СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА
пр. № 1-кп/759/419/20
ун. № 369/14836/18
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 серпня 2020 року м.Київ
Святошинський районний суд м. Києва в складі:
головуючого судді -ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання -ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому підготовчому судовому засіданні кримінальне провадження, внесене до ЄРДР за №12018110200002294 від 12.04.2018 року, відносно ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Богуслав, Київської області, громадянина України, освіта вища, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 ,
обвинуваченого у вчиненні злочинів, передбачених ч.1 ст.366, ч. 2 ст. 364 КК України,
за участю сторін кримінального провадження:
прокурора ОСОБА_4 ,
обвинуваченого ОСОБА_3 ,
захисника ОСОБА_5 ,
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до розпорядження Голови Києво-Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_6 від 15.12.2005 року № 326К, ОСОБА_3 призначено на посаду - начальника юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації в Київській області та присвоєно 13 ранг державної служби.
14.04.2009 року Головою Києво-Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_7 підписано розпорядження № 351 «Про затвердження тимчасового розподілу обов`язків між головою, першим заступником, заступниками голови та керівником апарату районної державної адміністрації».
Перший заступник голови, кожен із заступників голови адміністрації, керівник апарату адміністрації відповідно до розподілу обов`язків, забезпечують виконання положень Конституції, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, основних завдань та повноважень районної державної адміністрації у визначених сферах діяльності, рішень Києво-Святошинської районної ради, спрямовує, координує та контролює роботу відповідних управлінь, відділів, інших структурних підрозділів адміністрації, а також районних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління райдержадміністрації.
Відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Таким чином, ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді начальника юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, обіймаючи посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, відповідно до ч. 3 ст. 18, примітки 1 ст. 364 КК України є службовою особою.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 17 Земельного кодексу України до повноважень місцевих державних адміністрацій в галузі використання та охорони земель, природних ресурсів і охорони довкілля віднесено, в тому числі, розпорядження землями державної власності, в межах, визначених земельним кодексом України.
Відповідно до ст. 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Статтею 116 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування та держаних органів приватизації щодо земельних ділянок, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Частиною 5 вказаної Статті Кодексу, передбачено що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Так, цунктом 7 статті 118Земельного кодексуУкраїни визначено, що підставою відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Відповідно до ч. 3 ст. 126 Земельного кодексу України, право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.
Відповідно до розпорядження Києво-Святошинської районної державної адміністрації № 549 від 19.12.2003 № 549 Дослідному господарству «Чабани» Інституту землеробства Української академії аграрних наук на підставі постійного користування надані землі площею 330,92 га, у тому числі земельна ділянка, розташована на території Гатненської сільської ради площею 15,43 га.
Право постійного користування вищевказаною земельною ділянкою підтверджується державним актом від 19.12.2003 року серія І-КВ № 001207, яким визначено цільове призначення земельної ділянки для проведення науково-дослідних робіт.
Відповідно до ст. 149 Земельного кодексу України земельні ділянки надані у постійне користування із земель державної та комунальної власності можуть вилучатися для суспільних та інших потреб за рішенням органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Кабінет Міністрів України вилучає земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні - ріллю, багаторічні насадження для несільськогосподарських потреб, а також земельні ділянки природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення, крім випадків, визначених частиною п`ятою-восьмою цієї статті, та у випадках, визначених ст. 150 ЗК України.
Статтею 141 Земельного кодексу України встановлено перелік підстав для припинення права користування земельною ділянкою, а саме підставою припинення права користування земельною ділянкою є добровільна відмова користувача земельною ділянкою, та вилучення земельної ділянки у випадках, передбачених цим кодексом. Тобто добровільна відмова і вилучення є різними поняттями.
Згідно з ч. 3 ст. 142 Земельного кодексу України, припинення права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землекористувача здійснюється за його заявою до власника земельної ділянки.
Відповідно до п. 1.3 Статуту ДП «Дослідне господарство «Чабани» Національного наукового центру «Інститут землеробства Української академії аграрних наук» (надалі Господарство) безпосередньо підпорядковане, Національному науковому центру «Інститут землеробства Української академії аграрних наук» (надалі Інститут). Загальне підпорядкування: Українській академії аграрних наук (надалі Академія), як -органу по управлінню державним майном, закріпленим за Господарством.
У своїй діяльності Господарство керується Конституцією України, Законами України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про особливості правового режиму діяльності Національної академії наук України, галузевих академій наук та статусу їх майнового комплексу», Цивільним та Господарським кодексами України, Статутом Академії та її постановами, наказами і розпорядженнями, Статутом Інституту та цим Статутом, (п.3.3).
Пунктом 3.6 Статуту передбачено, що основою діяльності Господарства є державна власність України та основні фонди, інше майно, закріплене Академією за господарством, а також землі Академії, надані Господарству згідно з державним актом на право користування.
В пунктах4.2-4.4Статуту вказано,що використанняземельних ділянок,переданих державоюу постійнекористування тамайна -у безстроковебезплатне користуванняАкадемії,здійснюється відповіднодо законодавстваУкраїни,Статуту Академії,Інституту,якому підпорядкованеГосподарство,а такожцього Статуту.Порядок володіння,користування земельнимиділянками тарозпорядження майном, питання, пов`язані з вилученням землі та відчуження майна, погоджуються виключно з Президією Академії.
Земельні ділянки, які надані в постійне користування Господарству - для розміщення його об`єктів, здійснення науково - дослідної та господарської діяльності, виробництва оригінального, елітного та репродукційного насіння сільськогосподарських культур і пропаганди ведення товарного сільськогосподарського виробництва, визначених Статутом Академії та цим Статутом, є державною власністю.
Вилучення земельних ділянок Господарства може здійснюватися лише за згодою Президії Академії відповідно до Земельного кодексу України.
Майно Господарства є державною власністю, закріплене за ним Академією і належить йому на праві господарського відання.
Крім того, відповідно до ст. 150 ЗК України землі дослідних полів науково-дослідних установ і навчальних закладів відносяться до особливо цінних земель. Приписами зазначеної статті передбачений порядок вилучення особливо цінних земель, який не був дотриманий.
24.12.2004 року ТОВ «Прогресбуд» одержало дозвіл районної комісії з питань розміщення підприємств на збір (розробку) технічної документації для укладання договору оренди земельної ділянки 14,6334 га строком на 49 років. Рішенням Гатненської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області від 03.12.2004 року погоджено збір (розробку) технічної документації.
Києво-Святошинська районна державна адміністрація Київської області листом від 01.02.2005 року № 59 надала згоду ТОВ «Прогресбуд» на розробку технічної документації із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право одержання товариством вказаної земельної ділянки в оренду на території Гатненської сільської ради для виробництва сільськогосподарської продукції.
ТОВ «Регіональний інститут земельної реформи» на підставі договору з ТОВ «Прогресбуд» було складено та відповідним чином погоджено технічну документацію із землеустрою.
14.03.2005 року Києво-Святошинською районною державною адміністрацією Київської області прийнято розпорядження № 124 «Про передачу в довгострокову оренду земельної ділянки ТОВ «Прогресбуд» для ведення особистого підсобного сільського господарства в межах Гатненської сільської ради», яким вилучено із земель дослідного господарства «Чабани» УААН та передано ТОВ «Прогресбуд» в .оренду для ведення підсобного господарства на 49 років земельну ділянку площею 14,6334 га.
Земельним кодексом України не передбачено право вилучення землі з метою передачі іншому суб`єкту господарювання.
Відповідно ч. 2 ст. 150 ЗК України земельні ділянки особливо цінних земель, що перебувають у державній або комунальній власності, можуть вилучатися (викуплятися) для будівництва об`єктів загальнодержавного значення, доріг, ліній електропередач та зв`язку, трубопроводів, осушувальних каналів, геодезичних пунктів, житла, об`єктів соціально-культурного призначення, нафтових і газових свердловин та виробничих споруд, пов`язаних з їх експлуатацією, за постановою Кабінету Міністрів України або за рішенням відповідної місцевої ради, якщо питання про вилучення (викуп) земельної ділянки погоджується Верховною Радою України.
30.03.2005 державним нотаріусом Першої Київської обласної нотаріальної контори ОСОБА_8 посвідчений договір оренди спірної земельної ділянки, укладений між Києво-Святошинською районною державною адміністрацією Київської області та ТОВ «Прогресбуд» (зареєстровано в реєстрі № 1-685).
06.10.2005 Києво-Святошинською районною радою Київської області було прийнято рішення № 280-17 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок».
На підставі вищевикладеного, заступник Генерального прокурора України звернувся до Господарського суду м. Києва з позовом в інтересах держави в особі Державного комітету України із земельних ресурсів до Києво- Святошинської районної державної адміністрації Київської області (відповідач-1) та ТОВ «Прогресбуд» (відповідач-2) про:
визнання недійсним та скасування розпорядження Києво- Святошинської районної державної адміністрації Київської області № 124 від 14.04.2005 року «Про передачу в довгострокову оренду земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю «Прогресбуд» для ведення підсобного сільського господарства в межах Гатненської сільської ради»;
визнання недійсним на майбутнє договору оренди земельної ділянки від 30.03.2005, укладеного між відповідачами;
зобов`язання Товариства з обмеженою відповідальністю «Прогресбуд» повернути державі в особі відповідача-1 земельну ділянку площею 14,6334 га, розташовану в межах Гатненської сільської ради.
Рішенням Господарського суду м. Києва від 26.09.2008 року (справа № 6/329) у позові відмовлено повністю.
Постановою Київського апеляційного господарського суду від 23.12.2008 року (6/239), рішення Господарського суду м. Києва від 26.09.2008 скасовано та прийнято нове рішення.
Позов задоволено повністю, визнано недійсним та скасовано розпорядження № 124 від 14.03.2005 «Про передачу в довгострокову оренду земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «Прогресбуд» для ведення особистого селянського господарства в межах Гатненської сільської ради»; визнано недійсним на майбутнє договору оренди земельної ділянки від 30.03.2005, укладеного між відповідачами; зобов`язано відповідача - 2 (ТОВ «Прогресбуд») повернути державі в особі відповідача - 1 (Києво-Святошинська районна державна адміністрація в Київській області) земельну ділянку площею 14,6334 га, розташовану в межах Гатненської сільської ради; стягнуто з Києво-Святошинської районної державної адміністрації в дохід Державного бюджету України державне мито в розмірі 63,75 грн. та витрати на інформаційно-технічне забезпечення удового процесу в розмірі 59,00 грн. та стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю «Прогресбуд» в дохід Державного бюджету України державне мито в розмірі 63,75 грн. та витрата на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 59,00 грн.
Не погоджуючись із прийнятим рішенням ТОВ «Прогресбуд» звернувся до Вищого Господарського суду України з касаційною скаргою на постанову Київського апеляційного господарського суду від 23.12.2008 (справа № 6/329) про скасування постанови Київського Апеляційного господарського суду від 23.12.2008 року, а рішення Господарського суду м. Києва від 26.09.2008 залишити в силі. Слід зауважити, що відповідачем по вказаній справі є Києво-Святошинська районна державна адміністрація в Київській області.
Незважаючи на те, що станом на 27.04.2009 року постанова Київського апеляційного Господарського суду від 23.12.2008 року набрала законної сили, і одночасно з цим у Вищому господарському суді України розглядалась касаційна скарга ТОВ «Прогроесбуд», відповідачем по справі якій була Києво-Святошинська РДА, службові особи Києво-Святошинської РДА Київської області прийняли розпорядження про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність 12 громадянам для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради.
Так,27.04.2009року,більш точнийчас досудовимрозслідуванням невстановлений, ОСОБА_3 ,будучи начальникомюридичного відділуКиєво-Святошинської районноїдержавної адміністраціїКиївської області,діючи умисно,в інтересахтретіх осіб,всупереч інтересамслужби,усвідомлюючи неправомірністьсвоїх дій,передбачаючи настанняу зв`язкуз цимсуспільно небезпечнихнаслідків увигляді заподіянняшкоди інтересамдержави табажаючи їхнастання,отримавши проектрозпорядження пронадання дозволуна розробкупроекту землеустроющодо відведенняземельної ділянки у власність ОСОБА_9 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво- Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_9 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 424, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 1,8 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_10 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво- Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, Що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_10 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 425, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 1,8 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_11 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво- Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_11 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_11 отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 426, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 1,8 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_12 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво-Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_12 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 427, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 1,8 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_13 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво- Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_13 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_13 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 428, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 0,9 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_14 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво-Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_14 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_14 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 429, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 0,9 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_15 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво- Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_15 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 430, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 0,9 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_16 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво-Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_16 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_16 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 431, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 0,9 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_17 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво-Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_17 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_16 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 432, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 0,9 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до Категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того,27.04.2009 року,більш точнийчас досудовимрозслідуванням невстановлений, ОСОБА_3 ,будучи начальникомюридичного відділуКиєво-Святошинськоїрайонної державноїадміністрації Київськоїобласті,діючи умисно,в інтересахтретіх осіб,всупереч інтересамслужби,усвідомлюючи неправомірністьсвоїх дій,передбачаючи настанняу зв`язкуз цимсуспільно небезпечнихнаслідків увигляді заподіянняшкоди інтересамдержави табажаючи їхнастання,отримавши проектрозпорядження пронадання дозволуна розробкупроекту землеустроющодо відведенняземельної ділянкиу власність ОСОБА_18 ,достовірно знаючи,що вказаназемельна ділянкає спірною,оскільки починаючиз 2008 року,Києво-Святошинська РДАє відповідачему справі№ 6/329 запозовом заступникаГенерального прокурораУкраїни вінтересах держави,який розглядавсяГосподарським судомм.Києва,а такожте,що вказаназемельна ділянка,для веденняособистого селянськогогосподарства вадміністративних межахГатненської сільськоїради перебуваєу постійномукористуванні Державногопідприємства ДГ«Чабани» Інститутуземлеробства УААНУкраїни тавідноситься докатегорії особливоцінних земель,щодо якихвідповідно дост.ст. 149,150,151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України,- діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_18 .
В результатіумисних дійначальника юридичноговідділу Києво-Святошинської районноїдержавної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_18 ,отримавши вКиєво-Святошинськійрайонній державнійадміністрації Київськоїобласті Розпорядження,яке зареєстроване 27.04.2009 року№ 433, отримавможливість розробитипроект землеустроювищевказаної земельноїділянки тав подальшомуїї безоплатноприватизував,внаслідок чогоіз державноївласності неправомірновибула земельнаділянка площею 0,9 га(особливо-цінніземлі)з цільовимпризначенням -для проведеннянауково-досліднихробіт,яка використовуваласядля певнихсоціально-значимихпотреб,отже відносиласьдо категоріїособливо ціннихземель,що всвою чергуспричинило тяжкінаслідки,що намомент скоєннязлочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того,27.04.2009 року,більш точнийчас досудовимрозслідуванням невстановлений, ОСОБА_3 ,будучи начальникомюридичного відділуКиєво-Святошинськоїрайонної державноїадміністрації Київськоїобласті,діючи умисно,в інтересахтретіх осіб,всупереч інтересамслужби,усвідомлюючи неправомірністьсвоїх дій,передбачаючи настанняу зв`язкуз цимсуспільно небезпечнихнаслідків увигляді заподіянняшкоди інтересамдержави табажаючи їхнастання,отримавши проектрозпорядження проНадання дозволуна розробкупроекту землеустроющодо відведенняземельної ділянкиу власність ОСОБА_19 ,достовірно знаючи,що вказаназемельна ділянкає спірною,оскільки починаючиз 2008 року,Києво-Святошинська РДАє відповідачему справі№ 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, .що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_19 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_19 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 434, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 0,9 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням - для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Крім того, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши проект розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_20 , достовірно знаючи, що вказана земельна ділянка є спірною, оскільки починаючи з 2008 року, Києво-Святошинська РДА є відповідачем у справі № 6/329 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави, який розглядався Господарським судом м. Києва, а також те, що вказана земельна ділянка, для ведення особистого селянського господарства в адміністративних межах Гатненської сільської ради перебуває у постійному користуванні Державного підприємства ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України та відноситься до категорії особливо цінних земель, щодо яких відповідно до ст.ст. 149, 150, 151 Земельного кодексу України встановлено особливу процедуру вилучення, а саме рішення про їх вилучення приймається постановою Кабінету Міністрів України, діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_20 .
В результаті умисних дій начальника юридичного відділу Києво- Святошинської районної державної адміністрації ОСОБА_3 , ОСОБА_20 , отримавши в Києво-Святошинській районній державній адміністрації Київської області Розпорядження, яке зареєстроване 27.04.2009 року № 435, отримав можливість розробити проект землеустрою вищевказаної земельної ділянки та в подальшому її безоплатно приватизував, внаслідок чого із державної власності неправомірно вибула земельна ділянка площею 0,9 га (особливо-цінні землі) з цільовим призначенням для проведення науково-дослідних робіт, яка використовувалася для певних соціально-значимих потреб, отже відносилась до категорії особливо цінних земель, що в свою чергу спричинило тяжкі наслідки, що на момент скоєння злочину в 250 та більше разів перевищував неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Також, 11 червня 2009 року (більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений) ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді начальника юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, тобто будучи службовою особою, повноваження якої визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», здійснив зловживання службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів в інтересах третіх осіб використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, при наступних обставинах:
Так, встановлено, що Розпорядженням Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області № 549 від 19 грудня 2003 року Державному підприємству «ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН надано у постійне користування для проведення науково-дослідних робіт 330,92 га землі в межах згідно з планом землекористування.
Розпорядженням Києво-Святошинської РДА від 14.03.2005 року № 124, вилучено із земель ДП «ДГ Чабани» УААН земельну ділянку площею 14,6334 га.
Постановою Київського апеляційного господарського суду від 23.12.2008 року розпорядження Києво-Святошинського РДА від 14.03.2005 року № 124, визнано недійсним та скасовано. Вказаною постановою встановлено, що вищевказана земельна ділянка, яка перебувала в постійному користуванні ДП «ДГ Чабани» Інституту землеробства УААН, мала цільове призначення - для проведення науково-дослідних робіт, використовувалась для певних соціально-значимих потреб, отже відноситься до категорії особливо цінних земель.
Разом з тим, 27.04.2009 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений, ОСОБА_3 , будучи начальником юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, діючи умисно, в інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, усвідомлюючи неправомірність своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння шкоди інтересам держави та бажаючи їх настання, отримавши розпорядження Києво-Святошинської районної державної адміністрації від 27.04.2009 року №№ 424- 435 про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , діючи умисно, протиправно, використовуючи службове становище, завізував вищевказані розпорядження про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 .
В подальшому, реалізуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_3 , являючись службовою особою, будучи зобов`язаним дотримуватись вимог Конституції України, Законів України, інших нормативних актів внаслідок зловживання своїм службовим становищем, умисно, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно небезпечних наслідків у вигляді заподіяння матеріальної шкоди інтересам Державного підприємства «ДГ «Чабани» Інституту землеробства УААН України, ОСОБА_3 , достовірно знаючи, що Києво-Святошинська районна державна адміністрація є відповідачами у справі № 6/329-32/381 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави в особі Державного комітету України із земельних ресурсів, 11.06.2009 (більш точного часу досудовим розслідуванням не встановлено) як начальник юридичного відділу завізував розпорядження № 683, яким із земель державної власності вилучено земельну ділянку площею 14,6336 га, розташовану в межах Гатненської сільської ради та безоплатно передано у власність 12-ти громадянам України ( ОСОБА_19 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_16 , ОСОБА_20 , ОСОБА_18 , ОСОБА_15 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 ) для ведення особистого селянського господарства на підставі відповідного проекту землеустрою.
На підставі вищевказаного розпорядження, виготовлені державні акти на право власності на земельні ділянки, які зареєстровані в книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю, зокрема:
ОСОБА_15 отримала державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968043, кадастровий номер 3222481600:02:001:0014, загальною площею 0,9145 га;
ОСОБА_14 отримав державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968038, кадастровий номер 3222481600:02:001:0015, загальною площею 0,9146 га;
ОСОБА_13 отримала державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968037, кадастровий номер 3222481600:02:001:0016, загальною площею 0,9146 га;
ОСОБА_20 отримала державний акт на .право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968041, кадастровий номер 3222481600:02:001:0017, загальною площею 0,9146 га;
ОСОБА_17 отримав Державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968039, кадастровий номер 3222481601:01:050:0165, загальною площею 0,9146 га;
ОСОБА_16 отримала державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968040, кадастровий номер 3222481601:01:050:0166, загальною площею 0,9146 га;
ОСОБА_19 отримав державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968036, кадастровий номер 3222481601:01:050:0167, загальною площею 0,9146 га;
ОСОБА_18 отримала державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968042, кадастровий номер 3222481601:01:050:0168, загальною площею 0,9146 га;
ОСОБА_11 отримав державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968047, кадастровий номер 3222481600:02:001:0021, загальною площею 1,8292 га;
ОСОБА_12 отримала державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968045, кадастровий номер 3222481600:02:001:0019, загальною площею 1,8292 га;
ОСОБА_10 отримав державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968044, кадастровий номер 3222481600:02:001:0018, загальною площею 1,8292 га;
ОСОБА_9 отримав державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 968046, кадастровий номер 3222481600:02:001:0020, загальною площею 1,8292 га.
Такі дії ОСОБА_3 , слід розглядати як грубе порушення вимог ст. 41 Конституції України, відповідно до якої ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Таким чином, начальник юридичного відділу Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області ОСОБА_3 , 27.04.2009 (більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений) та в 11.06.2009 року (більш точний час досудовим розслідуванням не встановлений), будучи службовою особою, зловживаючи службовим становищем, з корисливих мотивів в інтересах третіх осіб, достовірно знаючи, що Києво-Святошинська районна державна адміністраціє є відповідачами у справі №6/329-32/381 за позовом заступника Генерального прокурора України в інтересах держави в особі Державного комітету України із земельних ресурсів, 27.04.2009 завізував розпорядження №№ 424-435 про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , та 11.06.2009 завізував розпорядження № 683 яким із земель державної власності вилучено земельну . ділянку площею 14,6336 га, розташовану в межах Гатненської сільської ради, та безоплатно передано у власність 12-ти громадянам України, в результаті чого із державної власності вибула земельна ділянка площею 14,6336 га, що спричинили збитків на суму, яка у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, що є тяжкими наслідками, що спричинило збитки на суму 4 315 452 грн.
Дії ОСОБА_3 , кваліфіковані за ч.1 ст.366, ч. 2 ст. 364 КК України, як внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей; зловживання службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів в інтересах третіх осіб використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки.
В підготовчому судовому засіданні обвинувачений заявив клопотання про звільнення його від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження, оскільки з дня вчинення злочинів, передбачених ч.1 ст.366, ч. 2 ст. 364 КК України, минуло більше 10 років. При цьому підтвердив фактичні обставини вчинених злочинів та дав згоду на звільнення його від кримінальної відповідальності з нереабілітуючої підстави.
Захисник підтримав клопотання обвинуваченого та просив його задовольнити.
Прокурор при вирішенні даного питання поклався на розсуд суду.
Згідно з п. 2 ч. 3ст. 314 КПК України, у підготовчому судовому засіданні суд має право закрити провадження у кримінальній справі, зокрема у разі звільнення особи від кримінальної відповідальності.
Частиною 1ст. 285 КПК України, передбачено, що особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.
Особа підлягає звільненню від кримінальної відповідальності за ст. 49 КК України якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули певні строки давності, зокрема (в редакції Закону до 01.07.2020 року) - якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минуло три роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачено покарання у виді обмеження чи позбавлення волі; десять років у разі вчинення тяжкого злочину; (в редакції Закону на даний час) - якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули певні строки давності, зокрема, три роки-у разівчинення кримінальногопроступку,за якийпередбачено покаранняу видіобмеження волі,чи уразі вчиненнянетяжкого злочину,за якийпередбачено покаранняу видіпозбавлення воліна строкне більшедвох років та десять років - у разі вчинення тяжкого злочину.
Відповідно до ст.12 КК України злочин, передбачений ч.1 ст.366 КК України на даний час відноситься до категорії нетяжких (на час вчинення невеликої тяжкості) за вчинення якого законом передбачено максимальне покарання у вигляді обмеження волі на строк до 3 років; злочин, передбачений ч. 2 ст. 364 КК України відноситься до категорії тяжких, за вчинення якого законом передбачено максимальне покарання у вигляді позбавлення волі на строк до 6 років.
Судом встановлено, що обвинувачений ОСОБА_3 цілком розуміє свої права, визначені ч.3 ст. 285 КПК України, підставу звільнення від кримінальної відповідальності за ст.49 КК України, а також наслідки закриття кримінального провадження з цієї підстави та бажає бути звільненим від кримінальної відповідальності з нереабілітуючих підстав. Злочини було вчинено у 2009 році, тобто з часу вчинення злочинів минуло більше 10 років.
Суд,заслухавши думкусторін кримінальногопровадження, приймаючи до уваги, що підстав, які б перешкоджали суду прийняти рішення за заявленим клопотанням, в судовому засіданні не встановлено, приходить до висновку про наявність законних підстав для закриття кримінального провадження та звільнення обвинуваченого від кримінальної відповідальності у зв`язку з закінченням строків давності.
Крім того, підлягає стягненню із обвинуваченого ОСОБА_3 на користь держави вартість проведення судової почеркознавчої експертизи № 8-4/1165 від 20.06.2018 року.
Питання про речові докази необхідно вирішити відповідно до вимог ст. 100 КПК України.
Керуючись п.1 ч.2 ст.284, ст.ст. 285, 286, 288, 314, 369 КПК України,ст. 49 КК України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Звільнити ОСОБА_3 обвинуваченого у вчиненні злочинів, передбачених ч.1 ст. 366, ч. 2 ст. 364 КК України від кримінальної відповідальності на підставіст.49 КК Україниу зв`язку із закінченням строків давності.
Кримінальне провадження відносно ОСОБА_3 за ч.1 ст. 366, ч. 2 ст. 364 КК України - закрити.
Стягнути з ОСОБА_3 вартість проведення експертизи, що становить 1716 (одна тисяча сімсот шістнадцять) гривень на користь держави.
Речові докази після набрання вироком законної сили: оригінали документів, які визнані речовими доказами в кримінальному провадженні №12017110200000269 - залишити в матеріалах кримінального провадження.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду, через Святошинський районний суд м. Києва, протягом семи днів з дня проголошення.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після прийняття рішення судом апеляційної інстанції.
Суддя: ОСОБА_1
Суд | Святошинський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Номер документу | 90931420 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Зловживання владою або службовим становищем |
Кримінальне
Святошинський районний суд міста Києва
Ясельський А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні