Рішення
від 14.07.2020 по справі 440/2178/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

14 липня 2020 року м. ПолтаваСправа №440/2178/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Кукоби О.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

В С Т А Н О В И В:

1. Короткий зміст позовних вимог та їх обґрунтування.

ОСОБА_1 (надалі - позивач, ОСОБА_1 ) звернулась до суду з позовом до Головного управління ДФС у Полтавській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 24.05.2019 №№ 6006487-5227-1607, 6006480-5257-1607, 6006482-5257-1607, 6006484-5257-1607, 6006486-5257-16707, 5972243-5257-1607, 5972245-5257-1607, 5914502-5257-1607, 5914504-5257-1607 та від 27.05.2019 №№ 6209995-5257-1607, 6209989-5257-1607, 6209991-5257-1607.

Позовні вимоги обґрунтовані посиланням на безпідставність нарахування позивачу податкового зобов`язання зі сплати орендної плати за землю за 2019 рік на підставі спірних податкових повідомлень-рішень, оскільки розмір та порядок внесення орендної плати визначений договорами оренди землі.

2. Позиція відповідача.

Відповідач позов не визнав, у наданому до суду відзиві на позов представник відповідача просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю з огляду на їх необґрунтованість та безпідставність /а.с. 153-155/. Свою позицію мотивував посиланням на правомірність та обґрунтованість спірних рішень, оскільки нарахування податку фізичним особам здійснюється саме контролюючим органом у порядку, визначеному Податковим кодексом України.

3. Процесуальні дії у справі.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 4.05.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за даним позовом. На підставі приписів частини другої, пункту 6 частини шостої статті 12, статей 257, 260, 262 КАС розгляд справи здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 13.05.2020 у порядку правонаступництва замінено відповідача у справі на Головне управління ДПС у Полтавській області.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 14.05.2020 заперечення відповідача проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження залишені без задоволення.

Згідно з частиною п`ятою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Разом з цим, як визначено пунктом 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України, під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки розгляду адміністративної справи продовжуються на строк дії такого карантину.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19" установлено з 12.03.2020 на усій території України карантин. На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 №392 (з урахуванням постанови від 17.06.2020 №500) дію карантину продовжено до 31.07.2020.

Зважаючи на достатність наданих сторонами доказів та повідомлених обставин, суд розглянув справу у порядку письмового провадження.

Обставини справи

Позивачем з Головним управлінням Держгеокадастру у Полтавській області та Полтавською обласною державною адміністрацією укладено ряд договорів оренди землі, на умовах яких ОСОБА_1 набула право строкового платного користування земельними ділянками для ведення фермерського господарства:

площею 0,7498 га кадастровий номер 5321386900:00:006:0313 (на території Удовиченківської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 25-32/;

площею 32,9650 га кадастровий номер 5321386900:00:002:0309 (на території Удовиченківської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 33-37/;

площею 33,00 га кадастровий номер 5321386400:00:040:0303 (на території Тарасівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 42-48/;

площею 5,0135 га кадастровий номер 5321381700:00:002:0010 (на території Дейкалівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 50-55/;

площею 0,8400 га кадастровий номер 5321386900:00:007:0306 (на території Удовиченківської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 61-67/;

площею 2,2763 га кадастровий номер 5321386900:00:006:0312 (на території Удовиченківської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 68-74/;

площею 4,7353 га кадастровий номер 5321386900:00:001:0311 (на території Удовиченківської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 76-82/;

площею 0,8778 га кадастровий номер 5321386900:00:001:0310 (на території Удовиченківської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 84-90/;

площею 3,3559 га кадастровий номер 5321381400:00:001:0302 (на території Великопавлівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 92-98/;

площею 4,1893 га кадастровий номер 5321381400:00:001:0300 (на території Великопавлівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 99-106/;

площею 2,1890 га кадастровий номер 5321386400:00:061:0300 (на території Тарасівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 107-114/;

площею 1,5787 га кадастровий номер 5321386400:00:061:0302 (на території Тарасівської сільської ради Зіньківського району Полтавської області) /а.с. 115-122/.

Цими договорами визначено розмір орендної плати за землю, а також встановлено, що орендна плата вноситься щомісячно у розмірі 1/12 частини річної суми протягом 30 календарних днів наступного за останнім днем звітного (податкового) місяця.

Залученими до матеріалів справи копіями витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права підтверджено, що за ОСОБА_1 зареєстровано інше речове право, а саме - право оренди земельної ділянки на вищеперелічені земельні ділянки /а.с. 169, 176-177, 184-185, 192-193, 200-201, 222-223, 234-235/.

На підставі інформації, наданої Великопавлівською, Дейкалівською, Тарасівською, Удовиченківською сільськими радами Зіньківського району Полтавської області, відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та договорів оренди землі Головним управлінням ДФС у Полтавській області відповідно до пункту 286.5 статті 286 Податкового кодексу України сформовані податкові повідомлення-рішення форми "Ф":

від 24.05.2019 №6006487-5257-1607 про визначення позивачу суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 489,37 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386900:00:006:0313) /а.с. 13/;

від 24.05.2019 №6006480-5257-1607 про визначення ОСОБА_1 суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 19463,51 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386900:00:001:0311) /а.с. 14/;

від 24.05.2019 №6006482-5257-1607 про визначення позивачу суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 1485,65 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386900:00:006:0312) /а.с. 15/;

від 24.05.2019 №6006484-5257-1607 про визначення платнику податків суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 480,23 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386900:00:007:0306) /а.с. 16/;

від 24.05.2019 №6006486-5257-1607 про визначення ОСОБА_1 суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 572,91 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386900:00:001:0310) /а.с. 17/;

від 24.05.2019 №5972243-5257-1607 про визначення позивачу суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 45027,79 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386900:00:002:0309) /а.с. 18/;

від 24.05.2019 №5972245-5257-1607 про визначення платнику податків суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 30059,97 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321381700:00:002:0010) /а.с. 19/;

від 24.05.2019 №5914502-5257-1607 про визначення позивачу суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 2877,86 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321381400:00:001:0302) /а.с. 20/;

від 24.05.2019 №5914504-5257-1607 про визначення ОСОБА_1 суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 3592,55 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321381400:00:001:0300) /а.с. 21/;

від 27.05.2019 №6209995-5257-1607 про визначення позивачу суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 1877,18 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386400:00:061:0300) /а.с. 22/;

від 27.05.2019 №6209989-5257-1607 про визначення ОСОБА_1 суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 1030,36 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386400:00:061:0302) /а.с. 23/;

від 27.05.2019 №6209991-5257-1607 про визначення позивачу суми податкового зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 79948,36 грн (щодо земельної ділянки з кадастровим номером 5321386400:00:040:0303) /а.с. 24/.

Крім того, відповідачем 27.05.2019 сформовано податкове повідомлення-рішення форми "Ф" №6209993-5257-1607 про визначення позивачу зобов`язання за платежем "Орендна плата з фізичних осіб, 18010900" за 2019 рік у розмірі 1013,06 грн /а.с. 166/, правомірність якого не є предметом даного спору.

Не погоджуючись із вищезазначеними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач оскаржила їх до суду.

Джерела права

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема щодо визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядку їх адміністрування, платників податків та зборів, їх прав та обов`язків, компетенції контролюючих органів, повноважень і обов`язків їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальності за порушення податкового законодавства урегульовані Податковим кодексом України (надалі - ПК України).

Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

У силу положень підпункту 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право визначати у порядку, встановленому цим Кодексом, суми податкових та грошових зобов`язань платників податків.

За змістом підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, застосування штрафних (фінансових) санкцій та нарахування пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

Як визначено підпунктом 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 ПК України, земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу).

За змістом підпунктів 14.1.136, 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПК України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата); плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Згідно з пунктом 286.2 статті 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб ) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а надалі такий витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Водночас, як визначено абзацом першим пункту 286.5 цієї статті, нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.

А відповідно до пункту 287.5 статті 287 ПК України, податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У силу положень пунктів 288.1 - 288.4 статті 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

А відповідно до пункту 288.7 статті 288 ПК України, податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.

Оцінка судом обставин справи

Згідно з частиною другою статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

У цій справі предметом спору є правомірність податкових повідомлень-рішень Головного управління ДФС у Полтавській області, якими ОСОБА_1 визначені податкові зобов`язання зі сплати орендної плати за землю за 2019 рік.

Позивач не заперечує набуття нею права користування земельними ділянками на підставі укладених з Головним управлінням Держгеокадастру у Полтавській області та Полтавською обласною державною адміністрацією договорів оренди землі, а також наявності у неї обов`язку зі сплати орендної плати.

Водночас позивач наголошує, що розмір орендної плати та порядок здійснення розрахунків визначений безпосередньо у договорах оренди землі, а нарахування податковим органом податкових зобов`язань не ґрунтується на вимогах закону, оскільки обов`язок зі сплати орендної плати не може визначатись на підставі прийнятого контролюючим органом податкового повідомлення-рішення.

Оцінюючи наведені доводи позивача, суд виходить з такого.

Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є формою плати за землю.

Суд зазначає, що положення статті 288 ПК України "Орендна плата" містять бланкетну норму про те, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.

Отже, на порядок обчислення орендної плати поширюються загальні вимоги ПК України стосовно порядку обчислення плати за землю.

При цьому суд зауважує, що в силу наведених вище положень підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПК України поняття "плата за землю" включає в себе як земельний податок, що сплачується землевласниками, так і орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності, платниками якої є землекористувачі.

А відповідно до вимог пункту 286.5 статті 286 ПК України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.

З цих підстав суд визнає хибними посилання позивача на те, що положення пунктів 286.5 статті 286, 287.5 статті 287 ПК України не поширюються на порядок обчислення орендної плати для цілей сплати цього платежу фізичними особами.

А оскільки позивач користується вищезазначеними земельними ділянками як фізична особа, відповідачем правомірно визначено податкове зобов`язання ОСОБА_1 з орендної плати за землі державної власності за 2019 рік на підставі сформованих 24.05.2019 та 27.05.2019 податкових повідомлень-рішень.

За таких обставин, доводи позивача про безпідставність визначення контролюючим органом ОСОБА_1 податкових зобов`язань з орендної плати за землю за 2019 рік шляхом формування податкових повідомлень-рішень ґрунтуються на помилковому тлумаченні нею вимог чинного податкового законодавства, зокрема положень статей 285-288 ПК України.

Податковим кодексом України встановлено обов`язок орендаря земельної ділянки сплачувати земельний податок у формі орендної плати. Об`єктом орендної плати за землю є земельна ділянка, надана в оренду, а суб`єктом сплати даного платежу є орендар земельної ділянки. Орендна плата є формою сплати земельного податку за користування земельною ділянкою, визначеною податковим законодавством.

Аналогічний висновок щодо застосування норм права сформовано в постанові Верховного Суду від 12.02.2019 у справі №822/3241/15.

Як визначено частиною другою статті 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України ).

А відповідно до пункту 1.1 статті 1 ПК України Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Отже, строки внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності визначаються відповідно до Податкового кодексу України та не підлягають встановленню за згодою сторін у договорі оренди землі, а тому суд визнає необґрунтованими доводи позивача про протиправність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень з посиланням на встановлення у договорах оренди землі інших строків внесення орендної плати, ніж ті, що визначені Податковим кодексом України.

При цьому чинне законодавства, яким урегульовані спірні відносини, не допускає неоднозначного (множинного) трактування прав та обов`язків платника податків, з урахуванням чого підстави для застосування до спірних відносин положень пункту 56.21 статті 56 ПК України відсутні.

До того ж, суд враховує твердження відповідача про те, що ОСОБА_1 орендна плата за 2019 рік у порядку та строки, визначені договорами оренди землі, не сплачувалась, на підтвердження чого до матеріалів справи залучено витяги з ІКП позивача /а.с. 156-163/.

Посилання позивача на висновки Верховного Суду, викладені у постанові від 11.02.2019 у справі №922/391/18, суд визнає безпідставними з огляду на різний предмет спору на фактичні обставини справ. Так, у згаданій справі суд розглядав позов орендодавця (органу місцевого самоврядування) про стягнення з орендаря орендної плати за земельні ділянки комунальної власності.

Стосовно посилань представника позивача на порушення відповідачем строку надсилання спірних податкових повідомлень-рішень, суд зауважує, що дана обставина не може слугувати самостійною підставою для звільнення платника податку від обов`язку зі сплати податкового зобов`язання.

Водночас в силу положень пункту 126.3 статті 126, пункту 287.9 статті 287 ПК України порушення контролюючим органом визначено пунктом 286.5 статті 286 ПК України звільняє фізичну особу від відповідальності, передбаченої цим Кодексом за несвоєчасну сплату податкового зобов`язання.

Правомірність розрахунку відповідачем розміру орендної плати за землю за 2019 рік позивач не оскаржує.

Згідно з частиною другою статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Разом з цим, як визначено частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

А відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Підсумовуючи вищевикладене, суд зазначає, що у цій справі відповідачем доведено правомірність спірних податкових повідомлень-рішень, а позивачем не надано суду належних та допустимих доказів, що свідчили б про відсутність у неї обов`язку зі сплати орендної плати за землю, чи порушення контролюючим органом вимог чинного податкового законодавства під час прийняття оскаржених рішень.

Зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.

Розподіл судових витрат

З огляду на ухвалення судом рішення про відмову у задоволенні позовних вимог та за відсутності доказів понесення судових витрат відповідачем, підстав для їх розподілу немає.

Керуючись статтями 2, 3, 5-10, 72-77, 90, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, Полтавський окружний адміністративний суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відмовити.

Рішення набирає законної сили відповідно до положень статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду у порядку та строки, визначені статтями 293, 295, пунктом 3 розділу VI Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.О. Кукоба

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.07.2020
Оприлюднено15.07.2020
Номер документу90389897
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/2178/20

Постанова від 22.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Постанова від 22.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 18.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 18.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 10.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Рішення від 14.07.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні