Ухвала
від 26.05.2020 по справі 757/20026/20-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/20026/20-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 травня 2020 року слідчий суддя Печерського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , представників власників майна, адвокатів ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , власників майна ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Києві клопотання слідчого першого відділу Управління з розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно.

Керуючись ч. 2 ст. 376 КПК України, вважаю можливим обмежитися складанням і оголошенням лише вступної та резолютивної частини ухвали,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Накласти арешт на майно вилучене 12.05.2020 під час обшуку у кримінальному провадженні 62019000000001916, а саме:

- фотокопія договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності №2935 від 24.03.2006 із додатками на 7 арк. (прошита, пронумерована);

- тимчасовий договір на період оренди №721312-01 від 24.04.2019 з додатками на 10 арк.;

- договір №155ВПЗ про надання послуг гарячого харчування від 03.03.2018 на 2 арк.;

- договір № 481ВПЗ про надання послуг гарячого харчування від 25.07.2018 на 2 арк.;

- договір № 108 ВПЗ/1 про надання послуг гарячого харчування від 27.02.2018 на 2 арк.;

- договір №97 ВПЗ/1 про надання послуг гарячого харчування від 21.02.2018 на 2 арк.;

- договір № 145 про надання послуг гарячого харчування від 02.03.2018 на 2 арк.;

Документи щодо закупівлі ГУ НП у м. Києві паперу у ТОВ «Український папір» (код ЄДРПОУ 25394112), систематизовані по предмету закупівлі у 7 файлів:

- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 26.04.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 15800 пачок з очікуваною вартістю 750 000 грн. на 2 арк.;

- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на 28 арк.;

- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо внесення змін в тендерну документацію на 2 арк;

- протокол №3 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо визначення переможця на 2 арк.;

- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 12.07.2019 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 14 285 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 1 арк.;

- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на 28 арк.;

- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо відхилення пропозиції на 1 арк.;

- протокол № 4 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо продовження строку розгляду на 1 арк. (протокол № 3 відсутній);

- роздруківка із результатами аукціону на 1 арк.;

- доповідна записка на 1 арк.;

- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі від 13.02.2019 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 8571 пачка з очікуваною вартістю 900 000 грн. на 2 арк.;

- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на 27 арк.;

- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо визначення переможця на 2 арк.;

- доповідна записка на 1 арк.;

- роздруківки з мережі Інтернет на 2 арк.;

- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 19.10.2017 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 15 800 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;

- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на 28 арк.;

- протокол № 4 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця на 2 арк.;

- доповідна записка на 1 арк. (протоколи № 2 та № 3 відсутні);

- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі від 26.10.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 18 518 пачок з очікуваною вартістю 2 000 000 грн. на 2 арк.;

- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на 27 арк.;

- протокол № 5 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо відміни процедури відкритих торгів на 2 арк. (протоколи №2, №3 та №4 відсутні);

- доповідна записка на 1 арк.;

- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 25.06.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 14 286 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;

- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на 28 арк.;

- доповідна записка на 1 арк.;

- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 12.09.2016 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір офісний формату А4) у кількості 25 000 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;

- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на 20 арк.;

- копія листа на 2 арк. із фіскальним чеком;

- протокол № 2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця на 2 арк.

- протокол засідання тендерного комітету № 3 від 04.12.2019 щодо визначення переможця допорогової закупівлі ПрАТ «АВ-ФАРМА» на 1 арк.;

- копія запиту на інформацію на 3 арк.;

- проекти договорів між ТОВ «Епіцентр К» (графа «Покупець», предмет договору, ціна, порядок розрахунків, строк дії договору вільна для заповнення. При цьому, на проекті договору міститься підпис та відтиск печаті представника ТОВ «Епіцентр К» - 2 од. на 1 арк. кожен;

- інформація про забезпечення аптечками підрозділів поліції ГУНП у м. Києві на 1 арк.;

- рахунки-фактури на оплату паперу формату А4 по договорам: №623 ВТЗ від 05.11.2019 на 3 арк. та копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із роздруківкою на 3 арк.;

- папка із документами вишневого кольору, яка підписана: «АПТЕЧКИ 2018-2019», у якій систематизовані документи щодо потреб органів та підрозділів поліції у медичних аптечках на 146 арк. та брошури;

- записник в обкладинці чорного кольору з написом «Поліція ОСОБА_14 » з наявними рукописними написами в середині - 1 шт.;

- записник в обкладинці зеленого кольору з написом «Київська міська організації профспілки атестованих працівників органів внутрішніх справ України 2018 рік» з наявними рукописними написами в середині 1 шт.;

- папка паперова жовто-блакитного кольору з написом «Головне управління МВС України в м. Києві» в якій містяться копія листом від 29.06.2016 на 1 арк., лист ФОП « ОСОБА_15 » на 1 арк., копія плану будівлі на 1 арк., копія договору № 1/10 про надання послуг гарячого харчування від 01.11.2012 на 2 арк.;

- брошура Приватного акціонерного товариства «АВ-ФАРМА» 1 шт.;

- чотири аркуші паперу з рукописним текстом, виконаним кульковою ручкою синього кольору на 4 арк.;

- договір на закупівлю товарів за державні кошти № 104ВПЗ від 01.03.2019 з специфікацією на 6 арк.;

- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5556 від 27.03.2019 на 1 арк.;

- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5476 від 01.03.2019 на 1 арк.;

- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5557 від 27.03.2019 на 1 арк.;

- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 623ВПЗ від 05.11.2019 з додатком до договору на 7 арк.,

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007462 від 21.11.2019 на 1 арк.;

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007393 від 19.11.2019 на 1 арк.;

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007357 від 15.11.2019 на 1 арк.;

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00001554 від 22.03.2019 на 1 арк.;

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00001555 від 22.03.2019 на 1 арк.;

- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 596 від 11.12.2017 з додатком до договору (специфікація) на 6 арк.;

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № К-09482 від 14.12.2017 на 1 арк.;

- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 347 від 06.06.2018 з додатком до договору (специфікація) на 6 арк.;

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00003401 від 15.06.2018 на 1 арк.

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00004251 від 25.07.2018 на 1 арк.

- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00004627 від 09.08.2018 на 1 арк.

- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 91ВПЗ від 12.02.2019 з додатком на 3 арк.

- додаткова угода №1 від 07.08.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.;

- додаток № 1 - розрахунок до Додаткової угода №1 від 07.08.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.

- додаткова угода №2 від 29.11.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.;

- договір на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.

- додаток № 1 до Договору на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.

- додаткова угода № 1 від 20.12.2019 до Договору на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк;

- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 480 ВПЗ від 25.07.2018 на 2 арк.;

- додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат за комунальні послуги № 480 ВПЗ від 25.07.2018 на 1 арк.;

- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 24 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат за комунальні послуги № 24 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 31.07.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 24ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.,

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № Л-2017 від 01.01.2017 на 3 арк.

- Додаткова угода № 1 від 22.11.2017 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 3 арк.

- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.

- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;

- Додаткова угода від 20.12.2019 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 3 арк.

- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.

- Додаткова угода № 143/1 від 20.12.2017 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 2 арк.;

- Додаток №1 - розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 від 20.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 1 арк.;

- Додаток №1 - розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 13.03.2018 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;

- Додаткова Угода № 1 від 26.10.2019 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 від 01.07.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 від 20.12.2019 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 від 20.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 580 від 29.11.2017 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 580 від 29.11.2017 на 2 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 103 ВПЗ від 02.02.2018 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 103 ВПЗ від 02.02.2018 на 2 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 106 ВПЗ від 01.03.2019 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 106 ВПЗ від 01.03.2019 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 175 від 15.02.2017 на 2 арк.;

- Додаткова угода б/н від 30.11.2017 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 175 від 15.02.2017 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 98 ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;

- Додаткова угода № 1 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 98 ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 25 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 3 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 1 арк.;

- Додаткова угода № б/н від 21.11.2017 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;

- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 2 арк.;

- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 1 арк.;

- Додаткова угода № 1 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 1 арк.;

- Договір про надання послуг гарячого харчування № 90 ВПЗ від 12.02.2019 на 2 арк.;

- Договір про надання послуг гарячого харчування № 23 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;

- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2019 по грудень 2019 на 25 арк.

- Відомість на виплату зарплати ГУ НП у м. Києві за період з січня 2019 по грудень 2019 рік на 43 арк.

- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2018 по грудень 2018 на 32 арк.

- Реєстр працівників на перерахування за період січень 2018 по грудень 2018 рік в банк на 12 арк.

- Відомість на виплату зарплати ГУ НП у м. Києві за період з січня 2018 по грудень 2018 рік на 66 арк.

- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2017 по грудень 2017 на 37 арк.;

- Розрахункова-платіжна відомість старшого інспектора Управління організаційного-аналітичного забезпечення та оперативного реагування за лютий 2017 рік на 1 арк.;

- Заява ОСОБА_16 на 1 арк.

- Реєстр працівників на перерахування за період березень 2017 в банк на 1 арк.

- Заява ОСОБА_17 від 22.02.2017 на 1 арк.

- Реєстр працівників на перерахування за період січень 2017 по грудень 2017 в банк на 30 арк.

- інформація в електронному вигляді із службового комп`ютера ОСОБА_7 (поміщена на жорсткий диск);

В решті вимог клопотання відмовити.

Повний текст ухвали буде виготовлений і проголошений о 13 год. 50 хв. 29 травня 2020 року.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.05.2020
Оприлюднено04.06.2024
Номер документу91607437
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/20026/20-к

Ухвала від 26.05.2020

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Писанець В. А.

Ухвала від 26.05.2020

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Писанець В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні