ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
24 червня 2020 року м. Дніпросправа № 160/8847/19
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Малиш Н.І. (доповідач),
суддів: Баранник Н.П., Щербака А.А.,
за участю секретаря судового засідання Яковенко О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2020 року у справі №160/8847/19 за позовом Товариства з додатковою відповідальністю "ПОЛІПЛАСТ" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, треті особи - Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Дніпровська міська рада про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
ВСТАНОВИВ:
11.09.2019 Товариство з додатковою відповідальністю «ПОЛІПЛАСТ» звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 03.07.2019 року № 0019621402, прийняте Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області в частині, що залишена без змін рішенням ДПС України № 99-00-08-05-05 (902/6/99-00-08-05-05) від 06.09.2019 року; визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 17.09.2019 року № 000098502, прийняте Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про збільшення ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» грошового зобов`язання по сплаті орендної плати за землю в сумі 225 916,07 грн. (основний платіж - 180732,85 грн., штрафна (фінансова) санкція - 45 183,22 грн.), застосованих за порушення п. 288.1, п. 288.2, п. 288.3, п.288.5, п. 288.7 ст. 288 ПКУ. (а. с. 58-60)
Позов обґрунтовано тим, що отримавши від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, відповідний витяг від 26.01.2017 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що перебуває у користуванні ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» на виконання вимог п. 289.2 ст. 289 Податкового кодексу України правомірно розрахувало річну суму орендної плати за 2017 рік, задекларувавши її в податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік та сплативши земельний податок в сумі 722937,18 грн., із застосуванням даних нормативної грошової оцінки земельної ділянки зазначених у витязі 21/200117/03/07 від 26.01.2017 року: в розмірі 24 097 905,95 грн.; коефіцієнт функціонального призначення Кф - 2,00, який в подальшому не було скасовано або оскаржено. Відповідач в свою чергу керувався витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформований управлінням Держгеокадастру 20.03.2018 року № 53/160318/03-07, згідно якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 30 122 382,44 грн., з коефіцієнтом Кф: 2,5. Тож, за розрахунком відповідача, розмір орендної плати за земельну ділянку площею 0,6581 га складає за 2017 рік - 903671,47 грн. (30122382,44х3%). Також відповідачем не враховано, що цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, визначено з 07.02.2018 року, після укладення додаткового договору.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 жовтня 2019 року залучено до участі у справі у якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на стороні відповідача - Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області. Дніпровську міську раду.
Також судом першої інстанції замінено відповідача на його правонаступника - Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2020 року позов задоволено.
Відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову про відмову у задоволення позову.
Апеляційна скарга обґрунтована тим, що дані документальної перевірки свідчили про те, що позивачем невірно розраховано розмір орендної плати, як плати за користування земельною ділянкою, то контролюючим органом у межах наданих повноважень та у спосіб, що передбачений Податковим кодексом України, правомірно винесено оскаржувані податкові повідомлення-рішення, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем: орендна плата з юридичних осіб. Спірні податкові зобов`язання у спосіб, що передбачений Податковим кодексом України, а саме на підставі даних державного земельного кадастру, які контролюючим органом отримано у спосіб, визначений законодавством.
Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу в якому просить відмовити у задоволенні скарги. У відзиві зазначив, що судом вірно встановлені фактичні обставини та прийнято рішення у відповідності до норм чинного законодавства.
Третьою особою - Дніпровською міською радою подано пояснення, в якому зазначають, що апеляційна скарга підлягає задоволенню.
Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області суду апеляційної інстанції подано клопотання про розгляд справи у відсутності представника, та зазначило про підтримку пояснень міської ради.
В судовому засіданні суду апеляційної інстанції представник відповідача апеляційну скаргу підтримав, просив її задовольнити.
Представник позивача щодо задоволення апеляційної скарги заперечив.
Представник міської ради зазначив, що вважає апеляційну скаргу такою, що підлягає задоволенню.
Перевіривши законність та обґрунтованість судового рішення, оцінивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що між Дніпропетровською міською радою (орендодавець) та позивачем (орендар) 29.12.2006 року укладено договір оренди землі, згідно з яким орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку , яка знаходиться за адресою: вул. Столєтова, 21-К (Індустріальний район) і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:04:014:0073.
Пунктом 1.2 вище вказаного договору визначено, що цільове використання земельної ділянки за цим договором (УКЦВЗ) 1.11.6 (інша комерційна діяльність).
04 лютого 2018 року між Дніпровською міською радою та ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» укладено додатковий договір до договору оренди землі, згідно з яким внесено зміни до договору оренди землі від 29.12.2006, а саме: розділ 1 «предмет договору» доповнено наступним пунктом: 1.4 Категорія землі згідно зі ст. 19 Земельного кодексу України: землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення
Цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку).
Код КВЦПЗ: 03.10.
Функціональне використання (вид використання): по фактичному розміщенню комплексу будівель та споруд.
Пункт 2.3 Розділу 2 «Об`єкт оренди» викласти у наступній редакції:
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки зазначена у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (далі - Витяг), що додається до договору. Цей Витяг є невід`ємною частиною договору та є підставою для розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, грошова оцінка яких проведена. Витяг надається згідно з чинним законодавством територіальним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Розділ 4 «Орендна плата» викласти у наступній редакції:
4.1 Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі. Розмір орендної плати встановлюється рішенням Дніпровської міської ради відповідно до вимог Податкового кодексу України.
4.2 Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюється під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії.
Зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки проводиться без змін та доповнень до цього договору (крім випадків зміни коду класифікації видів цільового призначення земель або їх функціонального використання). Зазначені зміни відображені лише з Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, грошова оцінка яких проведена, що є невід`ємними додатками цього договору.
Згідно з Витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованого 26.01.2017 року Управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області № 21/200117/03-07, нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 24 097 905, 95 грн., коефіцієнт Кф - 2,00. (а. с. 28)
Згідно з Витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованого 11.12.2017 року Управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області № 4/111217/03-07, нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 24 097 905, 95 грн., коефіцієнт Кф - 2,00. (а. с. 31)
Листом від 17.04.2019 року Головне управління ДФС у Дніпропетровській області направило на адресу ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» запит щодо надання пояснень та документальні підтвердження застосування підприємством при розрахунку орендної плати за землю у 2017 році нормативно-грошової оцінки у сумі 24 097 905,95 грн. (а. с. 32)
На запит контролюючого органу позивачем надано пояснення, в яких зазначено, що відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, наданого на запит ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» , сформованого 26 січня 2017 року відділом Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області за № 21/200117/03/07, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:04:014:0073 по вул. Столєтова, 21К, площею 0,6581 га становить: 2017 рік - 24 097905,95 грн. Вказані дані Держгеокадастру використані ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» при розрахунку орендної плати за землю у податковій декларації за плати за землю за 2017 рік. Копію витягу надано контролюючому органу.(а. с. 33)
Відділ у м. Дніпро Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області листом № 28-4-0.38-839/107-19 від 29.05.2019 надало позивачу наступну інформацію: «З метою забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення земель, за Вашою заявою від 02.01.2019 № ЗВ-1206697762018, до відомостей Державного земельного кадастру було внесено інформацію щодо коду Класифікації видів цільового призначення земель (КВЦПЗ - 03.10. Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень, та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку)) для земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:04:014:0073.
Витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:04:014:0073 від 26.01.2017 № 21/200117/03-07, сформовано до внесення інформації щодо коду КВЦПЗ із застосуванням коефіцієнта функціонального призначення Кф-2, згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» від 25.11.2016 № 489, зареєстрованих ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із зазначенням 2,0 (до внесення змін згідно з Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства № 261 від23.05.2017, № 162 від 27.03.2018, № 604 від 18.12.2018)» (а. с.34)
Супровідним листом від 29.05.2019 року ГУ ДФС у Дніпропетровській області позивачем направлено копію витягу від 26.01.2017, завіреного у встановленому порядку.
ГУ Держгеокадастру в Дніпропетровській області листом № 8-4.038-846/107-19 від 29.05.2019 повідомило ГУ ДФС у Дніпропетровській області, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:04:014:0073 в 2017-2019 роках буде складати 30122333,94 грн. із застосуванням коефіцієнта Кф-2,5 (КВЦПЗ - 03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень, та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку).
За результатом документальної планової виїзної перевірки ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 31.12.2018, валютного - за період з 01.01.2016 по 31.12.2019, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.01.2016 по 31.12.2018 ГУ ДФс у Дніпропетровській області складено акт, в якому, зокрема, встановлено порушення позивачем п.288.1, п.288.2, п.288.3,п.288.5, п.288.7 ст. 288 Податкового кодексу України занижено орендну плату за земельну ділянку всього на суму 180 734,30 грн., у т. ч. за січень - грудень 2017 року у сумі 180 734,30 грн.
12.06.2019 року ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» подало заперечення до акту перевірки, в яких вказує, що підставою для нарахування орендної плати за землю та земельного податку є дані про нормативну грошову оцінку земельної ділянки вказані у відповідному витязі, який було сформовано та надано платнику податків на момент сплати земельного податку, за результатом розгляду яких контролюючий орган встановив, що висновок акту документальної перевірки є правомірним, обґрунтованим та таким, що відповідає нормам чинного законодавства.
03.07.2019 року ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0019621402, яким ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» збільшено суму грошового зобов`язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у розмірі 225 917,88 грн., з яких за податковим зобов`язанням 180 734,30 грн., за штрафними санкціями 45 183,58 грн.
Податкове повідомлення-рішення оскаржено позивачем до Державної податкової служби, за результатом розгляду якого прийнято рішення № 902/699-00-08-05-05 від 06.09.2019, яким державна податкова служба України скасовує ППР від 03.07.2019 № 0019621402 у частині нарахування орендної плати за земельну ділянку у сумі 1,45 грн. та застосування штрафу у сумі 0,36 грн., в іншій частині ППР залишено без змін.(а. с.47-49)
Позивач не погоджуючись з рішеннями відповідача звернувся до суду з відповідним позовом.
Суд першої інстанції задовольняючи позов дійшов висновку про протиправність рішень відповідача, оскільки позивач у відповідності до відомостей, наданих органом Держгеокадастру, здійснив обрахунок розміру земельного податку та/або орендної плати, у відповідності до норм чинного податкового законодавства. Зміни умов договору оренди відбулись у 2018році.
Колегія суддів суду апеляційної інстанції не погоджується з такими висновками суду першої інстанції з наступних підстав.
Встановлені обставини справи свідчать про те, що між Дніпропетровською міською радою (орендодавець) та позивачем (орендар) 29.12.2006 року укладено договір оренди землі, згідно з яким орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку , яка знаходиться за адресою: вул. Столєтова, 21-К (Індустріальний район) і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:04:014:0073.
Цільове призначення земельної ділянки, відповідно п.1.2 договору (УКЦВЗ) 1.11.6 (інша комерційна діяльність).
За результатом документальної планової виїзної перевірки ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 31.12.2018, валютного - за період з 01.01.2016 по 31.12.2019, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.01.2016 по 31.12.2018 ГУ ДФс у Дніпропетровській області складено акт, в якому, зокрема, встановлено порушення позивачем п.288.1, п.288.2, п.288.3,п.288.5, п.288.7 ст. 288 Податкового кодексу України занижено орендну плату за земельну ділянку всього на суму 180 734,30 грн., у т. ч. за січень - грудень 2017 року у сумі 180 734,30 грн.
Висновки контролюючого органу щодо заниження підприємством грошового зобов`язання ґрунтуються на такому.
ГУ Держгеокадастру в Дніпропетровській області листом № 8-4.038-846/107-19 від 29.05.2019 повідомило ГУ ДФС у Дніпропетровській області, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:04:014:0073 в 2017-2019 роках буде складати 30122333,94 грн. із застосуванням коефіцієнта Кф-2,5 (КВЦПЗ - 03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень, та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку).
Також податковий орган отримав витяг з технічної документації від 20.03.2018 року № 53/160318/03-07, відповідно до якої нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:04:014:0073 в 2017-2019 роках буде складати 30122333,94 грн. із застосуванням коефіцієнта Кф-2,5 (КВЦПЗ - 03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень, та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку).
За результатами перевірки 03.07.2019 року ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0019621402, яким ТДВ «ПОЛІПЛАСТ» збільшено суму грошового зобов`язання за платежем орендна плата з юридичних осіб у розмірі 225 917,88 грн., з яких за податковим зобов`язанням 180 734,30 грн., за штрафними санкціями 45 183,58 грн.
Податкове повідомлення-рішення оскаржено позивачем до Державної податкової служби, за результатом розгляду якого прийнято рішення № 902/699-00-08-05-05 від 06.09.2019, яким державна податкова служба України скасовує ППР від 03.07.2019 № 0019621402 у частині нарахування орендної плати за земельну ділянку у сумі 1,45 грн. та
З цих підстав відповідачем 17.09.2019р. прийнято податкове повідомлення-рішення від 17.09.2019р. №000098502.
Фактичні обставини справи сторонами не спростовуються.
Позивач, оскаржуючи рішення податкового органу зазначав, що подання звітності та орендна плата були обраховані на підставі отриманої інформації сформованого управлінням Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області.
Також позивач зазначає, що відповідачем безпідставно прийнято до уваги нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 20.03.2018 року № 53/160318/03-07, оскільки спірним є період 2017р., така не існувала на час подання звітності, а також позивачу було надано інший витяг, який не оскаржено.
З такими доводами погодився і суд першої інстанції.
Проте колегія суддів суду апеляційної інстанції доходить наступного висновку.
Відповідно до ст.269 ПК України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
У спірному випадку відповідачем збільшено підприємству, як користувачу земельної ділянки, суму грошового зобов`язання за платежем: орендна плата з юридичних осіб.
Підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України передбачено, що об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.
Відповідно до п.288.1 ст.288 ПК України визначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Статтею 271 Податкового кодексу України визначено, що базою оподаткування є нормативно-грошова оцінка землі з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.
Відповідно до пп.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу, не може бути меншою за розмір земельного податку для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки.
Положеннями пункту 286.1 статті 286 Податкового кодексу України визначено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Відповідно до п.289.1 ст.289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
У спірному випадку, що не заперечувалось позивачем, відповідачем розрахунок сум грошового зобов`язання здійснено на підставі нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яку отримано у встановленому порядку від органу державного земельного кадастру.
Тобто такий розрахунок, відповідачем здійснено у спосіб, що передбачений Податковим кодексом України.
Згідно витягу від 20.03.2018 року № 53/160318/03-07, із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованого управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровської області, наданої ГУ ДФС у Дніпропетровській області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2016р.складає 30122382,44грн.
Отже у вказаному Витягу, нормативна грошова оцінка земельної ділянки визначена станом на 01.01.2016р., а отже стосується і спірного періоду.
Витяги на які посилається позивач, отримані за їх запитом, не містять інформацію цільового призначення земельної ділянки.
Щодо посилання позивача про зміну умов договору оренди тільки 07.02.2018р., слід зазначити, що міська рада не спростовувала такої обставини.
Проте такі доводи позивача є помилковими, оскільки спір у справі точиться щодо обрахунку орендної плати, у відповідності до норм чинного законодавств з урахування нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Відповідно до договору оренди від 09.12.2006р. так і додаткового договору 07.02.2018р., зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки проводиться без внесення змін та доповнень до вказаних договорів.
Таким чином колегія суддів погоджується з оскарженим рішенням податкового органу.
Враховуючи зазначене, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню з прийняттям нового судового рішення про відмову у задоволенні позову.
Керуючись ст.ст. 315, ст. 317, ст.ст. 321, 322 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області задовольнити.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2020 року у справі №160/8847/19 за позовом Товариства з додатковою відповідальністю "ПОЛІПЛАСТ" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, треті особи - Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Дніпровська міська рада про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - скасувати та прийняти у справі нове судове рішення.
У задоволенні позову відмовити.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає оскарженню.
Повне судове рішення складене 30 червня 2020року.
Головуючий - суддя Н.І. Малиш
суддя Н.П. Баранник
суддя А.А. Щербак
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2020 |
Оприлюднено | 03.07.2020 |
Номер документу | 90124928 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Блажівська Н.Є.
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Малиш Н.І.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Луніна Олена Станіславівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні