Постанова
від 16.07.2020 по справі 160/11194/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

16 липня 2020 року м. Дніпросправа № 160/11194/19

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),

суддів: Лукманової О.М., Дурасової Ю.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.01.2020 в адміністративній справі №160/11194/19, ухвалене суддею Голобутовським Р.З., по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс"до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії-,

в с т а н о в и В:

У листопаді 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгсервіс» звернулось до суду з позовною заявою до Державної податкової служби, Головного управління ДПС у якій просив: визнати протиправним та скасувати рішення робочої групи ГУ ДФС у Дніпропетровській області із забезпечення функціонування Комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс" (код ЄДРПОУ 30669675) до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, оформлене протоколом від 22.03.2018 року № 1 Головного управління ДФС у Дніпропетровській області; зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгсервіс" (код ЄДРПОУ 30669675) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 27.09.2019 року № 1291638/30669675 про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 31.07.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 6 від 31.07.2019 року, складену ТОВ «Торгсервіс» (код ЄДРПОУ 30669675), датою її фактичного отримання; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 27.09.2019 року № 1291642/30669675 про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 31.07.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 31.07.2019 року, складену ТОВ «Торгсервіс» (код ЄДРПОУ 30669675), датою її фактичного отримання; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ДПС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 26.09.2019 року № 1291151/30669675 про неврахування Таблиці даних платника податків ТОВ «Торгсервіс» (код ЄДРПОУ 30669675).

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.01.2020 адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 27.09.2019 року № 1291638/30669675 про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 31.07.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 6 від 31.07.2019 року, складену ТОВ «Торгсервіс» (код ЄДРПОУ 30669675), датою її фактичного отримання. Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 27.09.2019 року № 1291642/30669675 про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 31.07.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 31.07.2019 року, складену ТОВ «Торгсервіс» (код ЄДРПОУ 30669675), датою її фактичного отримання.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Рішення суду обгрунтовано тим, що відповідачем не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваного рішення з урахуванням вимог, визначених ч. 2 ст. 19 Конституції України, ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив прийняти нове рішення , яким відмовити в задоволенні адміністративного позову.

В апеляційній скарзі відповідач зазначив, що ТОВ «Торгсервіс» за рішенням Комісії ТУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації включено до переліку ризикових платників податку, як такого, що відповідає критеріям ризиковості (Протокол від 22.03.2018 року № 1). За результатами розгляду Комісією ТУ ДПС України пояснень та копій первинних документів, наданих до податкових накладних та таблиці даних платника податків: прийнято рішення №1291638/30669675 від 29.09.2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 31.07.2019 року та рішення №1291642/30669675 від 27.09.2019 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 31.07.2019 року у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, а саме актів приймання-передачі нежитлового приміщення згідно з договорами оренди; відповідно до п.36 Порядку зупинення реєстрації податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, прийнято рішення №1291151/30669675 від 26.09.2019 року про неврахування Таблиці даних платника податків від 24.09.2019 року № 1 на підставі наявної в органах Державної фіскальної служби України податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

Перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгсервіс» складені податкові накладні № 6 та № 7 від 31.07.2019 року та направлені для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних.

Згідно з отриманими квитанціями від 12 серпня 2019 року податкові накладні № 6 та № 7 від 31.07.2019 року ДФС України прийнято за реєстраційними номерами 9177261561 та 9177326212 відповідно, але реєстрація зупинена.

У квитанціях від 12 серпня 2019 року про зупинення реєстрації податкових накладних № 6 та № 7 від 31.07.2019 року зазначено, що реєстрація зупинена; відповідно до п.201.16. ст.201 ПКУ, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена; ПН/ KP відповідає вимогам пп.1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податку; запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач зазначає, що ним надано усі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення господарських операцій за податковими накладними № 6 та № 7 від 31.07.2019 року.

У відповідності до вимог п.16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГСЕРВІС» 25.09.2019 року направлені на адресу ДФС пояснення та копії документів по зупиненим податковим накладним № 6 та № 7 від 31.07.2019 року:

- пояснювальна записка;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації ТОВ «ТОРГСЕРВІС» ;

квитанція від 12 серпня 2019 року, якою повідомлено ТОВ «ТОРГСЕРВІС» про зупинення реєстрації податкової накладної № 6 від 31.07.2019 року;

- квитанція від 12 серпня 2019 року, якою повідомлено ТОВ «ТОРГСЕРВІС» про зупинення реєстрації податкової накладної № 7 від 31.07.2019 року;

- Договір оренди № 1/02 від 01 березня 2017 року, укладений між ТОВ «ТОРГСЕРВІС» та ТОВ «ДНІПРОАВТОКРАЗ» ;

- платіжні доручення № 2173 та № 2175 від 13 вересня 2019 року про перерахування коштів ТОВ «ТОРГСЕРВІС» на суму 2 530 грн. 94 коп. та 4 000 грн. відповідно;

- рахунок на оплату № 34 від 31 липня 2019 року, виписаний ТОВ «ТОРГСЕРВІС» за оренду приміщення за липень 2019 року для ТОВ «ДНІПРОАВТОКРАЗ» у сумі 4 000 грн., в тому числі ПДВ 666, 67 грн.

- рахунок на оплату № 35 від 31 липня 2019 року, виписаний ТОВ «ТОРГСЕРВІС» за відшкодування витрат по електроенергії за липень 2019 року для ТОВ «ДНІПРОАВТОКРАЗ» у сумі 2 530 грн. 94 коп., в тому числі ПДВ 421 грн. 82 коп.

- акт надання послуг № 84 від 31 липня 2019 року на суму 2 530 грн. 94 коп., в т.ч. ПДВ 421 грн. 82 коп.;

- акт надання послуг № 86 від 31 липня 2019 року на суму 4 000 грн., в т.ч. ПДВ 666 грн. 67 коп.;

- Договір на технічне обслуговування електричних мереж № 57 від 31 серпня 2017 року між ТОВ «ТОРГСЕРВІС» (Користувач) та ТОВ «КРАФТЕНЕРГО» (Власник);

- Додаток № 1 до Договору про технічне обслуговування електричних мереж;

- рахунок на оплату № 418 від 31 липня 2019 року, виписаний ТОВ «КРАФТЕНЕРГО» за Договором № 57 на суму 3 567 грн. 72 коп. для сплати ТОВ «ТОРГСЕРВІС» ;

- акт надання послуг № 416 від 31 липня 2019 року на суму 3 567 грн. 72 коп.;

- платіжне доручення № 144 від 05 серпня 2019 року про перерахування ТОВ «ТОРГСЕРВІС» 3 567 грн. 72 коп. на адресу ТОВ «КРАФТЕНЕРГО» ;

- Договір оренди приміщення № 1 від 02 січня 2019 року;

- Акт здачі-приймання майна до договору оренди від 02.01.2019 року;

- дозвіл на передачу в суборенду виробничого приміщення від 02.01.2019 року.

У поясненнях підприємством зазначено, що ТОВ «ТОРГСЕРВІС» орендує приміщення механічного цеху за договором оренди № 1 від 02.01.2019 року за адресою: вул. Ударників, 27, загальною площею 639 кв.м. Згідно з угодою № 1/02 від березня 2017 року ТОВ «ТОРГСЕРВІС» здає в оренду ТОВ «Дніпроавтокраз» (35932975) 100 кв.м. за адресою: м. Дніпро, вул. Ударників, 27. Між ТОВ «ТОРГСЕРВІС» та ТОВ «Крафтенерго» (40891543) укладено угоду № 57 від 31.07.2017 року на технічне обслуговування електричних мереж. Первинні документи додаються в додатках до повідомлення пояснень.

У квитанції № 2 зазначено, що повідомлення про надання пояснень та копій документів прийнято ГУ ДПС у Дніпропетровській області 25 вересня 2019 року до розгляду.

Крім того, у відповідності до п. 29, п. 39 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, ТОВ «ТОРГСЕРВІС» також 25 вересня 2019 року направило до контролюючого органу Таблицю даних платника податку за встановленою формою, в якій були зазначені види економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності.

26.09.2019 року Рішенням Комісії Державної податкової служби України № 1291151/30669675 Таблиця даних платника податку не була врахована. Підставою неврахування контролюючим органом даних Таблиці в Рішенні зазначено про наявність в органах державної фіскальної служби податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій.

Рішенням Комісії від 27.09.2019 року за № 1291638/30669675 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 6 від 31.07.2019 року на тій підставі, що платником податків не надано копій первинних документів.

Рішенням Комісії від 27.09.2019 року за № 1291642/30669675 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 7 від 31.07.2019 року на тій підставі, що платником податків не надано копій первинних документів.

16.10.2019 року підприємством «ТОРГСЕРВІС» направлено скаргу засобами електронного зв`язку на Рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної від 27.09.2019 року №1291638/30669675 в Єдиному реєстрі податкових накладних (податкова накладна № 6 від 31.07.2019 р.).

Квитанцією № 2 від 16.10.2019 року підприємство повідомлено, що скарга на рішення Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не може бути прийнята, оскільки відповідно до п.3 Порядку розгляду скарг на рішення Комісії регіонального рівня, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій редакції, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, скарги подаються платником податку до ДФС протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності Рішення Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

22.08.2019 року за № 97523/10/04-36-07-04-13 на звернення позивача Головне управління ДФС у Дніпропетровській області надало підприємству відповідь, в якій зазначено, що на момент прийняття рішення щодо ризиковості платника ТОВ «ТОРГСЕРВІС» діяли критерії ризиковості платника податку, визначені листом ДФС України від 21.03.2018 року № 959/99-99-07-18. ТОВ «ТОРГСЕРВІС» за рішенням Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації включено до переліку ризикових платників податку, як такого, що відповідає критеріям ризиковості (Протокол від 22.03.2018 № 1).

30.08.2019 року підприємство знову звернулося до контролюючого органу із запитом з проханням надати належним чином завірену копію рішення (протокол № 1 від 22.03.2018 року).

24.09.2019 року Головне управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області надало відповідь ТОВ «ТОРГСЕРВІС» , у якій вказано, що ТОВ «ТОРГСЕРВІС» за рішенням Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було включено до переліку ризикових платників протоколом від 22.03.2018 року № 1 і надано витяг з протоколу № 1 від 22.03.2018 року.

Колегія суддів з висновками суду першої інстанції погоджується.

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України за №1246 від 29.12.2010 (надалі - Порядок №1246).

Положеннями пункту 2 Порядку №1246 (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до абзацу 10 пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, крім іншого, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання даної норми постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 було затверджено, крім іншого, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту Порядок зупинення реєстрації ПН/РК).

За змістом пунктів 5-7 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК (тут і в подальшому - в редакції яка, була чинною на час зупинення реєстрації спірної податкової накладної) податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку (пункт 5).

У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 6).

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7).

Відповідно до пункту 10 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Як встановлено судом та підтвержено матеріалами, позивач надавав контролюючому органу копії фінансово-господарських документів щодо діяльності ТОВ "Торгсервіс".

З оскаржуваних рішень від 27.09.2019 року № 1291638/30669675, № 1291642/30669675 видно, що вони прийняті з посиланням на ненадання платником податку копій документів, а саме: розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

В оскаржуваних рішеннях відсутня конкретизація, яких саме документів не вистачило для прийняття Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації рішень про відмову в реєстрації податкових накладних від 31.07.2019 року № 6, № 7.

Отже, рішення відповідача-2 про відмову у реєстрації податкових накладних від 27.09.2019 року за № 1291638/30669675 та від 27.09.2019 року за № 1291642/30669675 не відповідають критеріям ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме є необґрунтованими.

Оскільки, надані позивачем документи на адресу відповідача, цілком відповідають вимогам для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що не спростовано відповідачами під час судового розгляду.

Суд першої інстанції під час розгляду даної справи дослідив обставини, які мають значення для справи, ухвалив правильне рішення про задоволення позову.

Передбачені ст.317 КАС України підстави для скасування рішення суду першої інстанції та ухвалення нового рішення відсутні.

Керуючись ст.ст. 311, 315, 316, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.01.2020 залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили згідно ст.325 КАС України, може бути оскаржена до касаційного суду у випадках та в строки, встановлені ст.ст.328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий - суддя Л.А. Божко

суддя О.М. Лукманова

суддя Ю. В. Дурасова

Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду

Суддя Л.А. Божко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2020
Оприлюднено10.08.2020
Номер документу90844769
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/11194/19

Ухвала від 13.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 02.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 16.07.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 17.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 17.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 11.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 14.01.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні