Рішення
від 27.08.2020 по справі 826/11238/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 серпня 2020 року м. Київ №826/11238/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Шейко Т.І.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовомТовариства з додатковою відповідальністю Агентство Союздрук до Департаменту міського благоустрою збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) провизнання протиправними дій, скасування припису та зобов'язання вчинити дії Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів:

-Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

-Печерська районна в місті Києві державна адміністрація;

встановив:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з додатковою відповідальністю Агентство Союздрук з позовом до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі також - відповідач 1, Департамент благоустрою), Комунального підприємства Київблагоустрій (далі також - відповідач 2, КП Київблагоустрій ), третя особа Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в якому просило:

- визнати протиправними дії Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Комунального підприємства Київблагоустрій щодо демонтажу тимчасової споруди площею 8, 16 кв.м за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23, № місця у Комплексній схемі ТС: ПЧ.11475.0038, паспорт прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017, власником якої є ТДВ Агентство Союздрук ;

- визнати протиправним припис Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.02.2018 №181576;

- зобов'язати Комунальне підприємство Київблагоустрій повернути демонтовану 04.07.2018 тимчасову споруду ТДВ Агентство Союздрук , площею 8,16 кв.м за адресою, вказаною у паспорті прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017, а саме: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23.

Рішенням Окружного адміністративного суду від 20.09.2018, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.02.2019, позов задоволено, зокрема, суд:

- визнав протиправними дії Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Комунального підприємства Київблагоустрій щодо демонтажу тимчасової споруди площею 8,16 кв.м за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23, власником якої є ТДВ Агентство Союздрук ;

- визнав протиправним припис Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.02.2018 №181576;

- зобов'язав Комунальне підприємство Київблагоустрій повернути демонтовану 04.07.2018 тимчасову споруду ТДВ Агентство Союздрук , площею 8, 16 кв.м за адресою, вказаною у паспорті прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017, а саме: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23.

Постановою Верховного Суду від 21.10.2019 скасовано вищевказані рішення Окружного адміністративного суду міста Києва та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду, а справу направлено на новий розгляд до Окружного адміністративного суду міста Києва.

Направляючи справу на новий розгляд Верховний Суд звернув увагу на те, що між позивачем та Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), крім договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою за адресою: вул. Руставелі Шота, буд.№23, також був укладений аналогічний договір щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою за адресою вул. Руставелі Шота, буд. №19.

Судами першої та апеляційної інстанції під час попереднього розгляду справи досліджувався припис від 26.02.2018 №181576, дії на виконання якого щодо демонтажу споруди, зафіксовані в акті проведення демонтажу від 04.07.2018 № 03-324 та акті опису майна, які стосуються тимчасової споруди розташованої за адресою: м. Київ, Печерський район, вул. Руставелі Шота, буд. №19.

Разом з тим 19.06.2018 Комісія з питань розміщення тимчасових споруд прийняла протокольне рішення №75, яким доручила Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) припинити дію договору щодо пайової участі в утриманні об'єкту за адресою: вул. Руставелі Шота, буд. №23 у зв'язку із порушенням суб'єктом господарювання функціонального призначення тимчасової споруди.

Також 02.07.2018 Комісія з питань розміщення тимчасових споруд прийняла протокольне рішення № 89 про здійснення демонтажу об'єкта за адресою: вул. Руставелі Шота, буд. №19.

Зазначені рішення є різними за наслідками, стосуються різних об'єктів благоустрою, не були предметом оскарження у справі, лише оцінені судами попередніх інстанцій в якості доказів та свідчать про наявність різних об'єктів, щодо яких відповідачем 1 приймались певні рішення.

При цьому в матеріалах справи згадується про припис від 14.06.2018 №14/06/01, який у справі відсутній і на виконання якого позивачем на адресу Печерської районної в місті Києві державної адміністрації було надіслано дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди за адресою : м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. 23.

За відсутності в матеріалах справи припису від 14 червня 2018 року №14/06/01, суди попередніх інстанцій прийшли до висновку, що на його виконання позивачем було надіслано на адресу Печерської районної в місті Києві державної адміністрації дозвільну документацію.

Отже, судами попередніх інстанцій не встановлено чи виносився припис відносно споруди за адресою: вул. Руставелі Шота, буд.№23, а також наявність або відсутність припису від 14.06.2018 №14/06/01 та його виконання.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08.11.2019 справу прийнято до провадження суддею Шейко Т.І., розгляд якої вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Ухвалою від 05.12.2019 до участі у справі суд залучив третю особу без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Печерську районну в місті Києві державну адміністрацію.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідачі протиправно, без належних правових підстав демонтували тимчасову споруду за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23, яка ТДВ Агентство Союздрук . Згідно з доводами позивача, станом на дату демонтажу тимчасової споруди у нього був діючий паспорт прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017 на розміщення тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23. Крім того, на виконання вимог припису від 26.02.2018 №181576, на підставі якого було здійснено демонтаж тимчасової споруди за вищевказаною адресою, позивачем було надано необхідні дозвільні документи.

При цьому усі необхідні кошти на виконання договору щодо пайової участі від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038, укладеного між позивачем та Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), станом на момент демонтажу тимчасової споруди за вищевказаною адресою були сплачені.

Відтак, згадана тимчасова споруди не була самовільно встановлена позивачем і у відповідачів не було підстав для її демонтажу.

Відповідач 1 - Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надав суду відзив на позовну заяву, в якому заперечив щодо задоволення позовних вимог, зазначивши що відповідачі діяли відповідно до вимог законодавства та в межах наданих повноважень. Зазначивши при цьому, що паспорт прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017 є нечинним, оскільки позивачем не було виконано умови договору та не сплачено кошти за договором щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038.

Відповідач 2 - КП Київблагоустрій у відзиві на позовну заяву також заперечив щодо задоволення позову з огляду на те, що Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) обґрунтовано прийнято рішення про демонтаж тимчасової споруди у місті Києві по вул. Шота Руставелі у зв'язку з невиконанням позивачем вимог припису від 26.02.2018 №181576 про надання дозвільної документації на цю тимчасову споруду.

Позивач надав суду відповіді на відзиви відповідачів, в яких наголосив на виконанні вимог припису від 26.02.2018, наявності дозвільної документації на розміщення тимчасової споруди, чинності паспорту прив'язки від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038. Крім того, позивач зауважив, що рішення про демонтаж було прийнято стосовно споруди за адресою: м. Київ., вул. Шота Руставелі №19, тоді як представники КП демонтували тимчасову споруду за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі №23, при цьому на чотири дні раніше, ніж було винесено відповідне рішення про демонтаж.

Третя особа - Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) свого відношення до заявлених ТДВ Агентство Союздрук позовних вимог письмово не висловив, хоча належним чином повідомлений про судовий розгляд справи.

Третя особа - Печерська районна в місті Києві державна адміністрація надала суду пояснення на позовну заяву, в яких повідомила про надходження до неї звернень мешканців міста Києва стосовно законності розміщення тимчасової споруди за адресою: вул. Шота Руставелі, 21. З метою перевірки дозвільної документації на розміщення зазначеної вище тимчасової споруди працівникам відділу контролю за благоустроєм внесено припис власнику тимчасової споруди від 14.06.2018 №14/06/01, на виконання якого ТДВ Агентство Союздрук листом від 15.06.2019 №11-178 надало паспорт прив'язки тимчасової споруди №00031-ПЧ.11475.0038, виданий Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Як вбачається з матеріалів справи, між ТДВ Агентство Союздрук та Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладено договори щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою від 04.07.2016 №01193-16/6, від 27.10.2015 №01193-15/4, від 27.07.2015 №01193-15/3, від 27.04.2015 №01193-15/2, відповідно до яких ТДВ Агентство Союздрук зобов'язується оплатити пайову участь в утриманні об'єкта благоустрою (місце розташування: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19), на території якого розташована тимчасова споруда (кіоск площею 8,16 кв.м), функціональне використання якої Продаж друкованих ЗМІ , власником якої є позивач.

Крім того, між ТДВ Агентство Союздрук та Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) також укладено договір щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою 24.01.2017 №00031 -ПЧ.11475.0038, строком дії до 24.01.2022.

10.01.2017 Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) затверджено та видано позивачу паспорт прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 на розміщення тимчасової споруди за адресою: м. Київ, Печерський район, вул. Руставелі Шота, буд.№23.

У паспорті зазначено, що пайову участь сплачено за період з 24.01.2017 до 26.07.2017 і строк дії паспорту прив'язки становить 5 років (з 24.01.2017 до 24.01.2022) за умови сплати за договором щодо пайової участі в утриманні об'єкту благоустрою від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038

04.07.2018 представниками КП Київблагоустрій було демонтовано тимчасову споруду за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд.№23, що належить позивачу.

Факт демонтажу тимчасової споруди саме за вказаною адресою відповідачі, як вбачається з їхніх відзивів на позовну заяву, не заперечують.

Як стверджує позивач, під час демонтажу тимчасової споруди представники КП Київблагоустрій надали його уповноваженій особі для ознайомлення копію розпорядження Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.07.2018 про вжиття адресованого КП Київблагоустрій заходів демонтажу самовільно встановлених елементів благоустрою, а саме кіоску по вул. Шота Руставелі, 19 в м. Києві, що належить позивачу, та повідомили, що демонтаж тимчасової споруди здійснюється у зв'язку з невиконанням вимог припису від 26.02.2018 №181576, який згідно з доводами позивача ним виконаний.

Не погоджуючись із діями відповідачів щодо демонтажу тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі №23, а також із приписом Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.02.2018 №181576, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, при вирішенні якого суд виходить із такого.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Пунктом 12 статті 22 Закону України Про столицю України - місто-герой Київ встановлено, що у зв'язку зі здійсненням містом Києвом функцій столиці України Київська міська рада та Київська міська державна адміністрація, кожна в межах своєї компетенції, встановленої законами України, мають право: приймати рішення про звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок та знесення самовільно збудованих будівель та споруд без відшкодування витрат, здійснених за час незаконного користування.

Згідно статті 34 Закону України Про благоустрій населених пунктів правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

Правила включають:

1) порядок здійснення благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою;

2) вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій;

3) вимоги до утримання зелених насаджень на об'єктах благоустрою - територіях загального користування;

4) вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території;

5) вимоги до санітарного очищення території;

6) розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у числовому значенні;

7) порядок розміщення малих архітектурних форм;

8) порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів;

9) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами.

На виконання зазначених нормативно-правових актів рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 №1051/1051 прийняті Правила благоустрою міста Києва, які визначають правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою міста і спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.

В розділі I Правил благоустрою міста Києва визначено, що тимчасова споруда - це споруда функціонального (в тому числі для здійснення підприємницької діяльності), декоративно-технологічного призначення, в тому числі мала архітектурна форма, яка виготовляється з полегшених збірних конструкцій та встановлюється без улаштування заглибленого фундаменту тощо.

Згідно з підпунктом 2.1.1 Правил благоустрою міста Києва комплексним благоустроєм міста вважається проведення на визначеній території міста (мікрорайон, квартал, парк, бульвар, вулиця, провулок, узвіз тощо) робіт з улаштування (відновлення) твердого покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами, розміщення тимчасових споруд та малих архітектурних форм, садово-паркових меблів, здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення технічного і санітарного стану території, покращення комфортності мешкання жителів та гостей міста Києва.

Розділом XIII Правил благоустрою міста Києва регламентовано порядок розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд.

Зокрема, згідно з підпунктом 13.1.1 Правил благоустрою міста Києва розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності проводиться відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Закону України Про благоустрій населених пункті , Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності , інших нормативно-правових актів, а також рішень Київської міської ради та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до пункту 5.8. Положення про Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 27.01.2011 №94 Департамент відповідно до покладених на нього завдань у межах повноважень дає доручення на демонтаж (переміщення) самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

Відповідно до пункту 6.7 Положення про Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради, Департамент має право здійснювати в установленому порядку - заходи щодо монтажу та очищення території міста від безхазяйного майна, самовільно розмішених (встановлених) тимчасових споруд, малих архітектурних форм, елементів благоустрою, рекламних носіїв, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі покинутих будівельних матеріалів і конструкцій. транспортних засобів у місті Києві тощо та давати доручення на їх демонтаж (переміщення).

Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Так, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, відповідно до Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого Указом Президента України від 31.05.2011№633/2011, є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон України).

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі також - Порядок №244), яким визначено механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Пунктами 2.1 та 2.20 Порядку №244 передбачено, що підставою для розміщення тимчасових споруд є паспорт прив'язки і встановлення тимчасових споруд здійснюється відповідно до паспорта прив'язки.

Відповідно до пункту 2.30 Порядку №244 у разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу.

Згідно з підпунктом 13.2.7 Правил благоустрою міста Києва, розміщені (встановлені) самовільно, тобто без відповідних, оформлених в установленому порядку документів, засоби пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єкти сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі підлягають демонтажу (переміщенню особою, що здійснила розміщення (встановлення) такого засобу (об'єкта), в порядку і строки, встановлені пунктом 13.3 цих Правил.

Пунктом 13.3 Правил благоустрою міста Києва визначено порядок демонтажу (переміщення) самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

У разі виявлення самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в тому числі тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (автомагазини, автокафе, авто кав'ярні, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки- прилавки) тощо) (далі - засоби пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;. об'єкти сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи) уповноважені особи Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Київблагоустрій вносять припис його власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)) з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до абзаців другого і третього цього підпункту.

Малі архітектурні форми, тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально- культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності мають бути демонтовані протягом трьох днів з моменту отримання припису, крім тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, відсутніх в матеріалах єдиної цифрової топографічної основи території міста Києва, демонтаж яких має бути здійснений протягом одного дня з моменту отримання припису.

Протягом зазначеного у приписі строку власник (користувач або особа, яка здійснила розміщення (встановлення)) зобов'язаний за власний рахунок здійснити демонтаж самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, демонтаж (переміщення) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та провести відновлення порушеного благоустрою на місці їх розміщення (встановлення).

У разі невиконання припису уповноважена особа, яка внесла припис, у триденний строк складає протокол про адміністративне правопорушення за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (підпункт 13.3.1 Правил благоустрою міста Києва).

Відповідно до підпункту 13.3.2 Правил благоустрою міста Києва, у разі якщо власники (користувачі або особи, які здійснили розміщення (встановлення)) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі не здійснили демонтаж в строки, зазначені в приписі, Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації вживають заходів щодо демонтажу самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, а Департамент промисловості та розвитку підприємництва - щодо демонтажу об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на підставі рішень, зазначених у підпункті 13.3.3 пункту 13.3 цих Правил, за кошти міського бюджету або з інших джерел, не заборонених законодавством, з наступним відшкодуванням усіх витрат згідно з абзацом 3 цього підпункту.

У випадках, зазначених в абзацах першому і другому цього підпункту, всі витрати на проведення демонтажу (переміщення), перевезення, розвантаження, зберігання малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі підлягають відшкодуванню власником (користувачем або особою, яка здійснила розміщення (встановлення)) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельною, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі.

У випадках, зазначених в абзацах першому і другому цього підпункту, відновлення порушеного благоустрою здійснює власник (користувач або особа, яка здійснила розміщення (встановлення)) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі у дводенний строк з моменту демонтажу (переміщення) такого об'єкта (засобу) або відшкодовує балансоутримувачу території витрати на його відновлення.

Згідно з підпунктом 13.3.3 Правил благоустрою міста Києва, рішення про демонтаж самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі приймається Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями, Департаментом промисловості та розвитку підприємництва (щодо об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі).

З аналізу вказаних вище приписів законодавства випливає, що відповідачі наділені повноваженнями вносити припис власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)), зокрема, тимчасової споруди з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до абзаців другого і третього цього підпункту.

У разі, якщо власники (користувачі або особи, які здійснили розміщення (встановлення)) тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності не здійснили демонтаж в строки, зазначені в приписі, зокрема Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), вживає заходів щодо демонтажу самовільно розміщеної (встановленої) тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, а також приймає рішення про демонтаж самовільно розміщеної (встановленої) тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності.

Відповідно до Статуту Комунального підприємства Київблагоустрій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.02.2007 №167, КП Благоустрій підпорядковане Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) з питань, визначених чинним законодавством та цим Статутом.

Згідно з підпунктом 3.2.6 згаданого Статуту предметом діяльності КП Київблагоустрій , поміж іншого, є демонтаж самовільно розміщених об'єктів, що порушують правила благоустрою міста.

Отже, демонтаж самовільно розміщених об'єктів, що порушують правила благоустрою міста, належить до повноважень КП Київблагоустрій .

У відзиві на позовну заяву Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), заперечуючи проти задоволення позовних вимог, вказує на те, що позивачем не виконано умови договору щодо пайової участі в утриманні об'єкту благоустрою від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038 щодо сплати коштів, передбачених цим договором, тому паспорт прив'язки, виданий позивачу №00031-ПЧ.11475.0038 є нечинним. У зв'язку з несплатою позивачем пайового внеску, як стверджує відповідач 1, ним також порушено вимоги рішення Київської міської ради від 24.02.2011 56/5443 Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва .

Судом встановлено, що відповідно до пункту 1.1 договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038 ТДВ Агентство Союздрук зобов'язується оплатити пайову участь в утриманні об'єкта благоустрою (місце розташування м. Київ, Печерський район, вул. Руставелі Шота, буд.№23, № місця у Комплексній схемі тимчасових споруд: ПЧ. 11475.0038), на території якого розташована тимчасова споруда (архетип №8, площею 8,16 кв.м.), функціональне призначення якої продаж друкованих ЗМІ, власником якої є ТДВ Агентство Союздрук .

Згідно з пунктом 1.2 цього договору сторони погодилися, що ТДВ Агентство Союздрук сплачує пайову участь в утриманні об'єкта благоустрою протягом усього терміну дії договору в розмірі 1170,05 грн. за 3 місяці, або 2 106,08 грн. за 6 місяців, або 3744,14 грн. за 12 місяців.

Відповідно до пункту 2.1 вказаного договору ТДВ Агентство Союздрук зобов'язане перераховувати пайовий внесок протягом усього періоду дії договору у сумі 1170,05 грн. за 3 місяці, або 2106,08 грн. за шість місяців, або 3744,14 грн. за 12 місяців на умовах, зазначених в цьому договорі.

Ураховуючи вищевикладене позивач упродовж усього терміну дії вищевказаного договору повинен був сплачувати відповідний розмір пайового внеску у визначеному розмірі.

Пунктом 7.2 договору встановлено, що його чинність припиняється у разі:

- невиконання сторонами умов цього договору;

- за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом;

- за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом;

- в інших випадках, передбачених законодавством України;

- відповідно до положень, визначених у рішенні Київської міської ради.

На підтвердження виконання вимог пунктів 1.1 та 1.2 договору від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038 стосовно сплати пайової участі в утриманні вищевказаного об'єкта благоустрою позивач надав суду копію платіжного доручення від 10.01.2018 №41 на суму 2106, 08 грн. з призначенням платежу пайовий внесок в утриманні об'єкта благоустрою, згідно з договором від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038 .

Відповідно до платіжного доручення від 20.06.2017 №1516, копія якого міститься в матеріалах справи, позивач на виконання умов договору від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038 знову сплатив пайовий внесок в розмірі 2 106,08 грн.

Таким чином за період 6 місяців позивачем належним чином сплачено пайовий внесок, що спростовує доводи відповідачів про невиконання ним умов договору від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038.

Водночас судом встановлено, що рішенням від 19.06.2018, оформленим протоколом №75, Комісія з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого комітету Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вирішила доручити Департаменту містобудування та архітектури достроково припинити дію договору щодо пайової участі в утриманні об'єкту благоустрою з ТДВ Агентство Союздрук за заявою №1193 на вул. Шота Руставелі, 23 та анулювати паспорт прив'язки тимчасової споруди №00031-ПЧ.11475.0038 у зв'язку із порушенням суб'єктом господарювання функціонального призначення тимчасової споруди.

Однак, жодного доказу про припинення в установленому порядку Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладеного з ТДВ Агентство Союздрук договору від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038 суду не надано.

При цьому сама по собі наявність вищевказаного рішення названої Комісії про доручення Департаменту містобудування та архітектури достроково припинити дію договору щодо пайової участі в утриманні об'єкту благоустрою з ТДВ Агентство Союздрук за заявою №1193 на вул. Шота Руставелі, 23 та анулювати паспорт прив'язки тимчасової споруди №00031-ПЧ.11475.0038 у зв'язку із порушенням суб'єктом господарювання функціонального призначення тимчасової споруди не є документом, на підставі якого підлягає демонтажу належна позивачу тимчасова споруда за вказаною адресою.

Відповідачі, на яких за правилами частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України покладено тягар доказування у даній адміністративній справі, не надали суду докази щодо:

- внесення позивачу уповноваженою особою Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, КП Київблагоустрій припису з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу належної йому тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 23, як це передбачено пунктом 13.3.1 Правил благоустрою міста Києва;

- а у зв'язку з невиконанням вимог такого припису - доказів прийняття Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією, Департаментом промисловості та розвитку підприємництва (щодо об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі) рішення про демонтаж (переміщення) самовільно розміщеної (встановленої) позивачем тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 23, як це передбачено пунктом 13.3.3 Правил благоустрою міста Києва.

Внесення вищевказаного припису та прийняття згаданого рішення згідно з Правилами благоустрою міста Києва є обов'язковою передумовою для проведення демонтажу тимчасової споруди КП Київблагоустрій .

За відсутності таких припису та рішення у суду відсутні підстави для висновку щодо протиправності дій Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо демонтажу належної позивачу тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 23, № місця у Комплексній схемі ТС: ПЧ.11475.0038, паспорт прив'язки від 24.01.2017 №00031-ПЧ.11475.0038, тому позовні вимог ТДВ Агентство Союздрук про визнання цих дій протиправними є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Разом з тим суд дійшов висновку, що за відсутності згаданих вище припису та рішення у КП Київблагоустрій не було підстав здійснювати демонтаж вищевказаної тимчасової споруди, що належить позивачу, тому вимога позивача про визнання протиправними цих дій КП Благоустрій є обґрунтованою та підлягає задоволенню судом.

Судом також встановлено, що Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією вносився позивачу припис від 14.06.2018 №14/06/01 щодо надання дозвільної документації на розміщення та встановлення тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 21.

При цьому суд дійшов висновку, що Печерська районна в місті Києві державна адміністрація помилково заначила в указаному приписі місцезнаходження тимчасової споруди, що належить позивачу по вул. Шота Руставелі, 21 в м. Києві, оскільки судом не встановлено доказів розміщення позивачем тимчасової споруди за цієї адресою. Натомість, з листа ТДВ Агентство Союздрук від 13.06.2018 №11-178 вбачається, що останнім на виконання вимог припису від 14.06.2018 №14/06/01 надано Печерській районній в місті Києві державній адміністрації дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 23. Згідно з поясненнями третьої особи - Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, наданими суду в ході розгляду даної справи, остання прийняла таке виконання позивачем згаданого припису.

Щодо наданих відповідачами доказів на підтвердження правомірності демонтажу вищевказаної тимчасової споруди, що належить позивачу, то суд звертає увагу, що ці докази стосуються тимчасової споруди, розміщеної за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19, а саме:

- припис від 26.02.2018 №181576, внесений позивачу уповноваженою особою КП Київблагоустрій , відповідно до якого останнім встановлено порушення ТДВ Агентство Союздрук пункту 13.3.1 Правил благоустрою міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19, у зв'язку з чим запропоновано надати проектно-дозвільну документацію на встановлення тимчасової споруди за вказаною адресою. У разі відсутності відповідної документації заначено про необхідність демонтажу тимчасової споруди власними силами та попереджено, що у випадку невиконання вимог припису будуть вжиті заходи згідно з чинним законодавством;

- лист КП Київблагоустрій від 15.06.2018 №064/222-1303(043-923), адресований Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в якому йдеться про встановлення інспектором за наслідками перевірки правомірності розміщення тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19 (паспорт прив'язки ТС 00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017 до 24.01.2022) продажу товарів, що не відповідають функціональному призначенню, визначеному дозвільною документацією;

- додаток до протоколу Комісії з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого комітету Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.07.2018 №76, відповідно до якого підлягає демонтажу тимчасова споруда, що належить позивачу, за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19;

- лист Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.07.2018 №004-4810, адресований КП Київблагоустрій , про демонтаж самовільно встановленої тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19, що належить ТДВ Агентство Союздрук .

За висновком суду, керуючись вищевказаними документами, КП Київблагоустрій замість демонтажу тимчасової споруди, що належить позивачу і знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі,19, демонтував належну йому тимчасову споруду за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 23.

Факт демонтажу тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі,19 підтверджується актом проведення демонтажу від 04.07.2018 №03-324, складеним КП Київблагоустрій , та не заперечується відповідачами.

За наведених обставин суд вважає обґрунтованою вимогу позивача про зобов'язання КП Київблагоустрій повернути демонтовану 04.07.2018 тимчасову споруду ТДВ Агентство Союздрук площею 8,16 кв.м за адресою, вказаною в паспорті прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017, а саме: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд.23.

Щодо вимоги позивача про визнання протиправним і скасування припису Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.02.2018 №181576 суд зазначає наступне.

Як вбачається зі змісту припису від 26.02.2018 №181576, цей припис внесений позивачу провідним інспектором КП Київблагоустрій у зв'язку зі встановленням порушення пункту 13.3.1 Правил благоустрою міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19, через що позивачу запропоновано надати проектно-дозвільну документацію на встановлення тимчасової споруди за вказаною адресою. У разі відсутності відповідної документації повідомлено про необхідність демонтажу тимчасової споруди власними силами та попереджено, що у випадку невиконання вимог припису будуть вжиті заходи згідно з чинним законодавством.

Пунктом 20.2.1 Правил благоустрою міста Києва передбачено, якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов'язковим для виконання в термін до трьох діб особами, які є відповідальними за утримання об'єктів благоустрою. У приписі зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою території. Припис підписується особою, яка його склала, і особою, на яку він складений. У разі відмови особи отримати припис в графі Припис одержав робиться про це запис. У разі виявлення тимчасової споруди (малої архітектурної форми), встановлений (або невстановлений) власник (користувач) якої створив причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис з дотриманням вимог цього Положення.

Згідно з пунктом 1 Положення про головного інспектора та інспекторів з благоустрою міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 23.10.2013 №246/9734 Про міський благоустрій , головний інспектор та інспектор з благоустрою міста Києва - посадові особи управління контролю за благоустроєм міста Києва Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інспектори районних в місті Києві відділів контролю за благоустроєм, інспектори КП Київблагоустрій наділені повноваженнями із здійснення контролю за станом благоустрою населеного пункту, виконанням Правил благоустрою міста Києва, а також притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою.

Пунктом 3 указаного Положення визначено, що головний інспектор та інспектори з благоустрою міста Києва:

- контролюють стан благоустрою міста Києва;

- здійснюють контроль за дотриманням Правил благоустрою міста Києва;

- здійснюють складання протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою;

- проводять рейди та перевірки;

- притягають винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою міста Києва;

- здійснюють профілактику правопорушень в сфері благоустрою міста Києва;

- виконують інші обов'язки відповідно до законодавства.

Вище судом зазначалося, що згідно з пунктом 13.3.1 Правил благоустрою міста Києва у разі виявлення самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в т. ч. тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (автомагазини, автокафе, автокав'ярні, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки, прилавки) тощо) (далі - засоби пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі), об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи) уповноважені особи Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, КП Київблагоустрій вносять припис його власнику (користувачу або особі, яка здійснила розміщення (встановлення)) з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до абзаців другого і третього цього підпункту.

Відтак, до повноважень інспектора КП Київблагоустрій віднесено проведення контролю, шляхом рейдів та перевірок, за дотриманням Правил благоустрою міста Києва підприємствами, установами, організаціями та громадянами та внесення у разі виявлення порушень Правил відповідних приписів про їх усунення.

Позивач не спростував доводи відповідачів про те, що в ході перевірки тимчасової споруди за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, 19 інспектору КП Київблагоустрій було надано проектно-дозвільну документацію на встановлення тимчасової споруди за цією адресою, що зумовило необхідність останнього витребувати цю документацію, попередивши про можливі наслідки у разі її ненадання.

За таких обставин суд дійшов висновку, що інспектор КП Київблагоустрій в межах повноважень, відповідно до законодавства та обґрунтовано вніс позивачу припис від 26.02.2018 №181576, тому підстави для задоволення вимоги позивача про визнання цього припису протиправним і його скасування у суду відсутні.

До того ж суд вважає, що сама по собі вимога інспектора КП Київблагоустрій щодо надання в порядку контролю проектно-дозвільної документації на встановлення тимчасової споруди за відповідною адресою не порушує права та інтереси позивача.

Зважаючи на вищевикладене, позовні вимог ТД Агентство Союздрук є частково обґрунтованими, а тому підлягають частково задоволенню судом.

При зверненні до суду з адміністративним позовом позивач сплатив судовий збір у розмірі 3 524,00 грн., що підтверджується квитанцією від 10.07.2018 №ПН1381.

Відповідно до частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Ураховуючи часткове задоволення судом позову ТДВ Агентство Союздрук , а саме дві з трьох позовних вимог, суд уважає за необхідне відшкодувати позивачу за рахунок бюджетних асигнувань КП Київблагоустрій 2 349,33 грн. (3 524,00 грн. : 3 х 2 = 2349,33 грн.).

Керуючись статтями 2, 77, 139, 242-246, 251 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва -

в и р і ш и в:

Адміністративний позов Товариства з додатковою відповідальністю Агентство Союздрук до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Комунального підприємства Київблагоустрій задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Комунального підприємства Київблагоустрій щодо демонтажу тимчасової споруди площею 8,16 кв.м за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23, власником якої є Товариство з додатковою відповідальністю Агентство Союздрук .

Зобов'язати Комунальне підприємство Київблагоустрій повернути демонтовану 04.07.2018 тимчасову споруду Товариству з додатковою відповідальністю Агентство Союздрук , площею 8,16 кв.м за адресою, вказаною у паспорті прив'язки №00031-ПЧ.11475.0038 від 24.01.2017, а саме: м. Київ, вул. Шота Руставелі, буд. №23.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь Товариства з додатковою відповідальністю Агентство Союздрук (03113, м. Київ, вул. Дружківська, 10, код ЄДРПОУ 38272410) за рахунок бюджетних асигнувань Комунального підприємства Київблагоустрій (03680, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус, 2, код ЄДРПОУ 26199708) суму сплаченого судового збору в розмірі 2349,33 грн. (дві тисячі триста сорок дев'ять гривень 33 коп.) .

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду в порядку та у строки, встановлені статтями 295- 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.І. Шейко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.08.2020
Оприлюднено28.08.2020
Номер документу91174437
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11238/18

Рішення від 27.08.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 05.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 08.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Постанова від 21.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 03.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 14.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Олена Анатоліївна

Постанова від 14.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Олена Анатоліївна

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Олена Анатоліївна

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Олена Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні