Постанова
від 18.03.2009 по справі 15/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № < Внутрішній Номер справи >

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13:00

18.03.2009 р. № 15/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Мазур А.С. при секретарі Бистрик О.С., за участю:

представника позивача -Пильгун О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у Святошинському районі міста Києва до суб`єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 третя особа:Святошинська районна у м. Києві державна адміністрація про скасування державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності

На підставі частини 3 статті 160 КАС України в судовому засіданні 18 березня 2009 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови складено та підписано 23 березня 2009 року.

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інспекція у Святошинському районі міста Києва звернулася до суду з позовом про скасування державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 . Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідач з моменту реєстрації, а саме з вересня 2003 р. не подає до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва звітність про фінансово-господарську діяльність, чим порушив вимоги статті 9 Закону України 25 червня 1991 року № 1251-XII Про систему оподаткування`відповідно до якої передбачено обов`язки платників податків і зборів (обов`язкових платежів) вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів), сплачувати належні суми податків і зборів (обов`язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Згідно з пунктом 2 статті 46 Закону України 15 травня 2003 року № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців`від неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

У зв`язку з цим позивач просить припинити підприємницьку діяльність відповідача.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, у судове засідання не з`явився, хоча про час і місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином, за адресою, вказаній у довідці з адресного бюро.

Від третьої особи надійшло письмове пояснення по суті спору та клопотання про розгляд справи за відсутності її представника.

У зв`язку з нез`явленням відповідача та ненаданням витребуваних доказів розгляд справи неодноразово відкладався, відповідно до ст. 128 КАС України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення позивача, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Суб`єкт підприємницької діяльності -фізична особа ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) зареєстрований Святошинською районною державною адміністрацією м. Києва як суб`єкт підприємницької діяльності -фізична особа 10 вересня 2003 року, про що зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ за № 22958, що мешкає за адресою: АДРЕСА_1 . Державною податковою інспекцією взятий на облік 10 вересня 2003 року.

Згідно довідки з адресного бюро адреса відповідача змінена на АДРЕСА_2 , у зв`язку із знесенням будинку за адресою: АДРЕСА_1 .

З вересеня 2003 р. відповідач не подає органам державної податкової служби документів податкової та фінансової звітності.

Пунктом 2 частини 1 статті 9 Закону України "Про систему оподаткування" встановлено, що платники податків і зборів (обов`язкових платежів) зобов`язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів).

Відповідно до статті 247 Господарського кодексу України у разі здійснення суб`єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб`єкта та його ліквідації.

Пунктом 2 статті 46 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців`неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону визначено як підставу для постановлення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Згідно з частиною 1 статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб`єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб -засновників суб`єкта господарювання чи їх правонаступників, за рішенням суду. Відповідно до частини 6 зазначеної статті, частини 2 статті 247 Господарського кодексу України суб`єкт господарювання ліквідується у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом.

Положенням пункту 17 частини 1 статті 11 Закону України від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ Про державну податкову службу в Україні (зі змінами та доповненнями) встановлено, що органи державної податкової служби мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності.

Із матеріалів справи вбачається, що у відповідача відсутня заборгованість по сплаті податків.

З урахуванням наведених норм, а також того, що відповідач не подавав до державної податкової служби податкових декларацій та документів фінансової звітності більше одного року, вказані дії порушують встановлені законодавчими актами правила здійснення господарської діяльності та є підставою для припинення такого суб`єкта господарювання шляхом скасування його державної реєстрації, враховуючи право органів державної податкової служби звертатися до суду з заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності, суд вважає позовні вимоги обґрунтованим та такими, що підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити.

Припинити підприємницьку діяльність суб`єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 , зареєстрованого Святошинського районною державною адміністрацією м. Києва 10 вересня 2003 року, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , що мешкає за адресою: АДРЕСА_2 .

Постанову надіслати державному реєстратору Святошинського району міста Києва для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення та для здійснення заходів з припинення підприємницької діяльності фізичної особи у встановленому законом порядку.

Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими статей 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя А.С. Мазур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.03.2009
Оприлюднено03.07.2020
Номер документу90174085
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —15/15

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 21.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 18.03.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 18.03.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 18.03.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 18.03.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 18.03.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні