Ухвала
від 09.07.2020 по справі 815/2563/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/2563/18

УХВАЛА

09 липня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Кравченка М.М.,

розглянувши в письмовому провадженні заяву Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ про заміну сторони виконавчого провадження по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходилась адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 29.08.2018 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ до Державної фіскальної служби України було задоволено у повному обсязі, визнано протиправними та скасовано Рішення комісії Державної фіскальної служби України про відмову у реєстрації розрахунку коригування від 06.12.2017 року № 365091/39108669, від 03.01.2018 року № 529689/39108669, від 03.01.2018 року №529690/39108669, зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування № 5 від 03.11.2017 року, № 23 від 24.11.2017 року, № 29 від 30.11.2017 року, які подані ТОВ АЛЬКАБІР-СТРОЙ за датою їх подання, стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ (код ЄДРПОУ 39108669) з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України(код ЄДРПОУ 39292197) сплачений судовий збір у розмірі 5286 (п`ять тисяч двісті вісімдесят шість) гривень.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 29.08.2018 року набрало законної сили на підставі ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 15.01.2019 року про повернення апеляційної скарги.

31.01.2019 року було видано виконавчий лист Товариству з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ про зобов`язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування № 5 від 03.11.2017 р.; № 23 від 24.11.2017 р.; № 29 від 30.11.2017 р., які подані ТОВ АЛЬКАБІР-СТРОЙ за датою їх подання.

31.01.2019 року було видано виконавчий лист Товариству з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ про стягнення на користь товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ (код ЄДРПОУ 39108669) з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197), сплачений судовий збір у розмірі 5286 (п`ять тисяч двісті вісімдесят шість) гривень.

06.07.2020 року до суду від Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ надійшла заява про заміну сторони виконавчого провадження. У вказаній заяві позивач просить суд замінити сторону (боржника) до відкриття виконавчого провадження у виконавчих листах № 815/2563/18, виданих Одеським окружним адміністративним судом 31.01.2019 року, з Державної фіскальної служби України на правонаступника - Державну податкову службу України.

Відповідно до ч.1 ст.52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Згідно з ч.1 ст.379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Відповідно до ч.4 ст.379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Згідно з ч.5 ст.15 Закону України Про виконавче провадження у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Державна фіскальна служба України (код ЄДРПОУ 39292197) як юридична особа перебуває у стані припинення.

Згідно з п.7 ч.1 ст.4 КАС України суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Постановою Кабінету міністрів України № 1200 від 18.12.2018 року Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України було постановлено: 1. Утворити Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. 2. Установити, що: Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок); Державна митна служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування митного законодавства; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності; забезпечення діяльності Державної податкової служби та Державної митної служби у 2018 та 2019 роках здійснюватиметься в межах видатків, передбачених Державній фіскальній службі; Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. Державна фіскальна служба до часу утворення центральних органів виконавчої влади, зазначених у цьому пункті, має повний доступ до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на Державну податкову службу та Державну митну службу.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 682-р Питання Державної податкової служби вирішено погодитися з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 р. № 227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Тобто, станом на час звернення до суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження органи ДФС не виконують функції з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до ст.129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Згідно з ч.ч.1-2 ст.370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до ч.2 ст.372 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.

Таким чином, з урахуванням зазначеного, з метою виконання рішення суду, що набрало законної сили, суд вважає за необхідне замінити сторону (боржника) до відкриття виконавчого провадження у виконавчих листах № 815/2563/18, виданих Одеським окружним адміністративним судом 31.01.2019 року, а саме Державну фіскальну службу України (код ЄДРПОУ 39292197) на правонаступника - Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).

Керуючись ст.ст.4, 52, 243, 248, 370, 372, 379 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити заяву Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ про заміну сторони виконавчого провадження по справі № 815/2563/18.

2. Замінити сторону (боржника) до відкриття виконавчого провадження у виконавчому листі № 815/2563/18, виданому Одеським окружним адміністративним судом 31.01.2019 року про зобов`язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування № 5 від 03.11.2017 р.; № 23 від 24.11.2017 р.; № 29 від 30.11.2017 р., які подані ТОВ АЛЬКАБІР-СТРОЙ за датою їх подання з Державної фіскальної служби України на правонаступника - Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).

3. Замінити сторону (боржника) до відкриття виконавчого провадження у виконавчому листі № 815/2563/18, виданому Одеським окружним адміністративним судом 31.01.2019 року про стягнення на користь товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬКАБІР-СТРОЙ (код ЄДРПОУ 39108669) з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197), сплачений судовий збір у розмірі 5286 (п`ять тисяч двісті вісімдесят шість) гривень з Державної фіскальної служби України на правонаступника - Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393).

Порядок і строки оскарження ухвали визначаються ст.ст.293, 295 КАС України.

Ухвала набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.256 КАС України.

Суддя М.М. Кравченко

Дата ухвалення рішення09.07.2020
Оприлюднено13.07.2020
Номер документу90297194
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —815/2563/18

Ухвала від 09.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Ухвала від 25.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 10.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 27.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Рішення від 29.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 01.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні