Рішення
від 30.06.2020 по справі 120/1562/20-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

30 червня 2020 р. Справа № 120/1562/20

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Шаповалової Т.М.,

за участю:

секретаря судового засідання: Ковальова О.В.,

представника позивача: Савченко І.А.,

представника відповідача: Гончаренко І.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства Тотал-Транс до Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу,

ВСТАНОВИВ:

У квітні 2020 року Приватне підприємств Тотал-Транс (далі -ПП Тотал-Транс ) звернулося до суду з адміністративним позовом до Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області (далі - відповідач), у якому просило:

визнати протиправною та скасувати постанову Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області про застосування адміністративно-господарського штрафу №151970 від 13.03.2020 року;

стягнути на користь Приватного підприємства Тотал-Транс судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 2102 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті;

стягнути на користь Приватного підприємства Тотал-Транс витрати на професійну правничу допомогу, за рахунок бюджетних асигнувань Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що 13.03.2020 року начальником Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області прийнято постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №151970, у якій вказано, що 16.01.2020 року на території Черкаської області ПП Тотал - Транс допущено правопорушення, передбачене ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт , з посиланням на акт № 207097, про який позивачу не було відомо.

Вказаною постановою постановлено стягнути з позивача адміністративно-господарський штраф у сумі 1700 грн.

Позивач вказує, що відповідачем порушено положення Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті №1567, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року № 1567 (далі - Порядок № 1567), оскільки відповідач не повідомляв про розгляд справи щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт, не направляв і не викликав позивача для участі у розгляді даної справи, оскільки 31.03.2020 року позивач отримав тільки оскаржувану постанову без належних до неї додатків, а саме, акту № 207097.

Позивач вважає, вказану постанову протиправною, а тому звернувся до суду з відповідним позовом за захистом своїх прав.

Ухвалою суду від 13.04.2020 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, а також встановлено відповідачу строк на подання відзиву на позовну заяву.

23.04.2020 року представником відповідача подано відзив на адміністративний позов. У відзиві зазначено, що 03.02.2020 року відповідачем було надіслано рекомендованим листом на адресу ПП Тотал-Транс повідомлення для участі в розгляді справи на 18.02.2020 року щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт стосовно акту № 207097 від 16.01.2020 року.

Вказує, що під час розгляду справи 18.02.2020 року в Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області була відсутня інформація про отримання ПП Тотал-Транс повідомлення для участі в розгляді справи щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт стосовно акту № 207097 від 16.01.2020 року, а тому 18.02.2020 року рішення прийняте не було та відклалось до моменту надходження інформації про отримання ПП Тотал-Транс повідомлення для участі у розгляді справи.

10.03.2020 року до Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області надійшов рекомендований лист, який був направлений ПП Тотал-Транс , із відміткою за закінченням терміну зберігання .

Відтак, 13.03.2020 року (останній день розгляду акту) за результатами розгляду акту № 207097 від 16.01.2020 року начальником Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області було винесено оскаржувану постанову.

Вказує, що процедура порядку 1567 від 08.11.2006 порушена не була, так як Управління Укратрнасбезпеки у Вінницькій області належним чином повідомило ПП Тотал-Транс про розгляд справи щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт.

Враховуючи наведене, відповідач вважає, що проведення перевірки здійснювалось згідно вимог Порядку № 1567, а оскаржувана постанова прийнята на підстави в межах повноважень та у спосіб, передбачений законодавством, а тому у задоволенні позову слід відмовити.

Ухвалою від 02.06.2020 року вирішено розгляд справи проводити в порядку спрощеного позовного провадження у судовому засіданні із повідомленням (викликом) сторін на 23.06.2020 року.

Ухвалою суду від 02.06.2020 року заяву представника позивача про забезпечення позову задоволено. Зупинено стягнення у виконавчому провадженні № 62076808 на підставі виконавчого документа - постанови Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області про застосування адміністративно-господарського штрафу №151970 від 13.03.2020 року до набрання законної сили рішення суду в цій справі.

02.06.2020 року представник позивача подав відповідь на відзив, у якій просив позовні вимоги задовольнити повністю.

В судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги та надала пояснення згідно з обґрунтуваннями, наведеними у позовній заяві. Крім того, представник позивача просила винести окрему ухвалу відносно начальника Управління Укратрнасбезпеки у Вінницькій області.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позовних вимог та просив відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та оцінивши інші докази в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.

ПП Тотал-Транс є юридичною особою, що здійснює свою діяльність за кодом видів економічної діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт та регулярно здійснює перевезення різних вантажів власними та/або залученими транспортними засобами.

16.01.2020 року контролюючими особами Управління Укртрансбезпеки у Черкаській області відповідно до направлення на рейдову перевірку від 13.01.2020 року № 009757 на 210 км+250 автомобільної дороги Київ - Одеса проводилась рейдова перевірка транспортних засобів перевізників, що здійснюють внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів та вантажів.

Так, під час перевірки було перевірено транспортний засіб DAF, реєстраційний номер НОМЕР_1 , під керуванням водія ОСОБА_1 , що належить та використовується перевізником ПП Тотал-Транс .

За результатами перевірки був складений акт № 207097 від 16.01.2020 року проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, яким зафіксовано порушення п. 6.1. Положення про робочий час і час відпочинку водіїв, затверджених наказом МТЗУ від 07.06.2010 року № 340 та наказом МТЗУ від 24.06.2010 року № 385, чим порушено вимоги ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт , у тому числі, порушення, відповідальність за які передбачені абз.3 ч. 1 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 48 цього Закону, а саме: без оформлення протоколу про перевірку та адаптації тахографа до транспортного засобу.

Водія з вказаним актом було ознайомлено про що свідчить його підпис.

На підставі зазначеного акту перевірки начальником Управління Укратрнасбезпеки у Вінницькій області прийнято постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №151970 від 13.03.2020 року, якою стягнуто з ПП Тотал-Транс адміністративно-господарський штраф у сумі 1700 грн.

Позивач вважає вказану постанову протиправною та такою, що підлягає скасуванню, а тому звернувся до суду з відповідним позовом за захистом своїх прав.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив із наступного.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103 (далі - Положення), Укртрансбезпека є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 № 592 Деякі питання забезпечення діяльності Державної служби з безпеки на транспорті утворені територіальні органи Державної служби з безпеки на транспорті як структурні підрозділи апарату Служби за переліком згідно з додатком 3, у тому числі й Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України від 05.04.2001 № 2344-III Про автомобільний транспорт , який відповідно до статті 3 регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень.

Згідно з статтею 1 Закону України Про автомобільний транспорт , у цьому Законі наведені терміни вживаються в такому значенні:

автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;

послуга з перевезення пасажирів чи вантажів - перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами на договірних умовах із замовником послуги за плату.

Частинами 14, 17, 18 ст. 6 Закону України Про автомобільний транспорт визначено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

У разі проведення позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується.

Відповідно до приписів ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:

для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

У разі перевезення небезпечних вантажів крім документів, передбачених частиною другою цієї статті, обов`язковими документами також є:

для автомобільного перевізника - ліцензія на надання відповідних послуг;

для водія - свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення певних небезпечних вантажів, свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, письмові інструкції на випадок аварії або надзвичайної ситуації.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом визначається Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 (далі - Порядок № 1567).

Пунктом 15 Порядку №1567 передбачено, що під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (далі - Європейська угода); відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Згідно з п.16-п.17 Порядку № 1567, рейдова перевірка проводиться групою посадових осіб у кількості не менш як дві особи. Під час проведення такої перевірки можливе застосування спеціалізованих автомобілів, на яких розміщений напис Укртрансінспекція, та використання спеціального обладнання, призначеного для перевірки дотримання водіями Європейської угоди, здійснення габаритно-вагового контролю.

Рейдова перевірка проводиться із зупиненням транспортних засобів або без їх зупинення. Зупинення транспортних засобів здійснюється відповідно до вимог пункту 15 Правил дорожнього руху та Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Укртрансінспекції.

Пунктом 20 Порядку №1567 визначено, що виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму.

Згідно з п.21 Порядку №1567 у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3 (акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом).

Згідно п.25 Порядку № 1567 справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Пунктом 26 Порядку № 1567 передбачено, що справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.

Відповідно до п. 27 Порядку № 1567 у разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі.

За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Таким чином, Порядок № 1567 визначає, що справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання, яка про час і місце розгляду такої справи повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.

Судом встановлено, що Управлінням Укртрансбезпеки у Вінницькій області на адресу: 21030, вул. Стахурського, буд. 2, м. Вінниця, було направлено повідомлення № 10018/20/24-20 від 31.01.2020 року про розгляд 18.02.2020 року справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт автомобілем DAF, реєстраційний номер НОМЕР_1 , власником якого є ПП Тотал-Транс .

Згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходженням юридичної особи ПП Тотал-Транс (код ЄДРПОУ 36967239) є: 21021, Вінницька область, м. Вінниця, проспект Космонавтів, будинок 23, кімната 3.

З огляду на зазначене, суд акцентує увагу, що повідомлення № 10018/20/24-20 від 31.01.2020 року про розгляд 18.02.2020 року справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт відповідачем було направлено позивачу поштою, але за іншою юридичною адресою.

В судовому засіданні представник відповідача пояснив, що направлено повідомлення для участі в розгляді справи щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт за адресою, яка вказана в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу DAF, реєстраційний номер НОМЕР_1 .

Разом з тим, оскаржувану постанову відповідач направив ПП Тотал-Транс за іншою адресою: 21021, Вінницька область, м. Вінниця, проспект Космонавтів, будинок 23, кімната 3, яка згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є місцезнаходженням юридичної особи ПП Тотал-Транс .

Таким чином, враховуючи встановлені обставини у справі та на надані позивачем докази у справі, суд дійшов висновку, що в зв`язку не належного повідомлення позивача про розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт, позивач був позбавлений права надати пояснення щодо встановленого порушення, що в свою чергу дало б змогу відповідачу встановити усі необхідні обставини для прийняття обґрунтованого рішення.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 21.03.2018 у справі № 813/5802/15, а тому відповідно до статті 242 КАС суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

З огляду на зазначене, відповідач в порушення пункту 26 Порядку № 1567, не надав змогу позивачу надати пояснення щодо встановленого порушення, що призвело до порушення принципів Резолюції Комітету Міністрів Ради Європи 77 (31) від 28.09.1977, зокрема:

- право бути вислуханим, що означає, що щодо будь-якого адміністративного акта, який за своїм характером може несприятливо впливати на права, свободи або інтереси особи, така особа може пред`явити факти й аргументи та, у відповідних випадках, докази, що будуть ураховані адміністративним органом;

- виклад мотивів, що означає, що якщо адміністративний акт є таким, що за своїм характером несприятливо впливає на права, свободи або інтереси особи, така особа отримує інформацію про мотиви, на яких він ґрунтується. Інформація про мотиви зазначається в акті або передається відповідній особі, за її запитом, у письмовій формі протягом розумного строку.

Зазначені порушення позбавили позивача можливості підготуватись до розгляду справи, дізнатись зміст акту, отримати необхідні матеріали і підготувати свої пояснення.

З урахуванням зазначених обставин суд дійшов висновку, що розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт, проведений з порушенням п. п. 26, 27 Порядку № 1567, що є неналежним виконанням відповідачем своїх повноважень та здійсненням їх не у спосіб, передбачений Законом, а тому постанова Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області про застосування адміністративно-господарського штрафу №151970 від 13.03.2020 року є протиправною та підлягає скасуванню.

Щодо заявленого у судовому засіданні клопотання про винесення окремої ухвали відносно начальника Управління Укратрнасбезпеки у Вінницькій області, суд зазначає таке.

За змістом ст.249 КАС України суд, виявивши під час розгляду справи порушення закону, може постановити окрему ухвалу і направити її відповідним суб`єктам владних повноважень для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону. У разі необхідності суд може постановити окрему ухвалу про наявність підстав для розгляду питання щодо притягнення до відповідальності осіб, рішення, дії чи бездіяльність яких визнаються протиправними. В окремій ухвалі суд має зазначити закон чи інший нормативно-правовий акт (у тому числі його статтю, пункт тощо), вимоги яких порушено, і в чому саме полягає порушення.

Отже, наведеними нормами процесуального закону встановлено право адміністративного суду у разі виявлення під час розгляду справи порушення закону, постановити окрему ухвалу та направити її відповідним суб`єктам владних повноважень для вжиття заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону, а також поставити питання щодо притягнення до відповідальності осіб, рішення, дії чи бездіяльність яких визнаються протиправними.

Окрема ухвала виноситься судом у зв`язку з виявленням під час судового розгляду порушення законності з боку, зокрема, суб`єкта владних повноважень, які не охоплюються предметом спору та не можуть бути усунені шляхом розв`язання спору по суті. При цьому такі порушення мають негативно впливати на стан суб`єктивних прав та обов`язків особи у публічно-правових відносинах.

Враховуючи викладене вище, суд не вбачає підстав для винесення окремої ухвали відносно начальника Управління Укратрнасбезпеки у Вінницькій області в порядку ст.249 КАС України, так як права позивача в повній мірі будуть відновлені внаслідок скасування судом оскаржуваного постанови.

Частиною першою статті 6 КАС України передбачено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку (ч. 2 ст. 2 КАС України).

В силу приписів ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до частин першої - другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності свого рішення та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, адміністративний позов належить задовольнити.

Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з того, що згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відтак, на користь позивача підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача понесені ним судові витрати зі сплати судового збору.

Щодо відшкодування витрат на професійну правничу допомогу, то суд вказує, що представником позивача 29.05.2020 року було подано заяву про те, що згідно ч. 7 ст. 139 КАС України докази про понесення судових витрат у зв`язку з розглядом справи буде подано протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області про застосування адміністративно-господарського штрафу №151970 від 13.03.2020 року.

Стягнути на користь Приватного підприємства Тотал-Транс судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 2102 грн. (дві тисячі сто дві гривень ) за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті (пр-т Перемоги, 14, м. Київ, код ЄДРПОУ 39816845).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повне судове рішення складено та підписано суддею 06.07.2020

позивач: Приватне підприємство Тотал-Транс (код ЄДРПОУ 36967239, просп. Космонавтів, 23/3, м. Вінниця, 21021)

відповідач: Управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області Державної служби України з безпеки на транспорті (вул. Хмельницьке шосе, 23, м. Вінниця, 21036)

Суддя Шаповалова Тетяна Михайлівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2020
Оприлюднено06.07.2020
Номер документу90205872
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/1562/20-а

Повістка від 14.07.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 07.07.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Рішення від 30.06.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 02.06.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 02.06.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

Ухвала від 13.04.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Шаповалова Тетяна Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні