ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18.08.2020 справа № 914/567/20
Господарський суд Львівської області у складі судді Кидисюка Р.А. за участю секретаря судового засідання Зусько І.С. розглянув в порядку загального позовного провадження справу за позовом Приватного підприємства Ойл-Сервіс , м. Бровари Київської області
до відповідача 1 Департаменту містобудування Львівської міської ради, м. Львів
та до відповідача 2 Львівської міської ради, м. Львів
про визнання укладеним додаткового договору
За участю представників сторін:
від позивача: Русанюк У.Я.
від відповідачів1,2: Кузь І.І.
Судові процедури
Господарським судом Львівської області розглядається справа за позовом Приватного підприємства Ойл-Сервіс до Департаменту містобудування Львівської міської ради та до Львівської міської ради про визнання укладеним додаткового договору.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 04.03.2020, справу №914/567/20 передано на розгляд судді Кидисюку Р.А.
Ухвалою суду від 10.03.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 31.03.2020, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Львівську міську раду.
Ухвалою суду від 31.03.2020 відмовлено в задоволенні клопотання (вх.№14036/20 від 27.03.2020) позивача в частині розгляду справи №914/567/20 в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи, підготовче засідання відкладено на 28.04.2020.
Ухвалою суду від 28.04.2020 підготовче засідання відкладено на 19.05.2020.
Ухвалою суду від 19.05.2020 підготовче засідання відкладено на 16.06.2020.
Ухвалою суду від 16.06.2020 залучено до участі у справі співвідповідача (відповідача2) - Львівську міську раду, підготовче засідання відкладено на 09.07.2020.
Ухвалою суду від 09.07.2020 підготовче засідання відкладено на 11.08.2020.
В судовому засіданні 11.08.2020 суд ухвалив закрити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду по суті в судовому засіданні 18.08.2020.
Представник позивача в судове засідання 18.08.2020 з`явився, позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити повністю з підстав, наведених у позовній заяві та відповіді на відзив (вх.№22470/20 від 23.07.2020).
Представник відповідачів1,2 в судове засідання 18.08.2020 з`явився, проти задоволення заперечили повністю з підставі, наведених у відзиві на позовну заяву (вх.№14279/20 від 30.03.2020) та відзиві на позовну заяву (вх.№21436/20 від 08.07.2020).
Позиція позивача
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, а нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, зміна розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки є обов`язковою підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої сторонами в договорі оренди землі.
Оскільки наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016р. №489, затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, яким кардинально змінено алгоритм розрахунку нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, наявні підстави для перегляду розміру орендної плати за Договором оренди землі від 26.12.2012 та внесення відповідних змін у Договір шляхом укладення додаткової угоди до договору стосовно розміру орендної плати.
Заперечення відповідача
У відповідь на звернення ПП Ойл-Сервіс від 26.06.2019 року № 2-19671-24 про внесення змін у договір оренди землі від 26.12.2012 листом від 10.07.2019 року № 2403-2918 управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради повідомило ПП Ойл-Сервіс про те, враховуючи розбіжності, що містяться в представлених позивачем документах та ухвалі міської ради від 24.05.2012р. №1548 Про продовження ПП Ойл-Сервіс терміну оренди земельних ділянок на вул. Ковельській, 108 , зміни до договору оренди землі на вул.Ковельській, 108 в частині зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 4610137200:08:007:0093 (згідно з представленим Витягом від 16.01.2019р. №243/169-19) можуть бути внесені лише у разі вилучення з ухвали міської ради від 24.05.2012 року № 1548 функції використання - землі комерції.
Ухвалою Львівської міської ради від 25.05.2017р. №1995 Про затвердження Порядку продажу земельних ділянок комунальної власності та нарахування орендної плати за землю у м.Львові визначений порядок укладення договорів оренди земельних ділянок, порядок визначення розміру орендної плати за землю, зміна розміру орендної плати тощо.
Відповідно до п.6.3. Порядку, при наявності розбіжностей між відомостями в ухвалі міської ради про надання в оренду земельної ділянки та в інших документах, договір оренди землі не може бути укладений.
Згідно з пунктом 8.4. Порядку, при зміні цільового (функціонального) використання орендованої земельної ділянки управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради вносить зміни до чинного договору оренди землі на підставі відповідної ухвали міської ради.
Відповідачі наголошують, що внесення змін до Договору оренди землі від 26.12.2012 року на підставі Витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 07.03.2017 року № 19-1323-0.2-3412/9-17 АП, від 19.02.2018 року № 257/0/199-18. від 16.01.2019 року № 243/169-19. від 12.02.2020 року № 355/0/199-20 (долучених до матеріалів справи позивачем) без зміни функціонального використання (Кф - землі комерції) орендованої земельної ділянки на підставі ухвали міської ради буде суперечити чинному законодавству.
Звернень ПП Ойл-Сервіс про внесення змін до ухвали міської ради від 24.05.2012р. №1548 Про продовження ПП Ойл-Сервіс терміну оренди земельних ділянок на вул.Ковельській, 108 в частині функціонального використання орендованої земельної ділянки у Львівську міську раду не надходило. Відтак, підстави для задоволення позову відсутні.
Щодо вимог позивача застосувати умови запропонованого додаткового договору до правовідносин між ПП Ойл-Сервіс , Львівською міською радою та Департаментом містобудування Львівської міської ради починаючи з 01.01.2017 року зазначили, що такі суперечать положенням ст. 653 ЦК України, відповідно до ч. 3 якої зміни до договору набувають чинності з моменту їх державної реєстрації, а якщо договір змінюється у примусовому, тобто судовому, порядку, то з дня набрання рішення суду про зміну договору законної сили, якщо в цьому рішенні не встановлено іншого строку (ч. 3 ст. 653 ЦК).
Обставини справи
Рішення господарського суду Львівської області від 16.01.2020 у справі №914/1484/19 у справі за позовом Приватного підприємства Ойл-Сервіс до Департаменту містобудування Львівської міської ради та до Львівської міської ради про зобов`язання внести зміни до договору оренди землі від 26.07.2012р. встановлено, що 26.12.2012 між Львівською міською радою (орендодавець) та Приватним підприємством Ойл-Сервіс (орендар) укладено договір оренди землі, відповідно до умов якого орендодавець на підставі ухвал Львівської міської ради від 26.07.2012 року №1675 Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м.Львові , від 18.06.2009р. №2712 Про затвердження нормативно грошової оцінки земель м. Львова (зі змінами), від 16.12.2010р. №37 Про порядок застосування відкоригованої нормативної грошової оцінки земель м.Львова , від 16.02.2012р. №1224 Про нарахування та сплату до міського бюджету м.Львова на 2012 рік орендної плати за землю та земельного податку , від 22.03.2012р. №1372 Про внесення змін до ухвал міської ради від 16.02.2012р. №1224 та ухвали Львівської міської ради від 24.05.2012р. №1548 Про продовження ПП Ойл-Сервіс терміну оренди земельних ділянок на вул.Ковельській, 108 , надає а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться у місті Львові на вулиці Ковельській, 108, для обслуговування складських виробничих будівель і споруд.
Пунктом 5 договору передбачено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 9605265,57 грн.
Згідно з пунктом 9 договору, орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі: 288157,97 грн. в рік, що становить три відсотки від нормативної грошової оцінки земельної ділянки
Пунктом 13 договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається відповідно до Закону України Про оренду землі та згідно з цим договором у разі, зокрема, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.
Відповідно до пункту 16 договору, цільове призначення земельної ділянки (категорія земельної ділянки згідно з ст.19 Земельного кодексу України): землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення; категорія земельної ділянки за функціональним призначенням землі комерційного використання.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016р. №489, затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (далі - Порядок). Наказ застосовується з 01.01.2017р. (п.3 Наказу).
Згідно з пунктом 5 розділу ІІ Порядку, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010р. №548 (далі - КВЦПЗ), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 01.11.2010р. за №1011/181306 (додаток 1).
У додатку 1 до Порядку Коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) , відсутній підзаголовок Категорія земель за функцією використання та наявний підзаголовок Код КВЦПЗ . Оскільки, КВЦПЗ не передбачає такого розділу (підрозділу) землі комерційного використання , відповідно визначення землі комерційного використання немає у вказаному Порядку.
Як зазначає позивач, відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, що затверджений Наказом Держкомзему України, Мінагрополітики України, Мінбудархітектури України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006р. №18/15/21/11 (попередня редакція Порядку), для категорії земель за функцією використання землі комерційного використання використовувався коефіцієнт 2,5.
Відповідно до листа Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 07.06.2018р. №19-13-0.37-648/109-18, земельній ділянці у місті Львові по вул.Ковельська, 108 (кадастровий номер 4610137200:08:007:0093) присвоєно код КВЦПЗ 11.02.
Згідно Додатку 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016р. №489, коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф) у Секції J зазначено Землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення , у розділі 11 Землі промисловості - 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості , якому відповідно до Порядку відповідає Кф 1,2.
Позивач стверджує, що при новому визначенні нормативної грошової оцінки земельних ділянок (за новим Порядком) така нормативна грошова оцінки земельних ділянок є істотно меншою. У позовній заяві посилається на статтю 15 Закону України Про оренду землі , в якій зазначено, що істотною умовою договору оренди землі є, зокрема, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Ухвалою Львівської міської ради Про затвердження технічної документації з нормативної оцінки земель м.Львова від 30.06.2016р. № 631, затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м.Львова.
Відповідно до Витягу від 16.01.2019р. №243/169-19 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що знаходиться за адресою м.Львів, вул.Ковельська, буд. 108:
- середня (базова) вартість 1 кв.м. земель міста станом на 01.01.2014р.: 423,10 грн.;
- коефіцієнт Км2: 1,03;
- коефіцієнт КФ: 1,2;
- коефіцієнт індексації нормативно грошової оцінки: 1.8972.
- нормативно грошова оцінка зазначеної вище земельної ділянки становить: 5636328,63 грн.
Отже, як зазначає позивач, орендна плата за земельну ділянку (кадастровий №4610137200:08:007:0093, що знаходиться за адресою: м.Львів, вул.Ковельська, 108) повинна становити три відсотки від нормативно грошової оцінки земельної ділянки.
Як встановлено рішенням господарського суду Львівської області від 16.01.2020 у справі №914/1484/19, 26.06.2019р. директору Департаменту містобудування Львівської міської ради була надіслана пропозиція про укладення договору про внесення змін до договору оренди землі від 26.12.2012р.
У вказаній пропозиції про укладення договору про внесення змін до договору оренди землі від 26.12.2012р. позивач просив наступне:
1) викласти пункт 5 договору оренди землі від 26.12.2012р. у наступній редакції: 5. Нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить: 5636328,63 грн.
2) викласти пункт 9 договору оренди землі від 26.12.2012р. у наступній редакції: 9. Орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі, що становить 3 відсотки від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка діє на момент здійснення оплати .
3) викласти пункт 13 договору оренди землі від 26.12.2012р. у наступній редакції: 13. Розмір орендної плати переглядається уразі:
- зміни умов господарювання, передбачених договором;
- зміни граничних розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
- погіршення стану орендованої земельної ділянки (орендованих земельних ділянок) не з вини орендаря, що підтверджено документами;
- зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки (земельних ділянок) державної та комунальної власності;
- в інших випадках, передбачених законом.
Розмір орендної плати за земельні ділянки державної та/або комунальної власності, які передані в оренду за результатами земельних торгів, не може переглядатися у бік зменшення .
У відповідь на звернення ПП Ойл-Сервіс від 26.06.2019 року № 2-19671-24 про внесення змін у договір оренди землі від 26.12.2012 листом від 10.07.2019 року № 2403-2918 управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради повідомило ПП Ойл-Сервіс про те, враховуючи розбіжності, що містяться в представлених позивачем документах та ухвалі міської ради від 24.05.2012р. №1548 Про продовження ПП Ойл-Сервіс терміну оренди земельних ділянок на вул. Ковельській, 108 , зміни до договору оренди землі на вул.Ковельській, 108 в частині зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 4610137200:08:007:0093 (згідно з представленим Витягом від 16.01.2019р. №243/169-19) можуть бути внесені лише у разі вилучення з ухвали міської ради від 24.05.2012 року № 1548 функції використання - землі комерції.
Враховуючи наведене, позивач звернувся до Господарського суду Львівської області з позовом та просить вважати укладеним додатковий договір до Договору оренди землі від 26.12.2012 між Приватним підприємством Ойл-Сервіс та Львівською міською радою, в особі директора департаменту містобудування Львівської міської ради в редакції Додаткового договору, долученої до позовної заяви; умови запропонованого додаткового договору застосовувати до правовідносин між ПП Ойл-Сервіс , Львівською міською радою та Департаментом містобудування Львівської міської ради починаючи з 01.01.2017 року.
Позиція суду
Згідно з статтею 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору, з урахуванням вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Закріпивши принцип свободи договору, законодавець разом із тим у Цивільному кодексі України визначив, що свобода договору не є безмежною, оскільки відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 6 та статті 627 цього Кодексу при укладенні договору, виборі контрагентів, визначенні умов договору сторони не можуть діяти всупереч положенням цього Кодексу та інших актів цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 13 Закону України Про оренду землі договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Відповідно до статті 21 Закону України Про оренду землі розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Відповідно до ст. 288.5 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.
Відповідно до пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Ухвалою Львівської міської ради Про затвердження технічної документації з нормативної оцінки земель м.Львова від 30.06.2016р. № 631, затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м.Львова.
Відповідно до Витягу від 16.01.2019р. №243/169-19 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що знаходиться за адресою м.Львів, вул.Ковельська, буд. 108:
- середня (базова) вартість 1 кв.м. земель міста станом на 01.01.2014р.: 423,10 грн.;
- коефіцієнт Км2: 1,03;
- коефіцієнт КФ: 1,2;
- коефіцієнт індексації нормативно грошової оцінки: 1.8972.
- нормативно грошова оцінка зазначеної вище земельної ділянки становить: 5636328,63 грн.
Отже, як зазначає позивач, орендна плата за земельну ділянку (кадастровий №4610137200:08:007:0093, що знаходиться за адресою: м.Львів, вул.Ковельська, 108) у відповідності до положень чинного законодавства України та пункту 9 укладеного між Сторонами Договору повинна становити три відсотки від нормативно грошової оцінки земельної ділянки.
Відповідно до частини 4 статті 75 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Так, рішенням господарського суду Львівської області від 16.01.2020 у справі №914/1484/19 встановлено, що затвердження нової нормативної грошової оцінки землі є підставою для перегляду розміру орендної плати, однак зазначено про невірно обраний позивачем спосіб захисту порушеного права, оскільки серед способів захисту, передбачених у статті 16 Цивільного кодексу України, не зазначено такого способу захисту як зобов`язання особи до укладення договорів (додаткових договорів).
Разом із тим, в рішенні зазначено, що виходячи із загальних засад цивільного законодавства та судочинства, права особи на захист у суді порушених або невизнаних прав, меж здійснення особою цивільних прав і виконання цивільних обов`язків (статей 3, 6, 12-15, 20 Цивільного кодексу України, Господарського процесуального кодексу) можна дійти висновку, що у разі відмови в укладенні договору, таке право підлягає захисту судом на підставі пункту 1 частини другої статті 16 Цивільного кодексу України шляхом визнання договору (додаткового договору) укладеним на умовах, визначених стороною. Аналогічну правову позицію викладено у постанові Верховного Суду України від 10.10.2012 у справі №6-110цс12.
В п. 36 Договору сторони дійшли згоди, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується у судовому порядку.
Відповідно до п.13 Договору розмір орендної плати переглядається відповідно до Закону України Про оренду землі та згідно з цим договором, зокрема, у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Відповідно до частини 1 статті 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Суд не приймає до уваги заперечення відповідачів про те, що враховуючи розбіжності, що містяться в представлених позивачем документах та ухвалі міської ради від 24.05.2012р. №1548 Про продовження ПП Ойл-Сервіс терміну оренди земельних ділянок на вул. Ковельській, 108 , зміни до договору оренди землі на вул.Ковельській, 108 в частині зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 4610137200:08:007:0093 (згідно з представленим Витягом від 16.01.2019р. №243/169-19) можуть бути внесені лише у разі вилучення з ухвали міської ради від 24.05.2012 року № 1548 функції використання - землі комерції.
Згідно з ч. 3 ст. 653 ЦК України у разі зміни або розірвання договору зобов`язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов`язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про задоволення вимог позивача про визнання додаткової угоди укладеною з моменту набрання рішенням суду законної сили.
Судові витрати
За звернення до суду з позовною заявою немайнового характеру позивачем сплачено судовий збір у розмірі 2102,00 грн, що підтверджується долученим до матеріалів справи платіжним дорученням №778 від 28.02.2020.
Пунктом 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Відтак, витрати зі сплати судового збору слід покласти на відповідача.
Керуючись статтями 2, 12, 20, 73, 74, 76-80, 123, 129, 232, 233, 236-238, 240, 241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ
1. У задоволенні позовної вимоги до Департаменту містобудування Львівської міської ради відмовити.
2. Позовну вимогу до Львівської міської ради задовольнити.
3. Визнати укладеним Додатковий договір №1 до Договору оренди землі від 26.12.2012 між Приватним підприємством Ойл-Сервіс (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, буд. 26; оф. 310; ідентифікаційний код 30539151) та Львівською міською радою (79008, м. Львів, пл. Ринок, 1; код ЄДРПОУ 04055896) в особі директора департаменту містобудування Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Ринок, 1; код ЄДРПОУ 34857473) з моменту набрання даним рішенням суду законної сили в наступній редакції:
Додатковий договір №1
до Договору оренди землі від 26 грудня 2012 року
ОРЕНДОДАВЕЦЬ: Львівська міська рада, що знаходиться за адресою м. Львів, пл. Ринок, 1, в особі директора департаменту містобудування Коровайника Сергія Степановича, що діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ухвали Львівської міської ради від 19.10.2006 №219 Про розмежування повноважень між виконавчим органом Львівської міської ради , з одного боку
ОРЕНДАР: Приватне підприємство Ойл-Сервіс , ідентифікаційний коду ЄДРПОУ: 30539151, місцезнаходження: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, 26/310, в особі директора Стасіва Петра Петровича, який діє на підставі статуту, з іншого боку
Уклали цей Додатковий договір №1 до Договору оренди землі від 26.12.2012 про наступне:
1. Внести зміни до п. 5 Договору оренди землі від 26.12.2012, шляхом викладення у наступній редакції:
5.Нормативно грошова оцінка земельної ділянки становить: 5636328, 63 грн.
2. Внести зміни до п. 9 Договору оренди землі від 26.12.2012, а саме: замінити слова та цифри: 288157,97 (Двісті вісімдесят вісім тисяч сто п`ятдесят сім гривень 97 копійок) , шляхом викладення в наступній редакції:
169 089,85 (сто шістдесят дев`ять тисяч вісімдесят дев`ять гривень 97 копійок)
3. Внести зміни до п. 13 Договору оренди землі від 26.12.2012, шляхом викладення у наступній редакції:
13. Розмір орендної плати переглядається у разі:
- зміни умов господарювання, передбачених договором;
- зміни граничних розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України,
- підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
- погіршення стану орендованої земельної ділянки (орендованих земельних ділянок) не з вини орендаря, що підтверджено документами;
- зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки (земельних ділянок) державної та комунальної власності;
- в інших випадках, передбачених законодавством.
Розмір орендної плати за земельні ділянки державної та/або комунальної власності, які передані в оренду за результатами земельних торгів, не може переглядатися у бік зменшення .
Реквізити сторін
Орендодавець Орендар
Львівська міська рада в особі директора Приватне підприємство Ойл-Сервіс
Департаменту містобудування Львівської
міської ради Коровайника С.С.
адреса: 79008, Львів, пл. Ринок, 1 адреса: 07400, Київська обл. м. Бровари,
вул. Гагаріна, 26/310
Ідентифікаційний код у ЄДРПОУ:
4. Стягнути з Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Ринок, 1; код ЄДРПОУ 04055896) на користь Приватного підприємства Ойл-Сервіс (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, буд. 26; оф. 310; ідентифікаційний код 30539151) 2102,00 грн (дві тисячі сто дві гривні) судового збору.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржене в Західному апеляційному господарському суді в порядку, визначеному розділом IV Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст рішення складено 21.08.2020.
Суддя Р.А. Кидисюк
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2020 |
Оприлюднено | 21.08.2020 |
Номер документу | 91091672 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Кидисюк Р.А
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні