Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 липня 2020 р. № 520/1076/2020
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Волошина Д.А.,
за участю секретаря судового засідання - Суховарової О.А.,
представника позивача - Давидюк О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Харківській області про скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення №40249-5806-2038 від 15 березня 2019 р. про донарахування ОСОБА_1 земельного податку з фізичних осіб у розмірі 43482,56 грн., винесене Головним управлінням ДФС у Харківській області.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що податкове повідомлення - рішення №40249-5806-2038 від 15 березня 2019 р. про донарахування ОСОБА_1 земельного податку з фізичних осіб у розмірі 43482,56 грн. підлягає скасуванню в повному обсязі, так як прийняте ГУ ДФС у Харківській області протиправно, необґрунтовано, всупереч чинному законодавству України з питань оподаткування, з виходом за межі компетенції, встановленої Конституцією України та Податковим кодексом України. Просив задовольнити позовні вимоги, посилаючись на доводи, викладені в позовній заяві.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 30.01.2020 р. відкрито провадження у даній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 18.02.2020 р. о 16:45 год.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 01.04.2020 р. прийнято адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Харківській області про скасування рішення до розгляду та призначено підготовче засідання на 21.04.2020 року о 10:00 год.
Протокольною ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 08.07.2020 року закрито підготовче провадження та справа призначена до судового розгляду по суті на 29.07.2020 р. о 14:00 год.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі з підстав зазначених в позовній заяві, просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Представник Головного управління ДПС у Харківській області в судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи був повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи. Надав до суду клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з участю в іншій справі, яке судом залишено без задоволення через відсутність доказів наявності поважних причин неявки в судове засідання.
Згідно наданого до суду відзиву на позовну заяву зазначив, що оскаржуване в цій справі податкове повідомлення-рішення № 40249-5806-2038 від 15.03.2019 р. про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку із фізичних осіб на суму 43482,56 грн. за 2019 рік є цілком законним та обґрунтованим, відповідає чинному податковому законодавству України, а позовні вимоги позивача є безпідставними, оскільки на позивача як землекористувача покладено обов`язок сплачувати земельний податок, відповідно до положень статті 96 Земельного кодексу України, земельний податок для позивача було визначено відповідно до вимог податкового законодавства та рішень органів місцевого самоврядування у цій сфері. Згідно наданого розрахунку, земельного податку за земельну ділянку за адресою, АДРЕСА_1 Харків, площею 0,0949 гектарів, нарахування земельного податку позивачу було проведено по формулі Цзд=Б*Кі*Км2*КмЗ_ср.*Кф*РL, де Км2 - зональний коефіцієнт, Км2 - 1,20, КмЗ - коефіцієнт для зон впливу локальних факторів (1%), Кф 3 коефіцієнт, що характеризує функціональне використання земельної ділянки (для вказаною платника Кф становить 2,5- землі комерційного Використання), 1,249 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2014 рік 1,433 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2015 рік 1,06 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2016 рік. 1,0 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2017 рік., 1,0 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2018 рік, З - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки. Розрахунок грошової оцінки земельної ділянки та земельного податку за земельну ділянку адресою: АДРЕСА_2 Плеханівська, 118, м. Харків, за 2019 рік (291,18*1,249*1,433*1,06*1*3)*2,76*1%*3* 10000- 458193,42 (тариф), земельний податок - 458193,42 *0.0949= 43482,56 гривень. Враховуючи викладене, просив у задоволенні позову відмовити.
Суд, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, встановив наступне.
Судом встановлено, що фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уклала договір купівлі-продажу № 65/11, предметом якої є Ѕ частини земельної ділянки, загальною площею 0,1897 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 6310136900:02:004:0005. Вказаний договір було посвідчено нотаріально, приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Галіщевою О.А., за реєстровим номером 953.
За умовами вказаного договору купівлі-продажу, фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , придбала у Харківської міської ради Ѕ частини земельної ділянки загальною площею 0,1897 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 6310136900:02:004:0005 із призначенням для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі за ціною 265 675,00 грн., що була повністю сплачена покупцями.
Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 1787/10 від 13.09.2010 р., за вих. № 3099, нормативно-грошова оцінка земельної ділянки, загальною площею 0,1897 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 6310136900:02:004:0005 складає 1 272 621,00 грн.
Позивач уклала вказаний договір діючи як фізична особа-підприємець, на підставі свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, виданого виконавчим комітетом Харківської міської ради, дата реєстрації 18.02.2003 року, номер запису 2 480 017 0000 009426.
На підставі пп.54.3.3 п. 54.3 ст. 54, п.286.5 статті 286 Податкового кодексу України, Головним управлінням ДФС України у Харківській області винесено податкове повідомлення-рішення № 40249-5806-2038 від 15 березня 2019 року, яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання за платежем земельний податок з фізичних осіб за 2019 рік у розмірі 43482,56 грн.
Не погоджуючись із розміром земельного податку визначеного відповідачем, позивач оскаржив зазначене податкове повідомлення-рішення до Державної податкової служби України, проте рішенням ДПС України від 20.12.2019 № 17199-00-08-05-04-14 скарга ОСОБА_1 залишена без розгляду, а податкове повідомлення - рішення № № 40249-5806-2038 від 15.03.2019 р. про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку із фізичних осіб, на суму 43 482,56 грн. за 2019 рік. - без змін.
Позивач, не погодившись з вказаним податковим повідомленням-рішенням звернувся до суду з даним позовом задля захисту своїх порушених прав.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 269 Податкового кодексу України платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
Статтею 270 вказаного Кодексу визначено, що об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Згідно пункту 287.1 статті 287 Податкового кодексу України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Положеннями підпунктів 271.1.1, 271.1.2 пункту 271.1 статті 271 Податкового кодексу України визначено, що базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України).
Одночасно, пунктом 286.1 статті 286 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру (зокрема, за приписами норм ст.ст.15, 20 Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07 липня 2011 №3613-VI) до Державного земельного кадастру включаються цілий ряд відомостей про земельні ділянки, зокрема: кадастровий номер; місце розташування; площа; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; нормативна грошова оцінка, а також інформацію про її власників (користувачів), зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Такі відомості внесені до Державного земельного кадастру є офіційними).
Відповідні центральні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки (п.274.1 ст.274 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 286.5 статті 285 Податкового кодексу України нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.
З контексту наведених норм Податкового кодексу України можна дійти висновку, що нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючим органом на підставі даних державного земельного кадастру та з використанням нормативної грошової оцінки земельної ділянки, визначеної у встановленому порядку.
Статтями 1, 18 Закону України «Про оцінку земель» від 11.12..2003 за №1378-IV (в останній редакції) встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, проводиться незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій» . За результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація.
Відповідно до ст.ст.15, 20, 23 Закону України «Про оцінку земель» підставою для проведення оцінки земель, у тому числі нормативної грошової оцінки земельних ділянок, є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Виготовлена технічна документація нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.
За результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та земельних відносин, а також у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр), відповідно до п.1 Положення про зазначений орган, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року №15.
Згідно з п.21 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 1995 року №213, дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви.
Таким чином, належним джерелом даних про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки є витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, який виданий територіальним органом Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки, або в силу норми ст.15 Закону України «Про Державний земельний кадастр» , - відомості з Державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку станом на відповідну дату. При цьому, безпосередньо контролюючий орган не наділений повноваженнями на встановлення та зміну нормативної грошової оцінки земельних ділянок самостійно (в тому числі окремих її складових).
Суд звертає увагу, що згідно долучених до матеріалів справи договору договір купівлі-продажу від 23.12.2011 р. № 65/11 та витягу з Державного реєстру правочинів (а.с.25), власником 1/2 частини земельної ділянки, загальною площею 0,1897 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_3 . Харків, вул. Плеханівська, 118 (кадастровий номер 6310136900:02:004:0005) є що Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 . Підставою для виникнення права власності є Договір купівлі-продажу земельної ділянки № 65/11 від 23 грудня 2011 року, укладений між позивачем та Харківською міською радою.
Згідно з ч.1 ст.193 Земельного кодексу України, державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах кордонів України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.
Призначенням державного земельного кадастру, відповідно до ст.194 Земельного кодексу України, є забезпечення необхідною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, заінтересованих підприємств, установ і організацій, а також громадян з метою регулювання земельних відносин, раціонального використання та охорони земель, визначення розміру плати за землю і цінності земель у складі природних ресурсів, контролю за використанням і охороною земель, економічного та екологічного обґрунтування бізнес-планів та проектів землеустрою.
Порядок користування відомостями Державного земельного кадастру регламентований ст.38 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), згідно якої відомості Державного земельного кадастру надаються державними кадастровими реєстраторами у формі:
- витягів з Державного земельного кадастру про об`єкт Державного земельного кадастру;
- довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру;
- викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру.
Користування відомостями Державного земельного кадастру може також здійснюватися у формі надання доступу до нього в режимі читання.
Доступ до Державного земельного кадастру надається банкам, центральному органу виконавчої влади, який здійснює державний контроль за використанням та охороною земель, та особам, які в установленому законом порядку включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку містить усі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги.
Для здійснення повноважень, визначених законом, органи державної влади та органи місцевого самоврядування користуються відомостями і документами Державного земельного кадастру щодо земель та земельних ділянок, розташованих на відповідній території, на безоплатній основі.
На отримання відомостей Державного земельного кадастру про земельну ділянку мають право, зокрема, органи державної влади та органи місцевого самоврядування для реалізації своїх повноважень, визначених законом.
Витяг з Державного земельного кадастру підписується Державним кадастровим реєстратором та посвідчується його печаткою.
Відповідно до ч.1 ст.20 Закону України «Про Державний земельний кадастр» , відомості Державного земельного кадастру є офіційними.
Згідно п.п.14 п.24 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року №1051, нормативна грошова оцінка це значення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яке розраховується за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру на підставі відомостей про земельну ділянку, зазначених у пункті 24, та відомостей про нормативну грошову оцінку земель у межах території адміністративно-територіальної одиниці згідно з підпунктом 8 пункту 22 цього Порядку.
Згідно наданого відповідачем розрахунку земельного податку за земельну ділянку за адресою, АДРЕСА_4 . Плеханівська, 118, м. Харків, площею 0,0949 гектарів, нарахування земельного податку позивачу було проведено по формулі Цзд=Б*Кі*Км2*КмЗ_ср.*Кф*РL, де Км2 - зональний коефіцієнт, Км2 - 1,20, КмЗ - коефіцієнт для зон впливу локальних факторів (1%), Кф 3 коефіцієнт, що характеризує функціональне використання земельної ділянки (для вказаною платника Кф становить 2,5- землі комерційного Використання), 1,249 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2014 рік 1,433 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2015 рік 1,06 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2016 рік. 1,0 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2017 рік., 1,0 - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2018 рік, З - коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки. Розрахунок грошової оцінки земельної ділянки та земельного податку за земельну ділянку адресою: вулиця Плеханівська, 118, м. Харків, за 2019 рік (291,18*1,249*1,433*1,06*1*3)*2,76*1%*3* 10000- 458193,42 (тариф), земельний податок - 458193,42 *0.0949= 43482,56 гривень.
Всупереч вищенаведеним приписам податкового законодавства відповідачем було застосовано для нарахування земельного податку за 1/2 частини земельної ділянки, загальною площею 0,1897 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_3 . Харків, вул. Плеханівська, 118 (кадастровий номер 6310136900:02:004:0005) за 2019 рік спосіб нарахування земельного податку як для фізичної особи, в той час коли позивач набув права власності на 1/2 частини земельної ділянки, загальною площею 0,1897 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_3 . Харків, вул. Плеханівська, 118 (кадастровий номер 6310136900:02:004:0005), як фізична особа-підприємець.
Судом встановлено, що 1/2 частини земельної ділянки, загальною площею 0,1897 га, що розташована за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська 118 (кадастровий номер 6310136900:02:004:0005), що належить на праві власності позивачу ОСОБА_1 , віднесена до категорії земель відносно яких було проведено нормативно-грошову оцінку. Це посвідчується умовами договору купівлі-продажу № 65/11 від 23 грудня 2011 року, де вартість земельної ділянки та порядок її оплати визначаються виходячи із вартості нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, а також витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 1787/10 від 13.09.2010 р., за вих. № 3099.
Відтак, помилковими є доводи відповідача, що позивач володіє земельною ділянкою відносно якої не проведено нормативну-грошову оцінку земельної ділянки і має сплачувати земельний податок виходячи із положень пп.277.1.2 п.277.1 ст.277 ПК України.
Отже, на підставі викладеного можливо зробити висновок, що відповідачем розрахунок суми земельного податку з фізичних осіб для позивача здійснено за відсутності відомостей, обов`язкова наявність яких обумовлена нормами Податковим кодексом України, що має своїм наслідком визнання протиправним та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення. При цьому, спірне податкове повідомлення-рішення відповідача підлягає скасуванню не через відсутність у позивача вказаного податкового обов`язку, а через висновок про неправильний розрахунок відповідачем суми податкового зобов`язання.
Аналогічна позиція викладена Верховним Судом у постанові від 06.02.2018 (справа 826/15139/16 (К/9901/1450/17), у постанові від 17.04.2018 (справа 2а-10031/12/2670).
Такий підхід узгоджується і з практикою Європейського суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі «Компанія «Вестберґа таксі Актіеболаґ» та Вуліч проти Швеції» Суд визначив, що «…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління» .
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що оскаржуване в даній справі податкове повідомлення - рішення № 40249-5806-2038 від 15.03.2019 р. про визначення суми податкового зобов`язання зі сплати земельного податку із фізичних осіб на суму 43 482,56 грн., прийняте Головним управлінням ДФС України у Харківській області всупереч приписів чинного податкового законодавства, а тому підлягає скасуванню.
Згідно частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Отже, розглянувши усі подані документи і матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги ОСОБА_1 є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_5 , код НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код 43143704) про скасування рішення - задовольнити.
Скасувати податкове повідомлення-рішення №40249-5806-2038 від 15 березня 2019 р. про донарахування ОСОБА_1 земельного податку з фізичних осіб у розмірі 43482,56 грн. (сорок три тисячі чотириста вісімдесят дві гривні 56 копійок), винесене Головним управлінням ДФС у Харківській області.
Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_5 , код НОМЕР_1 ) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код 43143704) суму сплаченого судового збору у розмірі 840,80 грн. (вісімсот сорок гривень 80 копійок).
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст судового рішення складено 07 серпня 2020 року.
Суддя Д.А. Волошин
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2020 |
Оприлюднено | 10.08.2020 |
Номер документу | 90837086 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Волошин Д.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні