ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
10 серпня 2020 року о/об 17 год. 35 хв.Справа № 280/1881/20 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного провадження адміністративну справу
про застосування заходів реагування,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (надалі - позивач, ГУ ДСУНС у Запорізькій області) до Комунального некомерційного підприємства "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради (далі - відповідач, КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР), в якому позивач просить суд: застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель, споруд та приміщень Комунального некомерційного підприємства "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради, розташованого за адресою: 71100, Запорізька область, м.Бердянськ, проспект Перемоги, буд.8, шляхом зобов`язання відповідача повністю зупинити експлуатацію будівель, споруд та приміщень за вказаною адресою, окрім робіт, пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень, що повинно бути встановлено на підставі перевірки Головного управління ДСНС України у Запорізькій області.
У позові зазначено наступне. У ході перевірки позивачем встановлено, що об`єкт відповідача експлуатується з порушенням вимог пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, а саме: 1) не обладнано будівлю Бердянського ЦПМСД системою пожежної сигналізації та системою керування евакуюванням людей всупереч вимогам додатку А (обов`язковий) додатку Б (обов`язковий) ДБН В 2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"; 2) не забезпечено справність пожежного гідранту та безперешкодний забір коли пожежними автомобілями; 3) допущено розміщення електророзетки на горючій основі (приміщення вентиляційної); 4) не демонтовано з шляхів евакуації горючі матеріали (вагонка) що використані для облицювання стін; 5) допускається з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (приміщення електрощитової); 6) влаштовано поріг на шляху евакуації висотою більше 0,05м всупереч вимогам пункту 7.3.8 ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва (1-й поверх вихід зі східної сторони під сходами); 7) не проведено повторну обробку дерев`яних конструкцій горищного приміщення даху будівлі вогнезахисною суміщу; 8) допускається використання побутових електронагрівальних приладів (прасок, чайників, кип`ятильників, мікрохвильовок тощо) без негорючих теплоізоляційних підставок; 9) не забезпечено відповідно до законодавства працівників засобами колективного та індивідуального захисту. На підставі викладеного позивач просить суд застосувати до відповідача заходи реагування.
Позивач підтримав позовні вимоги.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву та заперечення на відповідь на відзив, в яких зазначено наступне. 05.06.2020 проведено позапланову перевірку Бердянським МУ ГУ ДСНС України в Запорізькій області щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та складено Акт №119 від 05.06.2020, на підставі якого 12.06.2020 надано Припис №113 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що підтверджує усунення відповідачем виявлених порушень за виключенням обладнання будівлі Бердянського ЦПМСД системою пожежної сигналізації та системою керування евакуюванням людей, а також забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту. Щодо першої вимоги, відповідач зазначає, що рішенням №30 сесії №81 VII скликання Бердянської міської ради Про внесення змін до Програми Охорона здоров`я на 2020 рік у новій редакції передбачено виділення коштів на забезпечення послугою з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі у 2020 році. Станом на 03.08.2020 заплановані кошти не отримано, у зв`язку зі спалахом епідемії коронавірусної хвороби (СОVID-19) в м.Бердянськ. Відповідачем та Бердянською об`єднаною територіальною громадою спрямовані зусилля на лікування та боротьбу з пандемією, а також на протидію розповсюдженню СОVID-19 оскільки захворюваність зростає щодня. Щодо забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту, позивач у своїй відповіді на відзив посилається на п.6 постанови Кабінету Міністрів України №1200 від 19.08.2002, якою затверджено Порядок забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю , де зазначено обсяги забезпечення населення, яке працює в зоні можливого хімічного забруднення (крім працівників центральних органів виконавчої влади, інших державних органів), та працівників об`єктових формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами радіаційного та хімічного захисту. Зона можливого хімічного забруднення (ЗМХЗ) - територія, у межах якої під впливом зміни напряму вітру може виникнути переміщення хмари НХР з небезпечними для людини концентраціями. Для адміністративно-територіальних одиниць, ступінь небезпеки від хімічно-небезпечного об`єкту (ХНО) оцінюється частиною території, що потрапляє у зону можливого хімічного забруднення (ЗМХЗ) при аваріях на хімічно-небезпечному об`єкті. Під час аварії на ХНО виникають зони хімічного забруднення (3X3). Ця територія забруднення НХР у небезпечних для життя людей межах включає місце безпосереднього впливу НХР унаслідок аварії (зона розливу) і територію, на яку поширилися пари НХР в уражаючих концентраціях (зона переносу). Відповідач є закладом охорони здоров`я, який надає первинну медичну допомогу будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та не є хімічно небезпечним об`єктом, а також не входить в зону можливого хімічного забруднення, оскільки територія, на якій розташований заклад охорони здоров`я, знаходиться за межами впливу зони можливого хімічного забруднення та за межами зони можливого катастрофічного затоплення (також враховуються інші небезпечні локальні зони), відноситься до безпечних районів. З наведеного вище вбачається, що позивач невірно трактує постанову Кабінету Міністрів України №1200 від 19.08.2002, а тому посилання на п.6 є безпідставним. Натомість, Бердянський МУ ГУ ДСНС України у своїй відповіді №871 від 26.06.2020 (вх.№526/02.1-06 від 02.07.2020) опирався на п.2 розділу III Правил техногенної безпеки, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 05.11.2018 за №879 та посилався на СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010, в якому зазначено загальні технічні вимоги до фільтрувальних засобів індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях. Керуючись стандартом СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010, відповідач вже почав розробку документації на закупівлю необхідних засобів індивідуального захисту. Зважаючи на вказане вище, відповідачем усуваються порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Відповідач проти позову заперечував.
Ухвалою судді від 23.03.2020 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без виклику сторін та призначено судове засідання на 21.04.2020.
21.04.2020 ухвалою суду відкладено розгляд справи та призначено судове засідання на 09.06.2020.
09.06.2020 ухвалою суду відкладено розгляд справи та призначено судове засідання на 10.08.2020.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
Згідно з складеним 17.12.2019 співробітниками ГУ ДСУНС у Запорізькій області Актом №256 (надалі - Акт перевірки №256 від 17.12.2019) у період з 16.12.2019 по 17.12.2019 проведено позапланову перевірку щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Вказаний Акт перевірки №256 від 17.12.2019 підписаний представником відповідача без жодних зауважень чи застережень.
Позовні вимоги позивач обґрунтовує лише порушеннями, зазначеними в пунктах 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Опису виявлених порушень вимог законодавства Акту перевірки №256 від 17.12.2019.
При цьому, у підтвердження часткового усунення наведених порушень позивачем та відповідачем надано до суду складений співробітниками ГУ ДСУНС у Запорізькій області Акт позапланової перевірки щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 05.06.2020 за №119 (надалі - Акт перевірки №119 від 05.06.2020).
Відповідно до Акту перевірки №119 від 05.06.2020 залишились не усунутими такі порушення: 1) не обладнано будівлю Бердянського ЦПМСД системою пожежної сигналізації та системою керування евакуюванням людей всупереч вимогам додатку А (обов`язковий) додатку Б (обов`язковий) ДБН В 2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"; 2) не забезпечено відповідно до законодавства працівників засобами колективного та індивідуального захисту.
Також, відповідачем у підтвердження вжиття заходів на усунення наведених в Акті перевірки №256 від 17.12.2019 та позові порушень надано до суду: Акт загального огляду будівель і споруд КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 01.04.2020; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 15.04.2020 за №02.1-04/478 на адресу начальника відділу охорони здоров`я Бердянської міської ради; Наказ КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 02.01.2020 за №8-аг Про порядок забезпечення пожежної безпеки на території КНП БЦПМСД БМР у 2020 році ; План заходів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, виявлених у ході позапланової перевірки Бердянським МУ ГУ ДСНС України у Запорізькій області з 16-17 грудня 2019 року (Припис Бердянського МУ ГУ ДСНС України у Запорізькій області від 21.12.2019 за №156); Наказ КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 21.12.2019 за №36-аг Про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки ; Акт прийняття виконаних робіт з вогнезахисного обробляння від 01.12.2017; лист Комунальної установи "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради від 12.01.2017 за №32 на адресу міського голови м.Бердянськ; лист Комунальної установи "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради від 13.07.2015 за №762 на адресу міського голови м.Бердянськ; лист Комунальної установи "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради від 02.11.2017 за №1148 на адресу в.о. начальника відділу охорони здоров`я Бердянської міської ради; Акт прийняття виконаних робіт з вогнезахисного обробляння від 25.03.2020; Акти №2 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2020 року; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 11.01.2020 за №32/02.1-04 на адресу міського голови м.Бердянськ; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 31.03.2020 за №02.1-04/380 на адресу директора КП Бердянськводоканал БМР; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 11.01.2020 за №32/02.1-04 на адресу міського голови м.Бердянськ; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 24.12.2019 за №02.1-04/1514 на адресу начальника відділу охорони здоров`я Бердянської міської ради; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 22.01.2020 за №02.1-04/74 Про надання інформації на адресу начальника відділу охорони здоров`я Бердянської міської ради; Договір про виконання робіт від 10.04.2020 за №96 з Специфікацією; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 28.05.2020 за №02.1-04/683 на адресу начальника Бердянського МУ ГУ ДСНС України в Запорізькій області; Відомість контрольного обліку джерел зовнішнього протипожежного водопостачання на об`єкті КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР; Акт перевірки водопровідної мережі на водовіддачу від 29.05.2020; Акт виявлених несправностей джерел зовнішнього протипожежного водопостачання від 29.05.2020; Таблицю 4 Витрати води на зовнішнє пожежогасіння житлових і громадських будівель. ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування ; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 09.01.2020 за №16/02.1-04 на адресу директора КП Бердянськводоканал БМР; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 11.02.2020 за №02.1-04/188 на адресу директора КП Бердянськводоканал БМР; лист КП Бердянськводоканал БМР від 20.02.2020 за №1055 на адресу директора КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР; лист КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР від 03.03.2020 за №02.1-04/276 на адресу директора КП Бердянськводоканал БМР; лист КП Бердянськводоканал БМР від 12.03.2020 за №1396 на адресу директора КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР; лист Відділу охорони здоров`я Бердянської міської ради від 03.06.2020 за №278 на адресу директора КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР; Припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 12.06.2020 за №113; Рішення Бердянської міської ради від 04.06.2020 за №30 Про внесення змін до Програми Охорона здоров`я на 2020 рік у новій редакції ; Завдання та заходи з виконання Програми Охорона здоров`я на 2020 рік у новій редакції; Очікувані результати Програми Охорона здоров`я на 2020 рік у новій редакції; Лист Бердянського МУ ГУ ДСНС України у Запорізькій області від 26.06.2020 за №871 на адресу директора КНП "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" БМР; Службову записку від 15.07.2020.
Документальних доказів повного усунення порушень наведених в Акті перевірки №256 від 17.12.2019 - відповідач до суду не надав.
Як свідчать матеріали справи, відповідачем у повному обсязі не усунуті наведені в Акті перевірки №256 від 17.12.2019 порушення.
У суду не викликає зауважень до викладеного в Акті перевірки №256 від 17.12.2019 та позовній заяві як порушення відповідачем вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Так, п.1.1 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні , затверджених 30.12.2014 наказом Міністерства внутрішніх справ України, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697 (надалі - Правила пожежної безпеки в Україні ), передбачено, що усі системи протипожежного захисту (далі - СПЗ) мають бути справними і утримуватися в постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються в передбачені регламентом терміни, при цьому необхідно робити записи у відповідних журналах (п.1.1 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні ).
Будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (п.1.2 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні ).
Згідно з п.2 розділу 3 Правил техногенної безпеки , затверджених 05.11.2018 наказом Міністерства внутрішніх справ України №879, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 27.11.2018 за №1346/32798, суб`єкти господарювання у випадках, визначених Кодексом, забезпечують техногенну безпеку шляхом: (…); забезпечення відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту; (…).
Суд вважає, що виявлені позивачем під час позапланової перевірки відповідача як кожне правопорушення окремо, так і всі правопорушення в цілому створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Звідси, на думку суду, залишення не усуненим відповідачем хоча б одного з порушення наведеного в Акті перевірки №256 від 17.12.2019 залишає існування загрози життю та/або здоров`ю людей.
Як зазначено у ст.1 Закону України Про об`єкти підвищеної небезпеки , у цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: суб`єкт господарської діяльності - юридична або фізична особа, у власності або у користуванні якої є хоча б один об`єкт підвищеної небезпеки; об`єкт підвищеної небезпеки - об`єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші об`єкти як такі, що відповідно до закону є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру; (…).
У п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій , затвердженого 16.12.2015 постановою Кабінету Міністрів України №1052, зазначено, що Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Згідно з пп.48 п.4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій , затвердженого 16.12.2015 постановою Кабінету Міністрів України №1052, ДСНС відповідно до покладених на неї завдань: складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.
Відповідно до п.12 ч.1 ст.67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.
У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом (ч.2 ст.68 Кодексу цивільного захисту України).
Відповідачем не подано до суду доказів відсутності зазначених у позові порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей під час експлуатації ним об`єкту, що перевірявся позивачем.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (ч.2 ст.70 Кодексу цивільного захисту України).
Відповідно до ч.7 ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Відповідачем документально не доведено, що на день судового розгляду справи усунуті підстави для вжиття заходів, зазначених у позовній заяві.
При цьому, у ч.1 ст.6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності зазначено: 1.Підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням; … перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю); … Під час проведення позапланового заходу з`ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов`язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). … .
Враховуючи наведені норми права та те, що компетентним суб`єктом владних повноважень з питань існування загрози життю та/або здоров`ю людей при порушенні вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки є позивач, то суд вважає обґрунтованою позицію позивача наведеною у позові, що безперечним доказом усунення відповідачем порушень буде відповідний Акт позапланової перевірки, складений позивачем, про усунення відповідачем виявлених порушень у повному обсязі.
Однак, на день судового засідання до суду не надано відповідного Акту позапланової перевірки, складеного позивачем, про усунення відповідачем виявлених порушень у повному обсязі.
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи проти позову відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 12, 139, 143, 243-246, 262 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити у повному обсязі.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель, споруд та приміщень Комунального некомерційного підприємства "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради, розташованих за адресою: 71100, Запорізька область, м.Бердянськ, проспект Перемоги, буд.8, шляхом зобов`язання Комунальне некомерційне підприємство "Бердянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердянської міської ради (71100, Запорізька область, м.Бердянськ, проспект Перемоги, буд.8; код ЄДРПОУ 38699838) повністю зупинити експлуатацію будівель, споруд та приміщень за вказаною адресою, окрім робіт, пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень, що повинно бути встановлено на підставі перевірки Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Фортечна, буд.65; код ЄДРПОУ 38625593).
У стягненні з відповідача на користь позивача суми сплаченого судового збору за подання адміністративного позову до суду - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.
Рішення виготовлено у повному обсязі 17.08.2020.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2020 |
Оприлюднено | 20.08.2020 |
Номер документу | 91027720 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні