Справа № 1-100/11
Пр. № 1-в/445/60/20
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10.08.2020 Золочівський районний суд Львівської області в складі:
головуючого судді ОСОБА_1
секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
за участі:
особи, щодо якої вирішується питання про встановлення адміністративного нагляду ОСОБА_3 ,
представниці Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду у місті Золочеві Львівської області матеріали подання т.в.о. начальника Золочівського ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно:
ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя села Білий Камінь, Золочівського району Львівської област, не працюючого, неодруженого, судимого 29.09.2011 Золочівським районним судом Львівської області за ч. 3ст. 185, ст. 71 КК Українидо 5 років 6 місяців позбавлення волі,
в с т а н о в и в:
Т.в.о. начальника Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_5 10.08.2020 звернувся до суду з поданням про встановлення адміністративного нагляду ОСОБА_3 терміном на один рік. В обґрунтування подання посилається на те, що оскільки ОСОБА_3 був засуджений у 2011 році за особливо тяжкий злочин, тому він формально підпадає під дію Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі». Після звільнення з місць позбавлення волі ОСОБА_3 , на шлях виправлення не став, зокрема 12.06.2020, 25.07.2020, 28.07.2020 та 04.08.2020 останній притягувався до адміністративної відповідальності за ст.173 КУпАП, ч.1 ст.178 КУпАП, ч.2 ст.178 КУпАП та ч.1 ст.175-1 КУпАП. Окрім того, вироком Золочівського районного суду Львівської області від 23.05.2019 ОСОБА_3 було визнано винним у вчиненні злочину, передбачено ч.1 ст.125 КК України та призначено покарання у виді штрафу.
В судовому засіданні представниця Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_4 вимоги подання підтримала повністю з підстав, визначених ч. 2ст. 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», просила суд встановити адміністративний нагляд відносно ОСОБА_3 , оскільки він вчиняє адміністративні правопорушення.
ОСОБА_3 у судовому засіданні просив у задоволенні подання про встановлення йому адміністративного нагляду відмовити. Факти притягнення його до адміністративної відповідальності 25.07.2020, 28.07.2020 та 04.08.2020 за ч.1 ст.178 КУпАП, ч.2 ст.178 КУпАП та ч.1 ст.175-1 КУпАП заперечив. Зазначив, що проживає один, постійного місця роботи не має, заробляє на проживання виконуючи для односельчан різноманітні роботи.
Заслухавши учасників процесу, дослідивши матеріали подання, суд встановив наступні обставини.
Судом встановлено, що ОСОБА_3 був засуджений 29.09.2011 Золочівським районним судом Львівської області за ч. 3ст. 185, ст. 71 КК Українидо 5 років 6 місяців позбавлення волі. Зі слів останнього він звільнився з місць позбавлення волі у 2017 році по відбуттю покарання.
Документи, які б свідчили про обставини звільнення ОСОБА_3 з місць позбавлення волі, в матеріалах подання відсутні.
22.06.2020 ОСОБА_3 був попереджений ДОП СРПП Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області ОСОБА_4 про те, що якщо він не припинить порушувати громадський порядок та права інших громадян за ним буде встановлено адміністративний нагляд із застосуванням встановлених Законом України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» обмежень.
Відповідно до роз`яснень, даних в Постанові Пленуму Верховного Суду України № 3 від 28.03.1986 року «Про практику застосування судами України законодавства у справах про порушення правил адміністративного нагляду», суд, при розгляді питання встановлення чи продовження адміністративного нагляду, не може допускати формального підходу, тому слід повно досліджувати всі обставини та перевіряти обгрунтованість встановлення і продовження адміністративного нагляду.
Згідно з п. «в»ст. 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» від 01.12.1994 року(із змінами та доповненнями), адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб: засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.
З аналізу вказаної норми випливає, що умовою встановлення адміністративного нагляду у відповідності до п. «в»ст. 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»є систематичне порушення громадського порядку і прав інших громадян, вчинення інших правопорушень такою особою після її попередження органами Національної поліції.
Проте, як видно із матеріалів подання кримінальне правопорушення, передбачене ч.1 ст.125 КК України, а також адміністративне правопорушення, передбачене ст.173 КУпАП, ОСОБА_3 вчинив ще до попередження його органами Національної поліції.
Що стосується постанов від 25.07.2020 про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.178 КУпАП, від 28.07.2020 про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч.2 ст.178 КУпАП та від 04.08.2020 про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.175-1 КУпАП, суд зазначає, що вказані у постановах порушення не є істотними і не можуть свідчити про суспільну небезпечність ОСОБА_3 .
Окрім того, суд враховує, що ОСОБА_3 у судовому засіданні заперечував факт вчинення адміністративних правопорушень, зі змісту постанов від 25.07.2020 та від 28.07.2020 практично аналогічні за змістом, а підпис останнього на постановах візуально відрізняється від його підпису у паспорті.
Таким чином,враховуючи вимогиспеціального Закону,особу ОСОБА_3 , а також зважаючи на долучені до подання докази, суд вважає, що подання т.в.о.начальника Золочівського ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_5 не містить достатнього обґрунтування необхідності та доцільності встановлення відносно особи адміністративного нагляду, у зв`язку з чим суд вважає за необхідне у задоволенні подання відмовити.
Керуючись ст. ст.3,5-6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», суд
п о с т а н о в и в:
В задоволенні подання т.в.о. начальника Золочівського ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , - відмовити.
Ухвалу може бути оскаржено до Львівського апеляційного суду протягом семи днів з дня її винесення.
Суддя ОСОБА_6
Суд | Золочівський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Номер документу | 90897102 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти власності Крадіжка |
Кримінальне
Золочівський районний суд Львівської області
Пилип'як П. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні