Рішення
від 05.08.2020 по справі 440/3392/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 серпня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/3392/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Довгопол М.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

І. ІСТОРІЯ СПРАВИ

1. Стислий зміст позовних вимог

30 червня 2020 року ОСОБА_1 (далі-позивач, ОСОБА_1 ) звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (далі-відповідач, ГУ ПФУ в Полтавській області) про визнання протиправною бездіяльності ГУ ПФУ в Полтавській області щодо не зарахування до страхового стажу ОСОБА_1 періоду роботи членом державної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 по 03.03.2010; зобов`язання ГУ ПФУ в Полтавській області зарахувати ОСОБА_1 до її страхового (трудового) стажу період роботи з 22.12.2009 року по 03.03.2010 членом державної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ГУ ПФУ в Полтавській області при призначенні пенсії по інвалідності ОСОБА_1 не враховано до страхового стажу період роботи членом державної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 по 03.03.2010. Вважає, що період роботи членом державної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 по 03.03.2010 підтверджено довідкою архівного відділу Глобинської районної державної адміністрації №04-02/299 від 14.05.2020 та витягом з постанови (протокольне рішення) окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 №4/2 від 21.12.2019 та додатком до нього про членів комісії. На думку позивача, наявність заборгованості перед Пенсійним фондом України зі сплати страхових внесків за спірний період не може бути підставою для відмови у зарахуванні до страхового стажу періоду роботи, за який підприємством-страхувальником не сплачено страхові внески, оскільки відповідальність за їх несплату несе страхувальник, у якого працювала застрахована особа, а не застрахована особа.

2. Стислий зміст заперечень відповідача

16.07.2020 до суду надійшов відзив на позовну заяву /а.с.25-28/, у якому представник відповідача заперечував проти позовних вимог та просив відмовити у їх задоволенні у повному обсязі. На думку відповідача, сплата страхових внесків, згідно з чинним законодавством, є обов`язковою умовою для зарахування періоду роботи до страхового стажу працівника, а тому з огляду на те, що окружна виборча комісія територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 не перераховувала до Пенсійного фонду України страхові внески за ОСОБА_1 та не подавала звіти, підстави для зарахування до страхового стажу позивача періоду роботи членом державної виборчої комісії №89 окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 по 03.03.2010 відсутні.

3. Процесуальні дії по справі

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 06.07.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) /а.с.20-21/.

20.07.2020 до суду від позивача надійшло клопотання про витребування від трудового архіву Глобинського району Полтавської області витягу з архівної документації про розмір заробітної плати ОСОБА_1 під час роботи членом державної виборчої комісії №89 на виборах Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 року по 03.03.2010 рік /а.с.90/.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 22.07.2020 витребувано від трудового архіву Глобинського району Полтавської області документи (витяги з них) на підтвердження факту нарахування та виплати заробітної плати ОСОБА_1 за роботу членом державної виборчої комісії №89 на виборах Президента України з 17.01.2010 з 22.12.2009 року по 03.03.2010 рік /а.с.93-94/.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України.

ІІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини справи та відповідні правовідносини.

Згідно з постановою (протокольне рішення) від 21.12.2009 №4/2 (інше) Окружною виборчою комісією територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17 січня 2010 утворено дільничні виборчі комісії в Глобинському територіальному виборчому окрузі №151 згідно додатків 1-4 /а.с.16/. Додатком до постанови підтверджено, що ОСОБА_1 призначена членом Дільничної виборчої комісії №89 /а.с.16, зворотній бік/.

Відповідно до записів у трудовій книжці НОМЕР_1 від 30.07.1978 ОСОБА_1 працювала з 22.12.2009 по 27.01.2010 членом Дільничної виборчої комісії №89 на вибори Президента України 17 січня 2010 року та з 01.02.2010 по 03.03.2010 членом Дільничної виборчої комісії №89 на повторне голосування з виборів Президента України 2010 року /а.с.6, 47/.

За змістом архівної довідки трудового архіву Глобинського району від 28.07.2020 №01-11/415 ОСОБА_1 дійсно була членом ДВК №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України у 2010 році і отримала заробітну плату за період роботи січень, лютий 2010 року. Інші відомості відсутні. Також у вказаній довідці зазначено, що ОСОБА_1 отримала заробітну плату за січень 2010 року у розмірі 916,17 грн, а за лютий 2010 року у розмірі 998,54 (з них утримано 176,09 грн). Архівна довідка видана на підставі Ф №79, опису 1-ОС, книг обліку розрахунків по оплаті праці за 2009, 2010 рік, затверджених списків дільничних виборчих комісій станом на 15 січня та 01 лютого 2010 року /а.с.96/.

16.07.2013 ОСОБА_1 звернулася до Управління Пенсійного фонду України в Комсомольському районі із заявою про призначення/перерахунок пенсії /а.с.34/.

З 11.06.2013 ОСОБА_1 призначено пенсію по інвалідності відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 №1058-IV, що підтверджується протоколом №715 від 24.07.2013 /а.с.30/ та пенсійним посвідченням серія НОМЕР_3 від 13.08.2013 /а.с.17/.

При цьому, пенсійним органом під час призначення пенсії по інвалідності не зараховано до страхового стажу позивача період її роботи членом дільничної виборчої комісії №89 окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 по 03.03.2010, про що свідчить розрахунок страхового стажу ОСОБА_1 /а.с.31/.

Листом №55-64/І-03/8-1600/20 від 30.01.2020 за результатами розгляду звернення ОСОБА_1 повідомлено ОСОБА_1 ГУ ПФУ в Полтавській області повідомлено, що на підставі матеріалів пенсійної справи, зокрема трудової книжки та інформації, наявної в індивідуальних відомостях про застраховану особу, страховий стаж враховано в повному обсязі. Загальний стаж роботи при розрахунку пенсії по інвалідності становить 29 років 11 місяців 22 дні. Щодо врахування до стажу періоду роботи в територіальній виборчій комісії повідомлено, що пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування відповідальність за подачу звітності до системи персоніфікованого обліку щодо виплат застрахованої особи покладено на страхувальника (роботодавця), а, відтак, врахувати при розрахунку розміру пенсії ОСОБА_1 вищевказаний стаж можливо за умови подачі територіальною виборчою комісією відповідної звітності за період роботи ОСОБА_1 /а.с.7-8/.

Позивач, вважаючи, що ГУ ПФУ в Полтавській області протиправно не зараховано до її страхового стажу період роботи членом дільничної виборчої комісії №89 окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 по 03.03.2010, звернулася до суду з цим позовом.

ІІІ. ДЖЕРЕЛА ПРАВА

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із статтею 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел визначаються Законом України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 9 липня 2003 року №1058-IV (далі - Закон №1058-IV).

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 8 Закону №1058-IV право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи мають громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку чи визнані особами з інвалідністю в установленому законодавством порядку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж, а в разі смерті цих осіб - члени їхніх сімей, зазначені у статті 36 цього Закону, та інші особи, передбачені цим Законом.

За змістом статті 1 Закону №1058-IV:

застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування;

страхові внески - кошти відрахувань на соціальне страхування, збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, сплачені (які підлягають сплаті) згідно із законодавством, що діяло раніше; надходження від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, що спрямовуються на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування;

страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.

Згідно з абзацом першим частини першої статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Пунктом 1 частини 1 статті 11 Закону №1058-IV передбачено, що загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню підлягають громадяни України, іноземці (якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України) та особи без громадянства, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях, створених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах цих підприємств та організацій, у громадських об`єднаннях, у фізичних осіб - підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, та в інших фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або працюють на інших умовах, передбачених законодавством, або виконують роботи (надають послуги) на зазначених підприємствах, в установах, організаціях чи у фізичних осіб за договорами цивільно-правового характеру.

Частинами першою та другою статті 20 Закону №1058-IV визначено, що страхові внески обчислюються виключно в грошовій формі, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі.

Обчислення страхових внесків із сум, виражених в іноземній валюті, здійснюється шляхом перерахування зазначених сум у національну валюту України за курсом валют, установленим Національним банком України на день обчислення страхових внесків.

Обчислення страхових внесків застрахованих осіб, зазначених у пунктах 1, 2, 5 - 7, 9, 10, 12, 15, 17 і 18 статті 11 цього Закону, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Відповідно до частини шостої цієї статті страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду. Перерахування страхових внесків здійснюється страхувальниками одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплати доходу) , у тому числі в безготівковій чи натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг).

А в силу положень частини десятої згаданої статті, якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Положеннями частини дванадцятої статті 20 Закону №1058-IV визначено, що страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

Також суд бере до уваги, що частиною 1 статті 40 Закону України "Про вибори Президента України від 5 березня 1999 року N 474-XIV (чинного на час спірних правовідносин) було передбачено, що робота члена виборчої комісії, який виконує свої повноваження у виборчій комісії на платній основі, оплачується у розмірі та в порядку, встановлених Кабінетом Міністрів України за поданням Центральної виборчої комісії за рахунок коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів.

У свою чергу пунктом 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2004 р. № 966 "Про умови оплати праці членів виборчих комісій" визначалося, що нарахування і виплата заробітної плати та одноразової грошової винагороди здійснюються: членам окружних, територіальних і дільничних виборчих комісій по виборах Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів - у порядку, встановленому Центральною виборчою комісією.

Постановою Центральної виборчої комісії № 409 від 2 грудня 2009 року (втратила чинність на підставі Постанови Центральної виборчої комісії N 226 від 08.04.2014) затверджено Порядок оплати праці членів виборчих комісій з виборів Президента України (надалі - Порядок № 409) , пункт 3 якого містив положення, що виконання обов`язків члена виборчої комісії з оплатою праці в комісії пенсіонером, студентом, особою, яка тимчасово не працює, особою, визнаною в установленому законом порядку безробітною, та підприємцем прирівнюється до роботи за основним місцем роботи .

Згідно із пунктом 10 Порядку № 409 нарахування заробітної плати члену виборчої комісії, який виконує свої повноваження з оплатою праці в комісії, здійснюється окружною виборчою комісією пропорційно до відпрацьованого часу на підставі табеля обліку робочого часу, який ведеться секретарем відповідної виборчої комісії або за дорученням голови комісії - іншим членом виборчої комісії.

Відповідно до пункту 14 Порядку № 409 членам виборчих комісій, які є підприємцями, пенсіонерами, студентами, особами, які тимчасово не працюють, та особами, визнаними в установленому законом порядку безробітними, про виконання ними своїх повноважень з оплатою праці в комісії окружною виборчою комісією вноситься відповідний запис у трудову книжку, який засвідчується печаткою цієї комісії.

ІV. ВИСНОВКИ СУДУ

Беручи до уваги викладені норми права, суд зважає на те, що згідно із записами у трудовій книжці ОСОБА_1 працювала членом дільничної виборчої комісії №89 окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 22.12.2009 по 27.01.2010 та з 01.02.2010 по 03.03.2010, при цьому архівною довідкою трудового архіву Глобинського району від 28.07.2020 №01-11/415 підтверджено факт нарахування та виплати заробітної плати ОСОБА_1 за роботу членом ДВК лише за січень 2010 року та лютий 2010 року, відомості про оплату праці ОСОБА_1 за грудень 2009 року та березень 2010 року відсутні, тому суд приходить до висновку, що виконання ОСОБА_1 обов`язків члена дільничної виборчої комісії № 89 може бути прирівняне до роботи за основним місцем роботи за період з 01.01.2010 по 27.01.2010 та з 01.02.2010 по 28.02.2010. Відповідно у наведений період часу ОСОБА_1 належала до осіб, які підлягали загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із пунктом 1 частини 1 статті 11 Закону №1058-IV.

Водночас страхувальником під час виплати заробітної плати ОСОБА_1 не нараховано та не сплачено страхові внески, передбачені чинним законодавством, не подано звітність, у зв`язку з чим виник спір щодо наявності правових підстав для зарахування періоду роботи ОСОБА_1 членом ДВК до страхового стажу.

Суд зауважує, що в силу положень частини десятої статті 20 Закону №1058-IV якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом. Таким чином відповідальність за несплату страхових внесків законодавцем покладено на страхувальника, відтак особа, яка підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, не може бути позбавлена права на належний розмір пенсії внаслідок дій (бездіяльності) страхувальника.

Суд при застосуванні норм права до спірних правовідносин враховує висновки Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, викладені у постанові від 04.09.18 у справі №482/434/17, за змістом яких страхові внески є складовою умовою існування солідарної системи і підлягають обов`язковій сплаті, перерахунок пенсії провадиться з урахуванням часу, коли особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, та за який підприємством, де працює людина, (страхувальником) сплачені щомісячні страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

За змістом вищезазначених норм Закону №1058-IV, обов`язок зі сплати страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків законом покладено на страхувальника.

Отже, відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку даних про сплату страхових внесків та подану звітність для нарахування пенсії не є підставою для позбавлення позивача права на перерахунок пенсії.

Таким чином, позивач не повинен відповідати за неналежне виконання підприємством-страхувальником свого обов`язку щодо належної сплати страхових внесків, а наявність заборгованості підприємства по страховим внескам не може бути підставою для не зарахування до страхового стажу при перерахунку пенсії позивача періодів його роботи .

Згідно з частиною п`ятою статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, виходячи із системного аналізу норм законодавства, враховуючи висновки щодо застосування норм права, викладені в постанові Верховного Суду, суд констатує, що не подання страхувальником звітності та несплата страхованих внесків до Пенсійного фонду України, як і відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України даних про сплату страхових внесків та подану звітність, не має наслідком позбавлення позивача права на зарахування періодів її роботи членом державної виборчої комісії №89 окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 до страхового стажу для перерахунку пенсії.

Водночас, з огляду на те, що судом встановлено, що позивач отримувала заробітну плату за роботу членом дільничної виборчої комісії №89 окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 лише за січень-лютий 2010 року, докази на підтвердження нарахування та виплати заробітної плати за грудень 2009 року та за березень 2010 року суду не надано, до страхового стажу позивача може бути зарахований період з 01.01.2010 по 27.01.2010 та з 01.02.2010 по 28.02.2010.

За таких обставин суд вважає за необхідне визнати протиправною бездіяльність ГУ ПФУ в Полтавській області щодо не зарахування до страхового стажу ОСОБА_1 періоду роботи членом дільничної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 01.01.2010 по 27.01.2010 та з 01.02.2010 по 28.02.2010.

Належним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання ГУ ПФУ в Полтавській області зарахувати ОСОБА_1 до її страхового стажу період роботи з 01.01.2010 по 27.01.2010 та з 01.02.2010 по 28.02.2010 членом дільничної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 року. У відповідній частині позов підлягає задоволенню. Позовні вимоги в частині визнання протиправною бездіяльності ГУ ПФУ у Полтавській області щодо незарахування страхового стажу ОСОБА_1 за період з 22.12.2009 по 31.12.2009 та з 01.03.2010 по 03.03.2010 та зобов`язання зарахувати до страхового стажу період роботи з 22.12.2009 по 31.12.2009 не підтверджені належними та достатніми доказами, відтак задоволенню не підлягають.

Отже, позов підлягає частковому задоволенню.

V. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

Відповідно до статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на те, що позивач звільнений від сплати судового збору, доказів понесення судових витрат суду не надано, тому підстави для розподілу судових витрат відсутні.

На підставі викладеного та керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_2 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності,66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 13967927) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо не зарахування до страхового стажу ОСОБА_1 періоду роботи членом дільничної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 з 01.01.2010 по 27.01.2010 та з 01.02.2010 по 28.02.2010.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності,66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 13967927) зарахувати ОСОБА_1 до страхового стажу період роботи з 01.01.2010 по 27.01.2010 та з 01.02.2010 по 28.02.2010 членом дільничної виборчої комісії №89 Окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №151 з виборів Президента України 17.01.2010 року.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

.

Головуючий суддя М.В. Довгопол

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.08.2020
Оприлюднено06.08.2020
Номер документу90802191
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/3392/20

Ухвала від 12.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 18.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 18.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Рішення від 05.08.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

Ухвала від 22.07.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

Ухвала від 06.07.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні