Ухвала
від 24.07.2020 по справі 12/129-б-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

24 липня 2020 року м.Херсон Справа № 12/129-Б-07

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. при секретарі судового засідання Кудак М.І., розглянувши справу

за заявою Кредитора: Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області області (м. Херсон вул. 28 Армії, 6, код ЄДРПОУ 21295057)

до Боржника: Відкритого акціонерного товариства "Херсонські комбайни" (73003, м.Херсон, вул. Тираспільська, 1, ідентифікаційний код 05780362 )

про банкрутство

за участю представників сторін:

від кредиторів:

- Кулініч В.О., головний спеціаліст, довіреність № 38 від 28.12.2019, дійсна до 31.12.2020 - РВ ФДМ в Херсонській області, АРК та м. Севастополі;

- Харченко М.В., провідний юрисконсульт, довіреність № 2120/06/3/20 від 02.01.20, дійсна до 31.12.2020 - Херсонський міський центр зайнятості;

- Сіденко К.В. - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області;

- Ткачук Л.О., заступник начальника управління, довіреність № 353/08-16 від 23.06.2020, дійсна до 31.12.2020; Лісовець -Назаренко Л.Ю., головний спеціаліст-юрисконсульт, довіреність № 346/08-16 від 23.06.2020, дійсна до 31.12.2020 - Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області;

- від ПАТ "ЕК "Херсонобленерго" - не прибули;

- Кромп О.П., начальник відділу, довіреність № 185/9/21-22-10-03-04 від 05.09.2019, дійсна протягом одного року - ГУ ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі;

- ліквідатор, арбітражний керуючий Глуховський О.Ю.

Представники трудового колективу, колишні працівники - ОСОБА_3., ОСОБА_4., ОСОБА_5., ОСОБА_6.

в с т а н о в и в:

Обставини справи викладені у попередніх ухвалах суду.

Постановою від 17.05.2011 суд визнав Відкрите акціонерне товариство "Херсонські комбайни" банкрутом та відкрив щодо нього ліквідаційну процедуру.

Провадження у справі триває на стадії ліквідаційної процедури. Ліквідатором банкрута є арбітражний керуючий Глуховський О.Ю. Статтею 60 Кодексу України з процедур банкрутства визначені функції господарського суду у ліквідаційній процедурі. У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

Ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом. Отже, станом на 27.05.2020р. ліквідаційну процедуру не завершено, повноваження ліквідатора виконує арбітражний керуючий Глуховський О.Ю.

У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) ліквідатора та здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом. Станом на 27.05.2020р. матеріали справи не містять нерозглянутих скарг на дії або бездіяльність ліквідатора.

У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.

Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.

Ухвалою від 05.05.2020р. суд призначив засідання для слухання звіту ліквідатора.

26.05.2020р. ліквідатор арбітражний керуючий Глуховський О.Ю. надав звіт про здійснення повноважень.

В судовому засіданні 27.05.2020 ліквідатор заявив клопотання про відкладення розгляду справи, в зв`язку із необхідністю актуалізації інформації щодо активів боржника та виконання рішень комітету кредиторів відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 26.05.2020р. Дата наступного судового засідання призначена на 24.07.2020.

Напередодні судового засідання ліквідатором арбітражним керуючим Глуховським О.Ю. до суду надано звіт про здійснення повноважень за травень-липень 2020р. (вх..№5554/20 від 23.07.2020), наступного змісту.

Ліквідатором ВАТ Херсонські комбайни - арбітражним керуючим Глуховським О. Ю. за період здійснення повноважень ліквідатора у процедурі ліквідації у справі № 12/129-6-07 виконувались наступні дії:

І. Рішенням комітету кредиторів ВАТ Херсонські комбайни від 26.05.2020 р. доручено ліквідатору Глуховському О. Ю. актуалізувати довідки щодо майнового стану підприємства боржника, отримати відповідні довідки та звернутись до ГУНП у Херсонській області з запитом щодо стану розслідування кримінальних справ.

На виконання доручення комітету кредиторів, а також на виконання ухвали Господарського суду Херсонської області від 28.10.2015 р., від 27.05.2020 р. у справі про банкрутство ВАТ Херсонські комбайни , ліквідатором були направлені запити до:

- Державної служби геології та надр України щодо наявності у боржника спеціальних дозволів на користування надрами;

- Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо наявності документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів;

- Державної служби України з питань праці про наявність техніки та обладнання, зареєстрованого за ВАТ Херсонські комбайни ;

- Державного космічного агентства України про наявність техзасобів (обладнання, приладів), що підлягають реєстрації;

- Міністерства інфраструктури України про наявність авіаційного, залізничного, водного транспорту у боржника;

- Державної фіскальної служби України щодо реєстрації як підприємства, які здійснюють операції з товарами;

- Нацкомісії з цінних паперів та фондового ринку щодо наявності реєстрації цінних паперів, власником яких є ВАТ Херсонські комбайни ;

- Управління СБУ у Херсонській області щодо наявності дозволів на провадження діяльності, пов`язаної із державною таємницею;

- Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області щодо наявності земельних ділянок у розпорядженні ВАТ Херсонські комбайни ;

- Регіонального сервісного центра МВС в Херсонській області про наявність транспортних засобів;

- Південного МУ Міністрества юстиції (м. Одеса) про надання інформації щодо наявності виконавчих проваджень ка користь товариства;

- ГУ Держпродспоживслужби у Херсонській області щодо наявності зареєстрованих за підприємством технічних засобів (обладнання, приладів);

- Державної служби морського та річкового транспорту щодо наявності зареєстрованого за товариством морського або річкового транспорту;

- Фонду державного майна про наявність державної частки в статутному фонді;

- ГУ ДПС у Херсонській обл., АРК та м. Севастополі та ГУ ДПС у Харківській області про надання інформації по товариству.

За результатами надісланих запитів станом на 22.07.2020 р. отримані відповіді:

- Державної архітектурно-будівельної інспекції України за вих. № 40-304-450/20 від

18.06.20 р.: відповідно до даних реєстру відсутня інформація щодо документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, де замовником будівництва є ВАТ Херсонські комбайни ;

- Нацкомісії з цінних паперів та фондового ринку за вих. № 10/01/9341 від 23.06.20 р. про відсутність інформації щодо ВАТ Херсонські комбайни ;

- Філії Головний інформаційно-обчислювальний центр АТ Укрзалізниця за вих. № 59/875 від 23.06.2020 р. про відсутність інформації щодо ВАТ Херсонські комбайни ;

- Південного міжрегіонального управління юстиції (м. Одеса) за вих. № 12.3-10/13803 від 18.06.2020р. про відсутність на виконанні у територіальних відділах державної виконавчої служби Херсонської області виконавчих проваджень, стороною за якими виступає ВАТ Херсонські комбайни ;

- РСЦ МВС в Херсонській області за вих. № 31/21/7-179 від 19.06.2020 р. про відсутність у власності ВАТ Херсонські комбайни транспортних засобів;

- ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі за вих. № 2458/Арб/21-22-02-02- 03 від 18.06.20 р., за інформацією якої у ВАТ Херсонські комбайни відкрито банківський рахунок у цінних паперах в АТ Банк Кредит Дніпро ;

- Державного космічного агентства України за вих. № 2498/10-16Д04.1/20 від 06.07.2020 р. про відсутність у ВАТ Херсонські комбайни об`єктів космічної галузі;

- Головного управління Держпраці у Полтавській області, ГУ Держпраці у Харківській обл., ГУ Держпраці у Вінницькій обл., ГУ Держпраці у Кіровоградській обл., ГУ Держпраці у Донецькій обл., ГУ Держпраці у Івано-Франківській обл., ГУ Держпраці у Миколаївській обл., ГУ Держпраці у Дніпропетровській обл. про відсутність у власності ВАТ Херсонські комбайни технологічних транспортних засобів, які підлягають реєстрації в органах держпраці;

- Держслужби морського та річкового транспорту України за вих. № 3623/03/15-20 від 18.06.20 р. щодо відсутності зареєстрованого за товариством морського та річкового транспорту;

- Фонду державного майна України за вих. № 10-17-13614 від 10.07.2020 р. про відсутність державної частки в статутному фонді товариства;

- Державної митної служби України за вих. № 08-23/23-04-03/14/6831 від 24.06.2020 р. про те, що ВАТ Херсонські комбайни станом на 17.06.2020 р. відсутнє в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами;

- ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області за вих. № 10-14/2268-20 від

10.07.2020 р. про відсутність у боржника с/г та іншої техніки.

Крім того, ліквідатором повідомлено кредиторів, про наступне:

- згідно з інформаційною довідкою від 17.07.2020 р. № 216728336, у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутні відомості про реєстрацію речових прав ВАТ Херсонські комбайни на нерухоме майно.

Таким чином, все нерухоме майно, яке належало на праві власності ВАТ Херсонські комбайни , було реалізовано у процедурі банкрутства, а право користування земельними ділянками, що розташовані під будівлями та спорудами, відповідно до ст. 120 Земельного кодексу України, перейшло до набувачів об`єктів нерухомості;

- за інформацією з Державного реєстру юридичних осіб, ВАТ Херсонські комбайни не має відокремлених підрозділів;

- за інформацією, яка міститься на сайті Мінекономрозвитку в онлайн-версії державного реєстру щодо об`єктів права інтелектуальної власності, в офіційних бюлетенях Промислова власність та Авторське право і суміжні права інформація стосовно ВАТ Херсонські комбайни відсутня;

- як зазначалось, за інформацією РСЦ МВС України в Херсонській області, транспортні засоби за ВАТ Херсонські комбайни не зареєстровані.

Що стосується автомобілю Кіа Сlаruз, державний № НОМЕР_1 , за наявною інформацією, зазначений автомобіль перебував у користуванні боржника за договором фінансового лізингу, переданого ВАТ Лізингова компанія Украгромашінвест , і відповідно до положень Закону Про фінансовий лізинг , ВАТ Херсонські комбайни , як лізингоодержувачу, належало лише право володіння та користування зазначеним автомобілем;

- щодо наявності банківського рахунку, необхідно зазначити, що у 2019 році ліквідатором направлено до АТ Банк Кредит Дніпро заяву про закриття рахунку ВАТ Херсонські комбайни , що відкритий в цінних паперах, проте заява ліквідатора залишена банком без виконання.

Копії документів були надані кредиторам та представникам трудового колективу для ознайомлення під час засідання комітету кредиторів.

Враховуючи вищенаведене, станом на 22.07.2020 р. відповіді щодо майнового стану ВАТ Херсонські комбайни частково не надійшли.

Проте, отримані довідки щодо майнового стану ВАТ Херсонські комбайни підтверджують інформацію, що майнові та немайнові активи у товариства відсутні. За останній період додаткове майно до ліквідаційної маси банкрута не додавалось та не виявлено. Банківські рахунки товариства закриті, обігові кошти відсутні.

Щодо стану досудового розслідування кримінального провадження №12014230000000587, ліквідатором зазначено наступне.

22.05.2020 р. ліквідатором на підставі ст. 308 КПК України було подано від імені ВАТ Херсонські комбайни до Херсонської прокуратури скаргу щодо недотримання розумних строків слідчим під час досудового розслідування.

27.05.2020 р. скаргу ліквідатора було направлено за належністю до Прокуратури Херсонської області.

У зв`язку з відсутністю повідомлення щодо результатів розгляду Прокуратурою Херсонської області скарги ВАТ Херсонські комбайни , 13.07.2020 р. ліквідатором направлено до прокуратури заяви щодо повідомлення його про результати розгляду його скарги по суті.

На даний час відповідь ліквідатору не надано. II.Звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди

Відповідно до ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Заборгованість за основною грошовою винагородою арбітражного керуючого Глуховського О. Ю. за виконання ним повноважень ліквідатора ВАТ Херсонські комбайни за період з 01.06.2020 р. по 31.07.2020 р. складає 28 338,00 грн. (із розрахунку трьох мінімальних заробітних плат за місяць).

Рішенням комітету кредиторів ВАТ Херсонські комбайни від 22.07.2020 р. звіт ліквідатора про виконану ним роботу за травень-липень 2020 р. прийнято до відома та визнано його роботу задовільною, схвалено звіт про нарахування та виплату грошової винагороди.

Враховуючи викладене, арбітражний керуючий Глуховський О.Ю. просив долучити звіт ліквідатора ВАТ Херсонські комбайни з доданими до нього документами до матеріалів справи.

Окрім цього, разом зі звітом ліквідатора до суду було подано протокол засідання комітету кредиторів від 22.07.2020р., з якого вбачається, що на порядку денному даного засідання були наступні питання :

1. Звіт ліквідатора ВАТ Херсонські комбайни Глуховського О.Ю. про свою діяльність у процедурі ліквідації у справі № 12/129-б-07.

2. Звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди.

3. Вирішення питання щодо закінчення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство ВАТ Херсонські комбайни .

По першому питанню, щодо звіту ліквідатора, одноголосно прийнято рішення прийняти звіт ліквідатора ВАТ Херсонські комбайни арбітражного керуючого Глуховського О. Ю. про виконану ним роботу в процедурі ліквідації ВАТ Херсонські комбайни за травень - липень 2020 року до відома та визнати його роботу задовільною.

З другого питання порядку денного виступив ліквідатор Глуховський О.Ю. Рішенням комітету кредиторів ВАТ Херсонській комбайни від 26.05.2020 р. схвалено звіт арбітражного керуючого Глуховського О.Ю. за виконання ним повноважень ліквідатора за період з 01.08.2017 р. по 31.05.2020 р. у сумі 300 695,00 грн.

Наразі питання винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого врегульовано статтею 30 Кодексу з питань банкрутства.

Заборгованість за основною грошовою винагородою арбітражного керуючого за виконання ним повноважень ліквідатора за період з 01.06.2020 по 31.07.2020 складає 28338,00 грн. (із розрахунку трьох розмірів мінімальних заробітних плат).

По другому питанню виступив представник Головного Управління ДФС у Херсонській області, який запропонував схвалити звіт арбітражного керуючого Глуховського О. Ю. про нарахування та виплату грошової винагороди за виконання ним повноважень ліквідатора ВАТ Херсонські комбайни за період з 01.06.2020 р. по 31.07.2020 р. у розмірі 28338,00 грн.

По другому питанню, щодо схвалення звіту арбітражного керуючого, одноголосно прийнято рішення прийняти звіт ліквідатора ВАТ Херсонські комбайни арбітражного керуючого Глуховського О. Ю. за виконання ним повноважень ліквідатора за період з 01.08.2017 р. по 31.05.2020 р. у сумі 300 695,00 грн.

З третього питання виступив ліквідатор та зазначив, що станом на 22.07.2020 не вирішена по суті скарга на недотримання розумних строків у досудовому розслідуванні кримінального провадження, тому ОСОБА_2 вважає передчасним подання до суду ліквідаційного звіту.

По третьому питанню, щодо вирішення питання щодо закінчення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство ВАТ Херсонські комбайни , одноголосно прийнято рішення клопотати перед судом про відкладення розгляду справи з метою надання додаткового часу ліквідатору для підготовки подачі ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора.

Станом на липень 2020 року ліквідаційна маса, за повідоленням ліквідатора, у боржника відсутня.

Статтею 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" №2343-XII від 14 травня 1992 року (який діяв на дату відкриття провадження у справі ВАТ Херсонські комбайни ), зі змінами та доповненнями (далі - Закон №2343-XII), було передбачено, що арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) з моменту винесення ухвали (постанови) про призначення його арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) до моменту припинення здійснення ним повноважень прирівнюється до службової особи підприємства - боржника (стаття 4 Закону №2343-XII).

Частиною третьою статті 22 Закону №2343-XII встановлено, що розпорядник майна зобов`язаний скликати збори кредиторів та організовувати їх проведення. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №2343-XII розпорядник майна несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх повноважень відповідно до законодавства України.

Положення статті 98 Закону №2343-XII встановлюють права та обов`язки арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), які арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов`язаний дотримувати під час здійснення своєї діяльності.

Так, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов`язаний згідно частини другої цієї статті зокрема:

- неухильно дотримуватися вимог законодавства (пункт 1 цієї статті);

- подавати відомості, документи та інформацію щодо діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у порядку, встановленому законодавством (пункт 4 статті 98 Закону №2343-XII) тощо. (ст.12 Кодексу України з процедур банкрутства).

Арбітражні керуючі, які є суб`єктами незалежної професійної діяльності (частина перша статті 4 Закону №2343-XII) і їх повноваження прирівнюється до службової особи підприємства - боржника (частина друга вказаної статті), зобов`язані діяти виключно в межах тих повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, тобто відповідно до принципу законності та принципу верховенства права з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено) на арбітражного керуючого. (ст.10 Кодексу України з процедур банкрутства).

Згідно із положеннями частини третьої статті 26 Закону збори кредиторів у провадженні у справі про банкрутство скликаються арбітражним керуючим за його ініціативою, за ініціативою комітету кредиторів чи інших кредиторів, сума вимог яких становить не менше ніж третину всіх вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, або за ініціативою однієї третини кількості голосів кредиторів. Збори кредиторів на вимогу комітету кредиторів або окремих кредиторів скликаються арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) та проводяться протягом двох тижнів з дня надходження письмової вимоги про їх скликання.

Так, відповідно до частини п`ятої статті 26 Закону №2343-XII до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника в процедурі розпорядження майном; інші питання, передбачені цим Законом.

Згідно з частиною сьомою статті 26 Закону №2343-XII протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду.

Протокол - це інформаційно-аналітичний документ, в якому фіксується хід обговорення питань і рішення, ухвалені на засіданнях, зборах, нарадах тощо.

Таким чином, очевидним завершальним етапом скликання зборів кредиторів та організації їх проведення передбачає складання протоколу зборів кредиторів за результатами розгляду і прийняття рішень з питань порядку денного, віднесених до компетенції зборів кредиторів, обов`язок виконання якого покладається на розпорядника майна.

Відповідно до пункту 23 розділу IІ Правил організації діловодства та архіву арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), затвердженого наказом Міністерства юстиції України 15 березня 2013 року №447/5 (далі - Правила №447/5) обговорення питань на зборах, нарадах фіксується в протоколах, які оформлюються на підставі записів, зроблених під час засідань.

Текст протоколу складається з вступної та основної частин. У вступній частині протоколу зазначаються прізвище та ініціали (ініціал імені) голови або головуючого, секретаря, запрошених та присутніх осіб. Наприкінці вступної частини зазначається порядок денний - перелік розглянутих на засіданні питань, що розміщуються у порядку їх значущості, із зазначенням доповідача з кожного питання. Основна частина протоколу складається за схемою: СЛУХАЛИ - ВИСТУПИЛИ - ВИРІШИЛИ (УХВАЛИЛИ, ПОСТАНОВИЛИ). Протоколи підписуються головуючим на зборах (нарадах) і секретарем.

Відповідно до абзацу другого пункту 1.5 розділу I Правил №447/5 арбітражний керуючий при здійсненні своєї діяльності забезпечує організацію діловодства та архіву, зокрема складення, оформлення, реєстрацію і виконання документів щодо його діяльності, у тому числі і протоколів зборів кредиторів.

Положення глави 1 розділу II Правил №447/5 передбачають, що: документ повинен відповідати положенням актів державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та спрямовуватись на виконання покладених на арбітражного керуючого завдань і обов`язків (пункт 1.5); документ повинен містити обов`язкові для певного його виду реквізити, що розміщуються в установленому порядку, а саме: найменування арбітражного керуючого - автора документа, назву виду документа (крім листів), дату, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту, текст, підпис; під час підготовки та оформлення документів можуть застосовуватись не тільки обов`язкові, а також інші реквізити, якщо це відповідає призначенню документа або способу його опрацювання (пункт 1.7).

Положення пункту 3 розділу II Правил №447/5 встановлюють, що реквізити організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування визначаються ДСТУ 4163-2003.

Відповідно до пункту 1.2 Вимоги до оформлення документів цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташування реквізитів документів; вимоги бланків та оформлення документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів.

Положення пункту 5.21 Вимоги до оформлення документів передбачають, що текст документа містить інформацію, заради фіксування якої було створено документ.

Зважаючи на наведене, суд колегіальні рішення, прийняті кредиторами боржника під час процедури банкрутства, мають юридичне значення, позаяк відповідно до приписів Закону №2343-XII підлягають наданню господарському суду в справі про банкрутство.

Фіксування ходу та результатів зборів кредиторів в протоколі зборів є складовою завершальною частиною відповідних зборів кредиторів.

Керуючись положеннями Закону, які визначають юридичний статус і повноваження арбітражного керуючого щодо скликання зборів кредиторів та організації їх проведення (частина третя статті 22 Закону №2343-XII), а також положеннями пункту 23 розділу IІ Правил №447/5 та Вимогами до оформлювання документів (5.21), складення протоколів є логічним завершальним етапом фіксування прийняття за результатами обговорення на зборах кредиторів рішення, яке приймається шляхом голосування та відповідного оформлення результатів голосування.

Вказане узгоджується із позицією Верховного Суду у постанові від 19 березня 2020 року у справі № 817/910/17 (адміністративне провадження №К/9901/29818/18).

Як вбачається із копії протоколу засідання комітету кредиторів ВАТ Херсонські комбайни від 22.07.2020, доданого до звіту ліквідатора, на засіданні комітету кредиторів були присутні члени комітету кредиторів: ГУ ПФУ в Херсонській області, ГУ ДПС у Херсонській області, ФССУУВД у Херсонській області, вказано, що з правом дорадчого голосу - ліквідатор Глуховський О.Ю., а також присутній представник трудового колективу Ісаков В.С.

При цьому, суд зауважує та наголошує на тому, що протокол засідання комітету кредиторів складений з порушеннями Правил №447/5, а саме у вступній його частині відсутні прізвища та ініціали (ініціал імені) голови або головуючого, секретаря, запрошених та присутніх осіб, зокрема не вказано прізвищ та ініціалів представників кредиторів.

Також, при відображенні у протоколі порядку голосування по всім трьом питанням порядку денного, представника Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області взагалі не зазначено у процедурі голосування, при цьому кількість врахованих голосів за кожну з пропозицій зазначена у сукупності з голосами Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області. Даний протокол не підписаний секретарем.

Положення частини першої статті 105 Закону №2343-XII передбачають, що дисциплінарними проступками арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) є винне невиконання або неналежне виконання обов`язків арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).

Враховуючи вищевикладене, суд окрім іншого зазначає, що у звіті факти щодо розслідування кримінальних справ та поновлення справи № 42/116-6, як і не вирішена по суті скарга про недотримання розумних строків у досудовому розслідуванні кримінального провадження, на ліквідаційну процедуру ВАТ "Херсонські комбайни" жодним чином не впливають.

Інші кредитори підтримали думку ліквідатора Глуховського О.Ю., оскільки для актуалізації інформації щодо активів боржника та виконання рішень комітету кредиторів відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 24.07.2020р., ліквідатор заявив клопотання про відкладення розгляду справи. Дата наступного судового засідання узгоджена з присутніми представниками учасників справи.

Керуючись ст.60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 120, 121, 202, 216, 232- 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Розгляд справи відкласти. Призначити наступне судове засідання на 02 вересня 2020 року о 11:00 за адресою: м. Херсон, вул. Театральна, 18, зал судових засідань № 211

на 02 вересня 2020 року об 11:00 за адресою: м.Херсон, вул.Театральна, 18, зал судових засідань № 211

2. Викликати представників комітету кредиторів та ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Глуховського О.Ю. для обов`язкової участі у судовому засіданні.

3. Повідомити інших учасників по справі про призначення судового засідання на 02.09.2020р. об 11 год. 00 хв.

4. Ліквідатору Глуховському О.Ю. врахувати викладені в ухвалі порушення порядку складання протоколів засідання комітету кредиторів, привести їх у відповідність до Правил організації діловодства та архіву арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), затвердженого наказом Міністерства юстиції України 15 березня 2013 року № 447/5.

5. Копію ухвали надіслати усім учасникам справи.

Ухвала набрала законної чинності 24.07.2020р.

та не підлягає оскарженню (ст.ст.235,255 ГПК України)

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення24.07.2020
Оприлюднено31.07.2020
Номер документу90696295
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/129-б-07

Ухвала від 10.12.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 16.09.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 11.02.2022

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Соловйов К.В.

Ухвала від 07.02.2022

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Соловйов К.В.

Ухвала від 14.01.2022

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 14.01.2022

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 06.01.2022

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 07.12.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 01.12.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 19.10.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні