ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 липня 2020 року справа №360/14/20
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді Міронової Г.М., суддів: Арабей Т.Г., Геращенка І.В., розглянув у письмовому провадженні апеляційну скаргу ТОВ - Виробничо - комерційного підприємства "БАРС" ЛТД на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 17 березня 2020 р. (повний текст складений 23 березня 2020 року у м. Слов`янськ) у справі № 360/14/20 (головуючий І інстанції суддя С.В. Борзаниця) за позовом ТОВ - Виробничо - комерційного підприємства "БАРС" ЛТД до Державної служби України з безпеки на транспорті про скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу,
ВСТАНОВИВ:
Позивач 03.01.2020 року звернувся до суду з позовною заявою, в якій просив скасувати постанову управління Укртрансбезпеки в Луганській області № 130329 від 24.12.2019 року про застосування до ТОВ ВКП БАРС ЛТД адміністративно-господарського штрафу в розмірі 34000 грн. та вирішити питання судових витрат (а.с. 1-2).
Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 17 березня 2020 року у справі № 360/14/20 у задоволенні позовних вимог відмовлено (а.с. 71-75).
Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
В обґрунтування апеляційної скарги позивач зазначає, що в матеріалах справи відсутні належні докази скоєння позивачем адміністративного правопорушення. Тобто, відповідачем не доведено факту перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм.
Згідно ст. 311 КАС України справу розглянуто в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю-Виробничо-комерційне підприємство БАРС ЛТД (ідентифікаційний код 19084086) є юридичною особою, зареєстрованою 09.02.1993 за № 13831200000000052, місцезнаходженням якого є 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, буд. 95, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 08.1.2020 за № 1006158308, види діяльності: Код КВЕД 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами; Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт (основний); Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (а.с. 14-16).
04.12.2019 посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Луганській області, яке є структурним підрозділом Державної служби України з безпеки на транспорті, на підставі щотижневого графіка за направленням на перевірку від 02.12.2019 № 90/0212-19 при здійсненні габаритного контролю навантаженого транспортного засобу, що належить позивачу, автомобіль (тягач) КАМАЗ 5410, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом SREM TRAILOR, реєстраційний номер НОМЕР_2 , встановлено перевищення габаритних параметрів, визначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху (далі - ПДР): ширина вантажу - 3,2 м при допустимій 2,6 м, перевищення становить 23,08%; висота вантажу від поверхні дороги - 4,3 м при допустимій 4,0 м, перевищення становить 7,5%. Вимірювання проведені із застосуванням: рулетки вимірювальної з фібергласовою стрічкою, зав. № Р/009, свідоцтво про повірку № 23-25/0000170 від 11.02.2019 додається; лінійки телескопічної (рейки нівелірної) в GR 500, зав. № 70510, свідоцтво про повірку № 23-25/0000286 від 13.02.2019 (а.с. 47-48).
На підставі зазначеного складені: довідка № 0003093 про результати здійснення габаритно-вагового контролю від 04.12.2019; акт № 0000718 про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів від 04.12.2019; акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 171480 від 04.12.2019 про порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону, абзац 16 частини першої: перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20 % при перевезенні вантажу без відповідного дозволу (а.с. 8-9, 49-55).
04.12.2019 під час проведення рейдової перевірки був складений протокол № 0021597, відповідно до якого водій ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене частиною другою статті 132-1 КУпАП , а саме: 04.12.2019 в м. Сєвєродонецьк по вул. Промислова на транспортному засобі КАМАЗ НОМЕР_1 з напівпричепом НОМЕР_3 здійснював перевезення вантажу з перевищенням встановлених пунктом 22.5 ПДР України габаритних норм на 23,08 % без відповідного дозволу, чим порушив (а.с. 7).
24.12.2019 за результатами розгляду справи про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого абз. 16 частини першої статті 60 Закону України Про автомобільний транспорт , була прийнятав постанова № 130329 про накладення адміністративно-господарського штрафу у розмірі 34 000,00 грн., у якій було відбито, що 24.12.2019 ТОВ ВКП БАРС ЛТД було допущене перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу (а.с. 6).
Спірним питанням цієї справи є правомірність дій відповідача щодо прийняття постанови № 130329 від 24.12.2019 року про застосування до ТОВ ВКП БАРС ЛТД адміністративно-господарського штрафу в розмірі 34000 грн.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо відмови у задоволенні позовних вимог з огляду на наступне.
Пунктом 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103 (далі - Положення), передбачено, що Укртрансбезпека є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).
За змістом пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 № 592 "Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті" утворені територіальні органи Державної служби з безпеки на транспорті як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком 3, у тому числі й Управління Укртрансбезпеки у Луганській області.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України від 05.04.2001 № 2344-III "Про автомобільний транспорт" (далі - Закон № 2344-III), який відповідно до статті 3 регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень.
Статтею 1 Закону № 2344-III терміни вживаються в такому значенні:
автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;
послуга з перевезення пасажирів чи вантажів - перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами на договірних умовах із замовником послуги за плату.
Частинами чотирнадцятою, сімнадцятою та вісімнадцятою статті 6 Закону № 2344-III окреслено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
У разі проведення позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.
Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 (далі - Порядок № 1567).
В пункті 4 Порядку № 1567 обумовлено, що державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
За змістом пункту 12 Порядку № 1567 рейдова перевірка додержання суб`єктом господарювання вимог, визначених пунктом 15 цього Порядку, здійснюється на підставі щотижневого графіка.
Графік проведення рейдових перевірок складається та затверджується керівником Укртрансбезпеки або її територіального органу з урахуванням стану аварійності, періоду, що пройшов від попередньої перевірки, забезпечення належного рівня транспортного обслуговування в окремих регіонах, інформації про діяльність осіб, що незаконно надають послуги з перевезень, перевірки дотримання умов перевезень, визначених дозволом (договором) на перевезення, та інших обставин (пункт 13 Порядку № 1567).
Рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту (пункт 14 Порядку № 1567).
Пункт 15 Порядку № 1567 встановлює, що під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно:
наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом;
додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону;
додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - Європейська угода);
відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам;
оснащення таксі справним таксометром;
відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу;
додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху;
наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення;
додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів;
виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.
За правилами пункту 16 Порядку № 1567 рейдова перевірка проводиться групою посадових осіб Укртрансбезпеки у кількості не менш як дві особи.
Під час проведення рейдової перевірки можливе: застосування спеціалізованих автомобілів, на яких розміщений напис "Укртрансбезпека"; використання спеціального обладнання, призначеного для перевірки дотримання водіями норм режиму праці та відпочинку, встановлених законодавством України та Європейською угодою; здійснення габаритно-вагового контролю; використання засобів аудіо- та відеотехніки для запису процесу перевірки; використання пристроїв для копіювання, сканування з метою збору інформації, що свідчить про правопорушення.
Габаритно-ваговий контроль проводиться однією посадовою особою Укртрансбезпеки у разі залучення до рейдової перевірки посадових осіб відповідного підрозділу Національної поліції, Укравтодору, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Укртрансбезпеки та власника (балансоутримувача) пункту габаритно-вагового контролю, а також посадових осіб органу місцевого самоврядування та/або місцевої держадміністрації.
Виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму (пункт 20 Порядку № 1567).
Пунктом 21 Порядку № 1567 визначено, що у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.
Про результати перевірки транспортного засобу (відсутність порушення або зазначення номера складеного акта) посадова особа робить запис у дорожньому листі (за наявності такого) із зазначенням дати, часу, місця перевірки, свого прізвища, місця роботи і посади, номера службового посвідчення та ставить свій підпис, а у разі проведення перевірки виконання Європейської угоди ставить відповідний відбиток печатки на реєстраційному листку режиму праці та відпочинку водіїв (у разі наявності).
У разі відмови уповноваженої особи суб`єкта господарювання або водія від підписання акта перевірки суб`єкта господарювання або акта перевірки транспортного засобу посадові особи, що провели перевірку, роблять про це запис (пункт 22 Порядку № 1567).
Справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення (пункт 25 Порядку № 1567).
Приписи пункту 26 Порядку № 1567 передбачають, що справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання.
Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.
За пунктом 27 Порядку № 1567 при наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 р. № 879 Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування затверджений Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок № 879).
Цей Порядок визначає механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (далі - великовагові та/або великогабаритні транспорті засоби), що використовуються на автомобільних дорогах загального користування.
Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.
Положеннями пунктів 12, 13 Порядку № 879 визначено, що вимірювальне обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю повинне утримуватись у робочому стані; періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології, під час здійснення габаритно - вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані.
За результатами габаритно-вагового контролю на пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка про здійснення габаритно-вагового контролю із зазначенням часу і місця його здійснення (пункт 18 Порядку № 879).
Посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів за результатами габаритно-вагового контролю визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних.
У разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування (далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2013 р. № 422 Деякі питання автомобільних перевезень пасажирів та вантажів затверджений Порядок зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної служби з безпеки на транспорті та її територіальних органів.
За положеннями відповідних пунктів цього Порядку: у разі коли під час проведення перевірки виявлено порушення законодавства про автомобільний транспорт, складається акт та/або протокол про адміністративне правопорушення (пункт 5); у разі виявлення порушень правил перевезення великовагових вантажів посадові особи складають акт за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку (пункт 6).
Абзацом 16 частини першої статті 60 Закону № 2344-III визначено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, з вищенаведеного вбачається, що Управління Укртрансбезпеки у Луганській області, як територіальний орган Укртрансбезпеки, має повноваження на здійснення державного контролю автомобільних перевізників, у тому числі здійснення габаритно-вагового контролю, шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок із дотриманням вимог Порядку № 1567.
Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що рейдова перевірка була проведена повноважними представниками відповідача на підставі визначених Порядком № 1567 умов: здійснення рейдової перевірки за направленням на проведення такої перевірки, виданим на підставі щотижневого плану-графіку проведення такої перевірки, затвердженим керівником територіального органу Укртрансбезпеки.
Заміри вантажу автомобіля КАМАЗ д/н НОМЕР_1 проводилися засобами вимірювальної техніки, які є повіреними і станом на дату перевірки мали необхідні показники для застосування.
Надані відповідачем документи на засоби вимірювальної техніки - рулетка вимірювальна з фібергласовою стрічкою зав. № Р/009 та лінійка телескопічна (рейка нівелірна) GR 500 зав. № 70510 повірені та придатні до експлуатації до 11.02.2020 та 13.02.2020 відповідно, що підтверджується належними документами (а.с. 53-54).
Відповідачем надана фотографія, на якій відображено вимірювання вантажу автомобіля - КАМАЗ НОМЕР_1 , дата - 04.12.2019 о 15:13 (а.с. 49).
Під час перевірки були виявлені порушення, передбачені абзацом 16 частини першої статті 60 Закону № 2344-III, за які у встановленому порядку було накладене стягнення.
Посилання апелянта на ті обставини, що надані відповідачем документи будь-яких характеристик вимірювальної техніки, яка була використана відповідачем при проведенні габаритно-вагового контролю, не мають, зокрема, функції фото- та кінозйомки, відеозапису, які б містили докази скоєння позивачем правопорушення, є необґрунтованими з таких підстав.
Форма Акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом є додатком № 3 до Порядку № 1567, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006.
Наданий Акт від 04.12.2019 відповідає формі Додатку № 3 Порядку № 1567, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006. І він не передбачає надання будь-яких характеристик вимірювальної техніки. Крім того, форма Акту передбачає графу Пояснення водія про причини порушень , в якій водій мав право висловити свою згоду або незгоду із вчиненими стосовно встановлення ваги автомобіля діями посадових осіб відповідача, зазначивши можливі порушення з боку відповідача, вказати на відсутність певних документів тощо.
Однак матеріалами справи підтверджено, що водій в якості пояснень зазначив лише про те, що він ознайомлений . При цьому будь-яких скарг, претензій або інших пояснень стосовно проведення рейдової перевірки та процесу замірювання відповідними приладами вантажу не вказав (а.с. 51).
В товарно-транспортній накладній № 2 від 04.12.2019 автомобільним перевізником зазначений ТОВ ВКП БАРС ЛТД, водій - ОСОБА_1 , автомобіль - КАМАЗ НОМЕР_1 . У цій товарно-транспортній накладній відсутнє найменування вантажу та його опис. Помічено, що вантаж наданий для перевезення у стані, що відповідає правилам перевезень відповідних вантажів. Графа Супровідні документи на вантаж взагалі не заповнена (а.с. 55).
Суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що надана представником позивача довідка № 10 від 12.03.2020, відповідно до якої 04.12.2019 з-но ттн № 2 виконувалось перевезення вантажу - металевої ємкості діаметром 2,60 м та довжиною 10,5 м, є неналежним доказом, оскільки довідка датована 12 березня 2020 року, а перевірка була проведена - 04 грудня 2019 року. Тобто, довідка складена більш ніж через три місяці після дати проведення самої рейдової перевірки, що унеможливлює її застосування до спірних правовідносин.
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. 2. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків (ч. 1 ст. 72 КАС України).
Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування (ч. 1 ст. 73 КАС України).
Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (ч. 1 ст. 76 КАС України).
З урахуванням викладеного, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про правомірність дій відповідача щодо застосування адміністративно-господарського штрафу на підставі постанови від 24.12.2019 № 130329.
У відповідності до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
І відповідачем доведено, що, приймаючи постанову № 130329 від 24.12.2019 року про застосування до ТОВ ВКП БАРС ЛТД адміністративно-господарського штрафу в розмірі 34000 грн., він діяв правомірно.
Таким чином, судом першої інстанції обгрунтовано відмовлено у задоволенні позовних вимог.
З урахуванням вищевикладеного, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи та судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду не вбачається.
Керуючись ст. ст. 205, 308, 311, 313, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ТОВ - Виробничо - комерційного підприємства "БАРС" ЛТД на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 17 березня 2020 р. - залишити без задоволення.
Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 17 березня 2020 р. у справі № 360/14/20 - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку встановленому ст.328 Кодексу адміністративного судочинства України до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.
Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строк касаційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.
Повне судове рішення складено 1 липня 2020 року.
Головуючий суддя Г.М. Міронова
Судді Т.Г. Арабей
І.В. Геращенко
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2020 |
Оприлюднено | 02.07.2020 |
Номер документу | 90124674 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні