ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 липня 2020 р. м. Чернівці Справа № 824/342/20-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брезіної Т.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Житлово-будівельного кооперативу "Дім-Буд" до Управління Держпраці у Чернівецькій області про визнання протиправною та скасування постанови ,-
В С Т А Н О В И В:
В поданому до суду адміністративному позові, з урахуванням нової редакції позову, позивач просить суд винести рішення, яким визнати протиправною та скасувати постанову №ЧВ-2712/19/420/2НД/СПТД-ФС/006 від 22.01.2020 р. про накладення на Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" штрафу в розмірі 417300 гривень.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 08.11.2019 р. начальником Управління Держпраці у Чернівецькій області видано наказ №04-297 про проведення інспекційного відвідування/невиїзного інспектування Житлово-будівельного кооперативу "Дім-Буд" тривалістю 10 робочих днів з 25.11.2019 р. по 06.12.2019 р., за місцем здійснення господарської діяльності вул. Спортивна, с. Чагор, Глибоцький район, Чернівецька область (будівництво котеджів Хепі Вілидж ). Однак, позивач зазначає, що про існування вказаного наказу №04-297 стало відомо лише 09.12.2019 , при чому до будівництва котеджів Хепі Вілидж Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" ніякого відношення не мав, а будівництво по вул. Спортивна, с. Чагор, Глибоцький район, Чернівецька область позивачем закінчено ще у 2018 році. Позивач також зазначив про безпідставність висновків відповідачів про неможливість проведення інспекційного відвідування та ненадання Житлово-будівельним кооперативом "Дім-Буд" документів для проведення інспекційного відвідування, оскільки про необхідність надання документів для проведення інспекційного відвідування позивач дізнався після закінчення строку на їх подання. Крім того, за якою адресою інспектори Управління Держпраці у Чернівецькій області з`являлись для проведення перевірки у с. Чагор та де складали акт про неможливість проведення перевірки, позивачу невідомо. Також, позивач зазначив, що 18.12.2019 р. відповідачем складено акт, в якому вказувалось про проведення інспекційного відвідування Житлово-будівельного кооперативу "Дім-Буд" за місцем здійснення господарської діяльності з будівництва 4 поверхових будинків по вул. Спортивна, с. Чагор, Глибоцький район, Чернівецька область. Однак, позивач вказує, що господарську діяльність за вказаною адресою не здійснював. Позивач зазначає про незаконність підстав для проведення перевірки, несвоєчасне повідомлення про призначення та під час проведення інспекційних заході, несвоєчасне повідомлення з вимогою про необхідність надання документів для перевірки, невідповідність адреси, за якою декілька разів виходили інспектори для проведення інспекційного відвідування, фактичній адресі здійснення Житлово-будівельним кооперативом "Дім-Буд" господарської діяльності. Крім того, позивач вважає безпідставними твердження інспекторів Держпраці про повідомлення щодо інспекційного відвідування засобами телефонного зв`язку директора Житлово-будівельного кооперативу "Дім-Буд" за номером НОМЕР_1 , оскільки вказаний номер не належить директору вказаної юридичної особи.
З вказаних підстав, позивач просив суд задовольнити позовні вимоги.
Відповідач у відзиві на позов заперечує проти задоволення позову та зазначає про безпідставність позовних вимог. Відповідач вказує, що 28.11.2019 р. було здійснено вихід за відомим місцем здійснення діяльності ЖБК ДІМ-БУД (вул. Спортивна, с. Чагор, Глибоцький район, Чернівецька область), де здійснюється будівництво 4-поверхових будинків, але в момент відвідування були відсутні працівники, які здійснюють будівельні роботи. Крім того, інспектором Держпраці було здійснено телефонний дзвінок за номером НОМЕР_1 , яким користується директор ЖБК ДІМ-БУД , та повідомлено про початок інспекційного відвідування і необхідність надання документів для перевірки. В подальшому відповідачем з 04.12.2019 р. по 06.12.2019 р. вживались заходи для проведення інспекційного відвідування, однак позивачем не забезпечено надання необхідних для інспекційного відвідування документів та не прибув за місцем здійснення будівництва по вул. Спортивна у с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області. З вказаних підстав, інспекторами було складено акт про неможливість проведення інспекційного відвідування від 06.12.2019 р., зупинено строк проведення інспекційного відвідування до 17.12.2019 р. та складено письмову вимогу про надання документів від 06.12.2019 року. Однак, відповідач вказує, що позивач не забезпечив надання необхідних для перевірки документів, у зв`язку із чим був складений акт про неможливість проведення інспекційного відвідування від 18.12.2019 року. Таким чином, відповідач зазначає, що інспектором праці було вжито усіх заходів для правомірного проведення інспекційного відвідування, проте є наявна перешкода зі сторони керівництва ЖБК ДІМ-БУД у ненадані документів, що унеможливлює провести перевірку позивача.
З вказаних підстав, відповідач просив відмовити у задоволені позовних вимог.
24.03.2020 р. ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду відкрито провадження по справі та вирішено розглянути справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
Судом встановлені такі обставини та відповідні їм правовідносини.
Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" зареєстрований 07.09.2017 р. як юридична особа за адресою 60412, с. Чагор, Глибоцький район, Чернівецька область, керівником вказано ОСОБА_1 . (а.с. 14-17).
Згідно направлення на проведення інспекційного відвідування від 08.11.2019 р. №04-297 вирішено провести з 25.11.2019 р. по 06.12.2019 р. інспекційне відвідування ЖБК ДІМ-БУД з питань дотримання вимог законодавства про працю щодо оформлених трудових відносин та оплату праці, на підставі наказу Управління Держпраці в Чернівецькій області від 08.11.2019 р. №407, рішення керівника щодо проведення в листопаді 2019 р. спільних перевірок з питань легалізації найманої праці та заробітної плати з ГУ ДПС у Чернівецькій області. У вказаному направлені зазначено місце здійснення господарської діяльності по вул. Спортивній в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області (будівництво котеджів Хеппі Вілидж ). (а.с. 32, 147).
25.11.2019 р. відповідачем надіслано позивачу листа із проханням надати Управлінню Держпраці в Чернівецькій області документи щодо діяльності ЖБК ДІМ-БУД , у строк до 29.11.2019 року. Вказаний лист вручено позивачу 05.12.2019 року. (а.с. 33-35).
06.12.2019 р. відповідачем складено акт №ЧВ-2712/19/420/НД про неможливість проведення інспекційного відвідування, де зазначено про здійснення спроб 25.11.2019 р., 28.11.2019 р., 04.12.2019 р. здійснити інспекційне відвідування ЖБК ДІМ-БУД та ненадання документів для відвідування. (а.с. 36-38).
06.12.2019 р. складено вимогу №ЧВ-2712/19/420/ПД про зобов`язання позивача надати необхідні для інспекційного відвідування документи до 17.12.2019 року. Вказана вимога доставлена позивачу 02.01.2019 року. (а.с. 39-42).
18.12.2019 р. відповідачем складено акт №ЧВ-2712/19/420/2НД про неможливість проведення інспекційного відвідування, де зазначено про здійснення спроб 25.11.2019 р., 28.11.2019 р., 04.12.2019 р. здійснити інспекційне відвідування ЖБК ДІМ-БУД та ненадання до 17.12.2019 р. документів для відвідування. (а.с. 43-45).
Крім того, 18.12.2019 р. відповідачем складено акт №ЧВ-2712/19/420/НД/АВ інспекційного відвідування ЖБК ДІМ-БУД , в якому зафіксовано ненадання з 25.11.2019 р. по 18.12.2019 р. документи необхідні для проведення інспекційного відвідування, чим були створені перешкоди для проведення інспекційного відвідування. (а.с. 18-26).
22.01.2020 р. відповідачем складено постанову №ЧВ-2712/19/420/2НД/СПТД-ФС/006 від 22.01.2020 р. про накладення на Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" штрафу в розмірі 417300 грн, у зв`язку із створенням перешкод для інспектора праці при проведені інспекційного відвідування з питань дотримання законодавства про працю в частині оформлення трудових відносин та оплату праці. Вказана постанова вручена позивачу 24.01.2020 року.(а.с. 28-31).
До матеріалів справи додано сертифікат від 12.10.2018 р. про закінчення будівництва багатоквартирного житлового будинку по вул. Спортивній в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області 60412 , де замовником об`єкта був Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд". Крім того, позивачем додано фотокартки збудованого у 2018 р. ЖБК ДІМ-БУД житлового будинку та наявність інших забудов по вул. Спортивній у с. Чагор. (а.с. 118-127).
Відповідачем додано до матеріалів справи скріншоти з мобільного телефону із відомостями щодо здійснення 22.07.2018 р., 23.07.2018 р., 25.11.2019 р., 02.12.2019 р., 03.12.2019 р., 06.12.2019 р., 09.12.2019 р., 16.12.2019 р., дзвінків та надісланих повідомлень на мобільний номер телефону НОМЕР_1 , який значиться як номер телефону ОСОБА_1 . (а.с. 168-182).
Судом встановлено, що спірні правовідносини полягають в перевірці дотримання відповідачем вимог чинного законодавства під час прийняття постанови №ЧВ-2712/19/420/2НД/СПТД-ФС/006 від 22.01.2020 р. про накладення на Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" штрафу в розмірі 417300 гривень.
Спірні правовідносини регулюються Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 р. №877-V, постановою Кабінету Міністрів України Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю від 21 серпня 2019 р. № 823.
До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення законодавства.
Згідно положень ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Суд перевіряє дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 р. №877-V (далі - Закон №877) державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища. Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.
Процедуру здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю юридичними особами (зокрема їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами) та фізичними особами, які використовують найману працю визначає постанова Кабінету Міністрів України Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю від 21 серпня 2019 р. № 823 (далі - Порядок №823).
Згідно з п.2 Порядку №823 заходи державного контролю за додержанням законодавства про працю здійснюються у формі інспекційних відвідувань, що проводяться інспекторами праці Держпраці та її територіальних органів.
Відповідно до пп.3 п. 5 Порядку №823 підставами для здійснення інспекційних відвідувань є рішення керівника органу контролю про проведення інспекційних відвідувань, прийняте за результатами аналізу інформації, отриманої із засобів масової інформації, інших джерел, доступ до яких не обмежений законодавством, та джерел, зазначених у підпунктах 1, 2, 4-7 цього пункту.
Як встановлено судом, відповідно до наказу Управління Держпраці в Чернівецькій області від 08.11.2019 р. №407, прийнятого на підставі рішення керівника щодо проведення в листопаді 2019 р. спільних перевірок з питань легалізації найманої праці та заробітної плати з ГУ ДПС у Чернівецькій області, вирішено провести з 25.11.2019 р. по 06.12.2019 р. інспекційне відвідування ЖБК ДІМ-БУД з питань дотримання вимог законодавства про працю щодо оформлених трудових відносин та оплату праці.
Суд вважає, що підстави для проведення перевірок вказані в наказі Управління Держпраці в Чернівецькій області від 08.11.2019 р. №407 відповідають пп.3 п. 5 Порядку №823, оскільки охоплюють перевірку вимог законодавства про працю щодо оформлених трудових відносин та оплату праці, як передбачено пп. 1, 2, 4-7 п. 5 вказаного Порядку. А тому, доводи позивача, що проведення перевірки на підставі пп.3 п. 5 Порядку №823 здійснюється виключно з питань виявлення неоформлених трудових відносин, є безпідставними та необґрунтованими.
Згідно з п. 8 Порядку №823 під час проведення інспекційного відвідування інспектор праці повинен пред`явити об`єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі своє службове посвідчення, перед підписанням акта інспекційного відвідування надати копію відповідного направлення на проведення інспекційного відвідування та внести запис про його проведення до відповідного журналу реєстрації заходів державного нагляду (контролю) об`єкта відвідування (за його наявності).
Відповідно до п. 9 Порядку №823 тривалість інспекційного відвідування не може перевищувати 10 робочих днів.
Згідно з вимогами п. 10 Порядку №823 інспектори праці за наявності службового посвідчення безперешкодно мають право: 1) під час проведення інспекційних відвідувань за наявності підстав, визначених пунктом 5 цього Порядку, без попереднього повідомлення о будь-якій годині доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об`єкта відвідування, в яких використовується наймана праця; 2) ознайомлюватися з будь-якими книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, з метою перевірки їх відповідності нормам законодавства та отримувати завірені об`єктом відвідування їх копії або витяги; 3) наодинці або у присутності свідків ставити керівнику та/або працівникам об`єкта відвідування, іншим особам, що володіють необхідною інформацією, запитання, що стосуються законодавства про працю, отримувати із зазначених питань усні та/або письмові пояснення; 4) за наявності ознак кримінального правопорушення та/або створення загрози безпеці інспектора праці залучати працівників правоохоронних органів; 5) на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування; 6) фіксувати проведення інспекційного відвідування засобами аудіо-, фото- та відеотехніки; 7) отримувати від органів державної влади, об`єктів відвідування інформацію та/або документи, необхідні для проведення інспекційного відвідування.
Відповідно до п. 11 Порядку №823 вимога інспектора праці про надання об`єктом відвідування для ознайомлення документів та/або їх копій або витягів з документів, пояснень, доступу до всіх видів приміщень, організації робочого місця, внесена в межах повноважень, є обов`язковою для виконання.
Згідно з п. 14 та п. 15 Порядку №823 у разі створення об`єктом відвідування перешкод у діяльності інспектора праці (відмова у допуску до проведення відвідування, зокрема ненадання на письмову вимогу інспектора праці інформації, необхідної для проведення інспекційного відвідування; перешкода в реалізації інших прав, передбачених пунктом 10 цього Порядку), відсутності об`єкта відвідування або уповноваженої ним особи за місцезнаходженням (адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, інших документах, що стали підставою для проведення відвідування), відсутності документів, ведення яких передбачено законодавством про працю, перевищення строків проведення інспекційного відвідування, визначених пунктом 9 цього Порядку, складається акт про неможливість проведення інспекційного відвідування із зазначенням відповідних підстав, який у разі можливості підписується об`єктом відвідування або іншою уповноваженою ним особою.
Копія акта, зазначеного у пункті 14 цього Порядку, надсилається органам, яким підпорядкований об`єкт відвідування (за наявності), для вжиття заходів з усунення перешкод і забезпечення присутності об`єкта відвідування за своїм місцезнаходженням.
Відповідно до п. 16 Порядку №823 за результатами інспекційного відвідування складаються акт інспекційного відвідування (далі - акт) і в разі виявлення порушень вимог законодавства про працю - припис щодо їх усунення та попередження про відповідальність за порушення законодавства про працю.
Як встановлено на підставі матеріалів справи, відповідачем 25.11.2019 р., 28.11.2019 р., 04.12.2019 р. вживались заходи здійснення інспекційного відвідування ЖБК ДІМ-БУД за місцем здійснення господарської діяльності по вул. Спортивній в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області (будівництво котеджів Хеппі Вілидж ). Однак, у зв`язку із відсутністю за вказаною адресою працівників та керівництва ЖБК ДІМ-БУД відповідачем були складені 06.12.2019 р. акт №ЧВ-2712/19/420/НД та 18.12.2019 р. акт №ЧВ-2712/19/420/2НД про неможливість проведення інспекційного відвідування, де зазначено про здійснення спроб 25.11.2019 р., 28.11.2019 р., 04.12.2019 р. здійснити інспекційне відвідування ЖБК ДІМ-БУД та ненадання документів для інспекційного відвідування.
У зв`язку із чим 18.12.2019 р. відповідачем складено акт №ЧВ-2712/19/420/НД/АВ інспекційного відвідування ЖБК ДІМ-БУД , в якому зафіксовано ненадання з 25.11.2019 р. по 18.12.2019 р. документів необхідних для проведення інспекційного відвідування, чим були створені перешкоди для проведення інспекційного відвідування.
22.01.2020 р. відповідачем складено постанову №ЧВ-2712/19/420/2НД/СПТД-ФС/006 від 22.01.2020 р. про накладення на Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" штрафу в розмірі 417300 грн, у зв`язку із створенням перешкод для інспектора праці при проведені інспекційного відвідування з питань дотримання законодавства про працю в частині оформлення трудових відносин та оплату праці.
Відповідно до ч.1 ст. 9 та ч.1,2 ст 77 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Однак, суд звертає увагу, що відповідачем жодного доказу на підтвердження здійснення господарської діяльності ЖБК ДІМ-БУД по вул. Спортивній в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області не було надано суду.
Натомість, згідно інформації, що міститься в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" зареєстрований 07.09.2017 р. як юридична особа за адресою 60412, с. Чагор, Глибоцький район, Чернівецька область, керівником вказано ОСОБА_1 .
Таким чином, суд вважає недоведеною відповідачем обґрунтованість здійснення інспекційного відвідування ЖБК ДІМ-БУД саме по вул. Спортивній в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області.
З наданих суду матеріалів справи встановлено, що позивач здійснював у 2018 році будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Спортивній в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області 60412 , однак згідно наданого суду сертифікату від 12.10.2018 р. встановлено, що будівництво з вказаною адресою закінчено.
Інших доказів здійснення позивачем господарської діяльності по вул. Спортивній в с. Чагор протягом 2019 року суду не було надано.
Крім того, суд не приймає доводи відповідача щодо повідомлення директора ЖБК ДІМ-БУД на телефонний номер НОМЕР_1 , оскільки встановити дійсну належність вказаного номера телефону саме керівнику ЖБК ДІМ-БУД ОСОБА_1 неможливо. До того ж, в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вказаний інший номер керівника ЖБК ДІМ-БУД .
На підставі зазначеного, суд дійшов висновку, що постанова №ЧВ-2712/19/420/2НД/СПТД-ФС/006 від 22.01.2020 р. про накладення на Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" штрафу в розмірі 417300 грн прийнята безпідставно, оскільки відповідачем не доведено, що проведення інспекційного відвідування ЖБК ДІМ-БУД відбувалось за юридичною адресою чи за місцем здійснення господарської діяльності позивача, що унеможливлює підтвердити створення перешкод інспектору праці при проведені інспекційного відвідування.
У зв`язку із зазначеним, суд дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог у повному обсязі.
Згідно з ч.1 та ч. 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачем не доведено суду правомірність прийняття постанови №ЧВ-2712/19/420/2НД/СПТД-ФС/006 від 22.01.2020 р. про накладення на Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" штрафу в розмірі 417300 гривень.
Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 72, 73, 77, 90, 139, 241, 250, 257, 262 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною та скасувати постанову Управління Держпраці у Чернівецькій області №ЧВ-2712/19/420/2НД/СПТД-ФС/006 від 22.01.2020 р. про накладення на Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" штрафу в розмірі 417300 гривень.
3. Стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в сумі 6259,50 грн згідно квитанції №833 від 10.03.2020 року.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Найменування сторін:
позивач: Житлово-будівельний кооператив "Дім-Буд" (с. Чагор, Глибоцький район, Чернівецька обл., 60412, код ЄДРПОУ 41571339).
відповідач: Управління Держпраці у Чернівецькій області (вул. Зелена, 3, м. Чернівці, 58003, код ЄДРПОУ 39888333).
Суддя Т.М. Брезіна
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2020 |
Оприлюднено | 15.07.2020 |
Номер документу | 90364985 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні