Рішення
від 06.08.2020 по справі 260/581/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

06 серпня 2020 року м. Ужгород№ 260/581/20 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Плеханова З.Б.

при секретарі Поп Н.В.

за участю:

позивача: Державна служба геології та надр України ,представник - не зявився

відповідача: Приватне підприємство "Ізумруд" ,представник - Сарканич М.І., адвокат Ємчук Л.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, буд. 16,м. Київ,Південна Частина Києва, Київ,03057) до Приватного підприємства "Ізумруд" (вул. Т.Ромжі, буд. 14,смт. Кольчино,Мукачівський район, Закарпатська область,89636) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами,

В С Т А Н О В И В:

Державна служба геології та надр України звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Приватного підприємства "Ізумруд" , яким просить:

1.Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження по справі.

2.Припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4773 від 18.11.2008 року наданого Приватному підприємству ІЗУМРУД .

3.Розглядати справу в порядку письмового провадження.

1.Позиції сторін.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Відповідачу був виданий спеціальний дозвіл на користування надрами № 4773 від 18.11.2008 року, з метою видобування андезитів, базальтів, строком на 17 (сімнадцять) років, строком дії до 18 листопада 2025 року, невід`ємною частиною якого була угода про умови користування надрами.

На підставі затвердженого Наказом Державної служби геології та надр України № 450 від 28 листопада 2018 року Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на 2019, Наказом № 136 від 03 травня 2019 року Департаменту державного геологічного контролю було доручено провести планові перевірки надрокористувачів у червні 2019 року, і зокрема, відповідача на предмет дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування ПП "Ізумруд". Про вказане відповідача повідомлено належним чином. В свою чергу, відповідач у порушення ст. 11 ЗУ Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та Угоди про умови користування надрами, не допустив посадових осіб департаменту державного геологічного контролю до проведення планової перевірки. Отже, за результатами здійснення планової перевірки було складено Акт про недопущення до перевірки №06-02/08/20-19-46/п (139) від 14.06.2019р.

Таким чином Відповідачем було порушено вимоги статті 11 ЗУ Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , та Угоди про умови користування надрами, на підставі чого 18.06.2019 року Держгеонадра винесено Припис (вих №1141-14/06) відносно надрокористувача, яким зобов`язано останнього у строк до 22.07.2019 р. усунути вещезазначені порушення вимог законодавства у сфері надрокористування та подати в письмовій формі до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр матеріали згідно з додатком №1, які підтверджують факт усунення порушень.

У встановлений строк відповідач не усунув порушення. зазначених в приписі вимог не виконав, у зв`язку з чим, Держгеонадрами розглянуто питання щодо зупинення дії дозволу (Наказ від 29.08.2019 р. № 314) та прийнято рішення зупинити дію вищезазначеного дозволу та надано надрокористувачу строк 30 днів для усунення порушень, про що Відповідача було повідомлено.

У встановлений строк, відповідач не усунув порушення, зазначених в приписі вимог не виконав. Таким чином, надрокористувач порушив вимоги пункту 4 Угоди про умови користування надрами від 18 листопада 2008 року № 4773, а відтак у Держгеонадра існують всі підстави для припинення права надрокористування відповідачем на підставі ст.26 КУпН.

13 квітня 2020 року, на адресу суду від відповідача надійшов відзив на даний адміністративний позов , відповідно до якого відповідач позовні вимоги заперечує у повному обсязі, вважає такі безпідставними з огляду на таке.

Так, зазначає, що період проведення перевірки був запланований з 03.06.2019 року по 14.06.2019 року, а як вбачається з акту, фактично перевірка мала місце з 10 год. 05.06.2019 року по 16 год. 14.06.2019 року. На підставі акту про недопущення до перевірки посадовою особою позивача складений припис від 18.062019 року №1141-14/06, в якому зазначено про порушення вимоги ст. 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та Угоди про умови користування надрами, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №4773 від 18.11.2008 року в частині обов`язку надрокористувача допускати представників Держгеонадра України для здійснення державного геологічного контролю.

Як вбачається зі змісту припису, єдиною підставою його винесення є зафіксований факт недопуску посадових осіб позивача до перевірки, однак, як зазначає відповідач, недопуск до перевірки зі сторони відповідача не підтверджується матеріалами справи. У відповідь відповідачем надіслано позивачеві лист-незгоду від 30.01.2020 року. Посилання позивача на попереднє зупинення дії спеціального дозволу, наданого відповідачу, на думку відповідача, не має прямого відношення до питання анулювання дії дозволу, оскільки тимчасове зупинення дії дозволу у даному разі не є обов`язковою передумовою для подальшого припинення його дії. Зважаючи на вказане, вважає, що позивачем не доведено наявність підстав для анулювання дії спеціального дозволу виданого ПП Ізумруд . Просить відмовити у задоволені позовних вимог.

Позивач в дане судове засідання не зявився про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.. Однак на адресу суду надійшла від нього заява про розгляд справи за відсутності сторони.

Представники відповідача в судовому засіданні просили суд відмовити у задоволені позовних вимог з підстав наведених вище.Директор підприємства Сарканич М.І. зауважив, що підприємство не працює вже останні декілька років.Всі листи , повідомлення, припис підприємство від позивача отримало і повідомило листом про ситуацію на підприємстві. На час проведення перевірки директором підприємства був його син, який, який був відсутній за місцезнаходженням підприємства і у якого були всі документи по підприємству, а тому , коли приїхали інспектори , то їм про це пояснили, а факту недопуску не було.

Обставини встановлені судом

Приватному підприємству ІЗУМРУД надано спеціальний дозвіл на користування надрами № 4773 від 18.11.2008 року , з метою видобування андезитів, базальтів, строком на 17 (сімнадцять) років, строком дії до 18 листопада 2025 року, невід`ємною частиною якого є угода про умови користування надрами. (а.с.19-20).

На підставі затвердженого Наказом Державної служби геології та надр України № 450 від 28 листопада 2018 року Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на 2019, Наказом № 136 від 03 травня 2019 року Департаменту державного геологічного контролю було доручено провести планові перевірки надрокористувачів у червні 2019 року, і зокрема, відповідача на предмет дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування ПП "Ізумруд". (а.с.106-109).

В зв`язку з чим, відповідачу було направлено повідомлення про проведення планової перевірки від 08.05.2019 року , яке отримано відповідачем 18.05.2019 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.(а.с.25).

За результатами перевірки було складено Акт про недопущення до перевірки №06- 02/08/2019-46/п (139) від 14.06.2019 . (а.с.26-27).

Вказаним актом було встановлено, що посадовим особам департаменту державного геологічного контролю не надалося можливим проведення перевірки на підставі відсутності керівника, заступника керівника або уповноваженої особи надрокористувача, чим порушено вимоги статті 11 ЗУ Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , та Угоди про умови користування надрами, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №4773 від 18.11.2008р., в частині дотримання вимог законодавства, чинних стандартів, правил, норм виконання робіт, пов`язаних з користування надрами, а саме обов`язку надрокористувача допускати представників Держгеонадра для здійснення державного геологічного контролю.

18.06.2019 року Держгеонадра винесено Припис (вих №1141-14/06) відносно надрокористувача, яким зобов`язано останнього у строк до 22.07.2019 року усунути вищезазначені порушення вимог законодавства у сфері надрокористування та подати в письмовій формі до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр матеріали згідно з додатком №1, які підтверджують факт усунення порушень. (а.с.28-31)

Оскільки у встановлений строк відповідач не усунув порушення, зазначених в приписі вимог не виконав.Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України 08 серпня 2019 року було внесено Подання №1551-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №4773 ., де зазначено, що не представлено проект розробки Клочківського родовища корисних копалин , затверджений та погоджений у встановленому порядку , чим порушено статтю 51 КУ № 132/94.(а.с32).

У зв`язку з чим, Держгеонадрами розглянуто питання щодо зупинення дії дозволу (Наказ від 29.08.2019 р. № 314) та прийнято рішення зупинити дію вищезазначеного дозволу та надано надрокористувачу строк 30 днів для усунення порушень, про що Відповідача було повідомлено, шляхом направлення на його юридичну адресу листа № 18079/01/14-19 від 02.09.2019 року. (а.с.33-34).

Оскільки у встановлений строк відповідач не усунув порушення, і зазначених в приписі вимог не виконав., то Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України 27.11.2019 року було внесено Подання №2293-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №4773.(а.с35).

Держгеонадра направило лист №85/01/07-20 від 02.01.2020 року відповідачу з проханням надати до Держгеонадр у 15-денний строк, з моменту отримання листа, власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами у зв`язку з порушення вимог передбачених спеціальними дозволами.(а.с.36).

Відповідачем надіслано позивачеві лист-незгоду від 30.01.2020 року. (а.с.39).

Станом на дату звернення до суду з цим позовом до позивача не надходило матеріалів, які підтверджують факт дотримання надрокористувачем вимог законодавства у сфері надрокористування.

Свідки ОСОБА_1 , ОСОБА_2 в судовому засіданні пояснили, що вони під час перевірки були на підпримстві для вирішення питання працевлаштування. і В цей час туди прийшли дві особи, показали посвідчення і про щось розмовляли із Сарканичем М.І . Якихось дії щодо їх недопуску не вчинялося.

У Повідомленні щодо виконання Припису в.о.директора Сарканич М.І. повідомив , що карєр на Клочкіському родовищі не працює з 2013 року.

Мотиви та норми права застосовані судом.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.15 №1174 (далі - Положення № 1174), Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Згідно з пп. 10, 12 п. 4 Положення № 1174 Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань: зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням.

Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань, у відповідності до п4 Положення серед іншого здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням, зокрема за:

Статтею 11 ЗУ "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності "суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов`язаний:

-допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання ними порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом;

-виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства;

-надавати документи, зразки продукції, пояснення в обсязі, який він вважає необхідним, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону;

-одержувати примірник акта та/або припису органу державного нагляду (контролю) за результатами здійсненого планового чи позапланового заходу.

Частиною першою статті 19 Кодексу України про надра визначено, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.

В силу приписів статті 24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Згідно із ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедуру продовження строку дії, переоформлення, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін регулює Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 165 (далі - Порядок № 615).

Пунктом 22 Порядку № 615 визначено, що дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища.

Згідно з пунктом 23 Порядку № 615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

Відповідно до п. 2 ч. 7 ст. 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" № 2806-IV від 06 вересня 2005 року дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав: здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

За змістом частини першої статті 64 Кодексу України про надра спори з питань користування надрами розглядаються органом державного геологічного контролю, органом державного гірничого нагляду, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, місцевими радами або судом у порядку, встановленому законодавством України.

Таким чином, орган, який надав надра у користування (Держгеонадра), повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому пунктом 5 частини 1 статті 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

Водночас згідно з правовими висновками Верховного Суду (постанови від 10.05.2018 у справі № 802/4846/13-а, від 26.06.2018 у справі № 802/923/14-а та від 06.11.2018 у справі № 805/4098/17-а) право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини першої статті 26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, це право припиняється у судовому порядку.

Виходячи з наведених вище положень Кодексу України про надра, Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та Порядку № 615, анулювання раніше зупиненого спеціального дозволу можливе, зокрема, у разі, якщо надрокористувачем не усунуто порушення, які стали підставою для видання уповноваженим органом припису про їх усунення та зупинення дії дозволу.

Суд вважає, що оскільки відповідач не надав згоду на припинення права користування надрами, наявні підстави для вирішення цього питання в судовому порядку.

Відтак, спеціальним законом, яким передбачено підстави припинення права користування надрами, є Кодекс України про надра, статтею 26 пунктом 5 якого передбачено однією з підстав - порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр.

Саме порушення ПП "Ізумруд" вимог Угоди слугувало підставою для видання припису, вимоги якого відповідач не викона, що, як наслідок згідно з підпунктом 8 пункту 21 Порядку №615 зумовило зупинення дії дозволу відповідно до наказу Держгеонадр. При цьому, оскільки відповідач у встановлений дозвільним органом строк не вжив жодних заходів, спрямованих на усунення причин, з яких відбулось зупинення дії дозволу, Держгеонадра ініціювали процедуру припинення права Товариства на користування надрами. Такі повноваження дозвільного органу визначені у підпунктах 1, 8 пункту 22, підпункті 9 пункту 23 Порядку №615, пункті 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра.

Судом встановлено, що всі повідомлення, листи, рішення та Припис, які позивач в силу наданих йому повноважень складав під час перевірки і які передували процесу звернення до суду з даним позовом відповідач отримав, що не заперечував.

Оскільки рішення позивача та його , які передували зверненню до суду, відповідачем не оскаржувалися, то вони не є предметом даного спору , а тому не підлягають оцінці в межах даної справи.

Такої самої дуки притримується Верховний Суд у справі №806/1285/16 у постанові від 15 квітня 2020 року (адміністративне провадження №К/9901/30775/18).

Посилання представника відповідача не може братися судом до уваги також із вищевказаних причин на рішення Верхового Суду, у справі № 802/793/16-а від 11.06.2019 року ,. оскільки у даній справі припис і наказ були саме предметом судового розгляду на відміну від справи , що розглядається.

Також суд звертає увагу на те, що відповідно до статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу, тому умови щодо їх використання, зокрема надрами, є особливо суворими та, як виняток, застосовуються до суб`єкта, який отримав відповідний дозвіл і зобов`язаний забезпечувати безумовне дотримання у своїй діяльності всіх вимог законодавства у сфері надрокористування.

Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 20 травня 2019 року у справі № 826/11885/16.

За наведених обставин, суд дійшов висновку про наявність обґрунтованих доказів на підтвердження факту порушення відповідачем вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування надрами та Угодою, що відповідно до статті 26 Кодексу України про надра є підставою для припинення права користування надрами.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи, стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.

У відповідності до частини 2 статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно із частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Оцінюючи подані сторонами докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, з урахуванням обставин зазначених вище, суд прийшов до переконання про доведеність позивачем заявлених вимог та необхідності задоволення адміністративного позову.

Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Позов Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, буд. 16,м. Київ,Південна Частина Києва, Київ,03057, код ЄДРПОУ 37536031 до Приватного підприємства "Ізумруд" (вул. Т.Ромжі, буд. 14,смт. Кольчино,Мукачівський район, Закарпатська область,89636, код ЄДРПОУ 31338328) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами - задовольнити.

2. Припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4773 від 18.11.2008 року наданого Приватному підприємству ІЗУМРУД (вул. Т.Ромжі, буд. 14,смт. Кольчино,Мукачівський район, Закарпатська область,89636,код ЄДРПОУ31338328).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Закарпатський окружний адмінсуд до Восьмого апеляційного адмінсуду.

СуддяЗ.Б.Плеханова

Повний текст рішення виготовлено та підписано 10 серпня 2020 року.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.08.2020
Оприлюднено11.08.2020
Номер документу90860286
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/581/20

Ухвала від 25.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 09.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 11.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 23.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 16.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Рішення від 06.08.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні