Ухвала
від 09.07.2020 по справі 360/2493/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття позовної заяви до розгляду після усунення її недоліків

та відкриття провадження у справі

09 липня 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/2493/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ірметова О.В., перевіривши матеріали позовної заяви Головного управління ДПС у Луганській області (93401, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72) до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС (92900, Луганська область, м.Кремінна, пров. Бульварний, 4) про стягнення коштів за податковим боргом, -

ВСТАНОВИВ:

30 червня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Луганській області (далі - позивач) до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС (далі - відповідач), в якій позивач просить суд стягнути кошти за податковим боргом у загальній сумі 463760,78 грн.

Ухвалою суду від 01 липня 2020 року позовну заяву Головного управління ДПС у Луганській області до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС про стягнення коштів за податковим боргом - залишено без руху. Запропоновано позивачу протягом 7 (семи) днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду: оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 6956,41 грн.

07 липня 2020 року від позивача надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви, до якої було додано квитанцію про сплату судового збору в розмірі 6956,41 грн.

Таким чином, позивачем усунено недоліки позовної заяви в строк встановлений судом.

Позов обґрунтовано тим, що Комунальне підприємство КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС , перебуває за основним місцем обліку в Рубіжанському управлінні Еоловного управління ДПС у Луганській області, як платник податків та зборів з 20.10.2011 за основним місцем обліку.

КП КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС , не сплачувало до бюджету узгоджених сум податкових зобов`язань, що призвело до виникнення у підприємства податкового боргу на загальну суму 463760 грн. 78 коп., а саме: з податку на додану вартість, у загальній сумі 406347,85 грн., в тому числі основного платежу на суму 397705,00 грн. та штрафних санкцій у сумі 8642,85 грн. Податковий борг з основного платежу виник у період з травня 2017 року по травень 2018 року та нарахований за податковими деклараціями: від 19.06.2017 № 9115950471 на суму 34028,00 грн., - від 19.07.2017 № 9139825767 на суму 33598,00 грн., від 18.08.2017 №9166430154 на суму 69537,00 грн., від 15.09.2017 № 9189136631 на суму 26084,00 грн., від 18.10.2017 № 9215754862 на суму 62615,00 грн., від 15.11.2017 № 9240766726 на суму 42003,00 грн., від 12.12.2017 № 9262717633 на суму 38185,00 грн., від 12.01.2018 №9291007298 на суму 24813,00 грн., від 13.02.2018 № 9018795786 на суму 13985,00 грн., від 07.03.2018 № 9038797402 на суму 35224,00 грн., від 03.04.2018 № 9057096586 на суму 9299,00 грн., від 16.05.2018 № 9094648333 на суму 5613,00 грн., від 01.06.2018 № 9106860181 на суму 2721 грн. Податковий борг з штрафних санкцій на загальну суму 8642,85 грн. виник на підставі податкового повідомлення - рішення від 25.07.2017 № 0007691201 на суму 8642,85 грн прийнятого на підставі акту від 06.07.2017 № 613/12-32-12-01/37796267 про результати камеральної перевірки з питань своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань з податку на додану вартість за період січень 2015 - грудень 2016 року.

Податковий борг з податку на прибуток підприємств комунальної власності у сумі 1020,00 грн., зі штрафних санкцій нарахованих на підставі податкового повідомлення-рішення від 10.07.2019 № 0009265105 на суму 1020,00 грн., прийнятого на підставі акту від 28.05.2019 № 598/12-32-51-05/37796267 про результати камеральної перевірки з питань неподання податкової декларації з податку на прибуток за 2018 рік.

Податковий борг з земельного податку з юридичних осіб у сумі 1020,00 грн., зі штрафних санкцій нарахованих на підставі податкового повідомлення-рішення від 03.10.2019р. № 0013055105 на суму 1020,00 грн. прийнятого за результатами акту від 12.08.2019 № 837/12-32-51-05/37796267 про результати камеральної перевірки щодо неподання податкової декларації з плати за землю за 2019 рік.

Податковий борг з екологічного податку (надходження за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об`єктах), у загальній сумі 55372,93 грн.. в тому числі основного платежу на суму 51972,93 грн., та штрафних санкцій на суму 3400,00 грн. Податковий борг з основного платежу виник у період з II кварталу 2017 року по І квартал 2018 року та нарахований за податковими деклараціями екологічного податку: від 08.08.2017 № 9156123923 на суму 16017,75 грн., від 18.10.2017 № 9216068659 на суму 17061,03 грн., від 09.01.2018 № 9287279606 на суму 12162,15 грн., від 02.04.2018 № 9056351500 на суму 6732,00 грн.

Податковий борг зі штрафних санкцій на загальну суму 3400,00 грн. нарахованих на підставі податкових повідомлень - рішень: від 11.12.2018 № 0006715105 на суму 340,00 грн. прийнятого на підставі акту від 22.11.2018 № 4269/12-32-51-05/37796267 про результати камеральної перевірки щодо неподання податкових декларацій з екологічного податку за II і III квартали 2018 року, від 03.10.2019 № 0013035105 на суму 3060,00 грн., прийнятого на підставі акту від 03.10.2019 про результати камеральної перевірки щодо неподання податкових декларацій з екологічного податку за IV квартал 2018 року, І і II квартал 2019 року.

ГУ ДПС у Луганській області, з метою погашення податкового боргу, відповідно до ст. 59 ПКУ було надіслано на адресу відповідача податкову вимогу форми Ю від 08.01.2013 № 1, яка вручена посадовій особі підприємства - 08.01.2013. Незважаючи на вжиті заходи, податковий борг відповідача залишається несплаченим.

На підставі вищевикладеного позивач просить суд:

- стягнути з Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС кошти за податковим боргом у загальній сумі 463760 грн. 78 коп., а саме:

- з податку на додану вартість в сумі 406347 грн. 85 коп., з яких 397705,00 грн. основного платежу та 8642,85 грн. штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника та рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ на користь Державного бюджету України;

- з податку на прибуток приватних підприємств в сумі 1020 грн. 00 коп., штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника на користь місцевого бюджету;

- з земельного податку з юридичних осіб в сумі 1020 грн. 00 коп., штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника на користь місцевого бюджету;

- з екологічного податку (надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях) в сумі 55372 грн. 93 коп., з яких 51972,93 грн. основного платежу, та 3400,00 грн. штрафних санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника на користь Державного бюджету України.

Відповідно до частини другої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Зазначена позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України, підстав для повернення позовної заяви, відмови у відкритті провадження в адміністративній справі суд не вбачає, у зв`язку з чим вважає за необхідне відкрити провадження у справі.

Частинами першою, другою статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Згідно з частиною першою статті 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Частиною п`ятою статті 262 КАС України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи наведене, оскільки дана справа не підпадає під категорію справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні, суд вважає за необхідне розглядати дану справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Керуючись статтями 5, 9, 12, 160, 161, 167, 168, 171, 174, 175, 256, 257, 260, 261, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

УХВАЛИВ:

Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області (93401, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72) до Комунального підприємства КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС (92900, Луганська область, м.Кремінна, пров. Бульварний, 4) про стягнення коштів за податковим боргом.

Справа розглядатиметься в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Запропонувати відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі надіслати (надати) суду та позивачу відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.

Справа розглядатиметься суддею Ірметовою О.В. одноособово.

Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати учасникам справи разом з витягом про їхні процесуальні права та обов`язки, встановлені статтями 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідачу разом з ухвалою про відкриття провадження у справі надіслати копію позовної заяви з копіями доданих до неї документів.

Повідомити сторони про можливість реєстрації в системі «Електронний суд» для отримання процесуальних документів в електронному вигляді, для чого потрібно:

- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua;

- подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

СуддяО.В. Ірметова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.07.2020
Оприлюднено10.07.2020
Номер документу90284501
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/2493/20

Рішення від 21.08.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 09.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 01.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні