печерський районний суд міста києва
Справа № 757/20026/20-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 травня 2020 року слідчий суддя Печерського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , представників власників майна, адвокатів ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , власників майна ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Києві клопотання слідчого першого відділу Управління з розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно,
ВСТАНОВИВ:
До провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання слідчого першого відділу Управління з розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 , погоджене із прокурором групи прокурорів Офісу Генерального прокурора ОСОБА_14 у кримінальному провадженні №62019000000001916 від 11.12.2019 про накладення арешту на речі та документи вилучені в ході проведення обшуку від 15.05.2020 в Головному управлінні Національної поліції України у місті Києві за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 15.
Слічий в судовому засіданні вимоги які зазначені в клопотанні підтримала в повному обсязі.
В судовому засіданні власники майна та їх представники заперечувли щодо задоволення клопотання, просили відмовити.
Вивчивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, заслухавши думку адвоката, приходжу до наступних висновків.
Обґрунтовуючи вказане клопотання прокурор вказує, що Управлінням з розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62019000000001916 від 11.12.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що члени тендерного комітету ГУНП у м. Києві, у складі: начальника управління матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві ОСОБА_15 , заступника начальника управління матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві ОСОБА_13 , провідного спеціаліста управління матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві ОСОБА_7 , начальника управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку ГУ НП у м. Києві ОСОБА_8 спільно з заступником начальника відділу матеріально-технічного забезпечення управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві ОСОБА_16 , а також іншими особами, всупереч інтересам служби, зловживаючи службовим становищем, систематично та умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе, а також інших фізичних та юридичних осіб, у порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вносять до умов тендерної документації певні характеристики товарів та послуг, які виробляють (надають) суб`єкти підприємницької діяльності, які в подальшому приймають участь у відкритих торгах, чим унеможливлюють проведення конкурентних торгів та завдали збиток державі у вигляді тяжких наслідків.
Зокрема за результатом проведених процедур закупівель паперу формату А 4, оголошення щодо яких розміщено 12.09.2016, 11.08.2017, 19.10.2017, 26.04.2018, 25.06.2018 та 13.02.2019 на Інтернет ресурсі Prozorro з очікуваними вартостями закупівлі на загальну суму 6121 677 грн., службові особи ГУ НП у м. Києві виконуючи свої посадові обов`язки, діючи на підставі Положення про управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві, умисно, всупереч інтересам служби, зловживаючи службовим становищем в інтересах ТОВ «Український папір», з метою отримання неправомірної вигоди, у порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вчинили дискримінаційні дії щодо інших учасників публічних закупівель.
Так, службові особи ГУ НП у м. Києві, діючи умисно, у період часу з вересня 2016 року по лютий 2019 рік розробили та внесли до тендерної документації попереднього узгодженні між ними та ТОВ «Український папір» чітко визначені технічні характеристики (фізико-механічні характеристики) предмету закупівлі, властивості яких має лише продукція ТОВ «Український папір». В результаті неправомірних дій службових осіб ГУ НП у м. Києві, які є членами тендерного комітету, ГУНП у м. Києві здійснено закупівлю паперу для друку (папір формату А4) у ТОВ «Український папір» за завищеною вартістю, чим спричинено тяжкі наслідки у вигляді збитків державі.
Крім того під час досудового розслідування встановлено, що службові особи ГУНП у м. Києві, які наділені організаційно-розпорядчими функціями, з метою отримання неправомірної вигоди для ПАТ «АВ-ФАРМА» (код ЄДРПОУ 24736125) та інших третіх осіб, діючи умисно всупереч інтересам служби, використали своє службове становище, внаслідок чого спричинено тяжкі наслідки у вигляді збитків державі.
Зокрема, з метою уникнення процедури відкритих торгів, оголошення про проведення яких з предмету ДК 021:2015-33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичні аптечки та медичні препарати) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 01.03.2019, службові особи ГУ НП у м. Києві, діючи умисно, всупереч інтересам служби, зловживаючи службовим становищем в інтересах третіх осіб, а саме в інтересах ПАТ «АВ-ФАРМА, вчинили дискримінаційні дії щодо інших потенційних учасників закупівлі.
Так, з метою отримання неправомірної вигоди службові особи ГУ НП у м. Києві, здійснили поділ предмету закупівлі на частини та уклали три прямі договори з ПАТ "АВ-ФАРМА" (код ЄДРПОУ 24736125) на загальну суму 600 000 грн., а саме договір: №104 ВПЗ від 01.03.2019 на 199 938,06 грн.; №174 ВПЗ від 26.03.2019 на 198 989,02 та № 175 ВПЗ від 26.03.2019 на 198 837,03 грн. В результаті таких неправомірних дій службових осіб ГУ НП в м. Києві, які є членами тендерного комітету, ГУ НП у м. Києві здійснено закупівлю аптечок та медичних виробів та препаратів у ПАТ "АВ-ФАРМА" за завищеною вартістю, чим спричинено тяжкі наслідки у вигляді збитків державі.
Крім того, проведеним позаплановим внутрішнім аудитом Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з 01.01.2019 по 30.06.2019 виявлено невідповідність придбаних у ПАТ "АВ-ФАРМА" аптечок вимогам п. 2.1. договору №174 ВПЗ.
Також, під час досудового розслідування встановлено, що службові особи ГУ НП у м. Києві, здійснюючи оперативне управління державним майном, а саме адміністративними будівлями, які призначені для функціонування територіальних підрозділів поліції, зловживаючи своїм службовим становищем, порушуючи норми Закону України «Про оренду державного та комунального майна», на підставі договорів про відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг у період з 2017 по 2019 роки передали суб`єктам господарювання, фактично в безоплатне користування (за винятком сплати комунальних послуг) наступне нерухоме майно, а саме: ФОП ОСОБА_17 - АДРЕСА_1 ; ФОП ОСОБА_18 АДРЕСА_2 , гуртожиток; ФОП ОСОБА_19 АДРЕСА_3 ; ФОП ОСОБА_20 АДРЕСА_4 ; ПАТ «КРЗ» магазин-кафе «Фея» - вул. Кошиця, 3-а, приміщення Дарницького УП ГУНП у м. Києві; ФОП ОСОБА_21 та ФОП ОСОБА_22 АДРЕСА_3 ; ФОП Названова вул. Герцена, 9, приміщення Шевченківського УП ГУНП у м. Києві, ФОП ОСОБА_23 та ФОП ОСОБА_24 АДРЕСА_1 , ФОП ОСОБА_25 АДРЕСА_4 .
Таким чином, службові особи ГУ НП у м. Києві, зловживаючи своїм службовим становищем, у порушення Закону України «Про оренду державного та комунального майна», діючи в інтересах вищевказаних суб`єктів підприємницької діяльності, надавали в безоплатне користування державне майно, що спричинило збитки державі у вигляді тяжких наслідків.
Окрім того, під час досудового розслідування встановлено, що службові особи ГУНП у м. Києві, зловживаючи своїм службовим становищем всупереч інтересам служби, достовірно знаючи, що старший інспектор з особливих доручень управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУНП у м. Києві підполковник поліції ОСОБА_26 , постійно мешкає у м. Львові, службові та посадові обов`язки, передбачені Законом України «Про Національну поліцію», іншими підзаконними актами, не виконує, безпідставно нараховували йому за період з 2017 по 2019 рік заробітну плату та премії на загальну суму 323 886 грн.
В результаті неправомірних дій службових осіб ГУ НП у м. Києві спричинено тяжкі наслідки у вигляді збитків державі у розмірі 323 886 грн.
У ході досудового розслідування, з метою здобуття доказів причетності до вчинення розслідуваного у кримінальному провадженні злочину, 12.05.2020 проведено обшук, під час якого вилучено речі і документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі Шевченківського районного суду м. Києва від 23.04.2020 про дозвіл на проведення обшуку нежитлових приміщень Головного управління Національної поліції України у місті Києві за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 15, зокрема:
- фотокопія договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності №2935 від 24.03.2006 із додатками на 7 арк. (прошита, пронумерована);
- тимчасовий договір на період оренди №721312-01 від 24.04.2019 з додатками на 10 арк.;
- договір №155ВПЗ про надання послуг гарячого харчування від 03.03.2018 на 2 арк.;
- договір № 481ВПЗ про надання послуг гарячого харчування від 25.07.2018 на 2 арк.;
- договір № 108 ВПЗ/1 про надання послуг гарячого харчування від 27.02.2018 на 2 арк.;
- договір №97 ВПЗ/1 про надання послуг гарячого харчування від 21.02.2018 на 2 арк.;
- договір № 145 про надання послуг гарячого харчування від 02.03.2018 на 2 арк.;
Документи щодо закупівлі ГУ НП у м. Києві паперу у ТОВ «Український папір» (код ЄДРПОУ 25394112), систематизовані по предмету закупівлі у 7 файлів:
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 26.04.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 15800 пачок з очікуваною вартістю 750 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо внесення змін в тендерну документацію на 2 арк;
- протокол №3 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо визначення переможця на 2 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 12.07.2019 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 14 285 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 1 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо відхилення пропозиції на 1 арк.;
- протокол № 4 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо продовження строку розгляду на 1 арк. (протокол № 3 відсутній);
- роздруківка із результатами аукціону на 1 арк.;
- доповідна записка на 1 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі від 13.02.2019 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 8571 пачка з очікуваною вартістю 900 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 27 арк.;
- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо визначення переможця на 2 арк.;
- доповідна записка на 1 арк.;
- роздруківки з мережі Інтернет на 2 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 19.10.2017 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 15 800 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- протокол № 4 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця на 2 арк.;
- доповідна записка на 1 арк. (протоколи № 2 та № 3 відсутні);
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі від 26.10.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 18 518 пачок з очікуваною вартістю 2 000 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 27 арк.;
- протокол № 5 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо відміни процедури відкритих торгів на 2 арк. (протоколи №2, №3 та №4 відсутні);
- доповідна записка на 1 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 25.06.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 14 286 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- доповідна записка на 1 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 12.09.2016 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір офісний формату А4) у кількості 25 000 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 20 арк.;
- копія листа на 2 арк. із фіскальним чеком;
- протокол № 2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця на 2 арк.
- протокол засідання тендерного комітету № 3 від 04.12.2019 щодо визначення переможця допорогової закупівлі ПрАТ «АВ-ФАРМА» на 1 арк.;
- копія запиту на інформацію на 3 арк.;
- проекти договорів між ТОВ «Епіцентр К» (графа «Покупець», предмет договору, ціна, порядок розрахунків, строк дії договору вільна для заповнення. При цьому, на проекті договору міститься підпис та відтиск печаті представника ТОВ «Епіцентр К» - 2 од. на 1 арк. кожен;
- інформація про забезпечення аптечками підрозділів поліції ГУНП у м. Києві на 1 арк.;
- рахунки-фактури на оплату паперу формату А4 по договорам: №623 ВТЗ від 05.11.2019 на 3 арк. та копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із роздруківкою на 3 арк.;
- папка із документами вишневого кольору, яка підписана: «АПТЕЧКИ 2018-2019», у якій систематизовані документи щодо потреб органів та підрозділів поліції у медичних аптечках на 146 арк. та брошури;
- записник в обкладинці чорного кольору з написом «Поліція ОСОБА_15 » з наявними рукописними написами в середині - 1 шт.;
- записник в обкладинці зеленого кольору з написом «Київська міська організації профспілки атестованих працівників органів внутрішніх справ України 2018 рік» з наявними рукописними написами в середині 1 шт.;
- планшет чорного кольору в ризиновому чохлі, не вмикається, із зарядними пристроєм до нього, на планшеті міститься напис «IMPRESSION ImPAD M702 RoHS» - 1 шт.;
- папка паперова жовто-блакитного кольору з написом «Головне управління МВС України в м. Києві» в якій містяться копія листом від 29.06.2016 на 1 арк., лист ФОП « ОСОБА_23 » на 1 арк., копія плану будівлі на 1 арк., копія договору № 1/10 про надання послуг гарячого харчування від 01.11.2012 на 2 арк.;
- брошура Приватного акціонерного товариства «АВ-ФАРМА» 1 шт.;
- чотири аркуші паперу з рукописним текстом, виконаним кульковою ручкою синього кольору на 4 арк.;
- мобільний телефон Iphone 8 серійний номер НОМЕР_1 IMEI НОМЕР_2 , який ОСОБА_8 (власник) видав добровільно;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти № 104ВПЗ від 01.03.2019 з специфікацією на 6 арк.;
- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5556 від 27.03.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5476 від 01.03.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5557 від 27.03.2019 на 1 арк.;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 623ВПЗ від 05.11.2019 з додатком до договору на 7 арк.,
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007462 від 21.11.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007393 від 19.11.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007357 від 15.11.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00001554 від 22.03.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00001555 від 22.03.2019 на 1 арк.;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 596 від 11.12.2017 з додатком до договору (специфікація) на 6 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № К-09482 від 14.12.2017 на 1 арк.;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 347 від 06.06.2018 з додатком до договору (специфікація) на 6 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00003401 від 15.06.2018 на 1 арк.
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00004251 від 25.07.2018 на 1 арк.
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00004627 від 09.08.2018 на 1 арк.
- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 91ВПЗ від 12.02.2019 з додатком на 3 арк.
- додаткова угода №1 від 07.08.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.;
- додаток № 1 - розрахунок до Додаткової угода №1 від 07.08.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.
- додаткова угода №2 від 29.11.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.;
- договір на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.
- додаток № 1 до Договору на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.
- додаткова угода № 1 від 20.12.2019 до Договору на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк;
- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 480 ВПЗ від 25.07.2018 на 2 арк.;
- додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат за комунальні послуги № 480 ВПЗ від 25.07.2018 на 1 арк.;
- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 24 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат за комунальні послуги № 24 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода №1 від 31.07.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 24ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.,
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № Л-2017 від 01.01.2017 на 3 арк.
- Додаткова угода № 1 від 22.11.2017 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 3 арк.
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода від 20.12.2019 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 3 арк.
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.
- Додаткова угода № 143/1 від 20.12.2017 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 2 арк.;
- Додаток №1 - розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 20.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 1 арк.;
- Додаток №1 - розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 13.03.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова Угода № 1 від 26.10.2019 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 01.07.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 20.12.2019 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 20.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 580 від 29.11.2017 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 580 від 29.11.2017 на 2 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 103 ВПЗ від 02.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 103 ВПЗ від 02.02.2018 на 2 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 106 ВПЗ від 01.03.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 106 ВПЗ від 01.03.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 175 від 15.02.2017 на 2 арк.;
- Додаткова угода б/н від 30.11.2017 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 175 від 15.02.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 98 ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;
- Додаткова угода № 1 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 98 ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 25 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 3 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Додаткова угода № б/н від 21.11.2017 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про надання послуг гарячого харчування № 90 ВПЗ від 12.02.2019 на 2 арк.;
- Договір про надання послуг гарячого харчування № 23 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2019 по грудень 2019 на 25 арк.
- Відомість на виплату зарплати ГУ НП у м. Києві за період з січня 2019 по грудень 2019 рік на 43 арк.
- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2018 по грудень 2018 на 32 арк.
- Реєстр працівників на перерахування за період січень 2018 по грудень 2018 рік в банк на 12 арк.
- Відомість на виплату зарплати ГУ НП у м. Києві за період з січня 2018 по грудень 2018 рік на 66 арк.
- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2017 по грудень 2017 на 37 арк.;
- Розрахункова-платіжна відомість старшого інспектора Управління організаційного-аналітичного забезпечення та оперативного реагування за лютий 2017 рік на 1 арк.;
- Заява ОСОБА_26 на 1 арк.
- Реєстр працівників на перерахування за період березень 2017 в банк на 1 арк.
- Заява ОСОБА_27 від 22.02.2017 на 1 арк.
- Реєстр працівників на перерахування за період січень 2017 по грудень 2017 в банк на 30 арк.
- Мобільний телефон Iphone X серійний номер НОМЕР_3 , IMEI НОМЕР_4 , начальника відділу розрахунково-касового обслуговування ГУ НП у м. Києві ОСОБА_12 ,
- Моноблок Asus серійний номер НОМЕР_5 , який використовує у своїй службовій діяльності заступник голови тендерного комітету ГУ НП у м. Києві - начальник Управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку ГУ НП у м. Києві ОСОБА_8
- інформація в електронному вигляді із службового комп`ютера ОСОБА_7 (поміщена на жорсткий диск);
- мобільний телефон ОСОБА_28 , який ще до оголошення процедури закупівлі безпосередньо контактував з фізичними та юридичними особами, які в подальшому здобувають кваліфікацію переможців під час проведення публічних закупівель, узгоджував з ними характеристики предмету закупівлі та умови тендерної документації - Samsung DOUS;
- мобільний телефон заступника начальника управління начальника відділу матеріально-технічного забезпечення Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП в м. Києві та члена тендерного комітету ГУ НП у м. Києві ОСОБА_13 - Мі model МD62;
- мобільний телефон начальника центру забезпечення № 1 ГУ НП в м. Києві ОСОБА_9 - MEIZU;
- мобільний телефон заступника начальника відділу матеріально-технічного забезпечення Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві ОСОБА_16 iPhone;
- мобільний телефон начальника відділу речового забезпечення Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП в м. Києві ОСОБА_29 - SAMSUNG,
- мобільний телефон секретаря тендерного комітету ГУ НП у м. Києві провідного спеціаліста сектору державного нагляду за охороною праці Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві ОСОБА_7 - honor.
Зазначені вище документи та предмети постановою слідчого першого відділу Управління з розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 від 14.05.2020 визнані речовим доказом у кримінальному провадженні.
Слідчий вказує, що з метою забезпечення речових доказів у кримінальному провадженні виникла необхідність в накладенні арешту на зазначені вище документи та об`єкти нерухомості, оскільки у випадку його незастосування, це може призвести до наслідків, які можуть перешкодити досудовому розслідуванню, а саме може призвести до зміни предмету кримінального правопорушення, тому це є необхідною умовою досягнення дієвості даного кримінального провадження.
Статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: забезпечення речових доказів.
Згідно ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.
Згідно ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 КПК України); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 КПК України); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Так, слідчим суддею встановлено, що постановою слідчого першого відділу Управління з розслідування кримінальних правопорушень, вчинених працівниками правоохоронних органів та суддями, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 від 14.05.2020 визнані речовим доказом у кримінальному провадженні.
Слідчим доведено, що вказане майно відповідає критеріям визначеним ст. 98 КПК України, та у випадку не накладення арешту на вказане майно, це може призвести до подальшого відчуження або до інших наслідків, які можуть перешкоджати досудовому розслідуванню.
За викладених обставин, враховуючи правове обґрунтування клопотання, яке відповідає положенням ст. ст. 170-173 КПК України, приходжу до переконання, що клопотання слідчого про накладення арешту на майно підлягає задоволенню з метою збереження речових доказів, задля забезпечення дієвості та об`єктивності розслідування у вказаному кримінальному провадженні, оскільки незастосування арешту може призвести до відчуження майна.
Приходячи до такого висновку, слідчий суддя враховує й те, що в даному випадку обмеження права власності є розумним і співрозмірним завданням кримінального провадження та обставини кримінального провадження станом на час прийняття рішення вимагають вжиття такого методу державного регулювання як накладення арешту. При цьому, доказів негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження слідчим суддею не встановлено.
Разом з цим, клопотання підлягає частковому задоволенні, оскільки слідчим не доведено необхідності накладення арешту на мобільні телефони та планшети, адже власники майна набули його законним шляхом, та матеріали клопотання не містять інформації яким чином арешт вищезазначених речей потрібен для забезпечення дієвості та об`єктивності розслідування у вказаному кримінальному провадженні.
Таким чином, клопотання підлягає частковому задоволенню.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 107, 131, 132, 170173, 309 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити частково.
Накласти арешт на майно вилучене 12.05.2020 під час обшуку у кримінальному провадженні 62019000000001916, а саме:
- фотокопія договору оренди нерухомого майна, що належить до державної власності №2935 від 24.03.2006 із додатками на 7 арк. (прошита, пронумерована);
- тимчасовий договір на період оренди №721312-01 від 24.04.2019 з додатками на 10 арк.;
- договір №155ВПЗ про надання послуг гарячого харчування від 03.03.2018 на 2 арк.;
- договір № 481ВПЗ про надання послуг гарячого харчування від 25.07.2018 на 2 арк.;
- договір № 108 ВПЗ/1 про надання послуг гарячого харчування від 27.02.2018 на 2 арк.;
- договір №97 ВПЗ/1 про надання послуг гарячого харчування від 21.02.2018 на 2 арк.;
- договір № 145 про надання послуг гарячого харчування від 02.03.2018 на 2 арк.;
Документи щодо закупівлі ГУ НП у м. Києві паперу у ТОВ «Український папір» (код ЄДРПОУ 25394112), систематизовані по предмету закупівлі у 7 файлів:
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 26.04.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 15800 пачок з очікуваною вартістю 750 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо внесення змін в тендерну документацію на 2 арк;
- протокол №3 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо визначення переможця на 2 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 12.07.2019 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 14 285 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 1 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо відхилення пропозиції на 1 арк.;
- протокол № 4 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо продовження строку розгляду на 1 арк. (протокол № 3 відсутній);
- роздруківка із результатами аукціону на 1 арк.;
- доповідна записка на 1 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі від 13.02.2019 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 8571 пачка з очікуваною вартістю 900 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 27 арк.;
- протокол №2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо визначення переможця на 2 арк.;
- доповідна записка на 1 арк.;
- роздруківки з мережі Інтернет на 2 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 19.10.2017 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 15 800 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- протокол № 4 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця на 2 арк.;
- доповідна записка на 1 арк. (протоколи № 2 та № 3 відсутні);
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі від 26.10.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 18 518 пачок з очікуваною вартістю 2 000 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 27 арк.;
- протокол № 5 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо відміни процедури відкритих торгів на 2 арк. (протоколи №2, №3 та №4 відсутні);
- доповідна записка на 1 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 25.06.2018 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір формату А4) у кількості 14 286 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 28 арк.;
- доповідна записка на 1 арк.;
- протокол №1 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо вибору процедури закупівлі та затвердження тендерної документації від 12.09.2016 щодо закупівлі з предмету папір для друку (папір офісний формату А4) у кількості 25 000 пачок з очікуваною вартістю 1 500 000 грн. на 2 арк.;
- оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;
- тендерна документація на 20 арк.;
- копія листа на 2 арк. із фіскальним чеком;
- протокол № 2 засідання тендерного комітету ГУ НП у м. Києві щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця на 2 арк.
- протокол засідання тендерного комітету № 3 від 04.12.2019 щодо визначення переможця допорогової закупівлі ПрАТ «АВ-ФАРМА» на 1 арк.;
- копія запиту на інформацію на 3 арк.;
- проекти договорів між ТОВ «Епіцентр К» (графа «Покупець», предмет договору, ціна, порядок розрахунків, строк дії договору вільна для заповнення. При цьому, на проекті договору міститься підпис та відтиск печаті представника ТОВ «Епіцентр К» - 2 од. на 1 арк. кожен;
- інформація про забезпечення аптечками підрозділів поліції ГУНП у м. Києві на 1 арк.;
- рахунки-фактури на оплату паперу формату А4 по договорам: №623 ВТЗ від 05.11.2019 на 3 арк. та копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із роздруківкою на 3 арк.;
- папка із документами вишневого кольору, яка підписана: «АПТЕЧКИ 2018-2019», у якій систематизовані документи щодо потреб органів та підрозділів поліції у медичних аптечках на 146 арк. та брошури;
- записник в обкладинці чорного кольору з написом «Поліція ОСОБА_15 » з наявними рукописними написами в середині - 1 шт.;
- записник в обкладинці зеленого кольору з написом «Київська міська організації профспілки атестованих працівників органів внутрішніх справ України 2018 рік» з наявними рукописними написами в середині 1 шт.;
- папка паперова жовто-блакитного кольору з написом «Головне управління МВС України в м. Києві» в якій містяться копія листом від 29.06.2016 на 1 арк., лист ФОП « ОСОБА_23 » на 1 арк., копія плану будівлі на 1 арк., копія договору № 1/10 про надання послуг гарячого харчування від 01.11.2012 на 2 арк.;
- брошура Приватного акціонерного товариства «АВ-ФАРМА» 1 шт.;
- чотири аркуші паперу з рукописним текстом, виконаним кульковою ручкою синього кольору на 4 арк.;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти № 104ВПЗ від 01.03.2019 з специфікацією на 6 арк.;
- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5556 від 27.03.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5476 від 01.03.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ПАТ «Ав-фарма» № 5557 від 27.03.2019 на 1 арк.;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 623ВПЗ від 05.11.2019 з додатком до договору на 7 арк.,
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007462 від 21.11.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007393 від 19.11.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00007357 від 15.11.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00001554 від 22.03.2019 на 1 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00001555 від 22.03.2019 на 1 арк.;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 596 від 11.12.2017 з додатком до договору (специфікація) на 6 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № К-09482 від 14.12.2017 на 1 арк.;
- договір на закупівлю товарів за державні кошти у ТОВ «Український папір» № 347 від 06.06.2018 з додатком до договору (специфікація) на 6 арк.;
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00003401 від 15.06.2018 на 1 арк.
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00004251 від 25.07.2018 на 1 арк.
- видаткова накладна ТОВ «Український папір» № КІ-00004627 від 09.08.2018 на 1 арк.
- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 91ВПЗ від 12.02.2019 з додатком на 3 арк.
- додаткова угода №1 від 07.08.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.;
- додаток № 1 - розрахунок до Додаткової угода №1 від 07.08.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.
- додаткова угода №2 від 29.11.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 91ВПЗ від 12.02.2019 на 1 арк.;
- договір на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.
- додаток № 1 до Договору на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.
- додаткова угода № 1 від 20.12.2019 до Договору на відшкодування витрат на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг № 22 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк;
- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 480 ВПЗ від 25.07.2018 на 2 арк.;
- додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат за комунальні послуги № 480 ВПЗ від 25.07.2018 на 1 арк.;
- договір про відшкодування витрат за комунальні послуги № 24 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат за комунальні послуги № 24 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода №1 від 31.07.2019 до Договору про відшкодування витрат на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг № 24ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.,
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № Л-2017 від 01.01.2017 на 3 арк.
- Додаткова угода № 1 від 22.11.2017 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 3 арк.
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 232 від 05.04.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода від 20.12.2019 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 21 ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 3 арк.
- Додаток № 1 розрахунок до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.
- Додаткова угода № 143/1 від 20.12.2017 до Договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 143/2017 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 2 арк.;
- Додаток №1 - розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 20.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 03.03.2018 на 1 арк.;
- Додаток №1 - розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 154ВПЗ від 13.03.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова Угода № 1 від 26.10.2019 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 27ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 01.07.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 97ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 108ВПЗ від 27.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 20.12.2019 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 26ВПЗ від 18.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 20.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 96ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 580 від 29.11.2017 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 580 від 29.11.2017 на 2 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 103 ВПЗ від 02.02.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 103 ВПЗ від 02.02.2018 на 2 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 106 ВПЗ від 01.03.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 106 ВПЗ від 01.03.2019 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 175 від 15.02.2017 на 2 арк.;
- Додаткова угода б/н від 30.11.2017 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 175 від 15.02.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 98 ВПЗ від 21.02.2018 на 2 арк.;
- Додаткова угода № 1 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 98 ВПЗ від 21.02.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 25 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 3 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Додаткова угода № б/н від 21.11.2017 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 від 01.01.2017 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 144 ВПЗ від 02.03.2018 на 1 арк.;
- Договір про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 2 арк.;
- Додаток № 1 розрахунок до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 1 арк.;
- Додаткова угода № 1 до договору про відшкодування витрат нерухомого майна та надання комунальних послуг № 44 ВПЗ від 25.01.2019 на 1 арк.;
- Договір про надання послуг гарячого харчування № 90 ВПЗ від 12.02.2019 на 2 арк.;
- Договір про надання послуг гарячого харчування № 23 ВПЗ від 18.01.2019 на 2 арк.;
- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2019 по грудень 2019 на 25 арк.
- Відомість на виплату зарплати ГУ НП у м. Києві за період з січня 2019 по грудень 2019 рік на 43 арк.
- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2018 по грудень 2018 на 32 арк.
- Реєстр працівників на перерахування за період січень 2018 по грудень 2018 рік в банк на 12 арк.
- Відомість на виплату зарплати ГУ НП у м. Києві за період з січня 2018 по грудень 2018 рік на 66 арк.
- Розрахункова-платіжна відомість Управління логістики та матеріально-технічного забезпечення ГУ НП у м. Києві за період з січня 2017 по грудень 2017 на 37 арк.;
- Розрахункова-платіжна відомість старшого інспектора Управління організаційного-аналітичного забезпечення та оперативного реагування за лютий 2017 рік на 1 арк.;
- Заява ОСОБА_26 на 1 арк.
- Реєстр працівників на перерахування за період березень 2017 в банк на 1 арк.
- Заява ОСОБА_27 від 22.02.2017 на 1 арк.
- Реєстр працівників на перерахування за період січень 2017 по грудень 2017 в банк на 30 арк.
- інформація в електронному вигляді із службового комп`ютера ОСОБА_7 (поміщена на жорсткий диск);
В решті вимог клопотання відмовити.
Повний текст ухвали буде виготовлений і проголошений о 13 год. 50 хв. 29 травня 2020 року.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2020 |
Оприлюднено | 04.06.2024 |
Номер документу | 91607566 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Писанець В. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні