Рішення
від 12.08.2020 по справі 160/5291/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 серпня 2020 року Справа № 160/5291/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Маковської О.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства Ерлан до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа - Дніпровська міська рада про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного акціонерного товариства Ерлан до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа: Дніпровська міська рада, в якій позивач просить:

- визнати протиправними дії Відділу м.Дніпра Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Дніпропетровськ, вулиця Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:286:0026, площею 0,0044 га. із застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки, а саме: за 2013 рік - 1,0, за 2014 рік - 1,249, за 2015 рік - 1,433 при формуванні Витягу №28-4-0.38-944/167-20 від 03.02.2020 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та зобов`язати Відділ м.Дніпра Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: м. Дніпропетровськ, вулиця Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:286:0026, площею 44 кв.м., цільове призначення якої є 11.02: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості без застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за 2013 рік (1,0), за 2014 рік (1,249) та 2015 рік (1,433);

- визнати протиправними дії Відділу м. Дніпра Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Дніпропетровськ, вулиця Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:205:0064, площею 7324 кв.м., із застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки , а саме: за 2013 рік - 1,0, за 2014 рік - 1,249, за 2015 рік - 1,433 при формуванні Витягу №28-4-0.38-945/167-20 від 03.02.2020 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та зобов`язати Відділ м. Дніпра Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: м.Дніпропетровськ, вулиця Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:205:0064, площею 7324 кв.м., цільове призначення якої є 11.02: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості без застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за 2013 рік (1,0), за 2014 рік (1,249) та 2015 рік (1,433);

- визнати протиправними дії Відділу м. Дніпра Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Дніпропетровськ, вулиця Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:205:0065, площею 300160 кв.м., із застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки , а саме: за 2013 рік - 1,0, за 2014 рік - 1,249, за 2015 рік - 1,433 при формуванні Витягу №28-4-0.38-993/167-20 від 03.02.2020 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та зобов`язати Відділ м. Дніпра Головного Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки за адресою: м. Дніпропетровськ, вулиця Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:205:0065, площею 300160 кв.м., цільове призначення якої є 11.02: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості без застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за 2013 рік (1,0), за 2014 рік (1,249) та 2015 рік (1,433).

В обґрунтування позову позивач посилався на протиправні дії відповідача, які полягали у безпідставному застосуванні при формуванні вказаних витягів, коефіцієнтів індексації за 2013, 2014, 2015 роки, оскільки технічна документація з нормативно грошової оцінки земель м.Дніпропетровська була затверджена рішенням Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015 №4/65 та введена в дію з 01.01.2016. Тому, позивач вважає, що саме дата 01.01.2016 є датою проведення нормативної грошової оцінки земель м.Дніпропетровська, а тому саме з цієї датою пов`язується початок кумулятивного застосування щорічних коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19.05.2020 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Від відповідача 11.06.2020 надійшов відзив на позовну заяву, в якій він просить відмовити в задоволенні позовних вимог, посилаючись на те, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Відповідач зазначає, що кумулятивне (тобто накопичувальне) застосування щорічних коефіцієнтів індексації пов`язане саме з датою проведення нормативної грошової оцінки, але не з датою прийняття рішення про її затвердження чи датою введення нормативної грошової оцінки. Також, відповідачем наголошено, що датою проведення нормативної грошової оцінки землі міста є дата визначення вартості землі, тобто - розробки Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м.Дніпропетровська з визначенням середньої (базової) оцінки земель станом на 01.01.2013. Таким чином, відповідач вважає, що за наявності розрахункового коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення станом на 2013 рік - 1,0, на 2014 рік - 1,249 та на 2015 рік - 1,433, який має застосовуватися при визначенні середньої (базової) вартості земельної ділянки, ним, при формування Витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.02.2020, було правомірно застосовано коефіцієнти індексації за 2013, 2014 та 2015 роки.

Від третьої особи 09.07.2020 до суду надійшли письмові пояснення, в яких вона також просить відмовити в задоволенні позовних вимог, обґрунтовуючи тим, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. У поясненнях також зазначається, що технічна документація розроблена станом на 01.01.2013, що свідчить про необхідність врахування коефіцієнтів індексації, які застосовуються кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, за 2013 рік - 1,0, за 2014 рік - 1,249 та за 2015 рік - 1,433, при проведенні грошової оцінки земельної ділянки у 2016 році. Таким чином, Дніпровська міська рада вважає, що відповідач діяв правомірно та в межах наданих йому повноважень, а тому підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

Від позивача 24.06.2020 до суду надійшла відповідь на відзив, в якій він вказує на те, що до моменту затвердження технічної документації вона не набуває статусу технічної документації з оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру.

Також, позивачем 16.07.202 надано до суду відповідь на пояснення третьої особи, в яких він зазначає, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки у формулі розрахунку не передбачений, а тому не має застосовуватись під час розрахунку нормативної грошової оцінки, а ні розробником технічної документації під час визначення розрахунку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, а ні під час визначення базової вартості одного квадратного метра земель населеного пункту, а ні відповідачем під час розрахунку нормативної грошової оцінки при формування Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку конкретної земельної ділянки.

Дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що між Дніпровською міською радою та Приватним акціонерним товариством Ерлан 17.06.2009 укладено договір оренди землі, яка розташована за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:286:0026, площею 0,0044 га, цільове призначення 1.10.5 (УКЦВЗ)- інша промисловість (11.02 - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості за КВЦПЗ), строк дії договору 15 років.

Також, між Дніпровською міською радою та Приватним акціонерним товариством Ерлан 17.06.2009 укладено договір оренди землі, яка розташована за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:205:0064, площею 0,7324 га, цільове призначення 1.10.5 (УКЦВЗ)- інша промисловість (11.02 - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості за КВЦПЗ), строк дії договору 15 років.

Між Дніпровською міською радою та Приватним акціонерним товариством Ерлан 17.06.2009 укладено договір оренди землі, яка розташована за адресою: м.Дніпропетровськ, вул. Берегова, 135, кадастровий номер 1210100000:01:205:0065, площею 30,0160 га, цільове призначення 1.10.5 (УКЦВЗ)- інша промисловість (11.02 - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості за КВЦПЗ), строк дії договору 15 років.

Підставою для укладання зазначених договорів є рішення Дніпропетровської міської ради від 26.11.2008 №311/39 та від 27.05.2009 №172/46. Даними договорами передбачено порядок та спосіб визначення орендної плати.

Відповідно до пункту 4.3. договорів оренди землі, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки та її індексації проводиться без внесення змін та доповнень до цього договору у порядку та у випадках передбачених законодавством України.

Державним підприємством Український державний науково-дослідний інститут проектування міст Діпромісто ім. Ю.М. Білоконя розроблено Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Дніпропетровська, у якій зазначено, що середня (базова) вартість одного квадратного метра земель на 01.01.2013 становить 306,35 грн./м2.

З 01.01.2016 введено в дію вказану нормативну грошову оцінку земель м.Дніпропетровська (рішення Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015 №4/65).

Відповідачем сформовано Витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.02.2020 №28-4-0.38-944/167-20, № 28-4-0.38-945/167-20 та №28-4-0.38-993/167-20, відповідно до яких середня (базова) вартість земель населеного пункту зазначена 306,35 грн./кв.м., коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки зазначений 1,89720602.

Отримавши вказані витяги, позивач звернувся до відповідача з запитом про надання інформації щодо складових коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки.

За результатами розгляду запиту, відповідач повідомив позивача про те, що у витягах зазначено коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки, зокрема, за 2013 рік - 1,0, за 2014 рік - 1,249, за 2015 рік - 1,433.

Позивач вважає, що відповідачем неправомірно обраховано вартість земельної ділянки та безпідставно застосовано коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки: 1,89720602, який є кумулятивним значенням індексів інфляції за 2013 рік - 1,0, за 2014 рік -1,249 та за 2015 рік - 1,433.

Вважаючи такі дії відповідача протиправними позивач звернувся за захистом порушеного права до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Положеннями статті 1 Закону України від 11.12.2003 №1378 Про оцінку земель (далі - Закон №1378) визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

За приписами частин 4 та 5 статті 5 Закон №1378 грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною. Використання нормативної грошової оцінки земельних ділянок для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Згідно з частиною 1 статті 15 Закону №1378, підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Підпунктом 271.1.1 п.271.1 ст.271 Податкового кодексу України встановлено, що базою оподаткування земельним податком є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Згідно з п.271.2 ст.271 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно з вимогами статті 18 Закону №1378, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій в межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення: не рідше ніж один раз на 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

Відповідно до приписів п.289.2 ст.289 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою. При цьому, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

Отже, за змістом вказаних норм, для визначення суми податкових зобов`язань з земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності використовується нормативна грошова оцінка земель. Відповідно до законодавства, вона проводиться раз у 5-7 років, а для визначення поточних зобов`язань необхідно проіндексувати її на коефіцієнт індексації, який щороку розраховує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік. При цьому, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно (накопичувально) залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, а не від дати набрання чинності рішенням ради про затвердження нормативної грошової оцінки.

Тобто, якщо нормативна грошова оцінка проведена у 2013 році, а введена в дію у 2016 році, індексуючи нормативну грошову оцінку земельної ділянки у 2016 році, необхідно застосовувати поточний розмір нормативної грошової оцінки (тобто введений в дію у 2016 році) та кумулятивно проіндексувати його на коефіцієнти індексації за попередні роки, починаючи з дати проведення нормативної грошової оцінки (2013 рік).

Як вбачається з матеріалів справи, рішення Дніпропетровської міської ради, яким введено в дію нормативну грошову оцінку земель м.Дніпропетровська, прийняте 15.07.2015, а введено в дію нормативну грошову оцінку з 01.01.2016.

Суд звертає увагу позивача, що щорічні коефіцієнти індексації встановлені не рішенням ради від 15.07.2015, а їх щороку розраховує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік.

Тому, вимоги п.271.2 ст.271 Податкового кодексу України, які стосуються рішення рад щодо нормативної грошової оцінки, не поширюються на питання застосування щорічних коефіцієнтів індексації.

Натомість, правила застосування щорічних коефіцієнтів індексації встановлено п.289.2 ст.289 ПК України.

Так, за змістом п.289.2 ст.289 Податкового кодексу України, кумулятивне (тобто накопичувальне) застосування щорічних коефіцієнтів індексації пов`язане саме з датою проведення нормативної грошової оцінки, але не з датою прийняття рішення ради про її затвердження чи датою введення в дію нормативної грошової оцінки.

Суд зазначає, що необхідно відрізняти поняття проведення нормативної грошової оцінки та її затвердження , які є різними видами діяльності у сфері оцінки земель (стаття 11 Закону №1378) та здійснюється різними суб`єктами.

З моментом набрання чинності рішенням ради про затвердження нормативної грошової оцінки пов`язується можливість застосування самої нормативної грошової оцінки, але не коефіцієнтів її індексації, які, як зазначалось, застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

При цьому, коефіцієнти щорічно розраховує Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин і їх чинність не залежить від того, чи іншого рішення ради. На відповідні коефіцієнти індексується нормативна грошова оцінка, яка є чинною у відповідний період.

У даній справі, дата проведення нормативної грошової оцінки - 2013 рік, а дата набрання чинності відповідним рішенням міської ради - 2016 рік.

Суд акцентує увагу, що правильне визначення поняття дати проведення нормативної грошової оцінки земель є визначальним у даному спорі, оскільки від цієї дати необхідно починати кумулятивне застосування коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки, що, зрештою, впливає на розмір плати за землю.

Відповідно до абз.5 ч.1 ст.1 Закону №1378, дата оцінки земельної ділянки - дата (число, місяць та рік), на яку проводиться оцінка земельної ділянки та визначається її вартість. Для нормативної грошової оцінки земельної ділянки - дата, вказана в технічній документації.

У даній справі, відповідач, при формуванні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, застосовував чинну з 01.01.2016 нормативну грошову оцінку земель м.Дніпропетровська (згідно з рішенням Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015 №4/65). При цьому, відповідач кумулятивно застосував коефіцієнти індексації за попередні роки, починаючи від дати проведення нормативної грошової оцінки (2013 рік).

За встановлених обставин, нормативну грошову оцінку застосовано саме з часу її затвердження (2016), але не раніше. При цьому, застосовуючи кумулятивно коефіцієнт індексації, відповідач правильно зробив це від дати саме проведення нормативної грошової оцінки (2013 рік).

Такий порядок індексації нормативно-грошової оцінки земельної ділянки відповідає вимогам законодавства, оскільки пункт 289.2 статті 289 Податкового кожексу України прямо передбачає, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, а не від дати її затвердження.

Законодавство не містить положень, які встановлюють обов`язок застосовувати коефіцієнт індексації перспективно. Натомість, сама базова величина нормативної грошової оцінки земель застосовується після введення її в дію.

Між тим, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки завжди застосовується ретроспективно. Тобто, кожного року, після 01 січня, для розрахунку бази оподаткування земельним податком враховується чинна нормативна грошова оцінка (яка проводиться раз на 5-7 років) з урахуванням кумулятивного (накопичувального) застосування коефіцієнтів індексації (які визначається щорічно). Визначальним є те, що саме закон встановлює, що кумулятивне застосування коефіцієнту індексації починається з дати проведення нормативної грошової оцінки. А враховуючи, що нормативна грошова оцінка проводиться раз на 5-7 років, то щорічно, після її проведення, при визначенні бази оподаткування, будуть враховуватись всі коефіцієнти індексації за попередні роки, починаючи від дати проведення нормативної грошової оцінки.

Такий підхід дозволяє актуалізувати величину бази оподаткування земельним податком, визначеної, наприклад, у 2016 році на підставі нормативної грошової оцінки, розмір якої визначено станом на 2013 рік, шляхом врахування інфляційних коефіцієнтів за цей період.

Тобто, сенс кумулятивного застосування коефіцієнтів індексації саме у тому й полягає, щоб, застосовуючи їх за минулі роки, починаючи з дати проведення грошової оцінки, щорічно актуалізувати базу оподаткування земельним податком.

Аналогічних висновків дійшов Верховний Суд у постановах від 24.12.2019 (справа №804/1184/16) та від 18.06.2020 (справа №804/1737/17).

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, діяв у межах повноважень, наданих йому законодавством та довів правомірність свого рішення, а тому позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Відповідно до положень статті 139 КАС України, розподіл судових витрат не здійснюється.

Враховуючи, що період з 06.07.2020 по 07.08.2020 суддя Маковська О.В. перебувала у відпустці, то рішення у справі приймається після її виходу з відпустки.

Керуючись ст. ст.139, 242-246, 250, 255, 257 - 262, 295, 297 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Приватного акціонерного товариства Ерлан до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа - Дніпровська міська рада про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - залишити без задоволення.

Розподіл судових витрат не здійснювати.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Маковська

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.08.2020
Оприлюднено14.08.2020
Номер документу90915229
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/5291/20

Ухвала від 18.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 20.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 18.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Рішення від 12.08.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні