Справа 611/566/20
Провадження № 1-кс/611/149/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 вересня 2020 року слідчий суддя Барвінківського районного суду Харківської області ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в приміщенні суду в м. Барвінкове Харківської області погоджене начальником Барвінківського відділу Лозівської місцевої прокуратури Харківської області ОСОБА_3 клопотання заступника начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до інформації, яка містить охоронювану законом таємницю,
ВСТАНОВИВ:
14 вересня 2020 року до провадження слідчого судді Барвінківського районного суду Харківської області ОСОБА_1 надійшло клопотання сторони кримінального провадження заступника начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , погоджене начальником Барвінківського відділу Лозівської місцевої прокуратури Харківської області ОСОБА_3 , про надання дозволу на доступ до документів, які знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .
Слідчий вказує, що 17 липня 2020 року до Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області із Управління СБУ в Харківській області надійшли матеріали перевірки, щодо ознак протиправної діяльності з боку посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), внаслідок службової недбалості, що завдало Харківському обласному бюджету під час проведення будівельних робіт по реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району Харківської області істотної шкоди.
Відомості про вчинене кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 1202022020000160 від 17 липня 2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
Інформація та документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, а саме:
- договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_3 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », та специфікації до нього;
- додатків до договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018, у тому числі актів прийому-передачі матеріалів (в т.ч. обладнання), та додаткових угод до нього;
- документів, пов`язаних із постановкою на баланс ІНФОРМАЦІЯ_2 матеріалів (в т.ч. обладнання) відповідно до специфікації до договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018;
- актів інвентаризації матеріалів (в т.ч. обладнання) відповідно до специфікації договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018;
- рахунку на оплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » № 9 від 29.08.2018, платіжних доручень по договору підряду № 10-18 від 10.08.2018 за № 1 від 29.08.2018, № 2 від 21.12.2018, № 3 від 21.12.2018, № 4 від 21.12.2018, № 5 від 21.12.2018, № 6 від 21.12.2018;
- дозволу на виконання будівельних робіт від 16.10.2019 № ХК 112192890428;
- листування протягом 2018-2020 років між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та його правонаступниками, відповідними органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними та контролюючими органами з приводу укладення та виконання договорів підряду № 10-18 від 10.08.2018 та відповідального зберігання № 43 від 21.12.2018, у тому числі листів № 221/02-21 від 02.04.2019, № 294/02-21 від 10.05.2019, № 244/02-21 від 10.04.2019 тощо;
- балансу ІНФОРМАЦІЯ_3 станом на 01.01.2018, 01.01.2019, 01.01.2020;
- листів ІНФОРМАЦІЯ_3 від 24.10.2019 № 700 та від 21.11.2019 № 758, платіжних доручень № 1 від 01.07.2013, № 6 від 21.10.2014, № 2 від 01.08.2014, № 1 від 01.08.2014, № 1 від 05.05.2015, № 1 від 04.10.2016, № 2 від 10.11.2016, рішення ХХ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 05.02.2013 № 275, рішення ХХ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 05.02.2013 № 277- VI, договору № 38 від 19.03.2013 щодо виготовлення проектно-кошторисної документації, платіжного доручення № 1 від 01.07.2013, акта № 38 від 19.03.2013 щодо виконання робочого проекту, платіжного доручення № 1 від 01.08.2014, акта № 40 від 27.08.2013 щодо виконання робочого проекту, платіжного доручення № 2 від 01.08.2014, акта № 41 від 23.09.2013 щодо виконання робочого проекту, рішення ХХХХ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 09.10.2014 № 420 VI, платіжного доручення № 6 від 21.10.2014, договору № 40 від 21.10.2014 щодо виготовлення кошторисної документації, акта № 2 від 21.10.2014 виконання перерахунку кошторисної документації робочого проекту, договору № 658/14 від 05.05.2015 на виконання експертизи кошторисної частини робочого проекту та протоколу погодження договірної ціни, акта прийому-передачі за договором № 658/14 від 05.05.2015, платіжного доручення № 1 від 05.05.2015, рішення ХХХХІІІ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 23.01.2015 № 464 VI, рішення VIІІ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 07.09.2016 № 91 VIІ, договору № 10 від 03.10.2016 про виконання перерахунку кошторисної документації, акта № 1 від 03.10.2016 виконання роботи за договором № 10 від 03.10.2016, платіжного доручення № 1 від 04.10.2016, рішення ІХ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 04.11.2016 № 99 VIІ, договору № 1876/16 від 10.11.2016 на виконання експертизи кошторисної частини робочого проекту, акта № 1876 прийому-передачі виконаних робіт за договором № 1876/16 від 10.11.2016, платіжного доручення № 2 від 10.11.2016, листа ІНФОРМАЦІЯ_3 від 11.02.2013 № 109/02-21, експертних звітів щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 658/14 від 24.12.2014 та № 1876/16 від 01.11.2016, листа ІНФОРМАЦІЯ_5 від 31.10.2017 № 12-05/3388, рішення ІХ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 04.11.2016 № 102 VIІ, довіреності на ім`я ОСОБА_5 , рішення ХХХVІ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 03.07.2019 № 381 VIІ, договору № НП -64 від 06.08.2018 з ПП « ОСОБА_6 », акта № 64 прийому-передачі наданих послуг від 06.08.2018, довіреності на ім`я ОСОБА_7 ;
- тендерної документації щодо реконструкції системи водопостачання в селі Гаврилівка Барвінківського району Харківської області з додатками та експертного звіту № 373/19П від 03.07.2019 з додатками;
- протоколів розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі робіт «Реконструкція системи водопостачання в селі Гаврилівка Барвінківського району, Харківської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), у тому числі від 26.07.2018, 25.07.2018, 24.07.2018, та протоколів засідань тендерного комітету з цих питань, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », звіту про результати проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів;
- постанови ІНФОРМАЦІЯ_6 від 27.10.2015 № 25 «Про встановлення результатів виборів Гаврилівського сільського голови», посадової інструкції ІНФОРМАЦІЯ_7 ;
- рішення І сесії VII скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 11.11.2015 № 2-VII «Про обрання секретаря ІНФОРМАЦІЯ_8 », посадової інструкції секретаря ІНФОРМАЦІЯ_8 ;
- розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_9 № 59 від 14.10.2011 «Про призначення на посаду ОСОБА_8 », посадової інструкції ОСОБА_8 »;
- подорожніх листів службового автомобіля ІНФОРМАЦІЯ_2 та звітів водія до них за період 2018 2019 років;
- книг реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_3 за 2018 2020 роки;
- книг реєстрації довіреностей ІНФОРМАЦІЯ_3 за 2018 2020 роки;
- виданих ІНФОРМАЦІЯ_3 протягом 2018 2020 років довіреностей, пов`язаних із укладенням та виконанням договору № 10-18 від 10.08.2018 про виконання робіт «Реконструкція системи водопостачання в селі Гаврилівка Барвінківського району, Харківської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція);
- робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування в 1 томі; робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування том 1, том 2, вдозабірна свердловина. ОВНС в 1 томі; робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування том 3, вдонапірна башта в 1 томі; робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування том 4, водопровідна мережа, пояснювальна записка в 1 томі,
Інформація, яка знаходиться у ІНФОРМАЦІЯ_2 , сама по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема встановлення особи, яка вчинила кримінальне правопорушення.
Сторона кримінального провадження, яка подала клопотання - заступник начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі в зв`язку з проведенням невідкладних слідчих дій, що слідчий суддя вважає за можливе.
Особа, у володінні якої знаходяться документи, про розгляд клопотання не повідомлялась відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України.
Відповідно до ч. 4 ст.107КПК України під час розгляду клопотання фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів в судовому засіданні не здійснювалось.
Відповідно до ч. 1 ст.108КПК України фіксація процесуальної дії під час розгляду клопотання слідчим суддею здійснювалась шляхом ведення журналу судового засідання.
Інформація, яка знаходиться у ІНФОРМАЦІЯ_2 , сама по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема встановлення особи, яка вчинила кримінальне правопорушення.
Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчий суддя, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, дійшов висновку про наявність підстав для надання тимчасового доступу до інформацій, які знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_2 , що виключає можливість отримання їх шляхом вільного доступу.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.160,162,163,164,166, КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання заступника начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до інформації, яка містить охоронювану законом таємницю, - задовольнити.
1. Надати дозвіл заступнику начальника СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , слідчому СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_9 , слідчому СВ Барвінківського ВП Балаклійського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_10 на тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів безпосередньо у ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_3 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », та специфікації до нього;
- додатків до договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018, у тому числі актів прийому-передачі матеріалів (в т.ч. обладнання), та додаткових угод до нього;
- документів, пов`язаних із постановкою на баланс ІНФОРМАЦІЯ_2 матеріалів (в т.ч. обладнання) відповідно до специфікації до договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018;
- актів інвентаризації матеріалів (в т.ч. обладнання) відповідно до специфікації договору № 43 відповідального зберігання від 21.12.2018;
- рахунку на оплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » № 9 від 29.08.2018, платіжних доручень по договору підряду № 10-18 від 10.08.2018 за № 1 від 29.08.2018, № 2 від 21.12.2018, № 3 від 21.12.2018, № 4 від 21.12.2018, № 5 від 21.12.2018, № 6 від 21.12.2018;
- дозволу на виконання будівельних робіт від 16.10.2019 № ХК 112192890428;
- листування протягом 2018-2020 років між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та його правонаступниками, відповідними органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними та контролюючими органами з приводу укладення та виконання договорів підряду № 10-18 від 10.08.2018 та відповідального зберігання № 43 від 21.12.2018, у тому числі листів № 221/02-21 від 02.04.2019, № 294/02-21 від 10.05.2019, № 244/02-21 від 10.04.2019 тощо;
- балансу ІНФОРМАЦІЯ_3 станом на 01.01.2018, 01.01.2019, 01.01.2020;
- листів ІНФОРМАЦІЯ_3 від 24.10.2019 № 700 та від 21.11.2019 № 758, платіжних доручень № 1 від 01.07.2013, № 6 від 21.10.2014, № 2 від 01.08.2014, № 1 від 01.08.2014, № 1 від 05.05.2015, № 1 від 04.10.2016, № 2 від 10.11.2016, рішення ХХ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 05.02.2013 № 275, рішення ХХ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 05.02.2013 № 277- VI, договору № 38 від 19.03.2013 щодо виготовлення проектно-кошторисної документації, платіжного доручення № 1 від 01.07.2013, акта № 38 від 19.03.2013 щодо виконання робочого проекту, платіжного доручення № 1 від 01.08.2014, акта № 40 від 27.08.2013 щодо виконання робочого проекту, платіжного доручення № 2 від 01.08.2014, акта № 41 від 23.09.2013 щодо виконання робочого проекту, рішення ХХХХ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 09.10.2014 № 420 VI, платіжного доручення № 6 від 21.10.2014, договору № 40 від 21.10.2014 щодо виготовлення кошторисної документації, акта № 2 від 21.10.2014 виконання перерахунку кошторисної документації робочого проекту, договору № 658/14 від 05.05.2015 на виконання експертизи кошторисної частини робочого проекту та протоколу погодження договірної ціни, акта прийому-передачі за договором № 658/14 від 05.05.2015, платіжного доручення № 1 від 05.05.2015, рішення ХХХХІІІ сесії VI скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 23.01.2015 № 464 VI, рішення VIІІ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 07.09.2016 № 91 VIІ, договору № 10 від 03.10.2016 про виконання перерахунку кошторисної документації, акта № 1 від 03.10.2016 виконання роботи за договором № 10 від 03.10.2016, платіжного доручення № 1 від 04.10.2016, рішення ІХ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 04.11.2016 № 99 VIІ, договору № 1876/16 від 10.11.2016 на виконання експертизи кошторисної частини робочого проекту, акта № 1876 прийому-передачі виконаних робіт за договором № 1876/16 від 10.11.2016, платіжного доручення № 2 від 10.11.2016, листа ІНФОРМАЦІЯ_3 від 11.02.2013 № 109/02-21, експертних звітів щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 658/14 від 24.12.2014 та № 1876/16 від 01.11.2016, листа ІНФОРМАЦІЯ_5 від 31.10.2017 № 12-05/3388, рішення ІХ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 04.11.2016 № 102 VIІ, довіреності на ім`я ОСОБА_5 , рішення ХХХVІ сесії VIІ скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 03.07.2019 № 381 VIІ, договору № НП -64 від 06.08.2018 з ПП « ОСОБА_6 », акта № 64 прийому-передачі наданих послуг від 06.08.2018, довіреності на ім`я ОСОБА_7 ;
- тендерної документації щодо реконструкції системи водопостачання в селі Гаврилівка Барвінківського району Харківської області з додатками та експертного звіту № 373/19П від 03.07.2019 з додатками;
- протоколів розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі робіт «Реконструкція системи водопостачання в селі Гаврилівка Барвінківського району, Харківської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), у тому числі від 26.07.2018, 25.07.2018, 24.07.2018, та протоколів засідань тендерного комітету з цих питань, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », звіту про результати проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів;
- постанови ІНФОРМАЦІЯ_6 від 27.10.2015 № 25 «Про встановлення результатів виборів Гаврилівського сільського голови», посадової інструкції ІНФОРМАЦІЯ_7 ;
- рішення І сесії VII скликання ІНФОРМАЦІЯ_3 від 11.11.2015 № 2-VII «Про обрання секретаря ІНФОРМАЦІЯ_8 », посадової інструкції секретаря ІНФОРМАЦІЯ_8 ;
- розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_9 № 59 від 14.10.2011 «Про призначення на посаду ОСОБА_8 », посадової інструкції ОСОБА_8 »;
- подорожніх листів службового автомобіля ІНФОРМАЦІЯ_2 та звітів водія до них за період 2018 2019 років;
- книг реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_3 за 2018 2020 роки;
- книг реєстрації довіреностей ІНФОРМАЦІЯ_3 за 2018 2020 роки;
- виданих ІНФОРМАЦІЯ_3 протягом 2018 2020 років довіреностей, пов`язаних із укладенням та виконанням договору № 10-18 від 10.08.2018 про виконання робіт «Реконструкція системи водопостачання в селі Гаврилівка Барвінківського району, Харківської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція);
- робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування в 1 томі; робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування том 1, том 2, вдозабірна свердловина. ОВНС в 1 томі; робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування том 3, вдонапірна башта в 1 томі; робочого проекту реконструкції системи водопостачання в с. Гаврилівка, Барвінківського району, Харківської області, коригування том 4, водопровідна мережа, пояснювальна записка в 1 томі.
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який рахувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Барвінківський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 15.09.2020 |
Оприлюднено | 28.05.2024 |
Номер документу | 91547427 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Барвінківський районний суд Харківської області
Коптєв Ю. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні