Рішення
від 28.08.2020 по справі 360/2384/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

28 серпня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2384/20

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Сватівського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі також - позивач) до Сватівського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії (далі також - відповідач, Сватівський РВ ГУМВС у Луганській області), в якій після уточнення позовних вимог просить:

- визнати протиправною бездіяльність Сватівського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії щодо не донарахування та невиплати ОСОБА_1 індексації грошового забезпечення за період проходження служби з 01.04.2015 по 06.11.2015 в сумі 2412,08 грн;

- зобов`язати Сватівський районний відділ ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії донарахувати та виплатити ОСОБА_1 індексацію грошового забезпечення за період проходження служби з 01.04.2015 по 06.11.2015 в сумі 2412,08 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач з 25.12.2006 проходив служу в ОВС України. На підставі наказу ГУМВС у Луганській області від 06.11.2015 № 399 о/с позивача звільнено зі служби з ОВС. Під час проходження служби та на час звільнення з неї позивачу не нараховувалася та не виплачувалася індексація грошового забезпечення за період з 01.01.2015 по 06.11.2015.

На звернення до відповідача від 02.05.2020 щодо нарахування та виплати індексації грошового забезпечення за вказаний період позивач отримав відповідь від 01.06.2020 № 9/633/1, в якій відповідач повідомив, що правові підстави для нарахування та виплати індексації грошових доходів особам рядового і начальницького складу ОВС з січня 2015 року по листопад 2015 року відсутні.

Також повідомлено, відповідно до довідки УФЗБО від 19.05.2020 № 64/349, що за період проходження позивачем служби в Головному управлінні Міністерства внутрішніх справ у Луганській області за період з 01.01.2015 по 06.11.2015 індексація грошового забезпечення не нараховувалася та не виплачувалася.

Фактично позивачу було відмовлено у нарахуванні та виплаті індексації грошового забезпечення за спірний період, що на думку позивача, є протиправним.

Відповідно до Закону України Про індексацію доходів населення , а також порядку нарахування індексації належить до безпосередніх повноважень відповідача як роботодавця. 01.01.2015 був призначений на посаду.

Право на індексацію заробітної плати для базового січня 2015 року вперше настало в квітні 2015 року. Коефіцієнт індексації склав 5,3%, сума індексації - 84,10 (прожитковий мінімум 1218* 5,3% = 64,55). Відповідно довідки у вказаному місяці позивачу індексації не нараховано та не виплачено.

У травні 2015 року коефіцієнт індексації складав 16,7%, сума індексації 203,41 грн (прожитковий мінімум 1218* 16,7% = 203,41). Однак згідно довідки нараховано та виплачено лише 131,54 грн. Не доплачена сума - 71,87 грн.

У червні 2015 року коефіцієнт індексації складав 33%, сума індексації 401,94 грн (прожитковий мінімум 1218* 33% = 401,94). Однак згідно довідки нараховано та виплачено лише 131.54 грн. Не доплачена сума- 270,40 грн.

У липні та серпні 2015 року коефіцієнт індексації складав 35,9%, сума індексації - 437,26 за кожен місяць (прожитковий мінімум 1218* 35,9% = 437,26). Відповідно довідки у вказаних місяцях позивачу індексації не нараховано та не виплачена на загальну суму 874,52 грн.

У вересні та жовтні 2015 року коефіцієнт індексації складав 35,9%, однак сума індексації - 494,70 за кожен місяць, у зв`язку зі зміною прожиткового мінімуму (прожитковий мінімум 1378* 35,9% = 494,70). Відповідно довідки у вказаних місяцях позивачу індексації не нараховано та не виплачена на загальну суму 989,40 грн.

За 6 днів листопада 2015 року індексація заробітної плати також не нараховувалась, хоча мала б нараховуватись та виплачуватись пропорційно відпрацьованим дням. Коефіцієнт індексації у листопаді 2015 року складав 35,9%, так само як і в вересні та жовтні 2015 року. Відповідно сума індексації мала б складати 494,70 грн. У листопаді 2015 був 21 робочий день, відповідно 494,70 (сума індексації)/21 (робочий день)*6(відпрацьованих днів) = 141,34 грн - сума індексації за 6 відпрацьованих днів листопада 2015 року, яка виплачена не була.

Загалом сума недоотриманої індексації за період з квітня 2015 року по листопад 2015 року склала - 2412,08 грн, яку просить нарахувати та виплатити.

Відповідач заперечував проти задоволення вимог, про що подав відзив на позовну заяву (арк. спр. 41-43), в якому зазначено таке.

Спірні правовідношення врегульовані Законом України Про внесення змін до Закону України "Про індексацію грошових доходів населення (надалі Закон № 491) та постановою КМУ від 17.07.2003 № 1078 Про затвердження Порядку проведення індексації грошових доходів населення (надалі за текстом Порядок № 1078).

Відповідно до статті 2 Закону № 491 та пункту 2 Порядку №1078 індексації підлягають грошові доходи громадян, які отримані ними в гривнях на території України і не мають разового характеру. Серед них найпоширенішими є оплата праці (грошове забезпечення).

Проведення індексації грошових доходів населення починається, коли індекс споживчих цін перевищить величину порогу індексації 101%.

Підлягає індексації дохід тільки в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Для правильного проведення індексації необхідно для кожного працівника визначити базовий місяць, оскільки саме від цього місяця обчислюється величина приросту індексу споживчих цін, використовувана для розрахунку суми індексації. Базовим вважається місяць, в якому останній раз підвищувалися грошові доходи.

Статтею 3 Закону № 491 передбачено, що Індекс споживчих цін обчислюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики і не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, публікується в офіційних періодичних виданнях.

Для кожного базового місяця здійснюється окремий розрахунок величини приросту індексу споживчих цін для проведення індексації.

Нарахування грошового забезпечення особовому складу бюджетної установи являє собою розрахунок за місяць з урахуванням посадового окладу, різних доплат і надбавок, премій. Нарахування здійснюється на підставі первинних документів з фактично відпрацьованого часу, наказів та інших документів.

Первинним документом для фіксування господарської операції з нарахування грошового забезпечення є розрахункова відомість, а для фіксування операції з виплати грошового забезпечення у готівковій формі - платіжна відомість (відомість на виплату грошей або видаткова відомість). Вони є підставою для бухгалтерського обліку відповідних операцій - нарахування та виплати грошового забезпечення.

Проведення індексації грошових доходів населення починається, коли індекс споживчих цін перевищить величину порогу індексації 101%. Підлягає індексації дохід тільки в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Для кожного базового місяця здійснюється окремий розрахунок величини приросту індексу споживчих цін для проведення індексації

Згідно із Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5, розрахункова відомість з нарахування грошового забезпечення зберігається три роки, тому детальний бухгалтерський розрахунок індексації грошового забезпечення ОСОБА_1 відсутній.

Для правильного проведення індексації необхідно для кожного працівника визначити базовий місяць, оскільки саме від цього місяця обчислюється величина приросту індексу споживчих цін, використовувана для розрахунку суми індексації.

Пунктом 5 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою КМУ від 17.07.2003 №1078, передбачено, що базовим місяцем при обчисленні індексу споживчих цін вважати місяць, в якому відбувається зростання грошових доходів населення.

На підставі особових рахунків (які зберігаються 75 років) розрахована індексація за період з січня 2015 року по листопад 2015 року ОСОБА_1 призначений на нову посаду в Сватівському РВ ГУМВС України у Луганській області в грудні 2014 року. Якщо базовим місяць грудень 2014, то індексація здійснюється у травні 2015 року на 3,1% (на суму 37,76 грн.).

В лютому 2015 року у ОСОБА_1 відбулося збільшення загального доходу та встановлення базового місяця- лютий 2015 року, якщо базовим місяцем є лютий 2015 року, то індексація здійснюється у травні 2015 року на 10,8% (на суму 131,54 грн).

Згідно довідки від 19.05.2020 № 64/349 про доходи ОСОБА_1 останньому за період з січня 2015 року по 06.11.2015 року було нараховано та виплачено індексацію грошового забезпечення на загальну суму 263,08 грн.

За таких умов Сватівський РВ ГУМВС України у Луганській області щодо індексації доходів ОСОБА_1 діяло виключно у спосіб встановлений постановою КМУ від 17.07.2003 №1078 на підставі даних оприлюднених індексів споживчих цін.

Просить у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Сватівського РВ ГУМВС Украйни у Луганській області в особі ліквідаційної комісії відмовити у зв`язку з необґрунтованістю.

Відповідачем надані додаткові пояснення (арк. спр. 56-58), в яких зазначено таке.

Проведення індексації грошових доходів населення починається, коли індекс споживчих цін перевищить величину порогу індексації 101%. Підлягає індексації дохід тільки в межах прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Для кожного базового місяця здійснюється окремий розрахунок величини приросту індексу споживчих цін для проведення індексації.

Для правильного проведення індексації необхідно для кожного працівника визначити базовий місяць, оскільки саме від цього місяця обчислюється величина приросту індексу споживчих цін, використовувана для розрахунку суми індексації. Пунктом 5 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою КМУ від 17.07.2003 №1078, передбачено, що базовим місяцем при обчисленні індексу споживчих цін вважати місяць, в якому відбувається зростання грошових доходів населення.

В лютому у ОСОБА_1 збільшився дохід, за рахунок постійної премії. Таким чином базовим вважається лютий 2015 року.

Якщо базовим є лютий 2015 року, то індексація здійснюється у травні 2015 р. на 10,8 % (на суму 131,54 грн.)

Державна служба статистики України публікує до 10 числа місяця, наступного за звітним, індекси споживчих цін. Для полегшення роботи бухгалтерів, щомісяця публікуються вже розраховані величини приросту індексу споживчих цін для проведення індексації.

У лютому, березні, квітні 2015 року коефіцієнт індексації дорівнюється нулю.

У травні 2015 року коефіцієнт індексації склав 10,8%, сума індексації 131,54 грн. (прожитковий мінімум для працездатних осіб 1218,00 х 10,8% = 131,54), виплачено 131,54 грн.

Згідно рекомендаційного листа Міністерства фінансів України ( №31- 09010-09-8/21023 від 24.06.2015) Сватівський РВ ГУМВС України у Луганській області не здійснював індексацію грошового забезпечення.

Якщо проводити індексацію на підставі діючого Порядку вона могла буту у наступних розмірах.

У червні 2015 року коефіцієнт індексації склав 26,3%, сума індексації 320,33 грн. ( прожитковий мінімум для працездатних осіб 1218,00 х 26,3% = 320,33), виплачено 131,54 грн.

У липні 2015 року коефіцієнт індексації склав 29,1%, сума індексації 354.44 грн. ( прожитковий мінімум для працездатних осіб 1218,00 х 29,1% = 354.44) .

У серпні 2015 року коефіцієнт індексації склав 29,1%, сума індексації 354.44 грн. ( прожитковий мінімум для працездатних осіб 1218,00 х 29,1% = 354.44) .

У вересні 2015 року коефіцієнт індексації склав 29,1%, сума індексації 401.00 грн. ( прожитковий мінімум для працездатних осіб 1378,00 х 29,1% = 401.00) .

У жовтні 2015 року коефіцієнт індексації склав 29,1%, сума індексації 401.00 грн. ( прожитковий мінімум для працездатних осіб 1378,00 х 29,1% = 401.00) .

У листопаді 2015 року коефіцієнт індексації склав 29,1%, сума індексації 401,00 грн. ( прожитковий мінімум для працездатних осіб 1378,00 х 29,1% = 401,00).

Однак співробітник звільнений з 07 листопада, тому при виплаті за неповний місяць розмір виплати за кожний календарний день визначається шляхом ділення суми грошового забезпечення за повний місяць на кількість календарних днів у місяці, за який здійснюється виплата. 401,00 грн. (сума індексації) / 30 (календарні дні листопада) х 6 (відпрацьовані дні) = 80,20 грн.

З урахування вищевикладеного, вважають вимоги позивача необґрунтованими.

Сторони в судове засідання не прибули, про час, дату та місце розгляду справи повідомлені належним чином, позивач у позовній заяві просив розглянути справу без участі позивача (арк. спр. 4, 54, 55).

Відповідно до частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у письмовому провадженні на підставі наявних у ній доказів.

По справі вчинені такі процесуальні дії.

Ухвалою від 01.07.2020 відкрито провадження у справі після усунення недоліків, справа розглядатиметься в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін на 03.07.2020 (арк. спр. 30-31).

03.07.2020 розгляд справи відкладено, судове засідання призначено на 12.08.2020 (арк. сп. 36).

12.08.2020 за клопотанням представника відповідача розгляд справи відкладено, судове засідання призначено на 27.08.2020 (арк. спр. 51).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-79, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд встановив таке.

ОСОБА_1 проходив службу в ГУМВС у Луганській області з 25.12.2006 по 06.11.2015. На підставі наказу ГУМВС у Луганській області від 06.11.2015 № 399 о/с позивача звільнено зі служби з органів внутрішніх справ (арк. спр. 8-9).

Відповідно до довідки ліквідаційної комісії ГУМВС у Луганській області від 19.05.2020 № 64/349 за період з 01.01.2015 по 06.11.2015 ОСОБА_1 нарахована індексація за травень 2015 року в сумі 131,54 грн, за червень 2015 року - 131,54 грн., загальна сума доходу період з 01.01.2015 по 06.11.2015 становить 68466,73 грн. (арк. спр. 11, 45).

Надаючи правову оцінку спірним відносинам та аргументам учасників справи, суд виходить з наступного.

Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною п`ятою статті 94 Закону України "Про Національну поліцію" визначено, що грошове забезпечення поліцейських індексується відповідно до закону.

Правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України визначає Закон України "Про індексацію грошових доходів населення"

Відповідно до абз. 2 статті 1 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодувати подорожчання споживчих товарів та послуг, а поріг індексації - величина індексу споживчих цін, яка надає підстави для проведення індексації грошових доходів населення.

Згідно з абз. 4 частини першої статті 2 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення).

Приписи частини шостої статті 2 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" визначають, що індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.

Відповідно до положень статті 3 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" індекс споживчих цін обчислюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, і не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, публікується в офіційних періодичних виданнях.

За правилами частини першої статті 4 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 101 відсотка (з 01.01.2016 - 103 відсотка).

Згідно з частиною третьою статті 4 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений у частині першій цієї статті.

Згідно з частиною другою статті 6 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України.

Правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення, визначені Порядком проведення індексації грошових доходів населення, затвердженим постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 № 1078 (далі також - Порядок № 1078).

Пунктом 1-1 Порядку № 1078 (в редакції, чинній станом на період січень-листопад 2015 року) визначено, що підвищення грошових доходів громадян у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому офіційно опубліковано індекс споживчих цін.

Індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який встановлюється в розмірі 101 відсотка.

Індекс споживчих цін обчислюється Держстатом і не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, публікується в офіційних періодичних виданнях.

Відповідно до пункту 2 Порядку № 1078 індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру, зокрема, грошове забезпечення військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового і начальницького складу, посадових осіб митної служби.

За змістом пункту 4 Порядку № 1078 індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення. У межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, індексуються оплата праці (грошове забезпечення), розмір аліментів, визначений судом у твердій грошовій сумі, допомога по безробіттю та матеріальна допомога у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації безробітного, що надаються залежно від страхового стажу у відсотках середньої заробітної плати, стипендії.

За пунктом 5 вказаного Порядку у разі підвищення розмірів мінімальної заробітної плати, пенсії, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, стипендій, а також у разі зростання грошових доходів населення без перегляду їх мінімальних розмірів місяць, в якому відбулося підвищення, вважається базовим при обчисленні індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення. Індексація грошових доходів, отриманих громадянами за цей місяць, не провадиться. З наступного місяця здійснюється обчислення наростаючим підсумком індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації.

Відповідно до інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті Держстату України (http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2015/ct/is_c/isc_u/isc2015m_u.htm) у періоді січень-листопад 2015 року величина індексу споживчих цін мала такі показники у відсотках: січень - 103,1; лютий - 105,3; березень - 110,8; квітень - 114,0; травень - 102,2; червень - 100,4; липень - 99,0; серпень - 99,2; вересень - 102,3; жовтень - 98,7; листопад - 102,0.

Відповідно до положень частин першої та третьої статті 4 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 101 відсотка (частина 1); для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений у частині першій цієї статті.

З урахуванням перевищення величини індексу споживчих цін порогу індексації, який встановлюється в розмірі 101 відсотка, позивачу повинна була проведена індексація його доходу, який він отримував за період січень-листопад 2015 року.

Індексація за листопад 2015 року позивачу не повинна була нарахована та виплачена, оскільки 06.11.2015 він звільнився з ГУ МВС України в Луганській області. Як наслідок, в силу приписів статті 3 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" станом на 06.11.2015 зовсім не існувало показника індексу споживчих цін за листопад 2015 року, у зв`язку з чим вимоги в цій частині є нормативно необґрунтованими.

Згідно з довідки № 64/349 від 19.05.2020 позивачу індексація була нарахована та виплачена у травні та червні 2015 року на суму 263,08 грн. (у зв`язку з перевищенням у березні та квітні 2015 року величини індексу споживчих цін порогу індексації, який встановлюється в розмірі 101 відсотка).

За інші місяці в період січень-листопад 2015 року індексація не проводилася.

В силу положень частини другої статті 8 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" за наявності підстав, визначених цим Законом, право населення на реалізацію зазначених гарантій не залежить від прийняття рішень відповідними органами.

У зв`язку з чим посилання представника відповідача на листи Міністерства фінансів України, якими рекомендувалося відтермінувати проведення індексації, як на підставу для відмови у задоволенні позову є безпідставними.

З урахуванням зазначеного, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає частковому задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до частини першої статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно норм КАС України по даній справі підлягали оплаті судові витрати за позовні вимоги немайнового характеру у сумі 840,80 грн.

Позивач звільнений від сплати судового збору згідно з пунктом 13 частини першої статті 5 Закону України Про судовий збір .

Оскільки у даній справі позовні вимоги підлягають задоволенню в частині зобов`язання нарахування та виплати заборгованості по індексації грошового забезпечення, а згідно з частиною першою статті 139 КАС України судові витрати підлягали оплаті, судовий збір у розмірі 840,80 грн. належить стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 32, 77, 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) до Сватівського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії (ідентифікаційний код: 08670906, місцезнаходження: 92600, Луганська обл., Сватівський р-н, м. Сватове, вул. Леніна, буд. 11) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Сватівського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії щодо не донарахування та невиплати ОСОБА_1 індексації грошового забезпечення за період проходження служби з 01.01.2015 по 06.11.2015.

Зобов`язати Сватівський районний відділ ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заборгованість по індексації грошового забезпечення за період проходження служби з 01.01.2015 по 06.11.2015.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сватівського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії до Державного бюджету України судовий збір в сумі 840,80 грн (вісімсот сорок гривень 80 коп.).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.08.2020
Оприлюднено02.09.2020
Номер документу91222458
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/2384/20

Рішення від 28.08.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 01.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 26.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 24.06.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні