ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про прийняття позовної заяви до розгляду після усунення її недоліків
та відкриття провадження у справі
09 липня 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/2493/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ірметова О.В., перевіривши матеріали позовної заяви Головного управління ДПС у Луганській області (93401, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72) до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС (92900, Луганська область, м.Кремінна, пров. Бульварний, 4) про стягнення коштів за податковим боргом, -
ВСТАНОВИВ:
30 червня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Луганській області (далі - позивач) до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС (далі - відповідач), в якій позивач просить суд стягнути кошти за податковим боргом у загальній сумі 463760,78 грн.
Ухвалою суду від 01 липня 2020 року позовну заяву Головного управління ДПС у Луганській області до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС про стягнення коштів за податковим боргом - залишено без руху. Запропоновано позивачу протягом 7 (семи) днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду: оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 6956,41 грн.
07 липня 2020 року від позивача надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви, до якої було додано квитанцію про сплату судового збору в розмірі 6956,41 грн.
Таким чином, позивачем усунено недоліки позовної заяви в строк встановлений судом.
Позов обґрунтовано тим, що Комунальне підприємство КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС , перебуває за основним місцем обліку в Рубіжанському управлінні Еоловного управління ДПС у Луганській області, як платник податків та зборів з 20.10.2011 за основним місцем обліку.
КП КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС , не сплачувало до бюджету узгоджених сум податкових зобов`язань, що призвело до виникнення у підприємства податкового боргу на загальну суму 463760 грн. 78 коп., а саме: з податку на додану вартість, у загальній сумі 406347,85 грн., в тому числі основного платежу на суму 397705,00 грн. та штрафних санкцій у сумі 8642,85 грн. Податковий борг з основного платежу виник у період з травня 2017 року по травень 2018 року та нарахований за податковими деклараціями: від 19.06.2017 № 9115950471 на суму 34028,00 грн., - від 19.07.2017 № 9139825767 на суму 33598,00 грн., від 18.08.2017 №9166430154 на суму 69537,00 грн., від 15.09.2017 № 9189136631 на суму 26084,00 грн., від 18.10.2017 № 9215754862 на суму 62615,00 грн., від 15.11.2017 № 9240766726 на суму 42003,00 грн., від 12.12.2017 № 9262717633 на суму 38185,00 грн., від 12.01.2018 №9291007298 на суму 24813,00 грн., від 13.02.2018 № 9018795786 на суму 13985,00 грн., від 07.03.2018 № 9038797402 на суму 35224,00 грн., від 03.04.2018 № 9057096586 на суму 9299,00 грн., від 16.05.2018 № 9094648333 на суму 5613,00 грн., від 01.06.2018 № 9106860181 на суму 2721 грн. Податковий борг з штрафних санкцій на загальну суму 8642,85 грн. виник на підставі податкового повідомлення - рішення від 25.07.2017 № 0007691201 на суму 8642,85 грн прийнятого на підставі акту від 06.07.2017 № 613/12-32-12-01/37796267 про результати камеральної перевірки з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань з податку на додану вартість за період січень 2015 - грудень 2016 року.
Податковий борг з податку на прибуток підприємств комунальної власності у сумі 1020,00 грн., зі штрафних санкцій нарахованих на підставі податкового повідомлення-рішення від 10.07.2019 № 0009265105 на суму 1020,00 грн., прийнятого на підставі акту від 28.05.2019 № 598/12-32-51-05/37796267 про результати камеральної перевірки з питань неподання податкової декларації з податку на прибуток за 2018 рік.
Податковий борг з земельного податку з юридичних осіб у сумі 1020,00 грн., зі штрафних санкцій нарахованих на підставі податкового повідомлення-рішення від 03.10.2019р. № 0013055105 на суму 1020,00 грн. прийнятого за результатами акту від 12.08.2019 № 837/12-32-51-05/37796267 про результати камеральної перевірки щодо неподання податкової декларації з плати за землю за 2019 рік.
Податковий борг з екологічного податку (надходження за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об`єктах), у загальній сумі 55372,93 грн.. в тому числі основного платежу на суму 51972,93 грн., та штрафних санкцій на суму 3400,00 грн. Податковий борг з основного платежу виник у період з II кварталу 2017 року по І квартал 2018 року та нарахований за податковими деклараціями екологічного податку: від 08.08.2017 № 9156123923 на суму 16017,75 грн., від 18.10.2017 № 9216068659 на суму 17061,03 грн., від 09.01.2018 № 9287279606 на суму 12162,15 грн., від 02.04.2018 № 9056351500 на суму 6732,00 грн.
Податковий борг зі штрафних санкцій на загальну суму 3400,00 грн. нарахованих на підставі податкових повідомлень - рішень: від 11.12.2018 № 0006715105 на суму 340,00 грн. прийнятого на підставі акту від 22.11.2018 № 4269/12-32-51-05/37796267 про результати камеральної перевірки щодо неподання податкових декларацій з екологічного податку за II і III квартали 2018 року, від 03.10.2019 № 0013035105 на суму 3060,00 грн., прийнятого на підставі акту від 03.10.2019 про результати камеральної перевірки щодо неподання податкових декларацій з екологічного податку за IV квартал 2018 року, І і II квартал 2019 року.
ГУ ДПС у Луганській області, з метою погашення податкового боргу, відповідно до ст. 59 ПКУ було надіслано на адресу відповідача податкову вимогу форми Ю від 08.01.2013 № 1, яка вручена посадовій особі підприємства - 08.01.2013. Незважаючи на вжиті заходи, податковий борг відповідача залишається несплаченим.
На підставі вищевикладеного позивач просить суд:
- стягнути з Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС кошти за податковим боргом у загальній сумі 463760 грн. 78 коп., а саме:
- з податку на додану вартість в сумі 406347 грн. 85 коп., з яких 397705,00 грн. основного платежу та 8642,85 грн. штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника та рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ на користь Державного бюджету України;
- з податку на прибуток приватних підприємств в сумі 1020 грн. 00 коп., штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника на користь місцевого бюджету;
- з земельного податку з юридичних осіб в сумі 1020 грн. 00 коп., штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника на користь місцевого бюджету;
- з екологічного податку (надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях) в сумі 55372 грн. 93 коп., з яких 51972,93 грн. основного платежу, та 3400,00 грн. штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника на користь Державного бюджету України.
Відповідно до частини другої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Зазначена позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України, підстав для повернення позовної заяви, відмови у відкритті провадження в адміністративній справі суд не вбачає, у зв`язку з чим вважає за необхідне відкрити провадження у справі.
Частинами першою, другою статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
Згідно з частиною першою статті 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.
Частиною п`ятою статті 262 КАС України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Враховуючи наведене, оскільки дана справа не підпадає під категорію справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні, суд вважає за необхідне розглядати дану справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Керуючись статтями 5, 9, 12, 160, 161, 167, 168, 171, 174, 175, 256, 257, 260, 261, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області (93401, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72) до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС (92900, Луганська область, м.Кремінна, пров. Бульварний, 4) про стягнення коштів за податковим боргом.
Справа розглядатиметься в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Запропонувати відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі надіслати (надати) суду та позивачу відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.
Справа розглядатиметься суддею Ірметовою О.В. одноособово.
Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати учасникам справи разом з витягом про їхні процесуальні права та обов`язки, встановлені статтями 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідачу разом з ухвалою про відкриття провадження у справі надіслати копію позовної заяви з копіями доданих до неї документів.
Повідомити сторони про можливість реєстрації в системі «Електронний суд» для отримання процесуальних документів в електронному вигляді, для чого потрібно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua;
- подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.
Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
СуддяО.В. Ірметова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2020 |
Оприлюднено | 10.07.2020 |
Номер документу | 90284501 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ірметова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні