Справа № 420/4837/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 серпня 2020 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді ТанцюриК.О., розглянувши у порядку письмового провадження у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №1565177/43049348 від 14.05.2020р. про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 17.02.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 17.02.2020р., подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» 13.03.2020р., з моменту її надходження до Єдиного реєстру податкових накладних.
Ухвалою суду від 15.06.2020р. відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що відповідно до договору підряду №10-02-20 від 10 лютого 2020 року, укладеного між ТОВ АРХПРОДИЗАЙН та ТОВ Зернова столиця Індиніринг , предметом договору є виконання підрядником за завданням замовника на власний ризик робіт Виготовлення та монтаж корзин для кондиціонерів у кількості 113 штук. За першою подією, перерахуванням передоплати ТОВ АРХПРОДИЗАЙН склало на ім`я ТОВ Зренова столиця - інжиніринг податкову накладну від 17.02.2020 р. №5 на загальну суму 83325,00 грн. з яких 13 887,50 грн. сума податку на додану вартість та 13.03. 2020р. податкову накладну №5 від 17.02.2020р. було надіслано ТОВ АРХПРОДИЗАЙН засобами електронного документообігу до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН). Позивач вказав, що реєстрацію вказаної податкової накладної було зупинено, у зв`язку з чим позивачем було надано до контролюючого органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких було зупинено щодо податкової накладної №5 від 17.02.2020р. разом із первинними документами. Однак, як зазначив позивач, рішенням комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №1565177/43049348 від 14.05.2020р. відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 17.02.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач, зазначив, що не погоджується із прийняттям вказаного рішення, посилаючись на те, що зупиняючи реєстрацію спірної податкової накладної відповідач запропонував платнику податків надати пояснення та копії документів, не зазначивши, які саме документи, що визначені п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ №1165 від 11.12.2019 року та п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіна від 12.12.2019 № 520, або інші документи, визначені цими нормативними документами, необхідно надати. Так, як зазначив позивач, товариство надало документи та пояснення, які, є достатніми для підтвердження здійснення ним господарської операції, а відтак - були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Поряд з цим, позивач посилаючись на Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 зазначив, що рішення комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, не містить конкретної інформації, щодо причин та підстав для прийняття таких рішень, а лише містить загальну фразу про те, що причиною його прийняття є ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків- фактури інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити). Проте відповідач в рішеннях не зазначив (не підкреслив), яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. У зв`язку з вищевикладеним, позивач просить суд задовольнити позовні вимоги позивача у повному обсязі.
24.06.2020р. до суду від представників відповідачів надійшов відзив на позовну заяву у якому відповідачі зазначили, що не погоджуються з доводами позивача та просять суд відмовити у їх задоволенні у повному обсязі. Відповідачі зазначили, що в оскаржуваному рішені Комісії було зазначено які документи не було надано підприємством ТОВ АРХПРОДИЗАЙН разом із повідомленням, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/'послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. При цьому, як зазначили відповідачі, разом із повідомленням позивачем не було подано акта приймання-передачі матеріалів для виконання робіт з виготовлення та монтажа корзин для кондиціонерів, згідно договору 10-02-20 від 10.02.2020р.
30.06.2020р. до суду від позивача надійшла відповідь на відзив у якій позивач вказав, що не погоджується із відзивом відповідачів, посилаючись на те, що позивачем було надано Комісії належним чином оформлені первинні документи, які фіксують факт придбання матеріалів, необхідних для виготовлення корзин для кондиціонерів - видаткові накладні № 210020 та № 219852. Разом з тим, як зазначив позивач, товариство отримало від постачальника належним чином оформлений первинний документ на придбання товарів, необхідних для виготовлення корзин для кондиціонерів, та подав ці первинні документи Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податково накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, які відповідачени не досліджені. Крім того, як зазначив позивач, товариство підтвердило оплату цих товарів банківською випискою, тому у контролюючого органу не було підстав сумніватись у даній господарській операції.
Дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.
10.02.2020р. між Товариством з обмеженою відповідальністю ЗЕРНОВА СТОЛИЦЯ-ІНЖИНИРІНГ та Товариством з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» укладено договір підряду №10-02-20, відповідно до п.п.1.1 в порядку та на умовах, визначених цим договором, підрядник на власний ризик і за завданням замовника, зобов`язується виконати роботи з Виготовлення та монтаж корзин для кондиціонерів у кількості 113 шт. на об`єкті замовника, а замовник зобов`язується прийняти та сплатити за виконані належним чином роботи в обумовлених об`ємах та за обумовленою ціною.
Відповідно до п. 5.3 договору від 10.02.2020р. ціна робіт складає 171 195,00грн. Оплата за роботи здійснюється наступним чином: -50% вартості робіт - в формі передплати, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок підрядника, впродовж 3-х (трьох) банківських днів з моменту виставлення підрядником відповідного рахунку; -70% вартості робіт - впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати початку виконання робіт и виставлення підрядником відповідного рахунку;- 30% вартості робіт - в формі оплати, шляхом перерахування грошових коштів на поточний гахунок підрядника, впродовж 3-ох (трьох) календарних днів з моменту приймання виконання робіт.
За першою подією, а саме перерахуванням передплати Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» склало податкову накладну від 17.02.2020р. №5 на загальну суму 833325,00грн. (в тому числі податок на додану вартість у розмірі 13 887,50 грн. ) та 13.03.2020р. направлено на реєстрацію до Єдиного державного реєстру.
За результатами обробки податкової накладної від 17.02.2020р. №5 документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена із зазначенням підстави відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 17.02.2020 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7326, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.51-52).
Так, на пропозицію відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» подав до контролюючого органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких було зупинено №1 від 07.05.2020р. щодо податкової накладної №5 від 17.02.2020 р.(а.с.52-53), яким ТОВ АРХПРОДИЗАЙН повідомило що між ним та ТОВ Зернова Столиця-Інжиніринг 10.02.2020 р. було укладено договір підряду № 10-02-20 на виконання робіт з Виготовлення та монтажу корзин для контейнерів . 17.02.2010 р. ТОВ Зернова столиця - Інжиніринг була здійснена оплата авансу на суму 83325,00 грн. в т.ч. ПДВ 13 887,50 грн. ТОВ Архпродизайн 17.02.2020 р. було виписано податкову накладну № 5 від 17.02.2020 р. на суму 83325,00 з ПДВ(а.с.52-53). Роботи по даному договору не закінчені. Разом із повідомленням було подано додатки: лист №08/05 від 08.05.2020 р.(а.с.54-55); договір 10-02-20 від 10.02.2020 р.(а.с.56); виписка банку від 08.05.2020 р. за 17.02.2020 р.(а.с.58-59), видаткова накладна № 210020 від 21.02.2020 р.(а.с.60-61), видаткова накладна № 2219852 від 27.03.2020 р.(а.с.62-63), виписка банку від 08.05.2020 р. за 18.02.2020 р., платіжне доручення № 141 від 18.02.2020 р.(а.с.64-65).
Рішенням Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №1565177/43049348 від 14.05.2020р. відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 17.02.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків- фактури інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити) (а.с.76-77).
Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.
Згідно п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165.
Згідно із п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520.
Так, п. 11 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
В свою чергу п.5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати
Як вбачається з квитанції про зупинення реєстрації спірної податкової накладної підставою для ї зупинення стало наступне Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7326, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (а.с.51-52).
В свою чергу Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» подало до контролюючого органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких було зупинено №1 від 07.05.2020р. щодо податкової накладної №5 від 17.02.2020 р.(а.с.52-53), яким ТОВ АРХПРОДИЗАЙН пояснило, що між ним та ТОВ Зернова Столиця-Інжиніринг 10.02.2020 р. було укладено договір підряду № 10-02-20 на виконання робіт з Виготовлення та монтажу корзин для контейнерів та 17.02.2010 р. ТОВ Зернова столиця - Інжиніринг була здійснена оплата авансу на суму 83325,00 грн. в т.ч. ПДВ 13 887,50 грн. ТОВ Архпродизайн 17.02.2020 р. було виписано податкову накладну № 5 від 17.02.2020 р. на суму 83325,00 з ПДВ(а.с.52-53) та роботи по даному договору не закінчені.
Разом з тим, як підтверджується матеріалами справи позивачем надано до контролюючого органу разом із вказаними поясненнями: лист №08/05 від 08.05.2020р. (а.с.54-55); договір 10-02-20 від 10.02.2020р.(а.с.56); виписка банку від 08.05.2020р. за 17.02.2020р. (а.с.58-59), видаткова накладна № 210020 від 21.02.2020 р.(а.с.60-61), видаткова накладна №2219852 від 27.03.2020 р. (а.с.62-63), виписка банку від 08.05.2020р. за 18.02.2020р., платіжне доручення № 141 від 18.02.2020р. (а.с.64-65).
Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на ненадання первинних документів без конкретизації, не може вважатись обгрунтованим.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Разом з тим, суд зазначає, Комісія Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН приймаючи рішення №1565177/43049348 від 14.05.2020р. про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 17.02.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних на те, з підстав того, що позивач не надав копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків- фактури інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити), не зазначила (не підкреслила), яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Натомість, Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №5 від 17.02.2020р., надало пояснення та відповідні первинні документи.
Враховуючи викладене та надані на пропозицію комісії позивачем відповідні первинні документи, суд приходить до висновку про необгрунтованість прийняття оскарженого рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної та наявності підстав для його скасування.
Поряд з цим, суд не приймає до уваги посилання відповідача у відзиві на позовну заяву на відсутність акту - приймання матеріалів до виконанання робіт, оскільки податкову накладну складено за першою подією, а складання вказаного акту договором не передбачено і вказаний документ не є первинним документом, який містять відомості про господарську операцію.
Надані позивачем до суду первинні документи, доводять відсутність підстав для відмови у реєстрації податкової накладної №5 від 17.02.2020р.
У зв`язку з викладеним, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову №5 від 17.02.2020р., подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» 13.03.2020р., з моменту її надходження до Єдиного реєстру податкових накладних.
Згідно ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» підлягає задоволенню.
Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з квитанції про сплату судового збору №97865 від 05.06.2020р. позивачем сплачено судовий збір за подання вказаного адміністративного позову у розмірі 2102,00грн.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача, суд вважає, що наявні підстави для стягнення солідарно з Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України на користь позивача 2102,00грн. сплаченого судового збору.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295,382 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №1565177/43049348 від 14.05.2020р. про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 17.02.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову №5 від 17.02.2020р., подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» 13.03.2020р., з моменту її надходження до Єдиного реєстру податкових накладних.
Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370, вул. Семінарська, 5 м.Одеса) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» (код ЄДРПОУ 43049348, вул. Канатна 77 м.Одеса) судовий збір у розмірі 1051,00 грн. (одна тисяча п`ятдесят одна гривня).
Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа 9, м.Київ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХПРОДИЗАЙН» (код ЄДРПОУ 43049348, вул. Канатна 77 м.Одеса) судовий збір у розмірі 1051,00 грн. (одна тисяча п`ятдесят одна гривня).
Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя К.О. Танцюра
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2020 |
Оприлюднено | 10.08.2020 |
Номер документу | 90836478 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні