Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
12 серпня 2020 р. Справа №200/7383/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Арестова Л.В. перевіривши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Добропільської районної державної адміністрації Донецької області, управління агропромислового розвитку Добропільської районної державної адміністрації Донецької області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
07 серпня 2020 року на адресу Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Добропільської районної державної адміністрації Донецької області, управління агропромислового розвитку Добропільської районної державної адміністрації Донецької області про:
- визнання протиправною бездіяльність відповідачів Добропільської районної державної адміністрації Донецької області в особі: Ліквідаційної комісії управління агропромислового розвитку Добропільської районної державної адміністрації Донецької області та управління агропромислового розвитку Добропільської районної державної адміністрації Донецької області щодо безпідставної невиплати ОСОБА_1 вихідної допомоги в розмірі двох середньомісячних заробітних плат;
- зобов`язання відповідачів виплатити належну ОСОБА_1 вихідну допомогу в розмірі 21 701 гривень 82 копійки.
При вирішенні питання про відкриття провадження у справі, досліджуючи зміст та обґрунтованість позовної заяви та наданих документів до позовної заяви, набуваю висновку, що вона підлягає залишенню без руху, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з`ясовує чи подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; позов подано у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Згідно частини 3 статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Відповідно до ст. 8 Закону України Про судовий збір враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.
Відповідно до ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Виходячи зі змісту вказаного, звільнення чи відстрочення від сплати судових витрат є правом, а не обов`язком суду. Окрім того, обов`язковою умовою є тяжкий майновий стан позивача, який повинно бути підтверджено належними та допустимими доказами.
Позивач надає суду клопотання про відстрочення від сплати судового збору, яке обґрунтовує тим, що не має можливості сплатити судовий збір.
Вказане клопотання не підтверджено жодними доказами.
Таким чином, суду не надано жодних доказів на підтвердження скрутного майнового становища позивача. За таких обставин суд відмовляє в задоволені вказаного клопотання.
Таким чином, позивачем не сплачено суму судового збору за подання позовної заяви до Донецького окружного адміністративного суду.
Відповідно до пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 №3674-VI, розмір ставки судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано, зокрема, фізичною особою становить 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру прожиткового мінімуму на одну працездатну особу та не більше 5 розмірів прожиткового мінімуму на одну працездатну особу.
Відповідно до ст. 7 Закону України "Про Державний бюджет" від 14 листопада 2019 року № 294-IX, розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу становить 2102 грн.
Таким чином, позивачу необхідно сплатити судовий збір за позовні вимоги майнового характеру, який подано фізичною особою в розмірі 0 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру прожиткового мінімуму на одну працездатну особу та не більше 5 розмірів прожиткового мінімуму на одну працездатну особу в розмірі 840,80 грн.
Суддя зазначає, що для зарахування до державного бюджету судового збору необхідно сплатити судовий збір за наступними реквізитами: отримувач коштів Слов`янське УК/м. Слов`янськ/22030101; код отримувача (ЄДРПОУ) 37803368; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); номер рахунку IBAN: UA408999980313121206084005075; код класифікації доходів бюджету 22030101. Призначення платежу: "Судовий збір, за позовом
Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 160 КАС України в позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Так, позивач не заявляє в позовній заяві позовні вимоги щодо кожного відповідача окремо.
Згідно з частинами 1 та 2 ст. 169 КАС України суддя, встановивши що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Таким чином, суд вважає за необхідне залишити даний позов без руху та надати позивачу строк для усунення вказаних недоліків.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 171, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
У Х В А Л И В:
В задоволенні клопотання позивача про відстрочення від сплати судового збору - відмовити.
Позовну заяву ОСОБА_1 до Добропільської районної державної адміністрації Донецької області, управління агропромислового розвитку Добропільської районної державної адміністрації Донецької області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - залишити без руху.
Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом 10 днів з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху, шляхом надання суду квитанції про сплату судового збору в розмірі 840,80 грн., приведення позовної заяву у відповідність до вимог ст. 160 КАС України в частині зазначення позовних вимог до кожного з відповідачів окремо.
У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде повернута позивачу.
Повернення позовної заяви не позбавляє позивача права повторного звернення до суду в порядку, встановленому законом.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання.
Суддя Л.В. Арестова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2020 |
Оприлюднено | 13.08.2020 |
Номер документу | 90915317 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Арестова Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні