МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 серпня 2020 р. № 400/1299/20 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Устинова І.А., розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу
до відповідача:Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області, вул. А. Шептицького, 9, с. Михайлівка, Миколаївський район, Миколаївська область, 57116
треті особи:Квартирно-експлуатаційний відділ міста Миколаїв Південного територіального Квартирно-експлуатаційного управління, пр. Миру, 62а, м. Миколаїв, 54056 Кир`яківська сільська рада, вул. Центральна, 3, с. Кир`яківка, Миколаївський район, Миколаївська область, 57125
про:визнання протиправним та скасування рішення від 26.06.2019 р. №3,
ВСТАНОВИВ:
24.03.2020р. Фермерське господарство АЛЕСЯ (далі - позивач) звернулось до суду з позовом до Михайлівської сільської ради миколаївського району Миколаївської області (далі - відповідач) з вимогою про визнання протиправним та скасувати рішення Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області від 26 червня 2019 року №3 XXXVIII чергової сесії 8 скликання Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які надані в постійне користування для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України із земель державної власності 235-Широколанівського полігону в межах Миколаївського району Миколаївської області .
Третьою особою у справі позивач вказав - Квартирно-експлуатаційний відділ м. Миколаїв Південного територіального Квартирно-експлуатаційного управління (далі - третя особа або КЕВ).
26.03.2020р. ФГ АЛЕСЯ подано до суду заяву про забезпечення позову.
Ухвалою від 26.03.2020р. суд задовольнив заяву позивача про забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області від 26.06.2019р. № З XXXVIII чергової сесії 8 скликання "Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які надані в постійне користування для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України із земель державної власності 235-Широколанівського полігону в межах Миколаївського району Миколаївської області" до розгляду справи № 400/1299/20 по суті.
Ухвалою від 31.03.2020 року суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Ухвалою від 31.03.2020р. суд залучив до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Кир`яківську сільську раду та зобов`язав третю особу надати до суду в строк до 24.04.2020р. письмові пояснення щодо предмету спору.
Ухвалою від 27.05.2020р. суд призначив по справі судове засідання на 23.06.2020р., яке в подальшому було відкладено на 23.0.2020р.
Позивач обґрунтував позовні вимоги тим, що відповідачем ухвалено рішення, що спричинило суттєві негативні наслідки для прав та обов`язків ФГ АЛЕСЯ , яке прийнято з порушенням вимог діючого законодавства та поза межами прав та обов`язків відповідача. Про оскаржуване рішення позивач дізнався 27.02.2020р. отримавши листа від відповідача № 713/1, в якому повідомлено, що підставою збільшення податкового навантаження є затвердження рішенням Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області від 26 червня 2019 № 3 нормативно-грошової оцінки земель Широколанівського полігону, виходячи з якої встановлено новий розмір земельного податку. Позивач вважає, що відповідач приймаючи оскаржуване рішення вийшов за межі своїх повноважень, затверджуючи нормативну грошову оцінку стосовно земельних ділянок, які знаходяться на території іншої територіальної громади, що на думку позивача, є підставою для скасування такого рішення.
Відповідач заперечував проти позову з підстав викладених у відзиві на позовну заяву. Відповідач у судовому засіданні визнав, що оскржуване рішення прийняте з порушенням законодавства та поза межами його повноважень.На думку ввідповідача , ним усунено порушення, які були ним допущені. Крім того, відповідач вважає, що оскаржуване рішення більше стосується третьої особи - Квартирно-експлуатаційного відділу міста Миколаїв Південного територіального Квартирно - експлуатаційного управління, а тому не впливає на права та обов"язки позивача. Виходячи із дійсних правовідносин по цій справі, а також норм матеріального права пов`язаних з визначенням та сплатою земельного податку та безпосередньо із Договору №10 від 29.07.2016 р. про спільний обробіток землі з додатковими угодами №1 та №2 вбачається, що платником земельного податку за земельні ділянки нормативно грошова оцінка яких затверджена спірним рішенням є Квартирно-експлуатаційний відділ міста Миколаїв Південного територіального Квартирно - експлуатаційного управління, а тому рішення відповідача аж ніяк не випливає на права та обов`язки ФГ АЛЕСЯ . Крім того, рішенням № 1 від 22.07.2020р. позачергової 48 сесії Михайлівської сільської ради скасовано деякі підпункти рішення Михайлівської сільської ради від 26 червня 2019 року №3 XXXVIII чергової сесії 8 скликання, що оскаржується позивачем. Тому з урахуванням прийнятих відповідачем змін 22.07.2020р. до оскаржуваного рішення, відповідач вважає, що провадження у справі № 400/1299/20 підлягає закриттю.
Третя особа - Квартирно-експлуатаційний відділ міста Миколаїв Південного територіального Квартирно - експлуатаційного управління надала письмові пояснення по справі, в яких просила суд розглянути справу в порядку письмового провадження без виклику сторін та визнати протиправним й скасувати рішення відповідача № 3 від 26.06.2019р.
Від Кир`яківської сільської ради письмових пояснень по справі не надходило.
Відповідно до ч.1 ст. 263 КАС України, суд розглядає справу в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).
Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні в них фактичні дані, суд встановив наступне.
Рішенням Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області від 26 червня 2019 року № 3 затверджено технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які надані в постійне користування для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України із земель державної власності 235-Широколанівського полігону в межах Миколаївського району Миколаївської області.
Виходячи з матеріалів справи, судом встановлено, що Фермерське господарство АЛЕСЯ відповідно до умов Договору про спільний обробіток землі № 10 від 29.07.2016, укладеного з Квартирно-експлуатаційним відділом м.Миколаїв та Акту обміру земельної ділянки від 29.07.2016, здійснює сільськогосподарську діяльність, а саме: вирощування зернових, технічних та решти культур, не віднесених до інших класів рослинництва, на земельних ділянках площею 801,84 га загальновійськового полігону Широколанівский .
Також матеріалами справи підтверджено, що землі 235-Широколанівського полігону в межах Миколаївського району Миколаївської області розташовані на земельних ділянках Михайлівської, Криничанськоі та Кир`яківської сільських рад та належать на праві постійного користування Міністерству Оборони України в особі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Миколаїв Південного територіального Квартирно-експлуатаційного управління, що підтверджується витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Державного земельного кадастру.
Ст.4 Закону України Про використання земель оборони передбачено право військових частини дозволяти фізичним і юридичним особам вирощувати сільськогосподарські культури, випасати худобу та заготовляти сіно на землях, наданих їм у постійне користування.
За умовами Договору № 10 від 29.07.2016 та Додаткової угоди № 1 від 16.08.2016р. (пункт 5.5), сплата усіх видів податків та зборів здійснюється ФГ АЛЕСЯ , окрім тих, які згідно законодавства покладаються виключно на КЕВ м. Миколаїв.
18.02.2020 року Квартирно-експлуатаційним відділом м. Миколаїв на адресу ФГ АЛЕСЯ надіслано лист № 610 про збільшення розміру податкового зобов`язання із плати за земельну ділянку, що використовується у сільськогосподарській діяльності.
27.02.2020 року позивач отримав листа за № 713/1, в якому позивачу повідомлено, що підставою збільшення податкового навантаження є затвердження рішенням Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області від 26 червня 2019 № 3 нормативно-грошової оцінки земель Широколанівського полігону, виходячи з якої встановлено новий розмір земельного податку.
26 червня 2019 року Михайлівська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області на XXXVIII черговій сесії 8 скликання затвердила технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які надані в постійне користування для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України із земель державної власності 235-Широколанівського полігону в межах Миколаївського району Миколаївської області з кадастровими номерами: 1) 4824284600:09:000:0001 площа 26654,7805 га, 2) 4824282300:09:000:0180 площа 210,8164 га, 3) 4824280900:09:000:0012 площа 341,6219 га, 4) 4824280900:09:000:0013 площа 72,00 га, 5) 4824280900:09:000:0014 площа 656,1146.
Однак, виходячи з матеріалів справи, судом встановлено, що вказані земельні ділянки розташовані не лише на території Михайлівської та Криничанської сільських рад, що входять до складу об`єднаної територіальної Михайлівської громади, а також - на території Кир`яківської сільської ради, яка до складу зазначеної територіальної громади не входить.
Так, оскаржуваним рішенням затверджена нормативна грошова оцінка стосовно земельних ділянок з наступними кадастровими номерами: 4824284600:09:000:0001; 4824282300:09:000:0180; 4824280900:09:000:0012; 4824280900:09:000:0013; 4824280900:09:000:0014.
Згідно інформації, наданої Відділом у Миколаївському районі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області, земельні ділянки з кадастровими номерами 4824280900:09:000:0012; 4824280900:09:000:0013 та 4824280900:09:000:0014 розташовані в межах території Кир`яківської сільської ради (листи від 20.11.2018 №№ 760/0/205-18, 761/0/205-18, 762/0/205-18.).
Земельна ділянка з кадастровим номером 4824282300:09:000:0180 розташована в межах території Криничанської сільської ради (лист від 20.11.2018 № 759/0/205-18), а земельна ділянка з кадастровим номером 4824284600:09:000:0001 розташована в межах території Улянівської (нині Михайлівської) сільської ради (лист від 20.11.2018 №756/0/205-18).
Такі саме відомості містяться у затвердженій оскаржуваним рішенням технічній документації з нормативної грошової оцінки зазначених земельних ділянок, розробленої ПП Південь ЗЕМ .
Так, в технічній документації земельних ділянок з кадастровими номерами 4824280900:09:000:0012; 4824280900:09:000:0013; 4824280900:09:000:0014, зокрема, на індексно-кадастровій карті зазначено, що вказані земельній ділянки знаходяться на території Кир`яківської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області.
Крім того, з картограми зон впливу вбачається, що зазначені земельні ділянки розташовані з межах 09-ї кадастрової зони Кир`яківської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області.
З картки об`єднаної територіальної громади, оприлюдненої на офіційному веб-сайті Михайлівської територіальної громади (myhaylivska.gromada.org.ua), вбачається, що до її складу увійшли сели Михайлівна - адміністративний центр громади, с.Кринички, с.Червоне Поле, с.Новогригорівка, с.Новолесівка, с.Трихатське.
Отже, оскільки село Кир`яківка Миколаївського району Миколаївської області до складу Михайлівської територіальної громади не увійшло, то Михайлівська сільська рада не мала повноважень затверджувати нормативну грошову оцінку щодо земель, які перебувають на території Кир`яківської сільської ради.
Згідно ч.1 ст.23 Закону України Про оцінку земель технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідної сільською селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.
Частиною 2 ст.23 Закону України Про оцінку земель встановлено, що розташування земель чи земельних ділянок на території іншої територіальної громади є підставою для відмови у затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Таким чином, суд приходить до того, що відповідач, затверджуючи нормативну грошову оцінку стосовно зазначених в оскаржуваному рішенні земельних ділянок, вийшов за межі своїх повноважень та прийняв рішення стосовно земельних ділянок, які знаходяться на території іншої територіальної громади, що є підставою для скасування такого рішення суб`єкту владних повноважень.
Крім того, із технічної документації нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 4824280900:09:000:0012, розташованої на території Кир`яківської сільської ради, вбачається, що розрахунок оцінки здійснений не стосовно вказаної земельної ділянки, а стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 4824282300:09:000:0180, розташованої на території Криничанської сільської ради.
Отже, така технічна документація стосовно зазначеної земельної ділянки не могла бути затверджена, не лише з мотивів відсутності у відповідача територіальних повноважень, а й внаслідок невірного розрахунку.
Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стаття 140 Конституції України проголошено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
Із визначення термінів, передбачених ст.1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні вбачається, що територіальна громада - жителі, об`єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно- територіальними одиницями, або добровільне об`єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр.
Поняття місцевого самоврядування міститься також у ст.2 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , яка визначає його, як гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ,
міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Згідно ст.4 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні місцеве самоврядування в Україні здійснюється на принципах: народовладдя; законності; гласності; колегіальності; поєднання місцевих і державних інтересів; виборності; правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених цим та іншими законами; підзвітності та відповідальності перед територіальними громадами їх органів та посадових осіб; державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами, та які згідно ст.16 наведеного Закону є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.
Сільські ради наділені повноваженнями розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання, що передбачено ст.25 Про місцеве самоврядування в Україні . Виключна компетенція сільських рад визначена ст.26 наведеного Закону, якою, зокрема, встановлено, що питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.
З наведених положень Закону вбачається, що сільська рада, як орган місцевого самоврядування, наділена повноваженнями загальної та виключної компетенції вирішувати питання місцевого значення у межах села, що є самостійною адміністративно-територіальною одиницею, або добровільного об`єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр, тобто у межах об`єднаної територіальної громади.
Статтею 12 Земельного Кодексу України передбачено повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин, до яких належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад, а також вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
З наведеним положенням Земельного Кодексу України узгоджуються положення ст.23 Закону України Про оцінку земель , яким надано повноваження відповідним сільським радам по затвердженню технічної документації з оцінки земель. При цьому такі повноваження надані відповідним сільським радам , тобто сільським радам, до відання яких відносяться земельні ділянки, технічна документація яких потребує затвердження органом місцевого самоврядування.
Статтею 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні надано право сільським, селищним, міським радам в межах своїх повноважень приймати нормативні та інші акти у формі рішень.
Гарантоване державою місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи і передбачає правову, організаційну та матеріально-фінансову самостійність, яка має певні конституційно-правові межі, встановлені, зокрема, приписами статей 19, 140, 143, 144, 146 Конституції України.
З аналізу вказаних конституційних положень вбачається, що ці органи місцевого самоврядування, здійснюючи владу і самостійно вирішуючи питання місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції, та приймаючи рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Такі ж положення закріплені у статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, яка встановлює, що головні повноваження і функції органів місцевого самоврядування визначаються Конституцією або законом; органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене із сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу; повноваження, якими наділяються органи місцевого самоврядування, як правило, мають бути повними і виключними.
Згідно висновку, зробленого Конституційним Судом України 16 квітня 2009 року у справі № 7-рп/2009, ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.
Статтею 74 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами. Підстави, види і порядок відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Конституцією України, цим та іншими законами.
Частиною 10 ст.59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Отже, суд приходить до висновку, що оскаржуване рішення не відповідає вимогам Конституції України, Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Закону України Про оцінку земель та внаслідок його прийняття порушені права та інтереси ФГ АЛЕСЯ , яке на підставі цього незаконного рішення набуло збільшеного податкового навантаження. Відтак, суд вважає, що оскаржуване рішення порушує права та інтереси позивача, що дало право ФГ "АЛЕСЯ" на зверненя до суду з відповідним позовом.
Стосовно позиції відповідача про самостійне усунення допущених ним порушень шляхом прийняття рішення № 1 від 22.07.2020р. позачергової 48 сесії Михайлівської сільської ради скасовано деякі підпункти рішення Михайлівської сільської ради від 26 червня 2019 року №3 XXXVIII чергової сесії 8 скликання, суд зазначає наступне.
Часткове скасування відповідачем прийнятого ним незаконного рішення не відновлює у повному обсязі порушених прав та інтересів позивача. Відтак, приняття вказаного вище рішення та його вплив на права та обов"язки позивача, є позицією відповідача про необхідність закриття провадження у справі у зв"язку з самостійним частковим скасуванням рішення.
Відповідно до вимог ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Отже, враховуючи з`ясовані обставини справи та у відповідності до вимог чинного законодавства України, суд зазначає, що позов ФГ АЛЕСЯ належить задовольнити, оскільки він обґрунтований та підтверджений матеріалами справи.
Позивач в позові просив суд повернути судові витрати на його користь, в тому числі й судовий збір в розмірі 630,61грн. за подання заяви про забезпечення позову.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України. при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Статтею 132 КАС україни взначено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати:
1) на професійну правничу допомогу;
2) сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду;
3) пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз;
4) пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів;
5) пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.
Суд зазначає, що нормами КАС України та згідно статті 7 Закону України "Про судовий збір" не передбачено повернення судового збору за подачу заяви до суду про забезпечення позову. Крім того, сплата судового збору за подання заяви про забезпечення позову не належить до витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Таким чином, на користь позивача підлягає поверненню судовий збір, сплачений за подання до суду позовної заяви в розмірі 2102,00грн., сплачений платіжним дорученням № 38 від 23.03.2020р. та судовий збір в розмірі 2102,00грн. сплачений платіжним дорученням № 37 від 23.03.2020р.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов Фермерського господарства "АЛЕСЯ" (вул. Шкільна, 6-А, с. Кубряки, Веселинівський район, Миколаївська область, 57070, код ЄДРПОУ 38094210) до Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (вул. А. Шептицького, 9, с. Михайлівка, Миколаївський район, Миколаївська область, 57116, код ЄДРПОУ 04375642) задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області від 26 червня 2019 року № З XXXVIII чергової сесії 8 скликання Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які надані в постійне користування для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил України із земель державної власності 235-Широколанівського полігону в межах Миколаївського району Миколаївської області .
3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Михайлівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (вул. А. Шептицького, 9, с. Михайлівка, Миколаївський район, Миколаївська область, 57116, код ЄДРПОУ 04375642) на користь Фермерського господарства "АЛЕСЯ" (вул. Шкільна, 6-А, с. Кубряки, Веселинівський район, Миколаївська область, 57070, код ЄДРПОУ 38094210) судовий збір в розмірі 2102,00грн., сплачений платіжним дорученням № 38 від 23.03.2020р. та судовий збір в розмірі 2102,00грн. сплачений платіжним дорученням № 37 від 23.03.2020р.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя І. А. Устинов
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2020 |
Оприлюднено | 12.08.2020 |
Номер документу | 90861533 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Устинов І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні