ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10 E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
про визнання банкрутом
07 вересня 2020 року справа № 903/840/19
Господарський суд Волинської області у складі судді Войціховського Віталія Антоновича, за участі секретаря судового засідання Сердюкової Аліни Олегівни
та за відсутності представників кредиторів, боржника та розпорядника майна у зв`язку з їх неявкою в судове засідання
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні Господарського суду Волинської області матеріали справи
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ", м. Луцьк
про банкрутство
Встановив:
Ухвалою Господарського суду Волинської області від 11.11.2019р. відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417), введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 29 квітня 2020 року, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Дарієнко Ольгу Валентинівну.
Ухвалою суду від 16.01.2020р. було задоволено заяву Головного управління Державної податкової служби у Волинській області про визнання грошових вимог до боржника, визнано у встановленому порядку доведені грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" на загальну суму 816 146,43 грн., зобов`язано розпорядника майна Дарієнко Ольгу Валентинівну включити вимоги до реєстру вимог кредиторів у наступній черговості: 3524,00 грн. - вимоги першої черги; 465 676,31 грн. - вимоги третьої черги; 346 628,12 грн. - вимоги шостої черги, зобов`язано розпорядника майна Дарієнко О.В. згідно ухвали суду сформувати остаточний реєстр вимог кредиторів, окремо внести до реєстру відомості про вимоги щодо виплати заробітної плати працівникам ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" на суму 17307,50 грн., зобов`язано розпорядника майна Дарієнко О.В. письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів, обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації, ліквідації боржника чи укладення мирової угоди, розгляд справи в підсумковому засіданні призначено на 24.02.2020р.
19 лютого 2020 року відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано заяву арбітражного керуючого Рабана Микити Тарасовича від 19.02.2020р. №1 про участь в даній справі в якості ліквідатора (з додатками документів).
Ухвалою суду від 24.02.2020р. розгляд справи в підсумковому засіданні було відкладено на 10.03.2020р., зобов`язано розпорядника майна Дарієнко О.В. письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів, обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника.
26.02.2020р. відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано звіт розпорядника майна Дарієнко О.В. від 17.02.2020р. №02-840/9. До матеріалів звіту долучено протокол зборів кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" від 29.01.2020р. та протокол зборів комітету кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" від 29.01.2020р.
04.03.2020р. відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області за №02-840/14 було зареєстровано проміжний звіт розпорядника майна Дарієнко О.В. та звіт про нарахування і виплату грошової винагороди арбітражного керуючого здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого. До матеріалів зазначених звітів повторно долучено протокол зборів кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" від 29.01.2020р. та протокол зборів комітету кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" від 29.01.2020р.
Із визначених матеріалів вбачається, що розпорядником майна з метою вжиття заходів щодо збереження майна боржника, виявлення обсягу активів, які належать боржнику на праві власності, користування, повного господарського відання, визначення стану його фінансово-господарського становища було вчинено ряд дій та заходів, передбачених в процедурі розпорядження майном. При цьому розпорядник майна Дарієнко О.В. просить суд за рахунок авансованих заявником ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" коштів із депозитного рахунку Господарського суду Волинської області на корить арбітражного керуючого Дарієнко О.В. виплатити грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" за період з 11.11.2019р. по 11.02.2020р. в загальному розмірі 39 990,52 грн.
04 березня 2020 року на адресу господарського суду від арбітражного керуючого Дарієнко Ольги Валентинівни надійшло клопотання №02-840/13 від 02.03.2020р. про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції. Ухвалою суду від 05.03.2020р. у задоволенні відповідного клопотання арбітражного керуючого Дарієнко О.В. було відмовлено.
Ухвалою суду від 10.03.2020р. розгляд справи в підсумковому засіданні було відкладено на 30.03.2020р. зобов`язано розпорядника майна Дарієнко О.В. письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ", обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника. Протокольне рішення подати суду до 25.03.2020р.
Ухвалою суду від 30.03.2020р. розгляд справи за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" про банкрутство було відкладено, а також повідомлено про те, що про дату, час та місце розгляду справи сторони/учасники судового процесу будуть повідомлені додатково ухвалою суду.
Ухвалою суду від 10.08.2020р. розгляд справи в підсумковому засіданні призначено на 07.09.2020р., повторно зобов`язано розпорядника майна Дарієнко О.В. письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ", зборам кредиторів (обраному комітету кредиторів) вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника, протокольне рішення подати суду до 01.09.2020р. включно.
17 серпня 2020 року на адресу господарського суду від арбітражного керуючого Дарієнко Ольги Валентинівни надійшло клопотання №02-840/27 від 12.08.2020р. про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції. Ухвалою суду від 25.08.2020р. у задоволенні відповідного клопотання арбітражного керуючого Дарієнко О.В. було відмовлено.
03.09.2020р. відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано звіт від 01.09.2020р. №02-840/30 про фінансово-господарський стан ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ". При цьому до матеріалів зазначеного звіту долучено оригінал протоколу зборів кредиторів від 29.01.2020р. про прийняття зборами кредиторів боржника рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури, призначення ліквідатора ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" арбітражного керуючого Рабана М.Т.
04.09.2020р. відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано клопотання представника ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" адвоката Тимофєєвої І.В. про визнання боржника банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури.
У визначений судом день та час кредитор та боржник своїх представників в засідання суду не направили, не з`явився в судове засідання також і розпорядник майна.
Розглянувши матеріали справи, рішення зборів кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" від 29.01.2020р., звіт розпорядника майна та документи в його обґрунтування, судом враховано наступні обставини:
Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Судом встановлено, що арбітражним керуючим Дарієнко О.В. 29 січня 2020 року було ініційовано проведення засідання зборів кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" з наступним порядком денним: 1. Про визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів боржника. Присутнім на засіданні зборів кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" був уповноважений представник Головного управління Державної податкової служби у Волинській області (466 голосів).
Засіданням зборів кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" (протокол від 29.01.2020р.) було обрано комітет кредиторів боржника у складі вищезазначеного кредитора.
29.01.2020р. засіданням комітету кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" (протокол від 29.01.2020р.) було прийнято рішення щодо обрання голови комітету кредиторів (Головного управління Державної податкової служби у Волинській області).
При цьому суд зазначає, що 03 вересня 2020 року відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано звіт від 01.09.2020р. №02-840/30 про фінансово-господарський стан ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" до матеріалів зазначеного звіту долучено оригінал протоколу зборів кредиторів від 29.01.2020р. з якого вбачається, що ще 29 січня 2020 року зборами кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" було прийнято рішення щодо звернення до суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, призначення арбітражного керуючого Рабана М.Т. ліквідатором ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ", прийнято до уваги звіт розпорядника майна про проведену роботу та схвалено звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період 3 місяці 12 днів (з 11.11.2019р. по 24.02.2020р.) у розмірі 46 342,70 грн. за підсумками процедури розпорядження майном ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ".
Судом засвідчується, що протокол зборів кредиторів від 29 січня 2020 року підписаний представником Головного управління Державної податкової служби у Волинській області Петровою Лесею Степанівною (466 голосів) довіреність від 04.12.2019р. №9642/10/03-20-10-01-10 та арбітражним керуючим Дарієнко О.В., скріплений печаткою арбітражного керуючого.
Відповідно до частини 5 статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника та схвалення внесення змін до нього; звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство; обрання арбітражного керуючого у разі відсторонення арбітражного керуючого, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень; інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.
Частиною 8 статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; надання згоди на продаж майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) та погодження умов продажу майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) у процедурі санації відповідно до плану санації або у процедурі ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом.
У відповідності до ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень:
схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;
подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
У разі наявності обставин, що не дають зборам кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, збори кредиторів можуть прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом.
У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:
ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;
ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;
постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;
ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.
У разі якщо зборами кредиторів у межах строку дії процедури розпорядження майном не прийнято жодного з передбачених цією статтею рішень, господарський суд за наявності ознак банкрутства протягом п`яти днів після закінчення процедури розпорядження майном боржника приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
В даному випадку, з врахуванням матеріалів справи, зокрема, наданих суду протоколів зборів кредиторів та зборів комітету кредиторів ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" та підтверджуючих їх документів, факту відсутності пропозицій щодо санації або укладення мирової угоди у справі, господарський суд приходить до висновку про наявність усіх визначених законом підстав для визнання ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Визнаючи боржника банкрутом та відкриваючи його ліквідаційну процедуру, господарським судом враховуються обставини неплатоспроможності ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ", зокрема, те, що за період з моменту відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном не було встановлено активів, за рахунок яких є можливим погашення в повній мірі вимог кредиторів та відновлення платоспроможності боржника.
Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
За наслідками розгляду в судовому засіданні звіту розпорядника майна Дарієнко О.В. про фінансово-господарський стан ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" та здійснені в процесі процедури розпорядження майном заходи встановлено, що з метою виконання вимог законодавства арбітражним керуючим - розпорядником майна ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" Дарієнко О.В. керівнику товариства ОСОБА_1. 15.11.2019р. було направлено запит № 02-840/103 про надання фінансової, бухгалтерської та господарської документації боржника для проведення аналізу фінансово-господарського стану боржника та для складання, відповідно, висновків за результатами проведеного аналізу. Одночасно керівнику було виставлено вимогу щодо проведення інвентаризації майна підприємства із участю розпорядника майна та направлення наказу про проведення інвентаризації.
05 грудня 2019 року від керівника ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" надійшла відповідь на запит з доданими до неї документами, а саме: наказ від 18.11.2019р. № 18/11-19 "Про проведення інвентаризації"; акти інвентаризації №1, №2, інвентаризаційний опис необоротних активів, інвентаризаційний опис запасів, протокол інвентаризаційної комісії від 18.11.2019р.; фінансова звітність малого підприємства (Баланс, Звіт про фінансові результати) станом на 30.09.2019 р.; фінансова звітність малого підприємства (Баланс, Звіт про фінансові результати) станом на 31.12.2018 р.; фінансова звітність малого підприємства (Баланс, Звіт про фінансові результати) станом на 31.12.2017р.; розшифровка кредиторської заборгованості за листопад 2019р., довідка Луцького відділу поліції головного управління національної поліції у Волинській області № 1667/07-58-19 від 06.09.2019р.; довідка AT "Банк інвестицій та заощаджень" від 20.08.2019р., довідка про рух коштів №02-5/8-4/471 від 29.11.2019 р., постанова Волинського окружного адміністративного суду від 26.12.2014р. у справі №803/2400/14; ухвала Львівського апеляційного адміністративного суду від 09.07.2015р. у справі №876/715/15; постанова Верховного суду від 26.11.2018р. у справі №803/2400/14; рішення Волинського окружного адміністративного суду від 27.02.2019р. у справі №803/2400/14; Постанова восьмого апеляційного адміністративного суду від 26.06.2019р. у справі №857/4027/19; податкова вимога від 12 серпня 2019р. № 954-17.
Розпорядник майна зазначає, що керівником боржника надано частково звітні документи підприємства, які не дають можливості здійснити повний аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства та виявлення ознак умисного доведення до банкрутства і осіб, стосовно яких у справі про банкрутство має бути застосована субсидіарна відповідальність в розмірі кредиторських вимог в сумі 833 453,93 грн.
У зв`язку з цим арбітражним керуючим Дарієнко О.В. керівнику товариства була направлена повторна вимога про надання документів розпоряднику майна №02-840/8 від 17.02.2020р. Зазначає, що відповідь від керівника товариства не надійшла і доступу до всіх витребуваних документів з метою складення повного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства та виявлення ознак умисного доведення до банкрутства і осіб, стосовно яких у справі про банкрутство має бути застосована субсидіарна відповідальність в розмірі кредиторських вимог в сумі 833 453,93 грн. у розпорядника майна немає.
Вважає, що такі дії засновника та директора боржника ОСОБА_1. свідчать про наявність у нього умислу до доведення підприємства до банкрутства з метою уникнення виплати боргів перед державою. У ОСОБА_1., як субсидіарного відповідача є можливість погасити всі борги свого підприємства за рахунок наявного у нього на праві власності нерухомого майна.
Також арбітражним керуючим Дарієнко О.В. 15 листопада 2019 року до Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області було направлено повідомлення про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів на підставі ухвали Господарського суду Волинської області від 11.11.2019 р. по справі № 903/840/19.
Згідно відповіді Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області від 29.11.2019р., за даними, що містяться в автоматизованій системі виконавчого провадження, а також згідно повідомлень, наданих підпорядкованими територіальними відділами державної виконавчої служби та відділом примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області, встановлена відсутність виконавчих проваджень з виконання виконавчих документів, за якими боржником є ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ". Крім того, за результатами пошуку виконавчих проваджень в Автоматизованій системі виконавчого провадження, розпорядником майна ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" також встановлено відсутність виконавчих проваджень, у яких боржник ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" виступає стягувачем.
З метою проведення аналізу фінансово-господарського стану суб`єкту господарювання ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" відносно наявності ознак неплатоспроможності із визначенням фіктивного банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства розпорядником майна були направлені запити про надання інформації до установ та організацій, що ведуть реєстри майнових прав на виявлення майна Боржника, а саме: Відділу у м. Луцьку Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, Луцької міської ради; КП Волинське обласне бюро технічної інвентаризації ; Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області; Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області; Головного управління ДПС у Волинській області; Управління ДВС ГТУЮ у Волинській області; Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації, Сектору у Волинській області Державного агентства водних ресурсів України; Головного управління Держпраці у Волинській області; Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області, Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради; Головного управління статистики у Волинській області; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; ПАТ Національний депозитарій України ; Державної фіскальної служби України; Державної служби морського та річкового транспорту України; ДП Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин України ; Філії Головний інформаційно-обчислювальний центр ПАТ Укрзалізниця ; Державного космічного агентства України; Фонду Державного майна України; Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Луцької міської ради; Луцької ДПІ Луцького управління ГУ ДПС у Волинській області.
Згідно відповіді Головного управління статистики у Волинській області №08-09/85-19 від 20.11.2019 року ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" подавало останню фінансову звітність станом на 30.09.2019р. Звіт за формою № 1-ПВ (місячна, квартальна) Звіт із праці підприємство у 2010-2019 рр. не подавало.
Згідно інформаційної довідки № 189449550 від 20.11.2019 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" (код ЄДРПОУ 37107417) нерухоме майно не зареєстроване.
Згідно інформаційної довідки №Р21393 від 10.01.2020 року з Державного реєстру обтяжень рухомого майна за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" (код ЄДРПОУ 37107417) рухоме майно не зареєстроване.
Згідно відповіді Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області №31/3-3964 від 20.11.2019 року згідно з даними Єдиного державного реєстру транспортних засобів, держателем якого є МВС, за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" транспортні засоби не зареєстровані.
Згідно відповіді Головного управління ДПС у Волинській області №8468/10/03-20-10-01-13 від 21.11.2019 року на ім`я ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" відкрито п`ять рахунків в двох банках.
Згідно інформації з Державного речових прав на нерухоме майно та витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, активи ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" у податковій заставі не перебувають.
Згідно відповіді Головного управління ДПС у Волинській області №2651/ФОП/03-20-55-68 від 21.11.2019 року остання фінансова звітність, зокрема фінансовий звіт суб`єкта малого підприємництва ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" за 2018 рік, до Луцького управління Головного управління ДПС у Волинській області поданий станом на 28.02.2019 року.
Згідно відповіді Національної комісії з цінних паперів та Фондового ринку №10/01/27087 від 21.11.2019 року за наявними щоквартальними адміністративними даними, наданими депозитарними установами станом на 30.09.2019 року, ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств, відсутнє.
Згідно відповіді ПАТ Національний депозитарій України №1793/09-01 від 18.12.2019 року Центральний депозитарій має право надати інформацію з реєстру власників іменних цінних паперів та/або документи системи реєстру, що були передані до Центрального депозитарію реєстратором лише на вимогу Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, а інформацію, що міститься у документах систем реєстрів власників іменних цінних паперів - виключно на письмову вимогу суду.
Згідно відповіді Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Луцької міської ради №15-8/33/2019 від 26.11.2019 року на балансі ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" об`єктів цивільної оборони, які перебувають на обліку в управлінні немає.
Згідно відповіді Фонду державного майна України №10-15-20696 від 26.11.2019 року для надання відповіді запит арбітражного керуючого-розпорядника майна ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" Дарієнко О.В. від 15.11.2019 року №02-840/121 було направлено до Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Львівській, Закарпатській та Волинській областях.
Згідно відповіді Регіонального відділення ФДМУ по Львівській, Закарпатській та Волинській областях №ПІ-10 від 13.12.2019 року відомості про нерухоме майно, що перебуває на балансі ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" до Фонду з метою внесення до Єдиного реєстру об`єктів державної власності від суб`єктів управління не надавалися; ТОВ "Трієра Фудз" не брало участі в приватизації об`єктів малої та великої приватизації, яку здійснював апарат Фонду та Управління забезпечення реалізації повноважень у Волинській області Регіонального відділення ФДМУ по Львівській, Закарпатській та Волинській областях.
Згідно відповіді Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області Державної архітектурно-будівельної інспекції України №1003-1.18/2773/19 від 22.11.2019 року згідно з даними Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, відсутні відомості щодо реєстрації/видачі ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" документів дозвільного та декларативного характеру.
Згідно відповіді Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради № 28-17/506/2019 від 21.11.2019 року дозволи на виконання будівельних робіт або інші документи дозвільного характеру для ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" відділом не надавалися.
Згідно відповіді Комунального підприємства Волинське обласне бюро технічної інвентаризації Волинської обласної ради №3779 від 25.11.2019 року станом на 31.12.2012р. право власності на нерухоме майно, що знаходиться за адресою Волинська область, м. Луцьк, вул. Словацького, 30 за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" не зареєстровано.
Згідно відповіді Виконавчого комітету Луцької міської ради №0-26/700/2019 від 26.11.2019 року станом на 31.12.2012 року за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" інформація про права власності, права постійного користування чи права оренди на земельні ділянки в Луцькій міській раді відсутня.
Згідно відповіді Державного космічного агентства України №5765/10-16Д04.1/19 від 02.12.2019 року Державне космічне агентство України не надавало ТОВ "Трієра Фудз" ліцензію на право провадження господарської діяльності з розроблення, випробування, виробництва, експлуатації ракет-носіїв, космічних апаратів та їх складових частин, наземного комплексу управління космічними апаратами та його складових частин.
Згідно відповіді Державного агентства водних ресурсів України № 119/ВЛ/21-19 від 22.11.2019 року у період з 04.06.2017р. по 22.11.2019р. заява щодо видачі дозволу на спеціальне водокористування від ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" до сектору у Волинській області не надходило, дозвіл на спеціальне водокористування не видавався.
Згідно відповіді Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації №3029/1.15/2-19 від 20.11.2019 року ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" дозвіл на спеціальне водокористування Управлінням не надавався.
Згідно відповіді Державної служби морського та річкового транспорту України № 5571/03/15-19 від 22.11.2019 року за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ "Трієра Фудз".
Згідно відповіді Державного підприємства Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин №1286/8-11 від 29.11.2019 року в інформаційній системі Єдиний державний реєстр тварин відсутня будь-яка інформація про тварин у ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ", оскільки товариство не зареєстроване в Реєстрі тварин як власник тварин.
Згідно відповіді Філії Головний інформаційно-обчислювальний центр AT Українська залізниця № 72/4033 від 21.11.2019 року інформації про вагони за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ", як власника, в АБД ПВ немає. В довіднику Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" відсутнє.
Згідно відповіді Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області №08.18/6805 від 09.12.2019 року за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини в Головному управлінні Держпродспоживслужби у Волинській області не зареєстровані та раніше зареєстровані не були.
Згідно відповіді Управління Держпраці у Волинській області № 300/01-06.1 від 04.02.2020 року за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" об`єктів підвищеної небезпеки, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не зареєстровано, а також дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки не видавалось.
Ознайомившись з інформацією Державного реєстру цивільних повітряних суден України на веб-портапі Державної авіаційної служби України та проаналізувавши її розпорядник майна дійшов висновку, що за ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" " не зареєстровані будь-які повітряні судна.
Ознайомившись з інформацією на веб-порталі Державного підприємства Український інститут інтелектуальної власності (Укрпатент) та проаналізувавши її арбітражний керуючий дійшов висновку, що за боржником не зареєстровані будь-які об`єкти інтелектуальної власності, а саме: патенти на винаходи, патенти на корисні моделі, патенти на промислові зразки, свідоцтва на знаки для товарів і послуг, свідоцтва на топографії, інтегральні мікросхеми, свідоцтва про назви місць походження та географічних зазначень походження товарів, права на використання зареєстрованих кваліфікованих зазначень походження товарів.
При цьому розпорядник майна зазначає, що боржником умисно з метою ухилення від проведення повного аналізу не надані розпоряднику майна банківські документи про рух коштів на банківських рахунках ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" та всі укладені договори і інші витребувані двома запитами документи, в даний час неможливо стверджувати про наявність чи відсутність дебіторської заборгованості перед ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ", а тому неможливо встановити можливість погашення боргових зобов`язань за рахунок будь-якої дебіторської заборгованості. Зазначає, що вказане можливо встановити лише після проведення аналізу руху коштів на всіх рахунках боржника, до яких у розпорядника майна в даний час доступу немає із вини керівника боржника.
Розпорядник майна зазначає, що за результатами проведеного аналізу можна зробити наступні попередні висновки щодо фінансово-господарського стану суб`єкту господарювання ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" відносно наявності ознак неплатоспроможності із визначенням фіктивного банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, а саме:
- ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" в даний час господарську діяльність не здійснює;
- керівник боржника ухиляється від співпраці із арбітражним керуючим з метою уникнення проведення повного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства та виявлення ознак умисного доведення до банкрутства і встановлення осіб, в тому числі засновника і директора ОСОБА_1 стосовно яких у справі про банкрутство має бути застосована субсидіарна відповідальність в розмірі кредиторських вимог в сумі 833 453,93 грн., яку можливо погасити за рахунок нерухомого майна засновника та директора в разі притягнення його до субсидіарної відповідальності;
- об`єктивно в даний час неможливо встановити факт наявності або відсутності ознак доведення до банкрутства, приховування банкрутства і осіб, стосовно яких у справі про банкрутство має бути застосована субсидіарна відповідальність в розмірі кредиторських вимог в сумі 833 453,93 грн. через відсутність необхідних для вирахування відповідних показників документів, у т.ч. за закінченням строку давності їх зберігання.
Станом на дату проведення зборів комітету кредиторів товариства-боржника на адресу розпорядника майна звернення ймовірних кредиторів (інвесторів) щодо санації товариства не надходили, товариство не здійснює виробничу діяльність.
При цьому судом також засвідчується, що відповідно до ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації). Процедура розпорядження майном боржника вводиться строком до 170 календарних днів.
Відповідно до п. 13 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства процедура розпорядження майном вводиться господарським судом на строк, визначений частиною другою статті 44 цього Кодексу, одночасно з постановленням ухвали про відкриття провадження у справі.
В даному випадку ухвалою від 11.11.2019р. відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" було введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 29 квітня 2020 року.
Також підставою для прийняття рішення стосовно введення відносно боржника ліквідаційної процедури та визнання боржника банкрутом, виступає також закінчення (збіг) визначених законодавством граничних строків можливої процедури розпорядження майном боржника.
Відповідно до ст.ст. 58, 59, 60 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців. Неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.
З дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:
господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;
строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;
у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;
припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;
відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;
продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;
скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;
припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.
У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.
Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.
Відповідно до ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства майнові вимоги кредиторів до боржника мають бути виражені в грошових одиницях і заявлені до господарського суду в порядку, встановленому цією статтею. Копії відповідних заяв та доданих до них документів кредитори надсилають боржнику та розпоряднику майна.
Заява кредитора має містити: найменування господарського суду, до якого подається заява; найменування боржника, його місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); ім`я або найменування кредитора, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); розмір вимог кредитора до боржника з окремим зазначенням суми неустойки (штрафу, пені); виклад обставин, що підтверджують вимоги до боржника, та їх обґрунтування; відомості про наявність заставного майна боржника, яке є забезпеченням вимог; перелік документів, що додаються до заяви.
До заяви в обов`язковому порядку додаються докази сплати судового збору, докази надсилання копії заяви боржнику і розпоряднику майна, а також документи, що підтверджують грошові вимоги до боржника. Заява підписується кредитором або його уповноваженим представником.
У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України. Ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом.
В даному випадку, ліквідатором ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" збори кредиторів товариства-боржника пропонують призначити арбітражного керуючого Рабана Микиту Тарасовича.
Клопотання зборів кредиторів товариства-боржника щодо кандидатури ліквідатора приймається судом до уваги. При вирішенні питання щодо призначення ліквідатора ТОВ "ТРІЄРА ФУДЗ" судом враховується також факт належного виконання арбітражним керуючим Рабаном М.Т. обов`язків арбітражного керуючого (розпорядника майна, ліквідатора) у справах, котрі знаходились (знаходяться) в провадженні суду, освіта, досвід та організаційно-технічні можливості останнього виконувати повноваження ліквідатора. Також судом береться до уваги здійснена арбітражним керуючим на адресу суду заява про його участь у даній справі в якості ліквідатора, обставини, викладені у заяві, а також відображені у додатках до заяви.
При цьому судом враховано й те, що згідно ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.
Відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов`язаний використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.
Кошти, що надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на ліквідаційний рахунок боржника. Після оплати витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, та сплати основної і додаткової винагороди арбітражного керуючого здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, встановленому цим Кодексом.
Оплата витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, здійснюється у такому порядку:
у першу чергу оплачуються витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури, та сплачується винагорода ліквідатора;
у другу чергу виконуються зобов`язання перед особами, які після відкриття провадження у справі про банкрутство боржника надавали кредитування, поставляли сировину, комплектуючі з відстроченням платежу.
За рахунок коштів, отриманих від реалізації майна, що є предметом забезпечення, відшкодовуються витрати, пов`язані з утриманням та збереженням такого майна, сплачується винагорода оператора електронного майданчика. Склад та розмір таких витрат підлягають погодженню в порядку, визначеному цим Кодексом. Кошти, що залишилися після здійснення зазначених виплат, використовуються виключно для задоволення вимог кредиторів за зобов`язаннями, які забезпечує таке майно.
Ліквідатор не менш як один раз на місяць подає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.
Ліквідатор зобов`язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 2 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.
На підставі викладеного, керуючись, ст.ст. 1, 2, 28, 49, 58-60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417) та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Дарієнко Ольги Валентинівни (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №282 від 31.05.2013р., адреса: вул.Садова, буд.18, оф. 5, м.Одеса, Україна, 65023, ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) припинити.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417 ) визнати банкрутом.
3. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417) строком на 12 місяців.
4. Скасувати арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417) не допускається.
5. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417) призначити арбітражного керуючого Рабана Микиту Тарасовича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 309 від 20.02.2013р., адреса: 43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 8/3, ідентифікаційний код НОМЕР_2 ).
З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута. Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.
6. Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" (43000, м. Луцьк, вул. Словацького, 30, офіс 20, код ЄДРПОУ 37107417).
7. Зобов`язати ліквідатора:
- під час проведення ліквідаційної процедури використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.
- виплати кредиторам з основного рахунку здійснювати у порядку черговості, визначеному ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства;
- здійснювати реалізацію майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства;
- на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури;
- щомісячно подавати господарському суду та комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" звіти про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника, використання коштів боржника.
8. Відповідні строки по даній справі обчислюються з дати прийняття господарським судом постанови, тобто з 07.09.2020р.
9. Ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРІЄРА ФУДЗ" після завершення всіх розрахунків з кредиторами та здійснення ліквідаційної процедури скласти звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс товариства-банкрута, подати їх до господарського суду для подальшого розгляду і затвердження.
У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Відповідно до ст.ст. 253, 256, 257 Господарського процесуального кодексу України апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Північно-західного апеляційного господарського суду, протягом 20 днів з дня складення повного тексту судового рішення (постанови).
Повна постанова
складена 08.09.2020р.
Суддя В. А. Войціховський
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 07.09.2020 |
Оприлюднено | 09.09.2020 |
Номер документу | 91369166 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні