Постанова
від 12.08.2020 по справі 640/20449/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/20449/19 Суддя (судді) першої інстанції: Добрівська Н.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 серпня 2020 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі: головуючого-судді: Черпіцької Л.Т., суддів: Епель О.В., Чаку Є.В. за участю секретаря: Закревської І.Л., розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Київської міської ради на рішення Окружного адміністративного суду м.Києва від 28 лютого 2020 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Скай-Буд ЛТЛ" до Київської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И Л А:

Товариство з обмеженою відповідальністю Скай-Буд ЛТД звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Київської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення ІІІ сесії VІІ скликання Київської міської ради від 11.06.2015 року №621/1485 Про надання статусу скверу земельній ділянці біля станції метро Осокорки , непарна сторона у Дарницькому районі міста Києва . В обґрунтування позову зазначив, що надання спірній земельній ділянці статусу скверу є перешкодою у реалізації позивачем права користування земельною ділянкою та порушує його права, оскільки статус скверу надано всій ділянці, кадастровий номер 8000000000:90:325:0014, площею 0,6247 га, що унеможливлює використання позивачем такої земельної ділянки за її цільовим призначення, яке визначено у договорі оренди такої ділянки, та робить неможливим досягнення позивачем мети - здійснити будівництво приміщень офісно-торговельно-розважального призначення і закладів громадського харчування зі стоянкою автомобілів для відвідувачів. Крім того, вказав, що оскільки пропуск строку звернення до суду відбувся не з вини і волі позивача, просив визнати причини пропуску строку звернення до суду поважними.

Рішенням Окружного окружного адміністративного суду м.Києва від 28 лютого 2020 року позов Товариства з обмеженою відповідальністю Скай-Буд ЛТД задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення ІІІ сесії VІІ скликання Київської міської ради від 11.06.2015 року №621/1485 Про надання статусу скверу земельній ділянці біля станції метро Осокорки , непарна сторона у Дарницькому районі міста Києва .

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Скай-Буд ЛТД (код ЄДРПОУ - 35311540, адреса: 01103, м.Київ, вул.Михайла Драгомирова, 16, оф.275) понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) гривня 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Київської міської ради (код ЄДРПОУ - 22883141, адреса: 01044, м.Київ, вул.Хрещатик, 36).

Суд першої інстанції мотивував рішення тим, що надання спірній ділянці статусу скверу є перешкодою у реалізації позивачем права користування земельною ділянкою та порушує його права, оскільки статус скверу надано всій ділянці, кадастровий номер 8000000000:90:325:0014, площею 0,6247 га, що унеможливлює використання позивачем такої земельної ділянки за її цільовим призначенням, яке визначено у договорі оренди такої ділянки, та робить неможливим досягнення позивачем мети - здійснити будівництво приміщень офісно-торговельно-розважального призначення і закладів громадського харчування зі стоянкою автомобілів для відвідувачів.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, а також на неповне з`ясування судом обставин справи. В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначив, що в межах одного цільового призначення земельної ділянки може бути визначено декілька видів її використання, що підтверджується земельним та містобудівним законодавством. Вважає, що в межах земельних ділянок з категорією землі житлової та громадської забудови можуть поряд з житловими та громадськими будівлями розміщуватись сквери. Крім того, відповідач вказав, що позивачем пропущено строк для звернення до суду із даним адміністративним позовом.

У зв`язку з відсутністю клопотань від усіх учасників справи про розгляд за їх участю, а також враховуючи те, що оскаржуване рішення суду першої інстанції ухвалене в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження), колегія суддів вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження, відповідно до вимог статті 311 КАС України.

У відзиві на апеляційну скаргу позивач просить рішення суду першої інстанції залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.

Відповідно до частини 1 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції, оцінивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що рішенням Київської міської ради від 08.10.2009 року №389/2458 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок ТОВ Скай-Буд ЛТД для будівництва приміщень офісно-торговельно-розважального призначення і закладів громадського харчування зі стоянкою автомобілів для відвідувачів біля станції метро Осокорки , непарна сторона, у Дарницькому районі м. Києва; передано вказаному товариству, за умови виконання пункту 6 цього рішення, земельні ділянки загальною площею 0,77 га біля станції метро Осокорки , непарна сторона, у Дарницькому районі м. Києва за рахунок міських земель, ненаданих у власність чи користування, в тому числі: ділянку № 1 площею 0,6247 га - у довгострокову оренду на 10 років для будівництва приміщень офісно-торговельно-розважального призначення і закладів громадського харчування зі стоянкою автомобілів для відвідувачів; ділянку № 2 площею 0,1379 га - у короткострокову оренду на 5 років, в межах червоних ліній, для експлуатації приміщень офісно-торговельно-розважального призначення і закладів громадського харчування зі стоянкою автомобілів для відвідувачів.

На підставі рішення Київської міської ради від 08.10.2009 року №389/2458 між позивачем та відповідачем укладено договір оренди земельної ділянки від 31.08.2010 року, який зареєстрований Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), про що зроблено запис 16.03.2011 року №63-6-00611 у книзі записів державної реєстрації договорів. У подальшому між сторонами складений акт приймання-передачі земельної ділянки від 16.03.2011 року.

Рішенням Київської міської ради ІІІ сесії VІІ скликання від 28.05..2015 року №562/1426 розірвано договір оренди земельної ділянки від 16.03.2011 року № 63-6-00611 площею 0,6247 га біля станції метро Осокорки , непарна сторона, у Дарницькому районі м. Києва (8000000000:90:325:0014), укладений між Київською міською радою та ТОВ Скай-Буд ЛТД , у зв`язку із невиконанням умов пункту 8.4 договору оренди земельної ділянки від 16.03.2011 року №63-6-00611, а саме: невикористання земельної ділянки для забудови протягом трьох років підряд.

Рішенням Київської міської ради ІІІ сесії VІІ скликання від 11.06.2015 року №621/1485 надано земельній ділянці площею 0,6247 га біля станції метро Осокорки , непарна сторона, у Дарницькому районі міста Києва (кадастровий номер 8000000000:90:325:0014 ) статус скверу.

Рішення Київської міської ради від 28.05.2015 року №562/1426 про розірвання договору оренди, та рішення №621/1485 від 11.06.2015 року про надання земельній ділянці статусу скверу, оскаржувалось ТОВ Скай-Буд ЛТД в порядку адміністративного судочинства; зазначений спір розглянуто Окружним адміністративним судом міста Києва в межах справи №826/14797/15 із прийняттям постанови 16.11.2015 року про задоволення позовних вимог шляхом визнання протиправними та скасування оскаржених рішень.

В подальшому, постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2016 року скасовано постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 16.11.2015 року; закрито провадження у справі в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення ІІІ сесії VІІ скликання Київської міської ради Про розірвання договору оренди земельної ділянки від 16.03.2011 року №63-6-00611 ; в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення ІІІ сесії VІІ скликання Київської міської ради від 11.06.2015 року №621/1485 Про надання статусу скверу земельній ділянці біля станції метро Осокорки , непарна сторона у Дарницькому районі м. Києва ухвалено нову постанову, якою у задоволенні позову відмовлено.

Приймаючи вказану постанову у справі №826/14797/15 апеляційний суд виходив з того, що вимога про скасування рішення про розірвання договору оренди має розглядатися в порядку господарського судочинства, тоді як відмова у задоволенні вимог щодо скасування рішення про надання земельній ділянці статусу скверу обґрунтована тим, що такі вимоги є похідними від вимог про визнання протиправним та скасування рішення від 28.05.2015 року №562/1426 Про розірвання договору оренди земельної ділянки від 16.03.2011 року №63-6-00611 і останні не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства.

З урахуванням результатів розгляду справи №826/14797/15, TOB Скай-Буд ЛТД в порядку господарського судочинства звернулося до Господарського суду м. Києва із позовом до Київської міської ради, про визнання протиправним та скасування рішення III сесії VII скликання Київської міської ради №562/1426 від 28.05.2015 року про розірвання договору оренди земельної ділянки площею 0,6247 га біля станції метро Осокорки , непарна сторона у Дарницькому районі м. Києва (кадастровий номер № 8 000 000 000:90:325:0014), укладеного 31.08.2010 року між Київською міською радою та TOB Скай-Буд ЛТД .

Рішенням Господарського суду міста Києва від 18.04.2016 року у справі №910/4198/16, залишеним без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 30.08.2016 року, позов задоволено повністю.

Постановою Вищого господарського суду України від 05.12.2016 року у справі №910/4198/16 постанову Київського апеляційного господарського суду від 30.08.2016 року та рішення Господарського суду міста Києва від 18.04.2016 року скасовано, а справу передано на новий розгляд до Господарського суду міста Києва.

При новому розгляді справи, рішенням Господарського суду міста Києва від 13.03.2017 року, залишеним без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 05.04.2018 року, та постановою Верховного Суду від 27.06.2018 року позовні вимоги задоволено повністю.

Отже, саме з прийняттям Верховним Судом постанови 27.06.2018 року завершено судовий розгляд справи №910/4198/16, рішенням суду яке набрало законної сили 05.04.2018 року визнано незаконним та скасовано рішення Київської міської ради №562/1426 від 28.05.2015 року Про розірвання договору оренди земельної ділянки від 16.03.2011 №63-6-00611 .

Врахувавши висновки апеляційного адміністративного суду про похідний характер вимог в частині оскарження рішення Київської міської ради від 11.06.2015 року №621/1485 у справі №826/14797/15, 31.07.2018 року ТОВ Скай-Буд ЛТД звернулось до суду апеляційної інстанції із заявою про перегляд за нововиявленими обставинами постанови Київського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2016 року у справі № 826/14797/15.

За результатами перегляду справу №826/14797/15 за нововиявленими обставинами постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 11.12.2018 року заяву ТОВ Скай-Буд ЛТД задоволено; постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2016 року скасовано в частині відмови в задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення ІІІ сесії VІІ скликання Київської міської ради від 11.06.2015 року №621/1485 Про надання статусу скверу земельній ділянці біля станції метро Осокорки , непарна сторона у Дарницькому районі м. Києва , та ухвалено в цій частині нову постанову; позов задоволено частково; визнано протиправним та скасовано рішення ІІІ сесії VІІ скликання Київської міської ради від 11.06.2015 № 621/1485 Про надання статусу скверу земельній ділянці біля станції метро Осокорки , непарна сторона у Дарницькому районі м. Києва . В решті постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2016 року залишено без змін.

Водночас, постановою Верховного Суду від 14.05.2019 року скасовано постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 11.12.2018 року з тих підстав, що встановлення факту незаконності та скасування судом рішення про розірвання договору оренди є новою, але не нововиявленою обставиною, що вказує на відсутність підстав для перегляду постанови Київського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2016 року за нововиявленими обставинами в силу статті 361 КАС України.

Таким чином, предметом оскарження у даній справі є рішення відповідача від 11.06.2015 року №621/1485 з обґрунтуванням підстав заявленого позову встановленими господарським судом обставинами у справі №910/4198/16, рішення в якій набрало законної сили 05.04.2018 року.

Розглядаючи питання про законність та обґрунтованість судового рішення, яким позов задоволено, суд апеляційної інстанції враховує наступне.

Згідно з ч.2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 19 Земельного кодексу України, за основним цільовим призначенням землі, в тому числі землі комунальної власності, поділяються, зокрема, на землі житлової та громадської забудови, землі рекреаційного призначення та інші категорії.

Згідно ч.1 ст. 20 Земельного кодексу України, віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Приписами статті 51 Земельного кодексу України, до земель рекреаційного призначення належать земельні ділянки зелених зон і зелених насаджень міст та інших населених пунктів, навчально-туристських та екологічних стежок, маркованих трас, земельні ділянки, зайняті територіями будинків відпочинку, пансіонатів, об`єктів фізичної культури і спорту, туристичних баз, кемпінгів, яхт-клубів, стаціонарних і наметових туристично-оздоровчих таборів, будинків рибалок і мисливців, дитячих туристичних станцій, дитячих та спортивних таборів, інших аналогічних об`єктів, а також земельні ділянки, надані для дачного будівництва і спорудження інших об`єктів стаціонарної рекреації.

Відповідно до статті 27 Закону України Про оренду землі , орендареві забезпечується захист його права на орендовану земельну ділянку нарівні із захистом права власності на земельну ділянку відповідно до закону.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, рішенням від 11.06.2015 року №621/1485 Київська міська рада вирішила надати земельній ділянці площею 0,6247 га біля станції метро Осокорки , непарна сторона, у Дарницькому районі міста Києва (кадастровий номер 8000000000:90:325:0014) статус скверу.

Пунктом 2 оскаржуваного рішення внесено зміни до Програми розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 року та концепції формування зелених насаджень в центральній частині міста, затверджених рішенням Київської міської ради від 19.07.2005 року №806/3381 та продовжених на період до 2015 року рішенням Київської міської ради від 27.11.2009 року №714/2783 (таблиця 2 Озеленені території загального користування м. Києва, що відповідають типологічним ознакам та планувальним вимогам ), додавши земельну ділянку, визначену пунктом 2 цього рішення, до переліку скверів Дарницького району.

Програму розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 року та концепцію формування зелених насаджень в центральній частині міста розроблено та затверджено у порядку заходів по реалізації Генерального плану м. Києва на період до 2020 року (затверджений рішенням Київради № 370/1804 від 28.03.2002 року), який є містобудівною документацію, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Пунктом 1 Програми розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 року та концепції формування зелених насаджень в центральній частині міста встановлено порядок забезпечення природоохоронних заходів, передбачених Програмою, зокрема доручено відповідним підрозділам КМДА та підприємствам забезпечити розробку та погодження проектів землеустрою з організації та встановлення меж та режимів використання земель природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, лісового фонду та зелених насаджень загального користування та подати їх на розгляд та затвердження Київради.

У 2015 році, внаслідок прийняття оскаржуваного рішення, Київською міською радою не було розроблено та затверджено проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та зміни її цільового призначення, що підтверджується відомостями Публічної кадастрової карти, за якими цільове призначення вказаної земельної ділянки - 03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку) .

В свою чергу, відповідно до п. 3 рішення Київської міської ради від 08.10.2009 року №389/2458 Про передачу земельних ділянок товариству з обмеженою відповідальністю Скай-Буд ЛТД для будівництва приміщень офісно-торговельно-розважального призначення і закладів громадського харчування зі стоянкою автомобілів для відвідувачів біля станції метро Осокорки , непарна сторона, у Дарницькому районі м. Києва , вирішено внести зміни до Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, затверджених рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 року №370/1804, а саме: перевести територію в межах, визначених містобудівним обґрунтуванням, з категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку до категорії земель житлової і громадської забудови.

Як вбачається з договору оренди земельної ділянки від 31.08.2020, цільове призначення земельної ділянки, що передана ТОВ Скай-Буд ЛТД в оренду - Для будівництва приміщень офісно-торговельно-розважального призначення і закладів громадського харчування зі стоянкою автомобілів для відвідувачів .

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно того, що Програма розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 року не може суперечити Генеральному плану міста Києва, а внесення змін до Програми розвитку зеленої зони міста Києва до 2010 року, без внесення змін до Генерального плану міста Києва, суперечить положенням чинного законодавства.

Як видно з матеріалів справи, Рішення Київської міської ради від 28.05.2015 року №562/1426 Про розірвання договору оренди земельної ділянки від 16.03.2011 року №63-6-00611, яке стало підставою для вирішення питання про надання статусу скверу такій земельній ділянці, визнано незаконним та скасовано в судовому порядку - рішенням Господарського суду міста Києва у справі №910/4198/16 від 13.03.2017 року, яке залишено без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 05.04.2018 року та постановою Верховного Суду від 27.06.2018 року.

Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Отже, згідно встановлених обставин справи №910/4198/16, спірне рішення міської ради прийнято з порушенням норм чинного законодавства.

Отже, колегія суддів вважає, що надання спірній земельній ділянці статусу скверу є перешкодою у реалізації позивачем права користування земельною ділянкою та порушує його права.

Щодо доводів відповідача про порушення позивачем строку звернення до суду з даним адміністративним позовом, то колегія суддів зазначає таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 121 КАС України, суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач звернувся до суду із даним позовом після отримання повного тексту постанови Верховного Суду від 14.05.2019 року, в якому було висловлено позицію, що встановлення факту незаконності та скасування судом рішення про розірвання договору оренди є новою, але не нововиявленою обставиною, відтак, не є підставою для перегляду постанови Київського апеляційного адміністративного суду від 25 січня 2016 року за нововиявленими обставинами у силу статті 361 КАС України.

Зважаючи на висновки Верховного Суду у справі №826/14797/15 та враховуючи вимоги процесуального законодавства, позивачем оскаржено рішення відповідача від 11.06.2015 року №621/1485 з обґрунтуванням підстав заявленого позову встановленими господарським судом обставинами у справі №910/4198/16, рішення в якій набрало законної сили 05.04.2018 року.

Отже, колегія суддів вважає, що враховуючи встановлені у справі обставини, які вказують на те, що порушення позивачем строків звернення до суду зумовлено розглядом в судах заяви позивача про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами в межах справи №826/14797/15, не можуть стати підставами для позбавлення права особи отримати судовий захист внаслідок пропуску строку звернення до адміністративного суду з окремим позовом.

Колегія суддів наголошує, що підставою для звернення до суду із даним позовом про визнання протиправним та скасування рішення ІІІ сесії VІІ скликання Київської міської ради від 11.06.2015 року №621/1485, є саме преюдиційні факти, наведені у рішенні Господарського суду міста Києва, що набрало законної сили на підставі постанови Київського апеляційного господарського суду від 30.08.2016 року і було предметом перевірки Верховним Судом (постанова від 27.06.2018 року).

Таким чином, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що саме з моменту набрання чинності рішення суду господарської юрисдикції у позивача виникло право на звернення до суду із позовом з підстав про визнання у судовому порядку протиправним та скасування рішення III сесії VII скликання Київської міської ради №562/1426 від 28.05.2015 про розірвання договору оренди земельної ділянки площею 0,6247 га біля станції метро Осокорки , непарна сторона у Дарницькому районі м. Києва (кадастровий номер № 8 000 000 000:90:325:0014), укладеного 31.08.2010 між Київською міською радою та TOB Скай-Буд ЛТД .

Враховуючи наведене вище, судова колегія приходить до висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а викладені в апеляційній скарзі доводи позицію суду першої інстанції не спростовують.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 308,311,315,316,321,322,325,328 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Київської міської ради залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 28 лютого 2020 року- без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Повний текст постанови виготовлено 12 серпня 2020 року

Головуючий суддя: Л.Т.Черпіцька

Судді: О.В.Епель

Є.В.Чаку

Дата ухвалення рішення12.08.2020
Оприлюднено17.08.2020
Номер документу90950349
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/20449/19

Постанова від 28.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 12.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 24.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 24.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Рішення від 28.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні