Постанова
від 04.08.2020 по справі 160/1745/20
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

04 серпня 2020 року м. Дніпросправа № 160/1745/20 Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Коршуна А.О. (доповідач),

суддів: Панченко О.М., Чередниченка В.Є.,

за участю секретаря судового засідання Чорнова Є.С.

розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Слов`янський базар на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.03.2020р. у справі №160/1745/20 за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю Слов`янський базар до: третя особа: про:Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Дніпровської міської ради визнання дій протиправними

ВСТАНОВИВ:

13.02.2020р. Товариство з обмеженою відповідальністю Слов`янський базар (далі- ТОВ Слов`янський базар ) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа - Дніпровська міська рада, про визнання дій протиправними / а.с. 1-7/.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.02.2020р. за вищезазначеним адміністративним позовом відкрито провадження в адміністративній справі №160/1745/20 та справу призначено до судового розгляду / а.с. 2 том 1/.

Позивач, посилаючись у позові на те, що на підставі договору оренди від 23.06.2008р., який укладено з міською радою, він користується земельною ділянкою 1,5691га що розташована за адресою м. Дніпро, вул. Курчатова,1, кадастровий номер 12101000000:06:0934:0014, строком дії 15 років, та за користування цією земельною ділянкою ним сплачено за 2017р. та 2018р. орендна плата з застосуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) - 2 з урахуванням коду цільового призначення земельної ділянки, відповідно до витягу №95/090617/03-07 від 14.06.2017р. У період з 28.11.2019р. по 04.12.2019р. ГУ ДПС у Дніпропетровській області проведено позапланову перевірку підприємства з питань нарахування та сплати плати за землю за період з 01.01.2017р. по 31.12.2018р., за результатами якої податковим органом було прийнято податкове повідомлення-рішення №0001010504 від 08.01.2020р. яким збільшено податкові зобов`язання позивача за платежем орендна плата на суму 1265420,28 грн., і цей висновок податковим органом зроблено з урахуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), яка перебуває у користування позивача - 2,5, який було зазначено у витягах Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області №1507-4532 від 15.07.2019р., у якому зазначено станом на 2017р. Кф-2,5, та №0104-1647 від 07.06.2019р., у якому зазначено станом на 2018р. Кф-2,5. Отже внаслідок зазначення у цих витягах відповідачем Кф 2,5 нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що перебуває у користування позивача значно збільшилась, при цьому позивач вважає, що у відповідача були відсутні правові підстави для внесення у витяги: - №1507-4532 від 15.07.2019р. відомостей щодо Кф - 2,5 станом на 2017р., - №0104-1647 від 07.06.2019р. відомостей щодо Кф-2,5 станом на 2018р., оскільки зміни до Державного земельного кадастру щодо застосування Кф 2,5 до земельної ділянки з кадастровим номером номер 12101000000:06:0934:0014, яка перебуває у користування позивача, внесені 21.06.2018р., тому до цього часу відсутні підстави для застосування такого коефіцієнту для визнання розміру орендної плати за землю за 2017р. та з 01.01.2018р.. Позивач вважає, що такі дії відповідача, які полягають у внесенні у 2019р. у витяги: - №1507-4532 від 15.07.2019р. інформації щодо Кф-2,5 станом на 2017р., - №0104-1647 від 07.06.2019р. інформації щодо Кф-2,5 станом на 2018р., необґрунтованими та безпідставними, такими що порушують його права та охоронювані законом інтереси, тому просив суд: - визнати неправомірними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області з внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 ( АДРЕСА_1 ) від 15.07.2019р. № 1507-4532 інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік; - визнати неправомірними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області з внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 (м. Дніпро, вул.Курчатова, 1) від 07.06.2019р. № 0104-1647 інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.03.2020р. у справі №160/1745/20 у задоволенні позовної заяви ТОВ Слов`янський базар до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області , третя особа - Дніпровська міська рада, про визнання дій неправомірними - відмовлено / а.с. 79-81/.

Позивач, не погодившись з вищезазначеним рішення суду першої інстанції подав апеляційну скаргу / а.с. 91-96/.

22.04.2020р. матеріали адміністративної справи №160/1745/20, разом з матеріалами апеляційної скарги позивача, надійшли до Третього апеляційного адміністративного суду /а.с. 90/.

Ухвалами Третього апеляційного адміністративного суду від 2.04.2020р. у справі №160/1745/20 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ТОВ Слов`янський базар на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.03.2020р. у справі №160/1745/20 і апеляційний розгляд справи у судовому засіданні призначено на 15 годин 30 хвилин 02.06.2020р. / а.с. 99,100/, про що судом апеляційної інстанції повідомлено учасників справи у встановлений чинним процесуальним законодавством строк та спосіб / а.с. 101-106/ .

Позивач посилаючись у апеляційній скарзі на те, що судом першої інстанції під час розгляду справи було зроблено висновки, які суперечить фактичним обставинам справи, з огляду на те, що предметом спору у цій адміністративній справі є визнання неправомірними дій Держгеокадастру щодо зазначення у витягах, які видані у 07.06.2019р. та 15.07.2019р. КФ 2,5 щодо земельної ділянки якою користується позивача на 2017р та 2018р., при цьому позивачем не оспорюється визначення величини цього коефіцієнту, не вірне визначення судом першої інстанції предмету розгляду (спору) у цій справі призвело до прийняття ним рішення з порушенням норм чинного матеріального та процесуального права, тому просив скасувати рішення суду першої інстанції від 25.03.2020р. та постановити у справі нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Третя особа у справі - Дніпровська міська рада , у письмовому відзиві на апеляційну скаргу / а.с. 107-110/, заперечувала проти доводів апеляційної скарги та посилаючись на те, що витяги були сформовані відповідачем відповідно до вимог діючого законодавства на підставі відомостей Державного земельного кадастру, тому просив суд апеляційну скаргу залишити без задоволення, рішення суду першої інстанції від 25.03.2020р. залишити без змін.

Відповідач, у письмовому відзиві на апеляційну скаргу / а.с. 120-122/, заперечував проти доводів апеляційної скарги та посилаючись на те, що видача витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки це адміністративна послуга , оскільки до Державного земельного кадастру внесені зміни щодо коду виду цільового призначення земельної ділянки (КВЦПЗ) саме тому у спірних витягах стосовно земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 зазначено Кф -2,5, який повинен застосовуватись з 01.01.2017р., і відповідач вважає, що суд першої інстанції постановив у справі правильне рішення, просив суд апеляційну скаргу позивача залишити без задоволення, рішення суду першої інстанції від 25.03.2020р. у цій справі залишити без змін.

У зв`язку із введеним на території України карантином з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції за клопотаннями позивача та відповідача розгляд цієї справи неодноразово переносився / а.с.124-138/ та в останнє справу було призначено до розгляду у судовому засіданні о 14-00 годин 04.08.2020р., про що судом було повідомлено учасників справи / а.с. 160-163/.

Заслухавши у судових засіданнях 30.06.2020р. та 04.08.2020р.:

- представника позивача , який підтримав доводи викладені у апеляційній сказі відповідача та письмових поясненнях, які були надані ним під час розгляду справи апеляційним судом, і просив суд апеляційну скаргу задовольнити, рішення суду першої інстанції від 25.03.2020р. у цій справі скасувати та постановити нове рішення, яким задовольнити заявлені вимоги адміністративного позову у повному обсязі;

- представника третьої особи, який заперечував проти доводів апеляційних скарг, підтримав доводи викладені у письмових відзивах відповідача та третьої особи на апеляційну скаргу і просив суд апеляційну скаргу залишити без задоволення, рішення суду першої інстанції від 25.03.2020р. у цій справі залишити без змін;

перевіривши доводи апеляційної скарги, матеріали цієї адміністративної справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Під час розгляду справи судом встановлено, що на підставі договору оренди від 23.06.2008р., який укладено ТОВ Слов`янський базар з міською радою, позивач у справі користується земельною ділянкою 1,5691га що розташована за адресою м. Дніпро, вул. Курчатова,1, кадастровий номер 12101000000:06:0934:0014, строк дії договору 15 років, та за користування цією земельною ділянкою ним сплачено за 2017р. та 2018р. орендна плата з застосуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) - 2, відповідно до відомостей зазначених у витягу №95/090617/03-07 від 14.06.2017р. / а.с. 19/

У подальшому, а саме у період з 28.11.2019р. по 04.12.2019р. ГУ ДПС у Дніпропетровській області проведено позапланову перевірку підприємства з питань нарахування та сплати плати за землю за період з 01.01.2017р. по 31.12.2018р., за результатами якої податковим органом було прийнято податкове повідомлення-рішення №0001010504 від 08.01.2020р. яким збільшено податкові зобов`язання позивача за платежем орендна плата на суму 1265420,28 грн., і цей висновок податковим органом зроблено з урахуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), яка перебуває у користуванні позивача - 2,5, який було зазначено у витягах Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області №1507-4532 від 15.07.2019р., у якому зазначено станом на 2017р. Кф-2,5, та №0104-1647 від 07.06.2019р., у якому зазначено станом на 2018р. Кф-2,5 / а.с. 9-18/

Згідно з наданою суду ксерокопією витягу технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 13/300117/03-07 від 31.01.2017 року нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014, площа - 1,5691 га становить 84293998,15 грн. Цільове призначення земельної ділянки - Інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру. Коефіцієнт Кф 2,00 / а.с. 20/ .

Відповідно до наданої суду ксерокопії витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 95/090617/03-07 від 14.06.2017 року нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014, площа - 1,5691 га становить 67489081,22 грн. Цільове призначення земельної ділянки - Інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру. Коефіцієнт Кф 2,00. / а.с. 19/.

Також під час розгляду цієї справи судом встановлено, що відповідач у справі листом від 24.12.2019р. за вих. №28-4-0.38-2085/107-19 в порядку надання інформації на запит ТОВ Слов`янський базар повідомив останнього, серед іншого, про те, що 21.06.2018р. до Державного земельного кадастру були внесені зміни до відомостей щодо коду цільового призначення земельної ділянки (КВЦПЗ) з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014 - 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі , Кф=2,5 / а.с. 21/

З наданої суду ксерокопії до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 0104-1647 від 07.06.2019 р., який було видано відповідачем на запит податкового органу під час проведення перевірки, / а.с. 16/ нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014, площа - 15691 кв.м становить 84361351,52 грн. Цільове призначення земельної ділянки 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі . Коефіцієнт Кф 2,50.

Згідно з витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 1507-4532 від 15.07.2019 р. який було видано відповідачем на запит податкового органу під час проведення перевірки, / а.с. 17/ нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014, площа - 15691 кв.м становить 84361351,52 грн. Цільове призначення земельної ділянки 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі . Коефіцієнт Кф 2,50.

Оскільки позивач вважає безпідставним визначення у вищезазначених витягах відповідачем у справі Кф=2,5, що призвело до невірного визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка перебуває у нього в користування, що порушує його права та інтереси, він звернувся до суду з цим позовом за захистом своїх порушених прав і саме дії відповідача, який у спірних відносинах виступає у якості суб`єкта владних повноважень, щодо внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 від 15.07.2019р. № 1507-4532 інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік та внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 від 07.06.2019р. № 0104-1647 інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік, позивач просить визнати неправомірними.

Законом України Про оцінку земель визначені види грошової оцінки земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення - нормативна та експертна. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, у тому числі, для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об`єкта оцінки. Експертна грошова оцінка земельних ділянок використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них, крім випадків, визначених цим Законом, а також іншими законами (стаття 5 Закону). Нормативну грошову оцінку земельних ділянок проводять юридичні особи, які є розробниками документації із землеустрою. Експертну грошову оцінку земельних ділянок здійснюють суб`єкти оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до вимог цього Закону, Закону України Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність в Україні , а також інших нормативно-правових актів. Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок може проводитися також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом (стаття 15 Закону). За результатами економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (стаття 20 Закону).

Положеннями Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 489 від 25.11.2016 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 19.12.2016 року за №1647/29777 (далі - Порядок) з 01.01.2017р. визначена процедура проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів з 01.01.2017р.

Відповідно до п.3 Розділу ІІ Порядку нормативна грошова оцінка всіх категорій земель та земельних ділянок населених пунктів (за винятком земель сільськогосподарського призначення та земельних ділянок водного фонду, що використовуються для риборозведення) визначається згідно з формулою 1.

Визначення нормативної грошової оцінки одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів:

В х Нп

Цн = -------- х Кф х Км, (1)

Нк

де

Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях);

В - витрати на освоєння та облаштування території з розрахунку на квадратний метр (у гривнях);

Нп - норма прибутку (6%);

Нк - норма капіталізації (3%);

Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки;

Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Індексація нормативної грошової оцінки земельних ділянок здійснюється відповідно до статті 289 Податкового кодексу України.

Пунктом 5 розділу ІІ Порядку коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року № 548, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1011/18306 (додаток 1).

Аналіз наведених норм дає можливість зробити висновок, що коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (Кф), який впливає на визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка є базою оподаткування плати за землю, встановлюється залежно від коду виду цільового призначення земель.

При цьому у Примітках Додатку І до Порядку визначено, що у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) застосовується із значенням 2,0.

Отже єдиною умовою за якої починаючи з 01.01.2017р. повинен застосовуватися Кф інший, ніж із значенням 2,0, є наявність у відомостях Державного земельного кадастру коду Класифікації видів цільового призначення земель.

У судовому засіданні під час розгляду судом цієї справи встановлено, що до 21.06.2018р. відомості Державного земельного кадастру не містили інформації про код Класифікації видів цільового призначення земель (Кф) відносно земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014, площа - 15691 кв.м, яка перебуває в користуванні позивача / а.с. 21/, і ці обставини не були спростовані ані відповідачем ані третьою особою під час розгляду цієї справи судом.

Приймаючи до уваги наведені норми чинного законодавства, та встановлені фактичні обставини справи, колегія суддів вважає, що застосування Кф із значенням 2,5, що відповідає коду цільового призначення земель 03.07, може мати місце з дати внесення відповідної інформації до Державного земельного кадастру щодо коду Класифікації видів цільового призначення земель відносно земельної ділянки, яка перебуває в користуванні позивача, тобто з 21.06.2018р..

А під час розгляду цієї справи встановлено, що відповідачем було сформовано витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014, площа - 15691 кв.м, яка перебуває у користування ТОВ Слов`янський базар

- № 1507-4532 від 15.07.2019р., в якому зазначено про дату нормативної грошової оцінки земельної ділянки (01.01.2017р.), при цьому, грошова оцінка, на вказану дату, визначена із застосуванням Кф 2,5 / а.с. 17/;

- №0104-1647 від 07.06.2019р., в якому зазначено про дату нормативної грошової оцінки земельної ділянки (01.01.2018р.), при цьому, грошова оцінка, на вказану дату, визначена із застосуванням Кф 2,5 / а.с. 16/

і такі дії відповідача призвели до необґрунтованого збільшення нормативної грошової оцінки землі станом на 01.01.2017р., а з урахуванням того, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки є базою оподаткування плати за землю відповідно до пп.271.1.1 п. 271.1 ст. 271 Податкового кодексу України, що фактично свідчить про те, що дії відповідача щодо зазначення у вищенаведених витягах дати нормативної грошової оцінки земельної ділянки 01.01.2017р. та 01.01.2018р. (відповідно) безперечно стосуються законних інтересів позивача як суб`єкта плати за землю.

Також колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що з огляду на те, що Додатком №9 до Порядку, яким затверджено форму витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку, передбачено зазначення у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки лише дати формування витягу, то зазначення у спірних витягах / а.с. 16,17/ інших дат, в тому числі стосовно визначення нормативної грошової оцінки станом на певний період (дату) суперечить положенням Додатку 9 до Порядку, тому відповідач у справі зазначивши у витягах дату грошової оцінки станом на 2017р. та станом на 2018р. (відповідно) / а.с. 16,17/вчинив дії, які не передбачені нормативним актом який визначає процедура проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів з 01.01.2017р..

Оцінюючи усі докази, які були досліджені судом під час розгляду цієї справи, та приймаючи до уваги наведені норми чинного законодавства, які регулюють спірні відносини, що виникли між сторонами у справі, колегія суддів вважає неправомірним визначення відповідачем нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:093:0014, площа - 15691 кв.м., яка перебуває у користування позивача, з урахуванням Кф - 2,5 з 01.01.2017р.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що судом першої інстанції під час розгляду справи зроблено висновки, які суперечать фактичним обставинам справи, що призвело до прийняття ним рішення у справі з порушенням норм матеріального права, при неповному з`ясуванні обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи та відповідно до ст. 317 КАС України є підставою для скасування рішення суду першої інстанції з прийняттям нової постанови, тому апеляційну скаргу позивача необхідно задовольнити, постанову суду першої інстанції від 25.03.2020р. у цій справі необхідно скасувати та постановити у справі нове рішення, яким задовольнити заявлені позивачем позовні вимоги та:

- визнати неправомірними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області з внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 (м. Дніпро, вул.Курчатова, 1) № 1507-4532 від 15.07.2019р. інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

- визнати неправомірними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області з внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 (м. Дніпро, вул.Курчатова, 1) № 0104-1647 від 07.06.2019р. інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік.

Також колегія суддів вважає за необхідне вирішити питання щодо розподілу судових витрат, які понесені учасниками справи під час її розгляду судом, та приймаючи до уваги, що заявлені позивачем у цій справі позовні вимоги задоволено, з урахуванням положень ст. 139 КАС України стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача усі понесені позивачем судові витрати, які складаються зі сплати судового збору за подання адміністративного позову та апеляційної скарги, у загальному розмірі 10510 грн. (4204+6306=10510), які підтверджуються належними доказами про їх сплату / а.с. 8,97/.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 310, 315, 317, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Слов`янський базар - задовольнити.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.03.2020р. у справі №160/1745/20 - скасувати.

Позов задовольнити.

Визнати неправомірними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області з :

- внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 (м. Дніпро, вул.Курчатова, 1) № 1507-4532 від 15.07.2019р. інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

- внесення до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1210100000:06:093:0014 (м. Дніпро, вул.Курчатова, 1) № 0104-1647 від 07.06.2019р. інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області ( код ЄДРПОУ 39835428, м. Дніпро, 49004, пр. Олександра Поля, 2) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Слов`янський базар (код ЄДРПОУ 30619472, м. Дніпро, 49038, вул. Курчатова,1) понесені судові витрати у розмірі 10510 (десять тисяч п`ятсот десять) грн.

Постанова суду набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в порядку та строки встановлені ст. 329, 331 КАС України.

Повний текст виготовлено та підписано - 14.08.2020р.

Головуючий - суддя А.О. Коршун

суддя О.М. Панченко

суддя В.Є. Чередниченко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.08.2020
Оприлюднено17.08.2020
Номер документу90984349
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/1745/20

Постанова від 13.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 12.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 22.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 04.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 24.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 24.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Рішення від 25.03.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні