання ПрАТ "Старобільський молокозавод" вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, складено акт перевірки в якому встановлено наступні порушення.

Перевіркою встановлено, що відповідно до довідки підприємства відповідача, без дозволу на спеціальне водокористування, з робочих артезіанських свердловин видобуто підземної води об`ємом 2378 м 3 за період з 23.01.2019 по 29.03.2019.

Після видачі відповідачу дозволу на спеціальне водокористування, який датовано 21.03.2019 за №74/ЛГ/49-19 (а.с.68-69), відповідач надав довідку від 29.05.2019 №05/19-138 про здійснення водокористування вже у кількості 2024 м 3 , за інший період - з 23.01.2019 по 20.03.2019 (а.с.58).

Таким чином, Державна екологічна інспекція діяла з дотриманням вказаних норм права і в межах своєї компетенції, що відповідає приписам ст.19 Конституції України.

Відповідно до ч.1 ст.149 ГК України, суб`єкти господарювання використовують у господарській діяльності природні ресурси в порядку спеціального або загального природокористування відповідно до цього Кодексу та інших законів.

Згідно ст.1 ВК України, водокористування - це використання води (водних об`єктів) для задоволення потреб населення, промисловості, сільського господарства, транспорту та інших галузей господарства, включаючи право на забір води, скидання стічних вод та інші види використання вод (водних об`єктів).

Положеннями ст. 46 ВК України визначено, що водокористування може бути двох видів - загальне та спеціальне.

Водокористувачі зобов`язані: здійснювати спеціальне водокористування лише за наявності дозволу (п.9 ч. 1 ст. 44 ВК України).

Відповідно до ч.1. ч. 2 ст. 48 ВК України, спеціальне водокористування - це забір води з водних об`єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об`єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів. Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських (у тому числі для цілей аквакультури) та інших державних і громадських потреб.

Положеннями ч.ч. 1,7 ст.49 ВК України встановлено, що спеціальне водокористування здійснюється на підставі дозволу. Строк видачі дозволу на спеціальне водокористування або надання письмового повідомлення про відмову в його видачі становить не більше тридцяти календарних днів з дня надходження на розгляд заяви та відповідних документів.

Враховуючи отримання відповідачем дозволу тільки 21.03.2019, позивачем здійснено розрахунок збитків за період з 23.01.2019 по 20.03.2019 згідно розділу IX "Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів" затвердженої наказом Мінприроди від 20.07.2009 року №389 (із змінами, внесеними згідно наказу Міністерства екології та природних ресурсів №367 від 13.10.2015 року), за результатами якого їх розмір за водокористування без спеціального дозволу у кількості 2024 м 3 складає 12359,55 грн.

Позивачем, в порядку п. "ґ" ч. 1 ст. 20 2 Закону "Про охорону навколишнього природного середовища" на адресу відповідача надсилалися претензії про відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок самовільного використання водних ресурсів за відсутності дозвільних документів. Однак, вказані претензії залишені відповідачем без відповіді та виконання.

Частиною 1 ст. 69 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" передбачено, що шкода, заподіяна внаслідок порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища, підлягає компенсації в повному обсязі.

У відповідності з ч. ч. 1, 3 ст.110, ч. 1 ст.111 ВК України, порушення водного законодавства тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно з законодавством України. Відповідальність за порушення водного законодавства несуть особи, зокрема, винні у недотриманні умов дозволу або порушенні правил спеціального водокористування. Підприємства, установи, організації і громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи зобов`язані відшкодувати збитки, завдані ними внаслідок порушень водного законодавства, в розмірах і порядку, встановлених законодавством України.

Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 16 ЦК України, одним зі способів захисту цивільних прав та інтересів є відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди.

Відшкодування шкоди, заподіяної порушенням природоохоронного законодавства, за своєю правовою природою є відшкодуванням позадоговірної шкоди, тобто деліктною відповідальністю.

Загальні підстави відповідальності за завдану майнову шкоду передбачені ст.1166 ЦК України, згідно з ч. ч. 1, 2 якої, майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала; особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Для застосування деліктної відповідальності необхідною є наявність усіх чотирьох елементів складу цивільного правопорушення, а саме: вина особи, яка заподіяла шкоду; протиправна поведінка заподіювача шкоди; наявність шкоди; причинний зв`язок між шкодою та протиправною поведінкою заподіювача. Відсутність одного з елементів складу цивільного правопорушення, які утворюють склад цивільного правопорушення, звільняє боржника від відповідальності за заподіяну шкоду, оскільки його поведінка не може бути кваліфікована як правопорушення.

Зазначені підстави є загальними та необхідними у всіх випадках, якщо інше не обумовлено законом, для стягнення шкоди поза договірними зобов`язаннями.

В силу положень ч. ч. 1-3 ст. 614 ЦК України, особа, яка порушила зобов`язання, несе відповідальність за наявності її вини (умислу або необережності), якщо інше не встановлено договором або законом. Особа є невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання зобов`язання. Відсутність своєї вини доводить особа, яка порушила зобов`язання.

Розрахунок розмірів відшкодування збитків, обумовлених самовільним використанням водних ресурсів, правомірно визначено позивачем за формулою 23 (розділ 9. п.9.1) "Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів", затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.2009 за №389, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 14.08.2009 за №767/1678.3 та Наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 30.10.2015 № 367 "Про внесення змін до Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.10.2015 за №1369/27814.

Розрахунок розміру відшкодування збитків, обумовлених самовільним використанням водних ресурсів за відсутності дозвільних документів (дозволу на спеціальне водокористування), здійснюється за формулою:

Зсам = 5 х \У х Тар, (грн.)

де W - об`єм води, що використана самовільно без дозвільних документів (дозволу на спеціальне водокористування), м 3.

Тар - розмір, аналогічний ставці рентної плати за спеціальне використання води, встановленої статтею 255 Податкового кодексу України, на дату виявлення порушення (для поверхневих, підземних, шахтних, кар`єрних та дренажних вод - грн/100 м\ води для потреб гідроенергетики та рибництва - грн/10000 м 3 ).

Фактичний об`єм підземної води, що використана самовільно без дозвільних документів (дозволу на спеціальне водокористування) з робочих свердловин підприємства за період з 23.01.2019 по 20.03.2019 року, визначено на основі даних первинної документації підприємства (журналу обліку забраної води), довідки ПрАТ "Старобільський молокозавод" від 29.05.2019 №05/19-138 та становить 2024 м 3 .

Згідно зі ст. 255.5.2 Податкового Кодексу України, ставка збору за спеціальне використання підземних вод по Луганській області станом на 01.01.2019 складає 122,13 грн за 100 м 3 .

Зсам = 5 х 2024 х 1,2213 = 12359,55 грн.

Доводи відповідача, що розрахунок розміру відшкодування збитків здійснено позивачем неправомірно є безпідставними, оскільки вищевказаною Методикою встановлюється порядок розмірів відшкодування збитків як у разі самовільного використання водних ресурсів - без дозволу на спеціальне водокористування, так і у разі перевищення встановлених у дозволі лімітів.

Факт порушення ПрАТ "Старобільський молокозавод" вимог природоохоронного законодавства, а саме ст.ст.44.49 Водного кодексу України, було встановлено під час планової перевірки Державної екологічної інспекції у Луганській області у період з 23.01.2019 по 20.03.2019.

Враховуючи викладене, позовні вимоги виконувача обов`язків керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області є доведеними приписами ст.ст.110,111 ВК України, ст.ст.68-69 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", підтверджується належними та допустимими доказами в порядку ст.ст. 73-74, 76-80, 86 ГПК України та зобов`язують відповідача відшкодувати шкоду в порядку ст.1166 ЦК України в розмірі, встановленому Методикою, а отже, підлягають задоволенню у повному обсязі у сумі 12359,55 грн.

Відповідно до приписів ст.129 ГПК України витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 46, 73, 74, 86, 123, 129, 165, 232, 233, 237-241, 247 Господарського процесуального кодексу України, суд

в и р і ш и в:

1.Позов задовольнити повністю.

2.Стягнути з приватного акціонерного товариства "Старобільський молокозавод" (93412, м.Сєвєродонецьк Луганської області, шосе Будівельників, буд.23-Б, ід код 00444837, фактична адреса: 92703, м.Старобільськ Луганської області, вул. Старотаганрозька, буд.111 ) на користь держави збитки, завдані порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, внаслідок використання водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування у сумі 12359,55 грн, зарахувавши кошти на розрахунковий рахунок UA688999980333139331000012332 в УК у Старобіл. р-ні/М.СТАРОБ./24062100, код отримувача ЄДРПОУ 37858396, банк отримувача Казначейство України, код класифікації доходів бюджету 24062100, видати наказ після набрання рішенням законної сили.

3.Стягнути з приватного акціонерного товариства "Старобільський молокозавод" (93412, м.Сєвєродонецьк Луганської області, шосе Будівельників, буд.23-Б, ід код 00444837, фактична адреса: 92703, м.Старобільськ Луганської області, вул. Старотаганрозька, буд.111) на користь прокуратури Луганської області, (ід.код 02909921, місцезнаходження: м. Сєвєродонецьк Луганської області, вул. Б.Ліщини, 27) судові витрати у сумі 2102 грн та перерахувати їх на р/р:UA048201720343140001000000839, банк: ДКСУ м.Київ, код ЄДРПОУ 02909921, видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Відповідно до статті 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції у строки, передбачені ст.256 Господарського процесуального кодексу України та порядку, визначеному п.17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст рішення складено та підписано 24.06.2020.

Суддя Р.М.Шеліхіна

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення23.06.2020
Оприлюднено24.06.2020
Номер документу89996075
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/262/20

Ухвала від 16.09.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Ільїн Олег Володимирович

Ухвала від 12.08.2020

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Ільїн Олег Володимирович

Рішення від 23.06.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Шеліхіна Р.М.

Ухвала від 02.06.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Шеліхіна Р.М.

Ухвала від 14.05.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Шеліхіна Р.М.

Ухвала від 04.05.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Шеліхіна Р.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні