ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 липня 2019 року м. Київ № 826/7131/16
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Донця В.А., суддів Костенка Д.А., Шрамко Ю.Т., при секретарі судового засідання Сомі П.А., розглянув у відкритому судовому за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, стягнення страхових внесків,
за участю представника Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України - Єфремової А.Ю .
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом (з урахуванням заяви про зміну позову від 28.05.2017):
- визнати протиправними дії чи бездіяльність Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України в зв`язку з незаконним зволіканням сплати страхових внесків;
- стягнути з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства страхові внески з державного пенсійного страхування за час вимушеного прогулу ОСОБА_1 за період з 01.02.2007 по 01.05.2010;
- стягнути з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства на користь ОСОБА_1 судовий збір в сумі 551,20 грн.
Ухвалами суду: від 09.06.2016 - відкрито провадження в адміністративній справі; від 22.09.2017 - закінчено підготовче провадження та призначено судовий розгляд справи.
На підставі розпорядження керівника апарату про повторний автоматизований розподіл, протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями справу передано для розгляду судді Донцю В.А.
Ухвалами суду: від 17.09.2018 - постановлено здійснювати розгляд адміністративної справи за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання; від 23.10.2018 - замінено відповідачів Управління Пенсійного фонду України в Дарницькому районі міста Києва та Лівобережне об`єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві на правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві; від 23.10.2018 - задоволено клопотання позивача та відкладено підготовче засідання; від 25.03.2019 - зупинено провадження в адміністративній справі до 10:00 год. 27.05.2019; від 27.05.2019 - поновлено провадження в адміністративній справі; від 27.05.2019 - закрито підготовче провадження та призначено судовий розгляд колегією суддів. Судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Позовні вимоги мотивовані протиправністю несплати Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства страхових внесків з суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу, що вплинуло на розмір пенсії позивача.
Представником Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства подано заперечення проти позову, у яких позовні вимоги не визнаються, у їх задоволенні представник просить відмовити. У запереченнях представник відповідача зазначає про сплату Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства на користь позивача суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу на підставі рішення суду, яким не визначалось обов`язку сплатити страхові внески.
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві правом на подання заперечень проти позову, відзиву на позовну заяву не скористалося.
У судове засідання позивач та представник Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві не з`явилися, хоча належним чином повідомлялися про дату, час та місце судового засідання. Позивачем подано клопотання про розгляд справи без його участі.
В судовому засіданні представник відповідача позовні вимоги не визнала, у їх задоволенні просила відмовити.
Дослідивши письмові докази, суд установив.
Управління Пенсійного фонду України в Дарницькому районі міста Києва, розглянувши звернення ОСОБА_1 , поінформувало його листом від 17.03.2011 №992/06, що згідно з даними персоніфікованого обліку відсутні страхові внески позивача за період з 01.02.2007 по 01.05.2010, індивідуальні відомості про застраховану особу за цей період повинна подати ліквідаційна комісія Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України до управління Пенсійного фонду України за місцем знаходження організації.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.05.2010 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 28.10.2010, позов ОСОБА_1 задоволено частково: визнано протиправним та скасовано наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 01.02.2007 №49ос про звільнення ОСОБА_1 з роботи з посади начальника Контрольно-ревізійного відділу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України згідно з пунктом 1 статті 40 Кодексу законів про працю України; стягнуто з Ліквідаційної комісії Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.02.2007 по 01.05.2010 в сумі 118104,00 грн.; визнано звільненим ОСОБА_1 з роботи з 01.05.2010 на підставі пункту 3 статті 30 Закону України "Про державну службу" у зв`язку з досягненням ним граничного віку проходження державної служби; в іншій частині позовних вимог відмовлено.
Постановою Вищого адміністративного суду України від 29.03.2011 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670 касаційну скаргу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України задоволено частково; скасовано ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 28.10.2010 та змінено постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.05.2010, а саме: абзац третій резолютивної частини постанови суду викладено в наступній редакції: "Стягнути з Ліквідаційної комісії Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.02.2007 по 01.05.2010, з відрахуванням з отриманої ним допомоги по безробіттю, обов`язкових зборів та платежів"; виключено з резолютивної частини постанови суду четвертий абзац щодо визнання звільненим ОСОБА_1 з роботи з 01.05.2010 на підставі пункту 3 статті 30 Закону України "Про державну службу" у зв`язку з досягненням ним граничного віку проходження державної служби, та доповнено резолютивну частину постанови суду абзацом наступного змісту: "Поновити ОСОБА_1 на посаді начальника Контрольно-ревізійного відділу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України з 01.02.2007".
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.09.2014 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670 встановлено спосіб виконання постанови Вищого адміністративного суду України від 29.03.2011 у частині стягнення з Ліквідаційної комісії Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу з 01.02.2007 по 01.05.2010, з відрахуванням отриманої ним допомоги по безробіттю, обов`язкових зборів та платежів, шляхом визначення суми, що підлягає стягненню, у розмірі 149161,22 грн.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.04.2015 в адміністративній справі №826/1296/15, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 23.06.2015, позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено частково: стягнуто з Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.05.2010 по 02.04.2015 у розмірі 209493,80 грн.; в іншій частині позову відмовлено.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.04.2015 в адміністративній справі №826/1296/15 задоволено заяву ОСОБА_1 , виправлено допущені судом арифметичні помилки в мотивувальній та резолютивній частинах постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.04.2015 у справі №826/1296/15 шляхом викладення у наступних редакціях: абзацу 4 на сторінці 7 мотивувальної частини постанови: "Таким чином, середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 01.05.2010 по 02.04.2015 становить 262981,59 грн. (середньоденна заробітна плата 217,43 грн. * середньомісячне число робочих днів за час вимушеного прогулу 1209,5)"; абзацу 2 на сторінці 7 резолютивної частини постанови: "Стягнути з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.05.2010 по 02.04.2015 у розмірі 262981,59 грн.".
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.01.2016 в адміністративній справі №826/17599/15, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 14.03.2016, позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено частково: стягнуто з Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу за період квітень-жовтень 2015 року (включно) в розмірі 48408,29 грн.; у задоволенні решти позову відмовлено.
Згідно з платіжними дорученнями: від 23.03.2016 №150 Мінрегіоном на рахунок №37199201012659 ДПІ у Шевченківському районі м. Києва перераховано 19411,57 грн. єдиного внеску на середньомісячну заробітну плату за час вимушеного прогулу 04.15-03.16 нарахований 03.2016 та розрахункові при звільненні, 22,0%; від 23.03.2016 №151 Мінрегіоном на рахунок №37199201012659 ДПІ у Шевченківському районі м. Києва перераховано 3902,03 грн. єдиного внеску на середньомісячну заробітну плату за час вимушеного прогулу 04-12.15 нарахований 03.2016 та розрахункові при звільненні, 6,1%; 23.03.2016 №148 Мінрегіоном на рахунок №311119063700011 Управління казначейської служби в Шевченківському районі м. Києва перераховано 1323,52 грн. військового збору з середньомісячної зарплати за час вимушеного прогулу 04.15-03.16 нарахований 03.2016 та розрахункові при звільненні, 1,5%; 23.03.2016 №147 Мінрегіоном на рахунок №33119340700011 Управління казначейської служби в Шевченківському районі м. Києва перераховано 13377,88 грн. податку з доходів фізичних осіб з середньомісячної зарплати за час вимушеного прогулу 04.15-03.16 нарахований 03.2016 та розрахункові при звільненні; 23.03.2016 №152 Мінрегіоном на рахунок НОМЕР_3 ПАТ "Банк Кредит Дніпро" перераховано 37910,94 грн. середньомісячної зарплати за час вимушеного прогулу 04.-10.15 нарахований 03.2016 згідно з ухвалою від 14.03.2016 №826/17599/15 відповідно до заяви ОСОБА_1 від 18.03.2016 на картковий рахунок НОМЕР_1; 23.03.2016 №149 Мінрегіоном на рахунок № 12233009000060 Державної казначейської служби України м. Київ перераховано 31720,02 грн. виплати середньомісячної зарплати за час вимушеного прогулу 11.15-03.16 нарахований 03.2016 та розрахований при звільненні згідно з наказом від 24.03.2016 №123К/ОС готівка по чеку АЗ 4038491.
Із заявою від 18.03.2016 про перерахування страхових внесків з державного пенсійного страхування за час вимушеного прогулу з 01.02.2007 по 31.10.2015 ОСОБА_1 звернувся до заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, керівника апарату Малашкіна М.А., в якій просив сплатити страхові внески за час вимушеного прогулу за указаний період.
Листом від 01.04.2016 №7/7-3616 Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України поінформувало ОСОБА_1., що положеннями Закону України "Про виконавче провадження" та постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 №845 у разі здійснення безспірного списання коштів державного бюджету не передбачено сплату податків, зборів та страхових внесків. При цьому стаття 24 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" також не передбачає сплату страхових внесків у разі здійснення безспірного списання коштів державного бюджету на користь стягувача.
Відповідно до довідки від 11.04.2016 №817-122-16 про складові заробітної плати (надбавки та премії за останні 24 календарні місяці роботи або за будь-які 60 календарних місяців роботи підряд перед зверненням за пенсією), що подається для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" надбавки та премії ОСОБА_1 за період з 01.04.2015 по 29.02.2016 становили 37463,01 грн. На всі виплати, включені у довідку, нараховано страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, а з 01.01.2011 єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які нараховувалися на заробітну плату в розмірі 34. 450,00 грн.
Відповідно до довідки від 11.04.2016 №817-121-16 про складові заробітної плати (посадовий оклад, надбавка за ранг або кваліфікаційні класи, або класний чин, або спеціальні звання, або дипломатичний ранг, надбавка (винагорода) за вислугу років), що подається для призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" заробітна плата ОСОБА_1 станом на 24.03.2016 становить 5069,40 грн. На всі виплати, включені у довідку, нараховано страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, а з 01.01.2011 єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які нараховувалися на заробітну плату в розмірі 34.450,00 грн.
Із заявою від 21.04.2016 про призначення пенсії за віком як державному службовцю ОСОБА_1 звернувся до начальника Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України у м. Києві з проханням зробити розрахунок пенсії державного службовця.
Листом від 06.05.2016 №2869/14/8-183 Дарницький відділ обслуговування громадян Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України у м. Києві поінформував позивача, що відповідно до пункту 5 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення" від 02.03.2015 №213 у разі неприйняття до 01.06.2015 Закону щодо призначення всіх пенсій, у тому числі спеціальних, на загальних підставах з 01.06.2015 скасовуються норми щодо пенсійного забезпечення осіб, яким пенсії призначаються, зокрема Законом України "Про державну службу", а тому з 01.06.2015 пенсії в порядку та на умовах, визначених вищезазначеними законами не призначаються, раніше призначені пенсії не перераховуються.
Згідно з довідкою від 27.02.2012 №206/23-08/35134370 про результати документальної позапланової виїзної перевірки Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, ідентифікаційний код 35134370, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.10.2008 по 30.11.2011, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2009 по 31.12.2011 Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва за період, що перевірявся, установа своєчасно здійснювала виплату заробітної плати, перевіркою сплати пов`язаних із нею платежів та відрахувань порушень не встановлено.
Вважаючи протиправною несплату Міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України страхових внесків на загальнообв`язкове державне пенсійного страхування з суми заробітної плати за час вимушеного за період з 01.02.2007 по 01.05.2010, позивач звернувся до суду з позовом.
Вирішуючи спір, суд ураховує таке.
Відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 №1058-IV (набрав чинності з 01.01.2004, у редакції, чинній на час набрання постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.05.2010 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670 законної сили 28.10.2010 щодо зобов`язання Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України виплати ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.02.2007 по 01.05.2010 та станом на час набрання законної сили постановою Вищого адміністративного суду України від 29.03.2011 у частині стягнення на користь ОСОБА_1 розміру середнього заробітку за час вимушеного прогулу):
застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (стаття 1);
право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи мають громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку чи визнані інвалідами в установленому законодавством порядку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж, а в разі смерті цих осіб - члени їхніх сімей, зазначені у статті 36 цього Закону, та інші особи, передбачені цим Законом (пункт 1 частини першої статті 8);
загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню підлягають громадяни України, іноземці (якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України) та особи без громадянства, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях, створених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах цих підприємств та організацій, в об`єднаннях громадян, у фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності та інших осіб (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент) на умовах трудового договору (контракту) або працюють на інших умовах, передбачених законодавством, або виконують роботи на зазначених підприємствах, в установах, організаціях чи у фізичних осіб за договорами цивільно-правового характеру (пункт 1 статті 11);
страхувальниками відповідно до цього Закону є роботодавці - підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об`єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 статті 11 цього Закону (абзац перший пункту 1 статті 14);
платниками страхових внесків до солідарної системи є страхувальники, зазначені в статті 14 цього Закону, і застраховані особи, зазначені в частині першій статті 12 цього Закону (частина перша статті 15).
Як уже зазначалось, постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.05.2010 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670, з урахуванням постанови Вищого адміністративного суду України від 29.03.2011, стягнуто з Ліквідаційної комісії Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.02.2007 по 01.05.2010 та поновлено ОСОБА_1 на посаді начальника Контрольно-ревізійного відділу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України з 01.02.2007.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.09.2014 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670 встановлено спосіб виконання постанови Вищого адміністративного суду України від 29.03.2011, відповідно до якого підлягав стягненню з Ліквідаційної комісії Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 01.02.2007 по 01.05.2010, з відрахуванням отриманої ним допомоги по безробіттю, обов`язкових зборів та платежів, у розмірі 149161,22 грн.
З урахуванням наведеного правового регулювання та встановлених обставин, на думку суду, ОСОБА_1 був застрахованою особою у період з 01.02.2007 по 01.05.2010, відповідно Міністерство будівництв, архітектури та житлово-комунального господарства України як страхувальник зобов`язано було сплачувати страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з заробітної плати ОСОБА_1 . Та обставина, що заробітна на користь ОСОБА_1 стягнута з роботодавця на підставі судового рішення не може бути підставою для несплати страхувальником страхових внесків. Крім того, в ухвалі Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.09.2014 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670 зазначалось про необхідність відрахування обов`язкових зборів та платежів.
Як убачається зі змісту позовних вимог, позивач звернувся до суду, оскільки несплата страхових внесків з заробітної плати за період з 01.02.2007 по 01.05.2010 призвела до неврахування відповідного періоду під час призначення пенсії та обрахунку пенсії, що вплинуло на її розмір.
Враховуючи викладене, суд доходить висновку про наявність підстав для задоволення позову в частині зобов`язання Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства (як правонаступника Міністерства будівництв, архітектури та житлово-комунального господарства України) нарахувати та сплатити страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу ОСОБА_1 за період з 01.02.2007 по 01.05.2010 в розмірі 149161,22 грн.
Належним способом виконання рішення суду є нарахування та сплата відповідачем страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування на користь ОСОБА_1 за ставками станом на 29.03.2011, коли набрала законної сили постанова Вищого адміністративного суду України від 29.03.2011 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670, з виплаченої суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу в розмірі 149161,22 грн.
Щодо визнання протиправною бездіяльності відповідача з несплати страхових внесків, то суд не вбачає підстав для задоволення позову в цій частині, оскільки судом встановлено виконання Міністерством ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.09.2014 в адміністративній справі №2а-4477/09/2670 щодо перерахування на користь позивача суми вимушеного прогулу в розмірі 149161,22 грн.
рім тогочадьавидьаждьидваьидапьд лмиКТакож не підлягає задоволенню вимога про стягнення з відповідача страхових внесків з державного пенсійного страхування, оскільки такі внески підлягають сплаті на відповідні рахунки органу Державної казначейської служби України. Судом зобов`язано відповідача нарахувати та сплати страхові внески з заробітної плати позивача, що є достатнім способом захисту.Відповідно до частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Вимог до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві позивачем не заявлено, тому суд відмовляє в задоволенні позову до цього відповідача.
Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 551,20 грн. (платіжне доручення від 02.06.2016 №Р24А89154893А595500). Оскільки позов задоволено частково, сторонами не подано інших доказів понесення судових витрат, на користь позивача слід присудити 100,00 грн. судових витрат зі сплати судового збору.
Керуючись статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Зобов`язати Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України нарахувати та сплатити страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з суми середнього заробітку за час вимушеного прогулу ОСОБА_1 за період з 01 лютого 2007 року по 01 травня 2010 року в розмірі 149161,22 грн. (сто сорок дев`ять тисяч сто шістдесят одна гривня 22 копійки).
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Присудити на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 100,00 (сто гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Позивач - ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 ).
Відповідач - Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (ідентифікаційний код 37471928, місце знаходження: 01601, місто Київ, вулиця Велика Житомирська, будинок 9).
Відповідач - Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві (ідентифікаційний код 42098368, місцезнаходження: 04053, місто Київ, вулиця Бульварно-Кудрявська, будинок 16).
Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. З дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено в день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Згідно зі статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного розгляду.
Пунктом 15.5 пункту 15 Розділу VII "Перехідні положення" Закону України від 03 жовтня 2017 року №2147- VIIІ передбачено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Повний текст складено 10 липня 2020 року.
Головуючий суддя В.А. Донець
Судді Д.А. Костенко
Ю.Т. Шрамко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2019 |
Оприлюднено | 15.07.2020 |
Номер документу | 90390540 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Донець В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні