Рішення
від 10.07.2020 по справі 360/1401/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

10 липня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/1401/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом виконувача обов`язків керівника Старобільської місцевої прокуратури до Білокуракинської селищної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Комунальний заклад Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Відділ освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

02.04.2020 до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява виконувача обов`язків керівника Старобільської місцевої прокуратури (далі - позивач) до Білокуракинської селищної ради Луганської області (далі - відповідач), з такими вимогами:

- визнати протиправною бездіяльність Білокуракинської селищної ради Луганської області щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області в межах населеного пункту села Цілуйкове, Білокуракинського району, Луганської області;

- зобов`язати Білокуракинську селищну раду вжити заходи щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області в межах населеного пункту села Цілуйкове, Білокуракинського району, Луганської області.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що у межах повноважень відповідно до частини 4 статті 23 Закону України Про прокуратуру , вивчено інформацію відділу освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області від 12.03.2020 № 182.

Встановлено, що на земельну ділянку під Комунальним закладом Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області (далі - КЗ Целуйківська ЗОШ І ступеня ), юридична адреса: 92253, Луганська область, Білокуракинський район, с. Цілуйкове, вул. Відрадна, буд. 3, правовстановлюючі документи відсутні.

В даному випадку використання вказаної земельної ділянки комунальної форми власності здійснюється із порушенням вимог чинного законодавства: шляхом користування земельною ділянкою без правовстановлюючих документів (державного акту на право постійного користування) та без державної реєстрації права постійного користування.

Відсутність правовстановлюючих документів на нерухоме майно навчального закладу створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеним нерухомим майном, ризики для нормального функціонування навчального закладу та навчально-виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Рішенням Білокуракинської селищної ради від 26.07.2017 № 30/5 прийнято заклади освіти із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Білокуракинського району у комунальну власність Білокуракинської селищної ради.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань засновником (власником) навчального закладу є Білокуракинська селищна рада Луганської області. Орган управління закладом відповідно до рішення Білокуракинської селищної ради № 31/3 від 23.08.2017 є відділ освіти Білокуракинської селищної ради.

На підставі рішення Білокуракинської селищної ради від 23.08.2017 № 31/6 КЗ Целуйківська ЗОШ І ступеня створена шляхом перейменування Целуйківської ЗОШ І ступеня Білокуракинської районної ради Луганської області в Целуйківську ЗОШ І ступеня Білокуракинської селищної ради Луганської області.

Рішенням Білокуракинської селищної ради від 23.08.2017 № 31/3 Відділу освіти Білокуракинської селищної ради передано на баланс та в оперативне управління КЗ Целуйківська ЗОШ І ступеня , яка розташована за адресою: с. Цілуйкове, вул. Відрадна, 3, Білокуракинський район, Луганська область (акт приймання - передачі від 01.08.2017). Пунктом 3 цього рішенні Відділу освіти делеговані повноваження щодо здійснення організаційно-правових заходів пов`язаних з передачею позашкільних навчальних закладів та загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності Білокуракинської селищної територіальної громади, у тому числі виготовлення технічної документації на об`єкти нерухомого майна.

З посиланням на норми Конституції України, Земельного кодексу України та Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , позивач вважає бездіяльність відповідача протиправною.

12.06.2020 до Луганського окружного адміністративного суду через відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярію) надійшла заява представника відповідача про визнання позовних вимог (арк. спр. 62).

Треті особи не скористалися правом надати письмові пояснення.

Ухвалою суду 06.04.2020 прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі, залучено третіх осіб, вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (арк. спр. 49-51).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд дійшов наступного.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Білокуракинська селищна ради Луганської області (ідентифікаційний код 04335447) зареєстрована в якості юридичної особи 21.05.1997 за № 13641200000000184, місцезнаходження: 92200, Луганська область, смт. Білокуракине, пл. Шевченка, буд. 4.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 1006466032 від 16.03.2020 засновником Целуйківської загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області, яка за організаційно - правовою формою є комунальною організацією (установою, закладом), є Білокуракинська селищна рада Луганської області (арк. спр. 42-43).

Рішенням Білокуракинської селищної ради від 26.07.2017 №30/5 прийнято заклади освіти із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Білокуракинського району у комунальну власність Білокуракинської селищної ради, зокрема Целуйківську загальноосвітньої школи І ступеня Білокуракинської районної ради Луганської області (пункт 13) (арк. спр. 33 -34 37).

Актом прийняття - передачі від 01.08.2017 прийнято на баланс майно Целуйківської загальноосвітньої школи І ступеня Білокуракинської районної ради Луганської області (арк. спр. 35-37).

Рішенням тридцять першої сесії Білокуракинської селищної ради сьомого скликання від 23.08.2017 № 31/3 Відділу освіти Білокуракинської селищної ради передано на баланс та в оперативне управління Целуйківську загальноосвітню школу І ступеня Білокуракинської селищної ради Луганської області, яка розташована за адресою: с. Цілуйкове, вул. Відрадна, 3, Білокуракинський район, Луганська область відповідно до акту приймання - передачі від 01.08.2017 (пункту 13) (арк. спр. 27-29).

Пунктом 3 вказаного рішенні Відділу освіти делеговані повноваження щодо здійснення організаційно-правових заходів пов`язаних з передачею позашкільних навчальних закладів та загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності Білокуракинської селищної територіальної громади, у тому числі виготовлення технічної документації на об`єкти нерухомого майна.

На підставі тридцять першої сесії Білокуракинської селищної ради сьомого скликання від 23.08.2017 № 31/6 Целуйківська загальноосвітньої школи І ступеня Білокуракинської районної ради Луганської області перейменована в Целуйківську загальноосвітню школу І ступеня Білокуракинської селищної ради Луганської області (пункт 13) (арк. спр. 30-32).

За інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 12.03.2020 № 203899853 право постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Целуйківської загальноосвітньої школи І ступеня Білокуракинської селищної ради Луганської області за адресою: 92253, Луганська область, Білокуракинський район, с. Цілуйкове, вул. Відрадна, буд. 3 не зареєстровано (арк. спр. 38-40)

Відповідно до листа відділу освіти Білокуракинського селищної ради № 182 від 12.03.2020 правовстановлюючі документи на земельну ділянку площею під будівлями та спорудами Целуйківської загальноосвітньої школи І ступеня Білокуракинської селищної ради Луганської області відсутні (арк. спр. 14).

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Відповідно до частини першої статті 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку (частина перша статті 92 Земельного кодексу України).

Згідно з пунктом «а» частини другої статті 92 Земельного кодексу України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Частиною другою статті 18 Закону України від 23.05.1991 № 1060-XII «Про освіту» , який діяв до 28.09.2017 (далі - Закон № 1060) передбачено, що навчальні заклади, засновані на загальнодержавній або комунальній власності, мають статус державного навчального закладу.

Відповідно до частини першої статті 63 Закону № 1060 матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством.

Згідно з частинами першою, третьою статті 22 Закону від 05.09.2017 № 2145-VIII «Про освіту» , який діє з 28.09.2017 (далі - Закон № 2145) юридична особа має статус закладу освіти, якщо основним видом її діяльності є освітня діяльність. Заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Відповідно до частини першої статті 80 Закону № 2145 до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Відповідно до частини другої статті 80 Закону № 2145 порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Згідно з частиною першою статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності (пункт ґ частини другої статті 92 Земельного кодексу України).

Відповідно до частини першої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина друга статті 116 Земельного кодексу України).

Частиною першою статті 124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Відповідно до частини першої статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно з частиною першою статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у тому числі, у разі формування нової земельної ділянки.

Відповідно до частини другої цієї ж статті особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною першою статті 50 Закону України від 22.05.2003 № 858-IV «Про землеустрій» встановлено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.

Відповідно до частини третьої вказаної статті проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають, у тому числі, довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

Згідно з частинами третьою та шостою статті 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні, а у разі надання такого дозволу - у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та за необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Згідно зі статтею 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 126 Земельного кодексу України).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України від 01.07.2004 № 1952-VI «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон № 1952) державна реєстрація прав є обов`язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Згідно з частиною другою статті 3 Закону № 1952 права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

З матеріалів справи встановлено, що правовстановлюючі документи на земельну ділянку під будівлями та спорудами Целуйківської загальноосвітньої школи І ступеня Білокуракинської селищної ради Луганської області за адресою: 92253, Луганська область, Білокуракинський район, с. Цілуйкове, вул. Відрадна, буд. 3, засновником (власником) якої є Білокуракинська селищна рада Луганської області та яка перебуває у оперативному управлінні Відділу освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, відсутні.

Кабінетом Міністрів України 17.10.2012 прийнято розпорядження № 802-р «Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов`язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади» , яким зобов`язано центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади. Державне агентство земельних ресурсів та його територіальні органи повинні забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Таким чином, необхідність оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на земельну ділянку, яка знаходиться під будівлями та спорудами Целуйківської загальноосвітньої школи І ступеня Білокуракинської селищної ради Луганської області за адресою: 92253, Луганська область, Білокуракинський район, с. Цілуйкове, вул. Відрадна, буд. 3, прямо передбачена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 802-р.

Відповідачем не надано доказів вжиття ним заходів, спрямованих на належне оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, разом з цим подано заяву про визнання позовних вимог, а тому позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльність Білокуракинської селищної ради Луганської області щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області в межах населеного пункту села Цілуйкове, Білокуракинського району, Луганської області та зобов`язання Білокуракинську селищну раду вжити заходи щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області в межах населеного пункту села Цілуйкове, Білокуракинського району, Луганської області, підлягають задоволенню, оскільки права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов`язковій державній реєстрації відповідно до Закону № 1952 і відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування дошкільного закладу та освітнього процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Щодо розподілу судових витрат суд зазначає таке.

Згідно з частиною першою статті 46 КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.

Суд зазначає, що прокурор у даному випадку, звертаючись до суду з вимогами, діяв як посадова особа органу державної влади, виступаючи в інтересах держави через відсутність суб`єкта владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження.

Отже, у даному випадку прокурор є суб`єктом владних повноважень, оскільки виступає в інтересах держави, у зв`язку з відсутністю суб`єкта владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно з частиною другою зазначеної статті при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

З аналізу зазначених норм КАС України встановлено, що законодавець в даному випадку передбачив стягнення на користь суб`єкта владних повноважень судових витрат, тільки пов`язаних із залученням свідків та проведення експертизи, стягнення витрат зі сплати судового збору за подання позову на користь суб`єкта владних повноважень законодавець не передбачив.

Крім того, частиною першою статті 142 КАС України встановлено, що у разі вирішення справи шляхом примирення, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу п`ятдесяти відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову.

Згідно з частиною другою статті 262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Ухвалою суду від 06.04.2020 відкрито провадження у справі, заяву про визнання позову відповідачем надано 12.06.2020, тобто у розумінні статті 262 КАС України під час розгляду справи по суті, тому у даному випадку у суду відсутні правові підстави застосовувати положення статті 142 КАС України.

Оскільки прокурор у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень та виконує функції з представництва інтересів держави в суді, виходячи з аналізу наведених норм, суд дійшов висновку щодо відмови у стягненні з відповідача судового збору на користь прокуратури Луганської області.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов виконувача обов`язків керівника Старобільської місцевої прокуратури до Білокуракинської селищної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Комунальний заклад Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Відділ освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Білокуракинської селищної ради Луганської області щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області в межах населеного пункту села Цілуйкове, Білокуракинського району, Луганської області.

Зобов`язати Білокуракинську селищну раду вжити заходи щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу Целуйківська загальноосвітня школа І ступеня Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області в межах населеного пункту села Цілуйкове, Білокуракинського району, Луганської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Відповідно до пункту 3 розділу VI «Прикінцеві положення» Кодексу адміністративного судочинства України строк оскарження судового рішення продовжується на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Суддя Т.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2020
Оприлюднено13.07.2020
Номер документу90318156
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/1401/20

Рішення від 10.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні