МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 липня 2020 р. № 400/1952/20 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Гордієнко Т. О. розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу
за позовом:Приватного підприємства "ЕЛЕВАТОРПІВДЕНЬСЕРВІС", вул. Кірова, буд. 238/11, офіс 107, м. Миколаїв, 54031
до відповідача:Державної податкової служби України, Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053 Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001
про:визнання протиправними та скасування рішень від 05.05.2020 р. № 1550148/36793951, № 1550150/36793951; № 1550145/36793951, № 1550147/36793951, № 1550149/36793951, № 1550149/36793951, № 1550146/36793951; зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Приватне підприємство Елеваторпівденьсервіс звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень про реєстрацію а бо відмову в реєстрації податкової накладної-розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.05.2020 року № 1550148/36793951, № 1550150/36793951, № 1550145/36793951, № 1550147/36793951, № 1550149/36793951, № 1550146/36793951; зобов`язання зареєструвати податкові накладні від 09.04.2020 № 1, від 10.04.2020 № 2, від 13.04.2020 № 3, від 15.04.2020 № 4, від 16.04.2020 № 5, від 22.04.2020 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання.
Позовні вимоги обгрунтовано тим, що позивачем надано усі необхідні документи на підтвердження здійснення господарської операції, проте відповідачами протиправно відмовлено у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідачі надали відзив на позов, просили відмовити у задоволенні позову, оскільки подані позивачем первинні документи не свідчать про реальність господарських правовідносин, тому відповідачем правомірно прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
Представник позивача 30.06.2020 надав суду заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України, суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).
Дослідив докази, суд дійшов висновку:
Приватне підприємство Елеваторпівденьсервіс 03.06.2010 зареєстровано державним реєстратором в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Видами діяльності позивача є: Код КВЕД 10.61 Виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості; Код КВЕД 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами; Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний); Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.
09.04.2020 ПП Елеваторпівденьсервіс (покупець) та ТОВ Грета Юг укладено договір куплі-продажу № 090420/І-П, відповідно до якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупцеві зернові за ціною, якістю та кількістю та на умовах, погоджених з продавцем та вказаних в Додатках до даного договору, які є його невід`ємною частиною, а покупець зобов`язується здійснити приймання та оплату товару. Відповідно до п. 2.2, 4.1, 5.1, 5.2 Договору, кількість/вага поставленого продавцем товару визначається згідно з додатками до цього Договору. продавець зобов`язується здійснити поставку товару на умовах самовивозу покупцем в пункт розвантаження в строк, зазначений у додатках до договору. Розрахунки за цим договором можуть здійснюватися за бажанням продавця в готівковій та безготівковій формі (шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок продавця) на підставі рахунку продавця в повному обсязі, або частково з можливою відстрочкою платежу. Оплата за товар вважається здійсненою в момент надання прибуткового касового ордера або списання коштів з банківського рахунку покупця.
Додатками 1-6 (а.с. 16, 38, 58, 81, 106, 128) визначено товар - пшеницю урожаю 2019 у кількості 68,750 т, 80,20 т, 79,860 т, 217,04 т, 79,120 т, 81,680 т відповідно та визначено вимоги щодо товару. Також зазначено, що місце відвантаження: с. Дубіївка, Черкаський район, Черкаська область.
Позивач надав рахунки-фактури, видаткові накладні та розрахункові документи, які свідчать про оплату позивачем товару, зазначеного у договорі (а.с.17-21, 39-41, 60-62, 82-85, 107-109, 129-131).
Між позивачем, ПП Елеваторпівденьсервіс (продавець) та ПП Фортуна Світ (покупець) укладено договори купівлі-продажу від 09.04.2020 № 090420-П, від 10.04.2020 № 100420-П, від 13.04.2020 № 130420-П, від 15.04.2020 № 150420-П, від 16.04.2020 № 160420-П, від 22.04.2020 № 220420-П, відповідно до яких продавець зобов`язується передати у власність покупця пшеницю урожаю 2019 року, що відповідає по якості вимогам даного Договору, а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору. Відповідно до п. 5.2, 6.1 Договорів, оплата за товар проводиться згідно рахунку в повному обсязі або частково за домовленістю сторін. Передача товару здійснюється за адресою: с. Дубіївка, Черкаський район, Черкаська область на умовах самовивозу покупцем.
Позивач надав рахунки-фактури, видаткові накладні та розрахункові документи, які свідчать про оплату ПП Фортуна Світ товару, зазначеного у договорах купівлі-продажу від 09.04.2020 № 090420-П, від 10.04.2020 № 100420-П, від 13.04.2020 № 130420-П, від 15.04.2020 № 150420-П, від 16.04.2020 № 160420-П, від 22.04.2020 № 220420-П (а.с.24-26, 44-47, 65-69, 88-90, 112-116, 134-136), товарно-транспортні накладні (а.с. 27-28, 48-49, 70-71, 91-95, 117-118, 138-139), та копії довіреностей, виданих ПП Фортуна Світ ОСОБА_1 на отримання від ПП Елеваторпівденьсервіс цінностей згідно договорів (а.с.23, 43, 64, 87, 111, 133).
09.04.2020 ПП Елеваторпівденьсервіс було складено податкову накладну №1 про постачання на адресу ПП Фортуна Світ пшениці у кількості 68,75т на загальну суму 330000,00 гривень; 10.04.2020 - податкову накладну №2 про постачання на адресу ПП Фортуна Світ пшениці у кількості 80,2т на загальну суму 384960,00 гривень; 13.04.2020 - податкову накладну №3 про постачання на адресу ПП Фортуна Світ пшениці у кількості 79,86т на загальну суму 383328,00 гривень; 15.04.2020 - податкову накладну №4 про постачання на адресу ПП Фортуна Світ пшениці у кількості 217,04т на загальну суму 1041792,00 гривень; 16.04.2020 - податкову накладну №5 про постачання на адресу ПП Фортуна Світ пшениці у кількості 79,12т на загальну суму 379776,00 гривень; 22.04.2020 - податкову накладну №6 про постачання на адресу ПП Фортуна Світ пшениці у кількості 81,68т на загальну суму 392064,00 гривень.
27.04.2020 позивач направив на реєстрацію податкові накладні від 09.04.2020 № 1, від 10.04.2020 № 2, від 13.04.2020 № 3, від 15.04.2020 № 4, від 16.04.2020 № 5, від 22.04.2020 № 6.
27.04.2020 позивачем отримано від відповідача квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрації/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
30.04.2020 позивач надає пояснення, що товар придбано у ТОВ Грета-Юг , який не є платником ПДВ, перевезення товару здійснено ПП Фортуна Світ , та копії фінансово-господарських документів.
05.05.2020 року ГУ ДПС у Миколаївській області прийнято рішення № 1550148/36793951, № 1550150/36793951, № 1550145/36793951, № 1550147/36793951, № 1550149/36793951, № 1550146/36793951, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних від 09.04.2020 № 1, від 10.04.2020 № 2, від 13.04.2020 № 3, від 15.04.2020 № 4, від 16.04.2020 № 5, від 22.04.2020 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав ненадання платником податку копій документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п. 201.1. ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
У відповідності до п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
За визначенням, наданим у п.п. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Згідно з положеннями п. 200.2 ст. 200 ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику
Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246), передбачено, що податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).
Вказаний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі права та обов`язки їх членів.
Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до абзацу 2 п. 25, п. 26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Пунктом 27 Порядку № 1165 передбачено, що комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.
Відповідно до п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 р. № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема окреслений Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Пунктами 3,4 Порядку № 520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Пунктами 5, 6 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, зокрема:
1. договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
2. договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
3. первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
4. розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
5. документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п. 6 Порядку № 520 копії визначених у пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Пунктом 11 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
1. ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
2. та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку;
3. та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня на виконання п. 44 Порядку № 1165 перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до п. 11 Порядку № 520.
ПП Елеваторпівденьсервіс надав відповідачу всі наявні у нього документи, щодо купівлі та постачання на адресу ПП Фортуна Світ товарів: договори купівлі-продажу, додатки до Договорів, видаткові накладні, рахунки-фактури, платіжні доручення, довіреності. Якість товару - пшениці врожаю 2019 року зазначена у додатках до договору куплі-продажу № 090420/І-П, укладеного між ПП Елеваторпівденьсервіс (покупець) та ТОВ Грета Юг , та в договорах купівлі-продажу від 09.04.2020 № 090420-П, від 10.04.2020 № 100420-П, від 13.04.2020 № 130420-П, від 15.04.2020 № 150420-П, від 16.04.2020 № 160420-П, від 22.04.2020 № 220420-П, що укладені між ПП Елеваторпівденьсервіс (продавець) та ПП Фортуна Світ (покупець). Якісні характеристики пшениці врожаю 2019 року, що зазначені у додатках до договору куплі-продажу № 090420/І-П, яку позивач придбав у ТОВ Грета Юг повністю ідентичні характеристикам товару - пшениці врожаю 2019 року, яку позивач продав ПП Фортуна Світ .
У той же час, податковим органом, незважаючи на надані позивачем документи, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних від 09.04.2020 №1, від 10.04.2020 № 2, від 13.04.2020 № 3, від 15.04.2020 № 4, від 16.04.2020 № 5, від 22.04.2020 № 6, без належної перевірки комісією контролюючого органу достовірності наданих позивачем разом з поясненнями документів.
Зазначені рішення не відповідають критеріям ч.2 ст.2 КАС України, а саме є необґрунтованими.
У відзиві відповідачі не вказали, яких саме документів не було надано або які з наданих позивачем не прийняті до уваги.
Європейський суд з прав людини неодноразово висловлював свою позицію щодо "принципу правової визначеності" (наприклад, справа "Гешмен і Герруп проти Сполученого Королівства"), відповідно до якого особа, здійснюючи правомірну поведінку, повинна мати можливість передбачати правові наслідки такої правової поведінки, чітко визначені законом.
Статтею 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
У постанові від 20.08.2019 р. по справі № 2540/3009/18 Верховний Суд зазначив, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.
Про дотримання контролюючим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.
І навпаки, ненаведення мотивів прийнятих рішень не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.
Суд також враховує правову позицію Верховного Суду, викладену в постанові від 18.02.2020 р. у справі № 360/1776/19, згідно з якою здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відтак, саме відповідачі повинні надати суду докази про те, що надані позивачем документи для реєстрації податкових накладних є недостатніми, що унеможливлює реєстрацію податкової накладної.
Відповідачами не доведено правомірність своїх рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних, тому позов належить задовольнити у повному обсязі.
Судові витрати розподіляються відповідно до ст. 139 КАС України.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 241 - 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов Приватного підприємства «Елеваторпівденьсервіс» (вул. Кірова, 238/11, офіс 107, м. Миколаїв, 54031, ідентифікаційний код 36793951) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393), Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 43144729) задовольнити.
2. Скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної-розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.05.2020 року № 1550148/36793951, № 1550150/36793951, № 1550145/36793951, № 1550147/36793951, № 1550149/36793951, № 1550146/36793951.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393) зареєструвати податкові накладні, подані ПП «Елеваторпівденьсервіс» , від 09.04.2020 № 1, від 10.04.2020 № 2, від 13.04.2020 № 3, від 15.04.2020 № 4, від 16.04.2020 № 5, від 22.04.2020 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код 43005393) на користь Приватного підприємства «Елеваторпівденьсервіс» (вул. Кірова, 238/11, офіс 107, м. Миколаїв, 54031, ідентифікаційний код 36793951) судовий збір у сумі 6306,00 грн. (шість тисяч триста шість гривень), сплачений платіжним дорученням № 93 від 21.05.2020 року.
5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 39394277) на користь Приватного підприємства «Елеваторпівденьсервіс» (вул. Кірова, 238/11, офіс 107, м. Миколаїв, 54031, ідентифікаційний код 36793951) судовий збір у сумі 6306,00 грн. (шість тисяч триста шість гривень), сплачений платіжним дорученням № 93 від 21.05.2020 року.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду - 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження - 30 днів з дня складання повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України, п. 3 розділу Прикінцевих положень КАС України, п. 15.5 Перехідних положень КАС України.
Суддя Т. О. Гордієнко
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2020 |
Оприлюднено | 10.07.2020 |
Номер документу | 90297085 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Гордієнко Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні