Справа № 522/8884/20
Провадження № 1-кс/522/8893/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 липня 2020 року Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 12019160500005328 від 26.09.2019 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст. 190 ч. 2 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до обставин викладених в заяві координатора громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_3 встановлено, що за результатами спостереження за перебігом виборчого процесу на позачергових виборах до Верховної ради на Одещині протягом липня 2019 року наявні факти використання кандидатами в своїх агітаційних кампаніях проектів та заходів, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів, або ж за рахунок коштів державної субвенції на соціально-економічний розвиток територій. Кандидати в ході агітаційних зустрічей з виборцями, в своїх повідомленнях в соціальних мережах та повідомленнях ЗМІ активно повідомляли про свою причетність до фінансування інфраструктурних об`єктів.
Так, в липні 2019 року кандидатом в народні депутати по 134 округу ОСОБА_4 , на сторінці телеканалу УТВ в соціальній мережі Youtube був оприлюднений звіт його роботи за період виконання ним депутатських повноважень, в якому зазначено, що в рамках реалізації програми « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було замінено вікна в 323 будинках. Також була оприлюднена інформація, про те, що фінансування даних робіт здійснювалося за рахунок субвенцій на соціально-економічний розвиток з державного бюджету у 2017-2019 роках, якими були передбачені кошти на заміну вікон в Малиновському районі, при цьому ініціатором проведення відповідних робіт та автором депутатських звернень з цього питання до Кабінету Міністрів України, виступав саме останній.
Натомість, заміна віконних блоків у житлових будинках за адресами вказаними вище передбачена бюджетом розвитку м. Одеси (рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 від 12.12.2018 №3991-VII «Про бюджет міста Одеси на 2019 рік»; додаток 6 «Розподіл коштів бюджету розвитку за об`єктами у 2019 році»). На роботи виділено 670 тис. гривень, розпорядником коштів виступає ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.
Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.
Надати дозвіл на тимчасовий доступ до усієї наявної документації (тендерної, право установчої, фінансової, нормативно-технічної, тощо) за результатами укладених на протязі 2017-2019 років договорів щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків в місті Одесі, з можливістю вилучення копій та оригіналів документів, а також електронних копій наявної документації.
Зобов`язати представників ІНФОРМАЦІЯ_4 ( код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), надати слідчому слідчого відділу Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_2 , прокурорам Одеської місцевої прокуратури №3: ОСОБА_5 або за дорученням слідчого, в порядку ст. 41 КПК України, працівникам УКР ГУНП в Одеській області або працівникам УСР в Одеській області ДСР НП України, копії наступних документів:
- підписані договори разом із актами приймання виконаних робіт (форма Кб-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма Кб-3), проектну-кошторисну документацію, експертні висновки по проектно кошторисній документації, дефектні акти, акти прихованих робіт, виконавчу документацію в повному обсязі відповідно до ДБН, журнали виробництва робіт, журнали авторського та технічного нагляду по усім об`єктам щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), які були укладені з наступними суб`єктами господарювання: з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ), а саме: договір №1122 від 16.09.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_3 на загальну суму 108036,17 грн., без ПДВ; з ПП « ОСОБА_6 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_4 ), а саме: договір №1104 від 12.09.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_5 на загальну суму 23418,49 грн., в тому числі з ПДВ 3903,08 грн; з ПП « ОСОБА_7 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_6 ), а саме: договір 749 від 11.07.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_7 в на загальну суму 60491,82 грн., у тому числі с ПДВ 20% - 10081,97 грн.; договір №761 від 11.07.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_8 на загальну суму 62331,43 грн., у тому числі с ПДВ 20% - 10388,57 грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_5 , АДРЕСА_9 ), а саме: договір №1179 від 30.09.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_10 на загальну суму 211716,11 грн., в тому числі з ПДВ 35286,02 грн.; договір №1386 від 29.11.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_11 на загальну суму 446906,12 грн., в тому числі з ПДВ 74484,35 грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_6 , АДРЕСА_2 ), а саме: договір №514 від 29.05.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_12 , на загальну суму 108040,22 грн., без ПДВ; договір №511 від 25.05.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_13 на загальну суму 144099,67 грн., без ПДВ; договір №514 від 29.05.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_12 на загальну суму 108044,22 грн., без ПДВ.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_7 , АДРЕСА_14 ), а саме: договір №568 від 21.08.2017 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_15 на загальну суму 80274,52 грн., в тому числі з ПДВ 13379,09 грн; договір №1113 від 17.11.2017 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_16 на загальну суму 116628,95 грн., в тому числі з ПДВ 19438,16 грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_8 , АДРЕСА_17 ), а саме: договір №1861 від 13.11.2017 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_18 на загальну суму 69064,80 грн., в тому числі з ПДВ 11510,80 грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_9 , АДРЕСА_19 ), а саме: договір №1023 від 23.08.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_20 , на загальну суму 76594,80 грн., в тому числі з ПДВ 12765,8грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ( код ЄРДПОУ НОМЕР_10 , АДРЕСА_21 ), а саме: договір №849 від 19.07.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_22 на загальну суму 273119,17 грн., без ПДВ; договір № 848 від 19.07.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_23 на загальну суму 169533,35 грн., без ПДВ; договір №817 від 17.07.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_24 на загальну суму 133181,36 грн., без ПДВ; договір №816 від 17.07.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_24 на загальну суму 175692,56 грн., без ПДВ; договір №820 від 17.07.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_25 на загальну суму 58087,73 грн., без ПДВ.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_11 , АДРЕСА_26 ), а саме: договір №518 від 30.05.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_11 на загальну суму 93793,20 грн., в тому числі з ПДВ 15632,20грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_12 , АДРЕСА_27 ), а саме: договір №516 від 12.06.2018 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_28 на загальну суму 54925,20 грн., в тому числі з ПДВ 9154 грн.; договір №325 від 29.05.2018 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія на загальну суму 291571,20 грн., в тому числі з ПДВ 48595,20 грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_13 , АДРЕСА_2 ), а саме: договір №602 від 20.06.2018 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_29 на загальну суму 103072,80 грн., в тому числі з ПДВ 17178,80 грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_14 , АДРЕСА_30 ), а саме: договір №1320 від 06.12.2017 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_31 на загальну суму 93 308,78 грн., в тому числі з ПДВ 15551,46 грн.; договір №374 від 09.05.2018 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_32 на загальну суму 106152,36 грн., в тому числі з 17692,06 грн.; договір №132 від 18.03.2019 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_33 на загальну суму 79584,16 грн., в тому числі з 13264,03 грн.; з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_15 , АДРЕСА_26 ), а саме: договір №534 від 19.06.2018 року щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлового будинку за адресою: АДРЕСА_34 на загальну суму 81 4326,60 грн., в тому числі з ПДВ 13571,10 грн.
- тендерної документації, тендерна пропозиція за вище укладеними договорами по усім об`єктам щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»);
-листування вказанихсуб`єктів господарювання(ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 »,ПП « ОСОБА_6 », ПП « ОСОБА_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ») з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 за результатами укладених на протязі 2017-2019 років договорів по усім об`єктам щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»);
- платіжних доручень, рахунків, видаткових накладних до зазначених договорів укладених суб`єктами господарювання(ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_6 », ПП « ОСОБА_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ») з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 по усім об`єктам щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»);
- документи, щодо постачання товарів по усім об`єктам щодо виконання на протязі 2017-2019 років суб`єктами господарювання(ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_6 », ПП « ОСОБА_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ») робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), з наданням копій договорів, документів, які стали підставою для їх укладання і виконання даних договорів, свідоцтва про реєстрацію товарів на території України, сертифікати якості, платіжні доручення, нормативно-технічну документацію на товари; журнали робіт машин та механізмів при виконані робіт за вищевказаними адресами; сертифікати відповідності і паспорти на використання будівельних матеріалів, інженерне обладнання, устаткування тощо, та виробів при капітальному ремонті: заміні віконних блоків в парадних житлових будинків за вищевказаними адресами; акти випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання за вищевказаними адресами, тощо;
-облікові регістри(меморіальніордери),що містятьдані прозобов`язання тарозрахункові операції ІНФОРМАЦІЯ_4 ,пов`язані звиконанням робітз капітальногоремонту по усім об`єктам: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») за вище вказаними адресами з підтверджуючими первинними/платіжними документами та зареєстрованими у Держказначействі реєстрами бюджетних та фінансових зобов`язань; звіти про стан впровадження та реалізації за рахунок коштів бюджету м. Одеси проекту, у рамках якого здійснювалося придбання робіт з капітального ремонту по усім об`єктам: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») за вище вказаними адресами;
- акти приймання виконаних робіт (форма Кб-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма Кб-3), а також Договірні ціни до договорів у електронному вигляді (форматі IMD, IMP) відповідної редакції кошторисного комплексу АВК-5 по усім об`єктам по вище вказаним договорам щодо виконання робіт з капітального ремонту: заміна віконних блоків в парадних житлових будинків згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Встановити строк дії ухвали протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.
Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
01.07.2020
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2020 |
Оприлюднено | 05.06.2024 |
Номер документу | 90141920 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Дерус А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні