№ 2-15/07 p.
ЗАОЧНЕ РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
19 лютого 2007 року м.
Новомиргород
Новомиргородський
районний суд Кіровоградської області
у
складі:
головуючого -
судді ЩЕНЮЧЕНКА С.В.,
при секретареві ХИМЕНКО І.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом ВАТ
"Укртелеком" в особі Маловисківського центру
електрозв'язку № 5
Кіровоградської
філії ВАТ "Укртелеком" до ОСОБА_1,
про стягнення
заборгованості,
встановив:
У грудні 2006 р. у Новомиргородський
районний суд надійшла позовна заява ВАТ "Укртелеком" в особі
Маловисківського центру електрозв'язку №
5 Кіровоградської філії ВАТ "Укртелеком" до ОСОБА_1, про стягнення
заборгованості.
Заявник вказав,
що відповідно до договору за НОМЕР_1
від 21.03.2006 p.,
укладеному між відповідачем та цехом електрозв'язку № 5 м. Новомиргорода
Маловисківського Центру електрозв'язку №
5 Кіровоградської дирекції ВАТ "Укртелеком", останній надавав
послуги електрозв'язку з березня по листопад 2006 р.
За період із 21 червня по ЗО
листопада 2006 р. відбулися
телефонні переговори, загальна вартість яких становить 457,54 грн., та
нарахована пеня за несвоєчасний розрахунок в сумі 15,05 грн., а всього
розмір боргу становить 472,59
грн.
Згідно ст. 33 Закону України
"Про телекомунікації" та п. 108
Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, абонент зобов'язаний
своєчасно вносити плату за користування телефоном, міжміські та міжнародні
телефонні розмови та інші послуги, надані в кредит по телефону.
На порушення
згаданих правил відповідач вартість зазначених переговорів у встановлений
угодою термін не оплатив.
Посилаючись на ст. 33
Закону України "Про телекомунікації", п. 108 Правил надання
та отримання телекомунікаційних послуг, ст. ст. З, 27, 57, 122 ЦПК України, ст. ст. 1-2, 11, 16, 202, 509, 526, 530,
549, 611, 629 ЦК України, просить стягнути борг з відповідача, а також
судові витрати.
Оповіщені у
встановленому порядку про час і місце розгляду справи представник позивача 19.02.2007 p., а
відповідач ОСОБА_1, чотири рази у судове засідання не з'явилися, про причини
неявки суд не повідомили, відповідач письмових заперечень проти позову не
надіслав.
2
Як вбачається із
письмової заяви представника позивача Н., від 02.02.2 007 p., вона просить суд
розглянути справу в її відсутність, позов підтримує повністю.
Суд вважає
можливим розглянути справу у відсутність вище зазначених осіб, оскільки у
справі мається достатньо матеріалів про права та взаємовідносини сторін. Тому 19.02.2007 р. суд
постановив ухвалу про заочний розгляд справи (ч. 4 ст. 169,
ст. ст. 224-225 ЦПК
України).
Безпосередньо
дослідивши докази в справі: оглянувши письмові докази та інші матеріали справи,
суд вважає за необхідне задовольнити позов із таких міркувань.
У судовому засіданні
безспірно з'ясовано, що
відповідач, користуючись телефонним зв'язком на підставі угоди за НОМЕР_1 від 21.03.2006 р. в кредит протягом періоду із 21 червня по ЗО
листопада 2006 р., в подальшому
не сплатив борг на загальну суму 457,54
грн.
Разом із
нарахованою пенею за несвоєчасний розрахунок в сумі 15,05 грн. розмір
боргу становить 472,59 грн.
Вказані
обставини підтверджуються: договором про надання послуг телефонного зв'язку за НОМЕР_1 від 21.03.2006 p., витягами
про кількість, тривалість та вартість телефонних переговорів абонента, довідкою
позивача, що протягом спірного періоду телефон не відключався, самовільних
підключень не зареєстровано.
Відповідно з
вимогами ст. 33 Закону
України "Про телекомунікації", ст. ст. 1-2,
11, 16, 202, 509, 526, 530, 549, 611, 629 ЦК України вказане
порушення тягне цивільну відповідальність.
Як витікає зі
ст. 33 Закону
України "Про телекомунікації", на споживачів телекомунікаційних
послуг покладені такі обов'язки:
1. Споживачі телекомунікаційних послуг зобов'язані
дотримуватися Правил надання та отримання телекомунікаційних
послуг, що затверджує Кабінет Міністрів України, зокрема:
1)
використовувати кінцеве обладнання, що має документ про
підтвердження відповідності;
2)
не допускати використання кінцевого обладнання споживача
для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної
безпеки, оборони та охорони правопорядку;
3)
не допускати дій, що можуть створювати загрозу для
безпеки експлуатації мереж телекомунікацій, підтримки
цілісності та взаємодії
мереж телекомунікацій, захисту інформаційної безпеки мереж телекомунікацій, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів,
ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим споживачам;
4)
не допускати використання на комерційній основі кінцевого
обладнання та абонентських ліній для надання телекомунікаційних послуг третім
особам;
5)
виконувати умови договору про надання телекомунікаційних
послуг у разі його укладення, у тому числі своєчасно оплачувати отримані ними
телекомунікаційні послуги;
6)
виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства.
2. У разі використання абонентами лічильників обліку
тривалості телекомунікаційних послуг, що встановлюються на
кінцевому
обладнанні для перевірки правильності нарахування плати
3
за отримані послуги, абоненти зобов'язані:
1) використовувати лічильники, що мають документ про
підтвердження відповідності згідно із законодавством України;
2) періодично
здійснювати метрологічну повірку лічильників як
засобів вимірювальної техніки
в порядку, визначеному
законодавством
України.
3. Споживачі
телекомунікаційних послуг зобов'язані виконувати інші обов'язки
відповідно до цього
Закону та законодавства України.
На підставі п. 108 Правил надання
та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 09.08.2005
р. № 720, абонентна
плата за користування телефоном, почасова оплата місцевих телефонних розмов,
плата за міжміські та міжнародні телефонні розмови, надіслані в кредит
телеграми та за інші послуги, надані по телефону, вноситься абонентом у
десятиденний строк після отримання рахунка, але не пізніше 20 числа місяця, що
настає після розрахункового періоду. Розрахунковим періодом вважається, як
правило, календарний місяць, у межах якого надавалися послуги.
У разі
неотримання рахунка до 10
числа місяця, що настає після розрахункового періоду, або здійснення
розрахунків без застосування квитанцій (без надсилання рахунків) абонент
повинен звернутися до служби розрахунків оператора для отримання інформації про
належну до сплати суму.
Як вбачається зі
змісту вище згаданого договору про надання послуг електрозв'язку від 21.03.2006 р. за НОМЕР_1, споживач
зобов'язаний своєчасно оплачувати надані послуги протягом 10 діб з дня
одержання рахунку, але не пізніше 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим
(пп. 4.3, 4.5).
На підставі ст.
З Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито", ст. ст. 79-81, 88 ЦПК України суд
вважає необхідним стягнути витрати в справі, пов'язані зі сплатою позивачем
судового збору у сумі 51
грн. та витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи, із
відповідача ОСОБА_1.
Керуючись ст. 33 Закону України
"Про телекомунікації", п. 108
Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, пп. 4.3, 4.5 договору про
надання послуг електрозв'язку від 21.03.2006
р. за НОМЕР_1, ст. ст. 1-2, 11, 16, 202, 509, 526, 530, 549,
611,# 629 ЦК України,
ст. ст. З, 8, 10,
208-215, 223, 292, 294, 29б" ЦПК України, суд
вирішив:
Позов ВАТ
"Укртелеком" в особі Маловисківського центру електрозв'язку № 5 Кіровоградської
філії ВАТ "Укртелеком" до ОСОБА_1, про стягнення заборгованості
задовольнити.
Стягнути із
ОСОБА_1, на користь ВАТ "Укртелеком" в особі Маловисківського центру
електрозв'язку № 5 Кіровоградської
філії ВАТ "Укртелеком" 457,54
грн. боргу, 15,05 грн.
пені, 81 грн.
судових витрат, а всього стягнути 553
(п'ятсот п'ятдесят три) гривні 59
коп.
Роз'яснити
сторонам, що заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за
письмовою заявою відповідача, а позивач
4
має право оскаржити
таке рішення в
загальному порядку, встановленому
ЦПК України.
Заяву про
перегляд заочного рішення може бути подано протягом десяти днів з дня отримання
його копії.
Форма і зміст
заяви про перегляд заочного рішення повинні відповідати вимогам ст. 229 ЦПК України.
Рішення суду
набирає законної сили в загальному порядку після закінчення строку подання
заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було
подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга
не була подана у строк, встановлений статтею 294 ЦПК України, рішення суду набирає законної сили після
закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його
не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Заяву про
апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції може бути подано протягом
десяти днів з дня проголошення рішення. Апеляційна скарга на рішення суду
подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження
або в порядку ч. 4 ст. 295 ЦПК України.
Заява про апеляційне оскарження та
апеляційна скарга подаються апеляційному суду Кіровоградської області через
Новомиргородськии районний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається
особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя підпис
Суддя
Щенюченко С.В.
4
Суд | Новомиргородський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 19.02.2007 |
Оприлюднено | 04.09.2007 |
Номер документу | 908274 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Новомиргородський районний суд Кіровоградської області
ЩЕНЮЧЕНКО С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні