Ухвала
від 24.07.2020 по справі 908/1595/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 16/6/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

24.07.2020 Справа № 908/1595/19

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича, за участі секретаря судового засідання Подгайної В.О., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи №908/1595/19,

Кредитор - Головне управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945)

Боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "ТКМ Агро" (71160, Запорізька область, Бердянський район, с.Осипенко, провулок Короткий, буд.15; код ЄДРПОУ 38222506)

Ліквідатор - арбітражний керуючий Загрія Роман Олегович (69001, м.Запоріжжя, а/с №2800)

про банкрутство

Представники учасників:

від кредитора - Драч Б.В., посвідчення ЦА №012937 від 14.01.2020, витяг з ЄДРЮОФОПтаГФ №1006913211 від 17.07.2020

ліквідатор - арбітражний керуючий Загрія Р.О., посвідчення №501 від 09.04.2013, згідно постанови Господарського суду Запорізької області від 16.10.2019 у справі №908/1595/19

УСТАНОВИВ:

Головним управлінням ДФС у Запорізькій області у відповідності до положень ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону від 22.12.2011 № 4212-VІ (далі - Закон "Про відновлення платоспроможності...") подано заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКМ Агро" (71160, Запорізька область, Бердянський район, с.Осипенко, провулок Короткий, буд.15; код ЄДРПОУ 38222506).

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 01.07.2019 заяву прийнято до розгляду, справі присвоєно номер провадження 16/6/19, підготовче засідання суду призначено на 15.07.2019, у якому оголошувалась перерва до 22.07.2019.

За наслідками розгляду заяви кредитора та за підсумками підготовчого засідання, ухвалою Господарського суду Запорізької області від 22.07.2019 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "ТКМ Агро"; визнано вимоги Головного управління ДФС у Запорізькій області в розмірі 17 257 646,51 грн, з яких: 12 521 854,03 грн основна заборгованість, 2 946 020,24 грн - пеня, 1 789 772,24 грн - штрафні санкції та 19 210,00 грн - судовий збір; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Загрія Романа Олеговича (поштова адреса: 69001, м.Запоріжжя, а/с №2800; свідоцтво Мін`юсту № 501 від 09.04.2013, ідент.номер НОМЕР_1 ); ухвалено здійснити офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника; попереднє засідання суду у справі призначено на 25.09.2019.

22.07.2019 здійснено офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника - ТОВ "ТКМ Агро" (номер публікації на сайті 61257).

Ухвалою попереднього засідання від 25.09.2019 визнано конкурсним кредитором у справі про банкрутство ТОВ "ТКМ Агро" Головне управління ДФС у Запорізькій області з вимогами в сумі 19210,00 грн судового збору - першої черги задоволення, 12521854,03 грн основного зобов`язання - третьої черги задоволення, 4735792,48 грн пені та штрафних санкцій - шостої черги задоволення та затверджено реєстр вимог конкурсних кредиторів ТОВ "ТКМ Агро"; зобов`язано розпорядника майна скликати та у десятиденний строк з дня винесення ухвали провести збори кредиторів, надати суду протокольні рішення зборів, а також комітету кредиторів, підсумкове засідання суду призначено на 16.10.2019.

Постановою Господарського суду Запорізької області від 16.10.2019 у справі № 908/1595/19, згідно з положеннями діючого на той час Закону "Про відновлення платоспроможності...", боржника - ТОВ "ТКМ Агро" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Загрія Романа Олеговича.

Того ж дня - 16.10.2019 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (номер публікації 63542).

З 21.10.2019 введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства, згідно з ч.2 Прикінцевих та перехідних положень якого Закон "Про відновлення платоспроможності..." втратив чинність. Провадження у справі № 908/1595/19 з 21.10.2019 здійснюється за положеннями Кодексу України з процедур банкрутства (надалі - КУзПБ).

18.12.2019 до суду надійшла заява Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - кредитор), в якій кредитор просив визнати поточні кредиторські вимоги до боржника в сумі 7525889,19 грн пені., а також стягнути з боржника кошти, сплачені за судовий збір.

За результатами розгляду заяви ухвалою суду 21.01.2020 було визнано вимоги кредитора до боржника в сумі 7 525 889,19 грн пені, а додатковою ухвалою від 23.01.2020 - визнані вимоги в сумі 3842,00 грн сплаченого за розгляд заяви судового збору.

На підставі ухвали суду від 10.06.2020 було здійснено заміну кредитора - Головного управління ДФС у Запорізькій області на правонаступника - Головне управління ДПС у Запорізькій області.

Будь-які інші кредитори до суду з заявами про визнання кредиторських вимог до боржника не звертались.

02.07.2020 судом отримано звіт ліквідатора (вих.№ 02-34/194 від 30.06.2020) з документами про проведення ліквідаційної процедури (за період з 16.10.2019 по 30.06.2020), ліквідаційний баланс банкрута на 30.06.2020, реєстр вимог кредиторів, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого по справі, а також клопотання (вих.№ 02-34/195 від 30.06.2020), в якому ліквідатор просить затвердити розмір основної грошової винагороди за виконання ним повноважень ліквідатора у справі № 908/1595/19 за період з 21.10.2019 по 19.06.2020 у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень, затвердити звіт арбітражного керуючого Загрія Р.О. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період здійснення повноважень ліквідатора ТОВ ТКМ Агро в рамках справи № 908/1595/19 з 16.10.2019 по 19.06.2020 та стягнути з кредитора - Головного управління ДПС у Запорізькій області на користь арбітражного керуючого Загрія Р.О. грошову винагороду та понесені витрати за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ТКМ Агро" у справі № 908/1595/19 у розмірі 110645,06 грн - грошова винагорода та у розмірі 863,74 грн - організаційно-технічні витрати.

Ухвалою від 06.07.2020 засідання з розгляду звітів ліквідатора та документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури у справі, було призначено на 23.07.2020.

20.07.2020 судом отримано клопотання кредитора (вих.№154/10/08-01-51-07 від 17.07.2020) про долучення документів у справі, в якому, окрім іншого, кредитор заперечує щодо виплати грошової винагороди ліквідатору боржника арбітражному керуючому Загрія Р.О. під час реалізації ним повноважень (бездіяльності) щодо ліквідації підприємства у період з 29.02.2020 по 19.06.2020, оскільки з метою виявлення всіх активів підприємства ліквідатором направлені листи до установ і організацій, які проводять державну реєстрацію прав на рухоме/нерухоме майно, та отримані відповідні довідки станом на кінець 2019, в іншій період, а саме: з 29.02.2020 по 19.06.2020 ліквідатором вчинена бездіяльність в процедурі ліквідації, що приведе до безпідставної втрати бюджету України у разі виплати грошової винагороди ліквідатору.

Ліквідатором 22.07.2020 подано до суду помісячний звіт (вих.№02-34/220-1 від 22.07.2020) щодо вчинення арбітражним керуючим Загрія Р.О. дій під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ТКМ Агро" за період з 01.03.2020 по 19.06.2020. Зокрема, у березні 2020 ліквідатором було складено звіт за період з 01.02.2020 по 29.02.2020 та направлено кредитору; здійснено неодноразові виїзди до банківських установ (АТ КБ "Приватбанк", АТ "ПУМБ", АТ "ОТП Банк") з метою надання необхідних документів для здійснення закриття рахунків, оформлених за боржником. Протягом квітня 2020 ліквідатором, окрім іншого, складено та подано до суду поточний звіт за період з 16.10.2019 по 31.03.2020, приймалась участь в судовому засіданні 06.04.2020 у справі, здійснено запити до реєстраційних органів відносно наявності/відсутності зареєстрованих за боржником земельних ділянок, складено та направлено кредитору звіт за період з 01.03.2020 по 31.03.2020; 22.04.2020 складено та надано представнику кредитора запрошення на засідання комітету кредиторів, яке відбулось 28.04.2020. Також 28.04.2020 ліквідатор звернувся із заявою до АТ КБ "Приватбанк" щодо зняття арештів та закриття рахунків боржника у вказані банківській установі. Протягом травня 2020 ліквідатор, зокрема, приймав участь в засіданні суду у справі 04.05.2020, складено та направлено кредитору звіт по справі за період з 01.04.2020 по 30.04.2020, отримано 04.05.2020 клопотання про заміну кредитора та надано до суду 05.05.2020 письмову позицію щодо вказаного клопотання. У червні 2020 ліквідатор приймав участь в засіданнях суду 10.06.2020, складено та направлено кредитору звіт за період з 01.05.2020 по 31.05.2020, складено та направлено кредитору запрошення на засідання комітету кредиторів, яке було проведено 19.06.2020. Також ліквідатор зазначає, що нормами законодавства про банкрутство визначено 12 місячний строк для проведення ліквідаційної процедури. Ліквідаційна процедура у справі №908/1595/19 була введена на підставі постанови суду від 16.10.2019, а вже 30.06.2020 ліквідатором складено та передано на затвердження суду звіт за підсумками процедури, який свідчить про оперативне вжиття ліквідатором у повній мірі всіх необхідних заходів для виявлення майна боржника, встановлено відсутність будь-яких активів та недопущено безпідставне затягування справи, що потягло б додаткові витрати та нарахування винагороди за цей період.

23.07.2020 до судового засідання ліквідатором було надано до суду актуальну Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №217398378 від 23.07.2020 щодо відсутності зареєстрованого за боржником на праві власності будь-якого майна, у т.ч. земельних ділянок.

В судовому засіданні 23.07.2020 судом було оголошено про документи, що були отримані до засідання.

В засіданні 23.07.2020 було оголошено перерву до 24.07.2020 з метою узгодження між кредитором та ліквідатором розміру кредиторської заборгованості, оскільки відомості кредитора різнились від відомостей ліквідатора та реєстру вимог кредиторів.

24.07.2020 до судового засідання кредитором було надано до суду клопотання про долучення до матеріалів справи оновлених актуальних довідок станом на 24.07.2020 про стан податкового боргу боржника, який становить 24 783 535,70 грн. та відповідає заявленим до суду та внесеним до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу.

Судові засідання 23.07.2020 та 24.07.2020 зафіксовані аудиозаписом за допомогою програмно-апаратного комплексу "Акорд".

Судом під час розгляду справи були повно та всебічно з`ясовані обставини, що стали підставою для застосування до боржника ліквідаційної процедури, передбаченої як Законом "Про відновлення платоспроможності…", так і Кодексом України з процедур банкрутства (КУзПБ), що набрав чинності з 21.10.2019, безпосередньо досліджені докази у справі, звіт ліквідатора по справі з додатками, ліквідаційний баланс, матеріали справи про банкрутство, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за час ліквідаційної процедури, пояснення ліквідатора, викладені у звітах та надані ним особисто в засіданні, враховано позицію представника кредитора.

За підсумками судового засідання судом у нарадчій кімнаті прийнято судове рішення. Постановлено ухвалу, вступну та резолютивну частини якої оголошено після виходу з нарадчої кімнати. Повідомлено про термін виготовлення повного тексту ухвали - протягом п`яти днів.

Ліквідатор пояснив, що ліквідаційна процедура є завершеною, кредиторські вимоги не погашені у повному обсязі в зв`язку з відсутністю активів банкрута за результатами ліквідаційного балансу, яким підтверджується неплатоспроможність банкрута. Також пояснив, що здійснені у ліквідаційній процедурі необхідні заходи є вичерпаними, ліквідаційна процедура завершена і за її результатами наявні підстави для ліквідації банкрута та закриття провадження у справі. Ліквідатор просить затвердити звіт по справі та ліквідаційний баланс банкрута, звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, стягнути грошову винагороду та понесені в ліквідаційній процедурі витрати з кредитора, видати наказ.

Представник кредитора в засіданні 23.07.2020 зазначив, що не заперечує проти затвердження звіту ліквідатора, ліквідації боржника та закриття провадження у справі, підтримав позицію комітету кредиторів, викладену у протоколі від 19.06.2020 в частині виплати ліквідатору грошової винагороди.

Проте, після заслуховування ліквідатора, дослідження в судовому засіданні його помісячного звіту, документів, копії яких надані ліквідатором на підтвердження повноти та вичерпності вжитих у процедурі заходів, дослідження оригіналів цих документів та матеріалів справи, в засіданні 24.07.2020 представник кредитора зазначив, що арбітражним керуючим Загрія Р.О. у повному обсязі виконані свої обов`язки по проведенню ліквідаційної процедури, з`ясовано майновий стан боржника, вжито вичерпних заходів по його перевірці та виявленню майнових активів, у зв`язку із чим ініціюючий та єдиний кредитор у справі - ГУ ДПС у Запорізькій області не має заперечень та зауважень до роботи ліквідатора, вважає звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат обґрунтованим та таким, що підлягає затвердженню судом у повному обсязі.

Як свідчать матеріали справи, постановою Господарського суду Запорізької області від 16.10.2019 у справі № 908/1595/19, згідно з положеннями діючого на той час Закону "Про відновлення платоспроможності…", боржника - ТОВ "ТКМ Агро" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Загрія Романа Олеговича.

З 21.10.2019 введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства від 18.10.2018 №2597-VIII, який набрав чинності 21.04.2019 (за текстом КУзПБ), та який встановлює з 21.10.2019 умови та порядок відновлення платоспроможності боржника-юридичної особи або визнання його банкрутом та застосування ліквідаційної процедури з метою повного або часткового задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи.

У відповідності до положень ст.48 КУзПБ, 16.12.2019 були проведені загальні збори кредиторів, було визначено кількісний склад комітету кредиторів боржника, до якого було включено єдиного кредитора - Головне управління ДФС у Запорізькій області /правонаступником є ГУ ДПС у Запорізькій області/ (протокол № 1/12 загальних зборів кредиторів у справі №908/1595/19 від 16.12.2019).

Також 16.12.2019 було проведено засідання комітету кредиторів боржника, на якому було обрано голову комітету кредиторів, єдиного кредитора у справі - ГУ ДФС у Запорізькій області /правонаступником є ГУ ДПС у Запорізькій області/, вирішено встановити арбітражному керуючому Загрія Р.О. основну винагороду за період виконання повноважень ліквідатора у справі №908/1595/19 у розмірі трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожен місяць виконання повноважень, схвалено звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі за період з 16.10.2019 по 16.12.2019 (протокол №2/12 засідання комітету кредиторів у справі №908/1595/19 від 16.12.2019).

За результатами чергового засідання комітету кредиторів 17.02.2020 було прийнято рішення про схвалення звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі за період з 17.12.2019 по 14.02.2020.

У подальшому, на засіданні комітету кредиторів 28.02.2020 було розглянуто та за наслідками розгляду схвалено звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі за загальний період з 16.10.2019 по 28.02.2020.

На черговому засіданні комітету кредиторів 28.04.2020 за результатами розгляду звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі за період з 29.02.2020 по 28.04.2020 було прийнято рішення не схвалювати звіт ліквідатора в частині нарахування грошової винагороди за період з 29.02.2020 по 28.04.2020, схвалити звіт в частині здійснення та відшкодування витрат у справі за період з 17.12.2019 по 14.02.2020.

В судовому засіданні ліквідатор пояснив, що при виготовленні протоколу було допущено описку в частині зазначення періоду схваленого звіту про здійснення та відшкодування витрат у справі - замість вказаного у протоколі періоду з 17.12.2019 по 14.02.2020, вірним є період з 17.12.2019 по 28.04.2020. Представник кредитора таке заявлення ліквідатора підтримав, зазначивши, що до затвердження звіту в частині здійснення та відшкодування витрат у справі за весь період проведення ліквідаційної процедури комітет кредиторів зауважень не мав. Вказане узгоджується і з позицією комітету кредиторів, викладеною у наступному протоколі засідання - від 19.06.2020, тому приймається судом до уваги.

Так, 19.06.2020 відбулося останнє засідання комітету кредиторів у справі, ініційоване ліквідатором у зв`язку із завершенням ліквідаційної процедури у справі, на якому розглядались звіти про нарахування грошової винагороди та про здійснення та відшкодування витрат у процедурі за весь час - з 16.10.2019 по 19.06.2020. За результатами розгляду звітів комітетом кредиторів було прийнято рішення схвалити звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за період з 16.10.2019 по 28.02.2020, а також схвалити звіт про здійснення та відшкодування витрат ліквідатора у справі за період з 16.10.2019 по 19.06.2020. Мотивів та обґрунтувань відхилення комітетом кредиторів звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за період з 29.02.2020 по 19.06.2020 в протоколі не наведено.

Присутній в засіданні представник єдиного кредитора - ГУ ДПС у Запорізькій області, який представляє і голову комітету і сам комітет кредиторів у справі, зазначив, що після заслуховування пояснень ліквідатора, ознайомлення в судових засіданнях 23 та 24.07.2020 з матеріалами ліквідаційної процедури та справи, які об`єктивно підтверджують повноту вжитих ліквідатором заходів, кредитор - ГУ ДПС у Запорізькій області не заперечує проти затвердження поданих ліквідатором на розгляд суду звітів, як по справі, так і звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за період з 16.10.2019 по 19.06.2020, звіту про здійснення та відшкодування витрат ліквідатора у справі за період з 16.10.2019 по 19.06.2020. Також представник кредитора зазначив, що не заперечує проти ліквідації боржника та закриття провадження у справі.

Таким чином, від будь-кого станом на 24.07.2020 не надходило заперечень проти затвердження звітів ліквідатора, ліквідаційного балансу, завершення ліквідаційної процедури, ліквідації боржника та закриття провадження у справі.

До реєстру вимог кредиторів боржника ліквідатором включено одного кредитора: Головне управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 43143945) з вимогами до боржника в сумі 24 806 587,70 грн., з яких: 23 052,00 грн. - першої черги задоволення (судовий збір), 12 521 854,03 грн. - третьої черги задоволення, 12 261 681,67 грн. - шостої черги задоволення.

Включення ліквідатором до реєстру кредиторів вказаних вище вимог у зазначеному розмірі узгоджується з ухвалами суду від 22.07.2019, 25.09.2019, 21.01.2020 та 23.01.2020, з урахуванням положень Кодексу України з процедур банкрутства.

Щодо суми заборгованості боржника, включеної до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу банкрута, будь-яких заперечень кредитор не виказав, зазначив про відповідність даних реєстру та ліквідаційного балансу даних обліку кредитора.

Вимоги кредитора залишилися непогашеними в зв`язку з відсутністю майна боржника, за рахунок якого було б можливе задоволення вимог.

Згідно з реєстром та матеріалами справи заборгованість з виплати заробітної плати працівникам у боржника відсутня.

Розглянувши наданий звіт ліквідатора по справі та матеріали справи, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд вважає, що підстави для відкладення судового засідання відсутні, ліквідатором вжито всіх встановлених законодавством про банкрутство заходів по здійсненню та завершенню ліквідаційної процедури.

Представлені ліквідатором документи щодо проведення ліквідаційної процедури свідчать про те, що оперативно вжиті у процедурі ліквідації заходи є вичерпаними.

Згідно з матеріалами справи та документами, що підтверджують проведену ліквідаційну процедуру, зокрема, матеріалами інвентаризації майна банкрута, інформаційними довідками реєстраційних органів, в тому числі інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, інформацією РВ ФДМУ по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях, Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, Держпраці, Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, НКЦПФР, Міністерства фінансів України, Департаменту екологічної безпеки та дозвільно-ліцензійної діяльності Міністерства енергетики та захисту довкілля України, Морської адміністрації, відомостей з офіційної бази даних Українського інституту інтелектуальної власності в мережі Інтернет, у т.ч. Цифрової патентної бібліотеки, ДВС, Запорізької митниці ДФС, ПАТ „Українська залізниця", Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації, Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області (з питань цивільного захисту населення), ГУ ДСНС України у Запорізькій області, Виконавчого комітету Осипенківської сільради Бердянського району Запорізької області, Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області, відомостей з офіційної бази даних Держархбудінспекції в мережі Інтернет, Департаменту льотної придатності Державіаслужби України, відомостей реєстру цивільних повітряних суден, Управління з питань земельних ресурсів Запорізької міської ради, Регіонального сервісного центру МВС України в Запорізькій області, витягу з ЄДРЮОФОПтаГО, відомостей АТ КБ "Приватбанк", АТ "ПУМБ", АТ "Таскомбанк", АТ "ОТП Банк" та інш. нерухоме та рухоме майно, яке підлягало включенню до ліквідаційної маси, земельні ділянки у банкрута відсутні, корпоративних прав банкрут не має, рахунки у банківських установах закриті, заборгованість перед ПФУ відсутня (т.1 ар.с. 117), за довідкою Бердянського МРВ ДВС від 12.07.2019 згідно повідомлень, які надійшли із банківських установ, грошові кошти на розрахункових рахунках боржника відсутні (т.1 ар.с. 177-178), за даними Головного управління статистики у Запорізькій області (лист від 15.07.2019), ТОВ ТКМ Агро фінансову звітність за 2016-2018 роки не надавало (т.1 ар.с. 174).

Крім того, наявні в матеріалах справи відомості Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області (т.1 ар.с. 111), Осипенківської сільської ради Бердянського району Запорізької області (т.1, ар.с.171) свідчать, що райдержадміністрацією рішення про надання у власність або користування боржнику земельних ділянок не приймалось; сільрадою не надавались боржнику в користування, в т.ч. на умовах оренди, земельні ділянки комунальної власності, відомості про наявність у власності або у користуванні боржника земельних ділянок державної (приватної) власності відсутні.

Проведеною ліквідатором роботою встановлено, що майно банкрута, за рахунок якого можливо було б погасити кредиторську заборгованість, відсутнє і це підтверджено матеріалами ліквідаційної процедури та матеріалами справи взагалі, не заперечується і самим кредитором. У ліквідаційному балансі банкрута було відображено про відсутність майнових активів.

Кредиторські вимоги залишилися непогашеними у повному обсязі в зв`язку з відсутністю у боржника будь-якого майна, за рахунок якого було б можливе задоволення вимог кредиторів, і це підтверджується матеріалами справи.

Наявні матеріали справи свідчать про те, що ліквідатором було дотримано обов`язок щодо здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника, що передбачено ч.1 ст. 65 КУзПБ.

Суд вважає, що виконана ліквідатором робота та заходи, які вживались для виявлення та розшуку майна боржника, дали можливість належним чином у визначений законодавством час для здійснення ліквідаційної процедури сформувати актив та пасив боржника, встановити відсутність ліквідаційної маси для погашення вимог кредитора.

Зазначення кредитором у поданому до суду клопотанні (вих.№154/10/08-01-51-07 від 17.07.2020) про допущення арбітражним керуючим Загрія Р.О. під час виконання повноважень ліквідатора у справі бездіяльності у період з 29.02.2020 по 19.06.2020, є необґрунтованим, належно не підтвердженим, є лише безпідставним твердженням, яке спростовується зібраними у справі доказами та матеріалами.

Так, на запит ліквідатора кредитором було надано інформацію (вих.№12641/10/08-01-51-02 від 05.11.2019) про відкриті станом на день надання інформації банківські рахунки боржника.

До свого клопотання (вих.№154/10/08-01-51-07 від 17.07.2020) кредитором надаються актуальні ідентифікаційній дані про боржника, у т.ч. відомості про рахунки у банківських установах, яких налічено понад 30 (тридцяти). І вказані дані свідчать про те, що дев`ять рахунків були закриті протягом періоду з 02.03.2020 по 12.06.2020, тобто у той період, за який кредитор вказує на бездіяльність ліквідатора у ліквідаційній процедурі по справі.

Відповідно до постанови Правління НБУ №492 від 12.11.2003 "Про затвердження інструкції про порядок відкриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків - резидентів та нерезидентів", ліквідатор (ліквідаційна комісія) для закриття інших рахунків, які не використовуються для проведення ліквідаційної процедури, подає до банку заяву про закриття рахунку, підписану особою, яка згідно з рішенням учасників юридичної особи-резидента, суду або органу, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи-резидента, призначена ліквідатором (за умови проведення ідентифікації та верифікації відповідно до законодавства з питань фінансового моніторингу), та копії рішення учасників, суду або органу юридичної особи-резидента, уповноваженого на це установчими документами про ліквідацію юридичної особи-резидента, засвідченої в установленому законодавством України порядку або уповноваженим працівником банку. Поточний рахунок, який використовувався для проведення ліквідаційної процедури, закривається банком на підставі поданої ліквідатором заяви про закриття поточного рахунку (п. 147 Постанови). Поточний рахунок клієнта закривається на підставі його заяви про закриття поточного рахунку, складеної в довільній формі. Заява про закриття поточного рахунку юридичної особи підписується керівником юридичної особи або іншою уповноваженою на це особою (п. 148 Постанови). Банк закриває рахунок клієнта та видає клієнту довідку про закриття рахунку безкоштовно (п. 149 Постанови).

Отже, закриття рахунку у банківській установі передбачає вчинення певної сукупності дії (підготовка документів, складання та подання заяви, розгляд заяви банком, закриття рахунку та видача довідки про його закриття).

Слід наголосити, що протягом періоду, який кредитор визначає як період бездіяльності ліквідатора, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 (із подальшими змінами) "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2", на всій території України з 12 березня були запроваджені карантин та профілактичні і протиепідемічні заходи, у т.ч. обмеження роботи державних органів та установ, у т.ч. банківських. І лише постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 № 392 Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS - CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів запроваджено послаблення протиепідемічних заходів, передбачених пунктом 3 цієї постанови, на території регіонів із сприятливою епідемічною ситуацією (у тому числі у м.Запоріжжі).

Попри вказані обставини, ліквідатором вживались результативні заходи по завершенню ліквідаційної процедури у даній справі, зокрема, вчинено комплекс дій щодо закриття рахунків боржника у банківських установах, про що отримано відповідні довідки, вжиті заходи щодо виправлення допущеної Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради помилки при внесенні до державного реєстру відомостей про прізвище ліквідатора боржника (лист вих.№02-34/80 від 06.04.2020), організація та проведення засідання комітету кредиторів 28.04.2020 та 19.06.2020.

Крім того, саме по собі оголошення карантину не зупинило роботи судів.

Протягом періоду з 29.02.2020 по 19.06.2020 призначались судові засідання у справі з вирішення процедурних питань, на яких приймав участь і безпосередньо арбітражний керуючий Загрія Р.О., що відображено у протоколах судових засідань від 06.04.2020, 04.05.2020, 10.06.2020, та у відповідних судових рішеннях, прийнятих за наслідками засідань. Варто зазначити, що в засідання 06.04.2020 та 04.05.2020 представник кредитора, на відміну від ліквідатора, не з`являвся.

Слід наголосити, що і чинні на момент прийняття судом постанови від 16.10.2019 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури норми Закону "Про відновлення платоспроможності…", і чинні протягом майже всього часу ліквідаційної процедури у справі норми КУзПБ визначають дванадцятимісячний строк для проведення ліквідаційної процедури.

У справі №908/1595/19 ліквідатором було вжито у повній мірі всіх можливих заходів у процедурі ліквідації боржника протягом восьми місяців, тобто, в межах визначеного законодавцем строку, без будь-яких безпідставних затримок у вчиненні дій, що не потягло за собою затягування терміну процедури ліквідації, понесення можливих додаткових витрат, та, як наслідок, збільшення періоду нарахування грошової винагороди та розміру витрат ліквідатора.

З огляду на викладене, твердження кредитора про допущення ліквідатором бездіяльності під час виконання повноважень у справі за період з 29.02.2020 по 19.06.2020 суд не знаходить вмотивованим, обґрунтованим та підтвердженим матеріалами справи.

Проте, на час засідання 24.07.2020, будь-ким не заявлено обґрунтованого сумніву щодо належного здійснення ліквідатором таких заходів (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі).

Розглянувши звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого за підсумками ліквідаційної процедури, клопотання ліквідатора (№02-34/195 від 30.06.2020) про затвердження розміру основної грошової винагороди, звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у процедурі, стягнення грошової винагороди та понесених витрат з ініціюючого та єдиного кредитора - ГУ ДПС у Запорізькій області, суд зазначає наступне.

Ліквідатор просить суд:

- затвердити розмір основної грошової винагороди за виконання повноважень у справі за період з 21.10.2019 по 19.06.2020 у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень;

- затвердити звіт про нарахування і виплату основної грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 16.10.2019 по 19.06.2020 в цілому;

- стягнути з кредитора на користь арбітражного керуючого Загрія Р.О. грошову винагороду та понесені витрати за період виконання повноважень ліквідатора у справі №908/1595/19 у розмірі 110 645,06 грн. грошової винагороди та 863,74 грн. понесених організаційно-технічних витрат, про що видати наказ.

Згідно з наданим ліквідатором звітом про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого за період виконання повноважень ліквідатора у справі з 16.10.2019 по 19.06.2020, розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого становить 110 645,06 грн, розмір понесених витрат за цей період склав 863,74 грн, які не було відшкодовано.

До звіту надано детальний розрахунок грошової винагороди, проведений з розрахунку дві мінімальні заробітні плати за період з 16.10.2019 по 20.10.2019 та три мінімальні заробітні плати за період з 21.10.2019 по 19.06.2020, наведений детальний розрахунок витрат та надані копії та досліджено в судовому засіданні 23.07.2020 оригінали документів, які їх підтверджують.

Як зазначалось раніше, арбітражний керуючий Загрія Р.О. виконує повноваження ліквідатора справі на підставі постанови Господарського суду Запорізької області від 16.10.2019.

На час призначення ліквідатора були чинними норми Закону "Про відновлення платоспроможності...", відповідно до ст.98 якого арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Частиною 1 ст.115 Закону "Про відновлення платоспроможності..." встановлено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Відповідно до ч. 3 ст. 115 Закону "Про відновлення платоспроможності...", грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора…

Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією визначається в розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів майна, майнових прав), які на день відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство перебували у третіх осіб, а також 3 відсотків від обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів.

Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника (ч. 5 ст. 115 Закону "Про відновлення платоспроможності...").

Визнаючи боржника банкрутом, відкриваючи ліквідаційну процедури щодо боржника та призначаючи арбітражного керуючого Загрія Р.О. ліквідатором у справі, постановою суду від 16.10.2019 було також і встановлено основну грошову винагороду ліквідатору в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень, яку здійснювати у відповідності до ст. 115 Закону "Про відновлення платоспроможності...".

Починаючи з 21.10.2019 порядок нарахування та сплати грошової винагороди арбітражного керуючого регламентується положеннями Кодексу України з процедур банкрутства.

Відповідно до ч.1 ст.30 КУзПБ арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Отже, враховуючи приписи ст.30 КУзПБ, клопотання ліквідатора в частині затвердження розміру основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі №908/1595/19 за період з 21.10.2019 по 19.06.2020 у розмірі трьох мінімальних заробітних плат слід задовольнити та встановити основну грошову винагороду арбітражному керуючому Загрія Р.О. за виконання повноважень ліквідатора у справі з 21.10.2019 в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень, яку здійснювати у відповідності до абз.7 ч.2 ст. 30 КУзПБ.

Відповідно до положень ч.6 ст.30 КУзПБ звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Ліквідатор на засіданнях комітету кредиторів неодноразово звітував щодо нарахування грошової винагороди та понесені витрати у процедурі, зокрема, 16.12.2019, 17.02.2020, 28.02.2020, 28.04.2020 та востаннє - 19.06.2020 /за весь період ліквідаційної процедури/, про що зазначалось в описовій частині ухвали.

На засідання комітету кредиторів 19.06.2020 ліквідатором було надано на розгляд звіти про нарахування грошової винагороди та про здійснення та відшкодування витрат у процедурі за весь час з 16.10.2019 по 19.06.2020. За результатами розгляду звітів комітетом кредиторів було прийнято рішення схвалити звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди частково, за період з 16.10.2019 по 28.02.2020, а також схвалити звіт про здійснення та відшкодування витрат ліквідатора у справі за період з 16.10.2019 по 19.06.2020. Однак, вмотивованих обґрунтувань щодо відхилення комітетом кредиторів звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за період з 29.02.2020 по 19.06.2020 в протоколі не наведено та суду не надано.

Слід зауважити, що за положеннями законодавства про банкрутство комітет кредиторів являється представницьким органом всіх кредиторів, однак оцінку діяльності учасників справи, доказам по судовій процедурі банкрутства у будь-якому випадку надає суд, на якого законодавець покладає повноваження щодо затвердження як звіту за наслідками ліквідаційної процедури, так і звіту арбітражного керуючого про нарахування грошової винагороди і здійснення та відшкодування витрат.

Ліквідатором до суду заявлено клопотання про затвердження звіту про нарахування та виплату основної грошової винагороди за період виконання повноважень у справі №908/1595/19 про банкрутство ТОВ "ТКМ Агро" за період з 16.10.2019 по 19.06.2020 в сумі 110 645,06 грн. При цьому нарахування грошової винагороди за період з 16.10.2019 по 20.10.2019 проведено з розрахунку двох мінімальних заробітних плат, що узгоджується із постановою суду від 16.10.2019 у справі та положеннями чинної на той час ст.115 Закону "Про відновлення платоспроможності…", а за період з 21.10.2019 по 19.06.2020 нарахування винагороди проведено з розрахунку трьох мінімальних заробітних плат, що узгоджується із положеннями чинної наразі ст.30 КУзПБ.

Згідно із звітом ліквідатора, за час ліквідаційної процедури ним були понесені витрати в загальній сумі 863,74 грн, які включають в себе поштові витрати, судовий збір, плату за обслуговування банківського рахунку, та які не були відшкодовані.

До матеріалів справи ліквідатором було надано копії документів на підтвердження понесених в ліквідаційній процедурі витрат, оригінали документів були досліджені судом в засіданні 23.07.2020.

Звіт про здійснення та відшкодування витрат є обґрунтованим, підтвердженим наданими документами та матеріалами, схвалений у відповідності до вимог ст.30 КУзПБ комітетом кредиторів, проти чого не заперечив і представник кредитора у судових засіданнях 23.07.2020 та 24.07.2020, у зв`язку з чим підлягає затвердженню судом.

Заперечення кредитора, викладені у клопотанні (вих.№154/10/08-01-51-07 від 17.07.2020), проти виплати арбітражному керуючому грошової винагороди за період виконання повноважень ліквідатора у справі з 29.02.2020 по 19.06.2020 у зв`язку із допущеною бездіяльністю не приймаються судом з наведених вище підстав, а також у зв`язку із наступним.

І положення Закону "Про відновлення платоспроможності…" (ст.115), і КУзПБ (ст.30) прямо закріплюють, що арбітражний керуючий виконує свої повноваження у справі за грошову винагороду.

Невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, інших його активів чи грошових коштів жодним чином не має впливати на оплату його послуг, що зазначив Верховний Суд у своїй постанові від 30.01.2019 у справі №910/32824/15.

Верховний Суд дійшов висновку, що у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам (висновки, викладені у постанові Верховного Суду від 01.08.2018 у справі №912/1783/16).

Виплата арбітражному керуючому грошової винагороди гарантована як положеннями Закону "Про відновлення платоспроможності...", так і положеннями КУзПБ, і господарський суд не може відмовити арбітражному керуючому в можливості отримати гарантовану законодавством винагороду (тим самим примушуючи його виконувати повноваження за відсутності оплати його праці), оскільки відмова від авансування, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на виплату винагороди арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті cт.4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема, Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов`язкову працю 1930 року ратифіковану Україною 10.08.1956 року, Конвенції Міжнародної організації праці №105 про скасування примусової праці 1957 року ратифіковану Україною 05.10.2000 року), резолюції Економічної і Соціальної Ради ООН (ЕКОСОС) 1996 року тощо) та суперечить cт.43 Конституції України.

Аналіз практики Європейського суду з прав людини щодо застосування статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (справа "Проніна проти України", рішення Європейського суду з прав людини від 18.07.2006), свідчить, що пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи.

Отже, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди суд визнає обґрунтованим, таким, що узгоджується з всіма обставинами даної справи, підтверджується наданими документами та матеріалами, дослідженими судом безпосередньо у засіданні, у зв`язку з чим звіт підлягає затвердженню, а клопотання ліквідатора про стягнення грошової винагороди та понесених в ліквідаційній процедурі витрат з кредитора таким, що підлягає задоволенню.

Згідно з ч.1 ст. 65 КУзПБ господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 65 КУзПБ, та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд дійшов висновку про наявність підстав для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

За таких викладених вище обставин, враховуючи, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення статутної діяльності, ТОВ "ТКМ Агро" слід ліквідувати, провадження у справі закрити.

Відповідно до ч.4 ст.90 КУзПБ вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ст.ст. 2, 30, 60, 61, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст.3, 12, 20, 232-235 Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VІІІ, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання ліквідатора ТОВ "ТКМ Агро" арбітражного керуючого Загрія Р.О. (вих.№02-34/195 від 30.06.2020) задовольнити.

Встановити ліквідатору ТОВ "ТКМ Агро" арбітражному керуючому Загрія Р.О. з 21.10.2019 основну грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ТКМ Агро" (код ЄДРПОУ 38222506) в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень, сплату якої здійснювати у відповідності до абз.7 ч.2 ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства.

Звіт арбітражного керуючого Загрія Р.О. про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 110 645,06 грн, здійснення та відшкодування витрат в сумі 863,74 грн, за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ТКМ Агро" (код ЄДРПОУ 38222506) з 16.10.2019 по 19.06.2020 затвердити.

Стягнути з Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ 43143945) на користь арбітражного керуючого Загрія Романа Олеговича (свідоцтво на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №501 від 09.04.2013; ідент.№ НОМЕР_1 ; 69001, м.Запоріжжя, вул.Незалежної України, буд.39-а; поштова адреса: 69001, м.Запоріжжя, а/с 2800) нараховану грошову винагороду в сумі 110 645 (сто десять тисяч шістсот сорок п`ять) грн 06 коп. та понесені витрати в сумі 863 (вісімсот шістдесят три) грн 74 коп. за період виконання повноважень ліквідатора у справі №908/1595/19 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКМ Агро" (71160, Запорізька область, Бердянський район, с.Осипенко, провулок Короткий, буд.15; код ЄДРПОУ 38222506) з 16.10.2019 по 19.06.2020. Видати наказ.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "ТКМ Агро" (71160, Запорізька область, Бердянський район, с.Осипенко, провулок Короткий, буд.15; код ЄДРПОУ 38222506) затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "ТКМ Агро" (71160, Запорізька область, Бердянський район, с.Осипенко, провулок Короткий, буд.15; код ЄДРПОУ 38222506) ліквідувати.

Провадження у справі закрити.

Ліквідатору передати до архіву фінансово-господарські документи банкрута.

Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Копії ухвали надіслати кредитору, боржнику, ліквідатору, Бердянській районній державній адміністрації Запорізької області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ст. 235 ГПК України.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня складення повного тексту ухвали за правилами, визначеними ст. ст. 254-259 ГПК України, з урахуванням положень п.4 розділу Х "Прикінцеві положення" ГПК України шляхом подання апеляційної скарги наразі через Господарський суд Запорізької області.

Повний текст ухвали складено та підписано 29.07.2020.

Суддя Р.А.Ніколаєнко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення24.07.2020
Оприлюднено30.07.2020
Номер документу90669240
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/1595/19

Судовий наказ від 29.07.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 24.07.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 06.07.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 10.06.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 10.06.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 10.06.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 06.05.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 04.05.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 04.05.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 06.04.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні