Рішення
від 16.07.2020 по справі 380/2054/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/2054/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 липня 2020 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Мричко Н.І.,

за участі секретаря судового засідання Кулик С.В.,

представників відповідача Сабадаш-Мицьо С.В., Сумарука Л.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Львівської національної академії мистецтв в особі відокремленого підрозділу Косівський інститут прикладного та декоративного мистецтва Львівської національної академії мистецтв про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

ВСТАНОВИВ:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області (далі - Управління ДСНС в Івано-Франківській області, Позивач) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Львівської національної академії мистецтв в особі відокремленого підрозділу Косівський інститут прикладного та декоративного мистецтва Львівської національної академії мистецтв (далі - Косівський інститут прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ, Відповідач), в якому просить суд застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ за адресою: вулиця Міцкевича, 2, місто Косів, Косівський район, Івано-Франківська область шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Ухвалою від 13.03.2020 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

При обґрунтуванні позовних вимог Позивач зазначає, що з 18.12.2019 по 20.12.2019 працівниками Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області проведена позапланова перевірка додержання (виконання) вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ за адресою: вул. Міцкевича, 2, м. Косів, Косівський район, Івано-Франківська область.

Стверджує, що в ході перевірки гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ за адресою: вул. Міцкевича, 2, м. Косів, Косівський район, Івано-Франківська область було встановлено, що експлуатація даного об`єкту здійснюється з порушеннями вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме: 1) дерев`яні конструкції горища будівлі гуртожитку не оброблено вогнетривким розчином; 2) приміщення гуртожитку не обладнано системами протипожежного захисту; 3) не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання; 4) у приміщеннях кімнат №№ 101, 102, 105, коридору 1 поверху, кімнат №№ 201-206, 208-211, 213, 217, 220, 303-309, 311, 313, 314, 316-319, 401-403, 405, 407-411, 413, 414, 416, 417, 419, 420 та блоку між кімнатами № 405-406 гуртожитку допускається підвішування електричних лампочок на струмопровідні проводи; 5) у приміщеннях кімнат №№ 101, 102, 105, коридору, санвузла та підсобки 1 поверху, кімнат №№ 201-206, 208-213, 216-220, коридору та санвузла 2 поверху, кімнат 302-309, 311-319, коридору 3 поверху, кімнат 401- 403, 405, 407-411, 413, 414, 416, 417, 419, 420 та блоку між кімнатами № 405- 406 гуртожитку експлуатуються світильники з лампами розжарювання, які не закриті плафонами (ковпаками); 6) в приміщенні душової та умивальної кімнати першого поверху, коридору другого поверху, кімнати № 313 третього поверху, коридору четвертого поверху електророзподільні коробки не закрито кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів; 7) у приміщеннях кімнат №№ 101, 211, 215, 303, 304, 307, 312, 318 та блоку між кімнатами № 308-309, кімнат №№ 407, 417 гуртожитку експлуатуються пошкоджені електровимикачі та розетки; 8.) з`єднання, відгалуження та окільцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо); 9) електромережу не приведено у відповідність до вимог ПУЕ; 10) не проведено перевірку на працездатність пожежних кран-комплектів шляхом пуску води в з реєстрацією спеціальному журналі обліку технічного обслуговування; 11) не забезпечено вільне відкривання дверей евакуаційних виходів на першому поверсі з приміщення; 12) евакуаційні виходи з приміщень не обладнано евакуаційним освітленням; 13) посадова особа (комендант) не пройшла навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки; 14) не відкориговані плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі; 15) черговий персонал не забезпечено справними електричними ліхтарями на випадок відключення електроенергії в нічний час; 16) в приміщеннях (кімнатах) гуртожитку не заборонено куріння; 17) блоки між кімнатами не очищено від горючого сміття; 18) в приміщеннях (кімнатах) гуртожитку експлуатується тимчасові лінії електромережі. На думку Позивача, при наявності вказаних порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей будівля гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ не може експлуатуватися до повного усунення виявлених порушень.

Відповідач відзиву на позовну заяву не подав.

11.06.2020 на адресу суду від Відповідача надійшло клопотання (арк. справи 59), в якому дирекція Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ повідомляє, що порушення, викладені в Акті Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області № 16 від 22.05.2020 виконані та на підтвердження такого долучає копії з документів, а саме: 1) Наказ Косівського інституту ПДМ ЛНАМ № 27 від 16.02.2011; 2) Наказ Косівського інституту ПДМ ЛНАМ № 18 тр від 28.02.2020; 3) Наказ Косівського інституту ПДМ ЛНАМ № 20 тр від 23.03.2020; 4) Наказ Косівського інституту ПДМ ЛНАМ № 41 від 14.05.2020; 5) Лист до МОН України № 358 від 02.01,2020; 6) Лист до АРЗСП У ДСНС в Івано-Франківській області № 01-04-106 від 09.06.2020; 7) Договір про надання платних послуг №1 від 09.06.2020; 8) Акт Косівського районного відділу У ДСНС України в Івано-Франківській області № 16 від 22.05.2020; 9) План евакуації студентів з гуртожитку Косівського інституту ПДМ ЛНАМ на випадок пожежі.

Позивач в судове засідання явки уповноваженого представника не забезпечив. 14.07.2020 на адресу суду надіслав клопотання (Вх. № 34867), в якому просить здійснювати (продовжувати) розгляд цієї справи за відсутності представника Управління. Позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Представники відповідача щодо позовних вимог заперечили. Просили відмовити у задоволенні позову.

Заслухавши пояснення представників Відповідача, дослідивши матеріали справи на підтвердження й спростування заявлених вимог в їх сукупності, надавши їм юридичну оцінку, суд встановив таке.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1006202420 від 16.01.2020, Львівська національна академія мистецтв зареєстрована як юридична особа код ЄДРПОУ 02071027 за адресою: 79011, Львівська область, місто Львів, Галицький район, вул. Кубійовича, будинок 38, відокремленим підрозділом якої є Косівський інститут прикладного та декоративного мистецтва зареєстрований, як відокремлений підрозділ юридичної особи код ЄДРПОУ 34857824, розташований за адресою: 78600, Івано-Франківська область, Косівський район, місто Косів, вул. Міцкевича, будинок 2 (арк. справи 30-33).

Відповідно до наказу Т.в.о начальника Управління ДСНС в Івано-Франківській області (з основної діяльності) від 12.12.2019 № 386 Про проведення позапланових перевірок , на виконання вимог Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , доручення Прем`єр-міністра України від 11.12.2019 № 44205/1/1-19 та протокольного рішення засідання Кабінету Міністрів України від 06.12.2019 (витяг з протоколу № 23) наказано Відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Управління (Склеповичу І .В . ) починаючи з грудня 2019 року організувати та забезпечити, здійснити позапланові заходи державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки закладів, установ та організацій з масовим перебуванням людей - дитячих садочків, шкіл, професійно-технічних і вищих навчальних закладів, гуртожитків, установ охорони здоров`я та соціального захисту, державних об`єктів критичної і транспортної інфраструктури, у тому числі торговельно-розважальних закладів, віднесених до СС-2 та СС-3 класів наслідків (відповідності) будівель або споруд, що розташовані на території Івано-Франківської області відповідно до Плану, що додається, зокрема, у Косівському інституті прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ (код ЄДРПОУ 34857824 за адресою: 78601, м. Косів, вул. Міцкевича, 2) (арк. справи 8-11).

12.12.2019 Управління ДСНС в Івано-Франківській області видане посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) № 834/09-18 на проведення позапланової перевірки Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ, розташованого м. Косів, вул. Міцкевича, 2. Вказане посвідчення вручено директору КІПДМ ЛНАМ ОСОБА_5 , що підтверджується власноручно поставленим підписом такої (арк. справи 12).

На виконання наказу Управління ДСНС в Івано-Франківській області від 12.12.2019 № 386 та на підставі посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 12.12.2019 № 834/09-18, у період з 18.12.2019 по 20.12.2019 посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області проведено позапланову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ (код ЄДРПОУ 34857824) за адресою: вул. Міцкевича, 2, м. Косів, Косівський район, Івано-Франківська область.

За результатами перевірки посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області складено Акт від 20.12.2019 № 143 (арк. справи 13-22).

Відповідно до цього Акта перевірки, позаплановим заходом встановлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та низки інших нормативних актів, а саме:

1. Дерев`яні конструкції горища будівлі гуртожитку не оброблено вогнетривким розчином (п. 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014р. № 1417 (далі - Наказ МВС від 30.12.2014 №1417));

2. Приміщення гуртожитку не обладнано системами протипожежного захисту (п. 1.2 розділу V Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

3. Не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (п. 1.20 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

4. У приміщеннях кімнат №№ 101, 102, 105, коридору 1 поверху, кімнат №№ 201-206, 208-211, 213, 217, 220, 303-309, 311, 313, 314, 316-319, 401-403, 405, 407-411, 413, 414, 416, 417, 419, 420 та блоку між кімнатами № 405-406 гуртожитку допускається підвішування електричних лампочок на струмопровідні проводи (п. 1.18 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

5. У приміщеннях кімнат №№ 101, 102, 105, коридору, санвузла та підсобки 1 поверху, кімнат №№ 201-206, 208-213, 216-220, коридору та санвузла 2 поверху, кімнат 302-309, 311-319, коридору 3 поверху, кімнат 401- 403, 405, 407-411, 413, 414, 416, 417, 419, 420 та блоку між кімнатами № 405- 406 гуртожитку експлуатуються світильники з лампами розжарювання, які не закриті плафонами (ковпаками) (п. 1.18 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

6. В приміщенні душової та умивальної кімнати першого поверху, коридору другого поверху, кімнати № 313 третього поверху, коридору четвертого поверху електророзподільні коробки не закрито кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів (п. 1.7 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р.№ 1417);

7. У приміщеннях кімнат №№ 101, 211, 215, 303, 304, 307, 312, 318 та блоку між кімнатами № 308-309, кімнат №№ 407, 417 гуртожитку експлуатуються пошкоджені електровимикачі та розетки (п. 1.18 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

8. З`єднання, відгалуження та окільцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо) (п. 1.6 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

9. Електромережу не приведено у відповідність до вимог ПУЕ (п. 1.1 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

10. Не проведено перевірку на працездатність пожежних кран-комплектів шляхом пуску води в з реєстрацією спеціальному журналі обліку технічного обслуговування (п. 2.2. розділу V Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

11. Не забезпечено вільне відкривання дверей евакуаційних виходів на першому поверсі з приміщення (п. 2.37 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

12. Евакуаційні виходи з приміщень не обладнано евакуаційним освітленням (п. 2.31 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

13. Посадова особа (комендант) не пройшла навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (п. 16 розділу II Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

14. Не відкориговані плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі (п. 5 розділу II Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

15. Черговий персонал не забезпечено справними електричними ліхтарями на випадок відключення електроенергії в нічний час (п. 2.34 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

16. В приміщеннях (кімнатах) гуртожитку не заборонено куріння (п. 1.19 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

17. Блоки між кімнатами не очищено від горючого сміття (п. 2.1 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

18. В приміщеннях (кімнатах) гуртожитку експлуатується тимчасові лінії електромережі (п. 1.8 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417).

Примірник цього акта перевірки на 19 сторінках вручено директору КІПДМ ЛНАМ Юрчишин Г. М. , що підтверджується власноручно поставленим підписом такої.

Разом з тим, 20.12.2019 посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області складено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 20.12.2019 № 114, вручено директору КІПДМ ЛНАМ Юрчишин Г. М. , що підтверджується власноручно поставленим підписом такої (арк. справи 23-27).

З огляду на встановлені порушення зафіксовані в Акті від 20.12.2019 № 143, керуючись статтею 68 Кодексу цивільного захисту України, Позивач звернувся до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ за адресою: вулиця Міцкевича, 2, місто Косів, Косівський район, Івано-Франківська область шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

При вирішенні спору, суд виходить з такого.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з статтею 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Указом Президента №20/2013 від 16.01.2013 затверджено Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій (далі - Положення).

Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр).

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива (підпункт 57 пункту 4).

Згідно з підпункту 48 пункту 4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1052 (далі - Положення №1052), ДСНС відповідно до покладених на неї завдань складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Відповідно до підпункту 27 пункту 4 Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, затвердженого наказом ДСНС України №175 від 13.04.2016, Управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон № 877-V).

Відповідно до статті 1 Закону № 877-V визначення, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту регулює Кодекс цивільного захисту України.

Згідно з частиною 2 статті 51 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 (далі - КЦЗ України) забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника.

Забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (ч. 3 ст. 55 КЦЗ України).

Відповідно до статті 66 КЦЗ України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Згідно з підпунктом 12 частини 1 статті 67 КЦЗ України від 02.10.2012 (далі -КЦЗ України) до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Відповідно до частини 1 статті 68 КЦЗ України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно з частиною 2 статті 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до статті 70 КЦЗ України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно з частиною 5 статті 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Відповідно до частини 1 статті 6 Закону № 877-V підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема: перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Аналіз вказаної норми свідчить про те, що факт виконання/невиконання суб`єктом господарювання порушень, встановлених, зокрема в акті, за результатами проведення попереднього заходу (перевірки) органом державного нагляду (контролю), шляхом винесення припису, може бути встановлено лише за результатами проведення таким органом позапланових заходів (перевірки).

Отже, факт підтвердження відсутності порушень на час розгляду справи має бути доведений не тільки наданими письмовими доказами наявності необхідних документів та проведених заходів, а і актом перевірки стану усунення виявлених порушень.

Підставами для застосування заходу реагування у вигляді повного зупинення роботи об`єктів є недотримання вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Суд звертає увагу, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров`ю людей. Застосування таких заходів обумовлюється виключно наявністю підстав, передбачених статтею 70 КЦЗ України, зокрема, фактом недотримання вимог пожежної безпеки, та не залежить від виконання (не виконання) вимог припису органу контролю щодо усунення виявлених порушень.

За змістом частини 7 статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 №1417 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697) затверджено Правила пожежної безпеки в Україні , якими встановлено загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд.

Правилами пожежної безпеки в Україні передбачено, зокрема, що Правила є обов`язковими для виконання суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах (пункт 2). Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж (пункт 4).

Суд встановив, що на виконання наказу Управління ДСНС в Івано-Франківській області від 12.12.2019 № 386 та на підставі посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 12.12.2019 № 834/09-18, у період з 18.12.2019 по 20.12.2019 посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області проведено позапланову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ (код ЄДРПОУ 34857824) за адресою: вул. Міцкевича, 2, м. Косів, Косівський район, Івано-Франківська область. За результатами перевірки посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області складено Акт від 20.12.2019 № 143.

Відповідно до цього Акта перевірки, позаплановим заходом встановлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та низки інших нормативних актів, а саме:

1. Дерев`яні конструкції горища будівлі гуртожитку не оброблено вогнетривким розчином (п. 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014р. № 1417 (далі - Наказ МВС від 30.12.2014 №1417));

2. Приміщення гуртожитку не обладнано системами протипожежного захисту (п. 1.2 розділу V Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

3. Не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (п. 1.20 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

4. У приміщеннях кімнат №№ 101, 102, 105, коридору 1 поверху, кімнат №№ 201-206, 208-211, 213, 217, 220, 303-309, 311, 313, 314, 316-319, 401-403, 405, 407-411, 413, 414, 416, 417, 419, 420 та блоку між кімнатами № 405-406 гуртожитку допускається підвішування електричних лампочок на струмопровідні проводи (п. 1.18 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

5. У приміщеннях кімнат №№ 101, 102, 105, коридору, санвузла та підсобки 1 поверху, кімнат №№ 201-206, 208-213, 216-220, коридору та санвузла 2 поверху, кімнат 302-309, 311-319, коридору 3 поверху, кімнат 401- 403, 405, 407-411, 413, 414, 416, 417, 419, 420 та блоку між кімнатами № 405- 406 гуртожитку експлуатуються світильники з лампами розжарювання, які не закриті плафонами (ковпаками) (п. 1.18 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

6. В приміщенні душової та умивальної кімнати першого поверху, коридору другого поверху, кімнати № 313 третього поверху, коридору четвертого поверху електророзподільні коробки не закрито кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів (п. 1.7 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р.№ 1417);

7. У приміщеннях кімнат №№ 101, 211, 215, 303, 304, 307, 312, 318 та блоку між кімнатами № 308-309, кімнат №№ 407, 417 гуртожитку експлуатуються пошкоджені електровимикачі та розетки (п. 1.18 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

8. З`єднання, відгалуження та окільцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо) (п. 1.6 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

9. Електромережу не приведено у відповідність до вимог ПУЕ (п. 1.1 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417);

10. Не проведено перевірку на працездатність пожежних кран-комплектів шляхом пуску води в з реєстрацією спеціальному журналі обліку технічного обслуговування (п. 2.2. розділу V Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

11. Не забезпечено вільне відкривання дверей евакуаційних виходів на першому поверсі з приміщення (п. 2.37 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

12. Евакуаційні виходи з приміщень не обладнано евакуаційним освітленням (п. 2.31 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

13. Посадова особа (комендант) не пройшла навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (п. 16 розділу II Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

14. Не відкориговані плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі (п. 5 розділу II Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

15. Черговий персонал не забезпечено справними електричними ліхтарями на випадок відключення електроенергії в нічний час (п. 2.34 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

16. В приміщеннях (кімнатах) гуртожитку не заборонено куріння (п. 1.19 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

17. Блоки між кімнатами не очищено від горючого сміття (п. 2.1 розділу III Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417);

18. В приміщеннях (кімнатах) гуртожитку експлуатується тимчасові лінії електромережі (п. 1.8 розділу IV Наказ МВС від 30.12.2014 р. № 1417).

Отже, суд погоджується з доводами Позивача, що всі перелічені порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки створюють реальну загрозу життю та здоров`ю працівників гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ, а також інших людей, що можуть там перебувати та особам, які будуть здійснювати гасіння в разі виникнення пожежі.

Крім цього, суд встановив, що після звернення до суду із цим позовом посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області 22.05.2020 проведено позапланові заходи державного нагляду (контролю) щодо дотримання Відповідачем вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки. За результатами такої перевірки посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області складено Акт від 22.05.2020 № 16 (арк. справи 69-76).

Як видно з такого Акта, Відповідач не усунув всі порушення, які були виявлені попередньою позаплановою перевіркою, яка проводилась посадовими особами Косівського районного відділу Управління ДСНС в Івано-Франківській області в період з 18.10.2019 по 20.12.2019 та, відповідно, зафіксовані в Акті перевірки від 20.12.2019 № 143. Зокрема, 1) Дерев`яні конструкції горищного приміщення не оброблено вогнетривким розчином (пункт 2.5. глава 2 розділ III Наказ МВС від 30.12.14р. № 1417); 2) Приміщення не обладнано системою автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (пункт 1.2. глава 1 розділ V Наказ МВС від 30.12.2014р. № 1417); 3) Не проведено технічне обслуговування пожежних кран-комплектів і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування (підпункт 9. пункт 2.2. глава 2 розділ V Наказ МВС від 30.12.2014р. №1417); 4) Посадовою особою (комендантом) не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (пункт 16 розділ II Наказ МВС від 30.12.2014р. № 1417); 5) Не відкориговано плани (схеми) евакуації на випадок пожежі (пункт 5. розділ II Наказ МВС від 30.12.14р. № 1417); 6) Не заборонено улаштування та експлуатацію тимчасових електромереж в приміщеннях кімнат (пункт 1.8 глава 1 розділ IV Наказ МВС від 30.12.2014р. № 1417).

Також суд враховує, що за результатами розгляду листа директора Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ ОСОБА_5 від 13.07.2020, Косівський районний відділ Управління ДСНС в Івано-Франківській області повідомив Відповідача, що за результатами останньої позапланової перевірки на дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки на об`єкті гуртожиток Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ, що мала місце 22.05.2020 Відповідачем здійснено ряд заходів щодо часткового усунення порушень у сфері техногенної та пожежної безпеки. Зокрема, відкориговано плани (схеми) евакуації на випадок пожежі, проведено технічне обслуговування пожежних кран-комплектів і перевірку на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування, забезпечено вільне відчинення дверей евакуаційних виходів на першому поверсі з приміщення, електрогосподарство в приміщеннях гуртожитку приведено у відповідність до вимог ПУЕ. Проте і надалі залишаються невиконані заходи щодо обробки дерев`яних конструкцій горищного приміщення гуртожитку вогнетривким розчином, приміщення гуртожитку не обладнано системою автоматичної пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу та посадовою особою (комендантом) не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (арк. справи 90).

Таким чином, станом на дату прийняття рішення у справі, Відповідач частково усунув порушення законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які були виявлені Позивачем під час перевірки в період з 18.10.2019 по 20.12.2019 та, відповідно, зафіксовані в Акті перевірки від 20.12.2019 № 143, що підтверджується Актом позапланової перевірки від 22.05.2020 № 16 .

Суд констатує, що належним та достатнім доказом усунення Відповідачем порушень є акт перевірки стану усунення виявлених порушень, відповідно до якого порушення мають бути відсутні.

Суд звертає увагу на те, що відсутність бюджетних коштів та належного фінансування не звільняє Відповідача від виконання ним імперативних норм протипожежного законодавства. Чинне законодавство не ставить в залежність необхідність в застосуванні заходів реагування від наявності чи відсутності бюджетних коштів (фінансової спроможності) Відповідача. Сама по собі відсутність коштів на забезпечення протипожежної та техногенної безпеки, в тому числі й у зв`язку з відсутністю відповідного бюджетного асигнування не може бути підставою для відкладення вжиття заходів щодо усунення факторів небезпеки життю, здоров`ю громадян. Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23.01.2020 по справі № 814/1272/18 та від 26.03.2020 по справі №520/6694/19.

Відповідно до частин 1-3 статті 55 КЦЗ України забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб`єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів.

Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Зазначена вимога відображається у трудових договорах (контрактах), статутах та положеннях.

Забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Згідно з пунктом 5 Розділу І Правил №1417 особи, відповідальні за забезпечення пожежної безпеки на підприємствах та об`єктах, їх права та обов`язки визначаються відповідно до законодавства.

Пунктом 6 цього ж Розділу передбачено, що у разі передачі в оренду цілісного майнового комплексу або окремих його частин, приміщень, інших об`єктів за домовленістю сторін цивільно-правового договору визначаються права та обов`язки орендаря та орендодавця щодо забезпечення пожежної безпеки та відповідальності за порушення вимог пожежної безпеки на об`єкті оренди.

Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об`єктів (п.1 Розділу ІІ Правил №1417).

Отже, забезпечення пожежної безпеки об`єкта є обов`язком, у тому числі, керівника суб`єкта, який експлуатує відповідні приміщення, обов`язки якого з цих питань визначаються у договірному порядку.

Крім того, суд звертає увагу на правову позицію Верховного Суду, викладену у пункті 49 постанови від 20.11.2018 у справі №826/1024/18, за якою забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки покладено на суб`єкта господарювання незалежно від того чи є він власником або користувачем об`єкта підвищеної небезпеки.

Суд наголошує на тому, що не усунені Відповідачем порушення є істотними та несуть ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричинить загрозу життю та здоров`ю людей, оскільки впливають:

- на забезпечення безпеки роботи навчального закладу, безпеки його працівників, відвідувачів у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту;

- на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі;

- на ліквідацію пожежі, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків;

- на евакуацію людей та їх захисту від наслідків пожежі, надзвичайної ситуації.

При збереженні таких умов для відвідувачів та працівників навчального закладу існує реальна загроза життю, отримання травм, або шкоди їх здоров`ю.

Наведене дає підстави для висновку, що характер суспільної небезпечності встановлених під час перевірки Відповідача порушень вимог законодавства, а також наявність безпосередньої та реальної загрози життю та/або здоров`ю працівників та інших людей, що можуть там перебувати є обґрунтованими та беззаперечними.

Суд зазначає, що згідно з пунктом 26 частини 1 статті 2 КЦЗ України, небезпечний чинник - складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.

Отже, законодавець пов`язує настання реальної загрози життю та здоров`ю людей від пожежі з обставинами, які можуть призвести до займання та розповсюдження вогню.

Враховуючи характер порушень, виявлених під час проведення перевірки Відповідача, які станом на час розгляду цієї справи в суді не усунуті, суд дійшов висновку, що вони можуть призвести до займання і розповсюдження вогню та безумовно пов`язанні з ризиком настання реальної загрози життю та здоров`ю людей від пожежі.

Суд також звертає увагу на те, що вказані порушення не є формальними, а стосуються виключно відсутності у Відповідача необхідної системи заходів для уникнення виникнення пожежі, її гасіння та швидкого реагування у разі її виникнення.

За таких обставин, оскільки виявлені Позивачем порушення вимог законодавства створюють загрозу для життя і здоров`я працівників, а також інших людей, що можуть перебувати у будівлі гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ, відтак суд дійшов висновку про необхідність застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ (код ЄДРПОУ ВП: 34857824) за адресою: вулиця Міцкевича, 2, місто Косів, Косівський район, Івано-Франківська область шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Згідно з частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 1 статті 72 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини 2 статті 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (частини 1 та 2 статті 76 КАС України).

Частинами 1, 2 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що вимоги Позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат Позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з Відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку Косівського інституту прикладного та декоративного мистецтва Львівської національної академії мистецтв (код ЄДРПОУ ВП: 34857824) за адресою: вулиця Міцкевича, 2, місто Косів, Косівський район, Івано-Франківська область шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Судові витрати стягненню не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений і підписаний 21.07.2020.

Суддя Мричко Н.І.

Дата ухвалення рішення16.07.2020
Оприлюднено22.07.2020
Номер документу90516433
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —380/2054/20

Постанова від 20.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Рішення від 16.07.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні