Ухвала
від 04.09.2020 по справі 1-230/11
НОВОСАНЖАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Новосанжарський районний суд Полтавської області

Справа № 1-230/11

Провадження № 1-в/542/89/20

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 вересня 2020 року смт Нові Санжари

Новосанжарський районний суд Полтавської області у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

засудженого - ОСОБА_3 ,

представника Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області - ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт Нові Санжари подання т.в.о. начальника Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області підполковника поліції ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно:

ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт Нові Санжари Полтавської області, громадянина України, не одруженого, який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , раніше судимого:

- 01 червня 2012 року Новосанжарським районним судом Полтавської області, за ст. 185 ч. 3, ст. 185 ч. 2, ст. 70, 71 КК України до 3 років 3-х місяців позбавлення волі, звільнився з місця позбавлення волі 04 серпня 2014 року, -

ВСТАНОВИВ:

18серпня 2020року доНовосанжарського районногосуду Полтавськоїобласті надійшлоподання т.в.о.начальника НовосанжарськогоВП ГУНПв Полтавськійобласті підполковникаполіції ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .

В обґрунтування подання про встановлення адміністративного нагляду вказано, що засуджений ОСОБА_3 протягом 2020 року притягався до адміністративної відповідальності, а саме:

- 19 лютого 2020 року за ст. 178 ч. 1 КУпАП України на нього накладено адміністративне стягнення у вигляді попередження;

-19 лютого 2020 року за ст. 175-1 ч. 1 КУпАП України на нього накладено адміністративне стягнення у вигляді попередження;

-13 червня 2020 року за ст. 175-1 ч. 2 КУпАП України на нього накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу 170 грн.;

-13 червня .2020 року за ст. 178 ч. 2 КУпАП України - накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу 51 грн.

Представник Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області в судовому засіданні підтримав подання про встановлення адміністративного нагляду та просив його задовольнити.

ОСОБА_3 в судовому засіданні проти задоволення подання не заперечував.

Суд, надавши оцінку вказаному поданню та дослідивши матеріали, додані до нього, заслухавши думку засудженого та представника Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області, приходить до висновку про те, що воно не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Згідно з п. «в» статті 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд установлюється щодо повнолітніх осіб, засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_3 відповідно до вироку Новосанжарського районного суду від 01 червня 2012 року визнано винним у вчиненні злочинів, передбачених ч. 3 ст. 185, ч. 2 ст. 185 КК України та призначено йому покарання за ч. 2 ст.185 КК України у виді позбавлення волі на строк два роки, за ч. 3 ст. 185 КК України, у виді позбавлення волі на строк три роки. Та за сукупністю злочинів та вироків ОСОБА_3 призначено остаточне покарання у виді позбавлення волі на строк три роки три місяці (а.с. 6-7).

Відповідно до довідки про звільнення, ОСОБА_3 був звільнений по відбуттю строку покарання 04 серпня 2014 року (згідно ухвали Ленінського районного суду м. Полтави від 25.07.2014 року умовно-достроково згідно з ст. 81 КК України на строк 11 місяців 24 дні (а.с. 10).

Згідно з вимогами п. п. 4.4, 4.5 Інструкції про порядок організації здійснення адміністративного нагляду за особами, звільненими з місць позбавлення волі, затвердженої наказом МВС України, Державного департаменту України з питань виконання покарань 04.11.2003 № 1303/203 начальник міськ-, райвідділу, розглянувши матеріали дільничного інспектора міліції про доцільність встановлення адміністративного нагляду щодо особи, що підпадає під дію Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі приймає рішення щодо підготовки подання про встановлення стосовно цієї особи адміністративного нагляду, підписує його та направляє до суду разом з наступними матеріалами:

- копія вироку суду про попереднє засудження до позбавлення волі;

- довідка про перевірку на наявність судимостей;

- характеристика особи та матеріали, які свідчать про вчинені особою правопорушення і накладені стягнення:

- засвідчені копії протоколів та постанов про притягнення до адміністративної відповідальності;

- письмове попередження, винесене цій особі, стосовно якої може бути встановлено адміністративний нагляд;

- пояснення правопорушника;

- пояснення громадян, що характеризують їх поведінку;

- пропозиції щодо застосування обмежень дій піднаглядному;

- інші матеріали.

В порушення вимог вказаної Інструкції про порядок організації здійснення адміністративного нагляду за особами, звільненими з місць позбавлення волі в матеріалах про встановлення адміністративного нагляду відсутні: пояснення правопорушника, пояснення громадян, що характеризують його поведінку, довідка про перевірку про наявність судимостей.

Більше того, в поданні відсутнє обґрунтування встановлення адміністративного нагляду.

Зазначено лише про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності. Зокрема, в поданні зазначено, що ОСОБА_3 притягався до адміністративної відповідальності:

-19 лютого 2020 року за ст. 178 ч. 1 КУпАП України, накладено адміністративне стягнення у вигляді попередження;

-19 лютого 2020 року за ст. 175-1 ч. 1 КУпАП України, накладено адміністративне стягнення у вигляді попередження;

-13 червня 2020 року за ст. 175-1 ч. 2 КУпАП України, накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу 170 грн.;

-13 червня 2020 року за ст. 178 ч. 2 КУпАП України, накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу 51 грн.

Вказано, що ОСОБА_3 був письмово попереджений 19 лютого 2020 року та 13 червня 2020 року про можливість встановлення щодо нього адміністративного нагляду (а.с. 15, 17, 19, 21).

З наданої довідки-характеристики № 160 від 23 червня 2020 року, виданої Виконавчим комітетом Драбинівської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області вбачається, що ОСОБА_3 проживає без реєстрації за адресою: с. Дудкин Гай, Новосанжарського району Полтавської області. За час проживання на території сільської ради громадянин ОСОБА_3 не користується повагою серед жителів села та притягався до адміністративної (а.с. 11).

Самі ж по собі факти вчинення вказаних правопорушень, без підтвердження іншими належними та допустимими доказами, в тому числі й таких, що характеризують особу, не свідчать про суспільну небезпечність ОСОБА_3 та систематичне умисне вчинення нею правопорушень, порушення прав інших громадян, а також про наявність ризиків вчинення ОСОБА_3 нових злочинів.

Відповідно до п. 1 ст. 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості.

Враховуючи наведене вище, суд констатує, що матеріали справи про встановлення адміністративного нагляду є такими, що складені з порушеннями вимог законодавства та на переконання суду не можуть слугувати належними та допустимими доказами необхідності встановлення відносно ОСОБА_3 адміністративного нагляду. Не відповідають меті встановлення адміністративного нагляду та пропорційності обмежень, які просять застосувати до ОСОБА_3 , не містять усіх необхідних документів, таких як: пояснення правопорушника, пояснення громадян, що характеризують його поведінку, довідка про перевірку про наявність судимостей.

З урахуванням наведеного, суд приходить до висновку про те, що підстави для встановлення адміністративного нагляду не доведено, оскільки відсутні переконливі дані, які свідчать про суспільну небезпечність ОСОБА_3 та умисне систематичне вчинення ним правопорушень, порушення прав інших громадян. Не доведено наявності ризиків вчинення ОСОБА_3 нових злочинів.

На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 5, 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», п. п. 4.4, 4.5 «Інструкції про порядок організації здійснення адміністративного нагляду за особами, звільненими з місць позбавлення волі», ст. 372 КПК України,-

У Х В А Л И В:

У задоволенні подання т.в.о. начальника Новосанжарського ВП ГУНП в Полтавській області підполковника поліції ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_3 - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду через Новосанжарський районний суд протягом 7 діб з дня її проголошення.

Суддя ОСОБА_6

СудНовосанжарський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення04.09.2020
Оприлюднено10.02.2023
Номер документу91386014
СудочинствоКримінальне
КатегоріяСправи в порядку виконання судових рішень у кримінальних провадженнях про установлення, припинення адміністративного нагляду

Судовий реєстр по справі —1-230/11

Ухвала від 04.09.2020

Кримінальне

Новосанжарський районний суд Полтавської області

Шарова-Айдаєва О. О.

Вирок від 02.06.2011

Кримінальне

Рівненський районний суд Рівненської області

Сидоренко С.М.

Ухвала від 08.11.2019

Цивільне

Сихівський районний суд м.Львова

Дулебко Н. І.

Ухвала від 23.10.2019

Цивільне

Сихівський районний суд м.Львова

Дулебко Н. І.

Ухвала від 02.10.2019

Цивільне

Сихівський районний суд м.Львова

Дулебко Н. І.

Постанова від 08.12.2011

Кримінальне

Володарський районний суд Донецької області

Демочко Т. Є.

Ухвала від 27.08.2019

Цивільне

Сихівський районний суд м.Львова

Дулебко Н. І.

Ухвала від 02.04.2019

Кримінальне

Новосанжарський районний суд Полтавської області

Афанасьєва Ю. О.

Ухвала від 18.02.2019

Цивільне

Сихівський районний суд м.Львова

Бойко О. М.

Постанова від 09.06.2011

Кримінальне

Комсомольський міський суд Полтавської області

Таранкова І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні