Ухвала
від 02.09.2020 по справі 913/707/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

02 вересня 2020 року м. Харків Справа № 913/707/19

Провадження № 3/913/707/19

Господарський суд Луганської області у складі судді Секірського А.В., за участю секретаря судового засідання Пати А.С. , розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження матеріали справи за позовом

Заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури, м. Лисичанськ Луганської області в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у відповідних правовідносинах:

1.Північно-східного офісу Держаудитслужби , м. Харків

2.Лисичанської міської ради Луганської області , м. Лисичанськ Луганської області

до 1.Відділу освіти Лисичанської міської ради , м. Лисичанськ Луганської області

2.Фізичної особи-підприємця Куниці Сергія Миколайовича , м. Сєвєродонецьк Луганської області

про визнання недійним рішення та договору

в присутності представників учасників справи:

від органу прокуратури - Полякова С.О. - прокурор відділу прокуратури Харківської області, посвідчення від 10.11.2017 № 078615;

від І позивача - представник не прибув;

від ІІ позивача - представник не прибув;

від І відповідача - представник не прибув;

від ІІ відповідача - представник не прибув.

в с т а н о в и в:

Заступник керівника Лисичанської місцевої прокуратури звернувся до Господарського суду Луганської області з позовною заявою в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у відповідних правовідносинах - Північно-східного офісу Держаудитслужби та Лисичанської міської ради Луганської області до Відділу освіти Лисичанської міської ради та фізичної особи-підприємця Куниці Сергія Миколайовича, в якій просить:

- визнати недійсним рішення тендерного комітету Відділу освіти Лисичанської міської ради про визнання переможцем відкритих торгів учасника фізичну особу-підприємця Куницю С.М., оформлене протоколом від 23.08.2019 № 131;

- визнати недійсним договір на закупівлю товару за державні кошти від 03.09.2019 № 175, укладений між Відділом освіти Лисичанської міської ради та фізичною особою-підприємцем Куницею С.М., на закупівлю м`ясопродуктів (сарделей, сосисок вищого ґатунку) на загальну суму 60 990 грн. 00 коп. без ПДВ.

На обґрунтування заявлених вимог прокурор зазначає, що п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону" розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції по предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 15130000-8 м`ясопродукти (сарделі, сосиски вищого ґатунку) встановлено, що замовником - Відділом освіти Лисичанської міської ради визначено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують відповідність обладнання та матеріально-технічної бази учасника в додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до додатку 2 тендерної документації у учасника публічної закупівлі повинен бути в наявності спеціалізований транспортний засіб, необхідний для виконання умов договору, та приміщення, що необхідні для зберігання продуктів харчування, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму.

Учасником на підтвердження цих кваліфікаційних критеріїв надані договір про надання транспортного експедирування від 02.01.2019 № 5, укладений з фізичною особою-підприємцем Веревським В.І., та договір оренди нежитлового приміщення (морозильної камери) від 10.12.2018 № 2, укладений з фізичною особою-підприємцем Уманцевою С.М.

Як вбачається із договору про надання транспортного експедирування, то він укладений з фізичною особою-підприємцем Веревським В.І., ЄДРПОУ НОМЕР_1 . Безкоштовними запитами у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що відомості про таку фізичну особу-підприємця відсутні, жодна юридична особа за кодом НОМЕР_1 не зареєстрована, тому в договорі вказано недостовірні відомості щодо сторони договору, чим порушено істотні умови договору транспортного експедирування. Що стосується договору оренди нежитлового приміщення (морозильної камери), то п. 1.3.1 цього договору встановлені обмеження використання нежитлового приміщення, а саме: орендар має право використовувати орендовану площу виключно для зберігання риби та морепродуктів. Оскільки фізична особа-підприємець Куниця С.М. є учасником відкритих торгів на закупівлю м`ясопродуктів (сарделей, сосисок вищого ґатунку), а останні не відносяться а ні до риби, а ні до морепродуктів, то зберігати їх у морозильній камері ІІ відповідач не має права.

Таким чином, тендерним комітетом Відділу освіти Лисичанської міської ради під час розгляду, оцінки тендерної пропозиції та визначення переможця закупівлі товарів за бюджетні кошти допущені порушення Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки встановлено, що тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Куниці С.М. не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації замовника, а отже вона повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. З урахуванням цього рішення тендерного комітету, оформлене протоколом від 23.08.2019 № 131, та укладений за результатами тендерної процедури договір від 03.09.2019 № 175 підлягають визнанню недійсними.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 20.12.2019 позовну заяву передано на розгляд судді Секірському А.В.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 24.12.2019 підтверджені підстави представництва заступником керівника Лисичанської місцевої прокуратури інтересів держави, прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 913/707/19, справу призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження у підготовчому засіданні на 21.01.2020.

І відповідачем у справі - Відділом освіти Лисичанської міської ради наданий відзив від 16.01.2020 № 73, в якому останній проти заявлених вимог заперечує, посилаючись на наступне.

Учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем Куниця С.М. у складі пропозиції для підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів, необхідних для виконання умов договору, надано договір від 02.01.2019 № 5 про надання транспортного експедирування, договір від 26.12.2018 № 04-13.6 на виконання робіт (послуг) профілактичної дезінфекції автомобільного транспорту, техпаспорта на вантажний фургон (ізотермічний) з холодильним обладнанням, медичну книжку водія-експедитора.

Враховуючи, що даний підприємець на початку 2019 року брав участь у відкритих торгам, замовник в порядку ч. 7 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою підтвердження інформації, наданої учасником закупівлі, звертався із запитом до фізичної особи-підприємця Веревського В.О. щодо укладеного договору про надання транспортного експедирування ще на початку 2019 року, на який було отримано відповідь від 31.01.2019 № 3, якою підтверджено укладання договору від 02.01.2019 № 5 з фізичною особою-підприємцем Куниця С.М. та договору від 26.12.2018 № 04-13.6 на виконання робіт (послуг). Таким чином, у тендерного комітету не було жодних сумнівів щодо зазначених вище договорів, оскільки інформація щодо достовірності їх укладання була в наявності.

На підтвердження вимог тендерної документації щодо наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару, та відповідності умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам учасником, у складі пропозиції надано копії наступних документів:

- договір оренди нежитлового приміщення від 10.12.2018 № 2;

- акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, від 17.01.2019 № 7;

- акт санітарно-епідеміологічного обстеження об`єкта від 28.01.2019 № 16;

- погодження Держпродслужби в Луганській області та затверджений асортиментний перелік товару від 22.01.2019 № 01-11/258.

В усіх зазначених документах відмічено, що фізична особа-підприємець Куниця С.М. має в оренді складські приміщення на підставі договору оренди нежитлового приміщення від 10.12.2018 № 2 за зазначеною у договорі адресою. Умовами вказаного договору, крім п. 1.3.1, на який посилається прокурор, п. 2.3 договору встановлено, що орендар має право самостійно визначити обсяги виробництва, продажу продукції, товарну номенклатуру, цінову політику та інші умови здійснення власної господарської діяльності в орендованому приміщенні (п.п. 2.3.1 п. 2.3) та пристосувати орендоване приміщення для потреб власної господарської діяльності (п.п. 2.3.2 п. 2.3).

3 метою детального вивчення інформації, замовник всебічно розглядав надані учасником документи. Державна продспоживслужба України в Луганській області в зазначених вище актах обстеження, в погодженні асортиментного переліку товару, підтверджує використання учасником орендованого приміщення відповідно до п.п. 2.3.1 та 2.3.2 п. 2.3 договору оренди. Замовник не мав підстав не довіряти документам Держпродспоживслужби України в Луганській області, в яких зазначається адреса складу відповідно до договору оренди нежитлового приміщення від 10.12.2018 № 2 та визначено асортиментний перелік товару на всі групи продовольчих товарів, який підприємець має право зберігати на складі.

Таким чином, тендерний комітет при проведенні процедури закупівлі згідно ДК 021-2015 код 0-81 М`ясопродукти (сарделі, сосиски вищого ґатунку), закупівля № UA-2019-08- 02-001542-b діяв у межах законодавства. Враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" рішення тендерного комітету, оформлені протоколами, були прийняті в рамках Закону України "Про публічні закупівлі", порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" не було, переможцем закупівлі було визначено учасника за найменшою ціною.

За результатами проведеного аукціону замовником укладено договір на постачання продуктів харчування від 03.09.2019 № 175 з фізичною особою-підприємцем Куниця С.М., який підписаний уповноваженими особами сторін та скріплений печатками. Укладення договору повністю відповідало волевиявленням сторін та спрямоване на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним, а саме, постачання товару у строки, встановлені договором, своєчасна оплата замовником за отриманий товар, претензій щодо якості товару та оплати за отриманий товар у сторін немає.

Прокуратурою не надано жодного належного, допустимого та достатнього доказу того, що договір суперечить інтересам держави і суспільства та моральним засадам суспільства, а також наявності наміру хоча б у однієї з сторін договору щодо настання відповідних наслідків.

Вимоги, додержання яких є необхідним для дійсності правочину у розумінні ст. 203 ЦК України, сторонами при укладенні договору про закупівлю товарів за державні кошти додержано, тому відсутні підстави для визнання його недійсним.

Щодо визначення позивачем у справі Північно-східний офіс Держаудитслужби, то вказаний орган не є розпорядником чи іншим органом управління по відношенню до бюджетних коштів, за рахунок яких здійснюється закупівля за договором від 03.09.2019 № 175. Більш того, повноваження Держаудитслужби, визначені положеннями ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", дотримання яких є обов`язковим в силу ч. 2 ст. 19 Конституції України, не передбачають права подання позовів до суду про визнання недійсними рішень тендерного комітету або договору про закупівлю. Пунктом 10 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" визначено, що органу державного фінансового контролю надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів. Таким чином, визначений прокурором позивач є лише контролюючим органом, який не здійснював перевірок та не виявляв порушень в діяльності І відповідача щодо прийняття спірного рішення або укладення та виконання спірного договору, а не органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні (а саме - бюджетного фінансування) функції у спірних правовідносинах.

І відповідач є головним розпорядником визначених коштів місцевого бюджету згідно відповідного рішення Лисичанської міської ради, за рахунок яких здійснюється фінансування за спірним договором. В свою чергу, у відповідності до ст. 142 Конституції України та частин 3, 5 ст. 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", означені кошти місцевого бюджету є об`єктом комунальної власності відповідної територіальної громади, права суб`єкта щодо якого здійснює відповідна рада, у даному випадку - Лисичанська міська рада.

У судове засідання 21.01.2020 прибув представник органу прокуратури.

Позивачі правом на участь у судовому засіданні не скористались, хоча про дату, час та місце судового засідання були повідомлені завчасно 26.12.2019, що підтверджується рекомендованими повідомленням про вручення поштових відправлень.

І відповідач правом на участь у судовому засіданні не скористався, хоча про дату, час та місце судового засідання був повідомлений завчасно 26.12.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.

ІІ відповідач відзив не надав, правом на участь у судовому засіданні не скористався. Ухвала про відкриття провадження у справі надіслана ІІ відповідачу рекомендованою кореспонденцією з повідомленням на адресу місця проживання: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, шосе Будівельників, 15а/81, проте повернулась 09.01.2020 до суду неврученою з відміткою відділення поштового зв`язку "інші причини, що не дали змоги виконати обов`язки щодо пересилання поштового відправлення".

Ухвалою суду від 21.01.2020 провадження у справі № 913/707/19 зупинено до закінчення перегляду Великою Палатою Верховного Суду справи № 912/2385/18.

17.02.2020 на адресу суду від заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури надійшла відповідь на відзив І відповідача від 14.02.2020 № 31-1087вих-20, в якій прокурор зазначає, що зміст укладеного між Відділом освіти Лисичанської міської ради та фізичною особою-підприємцем Куницею С.М. договору на закупівлю товару за державні кошти від 03.09.2019 № 175 суперечить вимогам ЦК України та Закону України від 01.07.2004 № 1955-IV "Про транспортну-експедиторську діяльність", оскільки порушено істотні умови договору, зокрема, у п. 8 договору вказано недостовірні відомості щодо сторони договору, а саме: Веревського В.О., а отже вказане може свідчить про нікчемність. Разом з тим, І відповідачем в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" пропозицію фізичної особи-підприємця Куниці С.М. не відхилено, а лише спрямовано запит до фізичної особи-підприємця Веревського В.О. з метою усунення "сумнівів щодо достовірності договору".

Крім того, за умовами договору оренди нежитлового приміщення (морозильної камери) від 10.12.2019 № 2 фізична особа-підприємець Куниця С.М. має право використовувати орендовану площу виключно для зберігання риби та морепродуктів, а з огляду на те, що фізична особа-підприємець Куниця С.М. є учасником відкритих торгів на закупівлю м`ясопродуктів, а останні не відносяться а ні до риби, а ні до морепродуктів, то зберігати їх у вищевказаній морозильній камері фізична особа-підприємець Куниця С.М. не має права. Таким чином, у переможця публічної закупівлі відсутні приміщення, що необхідні для зберігання м`ясопродуктів (сарделей, сосисок вищого ґатунку), що свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації замовника.

Що стосується доводів І відповідача, що прокурором не обґрунтовано та не доведено підстав представництва інтересів держави в особі Північно-східного офісу Держаудитслужби прокурор зазначає, що саме на орган державного фінансового контролю відповідно до приписів Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" покладено обов`язок здійснювати державний фінансовий контроль за використанням коштів державного та місцевих бюджетів, і в разі виявлення порушень законодавства відповідний орган має право пред`явити обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення таких правопорушень. Проте Північно-східний офіс Держаудитслужби будучи уповноваженим суб`єктом владних повноважень виявив усвідомлену пасивну поведінку щодо контролю за дотриманням законодавства під час проведення закупівель підконтрольними органами.

24.07.2020 на адресу суду від заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури надійшло клопотання від 21.07.2020 № 31-4712вих-20 про поновлення провадження у справі, у зв`язку з закінченням касаційного перегляду справи № 912/2385/18.

Ухвалою суду від 27.07.2020 поновлено провадження у справі, повідомлено учасників справи про призначення справи до розгляду в підготовчому провадженні на 11.08.2020. Вказаною ухвалою встановлено учасникам справи строк для подання заяв по суті справи до 11.08.2020.

У судове засідання 11.08.2020 прибув представник органу прокуратури.

Позивачі відповідь на відзив І відповідача не надали, правом на участь у судовому засіданні не скористались, хоча про дату, час та місце судового засідання були повідомлені завчасно 28.07.2020 та відповідно 29.07.2020, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштових відправлень.

І відповідач правом на участь у судовому засіданні не скористався, хоча про дату, час та місце судового засідання був повідомлений завчасно 29.07.2020, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.

ІІ відповідач відзив не надав, правом на участь у судовому засіданні не скористався. Ухвала про поновлення провадження у справі надіслана ІІ відповідачу рекомендованою кореспонденцією з повідомленням на адресу місця проживання: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, шосе Будівельників, 15а/81, проте повернулась 07.08.2020 до суду неврученою з відміткою відділення поштового зв`язку "адресат відсутній за вказаною адресою".

Ухвалою суду від 11.08.2020 за ініціативою суду продовжено підготовче провадження на 30 днів до 25.09.2020, повідомлено учасників справи про відкладення розгляду справи в підготовчому провадженні на 02.09.2020.

І відповідачем у справі - Відділом освіти Лисичанської міської ради подані заперечення на відповідь на відзив заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури від 31.08.2020 № 114, в яких І відповідач зазначає, що термін дії договору від 03.09.2019 № 175 закінчився 31.12.2019. Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник через автоматизований майданчик оприлюднив 02.01.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору. Отже, спірний договір на даний час є виконаним, що є підставою для закриття провадження у справі на підставі п. 2 ч. 1 ст. 231 ГПК України у зв`язку з відсутністю предмету спору.

Також І відповідачем подано клопотання від 31.08.2020 № 113 про проведення судового засідання 02.09.2020 без участі Відділу освіти Лисичанської міської ради.

01.09.2020 від заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури надійшло клопотання від 27.08.2020 № 31-5500вих-20 про заміну учасників справи, в якому останній просить замінити ІІ позивача - Лисичанську міську раду Луганської області на Військово-цивільну адміністрацію міста Лисичанськ Луганської області.

Обґрунтовуючи підстави звернення з відповідним клопотанням заявник зазначив, що Указом Президента України від 27.07.2020 № 293/2020 утворено військово-цивільну адміністрацію міста Лисичанськ Луганської області.

Статтею 1 Закону України від 03.02.2015 № 141-VIII "Про військово-цивільні адміністрації" (далі за текстом - Закон № 141) встановлено, що для виконання повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених Законом, у районі проведення антитерористичної операції можуть утворюватися військово-цивільні адміністрації. Військово-цивільні адміністрації населених пунктів - це тимчасові державні органи, що здійснюють на відповідній території повноваження міських рад та інші повноваження, визначені цим Законом.

Нормами ч. 2 ст. 1 Закону № 141 передбачено, що військово-цивільні адміністрації є юридичними особами публічного права і наділяються цим та іншими законами повноваженнями, у межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону. Військово-цивільні адміністрації населених пунктів набувають прав та обов`язків з дня внесення запису про їх державну реєстрацію як юридичних осіб до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

03.08.2020 відомості про державну реєстрацію Військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, номер запису: 13811020000002377.

Згідно ст. 3 Закону № 141 у день набрання чинності актом Президента України про утворення військово-цивільної адміністрації міста припиняються згідно із цим Законом повноваження міської ради, її виконавчого апарату, посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах.

Повноваження військово-цивільних адміністрацій міста починаються у день набрання чинності актом Президента України про їх утворення і припиняються у день відкриття першої сесії новообраної відповідної ради.

Повноваження військово-цивільних адміністрацій здійснюються ними в порядку, визначеному законами України для здійснення повноважень відповідних органів місцевого самоврядування, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 4 Закону № 141 до повноважень військово-цивільних адміністрацій віднесено управління закладами освіти, які належать територіальним громадам.

Крім того, відповідно до п. 1.1 Положення про Відділ освіти Лисичанської міської ради Луганської області, затвердженого розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області від 11.08.2020 № 4, на термін дій військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області відділ освіти входить до її структури і забезпечує виконання покладених на нього завдань.

Оскільки прокурор у своїй позовній заяві раніше визначив в якості ІІ позивача Лисичанську міську раду Луганської області, управлінські функції якої на теперішній час фактично виконує Військово-цивільна адміністрація міста Лисичанськ Луганської області, то зазначена позовна заява підлягає приведенню у відповідність.

У судове засідання 02.09.2020 прибув представник органу прокуратури.

Позивачі відповідь на відзив І відповідача не надали, правом на участь у судовому засіданні не скористались, хоча про дату, час та місце судового засідання були повідомлені завчасно 17.08.2020 та відповідно 18.08.2020, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштових відправлень.

І відповідач правом на участь у судовому засіданні не скористався, хоча про дату, час та місце судового засідання був повідомлений завчасно 18.08.2020, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення. Проте заявив клопотання про розгляд справи без участі його представника.

ІІ відповідач відзив не надав, правом на участь у судовому засіданні не скористався. Ухвала про відкладення підготовчого провадження надіслана ІІ відповідачу рекомендованою кореспонденцією з повідомленням на адресу місця проживання: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, шосе Будівельників, 15а/81, проте на час розгляду справи інформація щодо одержання чи неодержання вказаної ухвали ІІ відповідачем у суду відсутня.

Розглянувши клопотання заявника про заміну ІІ позивача, господарський суд зазначає наступне.

Згідно інформації із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридична особа Лисичанська міська рада Луганської області (ідентифікаційний код 26522196) дані про перебування юридичної особи в процесі припинення відсутні.

Згідно ст. 3 Закону України "Про військово-цивільні адміністрації" у день набрання чинності актом Президента України про утворення військово-цивільної адміністрації припиняються повноваження міських рад, її виконавчих органів, тобто Лисичанська міська рада Луганської області фактично не здійснює свої повноваження.

З 03.08.2020 в місті Лисичанськ Луганської області зареєстрована Військово-цивільна адміністрація міста Лисичанськ Луганської області (ідентифікаційний код 43745697), яка діє на підставі Закону України "Про військово-цивільні адміністрації".

На підставі викладеного суд вважає, що Лисичанська міська рада Луганської області та Військово-цивільна адміністрація міста Лисичанськ Луганської області це дві різні юридичні особи, які не мають жодного відношення одна до другої. Військово-цивільна адміністрація міста Лисичанськ Луганської області не є правонаступником Лисичанської міської ради Луганської області.

Крім того, підставою для звернення заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури з відповідним позовом до суду стала бездіяльність Лисичанської міської ради Луганської області, як головного розпорядника бюджетних коштів, за рахунок яких здійснюється фінансування за спірним договором, засновника Відділу освіти Лисичанської міської ради та органу, уповноваженого представляти інтереси територіальної громади.

Отже, Військово-цивільна адміністрація міста Лисичанськ Луганської області не несе відповідальність за бездіяльність (дії) Лисичанської міської ради Луганської області.

Враховуючи викладене, у задоволенні клопотання про заміну ІІ позивача слід відмовити.

Відповідно до ч. 1 ст. 177 ГПК України завданнями підготовчого провадження є: 1) остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; 2) з`ясування заперечень проти позовних вимог; 3) визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; 4) вирішення відводів; 5) визначення порядку розгляду справи; 6) вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.

Приписами ст. 185 ГПК України встановлено, що у підготовчому засіданні суд постановляє ухвалу (ухвали) про процесуальні дії, що необхідно вчинити до закінчення підготовчого провадження та початку судового розгляду справи по суті. За результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу, зокрема, про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

Частиною 2 ст. 232 ГПК України врегульовано, що процедурні питання, пов`язані з рухом справи в суді першої інстанції, клопотання та заяви осіб, які беруть участь у справі, питання про відкладення розгляду справи та оголошення перерви, зупинення або закриття провадження у справі, залишення заяви без розгляду, а також в інших випадках, передбачених цим Кодексом, вирішуються судом шляхом постановлення ухвали.

Враховуючи, що судом надано сторонам у справі можливість для надання суду визначених процесуальним законом заяв та клопотань по суті справи, визначено обставини справи, які підлягають встановленню, та вжито заходів щодо зібрання відповідних доказів, вчинено належні дії з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті, суд дійшов висновку про наявність підстав для закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 120, 177, 181, 182, 183, 185, 232, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в:

1.У задоволенні клопотання заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури від 27.08.2020 № 31-5500вих-20 про заміну ІІ позивача - Лисичанської міської ради Луганської області на Військово-цивільну адміністрацію міста Лисичанськ Луганської області відмовити.

2.Закрити підготовче провадження.

3.Повідомити учасників справи про призначення справи до судового розгляду по суті на 15.09.2020 о 12 год. 00 хв.

4.Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5 (кабінет № 109) .

Інформація про дату, час і місце судового засідання додатково розміщена на офіційному веб-порталі "Судова влада України" в мережі Інтернет (https://court.gov.ua/FAIR).

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Суддя А.В. Секірський

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення02.09.2020
Оприлюднено09.09.2020
Номер документу91338573
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/707/19

Рішення від 15.09.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Секірський А.В.

Ухвала від 02.09.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Секірський А.В.

Ухвала від 11.08.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Секірський А.В.

Ухвала від 27.07.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Секірський А.В.

Ухвала від 21.01.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Секірський А.В.

Ухвала від 24.12.2019

Господарське

Господарський суд Луганської області

Секірський А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні