Рішення
від 08.07.2020 по справі 300/561/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" липня 2020 р. справа № 300/561/20

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Боршовського Т.І., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" до Львівського управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204, -

ВСТАНОВИВ:

Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" (надалі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Львівського управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби (надалі - відповідач), в якому просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Львівське управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби протиправно прийняло податкове повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204, яким позивача зобов`язано сплатити штраф в сумі 28261,65 грн. за затримку реєстрації податкових накладних на суму 282616,46 грн. Представник Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" зазначив, що позивач невчасно зареєстрував податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2019 року через об`єктивну неможливість подання та реєстрації податкових накладних у встановленому порядку шляхом телекомунікаційного зв`язку, оскільки в період з 19.08.2019 - дня звільнення директора та до 26.09.2019 - дня, коли на головного лісничого ОСОБА_1 тимчасово покладено обов`язки директора Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" та подальшого відображення в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних - осіб підприємців та громадських формувань відомостей про зміну керівника - 03.10.2019, податкові накладні не були прийняті для реєстрації через відсутність в головного лісничого ОСОБА_1 статусу керівника з правом першого підпису. Представник Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" вважає, що застосування штрафу в розмірі 28261,65 грн. за те, що Державне агентство лісових ресурсів України як орган управління позивача несвоєчасно вирішило питання щодо призначення директора Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" є непомірним тягарем для позивача, що матиме тяжкі матеріальні наслідки для підприємства, за відсутності вини самого підприємства, яке все зробило для отримання права підпису та вчасної реєстрації податкових накладних. За вказаних обставин, Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.03.2020 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.

10.04.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшов відзив Офісу великих платників податків Державної податкової служби на позовну заяву, в якому відповідач заперечує проти задоволення позову. У відзиві представник відповідача зазначив, що Львівське управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби за результатом камеральної перевірки щодо дотримання позивачем термінів реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних склало акт № 164/28-10-52-04/22186175 від 31.10.2019, згідно якого контролюючий орган встановив порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2019 року на загальну суму податку на додану вартість 282616,46 грн. На підставі виявлених порушень, Львівське управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби прийняло податкове повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204, яким зобов`язано позивача сплатити штраф в сумі 28261,65 грн. за затримку реєстрації податкових накладних до 15 календарних днів на суму ПДВ 282616,46 грн. Представник відповідача зазначив, що доводи позивача щодо процедури погодження уповноваженої особи є безпідставними та не спростовують податкових наслідків несвоєчасної реєстрації податкових накладних. Таким чином, за затримку реєстрації податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 282616,46 грн., Львівське управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби підставно застосувало до Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" штраф у розмірі 10%, що становить 28261,65 грн. За вказаних обставин, відповідач просив в задоволенні позову відмовити (а.с. 62-63).

24.04.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла відповідь Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" від 21.04.2020 № 214-04/08 на відзив. Позивач зазначив, що Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" вчинило всі можливі дії для своєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, що вказує на відсутність вини позивача в порушенні граничного строку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а тому застосування до позивача штрафних санкцій за вказане порушення є необґрунтованим. Представник позивача вказав на те, що відповідно до положень пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України в діях Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" відсутній склад податкового правопорушення, а тому відсутні правові підстави для застосування до позивача штрафних санкцій, оскільки штраф, передбачений пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, за своєю правовою природою є фінансовою відповідальністю платника податків за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної та може бути застосований за умови наявності його вини. Зважаючи на те, що позивачем було вжито всіх можливих заходів для своєчасної реєстрації податкових накладних, представник Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" просив суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204 (а.с. 71-72).

12.05.2020 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшли додаткові пояснення представника Офісу великих платників податків Державної податкової служби на позовну заяву, в яких представник відповідач зазначив, що позивачем вчинено реєстраційні дії та внесено зміни в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 01.10.2019, тобто уже після настання граничного строку реєстрації податкових накладних. При цьому, вчинення тих чи інших дій, в тому числі, реєстраційних дій, є внутрішня справа підприємства, а тому вказані обставини не звільняють позивача від обов`язку своєчасної реєстрації податкових накладних. Також представник відповідача зазначив, що відомості про зміну керівника юридичної особи контролюючий орган бере від державного реєстратора, або коли платник податку самостійно надав таку інформацію в орган Державної фіскальної служби. Позивач не надав доказів про зміну керівника Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" (а.с. 77-79).

Ухвалою від 12.05.2020 Івано-Франківський окружний адміністративний суд витребував в Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" належним чином засвідчені копії квитанцій про направлення за допомогою засобів телекомунікаційного зв`язку та прийняття податкових накладних, а саме: № 16 від 10.09.2019; № 26 від 13.09.2019; № 22 від 12.09.2019; № 14 від 10.09.2019; № 8 від 06.09.2019; № 1 від 02.09.2019; № 25 від 13.09.2019; № 20 від 12.09.2019; № 28 від 13.09.2019; № 24 від 12.09.2019; № 18 від 11.09.2019; № 13 від 09.09.2019; № 10 від 06.09.2019; № 7 від 05.09.2019; № 5 від 04.09.2019; № 3 від 03.09.2019; № 2 від 02.09.2019; № 27 від 13.09.2019; № 23 від 12.09.2019; № 17 від 11.09.2019; № 15 від 10.09.2019; № 12 від 09.09.2019; № 9 від 06.09.2019; № 6 від 05.09.2019; № 4 від 04.09.2019, за затримку реєстрації яких в Єдиному реєстрі податкових накладних до позивача застосовано штраф в сумі 28261,65 грн. згідно податкового повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204.

На виконання ухвали від 12.05.2020 Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" 26.05.2020 направило на електронну адресу Івано-Франківського окружного адміністративного суду належним чином засвідчені копії витребуваних документів.

Розглянувши матеріали адміністративної справи в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, дослідивши письмові докази, судом встановлено таке.

Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" з 30.06.1995 зареєстровано як юридична особа, основний вид діяльності 02.40 - надання допоміжних послуг у лісовому господарстві, засновником є Державне агентство лісових ресурсів України, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Окрім цього, відповідно до статті 1 статуту Державного підприємства "Вигодське лісове господарство", позивач засноване на державній власності, створене на підставі наказу Міністерства лісового господарства України від 26.05.1995 № 57 Про створення державних лісогосподарських підприємств у Закарпатській, Івано-Франківській та Чернівецькій областях , належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України і координується Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (а.с. 14-26).

19.08.2019 Державне агентство лісових ресурсів України прийняло наказ № 453-к Про звільнення ОСОБА_2 , згідно якого припинено трудовий договір та звільнено з посади директора Державного підприємства "Вигодське лісове господарство", яке координується Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства, ОСОБА_2 з 21.08.2019 (а.с. 27).

23.08.2019 Державне агентство лісових ресурсів України прийняло наказ № 481 Про надання права підпису , відповідно до якого надано право підпису документів, пов`язаних зі здійсненням діяльності Державним підприємства "Вигодське лісове господарство", головному лісничому цього підприємства ОСОБА_1 (а.с. 28).

На підставі зазначеного наказу № 481 від 23.08.2019 державним реєстратором було проведено реєстраційну дію Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах , за результатом яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені відомості про ОСОБА_1 , як посадову особу, яка має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, що підтверджується випискою від 27.08.2019 (а.с. 29).

27.08.2019 головний лісничий Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" ОСОБА_1. отримав новий електронний цифровий підпис (надалі - ЕЦП).

Листами № 359-04/08 від 27.08.2019, № 372-04/08 від 03.09.2019, № 386-04/08 від 11.09.2019, № 401-04/08 від 18.09.2019 та № 418-04/08 від 25.09.2019 позивач звертався до Державного агентства лісових ресурсів України та Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства, в яких повідомляв про те, що після звернення до надавача електронних довірчих послуг з метою отримання кваліфікованого електронного підпису, який дасть можливість в електронній формі подавати звітність контролюючим органам, головним лісничим отримано відмову. Надавач електронних довірчих послуг аргументував це тим, що електронний цифровий підпис може отримати тільки керівник підприємства або особа, на яку покладено виконання обов`язків керівника. Так, ОСОБА_1 отримав право підпису документів, пов`язаних із здійсненням діяльності підприємства, без права подання електронної звітності до контролюючих органів. Позивач повідомляв, що така ситуація блокує господарську діяльність Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" та може призвести до нарахування контролюючим органом штрафів за порушення строків реєстрації податкових накладних. За вказаних обставин, позивач просив Державне агентство лісових ресурсів України та Івано-Франківського обласного управління лісового та мисливського господарства надати роз`яснення щодо подальших дій позивача та максимального сприяння у вирішенні проблеми (а.с. 31-35).

Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" за підписом ОСОБА_1 , після отримання останнім цифрового підпису, направляло у вересні податкові накладні до Державної податкової служби України за допомогою засобів телекомунікаційного зв`язку, однак такі документи не були прийняті з підстав: Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів . Вищевказані обставини підтверджуються квитанціями № 1 від 02.09.2019 та від 12.09.2019 (а.с. 45-47).

26.09.2019 Державне агентство лісових ресурсів України прийняло наказ № 598-к Про тимчасове покладання обов`язків директора Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" на ОСОБА_1 з 01.10.2019 на період до призначення керівника в установленому законодавством порядку (а.с. 36).

На підставі зазначеного наказу № 598-к від 26.09.2019 державним реєстратором 01.10.2019 проведено реєстраційну дію, за результатом якої до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені відомості про ОСОБА_1 як тимчасово виконуючого обов`язки директора, що підтверджується випискою від 01.10.2019 (а.с. 37).

В.о. директора Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" ОСОБА_1. направив до Державної податкової служби України за допомогою засобів телекомунікаційного зв`язку заяви про приєднання від 01.10.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 01.10.2019 № 2810001 (а.с. 38), від 02.10.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 02.10.2019 № 2810001 (а.с. 39), від 03.10.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 03.10.2019 № 2810001 (а.с. 40). Однак такі документи не були прийняті, що підтверджуються квитанціями № 1 від 01.10.2019, від 02.10.2019 та від 03.10.2019, з підстав: відсутності в ОСОБА_1 права підпису як керівника (а.с. 41-43).

Відповідно до квитанції № 2 від 03.10.2019 заява про приєднання до договору про визнання електронних документів була прийнята лише 03.10.2019 (а.с. 44).

31.10.2019 Офіс великих платників податків Державної податкової служби України провів камеральну перевірку щодо дотримання позивачем термінів реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2019 року, за результатом якої складено акт № 164/28-10-52-04/22186175 від 31.10.2019. Згідно висновків вказаного акту № 164/28-10-52-04/22186175 від 31.10.2019 контролюючим органом встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2019 року, встановлених пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, на загальну суму податку на додану вартість 282616,46 грн. (а.с. 9-10).

На підставі вищевказаного акту перевірки № 164/28-10-52-04/22186175 від 31.10.2019, відповідачем 19.11.2019 прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001565204, яким зобов`язано позивача сплатити штраф в сумі 28261,65 грн. за затримку реєстрації податкових накладних на суму ПДВ 282616,46 грн. (а.с. 11).

03.12.2019 Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" подало до Державної податкової служби України скаргу на податкове повідомлення-рішення № 0001565204 від 19.11.2019, однак згідно рішення про результати розгляду скарги від 03.02.2020 № 4267/6/99-00-08-05-05-06 Державна податкова служба України залишила без змін податкове повідомлення-рішення № 0001565204 від 19.11.2019, а скаргу позивача - без задоволення (а.с. 48-50).

Вважаючи вищевказане податкове повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204 протиправним, Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" звернулося з цим адміністративним позовом до суду, в якому просило його скасувати.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (надалі - ПК України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.2 статті 201 ПК України визначено, що форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Платник податку має право зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну та/або розрахунок коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року, в яких загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.

Якщо сума, визначена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов`язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Як встановлено судом вище, 31.10.2019 Офіс великих платників податків Державної податкової служби України провів камеральну перевірку щодо дотримання позивачем термінів реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень 2019 року, за результатом якої складено акт № 164/28-10-52-04/22186175 від 31.10.2019. Згідно висновків вказаного акту № 164/28-10-52-04/22186175 від 31.10.2019 контролюючим органом встановлено порушення граничних строків реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних 25-ти податкових накладних, а саме: № 16 від 10.09.2019; № 26 від 13.09.2019; № 22 від 12.09.2019; № 14 від 10.09.2019; № 8 від 06.09.2019; № 1 від 02.09.2019; № 25 від 13.09.2019; № 20 від 12.09.2019; № 28 від 13.09.2019; № 24 від 12.09.2019; № 18 від 11.09.2019; № 13 від 09.09.2019; № 10 від 06.09.2019; № 7 від 05.09.2019; № 5 від 04.09.2019; № 3 від 03.09.2019; № 2 від 02.09.2019; № 27 від 13.09.2019; № 23 від 12.09.2019; № 17 від 11.09.2019; № 15 від 10.09.2019; № 12 від 09.09.2019; № 9 від 06.09.2019; № 6 від 05.09.2019; № 4 від 04.09.2019, за затримку реєстрації яких до 15 календарних днів в Єдиному реєстрі податкових накладних до позивача застосовано штраф в сумі 28261,65 грн. згідно розрахунку до податкового повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204.

Згідно акту камеральної перевірки № 164/28-10-52-04/22186175 від 31.10.2019, та поданих позивачем квитанцій від 07.-08.10.2019 (а.с. 93-117) податкові накладні: № 16 від 10.09.2019; № 26 від 13.09.2019; № 22 від 12.09.2019; № 14 від 10.09.2019; № 8 від 06.09.2019; № 1 від 02.09.2019; № 25 від 13.09.2019; № 20 від 12.09.2019; № 28 від 13.09.2019; № 24 від 12.09.2019; № 18 від 11.09.2019; № 13 від 09.09.2019; № 10 від 06.09.2019; № 7 від 05.09.2019; № 5 від 04.09.2019; № 3 від 03.09.2019; № 2 від 02.09.2019; № 27 від 13.09.2019; № 23 від 12.09.2019; № 17 від 11.09.2019; № 15 від 10.09.2019; № 12 від 09.09.2019; № 9 від 06.09.2019; № 6 від 05.09.2019; № 4 від 04.09.2019, зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних 07-08.10.2019 року, що й не заперечується сторонами. Отже, прострочення реєстрації вказаних податкових накладних становить відповідно 7-8 календарних днів, оскільки граничний строк їх подання згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України до 30.09.2019 року включно.

Суд зазначає, що механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних, визначає Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 341 (надалі - Порядок № 1246).

Відповідно до пункту 2 Порядку № 1246 операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі, Законах України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг".

Згідно з пунктом 3 Порядку № 1246 операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Пунктом 4 Порядку № 1246 передбачено, що до Реєстру вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті до Реєстру та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку, реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з пунктом 10 Порядку № 1246 після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб постачальника (продавця) у такому порядку:

електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника (у разі відсутності у постачальника (продавця) посади бухгалтера);

електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюється до печатки (у разі наявності).

Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі платник податку отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає органу ДФС за основним місцем обліку (або за неосновним місцем обліку - для платників податку, які змінили місцезнаходження та для яких сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду) посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку:

електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;

електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюється до печатки платника податку (у разі наявності).

Пунктом 11 Порядку № 1246 визначено, що після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Відповідно до пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктом 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС (пункт 14 Порядку № 1246).

Відповідно до пункту 15 Порядку № 1246 у квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб`єктами електронного документообігу визначає Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (надалі - Порядок № 557).

Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку № 557 автор електронного документа - це юридична особа, самозайнята особа, фізична особа, податковий агент, контролюючий орган, орган державної влади, орган місцевого самоврядування, що створили електронний документ. При цьому, договір про визнання електронних документів - це договір, який визначає права та обов`язки сторін в процесі електронного документообігу та укладається шляхом приєднання автора до Договору в цілому шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі - Заява про приєднання до Договору); електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. ЕЦП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

Згідно з пунктом 10 розділу ІІ Порядку № 557 автоматизована перевірка електронного документа включає:

перевірку правового статусу ЕЦП шляхом встановлення чинності посиленого сертифіката ключа підписувача на час підписання електронного документа та відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, зазначеному у посиленому сертифікаті. При цьому дата та час накладення ЕЦП встановлюються за даними позначки часу, отриманої підписувачем від АЦСК в момент підпису, а чинність посиленого сертифіката на цей момент встановлюється за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) та/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) зазначеного АЦСК;

перевірку обов`язковості та послідовності накладення на електронний документ ЕЦП підписувачів та електронної печатки (за наявності) у встановленому порядку;

перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту);

перевірку наявності обов`язкових реквізитів;

перевірку наявності Заяви про приєднання до Договору;

перевірку дії Договору.

З огляду на зміст вищевказаних положень пункту 12 Порядку № 1246 та пунктом 10 розділу ІІ Порядку № 557 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; правового статусу ЕЦП шляхом встановлення чинності посиленого сертифіката ключа підписувача на час підписання електронного документа та відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, зазначеному у посиленому сертифікаті. При цьому дата та час накладення ЕЦП встановлюються за даними позначки часу, отриманої підписувачем від АЦСК в момент підпису, а чинність посиленого сертифіката на цей момент встановлюється за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) та/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) зазначеного АЦСК; наявності Заяви про приєднання до Договору; дії Договору.

В даному випадку, після отримання 27.08.2019 головним лісничим Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" ОСОБА_1 нового електронного цифрового підпису, Державне підприємство "Вигодське лісове господарство" направило податкові накладні № 18 від 16.08.2019 та № 19 від 21.08.2019 до Державної податкової служби України за допомогою засобів телекомунікаційного зв`язку, однак такі документи не були прийняті з підстав: Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів . Вищевказані обставини підтверджуються квитанціями № 1 від 02.09.2019 та від 12.09.2019 (а.с. 45-47).

29.08.2019 ОСОБА_1 направив за допомогою засобів телекомунікаційного зв`язку заяву про приєднання від 29.08.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 29.11.2017 № 2800001, однак згідно квитанції № 1 від 03.09.2019 така заява від 29.08.2019 № 1 не була прийнята з підстав: Порушено вимоги пункту 4 розділу ІІІ порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, а саме: податковий документ в електронному вигляді має невірну послідовність підписів ЕЦП, на Заяву про приєднання до Договору спочатку накладається ЕЦП керівника, після нього за наявності електронна печатка (а.с. 52-53).

Суд звертає увагу на те, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку № 557 юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу СЕД з дати укладення Договору, примірну форму якого визначено у додатку 1 до цього Порядку, шляхом приєднання до нього на підставі Заяви про приєднання до Договору у порядку, визначеному цим розділом. Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються СЕД та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП.

Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ Порядку № 557 автор створює Заяву про приєднання до Договору в електронному вигляді. Усі реквізити Заяви про приєднання до Договору обов`язкові для заповнення. У випадку їх відсутності Заява про приєднання до Договору до розгляду не приймається, формується перша квитанція із зазначенням причини неприйняття та надсилається автору.

Підписувач (в особі якого автор приєднується до Договору) завершує створення Заяви про приєднання до Договору накладенням ЕЦП (пункт 3 розділу ІІІ Порядку № 557).

Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Порядку № 557 підписувачем Заяви про приєднання до Договору має бути особа, яка згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) є керівником. За наявності електронної печатки на Заяву про приєднання до Договору спочатку накладається ЕЦП, після нього - електронна печатка.

Згідно з пунктом 7 розділу ІІІ Порядку № 557 заява про приєднання до Договору приймається до розгляду контролюючим органом (визначеним відповідно до пункту 5 цього розділу) у разі, якщо перша квитанція не містить переліку помилок.

Контролюючий орган, яким отримано Заяву про приєднання до Договору, розглядає її протягом одного робочого дня.

Якщо до моменту спливу робочого дня, наступного за днем отримання контролюючим органом Заяви про приєднання до Договору (дата, зафіксована у першій квитанції), контролюючий орган не повідомив автора про приєднання до Договору або відмову в приєднанні до Договору, приєднання автора до Договору здійснюється автоматично у момент спливу такого строку (дата, зафіксована у другій квитанції).

Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором другої квитанції про прийняття Заяви про приєднання до Договору, на яку накладається технологічний сертифікат контролюючого органу (пункт 8 розділу ІІІ Порядку № 557).

Відповідно до пункту 9 розділу ІІІ Порядку № 557 підставами для відмови у прийнятті Заяви про приєднання до Договору та відповідно у приєднанні до Договору є:

відсутність автора на обліку у контролюючому органі;

невідповідність реєстраційних даних автора, зазначених у Заяві про приєднання до Договору, даним Єдиного державного реєстру та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - Державний реєстр);

наявність у Єдиному державному реєстрі запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

наявність в Державному реєстрі інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) у зв`язку зі смертю;

наявність діючого Договору.

В даному випадку, після звільнення 21.08.2019 директора Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" ОСОБА_2., Державне агентство лісових ресурсів України 23.08.2019 прийняло наказ № 481 Про надання права підпису , відповідно до якого надано право підпису документів, пов`язаних зі здійсненням діяльності Державним підприємства "Вигодське лісове господарство", головному лісничому цього ж підприємства ОСОБА_1

На підставі зазначеного наказу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені відомості про ОСОБА_1 , як особу, яка має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності.

При цьому, наказом № 481 від 23.08.2019 на ОСОБА_1 не було покладено виконання обов`язків директора, а тому ОСОБА_1 не набув статусу керівника Державного підприємства "Вигодське лісове господарство", що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.08.2019, в якій керівником зазначено попереднього директора - ОСОБА_2 (а.с. 29).

В свою чергу, пунктом 4 розділу ІІІ Порядку № 557 визначено, що підписувачем Заяви про приєднання до Договору має бути особа, яка згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є керівником.

За вказаних обставин, позивачу було відмовлено в прийнятті заяви про приєднання від 29.08.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 29.11.2017 № 2800001, оскільки така заява була підписана особою, яка не мала статусу керівника Державного підприємства "Вигодське лісове господарство".

26.09.2019 Державне агентство лісових ресурсів України прийняло наказ № 598-к Про тимчасове покладання обов`язків директора державного підприємства "Вигодське лісове господарство" на ОСОБА_1 з 01.10.2019 на період до призначення керівника в установленому законодавством порядку (а.с. 36).

На підставі зазначеного наказу № 598-к від 26.09.2019 державним реєстратором було проведено реєстраційну дію, за результатом якої до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені відомості про ОСОБА_1 як тимчасово виконуючого обов`язки директора, що підтверджується випискою від 01.10.2019 (а.с. 37).

Представник позивача ОСОБА_1 направив до Державної податкової служби України за допомогою засобів телекомунікаційного зв`язку заяви про приєднання від 01.10.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 01.10.2019 № 2810001 (а.с. 38), від 02.10.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 02.10.2019 № 2810001 (а.с. 39), від 03.10.2019 № 1 до договору про визнання електронних документів від 03.10.2019 № 2810001 (а.с. 40), однак такі документи не були прийняті через відсутність в ОСОБА_1 права підпису як керівника підприємства (директора), що підтверджуються квитанціями № 1 від 01.10.2019, від 02.10.2019 та від 03.10.2019 (а.с. 41-43). Відповідно до квитанції № 2 від 03.10.2019 заява про приєднання до договору про визнання електронних документів була прийнята лише 03.10.2019 (а.с. 44).

Таким чином, до внесення 01.10.2019 змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про те, що ОСОБА_1. є в.о.керівника Державного підприємства "Вигодське лісове господарство", останній був позбавлений можливості приєднатися до договору про визнання електронних документів від 29.11.2017 № 2800001, і як наслідок подати в електронній формі звітність контролюючим органам, в тому числі податкові накладні податкові накладні: № 16 від 10.09.2019; № 26 від 13.09.2019; № 22 від 12.09.2019; № 14 від 10.09.2019; № 8 від 06.09.2019; № 1 від 02.09.2019; № 25 від 13.09.2019; № 20 від 12.09.2019; № 28 від 13.09.2019; № 24 від 12.09.2019; № 18 від 11.09.2019; № 13 від 09.09.2019; № 10 від 06.09.2019; № 7 від 05.09.2019; № 5 від 04.09.2019; № 3 від 03.09.2019; № 2 від 02.09.2019; № 27 від 13.09.2019; № 23 від 12.09.2019; № 17 від 11.09.2019; № 15 від 10.09.2019; № 12 від 09.09.2019; № 9 від 06.09.2019; № 6 від 05.09.2019; № 4 від 04.09.2019 для їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в установлений законом строк: до 30.09.2019 року включно. Фактичною причиною таких обставин була бездіяльність до 01.10.2019 органу управління - Державного агенства лісових ресурсів України щодо призначення тимчасово виконуючого обов`язки директора Державного підприємства "Вигодське лісове господарство". При цьому, як встановлено судом вище, позивач до 01.10.2019 вживав можливих заходів щодо недопущення прострочення реєстрації податкових накладних.

Верховний Суд складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові від 21.06.2019 в справі № П/811/2249/17 зазначив:

Колегія суддів касаційної інстанції не погоджується з висновком суду апеляційної інстанції щодо оцінки обставин можливості, чи неможливості переукладення позивачем договору раніше/та допущених ним помилок при його укладанні, та вважає правильним висновок суду першої інстанції, оскільки підстави неможливості вчасної реєстрації податкових накладних були прямо пов`язані з переукладенням позивачем з ОДПІ договору про визнання електронних документів, укладення якого є невід`ємною підставою для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

В даному випадку потрібно вказати, що хоча реєстрація вказаних податкових накладних відбулася з порушенням встановленого пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України строку, проте такий факт мав місце з поважних причин, оскільки на підприємстві відбувалась зміна керівника, в зв`язку з чим виникла необхідність в поданні з 01.10.2019 заяв про приєднання до договору про визнання електронних документів, та виникла реальна можливість реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач діяв добросовісно, оскільки вживав заходів в спірний податковий період щодо отримання головним лісничим ОСОБА_1 чи іншою посадовою особою статусу в.о.керівника Державного підприємства Вигодське лісове господарство з правом підпису та подавав до реєстрації податкові накладні, які не приймалися за відсутності права підпису.

Отже, допущена в даному випадку несвоєчасна реєстрація податкових накладних не мала ознак протиправності з боку позивача та відбулося не з його вини. Такий факт був наслідком не забезпечення умов для виконання позивачем свого податкового обов`язку з боку Державного агентства лісових ресурсів України, до сфери управління якого належить Державного підприємства Вигодське лісове господарство .

Відповідно до статті 116 Податкового кодексу України у разі застосування контролюючими органами до платника податків штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, такому платнику податків надсилаються (вручаються) податкові повідомлення - рішення. За одне податкове правопорушення контролюючий орган може застосувати тільки один вид штрафної (фінансової) санкції (штрафу), передбаченої цим Кодексом та іншими законами України.

Таким чином, враховуючи положення пункту 109.1 статті 109 Податкового кодексу України, оскільки відсутній факт вини позивача в порушенні граничного строку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, то й нема складу податкового правопорушення. Як наслідок відсутні правові підстави для застосування до позивача штрафних санкцій, передбачених пунктом 120-1.1 статті 120 Податкового кодексу України.

З огляду на вказане, суд вважає, що відповідачем протиправно прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001565204 від 19.11.2019, яким за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції в сумі 28261,65 грн. Ефективним способом захисту порушеного права позивача з боку відповідача в спірних правовідносинах буде скасування вказаного податкового повідомлення-рішення.

Таким чином, позов Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" до Львівського управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби належить задовольнити повністю: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 19.11.2019 № 0001565204.

Щодо розподілу судових витрат між сторонами.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що позовні вимоги задоволено повністю, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача сплачений судовий збір в розмірі 2102 грн. (платіжне доручення № 2 від 05.03.2020).

Доказів понесення інших судових витрат суду не подано.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" до Львівського управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної податкової служби від 19.11.2019 за № 0001565204.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків Державної податкової служби (ідентифікаційний код 43141471, вулиця Дегтярівська, будинок 11Г, м. Київ, 04119) на користь Державного підприємства "Вигодське лісове господарство" (ідентифікаційний код 22186175, вулиця Данила Галицького, будинок 40, смт. Вигода, Долинський район, Івано-Франківська область, 77552) сплачений судовий збір в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

Позивач: Державне підприємство "Вигодське лісове господарство", ідентифікаційний код - 22186175, вулиця Данила Галицького, 40, селище міського типу Вигода, Долинський район, Івано-Франківська область, 77552.

Відповідач: Львівське управління Офісу великих платників податків Державної податкової служби, ідентифікаційний код - 43141471, вулиця Стрийська, 35, місто Львів, 79003.

Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2020
Оприлюднено08.07.2020
Номер документу90258321
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/561/20

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 22.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Рішення від 08.07.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 16.03.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні