Постанова
від 16.07.2009 по справі 15/214
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № < Внутрішній Номер справи >

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

16.07.2009 р. 16:30 № 15/214

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Мазур А.С. при секретарі Бистрик О.С., за участю представника позивача -Губар М.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовомДержавної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва до суб`єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 про скасування (припинення) державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності

На підставі частини 3 статті 160 КАС України в судовому засіданні 16 липня 2009 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інспекція у Святошинському районі міста Києва звернулася до суду з позовом про скасування державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 . Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідач з моменту реєстрації не подає до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва звітність про фінансово-господарську діяльність, чим порушив вимоги статті 9 Закону України 25 червня 1991 року № 1251-XII Про систему оподаткування`відповідно до якої передбачено обов`язки платників податків і зборів (обов`язкових платежів) вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами, подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів), сплачувати належні суми податків і зборів (обов`язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Згідно з пунктом 2 статті 46 Закону України 15 травня 2003 року № 755-IV Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців`від неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

У зв`язку з цим позивач просить припинити підприємницьку діяльність відповідача.

Відповідач у судове засідання не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив. Заяв про розгляд справи за відсутності відповідача до суду не надходило. Відповідно до довідки з Адресного бюро відповідач зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , поштову кореспонденцію направлену за вказаною адресою відповідач отримував під розписку, разом з тим, останні повістки про виклик до судового засідання повернулися до суду з поштовою відміткою за закінченням терміну зберігання .

Враховуючи наведене, суд вважає відповідача належним чином повідомленим.

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення позивача, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Суб`єкт підприємницької діяльності -фізична особа ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) зареєстрований Святошинською районною державною адміністрацією м. Києва як суб`єкт підприємницької діяльності -фізична особа 28 жовтня 2004 року, про що зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ за № 195016, і зазначено місце проживання АДРЕСА_2 .

Згідно довідки з Адресного бюро місце проживання відповідача зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1

Із матеріалів справи вбачається, що відповідач не звітує з моменту реєстрації, при цьому згідно довідки Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва відповідач заборгованості по сплаті податків не має.

Пунктом 2 частини 1 статті 9 Закону України Про систему оподаткування`встановлено, що платники податків і зборів (обов`язкових платежів) зобов`язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів).

Відповідно до статті 247 Господарського кодексу України у разі здійснення суб`єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб`єкта та його ліквідації.

Пунктом 2 статті 46 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців`неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону визначено як підставу для постановлення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи -підприємця.

Згідно з частиною 1 статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб`єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб -засновників суб`єкта господарювання чи їх правонаступників, за рішенням суду. Відповідно до частини 6 зазначеної статті, частини 2 статті 247 Господарського кодексу України суб`єкт господарювання ліквідується у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом.

Положенням пункту 17 частини 1 статті 11 Закону України від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ Про державну податкову службу в Україні (зі змінами та доповненнями) встановлено, що органи державної податкової служби мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності.

З урахуванням наведених норм, а також того, що відповідач не подавав до державної податкової служби податкових декларацій та документів фінансової звітності більше одного року, вказані дії порушують встановлені законодавчими актами правила здійснення господарської діяльності та є підставою для припинення такого суб`єкта господарювання шляхом скасування його державної реєстрації, враховуючи право органів державної податкової служби звертатися до суду з заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб`єкта підприємницької діяльності, суд вважає позовні вимоги обґрунтованим та такими, що підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити.

Припинити підприємницьку діяльність суб`єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 , зареєстрованого Святошинською районною державною адміністрацією м. Києва 28 жовтня 2004 року, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 .

Постанову надіслати державному реєстратору Святошинського району міста Києва для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення та для здійснення заходів з припинення підприємницької діяльності фізичної особи у встановленому законом порядку.

Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя А.С. Мазур

Повний текст постанови складено та підписано 20 липня 2009 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.07.2009
Оприлюднено06.07.2020
Номер документу90203351
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —15/214

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Мазур А.С.

Постанова від 16.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 20.05.2008

Господарське

Господарський суд міста Києва

Демидова А.М.

Ухвала від 08.08.2017

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

Ухвала від 26.07.2017

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні