Рішення
від 30.06.2020 по справі 160/1263/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 червня 2020 року Справа № 160/1263/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіВерба І.О. при секретарі судового засіданняШурпіновій К.О. за участю представників: позивача відповідача Бурі О.Є. Гламаздіна О.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі у порядку загального позовного провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Акціонерного товариства Нікопольський завод феросплавів до Офісу великих платників податків ДПС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

встановив:

І. ПРОЦЕДУРА

1. 31.01.2020 Акціонерне товариство Нікопольський завод феросплавів звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Офісу великих платників податків Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 23.01.2020 № 0000265007.

2. Ухвалою суду від 05.02.2020 позовну заяву залишено без руху із наданням строку для усунення недоліків.

3. 11.02.2020 на виконання вимог ухвали представником позивача надано платіжне доручення № 241574 від 03.02.2020 про сплату судового збору у розмірі 504,70 грн.

4. Ухвалою суду від 17.02.2020:

- прийнято адміністративний позов до розгляду, відкрито провадження у справі;

- призначено справу до розгляду за правилами загального провадження у підготовчому засіданні 10.03.2020;

- учасникам справи встановлені строки для подання заяв по суті спору;

- витребувано від Акціонерного товариства Нікопольський завод феросплавів : належним чином засвідчені копії доказів, наданих до адміністративного позову, на обґрунтування позовних вимог із зазначенням, де перебуває оригінал такого доказу; усі документи надані під час перевірки;

- витребувано від Офісу великих платників податків Державної податкової служби: документи на підставі яких проведено перевірку (у тому числі наказ та направлення на перевірку); копії усіх використаних/досліджених/отриманих документів під час проведення перевірки та прийняття оскаржуваного у цій справі рішення.

5. 19.02.2020 представником позивача надано належним чином засвідчені докази, які були надані первісно з позовною заявою

6. У підготовче засідання 10.03.2020 прибули представники позивача та відповідача.

7. З метою надання часу представнику відповідача для надання відзиву на позовну заяву та витребуваних судом доказів, судом оголошено перерву до 09.04.2020.

8. 19.03.2020 від відповідача засобами поштового зв`язку надійшов відзив на позовну заяву з додатками (т.2 а.с.109-141).

9. 01.04.2020 від представника позивача надійшла відповідь на відзив з доказами її направлення відповідачу (т.2 а.с.141-156).

10. 07.04.2020 на електронну адресу суду від представника позивача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, у зв`язку із запровадженням на всій території України карантину.

11. 08.04.2020 на електронну адресу суду та 10.04.2020 засобами поштового зв`язку від представника відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи на іншу дату після закінчення терміну карантину.

12. Підготовче засідання, призначене на 09.04.2020, відкладено до 30.04.2020.

13. 24.04.2020 на електронну адресу суду від представника позивача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, у зв`язку із продовженням дії загальнодержавного карантину до 11.05.2020.

14. 30.04.2020 від представника відповідача засобами поштового зв`язку надійшло клопотання про відкладення розгляду справи на іншу дату після закінчення терміну карантину.

15. Підготовче засідання, призначене на 30.04.2020, відкладено до 28.05.2020.

16. 25.05.2020 від відповідача засобами поштового зв`язку надійшло клопотання про виклик та допит свідка, а саме директора та головного бухгалтера (в одній особі) Товариства з обмеженою відповідальністю Капітал Строй Інвест Петрової Тетяни Вікторівни.

17. У підготовче засідання 28.05.2020 прибув представник позивача. Відповідач до суду не прибув, повідомлений про розгляд справи належним чином, причин неявки не повідомив.

18. Ухвалою суду від 28.05.2020 у задоволенні клопотання відповідача про виклик та допит свідка відмовлено; закрито підготовче провадження у справі; призначено справу до судового розгляду по суті на 11.06.2020.

19. 11.06.2020 у судове засідання прибули представники сторін, судом оголошено перерву до 30.06.2020 для надання позивачем додаткових доказів.

20. 30.06.2020 у судовому засіданні представники сторін підтримали обрані правові позиції, відповідачем надані письмові пояснення (т.2 а.с.223-225).

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

21. Податкове повідомлення-рішення від 23.01.2020 є протиправним та незаконним, його прийняття призвело до порушення законних прав та інтересів підприємства-позивача, оскільки воно було прийнято на підставі помилкових та незаконних висновків акта перевірки від 26.03.2019, а тому підлягає скасуванню.

22. З висновками акта не можна погодитися, бо вони зроблені на підставі припущень, без належного врахування характеру поставки товару та виконання робіт, без врахування первинних документів та всупереч положенням чинного податкового законодавства.

23. Висновок про завищення суми від`ємного значення з ПДВ у жовтні 2019 року є помилковим, необґрунтованим та базується на припущеннях про неможливість постачання товару та виконання робіт, а тому такий висновок перевірки є незаконним.

24. До перевірки було надано документ щодо якості поставленого товару, а саме сертифікат відповідності від 14.03.2018 № 32 на товар Насос водяний Д49.123спч , в якому зазначено, що зазначений товар відповідає кресленню Д49.123спч, та підприємство гарантує відповідність якості виробленої продукції вимогам технічних умов транспортування, зберігання та експлуатації. Сертифікат виданий ТОВ Амідас .

25. Постачання товару відбулося засобами кур`єрської компанії Нова пошта на адресу АТ НЗФ у м. Нікополь, що підтверджується відповідною квитанцією.

26. У податковому обліку по декларації з ПДВ за жовтень 2019 року операції по взаємовідносинах з ТОВ Амідас віднесено до складу податкового кредиту (ряд. 10.1) у сумі 2 875 грн.

27. Таким чином, відбулася звичайна за своїм змістом та реальна за сутністю господарська операція з постачання товару, необхідного для забезпечення потреб ведення основної господарської діяльності підприємства, що підтверджено наданими до перевірки первинними документами. АТ НЗФ фактично отримало товар, оплатило його вартість разом з ПДВ, та отримало право на податковий кредит.

28. Вказівка в акті перевірки на обрив ланцюгу постачання та неможливість встановити виробника насосу, не може підтверджувати висновку про порушення вимог податкового законодавства, оскільки АТ НЗФ не мало господарських взаємовідносин із вказаним в акті підприємством, не контролює його діяльність та не зобов`язане встановлювати виробника товару по ланцюгу постачання для отримання права на податковий кредит.

29. Для документального оформлення господарських взаємовідносин між АТ НЗФ з ТОВ Капітал Строй Інвест було складено наступні первинні документи: рахунки фактури, акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), підсумкові відомості ресурсів до акту КБ-2в, розрахунки загальновиробничих витрат до акту КБ-2в, платіжні доручення, інформація щодо стану розрахунків між підприємствами, журнал реєстрації видачі тимчасових перепусток, листи ТОВ Капітал Строй Інвест щодо пропуску 25 працівників підприємства для виконання робіт, податкові накладні.

30. Податкові накладні, отримані з ЄРПН, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

31. В даному випадку, як вбачається і з самого акта перевірки, вся сума податкового кредиту з ПДВ, задекларована у жовтні 2019 року, підтверджена належним чином оформленими та зареєстрованими в ЄРПН податковими накладними.

32. Для виконання робіт з ремонту автодорожнього покриття ТОВ Капітал Строй Інвест залучало фізичних осіб на підставі укладених договорів цивільно-правового характеру, яким видані перепустки на територію підприємства для фактичного виконання робіт.

33. Твердження, наведені в акті перевірки, про неможливість виконати роботи базується лише на припущеннях, є необґрунтованими та не підтверджують висновку про порушення вимог статей 198, 200 та 201 ПК України при формуванні податкового кредиту з ПДВ у жовтні 2019 року на суму 170 905,23 грн.

34. Із посиланням на правові висновки Верховного Суду, висловлені у постановах від 06.02.2018 у справі № 916/166/15-а, від 08.11.2018 у справі № 826/15028/17, від 19.06.2018 у справі № 826/7704/16, від 10.09.2018 у справі № 826/8016/13-а та № 826/25442/15, від 11.09.2018 у справі № 810/2677/17, позивач просив позов задовольнити повністю.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА

35. Відповідач, із посиланням на обставини ретельно встановлені в ході перевірки, проти позову заперечив повністю, зазначив, що проведеною перевіркою правомірно встановлено завищення за жовтень 2019 року суми від`ємного значення різниці між сумою податкових зобов`язань та податкового кредиту на 173 780 грн.

36. В задекларованому ланцюгу придбання та постачання ТМЦ неможливо дослідити виробника насосу водяного Д49.123спч на адресу АТ НЗФ , у зв`язку із чим встановлено нереальність здійснення господарських операцій з ТОВ Амідас та їх документальне оформлення для прикриття нереальних операцій із залученням контрагентів по ланцюгу.

37. У липні, вересні 2019 року на підставі договору підряду № 1903626 від 03.09.2019, ТОВ Капітал Строй Інвест (код за ЄДРПОУ 41380025) виконано для АТ НЗФ роботи по заміні дорожнього покриття на площі і дорозі від центральної прохідної до повороту на ЗЦ, автодорога, інв. № 2250 АТ НЗФ, вартістю 1 025 431,38 грн, в тому числі ПДВ 170 905,23 грн.

38. Відповідно до пункту 1.1 договору підряду підрядник зобов`язався виконати власними силами без залучення інших організацій у субпідряд.

39. При вартості основних засобів станом на 31.12.2018 у 100 тис.грн та кількості працюючих 1 особа - ОСОБА_1 , яка є керівником, головним бухгалтером, та засновником в одній особі суб`єкта господарювання, із врахуванням, що будь-які інші особи не отримували дохід на ТОВ Капітал Строй Інвест , постачальник не є фактичним виконавцем робіт.

40. При цьому враховано, що ідентифіковані роботи придбавалися у інших суб`єктів господарювання, які також не мають достатніх трудових ресурсів та основних засобів. А відтак фактичний виконавець робіт невідомий та не відповідає вказаному у первинних документах.

41. Фактично єдиний працівник підприємства - директор (за статтю жінка) повинна була працювати по 14,4 годин на добу в робочі дні для виконання заявленого в документах обсягу робіт.

42. В наданих актах виконаних робіт зазначено, що частина робіт виконувалась із використанням важкої техніки - асфальтоукладача, екскаватора, катків дорожніх самохідних з гладкими вальцями, машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, якими внаслідок відсутності працівників повинна була керувати директорка.

43. У ТОВ Капітал Строй Інвест відсутні трудові ресурси для виконання вказаних видів робіт із залученням будівельної техніки.

44. Крім того, відповідно податкової інформації у періоді декларування взаємовідносин між ТОВ Капітал Строй Інвест та АТ НЗФ (липень, вересень 2019), ТОВ Капітал Строй Інвест декларувало взаємовідносини (податкові зобов`язання) з виконання аналогічних робіт на адресу 9 замовників: ТОВ Нордгаз (41174573), ТОВ Мегаград Лтд (39309032), ТОВ Інтергрупп Юг (42522853), ФГ Писаренка В.І. ( НОМЕР_1 ), ТОВ Дилерська компанія Автосервіс-Альянс (38378152), ТОВ Інтерпайп Ніко Тьюб (35537363), ТОВ Кредо (40757521), ПрАТ ДПМК № 246 (1354527), а також неплатників ПДВ, у різних регіонах України (Дніпропетровська, Херсонська області, м. Київ), що свідчить про невідповідність задекларованої чисельності працюючих обсягу виконаних робіт.

45. Таким чином, перевіркою встановлено, що первинні документи складені на виконання робіт за операцією, яка не опосередкується реальним виконанням з наведеним в цих документах постачальником, а відтак первинні документи складені неналежним чином та не можуть бути підставою для формування даних податкового обліку, зокрема, податкового кредиту в податковій декларації з ПДВ.

46. Із посиланням на правові висновки Верховного Суду, викладені у постановах від 24.01.2018 у справі № К/9901-554/18, від 25.06.2018 у справі № 803/1923/13-а, від 20.11.2019 у справі №815/371/18, відповідач просив у задоволенні позову відмовити.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

47. Акціонерне товариство Нікопольський завод феросплавів (код ЄДРПОУ 00186520) зареєстровано 05.03.1994, з 24.07.1997 є платником ПДВ згідно витягу з Реєстру платників ПДВ № 001865204076 від 22.08.2018 (т.1 а.с.186-194).

48. З 21.12.2019 по 24.12.2019 на підставі наказу Офісу великих платників податків ДПС від 20.12.2019 № 718, підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75, підпункту 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 ПК України проведена документальна позапланова виїзна перевірка АТ НЗФ (код ЄДРПОУ 00186520) з питань формування від`ємного значення податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис.грн по декларації з податку на додану вартість за жовтень 2019 року (від 19.11.2019 вх. № 9274923080) (т.2 а.с.122-124).

49. За результатами перевірки 26.12.2019 складено акт № 27/28-10-50-07/00186520, згідно з висновками якого (т.1 а.с.195-219):

- не встановлено порушень при відображенні у декларації за жовтень 2019 року бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 89 000 000 грн;

- встановлено, що на порушення підпункту а пунктів 198.1, 198.3 статті 198, пункту 200.4 статті 200, пунктів 201.1, 201.10 статті 201, з урахуванням норм пункту 44.1 статті 44, пункту 44 підрозділу 2 розділу XX ПК України АТ НЗФ завищено податковий кредит за жовтень 2019 року на суму 173 780 грн, внаслідок неправомірного визначення податкового кредиту у податковій звітності з ПДВ завищено суму від`ємного значення різниці між сумою податкових зобов`язань та податкового кредиту на 173 780 грн.

50. Не погодившись з висновками акта перевірки, платником податків 13.01.2020 подані заперечення на акт, які не враховані відповідачем за результатами їх розгляду, згідно листа від 22.01.2020 № 2805/10/28-10-50-07-11 (т.1 а.с.220-238).

51. 23.01.2020 на підставі акта перевірки від 26.12.2019 № 27/28-10-50-07/00186520 відповідачем прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення № 0000265007, яким платнику податків зменшено розмір від`ємного значення з ПДВ за податковою декларацією від 19.11.2019 № 9274923080 за жовтень 2019 року на суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду в розмірі 173 780 грн (т.1 а.с.239-240).

обставини, встановлені актом перевірки (т.1 а.с.195-219)

52. Згідно пункту 3.17 акта, перевіркою встановлено неправомірне формування податкового кредиту з ПДВ за жовтень 2019 року, що призвело до завищення від`ємного значення за жовтень 2019 року на суму ПДВ 173 780 грн.

53. АТ НЗФ згідно отриманих податкових накладних та декларації з ПДВ сформовано податковий кредит по взаємовідносинах з:

- ТОВ Амідас (код ЄДРПОУ 36456872) за жовтень 2019 року у сумі 76 860,61 грн;

- ТОВ Капітал Строй Інвест (код за ЄДРПОУ 41380025) за жовтень 2019 року у сумі 170 905,23 грн.

(1) операції з ТОВ Амідас

54. ТОВ Амідас знаходиться на обліку в органі ДПС ГУ ДПС у Харківській області (Шевченківський район м. Харкова); основний вид діяльності: 46.90 неспеціалізована оптова торгівля; стан платника: 0 - платник податків за основним місцем обліку; відомості про державну реєстрацію: 23.06.2009 №14801020000044414; статутний фонд: 63 000 грн; юридична адреса: АДРЕСА_1 ; кількість працівників згідно поданого розрахунку єдиного внеску за жовтень 2019 року складає 3 особи; основні засоби згідно фінансового звіту суб`єкта малого підприємництва (баланс на 31.12.2018) складає 78 тис.грн; керівник, головний бухгалтер - ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ).

55. ТОВ Амідас (код ЄДРПОУ 36456872) постачальник запчастин та комплектуючих до промислового обладнання (манжети, вкладиші шатунні, вентилі, кільця, індикатори тиску, прокладки, кришка циліндра, підвіска маятникова), на підставі первинних документів.

56. Відповідно до податкової накладної № 185 від 05.09.2019 ТОВ Амідас реалізовано на адресу АТ НЗФ товар з номенклатурою насос водяний Д49.123спч у кількості 1 шт. за ціною 14 375 грн/шт., ПДВ 2 875 грн.

57. До перевірки надано документ щодо якості поставлених товарно-матеріальних цінностей, а саме сертифікат відповідності 14.03.2018 № 32 на товар Насос водяний Д49.123спч , в якому зазначено, що зазначений товар відповідає кресленню Д49.123 спч, та підприємство гарантує відповідність якості виробленої продукції вимогам технічних умов транспортування, зберігання та експлуатації. Зазначений сертифікат виданий ТОВ Амідас .

58. З метою з`ясування фактичного виробника насосу водяного Д49.123спч вжито ряд заходів:

1) проведено аналіз господарської діяльності щодо фактичного виробника насосу водяного Д49.123 спч, який придбано у ТОВ Амідас , та встановлено: при вартості основних засобів станом на 31.12.2018 - 78 тис.грн.та кількості працюючих 3 особи, з урахуванням директора, при цьому відповідно до даних податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1-ДФ) за І квартал 2018 року (дата складання сертифікату відповідності) будь-які інші особи не отримували дохід на ТОВ Амідас , постачальник не має трудових та матеріальних ресурсів для здійснення виробництва технічно складної продукції - насосу. Ідентифікований товар (насос водяний Д49.123 спч) придбано ТОВ Амідас у інших суб`єктів господарювання, які також не мають достатніх трудових ресурсів та основних засобів;

2) проведено аналіз формування податкового кредиту ТОВ Амідас у березні 2018 року (період зазначений у сертифікаті відповідності): обрив ланцюгів постачання (не можливо встановити придбання насосу водяного Д49.123, наявне придбання продуктів харчування) -> ТОВ Зета Прайм (код за ЄДРПОУ 41715021, насос Д49.123 у кількості 2 шт.) -> ТОВ Амідас (код за ЄДРПОУ 36456872, насос водяний Д49.123спч у кількості 1 шт.) -> АТ НЗФ . В задекларованому ланцюгу придбання та постачання ТМЦ не можливо дослідити виробника насосу водяного Д49.123спч на адресу АТ НЗФ .

59. Внаслідок проведеного аналізу відповідно до інформаційної автоматизованої системи ДПС України (АІС Податковий блок ) перевіркою встановлено наступне: ТОВ Зета Прайм (код за ЄДРПОУ 41715021): знаходиться на обліку в органі ДПС - 2650.ГУ ДПС у м. Києві (Голосіївський р-н м. Києва); основний вид діяльності: 46.90 - неспеціалізована оптова торгівля; стан платника: 0 - платник податків за основним місцем обліку; відомості про державну реєстрацію: 07.11.2017 № 13831020000004836; статутний фонд 350 000 грн; юридична адреса: АДРЕСА_2 ; кількість працівників: 1 особа; основні засоби: станом на 31.12.2018 - 0 тис.грн; керівник, головний бухгалтер та засновник в одній особі: ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_3 ), який є керівником та засновником ще 1 СГД на території м. Києва.

60. При відсутності основних засобів та кількості працюючих 1 особа, а саме один керівник, при цьому відповідно до даних податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1-ДФ) за І квартал 2018 року будь-які інші особи не отримували дохід на ТОВ Зета Прайм , постачальник не є виробником насосу.

61. Згідно проведеного аналізу ЄРПН встановлено, що ТОВ Зета Прайм придбає лише продукти харчування (сосиски, м`ясо, паштет та ін.). Придбання або імпорт на митній території України згідно з даними ЄРПН насосу водяного Д49.123 взагалі відсутнє.

62. Таким чином, в задекларованому ланцюгу придбання та постачання товару не можливо дослідити придбання та подальшу реалізацію товару внаслідок відсутності в ланцюгах задекларованого легального виробництва.

63. Виходячи з вищенаведеного, встановлено нереальність здійснення господарських операцій з ТОВ Амідас та їх документальне оформлення для прикриття нереальних операцій із залученням контрагентів по ланцюгу. ТОВ Амідас здійснювало діяльність, спрямовану на надання податкової вигоди третім особам, а саме АТ НЗФ .

(2) операції з ТОВ Капітал Строй Інвест

64. ТОВ Капітал Строй Інвест знаходиться на обліку ГУ ДПС у Дніпропетровській обл. (Соборний р-н м. Дніпра); основний вид діяльності: 41.20 - будівництво житлових і нежитлових будівель; стан платника: 0 - платник податків за основним місцем обліку; відомості про державну реєстрацію: від 07.06.2017 № 12241020000081521; статутний фонд: 100 000 грн; юридична адреса: Україна, вул. Пісаржевського, буд. 16, оф. 4/2, м. Дніпро, 49005; кількість працівників згідно поданого розрахунку єдиного внеску за вересень 2019 року - 1 особа; основні засоби згідно фінансового звіту суб`єкта малого підприємництва (баланс на 31.12.2018) складають 100 тис.грн; керівник, головний бухгалтер, та засновник в одній особі: ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 ), яка є керівником та засновником ще 1 СГД на території Дніпропетровської області.

65. ТОВ Капітал Строй Інвест (підрядник) виконало роботи по заміні дорожнього покриття на площі і дорозі від центральної прохідної до повороту на ЗЦ, автодорога, інв. № 2250 АТ НЗФ (замовник), на підставі договору підряду № 1903626 від 03.07.2019.

66. Згідно договору замовник доручає, а підрядник зобов`язується виконати власними силами без залучення інших організацій у субпідряд, відповідно до умов цього договору, роботи по заміні дорожнього покриття на площі і дорозі від центральної прохідної до повороту на ЗЦ, автодорога, інв. № 2250 АТ НЗФ. Термін виконання робіт липень - серпень 2019, згідно робочого графіку. Роботи виконуються за допомогою машин і механізмів підрядника. Всі витратні матеріали, асфальтобетонна суміш дорожня для верхнього покриття, тип В , бітум БНД, марка 60/90 - підрядника; бетон, камінь бортовий прямий рядовий БР 100.30.18 - замовника. Вартість робіт 2 929 000 грн.

67. В межах умов договору між АТ НЗФ з ТОВ Капітал Строй Інвест до перевірки було надано наступні паперові носії за формою первинних документів: рахунки фактури; акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); підсумкові відомості ресурсів до акту КБ-2в; розрахунки загальновиробничих витрат до акту КБ-2в; платіжні доручення; інформація щодо стану розрахунків між підприємствами; журнал реєстрації видачі тимчасових перепусток; листи ТОВ Капітал Строй Інвест щодо пропуску працівників підприємства для виконання робіт.

68. До перевірки не надано робочий графік виконання робіт, який передбачений пунктом 1.2 договору підряду № 1903626 від 03.07.2019.

69. Поставником складені податкові накладні:

- № 29 від 26.07.2019 на загальну суму 585 800 грн, у тому числі 97 633,33 грн ПДВ;

- № 54 від 16.09.2019 на загальну суму 439 631,39 грн, у тому числі 73 271,90 грн ПДВ.

70. Оплата здійснювалася в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця робіт згідно з платіжними дорученнями від 26.07.2019 № 236023 на суму 585 800 грн та від 24.10.2019 № 238855 на суму 818 345,11 грн.

71. У податковому обліку по декларації з ПДВ за жовтень 2019 року (від 19.11.2019 реєстр. № 9274923080) АТ НЗФ операції по взаємовідносинах з ТОВ Капітал Строй Інвест віднесено до складу податкового кредиту ряд.10.1 декларації у сумі 170 905,23 грн.

72. З метою з`ясування фактичного виконавця робіт по заміні дорожнього покриття на площі і дорозі від центральної прохідної до повороту на ЗЦ. автодорога, інв. № 2250 АТ НЗФ вжито ряд заходів:

1) проведено аналіз господарської діяльності щодо фактичного виконавця робіт від ТОВ Капітал Строй Інвест , та встановлено: при вартості основних засобів станом на 31.12.2018 - 100 тис.грн та кількості працюючих 1 особа, яка є керівником, головним бухгалтером, та засновником в одній особі суб`єкта господарювання, при цьому відповідно до даних податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1-ДФ) за II та III квартали 2019 року будь-які інші особи не отримували дохід на ТОВ Капітал Строй Інвест , постачальник не є фактичним виконавцем робіт. При цьому враховано, що ідентифіковані роботи придбавалися у інших суб`єктів господарювання, які також не мають достатніх трудових ресурсів та основних засобів. А відтак неможливо встановити фактичного виконавця робіт. Згідно з АІС Податковий Блок встановлено, що у ТОВ Капітал Строй Інвест відсутні достатні основні засоби, недостатня кількість трудових ресурсів (кількість працюючих 1 особа), кваліфікованого персоналу, транспортних засобів, отже ТОВ Капітал Строй Інвест не має трудових та матеріальних ресурсів для самостійного виконання заявлених робіт. Відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті Держгірпромнагляду України, а саме Інформаційної системи Реєстр дозволів у ТОВ Капітал Строй Інвест відсутні будь-які дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;

2) проведено аналіз відповідності фактичної наявності трудових ресурсів у Виконавця робіт згідно наданого до перевірки акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ2в) та встановлено: у період липень-серпень 2019, середньооблікова чисельність штатних працівників 1 особа, кількість робочих днів 42, затрати праці працівників 619,79 чол./год. Відповідно до пункту 1.1 договору підрядник зобов`язується виконати власними силами без залучення інших організацій у субпідряд, відповідно до умов цього договору, роботи по заміні дорожнього покриття на площі і дорозі від центральної прохідної до повороту на ЗЦ, автодорога, інв. №2250 АТ НЗФ . Отже, наведене свідчить про неможливість виконання наведених робіт з урахуванням часу та фізичних можливостей;

3) проведено аналіз формування податкового зобов`язання ТОВ Капітал Строй Інвест . Відповідно до АІС Податковий блок та ЄРПН встановлено, що у періоді декларування (липень, вересень 2019), ТОВ Капітал Строй Інвест декларувало взаємовідносини (податкові зобов`язання) з наступними контрагентами-покупцями:

- ТОВ Нордгаз (41174573): загально-будівельні, внутрішні оздоблювальні роботи та роботи з благоустрою прилеглої території АГЗС за адресою: м. Дніпро, на розі вулиці Космічної та провулку Мандриківському;

- ТОВ Мега Град Лтд (39309032): поточний ремонт з гідрострумневого очищення внутрішньої поверхні силосів №№ 517-522 від залишків продукції; виконання будівельних робіт на будівництві Центру безпеки громадян розташованого у с. Андріївка Слов`янського району; поточний ремонт з заварювання отворів та розколин металоконструкції силосів №№ 517-521; Капітальний ремонт спортивної зали та допоміжних приміщень школи № 97 ім. О.Теліги у Шевченківському районі м. Києва; ремонт з демонтажу, виготовлення та монтажу металоконструкцій СГ-2; ФМ-1 У, ПЗ-1 у силосах складу гранульованого шроту та лушпиння переробного комплексу;

- ТОВ Інтергруп Юг (42522853): комплекс робіт з влаштування штучного покриття на об`єкті будівництва Спортивний майданчик для міні-футболу зі штучним покриттям розміром 22м х 42м; комплекс робіт з влаштування штучного покриття на території Магдалинівської філії опорного закладу Чаплинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеня по вул. Молодіжній, 19, с. Магдалинівка Чаплинського району; комплекс робіт з влаштування штучного покриття на об`єкті будівництва Спортивний майданчик зі штучним покриттям за адресою Миролюбівська сільська рада Білозерського району Херсонської області ;

- ФГ Писаренка В.І. (22537019): комплекс робіт з улаштування бетонної основи;

- ТОВ Дилерська компанія Автосервіс-Альянс (38378152): комплекс робіт з улаштування бетонної основи;

- неплатник ПДВ: капітальний ремонт пішохідних доріжок;

- ТОВ Інтерпайп Ніко Тьюб (35537363): ремонт доріг та автов`їзду;

- ТОВ Кредо (40757521): комплекс робіт з улаштування щебеневої основи та улаштування штучного покриття на об`єкті за адресою: Дніпропетровська області., м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 29А;

- ПрАТ ДПМК № 246 (1354527): комплекс робіт з влаштування бетонних підлог; капітальний ремонт пішохідних доріжок;

-- отже, працівниками ТОВ Капітал Строй Інвест (фактично директором - ОСОБА_1 ) у періоді декларування взаємовідносин з АТ НЗФ одночасно виконувались послуги для ще для 9-ти суб`єктів господарювання у різних регіонах України (Дніпропетровська, Херсонська області, м. Київ), що свідчить про невідповідність задекларованої чисельності працюючих обсягу виконаних робіт;

4) проведено аналіз формування податкового кредиту ТОВ Капітал Строй Інвест :

- липень 2019:

Дата ухвалення рішення30.06.2020
Оприлюднено13.07.2020
Номер документу90317303
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —160/1263/20

Ухвала від 29.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 13.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Постанова від 13.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 12.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 30.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Рішення від 30.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні