Рішення
від 06.08.2020 по справі 540/479/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 серпня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/479/20

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бездрабка О.І.,

при секретарі - Альошиній І.В.,

за участю:

позивача - ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Голопристанського районного військового комісаріату Херсонської області, Міністерства оборони України про скасування рішення від 05.12.2019 р. та зобов`язання вчинити дії,

встановив:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся з позовною заявою до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі - відповідач-1), Міністерства оборони України (далі - відповідач-2), в якій просить:

- скасувати рішення Голопристанського районного військового комісаріату за вих. № 3451 від 05.12.2019 р.;

- зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_2 направити документи ОСОБА_1 щодо призначення одноразової грошової допомоги розпоряднику бюджетних коштів - Міністерству оборони України;

- зобов`язати Міністерство оборони України призначити та виплатити ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу в розмірі 150-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення військовослужбовцю інвалідності ІІІ групи.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що під час проходження військової служби отримав травму і 29.11.2010 р. військово-лікарською комісією (психіатричного профілю) ВМКЦ Південного регіону направлений на обстеження у психіатричну клініку ВМКЦ Південного регіону. За результатами ВЛК про причинний зв`язок захворювання зазначено: захворювання, пов`язане з проходженням військової служби. 26.11.2019 р. на підставі огляду МСЕК № 1685 встановлену ІІІ групу інвалідності із зазначенням причини інвалідності - загальне захворювання. Після отримання висновку МСЕК звернувся до Голопристанського районного військового комісаріату із заявою про отримання одноразової допомоги, як це передбачено Законом України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей". Однак рішенням від 05.12.2019 р. за № 3451 у виплаті даної грошової допомоги було відмовлено з посиланням на пропущення термінів звернення (трьохмісячний термін після звільнення особи із строкової військової служби). Вважає таке рішення протиправним, так як йому не було відомо про ступінь втрати ним професійної працездатності на час звільнення з військової служби і лише 26.11.2019 р. на підставі акту огляду МСЕК № 1685 було встановлено ІІІ групу інвалідності, після чого і звернувся із дотриманням трьохмісячного терміну із заявою до відповідача-1. В свою чергу, ІНФОРМАЦІЯ_2 без направлення його заяви до Департаменту фінансів Міністерства оборони України самостійно прийняв безпідставне рішення щодо відмови у здійсненні грошових виплат.

Ухвалою від 26.02.2020 р. позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви.

У встановлений суддею строк позивач усунув недоліки позовної заяви і ухвалою від 16.03.2020 р. відкрито спрощене провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 13.04.2020 р. о 10:00 год.

Ухвалою від 13.04.2020 р. за клопотанням представників позивача та відповідача-2 відкладено розгляд справи на 13.05.2020 р. на 15:00 год.

07.05.2020 р. від відповідача-1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому вказує на те, що заяву ОСОБА_2 про виплату одноразової грошової допомоги розглянуто у встановлений законом термін та надано відповідь на підставі п.8 ст.16 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей". Згідно чинного законодавства у районного військового комісара відсутні повноваження на прийняття рішень про відмову у призначенні та виплати одноразової грошової допомоги. Заява про виплату одноразової допомоги повинна прийматися ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 в свою чергу надав відповідь на звернення у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян".

Ухвалою від 13.05.2020 р. за клопотанням представників позивача та відповідача-2 відкладено розгляд справи на 27.05.2020 р. на 13:00 год.

Ухвалою від 27.05.2020 р. за клопотанням представників позивача та відповідача-2 відкладено розгляд справи на 15.06.2020 р. на 14:00 год.

Протокольною ухвалою від 15.06.2020 р. за клопотанням представника позивача відкладено розгляд справи на 07.08.2020 р. на 11:00 год.

15.06.2020 р. від відповідача-2 надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого просить відмовити в задоволенні позову. Вказує на те, що згідно абз.7 п.4.7 Положення про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсій військовослужбовцям і забезпечення соціальними виплатами осіб, звільнених з військової служби у Збройних Силах України, та членів їх сімей, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 14.08.2014 р. № 530, документи на одержання одноразової грошової допомоги в разі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності особам, звільненим з військової служби (зборів, резерву), оформляє та подає в Департамент фінансів Міністерства оборони України обласний військовий комісаріат за місце проживання цих осіб. Тому Голопристанський районний військовий комісаріат не є тим уповноваженим органом, до компетенції якого віднесено оформлення та подання в Департамент фінансів Міністерства оборони України документів на одержання одноразової грошової допомоги. Жодних звернень до уповноваженого органу - ІНФОРМАЦІЯ_4 позивач не направляв і відповідно на адресу Міністерства оборони України відповідні документи взагалі не надходили, не розглядалися та по ним не приймалося жодних рішень. Будь-яка відповідь ІНФОРМАЦІЯ_5 не є рішенням про відмову або задоволення заяви позивача в розумінні Закону України "Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".

Ухвалою від 07.08.2020 р. відмовлено в задоволенні клопотання відповідача-1 про заміну відповідача з ІНФОРМАЦІЯ_5 на Херсонський обласний військовий комісаріат.

В судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідач-1 та відповідач-2 в судове засідання не з`явилися, про причини неявки суд не повідомили, хоча належним чином були повідомлені про дату, час і місце судового розгляду справи, про що свідчать рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень.

Приписами ч.1 ст.205 КАС України визначено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно п.1 ч.3 ст.205 КАС України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову виходячи з наступного.

Судом встановлено, що з 28.10.2010 р. ОСОБА_1 проходив військову службу у військовій частині НОМЕР_1 .

Згідно свідоцтва про хворобу від 29.11.2010 р. № 68 військово-лікарської (психіатричного профілю) комісії ВМКЦ Південного регіону встановлено причинний зв`язок захворювання - захворювання, ТАК, пов`язане з проходженням військової служби.

29.11.2019 р. на підставі огляду МСЕК № 1685 ОСОБА_1 встановлено ІІІ групу інвалідності із зазначенням причини інвалідності - загальне захворювання.

02.12.2019 р. ОСОБА_1 звернувся до Голопристанського районного військового комісаріату із заявою про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку із загальним захворюванням, до якої долучив копії паспорту, ідентифікаційного коду, свідоцтва про хворобу, довідки МСЕК № 120633, рахунку, військового квитка, довідки МСЕК № 554449.

05.12.2019 р. ІНФОРМАЦІЯ_6 позивачу надано відповідь за вих. № 3451, у якій зазначено, що відповідно до п.8 ст.16 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" одноразова грошова допомога призначається і виплачується у разі отримання військовослужбовцем строкової служби поранення (контузії, травми або каліцтва), захворювання у період проходження ним строкової військової служби, що призвело до часткової втрати працездатності внаслідок зазначених причин, пов`язаних з проходженням військової служби, але не пізніше ніж через три місяці після звільнення її із строкової військової служби. В наданій довідці до акту огляду МСЕК від 26.11.2019 р. № 554449 причиною інвалідності є загальне захворювання, яке не пов`язане з проходженням військової служби. Отже, права на отримання вищевказаної грошової допомоги не виникає.

Вважаючи таке рішення протиправним, позивач звернувся з позовною заявою до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.

Основні засади державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, встановлення єдиної системи їх соціального та правового захисту, гарантування військовослужбовцям та членам їх сімей в економічній, соціальній, політичній сферах сприятливих умов для реалізації їх конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни та регулювання відносин у цій галузі визначено Законом України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців і членів їх сімей" від 20.12.1991 р. № 2011-ХІІ (далі - Закон № 2011-ХІІ).

Згідно ч.1 ст.16 Закону № 2011-ХІІ одноразова грошова допомога у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов`язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві (далі - одноразова грошова допомога), - гарантована державою виплата, що здійснюється особам, які згідно з цим Законом мають право на її отримання.

У ч.2 ст.16 Закону № 2011-ХІІ визначено у яких випадках та якій категорії військовослужбовців призначається і виплачується одноразова грошова допомога.

Відповідно до ч.2 ст.16-2 Закону № 2011-ХІІ одноразова грошова допомога у випадках, зазначених у підпунктах 5-9 пункту 2 статті 16 цього Закону, призначається і виплачується залежно від встановленої військовослужбовцю, військовозобов`язаному або резервісту інвалідності та ступеня втрати ним працездатності у розмірі, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно п.3 Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов`язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2013 р. № 975 (далі - Порядок № 975), днем виникнення права на отримання одноразової грошової допомоги у разі встановлення інвалідності є дата, зазначена у довідці медико-соціальної експертної комісії.

Підпунктом 3 пункту 6 Порядку № 975 встановлено розміри одноразової грошової допомоги, яка призначається і виплачується військовослужбовцю строкової служби, військовозобов`язаному або резервісту, якого призвано на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, інвалідність якого настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), заподіяного військовослужбовцю строкової служби, військовозобов`язаному чи резервісту під час виконання обов`язків військової служби або служби у військовому резерві, або не пізніше ніж через три місяці після звільнення із служби, закінчення зборів, проходження служби у військовому резерві, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період строкової військової служби, проходження таких зборів, служби у військовому резерві.

Пунктом 11 Порядку № 975 передбачено, що військовослужбовець, військовозобов`язаний та резервіст, якому виплачується одноразова грошова допомога у разі настання інвалідності чи втрати працездатності без встановлення йому інвалідності, подає уповноваженому органу такі документи:

заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням інвалідності чи часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності;

завірену копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією про встановлення групи інвалідності або відсотка втрати працездатності із зазначенням причинного зв`язку інвалідності чи втрати працездатності.

До заяви додаються копії:

постанови відповідної військово-лікарської комісії щодо встановлення причинного зв`язку поранення (контузії, травми або каліцтва), захворювання;

документа, що свідчить про причини та обставини поранення (контузії, травми або каліцтва), зокрема про те, що воно не пов`язане із вчиненням особою кримінального чи адміністративного правопорушення або не є наслідком вчинення нею дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп`яніння, або навмисного спричинення собі тілесного ушкодження;

сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я та по батькові і місце реєстрації;

документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідний орган доходів і зборів та має відмітку в паспорті громадянина України, - копію сторінки паспорта з такою відміткою).

Відповідно до п.12 Порядку № 975 призначення і виплата одноразової грошової допомоги військовослужбовцям, військовозобов`язаним та резервістам, яких призвано на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, здійснюється Міноборони, іншими центральними органами виконавчої влади, що здійснюють керівництво військовими формуваннями та правоохоронними органами, та іншими органами державної влади, військовими формуваннями та правоохоронними органами, в яких передбачено проходження військової служби військовослужбовцями, навчальних (або перевірочних) та спеціальних зборів - військовозобов`язаними, проходження служби у військовому резерві - резервістами (далі - розпорядник бюджетних коштів).

Відповідно до п.13 Порядку № 975 керівник уповноваженого органу подає у 15-денний строк з дня реєстрації всіх документів розпорядникові бюджетних коштів висновок щодо виплати одноразової грошової допомоги, до якого обов`язково додаються документи, зазначені в пунктах 10 та 11 цього Порядку.

Розпорядник бюджетних коштів у місячний строк після надходження всіх зазначених документів приймає рішення про призначення одноразової грошової допомоги або про відмову в її призначенні, або про повернення документів на доопрацювання (у разі, коли документи подано не в повному обсязі, потребують уточнення чи подано не за належністю) і надсилає зазначене рішення разом з документами уповноваженому органу для видання наказу про виплату такої допомоги особам, які звернулися за нею, а в разі відмови чи повернення документів на доопрацювання - для письмового повідомлення заявника з обґрунтуванням мотивів відмови чи повернення документів на доопрацювання.

Разом з цим, п.4.7 Положенням про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсій військовослужбовцям і соціального забезпечення осіб, звільнених з військової служби у Збройних Силах України, та членів їх сімей, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 14.08.2014 р. № 530, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.10.2014 р. за № 1294/26071 (далі - Положення № 530) встановлено, що документи на одержання одноразової грошової допомоги в разі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності особам, звільненим з військової служби (зборів, резерву), оформляє та подає в Департамент фінансів Міністерства оборони України обласний військовий комісар за місцем проживання цих осіб.

У разі настання інвалідності подаються такі документи:

висновок щодо можливості виплати одноразової грошової допомоги військовослужбовцю, який визнаний особою з інвалідністю (додаток 13);

заява про виплату одноразової грошової допомоги (додаток 12);

копія довідки МСЕК про встановлення групи та причинного зв`язку інвалідності;

копії свідоцтва про хворобу, постанови чи довідки відповідної ВЛК щодо встановлення причинного зв`язку захворювання, поранення (контузії, травми або каліцтва);

витяг з наказу командира військової частини про виключення зі списків особового складу частини (для військовослужбовців строкової військової служби - копія військового квитка);

копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я, по батькові та місце реєстрації;

копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідний орган доходів і зборів та має відмітку в паспорті громадянина України, - копія сторінки паспорта з такою відміткою);

копії довідки про причини та обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), або копія акта про нещасний випадок (архівної довідки про причини та обставини травми (поранення, контузії, каліцтва)), або інші документи про причини та обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), зазначені в абзаці першому пункту 21.8 глави 21 розділу II Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженого наказом Міністра оборони України від 14 серпня 2008 року № 402, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 року за № 1109/15800, зокрема про те, що травма (поранення, контузія, каліцтво) не пов`язана з учиненням особою кримінального чи адміністративного правопорушення або не є наслідком вчинення нею дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп`яніння або навмисного спричинення собі тілесного ушкодження, - у разі встановлення інвалідності внаслідок отриманого поранення, травми, контузії або каліцтва.

У разі якщо особа має право на одержання одноразової грошової допомоги відповідно до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" та на інші допомоги або компенсаційні виплати у зв`язку з ушкодженням здоров`я, які встановлені іншими нормативно-правовими актами, до документів додаються довідки про те, що інші виплати не проводилися.

У всіх випадках уповноважені органи, які здійснюють оформлення документів для призначення одноразової грошової допомоги (військові частини, військові навчальні заклади, установи, організації та військові комісаріати (ТЦКСП)), мають отримати від заявників згоду на обробку даних про фізичну особу відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".

Згідно п.4.8 Положення № 530 висновок щодо можливості виплати одноразової грошової допомоги уповноважені органи (військові частини, військові навчальні заклади, військові навчальні підрозділи вищих навчальних закладів, установи, організації та військові комісаріати (ТЦКСП)), які здійснюють оформлення документів для призначення одноразової грошової допомоги, подають до Департаменту фінансів Міністерства оборони України в 15-денний строк з дня реєстрації всіх документів.

Якщо документи, необхідні для прийняття рішення про виплату одноразової грошової допомоги, відсутні, уповноважені органи (військові частини, військові навчальні заклади, військові навчальні підрозділи вищих навчальних закладів, установи, організації та військові комісаріати (ТЦКСП)), які здійснюють оформлення документів для призначення одноразової грошової допомоги, надають заявникам допомогу в їх розшуку.

Відповідно до п.4.9 Положення № 530 заява та документи, що до неї додаються, щодо призначення та виплати одноразової грошової допомоги, подані з порушенням вимог Порядку виплати допомоги, розглядаються уповноваженим органом (військовою частиною, військовим навчальним закладом, військовим навчальним підрозділом вищого навчального закладу, установою, організацією та військовим комісаріатом (ТЦКСП)), що здійснює оформлення документів для призначення одноразової грошової допомоги, відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Системний аналіз зазначених норм права дозволяє дійти висновку, що передумовою отримання одноразової грошової допомоги, яка виплачується Міністерством оборони України, є звернення до уповноваженого органу, в даному випадку - обласного військкомату, із відповідною заявою та іншими необхідними документами, перелік яких визначений п.11 Порядку № 975, та які в установлений строк розглядаються цим органом, після чого складається висновок за результатами розгляду заяви щодо можливості виплати одноразової грошової допомоги, який направляється розпоряднику бюджетних коштів для прийняття відповідного рішення (про призначення чи про відмову в призначенні такої допомоги). Водночас, у разі подання заявником документів з порушенням вимог Порядку № 975, такі заяви та документи розглядаються уповноваженим органом, що здійснює оформлення документів для призначення одноразової грошової допомоги, відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

З матеріалів справи слідує, що заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням інвалідності ОСОБА_1 було подано не до ІНФОРМАЦІЯ_4 , як це передбачено п.4.7 Положення № 530, а до Голопристанського районного військового комісаріату, тобто з порушенням встановленого порядку, внаслідок чого у відповідності з п.4.9 Положення № 530 Голопристанським районним військовим комісаріатом розглянуто заяву в порядку Закону України "Про звернення громадян".

Суд зазначає, що Голопристанський районний військовий комісаріат в даному випадку не є уповноваженим органом, який має право складати висновок щодо можливості виплати одноразової грошової допомоги та направляти документи до Департаменту фінансів Міністерства оборони України в розумінні положень Порядку № 975, а тому розгляд ІНФОРМАЦІЯ_6 заяви позивача про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням інвалідності в порядку Закону України "Про звернення громадян" не впливає на реалізацію позивачем свого права на отримання вказаної допомоги у разі звернення до уповноваженого органу.

При цьому, надання ІНФОРМАЦІЯ_6 відповіді на заяву ОСОБА_1 в порядку Закону України "Про звернення громадян" не залежно від її змісту не є рішенням суб`єкта владних повноважень в розумінні положень КАС України.

Враховуючи те, що позивач звернувся із заявою про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку з встановленням інвалідності до не уповноваженого органу, відповідачем-1 не приймалося рішення про виплату або про відмову у виплаті такої допомоги, направлення чи відмову у направленні документів до Департаменту фінансів Міністерства оборони України (яке і не могло бути прийнято Голопристанським районний військовим комісаріатом внаслідок відсутності таких повноважень), позовні вимоги про скасування рішення відповідача-1 від 05.12.2019 р. за вих. № 3451 та про зобов`язання Голопристанський районний військовий комісаріат направити документи ОСОБА_1 щодо призначення одноразової грошової допомоги розпоряднику бюджетних коштів - Міністерству оборони України задоволенню не підлягають.

Також безпідставними є вимоги про зобов`язання Міністерство оборони України призначити та виплатити позивачу одноразову грошову допомогу, оскільки висновок про можливість виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 з пакетом документів до Міністерства оборони України не надходив, внаслідок чого відповідачем-2 жодних рішень по заяві ОСОБА_1 не приймалося, що не заперечується позивачем.

Згідно ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Приписами ч.1 ст.90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 КАС України).

З огляду на встановлені у справі обставини, суд дійшла висновку про відсутність підстав для задоволення позовної заяви ОСОБА_1 .

Керуючись ст.ст.9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 262 КАС України, суд -

вирішив:

Відмовити в задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_2 ) до Голопристанського районного військового комісаріату Херсонської області (75600, Херсонська область, м.Гола Пристань, пров.Поштовий, 22, код ЄДРПОУ 37953845), Міністерства оборони України (03168, м.Київ, просп.Повітрофлотський, 6, код ЄДРПОУ 00034022) про скасування рішення від 05.12.2019 р. та зобов`язання вчинити дії.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до пп.15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 10 серпня 2020 р.

Суддя О.І. Бездрабко

кат. 112030500

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.08.2020
Оприлюднено12.09.2022
Номер документу90862930
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —540/479/20

Рішення від 06.08.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 06.08.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 26.05.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 12.04.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 15.03.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні