Ухвала
від 10.08.2020 по справі 405/4724/20
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/4724/20

1-кс/405/2324/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 серпня 2020 року слідчий суддя Ленінськогорайонного судум.Кіровограда ОСОБА_1 , присекретарі ОСОБА_2 ,за участіпрокурора ОСОБА_3 ,захисника ОСОБА_4 ,підозрюваного ОСОБА_5 ,розглянувши укримінальному провадженні№ 42018121230000064від 07.11.2018 року, клопотання старшого слідчого в ОВС ВР ЗСГСД СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді застави підозрюваному

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,уродженцю м.Дніпропетровськ,зареєстрованому заадресою АДРЕСА_1 , проживаючомуза адресою: АДРЕСА_2 , за ч. 2 ст. 240 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

слідчий за погодженням із прокурором звернувся до слідчого судді з клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді застави підозрюваному ОСОБА_5 .

Органом досудового розслідування ОСОБА_5 повідомлено про підозру про те, що його призначено на посаду директора ТОВ «Чарнокіт», код 32954158, юридична адреса: Кіровоградська область, Гайворонський район смт. Салькове, вул.Павлова, 1, одним із основних видів діяльності ТОВ«Чарнокіт» є добування декоративного та будівельного каменю, вапняку, гіпсу, крейди та глинистого сланцю.

Відповідно достатуту ТОВ«Чарнокіт»,код 32954158,директор ОСОБА_5 наділений повноваженнями, а саме: здійснює керівництво і управління поточною господарсько-фінансовою й іншою діяльністю Товариства та організує виконання рішень, ц своїй діяльності керується чинним законодавством, Статутом Товариства, іншими нормативно-правовими актами і рішеннями, прийнятими Загальними зборами учасників Товариства, діє від імені Товариства в межах, передбачених цим Статутом та чинним законодавством, вправі вирішувати всі питання, що стосуються діяльності Товариства, за винятком тих, що входять до виключної компетенції Загальних зборів учасників Товариства, приймає рішення одноособово, має право без довіреності виконувати дії від імені Товариства, одноособово приймає рішення щодо укладення та укладає будь-які договори, здійснює інші правочини, проводить господарські та фінансові операції, у тому числі в установах банків на будь-яку суму у національній та іноземних валютах, і користується правом першого підпису при виконанні зазначених дій, здійснення операцій Товариства, обліку, звітності і організації внутрішнього контролю, представляє інтереси Товариства на території України та за кордоном у відношенні з усіма юридичними і фізичними особами, органами державної влади і місцевого самоврядування, приймає на роботу та звільняє працівників, застосовує засоби заохочення працівників і накладає на них дисциплінарні стягнення, організовує та контролює роботу відділів, служб і фахівців Товариства, вирішує інші питання пов`язані з діяльністю Товариства.

Таким чином, ОСОБА_5 , займаючи посаду директора ТОВ«Чарнокіт», являвся службовою особою, наділеною на виконання організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.

Проте, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді директора ТОВ«Чарнокіт», діючи умисно, розуміючи протиправність своїх дій та бажаючи настання суспільно небезпечних наслідків від них, вчинив незаконні дії направленні на видобування ТОВ «Чарнокіт» на території Заваллівського родовища, Гайворонського району, Кіровоградської області корисних копалин чарнокітів, який відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 827 від 12.12.1994 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення», відноситься до корисних копалин загальнодержавного, шляхом проведення вибухових робіт за наступних обставин:

17.10.2017Державною службоюгеології танадр Українивідповідно доНаказу №449 від 17.10.2017 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами № 3552 від 09.12.2004 видану ТОВ «Чарнокіт». 01.11.2017 на адресу ТОВ «Чарнокіт» направлено рекомендований лист № 24467/03/14-17 з повідомленням про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами та надано 30 днів на усунення недоліків. Даний рекомендованим лист вручено ТОВ «Чарнокіт» 09.11.2017 та зареєстровано цього ж дня у журналі вхідної кореспонденції Товариства за вхідним №106.

10.11.2017 ТОВ «Чарнокіт» листом за вих. №958 направили на адресу Держгеонадра прохання не зупиняти дію спеціального дозволу №3552 від 09.12.2004.

У подальшому 28.11.2017 у зв`язку з не усуненням порушень наказом №516 Держгеонадра зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами №3552 від 09.12.2004 видану ТОВ «Чарнокіт» та продовжено термін усунення недоліків. 28.11.2017 на адресу ТОВ «Чарнокіт» направлено рекомендований лист № 29391/03/14-17 з повідомленням про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами та продовжено термін ще на 10 днів на усунення недоліків. Даний рекомендованим лист вручено ТОВ «Чарнокіт» 21.12.2017.

Однак службові особи ТОВ «Чарнокіт» будучи обізнаними у тому, що даний лист адресовано Товариству не дочекавшись його офіційного вручення, 06.12.2017 за вихідним №1129 направили на адресу Держгеонадра лист з проханням не зупиняти дію спеціального дозволу №3552 від 09.12.2004.

Відповідно до ст. 56. Основні вимоги в галузі охорони надр Кодексу України про надра Основними вимогами в галузі охорони надр є: забезпечення повного і комплексного геологічного вивчення надр; додержання встановленого законодавством порядку надання надр у користування і недопущення самовільного користування надрами; раціональне вилучення і використання запасів корисних копалин і наявних у них компонентів; недопущення шкідливого впливу робіт, пов`язаних з користуванням надрами, на збереження запасів корисних копалин, гірничих виробок і свердловин, що експлуатуються чи законсервовані, а також підземних споруд; охорона родовищ корисних копалин від затоплення, обводнення, пожеж та інших факторів, що впливають на якість корисних копалин і промислову цінність родовищ або ускладнюють їх розробку; запобігання необґрунтованій та самовільній забудові площ залягання корисних копалин і додержання встановленого законодавством порядку використання цих площ для інших цілей; запобігання забрудненню надр при підземному зберіганні нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захороненні шкідливих речовин і відходів виробництва, скиданні стічних вод; додержання інших вимог, передбачених законодавством про охорону навколишнього природного середовища.

Згідно до ст. 57 Обмеження, тимчасова заборона (зупинення) або припинення користування надрами Кодексу України про надра зазначено що у разі порушення вимог статті 56 та інших статей цього Кодексу користування надрами може бути обмежено, тимчасово заборонено (зупинено) або припинено центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або іншим державним органом, уповноваженим на застосування таких заходів реагування, в порядку, встановленому законодавством.

При користуванні надрами відповідно до умов угоди про розподіл продукції право користування надрами може бути припинено, обмежено чи тимчасово заборонено (зупинено) на умовах та в порядку, передбачених Законом України «Про угоди про розподіл продукції» і такою угодою, і лише у випадках, зазначених у частині четвертій статті 26 цього Кодексу.

Крім того, згідно з п. 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174, Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

23.10.2018 на підставі наказу № 290 від 23.08.2018 Державною службою геології та надр України проводилася планова перевірка ТОВ «Чарнокіт», щодо дотримання товариством вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин за результатами якої виявлено наступні порушення, а саме: ТОВ«Чарнокіт» продовжило видобування корисних копалин чарнокітів після зупинення дії дозволу чим порушило вимоги постанови Кабінету Міністрів України № 615 від 30.05.2011 «Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами», після проведення якої ОСОБА_5 , лише 26.10.2018 направив на адресу Держгеонадра листи про усунення недоліків виявлених 17.10.2017 Державною службою геології та надр України, з прохання про відновлення дії спеціального дозволу №3552 від 09.12.2004.

Зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами є механізмом виконання повноважень щодо зупинення права користування надрами, наслідком застосування якого є вимоги п. 22 Порядку, зобов`язання надрокористувача після зупинення дії дозволу зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом. Під час зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами останній хоч і залишається дійсним протягом строку на який він був виданий, проте втрачає дію (є недіючим).

В свою чергу, ОСОБА_5 , достовірно знаючи,що діюспеціального дозволуна користуваннянадрами№3552 від 09.12.2004 відповідно до наказу Державної служби геології та надр України за №449від 17.10.2017 зупинено, діючи умисно у порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України № 615 від 30.05.2011 «Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами» та п. 3 ст. 26, ст. 24 Кодексу України про надра, маючи намір на незаконне видобування корисних копалин загальнодержавного значення шляхом проведення вибухових робіт, не зупинив та продовжив видобування чарнокітів на Заваллівському родовищі хоча був обізнаний про вимоги законодавства України, щодо негайного зупинення видобування корисних копалин.

ОСОБА_5 , не вчинив необхідних дій щодо усунення виявлених недоліків, які стали підставою для зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами і не оскаржив рішення Південного міжрегіональноговідділу Департаментудержавного геологічногоконтролю Державноїслужби геологіїта надрУкраїни та наказ Державної служби геології та надр України з метою поновлення дії спеціального дозволу на користування надрами №3552 від 09.12.2004 у встановленому законом порядку.

Також, ОСОБА_5 , в силу займаної посади, мав реальну можливість здійснити припинення робіт по видобуванню корисних копалин загальнодержавного значення відповідно до законодавства України, так як це входило до його повноважень.

Проте, ОСОБА_5 , у період часу з 17.02.2018 по 03.10.2018 здійснив всі необхідні дії спрямовані на незаконне продовження видобутку та користування надрами ТОВ «Чарнокіт» під час зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №3552 від 09.12.2004, тобто в період між прийняттям Державною службою геології та надр України рішення про зупинення дії спеціального дозволу та до прийняття рішення Державною службою геології та надр України про поновлення дії спеціального дозволу на користування надрами є самовільним користуванням надрами, оскільки здійснювалось за відсутності діючого спеціального дозволу на користування надрами № 3552 від 09.12.2004.

Зокрема встановлено, що ОСОБА_5 з метою продовження видобування корисних копалин чарнокітів, наказав ОСОБА_7 , який обіймав посаду виконавчого директора ТОВ «Чарнокіт», підписати та видати накази про проведення вибухових робіт на Заваллівському родовищі, а саме: наказ № 65-0 від 17.02.2018 та наказ № 87-0 від 06.04.2018, які в подальшому з метою незаконного видобутку корисних копалин надав представникам ПрАТ«Украгровибухпром», які виконуючи свої господарські зобов`язання за раніше укладеним Договором від 21.01.2016 на проведення буро-вибухових робіт, методом свердловинних зарядів, із застосуванням тротиловмісних речовин провели вибухові роботи.

У подальшому ОСОБА_5 продовжуючи свій злочинний умисел спрямований на продовження здійснення незаконного видобування корисних копалин чарнокітів, наказав ОСОБА_8 , який обіймав посаду виконавчого директора ТОВ «Чарнокіт», підписати та видати накази про проведення вибухових робіт на Заваллівському родовищі, а саме: наказ №92-0 від 11.05.2018, № 119-0 від 13.07.2018 та наказ № 151-0 від 02.10.2018, які в подальшому з метою незаконного видобутку корисних копалин надав представникам ПрАТ«Украгровибухпром», які виконуючи свої господарські зобов`язання за раніше укладеним Договором від 21.01.2016 на проведення буро-вибухових робіт, методом свердловинних зарядів, із застосуванням тротиловмісних речовин провели вибухові роботи.

При цьому, ОСОБА_5 , бажаючи приховати вчинюваний ним злочин, умисно не повідомив представників ПрАТ «Украгровибухпром» про те, що наказом Державної служби геології та надр України № 449 від 17.10.2017 дію спеціального дозволу на користування надрами № 3552 від 09.12.2004 ТОВ«Чарнокіт» зупинено.

В свою чергу представниками ПрАТ «Украгровибухпром» 17.02.2018 та 06.04.2018 було проведено два масових вибухи на Заваллівському родовищі, у результаті вказаних вибухів підприємством ТОВ «Чарнокіт», згідно актів здачі-прийняття незаконно видобутонаступну кількістьчарнокітів: акт № 6 від 17.02.2018 18,180 тис. м3 та акт №61 від 06.04.2018 14,000 тис. м3,загальна кількість видобутого чарнокітів складає 32 180 тис. м3., 11.05.2018, 14.07.2018 та 03.10.2018 було проведено три масових вибухи на Заваллівському родовищі у результаті вказаних вибухів підприємством ТОВ «Чарнокіт», згідно актів здачі-прийняття незаконно видобуто наступну кількість чарнокіту: акт №98 від 11.05.2018 25,500 тис.м3; акт № 165 від 14.07.2018 24,938 тис. м3; акт № 254 від 03.10.2018 12,700 тис. м3.

В подальшому, ОСОБА_5 , реалізовуючи свій злочинний умисел діючи умисно, вчинив всі необхідні дії направлені, щодо переробки чарнокітів на території Заваллівського родовища за допомогою власних дробарок, а також подальшої реалізації підприємствам ТОВ «ГермесЛТД» ЄДРПОУ 39987038,ТОВ«Гранресурси» ЄДРПОУ37170646,ТОВ «Будівельнакомпанія «ДОРЛІДЕР»ЄДРПОУ 37468590,ПП «Легат-Строй»ЄДРПОУ 35051106,ПП«Полтавабудцентр» ЄДРПОУ24565511,ТОВ «СКК-Адєп»ЄДРПОУ 34130511.

Таким чином, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді директора ТОВ«Чарнокіт», в період часу з 17.02.2018 по 12.10.2018 умисно здійснив незаконне видобування корисних копалин чарнокітів загальнодержавного значення вчиненого шляхом проведеннявибухових робіт,що спричинилотяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам.

Згідно висновку судово-економічної експертизи № 19 від 12.06.2020 проведено розрахунок розміру збитків завданих державі внаслідок самовільного видобутку корисних копалин загальнодержавного значення чарнокітів, яка складає 4235134,85 грн. за період часу з 05.12.2017 по 31.05.2018, та 2107677, 30 грн. за період часу з 01.06.2018 по 12.10.2018.

Таким чином, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді директора ТОВ«Чарнокіт», в порушення вимог ст. ст. 4, 6, 16, 19, Кодексу України про надра, в період з 17.02.2018 по 12.10.2018, вчинив всі необхідні дії, безпосередньо спрямовані на вчинення незаконного видобування корисних копалин загальнодержавного значення чарнокітів який згідно з постановою Кабінету Міністрів України №827 від 12.12.1994 року "Про затвердження переліку корисних копалин загальнодержавного значення" відноситься до переліку корисних копалин загальнодержавного значення, в загальному об`ємі 95,318тис.м3, що завдало збитків державі на суму 6342812,15 грн.

28.07.2020 ОСОБА_5 вручено повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 240 КК України.

Під час розгляду клопотання прокурор зазначив про обґрунтованість підозри, наявність ризиків, та неможливість їх запобігання шляхом застосування більш м`яких запобіжних заходів, ніж домашній арешт.

У судовому засіданні захисник просив відмовити у задоволенні клопотання, вказавши, що матеріали клопотання не містять доказів на обґрунтування оголошеної підозри та заявлених ризиків, крім того, прокурором висловлюються загальні твердження, без належної правової аргументації, його підзахисний позитивно характеризується, має сталі соціальні зв`язки, на його утриманні перебувають троє неповнолітніх дітей, вперше притягується до кримінальної відповідальності, має постійне місце реєстрації та проживання.

Підозрюваний підтримав позицію захисника.

Заслухавши учасників, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя прийшов до такого.

28.07.2020 ОСОБА_5 вручено повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 240 КК України.

Відповідно до ч.2 ст.181 КПК України, домашній арешт може бути застосовано до особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину, за вчинення якого законом передбачено покарання у виді позбавлення волі.

Крім того, згідно ч.1 ст.177 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: 1) переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; 2) знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; 3) незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; 4) перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; 5) вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.

Дослідивши матеріали справи за клопотанням слідчого, слідчий суддя приходить до висновку, що органом досудового слідства ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст. 240КК України, яке 07.11.2018 року внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018121230000064, а саме у вчиненні порушення правил використання надр, шляхом незаконного видобування корисних копалин загальнодержавного значення.

Також, слідчий суддя встановив наявність наступних ризиків передбачених:

-п.1ч.1ст.177КПК України, а саме можливість підозрюваним ухилятися від кримінальної відповідальності, оскільки через тяжкість кримінального правопорушення по якому оголошено про підозру, зібраних у справі доказів та можливе покарання у разі доведення його провини, свідчить про те, що останній може вчинити спробу направлену на ухилення від кримінальної відповідальності та суду.

- п.3 ч.1 ст.177 КПК України, а саме можливість підозрюваним впливати на свідків, які ще в судовому засіданні не допитувалися.

Разом з тим, прокурором не доведено існування інших ризиків, доказів, що свідчать про їх існування під час розгляду слідчому судді не надано.

Обґрунтованість підозри та наявність ризиків, підтверджується договором підряду на проведення вибухових робіт , повідомленням про намір розпочати виконання підривних робіт, перепискою, приписом, наказом про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами, протоколом допиту свідка, наказом, актом перевірки до тримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин, висновком експерта, повідомленням про підозру, протоколом допиту підозрюваного (а.к.22-28,29-33,34-37, 53, 38,39, 40-47,48-50,67-69,54-66, 76-80, 90-100).

Щодообґрунтованої підозрислідчий суддя зазначає, що оскільки чинне законодавство не розкриває це поняття, враховуючи ст.8,9 КПК України, слід керуватися позиціями Європейського суду з прав людини. З точки зору практики ЄСПЛ обґрунтованість підозри - це певний стандарт доказування, який означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (рішення у справі "Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства" від 30 серпня 1990 року, п. 32, Series A, N 182). При чому факти, які викликали підозру, не обов`язково мають бути одного рівня з тими, які необхідні для того, щоб не лише обґрунтувати засудження, а й пред`явити обвинувачення, що є наступною стадією в процесі розслідування кримінальної справи (рішення у справі «Murrаy v.United Kingdom», 14310/88, 28.10.1994, п. 55).

Необхідно зауважити, що на даному етапі провадження слідчий суддя не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема оцінювати докази з точки зору їх достатності та допустимості для визнання особи винуватою чи невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення. Слідчий суддя на підставі розумної оцінки сукупності отриманих відомостей повинен визначити лише чи є причетність особи до вчинення кримінального правопорушення вірогідною та достатньою для застосування щодо особи обмежувальних заходів. Відповідно до ч. 4ст. 193 КПК Україниза клопотанням сторін або за власною ініціативою слідчий суддя має право дослідити будь-які матеріали, що мають значення для вирішення питання про застосування запобіжного заходу. В світлі конкретних обставин даного клопотання досліджених матеріалів достатньо для того, щоб в рамках судового контролю, який здійснюється слідчим суддею при розгляді питання про застосування запобіжного заходу у вигляді застави, дійти висновку про наявність обґрунтованої підозри.

Згідно ч.4 ст.194 КПК України, якщо при розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу прокурор доведе обставини, передбачені пунктами 1 та 2 частини першої цієї статті (наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення та наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених ст.177 цього Кодексу, на які вказує слідчий, прокурор), але не доведе обставини, передбачені пунктом 3 частини першої цієї статті (недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні), слідчий суддя, суд має право застосувати більш м`який запобіжний захід ніж той, який зазначений у клопотанні.

Мотивуючи неможливість застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання встановленим ризикам, слідчий в своєму клопотанні про застосування запобіжного заходу домашнього арешту та прокурор в судовому засіданні під час розгляду клопотання слідчого застосовують загальні твердження, без належної аргументації з посиланням на певні обставини, а тому фактично не довели доцільність застосування до ОСОБА_5 лише запобіжного заходу застави, а також те, що жоден із більш м`яких, ніж застава, запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим ст.177 КПК України, тобто, слідчий суддя приходить до переконливого висновку про те, що стороною обвинувачення не надано доказів, достатніх, щоб переконати суд у необхідності застосувати відносно підозрюваного ОСОБА_5 запобіжний захід саме у вигляді застави.

Під час вирішення про достатній та необхідний запобіжний захід, що може забезпечити належну процесуальну поведінку та запобігти встановленим ризикам, слідчий суддя враховує, що ОСОБА_5 має постійне місце реєстрації та проживання, сталі соціальні зв`язки, на його утриманні перебуває троє неповнолітніх дітей, вперше притягується до кримінальної відповідальності.

За вказанихобставин,враховуючи наявніризики,передбачені п.п.1та 3ч.1ст.177КПК України,а такожте,що ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюєтьсяу вчиненні нетяжкого кримінальногоправопорушення,слідчий суддявизнає занеобхідне,з урахуваннямвимог ст.182КПК України,застосувати до ОСОБА_5 запобіжнийзахід особистезобов`язання,при цьомупоклавши нанього обов`язкипередбачені ч.5ст.194КПК України,в межахстроку досудовогорозслідування,тобто до28.09.2020року.

Керуючись ст.ст. 176-178, 182, 193, 194, 196, 369-372 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

клопотання старшого слідчого в ОВС ВР ЗСГСД СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді застави підозрюваному ОСОБА_5 задовольнити частково.

Застосувати відносно підозрюваного ОСОБА_5 , запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання.

Покласти на підозрюваного ОСОБА_5 на строк до 28.09.2020 року наступні обов`язки:

-прибувати за кожною вимогою до слідчого, прокурора, чи суду;

-не відлучатись за межі міста Києва без дозволу слідчого, прокурора або суду;

-повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну місця проживання та/або місця роботи;

- утримуватись як особисто так і через третіх осіб у спілкуванні з свідками та іншими учасниками кримінального провадження.

- здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.

Роз`яснити ОСОБА_5 , що в разі невиконання покладених на нього обов`язків до нього може бути застосовано більш жорсткий запобіжний захід і на нього може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0, 25 до 2 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Дата закінчення дії ухвали слідчого судді в частині покладення обов`язків визначити до 28.09.2020 року.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Кропивницького апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя

Ленінського районного суду

м. Кіровограда ОСОБА_9

Дата ухвалення рішення10.08.2020
Оприлюднено09.02.2023

Судовий реєстр по справі —405/4724/20

Ухвала від 17.08.2020

Кримінальне

Кропивницький апеляційний суд

Бондарчук Р. А.

Ухвала від 10.08.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Лук'янова О. В.

Ухвала від 10.08.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Лук'янова О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні