Постанова
від 31.07.2020 по справі 755/9630/20
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №:755/9630/20

Провадження №: 3/755/4894/20

"31" липня 2020 р.

м. Київ

суддя Дніпровського районного суду м. Києва Бірса О.В. розглянувши справу про адміністративне правопорушення щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт серії НОМЕР_1 виданий 03.04.1997 року Ленінградським РУГУ МВС України в м. Києві, проживаюча за адресою: АДРЕСА_1 , за ст. 44-3 Кодексу України про адміністративне правопорушення, установила:

ОСОБА_1 (далі - особа, що притягається до адміністративної відповідальності) будучи генеральним директором ТОВ Містер Трейд (ідентифікаційний код юридичної особи 41325205), що відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань, здійснює основний вид діяльності: 56.10 у т.ч. діяльність ресторанів, допустила роботу ресторану Містер Кет , за адресою: м. Київ, вул. Малишка, 2, 01.07.20 о 23:45 год., тобто після 22:00 год., чим порушила п. 3.1 протоколу № 47 засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 30.06.20 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У судове засідання, особа, що притягається до адміністративної відповідальності, будучи повідомленою про день, час та місце розгляду справи, згідно положень ст. ст. 268, 277-2 КУпАП, не з`явилася, про причини неявки не повідомила, однак ураховуючи прибуття її представника - адвоката Панкратової Л.М. (свідоцтво на право заняття адвокатською діяльність серії НОМЕР_2 , договір на надання правової допомоги від 09.03.20, ордер серії КС № 433513 від 27.07.20), Суд уважає за можливе здійснювати розгляд справи за даної явки учасників.

ОСОБА_2 у судовому засіданні указала, що складений протокол вважає таким, що не відповідає вимогам КУпАП, враховуючи відсутність доказів, які в контексті положень ст. 251 КУпАП, регламентують відомості, що можуть бути належними доказами в ході підтвердження тих чи інших обставин, з перудумов відображених нею від 27.07.20, у зв"язку з чим вина її клієнтки ґрунтується на припущеннях, що прямо суперечить ст. 62 Конституції України, а тому справа підлягає закриттю на підставі ст. 247 того ж Кодексу.

Зокрема, на її переконання у справі не є установленим факт здійснення за наведеною адресою діяльності ТОВ Містер Трейд .

Разом з тим, Суд дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення у відповідності до положень ст. 252 КУпАП, як-то: оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, у тому числі з урахуванням наявних у справі відомостей щодо часу, місця, способу настання обставин цього адміністративного правопорушення, та безпосередньо ролі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в їх настанні, керуючись законом і правосвідомістю, приходить до висновку, що аргументи ОСОБА_2 не є основоположними.

Так, з письмових пояснень самої особи, що притягається до адміністративної відповідальності від 01.07.20 слідує, що є генеральним директором ТОВ Містер Трейд у т.ч. компанії Містер Кет , за адресою: м. Київ, вул. Малишка, 2.

Також, у цих же поясненнях указано особою, що притягається до адміністративної відповідальності, що01.07.20 о 23:45 год. перебувала на робочу місці за адресою: м. Київ, вул. Малишка, 2, однак будь-яких заходів спрямованих на закриття указаного ресторану після 22:00 год. не вживала, так як не знала про дану заборону.

Факт роботи закладу після 22:00 год. слідує і з інших матеріалів справи в їх сукупності у т.ч. судом було установлено, що після прибуття уповноважених органів до ресторану Містер Кет , за адресою: м. Київ, вул. Малишка, 2, 01.07.020 після 22:00 год. ними у цьому закладі безпосередньо установлювалася інформація про керівництво, то саме ОСОБА_1 було ідентифіковано, як уповноважену особу, а саме остання представилась УП, як директор ТОВ Містер Трейд ресторану Містер Кет (див. рапорт ДОП Дніпровського УП В. Цапушел від 01.07.20), та надала їм виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань ТОВ Містер Трейд , витяг з реєстру платників податку на додану вартість ТОВ Містер Трейд , довідку про відкриття ТОВ Містер Трейд рахунку в банківській установі, копію свого паспорту серії НОМЕР_1 виданого 03.04.1997 року Ленінградським РУГУ МВС України в м. Києві.

Ці дані є дійсними та підтверджуються матеріалами самої справи, адже відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань ТОВ Містер Трейд (ідентифікаційний код юридичної особи 41325205) здійснює основний вид діяльності: 56.10 у т.ч. діяльність ресторанів.

Визначаючись у питання того, чи є дійсним у діях особи склад адміністративного правопорушення за ст. 44-3 КУпАП, який полягає у тому, що заклад громадського харчування продовжив свою роботу 01.07.20 після 22:00 год., Суд зауважує таке.

Законом України № 530-1Х від 17 березня 2020 року Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19 ) внесені зміни до КУпАП, який доповнено ст. 44-3 - Порушення правил щодо карантину людей.

Закон № 530-1Х опубліковано в Голосі України 17.03.20 випуск № 51. тобто останній є чинним з 17.03.20.

Відповідно до ст. 44-3 КУпАП, передбачено відповідальність за порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.

Тим самим, указана стаття КУпАП є бланкетною, тобто відсилає до правових норм інших галузей права.

В Рішенні Конституційного Суду України від 19.04.2000 у справі № 6-рп/2000 визначено: основна особливість бланкетної диспозиції полягає в тому, що така норма має загальний і конкретизований зміст. Конкретизований зміст бланкетної диспозиції передбачає певну деталізацію відповідних положень інших нормативно-правових актів, що наповнює правову норму більш конкретним змістом.

Відповідно сама по собі указана стаття наведеного Кодексу не передбачає конкретних порушень правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і їх норм, як ознак адміністративного порушення, що впливають на його кваліфікацію, так її диспозиція є бланкетною - для встановлення ознак об`єктивної сторони складу діяння, передбаченого цієї статтею належить звертатися до аналізу нормативно-правових актів, у яких сформульовано правила карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і їх норми.

У цій ситуації, діючі акти щодо правил карантину, у т.ч. п. 3 протоколу № 47 засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 30.06.20 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) станом на 01.07.20 указували, що відповідно до пункту 4 постановивід 20 травня 2020 р. № 392 Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 посилено протиепідемічні заходи у місті Києві із 01 липня 2020, а саме: 3.1 обмежено час роботи закладів громадського харчування та закладів розважальної діяльності (у т.ч. кінотеатрів) до 22 год. 00 хв.

Сам карантин установлений на території України з березня 2020 року діяв станом на 01 липня цього ж року.

Тим самим, є дійсним факт порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, зокрема, цій ситуації, не дотримання норм п. 3.1 протоколу № 47 засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 30.06.20 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тобто положень рішення ОМС, що утворює собою склад адміністративного правопорушення за ст. 44-3 КУпАП.

При накладені адміністративного стягнення, на особу, що притягається до адміністративної відповідальності, Суд враховує обставини визначені ст. 33 КУпАП, та не убачає, в розумінні ст. ст. 34, 35 КУпАП, обставин, які пом`якшують чи обтяжують відповідальність останнього, і вважає за необхідне накласти адміністративне стягнення у межах санкції статті 44-3 КУпАП, яке за своїм видом і розміром буде справедливим, відповідатиме характеру вчиненого правопорушення, особі порушника та ступеню його вини, необхідним і достатнім для його виховання та запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так й іншими особами.

Судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення підлягає стягнення відповідно до положень ст. 40-1 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 33-35, 40-1, 44-3, 251, 252, 283-285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя постановила :

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 44-3 КУпАП, та накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі двох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що на день розгляду справи становить 34 000 (тридцять чотири тисячі) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 420 гривень 40 копійок.

Відповідно до ст. 307 КУпАП, штраф має бути сплачений не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

На підставі ст. 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у вищезазначений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.

Постанова може бути оскаржена в порядку та строки визначені КодексомУкраїни про адміністративне правопорушення, з урахуванням норм статтею 287-294 даного Кодексу, і набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Строк пред`явлення до виконання три місяці.

Відсутність у постанові в справі про адміністративні правопорушення, як виконавчому документі, у розумінні Закону України "Про виконавче провадження", відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків та його паспортні дані, згідно постанови Верховного Суду від 22 серпня 2018 року у справі № 471/283/17-ц (провадження № 61-331св18), у розрізі ст. 18 указаного Закону, не є підставою для повернення державним виконавцем виконавчих документів без прийняття до виконання (відмови у відкритті виконавчого провадження).

С у д д я Оксана БІРСА

Дата ухвалення рішення31.07.2020
Оприлюднено04.08.2020
Номер документу90741294
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —755/9630/20

Постанова від 09.11.2020

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Гриненко Олександр Іванович

Постанова від 31.07.2020

Адмінправопорушення

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні