Рішення
від 30.06.2020 по справі 200/1878/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 червня 2020 р. Справа№200/1878/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Дмитрієва В.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) справу за позовом ОСОБА_1 до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

18 лютого 2020 року ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецькій області про зобов`язання зарахувати до страхового стажу період роботи в умовах зайнятості повний робочий день під землею в структурному підрозділі на шахті "Булавінська" ДП "Орджонікідзевугілля" з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року; зобов`язання зарахувати до спеціального (пільгового) страхового стажу періоди роботи в умовах зайнятості повний робочий день під землею з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року в структурному підрозділі Шахти "Булавінська" ДП "Орджонікідзевугілля" електрослюсарем підземним 5 розряду; зобов`язання зробити перерахунок пенсії за віком та сплатити суму заборгованості з 5 червня 2015 року.

Позовні вимоги вмотивовані тим, що при призначені пенсії за віком відповідач не зарахував до стажу позивача певний період роботи, пославшись на відсутність спусків під землю за цей період. Позивач вказав, що спірний період роботи припав на проведення антитерористичної операції та у той час спуски в шахту не здійснювалися у зв`язку із знаходженням на території шахти блокпоста української армії, що є поважною причиною та не може бути підставою для не зарахування такого періоду до пільгового стажу. Крім того, позивач вказав, що у спірний період заробітна плата нараховувалася, але страхові внески не сплачувалися, проте, оскільки обов`язок щодо сплати страхових внесків законом покладено на роботодавця, тому наявність заборгованості по їх сплаті не може слугувати підставою, що обмежує реалізацію працівником права на призначення (перерахунок) пенсії.

Відповідач позов не визнав, подав відзив на позовну заяву, в якому у задоволенні позовних вимог просить відмовити повністю. В обґрунтування зазначив, що спірний період роботи позивача не зараховано до страхового та пільгового стажу роботи оскільки згідно довідки наданої структурним підрозділом Шахта Буланівська у спірний період спуски в шахту не здійснювалися, крім того, згідно відомостей з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування за цей період відсутні відомості про сплату щомісячних страхових внесків, що передбачено положеннями статті 24 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .

Ухвалою суду від 24 лютого 2020 року відкрито провадження в адміністративній справи, призначено судове засідання на 24 березня 2020 року та витребувано у відповідача докази по справі.

Ухвалою суду від 24 березня 2020 року відкладено розгляд справи та призначено судове засідання на 23 квітня 2020 року.

Ухвалою суду від 23 квітня 2020 року заяву про уточнення позовних вимог повернуто позивачеві без розгляду.

Ухвалою суду від 23 квітня 2020 року вирішено продовжити встановлений судом процесуальний строк для подання доказів у справі, відкласти розгляд справи та призначити судове засідання на 26 травня 2020 року.

Ухвалою суду від 26 травня 2020 року вирішено витребувати у СП "Шахта "Булавинська" ДП "Орджонікідзевугілля" та у ДП "Орджонікідзевугілля" інформацію та розпорядчі документи (у разі їх прийняття) на підставі яких позивачем не здійснювалися спусків в шахту у період з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року та відомості (докази) щодо простою СП "Шахта "Булавинська" ДП "Орджонікідзевугілля" у період з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року; відкладено розгляд справи та призначено судове засідання на 25 червня 2020 року.

25 червня 2020 року сторони не з`явилися, про дату, час та місце засідання повідомлені належним чином.

На підставі частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України суд дійшов висновку про можливість розгляду справи у письмовому провадженні.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), процесуальні строки щодо розгляду адміністративної справи продовжуються на строк дії такого карантину, що передбачено п. 3 розділу VI КАС України.

Дослідивши докази та письмові пояснення, викладені в заявах по суті справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та відзив на нього, суд встановив наступне.

Позивач - ОСОБА_1 червня 1965 року народження, є громадянином України, має статус внутрішньо переміщеної особи, фактичне місце проживання: АДРЕСА_1 .

З витягу ІКІС ПФУ: Підсистема призначення та виплати пенсії убачається, що ОСОБА_1 призначено пенсію за віком з 6 червня 2015 року, при цьому страховий стаж враховано з 1 вересня 1980 року по 19 серпня 2014 року, який складає: всього - 21 рік 1 місяць 15 днів, додаткові роки за Списком №1 - 12 років, всього для розрахунку місяців - 33 роки 1 місяць 15 днів.

Згідно листа Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області від 4 вересня 2019 року, ОСОБА_1 стаж на підземних роботах враховано по 19 серпня 2014 року, період роботи з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року не зараховано, оскільки в довідці, наданої структурним підрозділом Шахта Булавінська зазначено, що за період з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року спуски в шахту не здійснювались.

Не погодившись із не зарахуванням періоду роботи з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року на посаді електрослюсаря підземного структурного підрозділу Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля до страхового та пільгового стажу роботи, позивач звернувся до суду з даним позовом та заявив клопотання про поновлення пропущеного строку звернення до суду, яке обґрунтоване тим, що про не зарахування деяких періодів роботи йому стало відомо лише у вересні 2019 року з листа пенсійного органу.

Розглянувши зазначене вище клопотання суду зазначає наступне.

Частина 1 статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України визначає, що процесуальні строки - це встановлені законом або судом строки, у межах яких вчиняються процесуальні дії. Процесуальні строки встановлюються законом, а якщо такі строки законом не визначені - встановлюються судом.

За змістом цієї норми процесуальним строком є також строк звернення до суду, який відповідно до частини 2 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України становить шість місяців, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення. Одночасно із поданням заяви про поновлення процесуального строку має бути вчинена процесуальна дія (подана заява, скарга, документи тощо), стосовно якої пропущено строк (частини 1, 4 статті 122 КАС України).

Суд ураховує, що за заявою позивача пенсія була призначена, щодо обізнаності позивача про зарахування/не зарахування певних періодів роботи матеріали справи не містять.

В рішенні ЄСПЛ у справі "Ilhan v. Turkey" зазначено, що правило встановлення обмежень доступу до суду у зв`язку з пропуском строку звернення повинно застосовуватися з певною гнучкістю і без надзвичайного формалізму, воно не застосовується автоматично і не має абсолютного характеру, перевіряючи його виконання слід звертати увагу на обставини справи.

У зв`язку з наведеним та враховуючи обставини справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними.

Суд зазначає, що спірним у цій справі є не зарахування до страхового та пільгового стажу роботи за Списком №1 періодів, у які не здійснювалися спуски у шахту та відсутні відомості про сплату підприємством єдиного соціального внеску.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Закон України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (далі - Закон №1058-IV) визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом.

Підпунктом 2 п. 2.1 розділу ІІ Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 № 22-1, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за № 1566/11846 (далі - Порядок № 22-1), передбачено, що до заяви про призначення пенсії за віком додаються такі документи: документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637.

Згідно пункту 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 серпня 1993 року №637 (далі - Порядок №637), передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

Пунктом 3 вказаного Порядку передбачено, що за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Згідно пункту 20 Порядку №637 передбачено, що у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників (додаток № 5).

У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, куди включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка.

Також п. 11 Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 10 листопада 2006 № 18-1, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2006 року за № 1231/13105, передбачено, що для підтвердження стажу роботи заявник подає до управління Пенсійного фонду України в районі, місті, районі у місті, об`єднаних управлінь за місцем проживання (реєстрації) такі документи: 1) заяву про підтвердження стажу роботи; 2) документи, які підтверджують факт припинення підприємства, установи, організації в результаті їх ліквідації (у тому числі архівні) - щодо підприємств, установ, організацій, ліквідованих до 01 липня 2004 року та/або щодо яких відсутні дані про проведення реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр); 3) трудову книжку; 4) документи, видані архівними установами, зокрема: а) довідку про заробітну плату; б) копії документів про проведення атестації робочих місць; в) копії документів про переведення на іншу роботу, на роботу з неповним робочим днем, надання відпусток без збереження заробітної плати (у разі відсутності - довідка про їх відсутність).

У разі необхідності заявник може подавати інші документи, які можуть підтверджувати виконання робіт, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років.

Тобто, виключно записами в трудовій книжці не може бути підтверджено, чи був зайнятий працівників на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці протягом повного робочого дня, тому для підтвердження даної обставини пенсійний орган правомірно вимагає від працівника надання відповідних уточнюючих довідок.

Згідно записів трудової книжки НОМЕР_2, що видана на ім`я ОСОБА_1 , позивач, зокрема з квітня 2010 року прийнятий електрослюсарем підземним 5 розряду Структурного підрозділу Шахта Булавінська Державного підприємства Орджонікідзевугілля .

Тобто вказані записи у трудовій книжці не містять відомостей щодо роботи позивача повний день під землею.

При цьому, довідкою про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, що міститься в матеріалах пенсійної справи, підтверджено, що ОСОБА_1 з 12 квітня 2010 року працював у СП Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля електрослюсарем підземним з повним робочим днем під землею, що передбачено Списком 1, розділу 1, підрозділом 1, код 1.1а, постанови КМУ №36 від 16 січня 2003 року.

Разом з цим, позивачем самостійно до пенсійного органу була надана довідка про спуски в шахту від 25 листопада 2014 року, з якої убачається, що з 20 серпня 2014 року по листопад 2014 року спуски в шахту не здійснювалися.

Так, позивач посилається на нездійснення спусків в шахту із незалежних від нього причин - у зв`язку із знаходженням у цей період на території шахти блокпоста української армії.

Проте матеріали справи не містять доказів на підтвердження зазначеного вище позивачем.

Ухвалою суду від 26 травня 2020 року були витребувані у ДП Орджонікідзевугілля докази простою СП Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля , інформація та розпорядчі документи на підставі яких позивач не здійснював спуски в шахту у спірний період, проте поштові відправлення, що були направлені за адресами місця реєстрації підприємств, повернуті на адресу суду з відміткою одержувач вибув .

У постанові від 19 березня 2019 у справі № 295/8979/16-а Верховний Суд, зазначив, зокрема, що час простою та періоди відпусток без збереження заробітної плати, якщо вони були пов`язані з виробничою необхідністю, працівникам, які працюють у шкідливих і важких умовах праці, можуть бути зараховані до пільгового стажу, але не більше одного місяця в календарному році.

Оскільки, в матеріалах пенсійної та адміністративної справи відсутні докази простою підприємства, де працював позивач у спірний період, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог в частині зобов`язання зарахування до пільгового стажу позивача період роботи з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року в СП Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля .

Стосовно позовних вимог в частині зобов`язання зарахувати до страхового стажу позивача період роботи в структурному підрозділі на шахті "Булавінська" ДП "Орджонікідзевугілля" з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року суд зазначає наступне.

Так, період роботи ОСОБА_1 з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року в структурному підрозділі на шахті "Булавінська" ДП "Орджонікідзевугілля" не зараховано до загального стажу роботи позивача у зв`язку із не сплатою страхових внесків.

Частиною 1 статті 24 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування визначено, що страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Згідно частини 1 статті 15 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування платниками страхових внесків до солідарної системи є страхувальники, зазначені в статті 14 цього Закону, і застраховані особи, зазначені в частині першій статті 12 цього Закону.

Відповідно до статті 11 цього Закону, обчислення страхових внесків застрахованих осіб здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Положеннями статті 20 Закону №1058-IV, сплата страхових внесків здійснюється виключно в грошовій формі шляхом внесення відповідних сум страхових внесків до солідарної системи на банківські рахунки виконавчих органів Пенсійного фонду, а сум страхових внесків до накопичувальної системи пенсійного страхування - на банківський рахунок Накопичувального фонду або на банківський рахунок обраного застрахованою особою недержавного пенсійного фонду - суб`єкта другого рівня системи пенсійного забезпечення. Страхові внески сплачуються страхувальниками шляхом перерахування безготівкових сум з їх банківських рахунків. Страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду. Базовим звітним періодом є: для страхувальників, зазначених у пунктах 1, 2, 4 статті 14 цього Закону, - календарний місяць. Днем сплати страхових внесків вважається: у разі перерахування сум страхових внесків у безготівковій формі з банківського рахунку страхувальника на банківський рахунок органу Пенсійного фонду - день списання установою банку, органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з банківського (спеціального реєстраційного) рахунку страхувальника незалежно від часу її зарахування на банківський рахунок органу Пенсійного фонду. Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Системний аналіз вказаних вище нормативно-правових актів дає підстави дійти висновку, що до страхового стажу зараховується період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески.

Отже, періоди роботи, за які підприємство-страхувальник нарахувало застрахованій особі - працівнику заробітну плату та утримало з неї відповідні страхові внески (єдиний внесок), повинні зараховуватися до страхового стажу цієї застрахованої особи-працівника незалежно від того, чи сплатило фактично підприємство-страхувальник ці страхові внески, чи ні.

Так, згідно Індивідуальних відомостей про застраховану особу ОСОБА_1 (форма ОК-5) страхувальником (код 26351725, СП Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля ) з квітня 2014 року по листопад 2014 року заробітна плата нараховувалася, проте, проте страхові внески не сплачено.

Суд зазначає, що працівник не може нести відповідальність у вигляді позбавлення права на включення періоду роботи до страхового стажу за порушення, яке вчинене роботодавцем - платником страхових внесків (єдиного внеску).

Отже, відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку (в індивідуальних відомостях про застраховану особу - позивача (форма ОК-5)) відомостей про сплату підприємством-роботодавцем страхових внесків (єдиного внеску) для нарахування пенсії за спірний період не є підставою для позбавлення особи права на пенсію.

Аналогічні правові висновки викладені у постановах Верховного Суду від 27 березня 2018 року в справі №208/6680/16-а, від 24 травня2018 року в справі № 490/12392/16-а, від 4 вересня 2018 року в справі № 482/434/17, які відповідно до ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України мають бути враховані судом при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Отже, орган Пенсійного фонду України неправомірно не зарахував вказані періоди до відповідного стажу, посилаючись на зазначені ним обставини, чим порушив пенсійні права позивача.

На підставі викладеного вище, ураховуючи, що до страхового стажу позивача не ураховано період роботи з 20 серпня 2014 року, суд приходить висновку, про необхідність визнання протиправними дії відповідача щодо не зарахування до страхового стажу ОСОБА_1 періоду роботи з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року на підприємстві СП Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля на посаді електрослюсаря підземного та зобов`язання зарахувати цей період до страхового стажу.

Стосовно позовних вимог в частині зобов`язання відповідача здійснити перерахунок пенсії з 5 червня 2015 року, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено призначення пенсії позивачеві з 6 червня 2015 року, при цьому із заявою про перерахунок пенсії позивач звернувся 27 червня 2019 року, тому в цій частині позовні вимоги слід задовольнити частково, з 27 червня 2019 року.

З огляду на викладене вище, суд вважає, що позовні вимоги є частково обґрунтованими, у зв`язку з чим підлягають частковому задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Згідно частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Згідно квитанцій про сплату судового збору, позивачем за подання даного адміністративного позову було сплачено судовий збір в розмірі 840,80 грн.

Таким чином, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягає стягненню судовий збір у розмірі 420,40 грн.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області щодо не зарахування до страхового стажу період роботи ОСОБА_1 період роботи з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року на підприємстві СП Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля на посаді електрослюсаря підземного.

Зобов`язати Костянтинівсько-Дружківське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, б. 25; код ЄДРПОУ 42171400) зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 період роботи на підприємстві СП Шахта Булавінська ДП Орджонікідзевугілля на посаді електрослюсаря підземного з 20 серпня 2014 року по 30 листопада 2014 року.

Зобов`язати Костянтинівсько-Дружківське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, б. 25; код ЄДРПОУ 42171400) здійснити ОСОБА_1 перерахунок пенсії з 27 червня 2019 року.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (місцезнаходження: 85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, б. 25; код ЄДРПОУ 42171400) на користь ОСОБА_1 (місце реєстрації: АДРЕСА_2 ; ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 420,40 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Під час карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19), строк на апеляційне оскарження рішення продовжується на час дії карантину.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя В.С. Дмитрієв

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2020
Оприлюднено01.07.2020
Номер документу90116449
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1878/20-а

Постанова від 15.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 30.06.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Ухвала від 26.05.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Ухвала від 23.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Ухвала від 23.04.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

Ухвала від 24.03.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дмитрієв В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні