Справа № 420/3724/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 серпня 2020 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок про зобов`язання тимчасово припинити обіг харчових продуктів,-
В С Т А Н О В И В:
30 квітня 2020 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок про зобов`язання тимчасово припинити обіг харчових продуктів.
В обґрунтування позовних вимог позивач, з посиланням на фактичні обставини справи щодо проведення Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області позапланового заходу державного контролю на предмет дотримання законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів у суб`єкта господарювання товариства з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок , за результатами якої складено акт перевірки характеристик продукції від 15.04.2020 року №1026, зазначає наступне.
Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області за результатами вказаної перевірки встановлено ряд порушень, перелік яких викладено в описі виявлених порушень в акті №1026 від 15.04.2020 року (п.1.1, 1.6, 1.8, 3.1, 3.2, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 7.1, 7.2, 7.3, 8.3, 9.1, 10.1, 10.2, 11.3, 11.4, 16.2, 18.1). 15.04.2020 року керівнику TOB Коданьову І.В. надано зазначений акт та Припис №323 про усунення порушень, які зафіксовано в Акті перевірки. Як зазначено у позові, відповідно до п.3 ч. 4 статті 11 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , 16 квітня 2020 року Головним державним ветеринарним інспектором - В.Я. Гіска прийнято Рішення про тимчасове припинення обігу харчових продуктів на потужності Товариства з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок . Так як станом на 24.04.2020 року вищезазначені порушення законодавства, щодо безпечності харчових продуктів усунуті не були, а їх наявність може спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, позивач звернувся до адміністративного суду з метою зобов`язання тимчасово припинити обіг харчових продуктів до усунення порушень в повному обсязі.
Підстава звернення до суду - виявлення порушень законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів під час перевірки за результатами якої складено акт №1026 від 15.04.2020 року.
Ухвалою суду від 05.05.2020 року позов залишено без руху та надано позивачу строк на усунення недоліків позову.
20.05.2020 року (вх. №19404/20) від представника позивача до суду надійшла заява про усунення недоліків разом із платіжним дорученням №475 від 12.05.2020 року про сплату судового збору у розмірі 2102,00 грн.
Ухвалою від 21.05.2020 року судом прийнято до розгляду позовну заяву Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок про зобов`язання тимчасово припинити обіг харчових продуктів та відкрито провадження в адміністративній справі.
Судом вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до ст.262 КАС України.
Копію ухвали суду від 21.05.2020 року судом направлено на поштову адресу відповідача.
Однак, до суду повернулось поштове відправлення з копією вказаної ухвали з відміткою від 14.07.2020 року за закінченням терміну зберігання .
Відповідно до частини першої статті 131 КАС України учасники судового процесу зобов`язані під час провадження у справі повідомляти суд про зміну місця проживання (перебування, знаходження), роботи, служби. У разі неповідомлення про зміну адреси повістка надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку в порядку, визначеному статтею 129 цього Кодексу, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.
Згідно ч. 11 ст. 126 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
В той же час, суддя зазначає, що ухвала суду від 21.05.2020 року по справі №420/3724/20 оприлюднена в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
Однак, ні у визначений судом строк, ні станом на 27.03.2020 року до суду не надходило відзиву на позовну заяву.
Відповідно до п. 3 Розділу VI "Прикінцеві положення" КАС України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу, а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, подання доказів, витребування доказів, забезпечення доказів, а також строки звернення до адміністративного суду, подання відзиву та відповіді на відзив, заперечення, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, пред`явлення зустрічного позову, розгляду адміністративної справи, апеляційного оскарження, розгляду апеляційної скарги, касаційного оскарження, розгляду касаційної скарги, подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами продовжуються на строк дії такого карантину. Строк, який встановлює суд у своєму рішенні, не може бути меншим, ніж строк дії карантину, пов`язаного із запобіганням поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
В той же час, Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18 червня 2020 року № 731-IX пункт 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № 48, ст. 436) викладено в такій редакції: "3. Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення. Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином".
Згідно Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18 червня 2020 року № 731-IX цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Процесуальні строки, які були продовжені відповідно до пункту 4 розділу X "Прикінцеві положення" Господарського процесуального кодексу України, пункту 3 розділу XII "Прикінцеві положення" Цивільного процесуального кодексу України, пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" № 540-ІХ від 30 березня 2020 року, закінчуються через 20 днів після набрання чинності цим Законом. Протягом цього 20-денного строку учасники справи та особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цими кодексами), мають право на продовження процесуальних строків з підстав, встановлених цим Законом.
Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18 червня 2020 року № 731-IX опубліковано в газеті Голос України 16.07.2020 року.
Разом з тим, станом на 10.08.2020 відзиву на позовну заяву чи клопотання про продовження строку на його подання на адресу суду не надходило.
Статтею 258 КАС України визначено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Відповідно до ч.1 ст.120 КАС України перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок. Згідно з ч.6 ст.120 КАС України якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день.
З урахуванням положень ч.1 ст.120, ч.6 ст.120 КАС України, ст.258 КАС України, враховуючи період перебування головуючого судді по справі у відпустці, дана адміністративна справа вирішується судом у межах строку, визначеного ст. 258 КАС України.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 КАС України, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Товариство з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок (код за ЄДРПОУ 32572337) зареєстровано як юридична особа 15.12.2003 року та здійснює наступний вид діяльності за КВЕД: 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
У період з 14.04.2020 р. по 15.04.2020., з урахуванням положень Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин , Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , на підставі Наказу №1323 від 13.04.2020 року, направлення №1113 від 13.04.2020 р., посадовими особами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області проведено позапланову перевірку товариство з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок , предметом якої визначено дотримання законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів, з метою з`ясування питань в акті, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447.
15.04.2020 року фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області складено Акт за результатами проведення позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин №1026, яким встановлено наявність порушень вимог законодавства, перелік яких викладено в описі виявлених порушень.
Вказаний акт підписано директором ТОВ Оптовий універсальний продовольчий ринок без зауважень.
15.04.2020 року позивачем відносно відповідача прийнято припис №323 про усунення порушень, які зафіксовано в Акті перевірки.
Вказаним Приписом, зокрема, приписано негайно провести заходи щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства про харчові продукти та в термін до 22.04.2020 року надати інформацію про усунення вказаних порушень.
15 квітня 2020 року Головним державним ветеринарним інспектором - В.Я. Гіска прийнято Рішення про тимчасове припинення обігу харчових продуктів на потужності Товариства з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок №07.
Вказаним рішенням визначено з 16.04.2020 року по 25.04.2020 року тимчасово припинити обіг харчових продуктів на потужності ТОВ Оптовий універсальний продовольчий ринок (код ЄДРПОУ 325723371) за адресою: проспект Маршала Жукова, 34, смт.Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65037; розробити план заходів по усуненню виявлених порушень вимог законодавства про харчові продукти та надати до Овідіопольського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області в термін до 22.04.2020 року; інформацію про виконання плану заходів по усуненню виявлених порушень вимог законодавства про харчові продукти надати до Овідіопольського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області в термін до 22.04.2020 року.
Як зазначено у позові, оскільки станом на 24.04.2020 року вищезазначені порушення законодавства, щодо безпечності харчових продуктів усунуті не були, а їх наявність може спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, позивач звернувся до адміністративного суду з метою зобов`язання тимчасово припинити обіг харчових продуктів до усунення порушень в повному обсязі.
Вирішуючи дану справу, суд виходить з наступного.
За змістом пункту 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2.09.15 №667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику (...) з контролю за цінами (...).
Відповідно до пункту 1 Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області, Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області є територіальним органом Держпродспоживслужби та їй підпорядковане.
Статтею 3 Конституції України визначено, що людина, її життя та здоров`я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю.
Відповідно до вимог ст.42 Конституції України держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.
Таким чином, держава гарантує захист прав споживачів та здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт.
Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї регулює Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів".
Відповідно до вимог ст.4 Закону №771 державне регулювання у сфері безпечності харчових продуктів здійснюється з метою захисту життя, здоров`я та інтересів споживачів.
Статтею 5 Закону №771 встановлено, що до системи органів виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів належать, зокрема, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (компетентний орган).
У п.55 ч.1 ст.1 Закону №771 надано визначення терміну оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб`єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об`єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об`єктів санітарних заходів; потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об`єктів санітарних заходів.
За вимогами п.1 ч.2 ст. 20 Закону №771 оператори ринку зобов`язані: забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.
З огляду на види господарської діяльності та відповідно до встановлених обставин справи позивач є оператором ринку харчових продуктів та зобов`язаний забезпечувати дотримання вимог Закону №771 щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх обігу, що не заперечується відповідачем по даній справі.
Статтею 41 Закону №771 встановлено гігієнічні вимоги до потужностей.
Правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров`я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України визначає Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин .
Порядок тимчасового припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів визначено статтею 67 Закону України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин .
Так, не пізніше наступного дня з дня виявлення порушення законодавства про харчові продукти та корми головний державний інспектор (головний державний ветеринарний інспектор) приймає рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів, якщо таке виробництво та/або обіг становлять загрозу для життя та/або здоров`я людини та/або тварини. Рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів повинно обмежувати відповідну господарську діяльність лише в частині, що є необхідною та достатньою для усунення загрози для життя та/або здоров`я людини та/або тварини, та має визначати, який конкретний вид діяльності та з використанням якої потужності (її частини) підлягає тимчасовому припиненню.
Рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів набирає чинності з моменту його вручення операторові ринку і оприлюднення на офіційному веб-сайті компетентного органу та діє протягом визначеного таким рішенням строку, але не більше 10 робочих днів.
Якщо для усунення оператором ринку порушення законодавства про харчові продукти та/або корми необхідно припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів на час, що перевищує граничний строк, встановлений частиною другою цієї статті, головний державний інспектор (головний державний ветеринарний інспектор) звертається в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України, до суду з позовом про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів. Позов про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів має бути подано до суду не пізніше закінчення строку дії рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів.
Оператор ринку має право відновити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів, якщо:
1) відсутня постанова суду, що набрала законної сили, про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів та закінчився строк тимчасового припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів, визначений у рішенні головного державного інспектора (головного державного ветеринарного інспектора);
2) суд скасував рішення головного державного інспектора (головного державного ветеринарного інспектора) про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;
3) суд, який ухвалив постанову про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів, постановив ухвалу про її скасування на підставі усунення або припинення існування обставин, які стали підставою для її прийняття;
4) головний державний інспектор (головний державний ветеринарний інспектор) скасував винесене ним рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів на підставі усунення або припинення існування обставин, які стали підставою для його винесення.
За змістом ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон №877-V), передбачені загальні вимоги до здійснення державного нагляду (контролю), а саме: виключно законами встановлюються:
органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.
Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).
Згідно з ч.5 ст.4 вказаного Закону Виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
У відповідності до п. 7 ст. 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
З аналізу вищевикладеного вбачається, що для звернення позивача до суду з позовними вимогами про зобов`язання відповідача тимчасово припинити обіг харчових продуктів на потужності за адресою: 65037, Одеська обл., Овідіопольський район, смт.Таїрове, вул.Маршала Жукова, 34, до повного усунення порушень вимог законодавства України про харчові продукти, обов`язковою умовою є те, що такі порушення можуть спричинити шкоду здоров`ю людей, та належними доказами існування такої загрози є результати перевірки.
При цьому, підставою для звернення позивача до суду з даним позовом був висновок щодо порушення відповідачем вимог чинного санітарного законодавства України, які викладені в акті перевірки.
Позивач вказує, що виявлені порушення створюють загрозу здоров`ю людей, що є підставою для тимчасового припинення відповідачем обігу харчових продуктів на потужності за адресою: 65037, Одеська обл., Овідіопольський район, смт.Таїрове, вул.Маршала Жукова, 34, до повного усунення порушень вимог законодавства України про харчові продукти.
Вимогами п. 5 ст. 4 Закону №877-V передбачено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
При цьому відповідач не надав доказів повного усунення виявлених порушень зафіксованих в акті перевірки від 15.04.2020 року №1026.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Таким чином, суд вважає, що позовні вимоги Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь позивача як суб`єкта владних повноважень, а також за відсутністю витрат позивача, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати (судовий збір), згідно з ч.2 ст.139 КАС України стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 14, 22, 139, 241, 242-246, 250, 255, 295, КАС України, суд,-
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок про зобов`язання тимчасово припинити обіг харчових продуктів - задовольнити.
Зобов`язати товариство з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок (вул.Маршала Жукова, 34, смт.Таїрове, Овідіопольський район, Одеська обл., 65496, код ЄДРПОУ 32572337) тимчасово припинити обіг харчових продуктів на потужності за адресою: 65496, Одеська обл., Овідіопольський район, смт.Таїрове,, вул.Маршала Жукова, 34 до повного усунення порушень вимог законодавства про харчові продукти відповідно до Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин від 15.04.2020 року №1026.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
Позивач - Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області (65042, Одеська обл., м.Одеса, вулиця 7-ма Пересипська, будинок 6, код ЄДРПОУ 40342996).
Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю Оптовий універсальний продовольчий ринок (вул.Маршала Жукова, 34, смт.Таїрове, Овідіопольський район, Одеська обл., 65496, код ЄДРПОУ 32572337).
Суддя Корой С.М.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2020 |
Оприлюднено | 12.08.2020 |
Номер документу | 90888308 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні