ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 липня 2020 року Справа № 160/4167/20
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Рищенка А.Ю., розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ :
14.04.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якій просить:
- визнати протиправним дії Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість - ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) критеріям ризиковості платника податку та дії щодо включення платника податку ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості;
- скасувати рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10677 від 04.02.2020;
- зобов`язати Головне управління ДПС в Дніпропетровській області виключити ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості;
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1476731/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 22.01.2020, № 1478604/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 13 від 22.01.2020, № 1496165/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 22.01.2020, № 1496164/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 22.01.2020, № 1496163/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 22.01.2020, № 1496166/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 28.01.2020, № 1496134/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 18 від 31.01.2020;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні:
№ 12 від 22.01.2020, яка складена ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 13 від 22.01.2020, яка складена ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 14 від 22.01.2020, яка складена ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 17.02.2020;
№ 15 від 22.01.2020, яка складена ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 16 від 22.01.2020, яка складена ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 17.02.2020;
№ 17 від 28.01.2020, яка складена ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 18 від 31.01.2020, яка складена ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (ідентифікаційний код юридичної особи 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що він не погоджується з оскаржуваним рішенням про відповідність ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ критеріям ризиковості платника податку. Вказує, що оскаржуване рішення не містить жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку, як і не містять доказів наявності податкової інформація, що свідчить про наявність ознаки Зустрічний транзит (рішення № 10677 від 04.02.2020). Також зазначено, що комісія прийняла рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку на наступний день після засідання, що є порушенням п. 6 Порядку № 1165. З урахуванням наведеного, вважає вищезазначене рішення протиправними та такими, що підлягає скасуванню. Крім того, позивачем зазначено, що ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ були складені та направлені на реєстрацію податкові накладні: № 12 від 22.01.2020, № 13 від 22.01.2020, № 14 від 22.01.2020, № 15 від 22.01.2020, № 16 від 22.01.2020, № 17 від 28.01.2020, № 18 від 31.01.2020, однак їх реєстрацію було зупинено та запропоновано платнику податків подати додаткові документи та пояснення, достатні для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних. Для доказу реальності операцій позивачем направлені до відповідача-1 письмові пояснення разом з первинними документами для підтвердження реальності господарських операцій. Вказані документи повністю підтверджують реальність господарських операцій, за результатами яких складені податкові накладні, які надіслано для реєстрації. Також, в рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних вказано як підстави для відмови, ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (документи, які не надано, підкреслити); розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків; наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, що взагалі не відповідає дійсності, а тому рішення, прийняті відповідачем є протиправним та такими, що підлягають скасуванню.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17.04.2020 позовну заяву ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ залишено без руху, з підстав невідповідності останньої вимогам ст. 161 КАС України.
На виконання вимог ухвали суду, 26.05.2020 позивачем були усунуті недоліки позовної заяви.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.05.2020 відкрито провадження у справі № 160/4167/20 та призначено розгляд останньої за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
21.07.2020 на адресу суду від представника відповідача-1 надійшов письмовий відзив на позовну заяву, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ включено до переліку ризикових платників податків згідно рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області № 10677 від 04.02.2020. Підставою для внесення ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ до переліку ризикових платників податків слугувала інформація, отримана в межах Алгоритму дій відповідного структурного підрозділу. Також зазначено, що дії контролюючого органу не створюють жодних правових наслідків для позивача. Крім того, рішення № 1476731/35543656 від 05.03.2020, № 1478604/35543656 від 06.03.2020, № 1496165/35543656 від 23.03.2020, № 1496164/35543656 від 23.03.2020, № 1496163/35543656 від 23.03.2020, № 1496166/35543656 від 23.03.2020, № 1496134/35543656 від 23.03.2020 про відмову в реєстрації податкових накладних № 12 від 22.01.2020, № 13 від 22.01.2020, № 14 від 22.01.2020, № 15 від 22.01.2020, № 16 від 22.01.2020, № 17 від 28.01.2020, № 18 від 31.01.2020 прийнято комісією регіонального рівня, правомірно, оскільки ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ не було надано усіх необхідних первинних документів по взаємовідносинах із контрагентами.
21.07.2020 на адресу суду від представника відповідача-2 надійшов письмовий відзив на позовну заяву, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що дії по реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями, в які не допускається будь-яке втручання, а тому позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.
Згідно положень ст. 262 КАС України, суд розглянув справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у ній матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ зареєстровано як юридична особа 16.11.2007 (запис 1 224 102 0000 040078).
Основним видом діяльності підприємства є неспеціалізована оптова торгівля (код КВЕД 46.90).
Рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 04.02.2020 № 10677 Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ були складені та подані на реєстрацію податкові накладні: № 12 від 22.01.2020, № 13 від 22.01.2020, № 14 від 22.01.2020, № 15 від 22.01.2020, № 16 від 22.01.2020, № 17 від 28.01.2020, № 18 від 31.01.2020.
Згідно з квитанціями (які мали ідентичний зміст щодо підстави зупинення реєстрації податкової накладної), що були отримані ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ після подання вищезазначених податкових накладних на реєстрацію в ЄРПН:
- відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної в ЄРПН зупинена;
- податкова накладна відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку ;
- запропоновано ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
У зв`язку з чим, ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ були направлені пояснення щодо вищезазначених податкових накладних № 12 від 22.01.2020, № 13 від 22.01.2020, № 14 від 22.01.2020, № 15 від 22.01.2020, № 16 від 22.01.2020, № 17 від 28.01.2020, № 18 від 31.01.2020 з наданням відповідних копій документів.
Однак, не зважаючи на це, ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ були отримані рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: № 1476731/35543656 від 05.03.2020, № 1478604/35543656 від 06.03.2020, № 1496165/35543656 від 23.03.2020, № 1496164/35543656 від 23.03.2020, № 1496163/35543656 від 23.03.2020, № 1496166/35543656 від 23.03.2020, № 1496134/35543656 від 23.03.2020.
Підставами для винесення означених рішень зазначено: ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (документи, які не надано, підкреслити); розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків; наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України).
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12 2019 № 1165 (далі - Порядок № 1165).
Згідно з п. 3 Порядку № 1165 податкові накладні/ розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до п. 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Додатком 1 до Порядку № 1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:
1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Згідно п. 6 Порядку № 1165 питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Як вбачається з оскаржуваного рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10677 від 04.02.2020 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, в якості підстави для відповідності ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ Критеріям ризиковості платника податку, відповідачем вказаний п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, при цьому, у рішенні № 10677 від 04.02.2020 конкретизовано в якості податкової інформації - Зустрічний транзит .
Положеннями п. 6 Порядку № 1165 визначено, що комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.
Додатком 4 до Порядку № 1165, затверджено форму рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Як вбачається з матеріалів справи, оскаржуване рішення прийнято з підстав відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Додатком № 1 до Порядку № 1165 визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, пункт 8 яких передбачає, що такий критерій, як наявність у контролюючих органів податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Згідно з додатком 4 Порядку № 1165 в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстава його прийняття, зокрема, відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.
Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
В той же час, оскаржуване рішення не містить жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку за ознакою - Зустрічний транзит .
В якості доказів, на підставі яких винесено оскаржуване рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, відповідачем надано, зокрема, інформаційну довідку Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо включення до переліку ймовірно ризикових ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ б/н та без дати з додатком схема руху ПДВ за період з 01.01.2019 - 30.01.2020.
Відповідач зазначає, що рішення щодо включення до переліку ризикових платників було прийнято з урахуванням наявної податкової інформації по ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме: платником ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ згідно даних ЄРПН сформовано податковий кредит за рахунок придбання: плат контроллера, втулок, фланців, корпусів ППЗ, упорів, бобишків, електродів, гайок, різців відрізних, свердла, мітчиків, полотна машинного, пластин твердосплавних змінних, скла зварювальнинка, кругів зачистних, плацюк, розгорток, голівок до шприців масляних, фрези відрізної, голівок торцових, штангенглибиномірів, перехідників, фрези шпона, патронів свердлильних, центру обертового, кругів абразивних, пасти полірувальної, калібру пробки.
Вищевказаний податковий кредит підприємству по ланцюгу постачання було сформовано від ТОВ ІСТІЛ ПРОЕКТ (40341268) (включено до переліку ризикових підприємств 29.01.2020), яким здійснено маніпулювання податковою звітністю, а саме збільшено ліміт для реєстрації податкових накладних за рахунок реєстрації розрахунків коригування на неплатників ПДВ до податкових накладних за 2017-2018 роки.
Також, зазначено, що за результатом отриманих та виданих ПН на ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ рахуються залишки ТМЦ, при цьому відсутні дані щодо оренди або власного складського приміщення та транспортних послуг.
Разом з тим, відповідачем як суб`єктом владних повноважень жодних доказів на підтвердження зазначеної інформації суду не надано.
Крім викладеного, слід також зазначити, що 03.02.2020 Комісією проведено засідання на якому розглядалося питання відповідності/невідповідності ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ критеріям ризиковості платника податку, що підтверджується Протоколом № 2. При цьому, лише 04.02.2020 Комісією прийнято Рішення № 10677 про відповідність ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ критеріям ризиковості платника податку, що відповідно є порушенням п. 6 Порядку № 1165.
Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено, що існують підстави для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідними наслідками у вигляді внесення до переліку ризикових суб`єктів господарювання за ознакою Зустрічний транзит , у зв`язку з чим рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області № 10677 від 04.02.2020 є протиправним та підлягає скасуванню.
Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.
Отже, ну думку суду, належним способом захисту прав позивача, який забезпечить їх ефективне поновлення, є зобов`язання ГУ ДПС у Дніпропетровській області виключити позивача з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.
За таких обставин, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для зобов`язання Головного управління ДПС у Дніпропетровській області виключити позивача з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.
Посилання відповідача на правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 20.11.2019 у справі № 480/4006/18 (№ К/9901/18097/19), в межах розгляду даної справи, суд вважає безпідставними, оскільки останні сформульовані при застосуванні норм Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 (далі - Порядок № 117), який втратив чинність 01.02.2020.
На даний час спірні правовідносини врегульовані Порядком № 1165, який істотно відрізняється від Порядку № 117 в частині встановлення відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Зокрема, істотні відмінності полягають саме у тому, що за Порядком № 1165 контролюючий орган приймає рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку, про що безпосередньо зазначається у самому рішенні.
Відтак, висновок Верховного Суду про те, що дії контролюючого органу щодо внесення до Інтегрованої системи результатів засідання Комісії (за результатами, якої не приймалось рішення про відмову у реєстрації податкової накладної) не породжують правових наслідків для платників податків та не порушують їхні права, оскільки розміщена в цій системі інформація є службовою та використовується податковими органами для обробки зібраної інформації в автоматичному режимі (використовуються для виконання покладених на контролюючі органи, функцій та завдань) з метою здійснення відповідних прав та обов`язків, в даному випадку не може бути врахований судом під час розгляду даної справи, оскільки правове регулювання спірних правовідносин змінилося.
Щодо позовних вимог відносно визнання протиправними та скасування рішень комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1476731/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 22.01.2020, № 1478604/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 13 від 22.01.2020, № 1496165/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 22.01.2020, № 1496164/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 22.01.2020, № 1496163/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 22.01.2020, № 1496166/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 28.01.2020, № 1496134/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 18 від 31.01.2020 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні: № 12 від 22.01.2020, № 13 від 22.01.2020, № 14 від 22.01.2020, № 15 від 22.01.2020, № 16 від 22.01.2020, № 17 від 28.01.2020, № 18 від 31.01.2020, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Так, наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).
Пунктами 2-7 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , ;Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно пунктів 9-11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Отже, суд вказує, що з урахуванням положень наведених норм, комісією регіонального рівня приймається рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку. Отже контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.
Також аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Судом встановлено, що ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ 03.03.2020, 04.03.2020, та 19.03.2020, відповідно, подавались до контролюючого органу - Головного управління ДПС у Дніпропетровській області - пояснення з відповідними первинним документами щодо наявності підстав реєстрації податкових накладних, що підтверджено повідомленнями щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрації якої зупинена, та письмовими поясненнями.
Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, незважаючи на зазначені повідомлення ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ та додані до них документи про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинена, прийняті рішення № 1476731/35543656 від 05.03.2020, № 1478604/35543656 від 06.03.2020, № 1496165/35543656 від 23.03.2020, № 1496164/35543656 від 23.03.2020, № 1496163/35543656 від 23.03.2020, № 1496166/35543656 від 23.03.2020, № 1496134/35543656 від 23.03.2020 про відмову в реєстрації податкових накладних № 12 від 22.01.2020, № 13 від 22.01.2020, № 14 від 22.01.2020, № 15 від 22.01.2020, № 16 від 22.01.2020, № 17 від 28.01.2020, № 18 від 31.01.2020.
Крім того, суд зауважує, що спірні рішення містять лише загальні твердження: ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (документи, які не надано, підкреслити); розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків; наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства , проте не вказано, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Отже, позиція відповідача щодо ненадання платником податку копій документів, згідно з п. 201.16 ст.201 ПК України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, є необґрунтованою, а в спірних рішеннях не наведено обґрунтувань причин відмови в реєстрації податкових накладних, складених ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ .
При цьому, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17.
З урахуванням наведеного, відповідачем не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваних рішень з урахуванням вимог, визначених ч. 2 ст. 19 Конституції України, ч. 2 ст. 2 КАС України, а тому, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, рішення № 1476731/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 22.01.2020, № 1478604/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 13 від 22.01.2020, № 1496165/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 22.01.2020, № 1496164/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 22.01.2020, № 1496163/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 22.01.2020, № 1496166/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 28.01.2020, № 1496134/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 18 від 31.01.2020 - є необґрунтованими та підлягають скасуванню.
Суд також враховує, що чинним законодавством покладено на Державну податкову службу України обов`язок щодо прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тобто, фіскальному органу надано право вільно обирати одне з двох рішень, яке на його думку є законодавчо обґрунтованим та правильним. А отже, свобода розсуду фіскального органу, у разі встановлення судом протиправності відмови у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, звужується до єдиного юридично допустимого рішення, в даному випадку рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні, подані ТОВ ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ .
Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст. 77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Таким чином, із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.
Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду в розмірі 16 816,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням № 172 від 10.04.2020.
Отже, сплачений судовий збір за подачу позову до суду в сумі 16 816,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача.
Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.
Визнати протиправним дії Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість - Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) критеріям ризиковості платника податку та дії щодо включення платника податку Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
Скасувати рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10677 від 04.02.2020.
Зобов`язати Головне управління ДПС в Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1476731/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 12 від 22.01.2020, № 1478604/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 13 від 22.01.2020, № 1496165/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 22.01.2020, № 1496164/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 22.01.2020, № 1496163/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 22.01.2020, № 1496166/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 28.01.2020, № 1496134/35543656 про відмову в реєстрації податкової накладної № 18 від 31.01.2020.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні:
№ 12 від 22.01.2020, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 13 від 22.01.2020, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 14 від 22.01.2020, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 17.02.2020;
№ 15 від 22.01.2020, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 16 від 22.01.2020, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 17.02.2020;
№ 17 від 28.01.2020, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020;
№ 18 від 31.01.2020, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (код ЄДРПОУ 35543656) та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з дати подання її на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ , а саме 14.02.2020.
Стягнути з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49600, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, код ЄДРПОУ 43145015) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (49000, м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 2, корп. 11, офіс 516, код ЄДРПОУ 35543656) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 14 714,00 грн. відповідно до платіжного доручення № 172 від 10.04.2020.
Стягнути з Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХІНСТРУМЕНТКОМПЛЕКТ (49000, м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 2, корп. 11, офіс 516, код ЄДРПОУ 35543656) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 2 102,00 грн. відповідно до платіжного доручення № 172 від 10.04.2020.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 КАС України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 КАС України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень КАС України.
Повний текст рішення суду складено 24 липня 2020 року.
Суддя А. Ю. Рищенко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2020 |
Оприлюднено | 27.07.2020 |
Номер документу | 90579910 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рищенко Андрій Юрійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рищенко Андрій Юрійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рищенко Андрій Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні